Olvasónk igazán dicséretes elszántsággal próbált Kikol-ügyféllé válni, de nem volt könnyű helyzetben. A legjobb rész, amikor kiderül, hogy az eladó azért nem nyit ajtót, mert nem hagyhatja ott a számítógépet.
Tisztelt Homár! (És kedvenc Internetes trolljaim, szevasztok!)
Nem szokásom hosszú, unalmas és felesleges köröket futni, ezeken sopánkodni meg pláne, de a mai napon történtek kihozták belőlem az írhatnékot.
Történt ugyanis, hogy családunk legkisebb, 1 éves tagja fejlődését követve párommal arra az elhatározásra jutottunk, hogy szükség lenne a számára is egy „rendes” ágyra a nem is olyan távoli jövőben.
Mivel a lakásunk elég kicsi (46m2) és csak 1,5 szobás, mi a kicsivel a nagyobbik szobában, a két nagyobbik gyermekünk (5 és 7 évesek) pedig a „kis” szobában alszunk/alszanak. A helyhiányra való tekintettel, arra az elhatározásra jutottunk, hogy jó lenne (ez esetben kettő darab) emeletes ággyal kiváltani a jelenlegi „hagyományos” heverőket a kisszobában. Az egyik ágy egy két fekvő felületes ágy lett volna, a másik pedig egy „galéria” ágy, aminek az alja íróasztal (lévén, középső gyermekünk beiskolázása is közeleg).
Mivel szegeden nincs Ikea, (na meg jó lenne ugye látni, nem csak interneten megnézni amit vásárolni szeretnénk) valamint az egyéb bútorboltok kínálata (vagy ára) nem volt megfelelő, kezdtünk elszontyolodni. Ám, ekkor eszembe jutott, hogy nem is olyan messze, van egy bemutató termes bolt, csak a nevére nem emlékeztem. Ezt a problémát a Google segítségével orvosoltam, és meg is találtam a keresett boltot (bolthálózatot?), aminek az internetes elérhetősége http://kikol.hu/. Az elérhetőségek menü alatt megleltem a szegedi üzlet nyitvatartását is (Hétfő-Péntek: 9-18 h Szombat: 9-13 h, Vasárnap: ZÁRVA).
Délután 2 óra után pár perccel felkaroltam mindhárom fiamat és kedves feleségemmel (továbbiakban párom:) elmentünk a bolthoz, hogy megnézzük a kiszemelt ágyakat, matracokat és az egyéb szükséges dolgokat. Az ajtó zárva volt (?) az ablakba pedig a Zárva tábla volt kifüggesztve. Nagyon meglepődtem, hiszen még 3 óra sem volt nemhogy este 6. Ekkor, párom felhívta a figyelmemet egy kézzel írt, kicelluxozott papírdarabra, miszerint: „Áruátvétel miatt zárva”.
Na, mondom, akkor nézzünk körbe, csak nem tart annyira sokáig a dolog. Mivel sarki épületről van szó, mindkét oldalon kirakattal, nem volt nehéz dolgunk benézni a boltba, bent viszont (a bútorokon kívül) nem láttunk sem eladót, sem áruátvételt, de még a világítás is le volt kapcsolva.
Vártunk egy fél órát, hátha megváltozik a helyzet, de nem történt semmi sem. Mivel a pici kezdett nyűgös lenni, úgy döntöttünk, hogy hazamegyünk, közben pedig útbaejtjük a bolt „hátulját” – gondolván hogy biztos ott van a raktár és az áruátvétel is. Nem lepődtem meg, amikor ott sem láttunk teherautót vagy a bolt dolgozóit pakolni.
Miután hazaértünk, felkerestem a cég honlapját és a már említett elérhetőség menüt segítségül hívva, tárcsáztam a központi telefonszámot (mobil). Kicsöngött, de nem vették fel. Nos, eddig 2:0, de semmi gond! Van vezetékes szám is! Nosza, megér egy próbát(?). Fel is vették pár csörgés után.
Megkérdeztem az úriembert (miután illedelmesen, nevemet vállalva bemutatkoztam), hogy a szegedi bolt nyitvatartása megváltozott-e, esetleg bezárt, hogy nem tudtunk „nyitvatartási időben” bejutni. Az úr nagyon kézségesen felvilágosított, hogy a bolt valóban 9-18-ig van nyitva, de várjak csak, ma van szállítás és amit vásároltak az emberek, azt ma viszik ki.
Mivel nem teljesen értettem hogy ennek mi köze a bútorbolt nyitva/zárvatartásához, nagyon kedvesen (nem iróniából írom!) felvilágosított, hogy a boltban 1 (egy, azaz egy darab) ember dolgozik, aki a szállítóval viszi ki a megrendelt bútorokat, és hogy idézzem: „Hogyha például egy terhes kismamához kell kiszállítani, ne az ügyfélnek kelljen cipekednie”. Teljesen „elégedett” voltam a válasszal, habár a problémámat, (és azt a tényt hogy a nyitvatartási időben zárva vannak) nem oldotta meg. Gondoltam, sebaj, az ügyfél az első (bár azt, hogy egy ember dolgozik egy komplett bútorboltban kissé furcsáltam), aztán rájöttem hogy itt a bökkenő, hiszen és is most próbáltam meg ügyfél lenni...
Nos a lepényhal meg, utoljára tettem egy második próbát este 17:30-kor (gondoltam, addigra már biztos visszaértek a bútorszállításból). Nos a telefonos úrnak IGAZA VOLT! TÉNYLEG van terhes kismama vásárlójuk! Láttam is bent a boltban (a kismamát), egy 10 év körüli kislánnyal. A kasszánál meg egy urat (gondolom a férje?) és az eladónak gondolt személyt,mivel pénzt adtak át egymásnak, feltételeztem hogy: na itt most üzlet van. Tehát BIZTOS nyitva vannak.
Vagy nem. Az ajtón a már ismert „Zárva”, illetve a már megismert „Áruátvétel miatt zárva” felirat fogadott, „természetesen” az ajtó is zárva volt (próbáltam kinyitni, szelíden). A jelenlétemre (és a sikertelen ajtónyitásomra) az eladónak gondolt úr odanézett, de nem csinált (számomra hasznos értendő) semmit. Vártam egy 5 percet, próbáltam a központi számot is felhívni, miközben körbejártam a kirakatokat, hogy most akkor mi lehet? Rossz bejáratnál állok? Esetleg időpontot kell kérni? Nem vették fel (mobil hívás:vadász ágyravágyó 2:0).
Miután másodszorra is megpróbáltam bejutni a bejárati ajtón (körbe mentem, nem volt másik bejárat), a bentiek már oda sem néztek, hiszen el voltak foglalva. Csalódottságomban hazatértem és telefonon felhívtam a központi (vezetékes) számot ahol „megköszöntem” az úrnak hogy lehetővé tette hogy NEM náluk költöm el gyermekeim bútoraira szánt megtakarításunkat. Jeleztem nekik (mert úgy fair) hogy a dolgot megosztom veletek is. Biztos, ami biztos, megpróbáltam a szegedi vezetékes számot is felhívni, amit (minő meglepetés?!) nem vettek fel. Viszont a mobil telefont szinte azonnal!
Nem meglepő módon az üzletben dolgozó úr volt a vonalban, akit megkérdeztem a „bezárkózás” okáról, amire a „Kiszállításon voltam” választ adta. Miután jeleztem hogy kb. 10 perce ott voltam a boltnál és láttuk egymást, megkaptam a magyarázatot is: „A számítógépet nem hagyhattam ott”.
Nos, boldogságom határtalan felemelő érzésével biztosítottam róla, hogy így már biztos, hogy nem náluk vesszük meg a kiszemelt bútorokat, és hogy a Homár olvasók is jót fognak derülni a történeten. Kedvesen felajálotta, hogy ha gondolom, kinyit 10 percre (17:50-kor). Megköszöntem kedvességét, de nem kívántam élni a lehetőséggel.
Lehet, legközelebb megpróbálunk párommal egy negyedik gyermek kivitelezésének 2. fázisával megjelenni (értsd: terhesen, hiszen mint tudjuk, a terhes kismamákat láthatóan és a telefonban megerősítve is) kiszolgálják.
Üdvüzlettel : Csalódott vadász.
Ui: Közben rájöttem, a VADÁSZ bolt pont szemben van a sarkon, lehet hogy azért járok én ide?!
Az utolsó 100 komment: