Tékozló Homár

Fütyül a Békéltető Testület állásfoglalására az Extreme Digital

2015.07.21. 14:04 | Homár Hilda | 94 komment

extreme_digital_1_1.jpg

Végtelenül hervasztó történet az Extreme Digital közreműködésével, olyan fincsi részletekkel, mint a váratlanul a munkahelyi telefonon bejelentkező ügyfélszolgálatos, a Békéltető Testület döntésére fittyet hányó cég, és a harmadik meghibásodása után kiteljesedő történet ügyintézése közben negyedszer is meghibásodó tablet - meg egy csalódott kamasz. 

2013. december 17-én vásároltunk a székesfehérvári Extreme Digital üzletben egy Prestigio márkájú tabletet, amelynek garanciája 2 év.

A készülék 2014 januárjában és júliusában két ízben egyaránt hosszú időre szervizbe került – garanciálisan. Legalapvetőbb alkalmazásai sem működtek, már bekapcsoláskor hibaüzenetek jelentkeztek. Mindkét alkalommal a ködös „szoftverfrissítés” megjelölést olvashattunk a munkalapon – amely azonban a problémákat csak ideig-óráig orvosolta.

Harmadízben ugyanazokkal a jelenségekkel 2014. november 3-án vittem a készüléket vissza az üzletbe. Határozottan kijelentettem, hogy immár nem kívánom javítását, mert nem látok semmiféle garanciát annak tartósságára. Ezért a vételár visszatérítését kértem, azaz jogi nyelven kifejezve „a vételi szerződéstől elállást”, amelyre a Ptk. feljogosít. A bolt arról tájékoztatott, hogy erről konzultálniuk kell a szervizzel.

2014. november 25-én meglepetésemre SMS-ben a készülék kijavításáról értesítettek. Három nappal később nyílt alkalmam arra, hogy személyesen megkeressem őket és jelezzem: ezt nem kívántam, s a kijavított készüléket nem kívánom átvenni. Nem az én kompetenciám megítélni, hogy a szerviz végez elégtelen munkát, vagy a termék minősíthetetlenül gyenge. A bizalmamat azonban a történtek folyamán elveszítettem. De továbbra sem kaptam semmiféle garanciát arra, hogy a készülékkel kapcsolatos kálváriánk véget ért.

A történtekről feljegyzést tettem a vásárlók könyvében, és jegyzőkönyv született a boltban. (Utóbbiba csak határozott kérésemre írta bele az ügyintéző a korábbi javítási kísérletek tényét.) A Ptk. szerint elsősorban a hibás termék kijavítása vagy kicserélése jelenti a garancia érvényesítését. A javítással azonban két ízben már kísérleteztek, tartós siker nélkül. Ezért kértem immár a másodlagos megoldást: a pénz visszatérítését. Ezt a bolt nem kívánta teljesíteni.

Fenti panaszommal először a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez fordultam, ám az érdemi vizsgálat nélkül utasított el, mondván nincs kompetenciája olyan ügyekben, amelyeket a törvény a bíróságok hatáskörébe utal. Majd, még 2014 decemberében a Békéltető Testülethez, mely csak jelentős késéssel foglalkozott az üggyel, és márciusra írt ki tárgyalást. Arra az Extreme Digital képviselője nem jött el, és természetesen előzetes alávetési nyilatkozatot sem adott. Ügyvédi nyilatkozatot küldtek, mely azonban két tekintetben is új helyzetet teremtett.

Egyfelől egyértelműen kiderült belőle, hogy a szerviztől a készülék javítását rendelték meg – miközben korábban a cég munkatársai kommunikációs problémákról hadoválva konkrétan a szemembe hazudtak. Másfelől felvetette annak a kérdését, hogy kinek a felelőssége a meghibásodás – kijelentették: azt csak fél éven belül szokták gyártási hibának betudni, attól kezdve a fogyasztóra hárítják. Ez az érvelés azonban jelen helyzetben épp visszájára fordul: az első meghibásodás egy hónapon belül jelentkezett, és minden későbbi azonos volt az elsővel…

A Békéltető Testület nekem adott igazat, és azt az ajánlást tette, hogy ne pénzvisszatérítéssel, hanem más termék vásárlásába 100%-os áron történt beszámítással rendezzük a vitát. Bár testem-lelkem nem kívánta már, hogy bármiféle kapcsolatba kerüljek még a céggel, ezt magam részéről elfogadtam volna.

A BT ajánlása írásos formában áprilisában érkezett meg. Ezután elballagtam vele a helyi üzletbe, hogy az ajánlással kapcsolatos álláspontjukról érdeklődjek. Az üzletvezető azonban a Cég ügyfélszolgálatához utasított. Az általa megadott telefonszámon semmit nem lehetett elérni – kérjek írásos véleményt hangzott el a rögzített beszélgetésben. Kezdtem úgy érezni magamat már, mint egy flippergolyó.

Ezután a cég budapesti központjának írtam, kérve állásfoglalásukat; sérelmezve a helyi üzlet elégtelen tájékoztatását. S mivel a BT értesítést kért a fejleményekről, kértem a gyors válaszukat. Az természetesen csak a 30. nap környékén, május közepén érkezett meg. Jegyzője egy „ügyfélszolgálati vezető” volt. Tartalmában elutasító, formailag minősíthetetlen, stílusában pedig vérlázító írásról van szó. Még csak az sem sikerült az „ügyfélszolgálati vezető”-nek, hogy helyesen címezze meg a levelet, az alapvető udvariassági formulákat is nélkülözte az írás – miközben jogi téren kioktatóként lépett fel és családi viszonyainkat firtatta, hogy milyen jogon is járok el ebben az ügyben. S természetesen az ügyintézés hiányosságaival kapcsolatos számtalan felvetésre nem reagált.

Postafordultával, május 20-án válaszoltam – kérdezve, hogy valóban azt akarják-e, hogy egy 20.000.-Ft +ÁFA-ás készülék miatt perre menjek, kifejtve immár ügyvédi nyilatkozatukból megerősített érveimet is –, és a jeleztem, hogy a választ a fenti stiláris bárdolatlanság miatt a cég vezetőjének is egyidejűleg megküldöm.

Ezek után, csodák csodájára, hirtelen fontos lettem a cégnek. No, nem a főnöknek, az válaszra se méltatott két és fél hónapja. Ám a hivatalos levelezésben soha elő nem kerülő munkahelyi telefonszámomat derítette ki az ügyfélszolgálati vezető (nem nagy művészet az internet korában), s május 28-án távollétemben azon keresett, s adta meg saját elérhetőségét. Mivel rohanós napjaim voltak, arra pedig kínosan ügyelek, hogy egy cég munkatársát csak munkaidőben keressek, kb. két hétbe telt, amíg összeköttetésbe kerültünk. Addigra beállt egy újabb fejlemény: az elutasítás miatt visszavettük a boltból a fél évig ott hagyott készüléket – ami e rövid idő alatt ismét elromlott…

Jelenleg még mindig a készülék garanciális idején belül vagyunk, s vihetem vissza – újrakezdeni ezt a játékot. Jelenleg ott tartunk, hogy egy hivatalos levélre másfél hónapja nem kaptam írásos választ az „ügyfélszolgálati vezetőtől”, aki pedig ezt a telefonbeszélgetésben megígérte, ahol egyébként meglehetősen rugalmasnak mutatkozott. És azon gondolkodom, hogy mégiscsak érdemes lenne perre menni…

S még egy gondolat, melyet egyébként az ügy minden szereplőjének elmondtam, de a jelek szerint senkire sem hatott. A kérdéses tablet tizenéves fiamé, aki úgy spórolta össze árát. Meg van a véleménye a kereskedelemről, a fogyasztóvédelemről, az igazságszolgáltatásról. Eddig visszatartottam attól, hogy a boltban balhézzon (egy tizenévesnek komoly igazságérzete van). Lassan úgy döntök, nem fogom.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.07.21. 14:07:34

úgy van vele, mint Igi a józan ésszel...

Manyecska 2015.07.21. 14:18:37

"Eddig visszatartottam attól, hogy a boltban balhézzon (egy tizenévesnek komoly igazságérzete van) " :))))
lehet tényleg azt kéne

Darth Revan 2015.07.21. 14:23:52

Irorszagban van egy kisosszegu ugyek birosaga. Nem kell ugyvedet fogadni, meg egy csomo penzt elkolteni, meg birosagra jarni. A neten benyujthatod a beadvanyodat, kifizeted az eljarasi dijat es a birosag felszolitja a masik felet, hogy nyilatkozzon a keresetedrol, ha elismerik az ugyet, akkor ennyi volt, ha nem, akkor tartanak targyalast is, de eddig soha nem jutottam a masodik szakaszba, a birosagi megkereses utan mindig fizettek a cegek.

A "rezsicsokkentes" helyett valami ilyesmi kellene otthonra is, mert akkor az atlagembert nem tudnak a tokeeros cegek korberohogni, amikor a kis 20 ezer forintjukert harcolnak.

Darth Revan 2015.07.21. 14:27:05

Ja es a Small Claim Court jogosnak iteli a keresetedet, akar be is hajtja neked a penzt, ha a ceg tovabbra sem fizet.

ancsika 2015.07.21. 14:32:20

magyarhonban csak addig vagy fontos amíg költesz, amint reklamálnál már nem...

s a békéltető testület is kinyalhatna, mert semmire se jó... AJÁNLÁS, nem kötelező érvényű...

sarostehen 2015.07.21. 14:39:10

"egy Prestigio márkájú tabletet"

nincs több kérdésem...

A bolt hozzáállása mellesleg kritikán aluli...

netrion 2015.07.21. 14:40:36

Hol érdemes manapság műszaki terméket venni? Tudtok mondani olyan boltokat, ahol nem akadéskodnak a garanciás ügyintézéssel, hanem igyekeznek a vevő kedvére tenni?

herk 2015.07.21. 14:40:47

@ancsika:
"AJÁNLÁS, nem kötelező érvényű"
Igen, de pont ez a lényege. Egy esetleges per 90%-os valószinűséggel hasonló eredményre jut.
Igy egy harmadik személy mondja azt, hogy mi a stájsz, nem pedig az érdekelt felek.

FDToth 2015.07.21. 14:47:38

@Darth Revan: errol en is hallottam, de ithhon eselytelen az ilyen, mert nem erdekes a birosagonak/aktualis kormanynak. Tul hamar meg lehrt oldani, nem lehet. Huni halasztani kvazi kevesebb penz folyna az allamkassza + biraknak...

FDToth 2015.07.21. 14:49:19

Jo tanacs: ha nem megy az egyezkedes azzal a bolttal ahol vetted, fordulj a gyartohoz. Nekem volt orestigio autos kameram egybol a gyartonak iratm, mar allitottak is ki a papirt amivel visszakerhettem a penzt.
Nekem edigitallal sohasem volt semmi bajom, rendszeresen ott vasarolok, mar 2005 ota. A titok annyi h normalisan kell beszelni a szervizel/ugyfelszolgalatossal es lehetoleg ha nem mukodik vmi, akkor fordulj a gyartohoz!

cmx85s 2015.07.21. 15:04:44

Én is vettem egy Prestigiot, én egy e-könyv-olvasóba futottam bele. Elromlani nem volt ideje, mert egy feltöltéssel talán egy óra hosszat lehetett vele olvasni, utána már lemerült.
Beújítottam egy Lenovo tabletet, köszöni, jól van.

gabors 2015.07.21. 15:11:39

egy kerdesem lenne ha lehet..

occcso volt ???

mert az rendben van hogy 20,000 forint az tobb mint semmi de akinek ez nagyon hianyzik az miert kolti tabletre...

azert hogy az ED igy jar el a vasarlokkal sunt erdemelnek !!!

gabors 2015.07.21. 15:15:45

@Darth Revan: bolond vagy ??? hogy keresnenek egy csomo penzt a zavarosban ??

nem ettol teljesitene az orszag jobban...

aki ilyet akar menjen irbe oszt jonapot

amugy itt is van ilyen "small claim court"-nak hivott dolog allamonkent kicsit valtozo szabalyokkal itt max ertek $5,000 viszonylag gyorsan megy es vegrehajthato az itelet

Atörökk 2015.07.21. 15:17:26

@AtiSnatch: szerintem ezt a posztot igi édesanyja írta.

AtiSnatch 2015.07.21. 15:23:01

@Atörökk: lehet, aki ilyen állatot nevel, az bármire képes.

netrion 2015.07.21. 15:56:53

@sarostehen: külöld jó, de mi van, ha idős rokonnak kell, ezért fontos, hogy legyen magyar felirat, meg használati utastás?

Ezért érdekelnének megbízható itteni boltok is.

ancsika 2015.07.21. 16:08:45

herk: esetleges per, meg 5 év, meg perköltség, meg ügyvéd... hogyne, rohadt 20k-ért...

életszerű, hogy valaki perre megy ezzel... ezért szarhat bele az edigital a békítőkbe...

Zizifull 2015.07.21. 16:26:40

Extrame Digital-tol nem vasarolunk. Nagy a kinalatuk, de sokszor a hibas termekuk. Hibas termeket nem hajlandoak visszavenni cserelni, stb.

Aureliano Buendía 2015.07.21. 19:03:56

prestigo
de legalább olcsó volt

per
nem lesz olcsó

Aureliano Buendía 2015.07.21. 19:10:55

érdekes amúgy, mert nekem még (szerencsére) nem volt bajom az edigitállal. Bár az tény, hogy hogy igyekeztem mindig kevésbé nóném dolgokat vásárolni (bár ez sem garancia a sikerre).

Viszont érdekelne az ED válaszlevele, már a stílus miatt is. Ha a posztoló nem told hozzá a történethez, akkor eléggé nulla az ügyfélkezelésük.

Hozzáteszem, újabban egyre gyakrabban vannak a kirakatban. Hilda, őket is megkerested?

Még valami: felénk csak addig számítasz, amíg a terméket nem veszed meg. Utána már csak zavaró tényező vagy. Tisztelet a kivételnek.

Zárszó gyanánt: legközelebb tessék a kamasz összegyűjtött pénzét kiegészíteni jófejségből, és nem ilyen szart venni neki.

bibi bi 2015.07.21. 19:25:41

Hm mi a tevával jártunk igy a nejemnek van egy elektromos mopedje .mozgássérült. Elromlott szerviz értesitve kb 2 hét mire kijönnek oda egy honapig kb megint elromlott megint értesitve a szerviz. Megint megcsinálták 2 napmulva megint elromlott jeleztük h cserét kérnénk mer ez a gép megbizhatatlan szervizes fönök hazudozik a garancia tartamárol a bejelentését követően ketyeg a vissza hozatalig mi kekeckedünk meg nem mi vagyunk a szive csücske stb hangsulyozom mozgássérült aki ki se tud a lakásbol menni se orvoshoz se másért panasz levél ajálva a tevának válasz semmi tudni kell h 8 évig nem lehet ujat vásárolni az ára 480 000 ft hát ki is használják h nehézkes az igazság szolgáltatás most kb másfél éves a moped de5-6alkalomal már javitva volt

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.07.21. 19:37:33

@Atörökk: van olyanja? eddig aszittem hogy egy függöny meg egy radiátor szerelmének szottyos gyümölcse.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.21. 19:44:50

@Aureliano Buendía: zarszo
ha 2 eves garanciat adnak barmire
BE KELL tartan
ha szar ne adjanak, cask fel evet
akkor jogos, hogy a faxnak vette meg
szplok megint rajtatok kivul itt sok nem milliardos van a Fold keregsegen es@sugargiraffusplumps.: es nem mindenki olyan szellemes es okos mint a klan

Atörökk 2015.07.21. 19:57:49

@Aureliano Buendía:
Zárszó gyanánt: legközelebb tessék a kamasz összegyűjtött pénzét kiegészíteni jófejségből, és ilyen szarok vásárlása helyett elvinni egy tisztességes kuplerájba.

Atörökk 2015.07.21. 20:01:30

@sugargiraffusplumps.:
vagy csak úgy beletörölték a függönybe, aztán kicsírázott

Aureliano Buendía 2015.07.21. 20:10:21

@Atörökk: ugyan,a mai fiatalok már a tabletjüket, és a simogatós telefonjukat basztatják csak.

Aureliano Buendía 2015.07.21. 20:11:41

@hagyma: senki nem állította az ellenkezőjét. De ezt perre kell vinni.

A többi részét úgysem értem annak, amit írsz, de bevallom őszintén, nem is érdekel.

Igazságos1 2015.07.21. 20:15:26

Persze, ilyenkor Hilda sehol, bújik mint a féreg.

Atörökk 2015.07.21. 20:41:47

@sugargiraffusplumps.: van az a fa, amibe ő se vágja a piócáját

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.07.21. 20:50:34

@Atörökk: no. nyomtam pár gombot szűrésileg mielőtt kihányikálnám a belemet itten. tiszta szerencse hogy ilyen is van!

Rosszindulatú Vászka 2015.07.21. 20:54:36

@sugargiraffusplumps.: próba. Zsiráf, hallasz. Próba. Megerősítést kérek!

Igazságos1 2015.07.21. 21:42:03

@Atörökk: az biztos, nem takarítok ki nálad ingyé

hívjá szerelőt

Igazságos1 2015.07.21. 21:43:16

@sugargiraffusplumps.:

oszt remélem elélveztél, mer attól még a többiek is mindent látnak

sértődj már meg lécci

na

egyesek csak akkor bátrak, amikor nem vagyok itt

Igazságos1 2015.07.21. 21:45:05

@Rosszindulatú Vászka: a zsiráf kipusztult, levágták Dániába.

nem 1 életbiztosítás zsiráfnak lenni

mégse volt neki elég testvére úgy látszik

Igazságos1 2015.07.21. 21:46:28

Snaccs hol van!?

biztos nem dugni ment

Igazságos1 2015.07.21. 21:47:46

Most komolyan, itten tényleg a szűrés gombra perverzkednek a pedofilok!?

Azt hiszik, attól emberek lesznek?

Aszittem már egyszer megbeszéltük, hogy attól még a többiek is mindent látnak, tehát csak magaddal b@szol ki.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.07.21. 21:50:17

@Atörökk: azt én is. de tökjó, hogy most nem köll fütteni meg így a csimma se kopik annyira.

Igazságos1 2015.07.21. 21:55:45

@sugargiraffusplumps.: akkor nem fog születni újabb giraffe

nem lesz mit levágni Dániába

Mityu Addideapénzt kft LE 2015.07.21. 21:56:50

Azt majd valamelyik marketingzseni elmondhatná, hogy egy ilyen cégnek miért éri meg a felesleges körök futását ilyen helyzetben. :) :)

Igazságos1 2015.07.21. 22:05:09

@Mityu Addideapénzt kft LE: mer kurvára ráérnek, mint itt egyesek

most mit sajnálod na

semmi örömötök sincs az életben!?

AtiSnatch 2015.07.21. 22:45:34

@sugargiraffusplumps.: felesleges, mer újra bejelentkezésné elfelejti. Na meg Hilda se tud sajna IP alapján tiltani.

Homár Hilda 2015.07.21. 22:50:04

@Aureliano Buendía: eddig a max. egy válaszlevél volt egyszer, hogy hamarosan reagálnak. azért néha elküldöm nekik.

Black Hole 2015.07.21. 22:50:44

Asszem itt nagy a baj!

MrZed001 2015.07.21. 22:54:41

ED sz.rjon sünt. Be nem teszem többé oda a lábam.
Ugyanezt javaslom mindenkinek. Ha hirtelen megcsappan a vásárlók köre, majd a fejükhöz kapnak ... vagy csődbe mennek.
Egyre megy.

igi3 2015.07.21. 23:10:14

@Black Hole: ja, megjött a leszbi is

oszt már ki is tiltott

szerintem dugja meg már a törökk + snaccs is

igi3 2015.07.21. 23:11:21

ja, snaccs is megjött a "...ból" XD

még valaki!?

igi3 2015.07.21. 23:12:18

csak összehoznak egy homár gyereket itt

kell az utánpótlás, mert Hilda nem sokáig fogja itt rontani a levegőt

igi3 2015.07.21. 23:13:56

A melegek vajon szexelnek a leszbikkel!?

igi3 2015.07.21. 23:15:28

Hilda, a békéltető.

Ha már a tiltás gombot megtalálta :)

igi3 2015.07.21. 23:18:04

szóval snaccsnek még mindig nem volt meg

meginn

ajjaj

Black Hole 2015.07.21. 23:25:55

@igi3: há' de azt nem értem, hogy egy nő ha férfinak gondolja magát, miért nem keres egy férfit, aki meg úgy érzi, hogy nő. Aztán már ott is egy remek páros.

Vadászbaszó nyúl 2015.07.21. 23:36:37

@sugargiraffusplumps.: lassan már túl jó

@AtiSnatch: főleg, hogy nekem váltóáramú ip címem van

Lesből Támadó Szárítókötél 2015.07.21. 23:56:39

@Darth Revan: @FDToth:

A butácska összeesküvés-elméletek gyártása helyett csaxólok, hogy pontosan ezt a jogintézményt hívják Magyarországon elektronikus fizetési meghagyásnak.

Black Hole 2015.07.22. 03:40:56

@Vadászbaszó nyúl: agyakban belül :-)
Mer' ugye én is problémás ember vagyok, de itt ami van...

Manyecska 2015.07.22. 04:51:18

@Igazságos1: nyugalom Hildàt is kiszűrte ofkorz blogbejegyzèsekkel egyïütt.déiksz

gabors 2015.07.22. 04:52:11

@Black Hole: van ilyen is boven ... csak szolok ... amugy mi a gond ??

LatexMátrix 2015.07.22. 05:02:35

Black Hole, míg vodás területen létezett, volt egy jósztorija. Utólagos engedetlenségével BEidézem a jót (tud élni):
"Black Hole 2013.12.30. 14:11:17
A vodka 1 jó cég. Kb 10 évvel ezelőtt voltam náluk, kb 3 hónapig. Volt valami olyan szolgálatatás, hogy használat után, mindig kaptak sms-t, a maradék egyenlegről (feltöltős volt). Egyszer szombaton jön tőlük 1 sms, hogy a maradék egyenleg mennyi. Az érdekes az volt, hogy nem is használtam. Pár óra múlva megint jön 1 sms, hogy a maradék egyenleg mennyi, pedig akkor sem használtam. Vasárnap este, meg jött 1 sms, hogy már le is fogyott az összes pénz. Reklamáltam, azt mondták, hogy ilyen nincs. Én meg mondtam, hogy de mégis van. A telefon végig a kezem ügyében volt, tehát nem a gyerekek voltak a hunyók. Szóval a sim kártyát kidobtam, oszt' azóta nincs velük semmi bajom. "
Nékem erről ama párhuzam jut eszembe, mikor szemmel megszekszuálni egy nőt. Na most már, mi lenne, ha előbb elcsurgatna egy magzatvizet, utána meg lila, hangos kisbabát eregetne egy ucán (street) vizuálszexuált nős tény (fact), így hirtelen? Há' nem veszélyes?

@sugargiraffusplumps.: ó, mennyire hiányzol, felkiáltójel!
@AtiSnatch: neemlegezsd már, hszen még beidézed ("",§) a képernyőre! Különben ő egy bírónő.
Valaki azt írta a tabletre, hogy zsíroskenyér evése közben is többen csuszmatolják vagy mi, így oda a higiénia. Ezt nem teljesen értettem, kivéve, ha közben ánuszrózsát is érintenek (mondjuk egy egyszerű példánál maradva sajátjaikat csak), máskülönben szart (zárt) inerciarendszerben, kijelzőn lévő zsír nem okoz semmiféle problémát, ellenben homlokra kenve bárminemű mentálhigiénés agybajt SEM gyógyít. Meg azt is írta még, hogy az embikkel el van hitetve csak, hogy egy ilyen vékony kis szaron jó netezni. A vékony ebből jó, a net meg minek. Mesterségesen generált az is csak, a természetben önmagától nincs net! Mivel nem ökrösszántás, s ami szörnyűbb, nagyanyáink sem(!) neteztek már, így nekünk se szabadna, nem igaz?

Az igazságérzet nem szükségszerűen infantilis, bár tényleg sokaknál csak abba a szintbe' tud megnyilvánlani.
Prestigio-kérdés, hogy van-e tabletünk! Ma már NEM elég a az ooldalrahátulra felcsíptetett walkmanen playt benyomni!
"ködös „szoftverfrissítés” - Felhőből frissítettek.. Ma már így megy.
Túl sok a rejtett kívánás ebben a posztban, diagnosztikám, hogy terhes vagy!
" A bizalmamat azonban a történtek folyamán elveszítettem." - De miben? Nem írtad oda! Én egyszer elevesztettem bizodalmam a fakanálban, mert nem úgy sikerült a pörkölt!
Felposztoltam a történeteket a bolt falára, ésezalatt sündisznócsecsemő született a parkban!
"és minden későbbi azonos volt az elsővel…" - Ez azonban semelyik, fogyasztón kívül álló jogi személyt, illetőleg férget nem tántorít el attól, hogy ugyanazt a hibát vagy az eredetiből, önhibádon kívül keletkezett leágaztathatót ne rád hárícsa, ha az félév után is előferdül.
"Ezután elballagtam" - Sajnálom, nem tudom elfogadni, ez a szintaxis nem közli az információt, hogy fáradt voltál-e közben, abból is, hogy melyik, be vagy ki, nem mindegy.
"udvariassági formulákat" - Megszólítása és szóhasználata maximálisan nélkülözte a "kedves" jelzőt? BE kellene idézned az egész levélt, elolvasnám! (nem csak én)
"stiláris bárdolatlanság miatt a cég vezetőjének is egyidejűleg megküldöm." - ez jó húzás! Különben meg: stelláris boardolatlanság - ezt is írhattad volna, valószínűleg ugyanúgy nem tesz semmit, nem értette. Bárdot kellett volna küldened vagy Bárdos András fényképét áthúzva pirosvonallal. Na azt se' értette volna. Deazé' mekkoraötlet.
Telefonon is szóbakerültél az ügyfi vezetővel? Mutattak egybecsengést verbálkommunikációs jegyei a levélben megtapasztalt csodálatosságokkal? Meg sem ragadtad az alkalmat, hogy he, mi vót az a múltkori, beszótál geci? Mi a retekért vetted át- és vissza ugyanazt a tabletet? Hát megzakkantál vagy mivolt? Hátilyet.

@Darth Revan: " a birosagi megkereses utan mindig fizettek a cegek. " - Ezek milyen ügyek voltak?
@sarostehen: te mit vennél?
@FDToth: utoljára olvastalak el (most is csak félig), te monkey. Képes vagy tartalmit, tapasztalaton alapulóakat írni, de képtelen vagy az utóbbi időkben emberi nyelven tenni mindezt. Ígyjártál. (MÉRT vagy igénytelen?)
@cmx85s: geek vagy?
@gabors: te gyerekként mennyit tudnál összekaparni? Te is keresnéd a már élhető ár/érték arányt, mégha abból egy bóvli szint tudna is csupán kijönni. Meg aztán miről beszélgetnél a kortársakkal, ha te nem tudsz rátapintani az aktuális android appra.
@netrion: felirat? Mi ez, film? Használati utasítás meg a terméken (ben) van, nem külön gépkönyvben. Azok az idők már lejártak. Érted. Van egy reklám, egész képernyőt betöltő feliratról, mely egy westernfilm nem alatt (felett) megy. Ez egy látásromlásra figyelmet ráirányító reklám vagy közérdekű közlemény, nem is emlékszem már volt. Demencia túloldalára átbukott rokon számára nem kell erőltetni a jelentechnikát. Különben azt a maréknyi instrukciót meg átadod neki te magad, ami a kezelésben való elinduláshoz kell.

LatexMátrix 2015.07.22. 05:29:09

@Atörökk: egyetértek, bár gyakori probléma, hogy akkor meg a szülő érzi úgy, hogy maximálisan keresztülhúzza a gyerök elképzeléseit, mondván, hogy anyagilag már ő os benne van. Nem állítom, hogy tekniai érzékében alulfejlődött tiniutód esetén ne lehetne az ilyetén terelgetés felettébb hasznos, de nem mindig látya át a szülő ezt (neadj isten ő sem áll teknikai magaslatokban). Akkor aztán pont visszájára fordul a "segítség". (hilfe) (help)
Sugárfertőzés segítette a kicsírázást, mezei függöny ilyet nem csinál.
@AtiSnatch: mostmár több nicken is kínálja szolgátatásait, a jóérzésű polgár meg tiltogathat.. Mintha valami alattomos tevékenységet folytatna, közbe' meg csak önvédelem. Portable böngészőt USB kulcsról próbáld már ki, ezamegoldás. IP-t hiába emlegeted, nem gondolom, hogy fixIP-s kapun keresztül érné el a nettet (alapértelmezetten mindannyian dinamikusak vagyunk, új felcsatlakozás, új szám, bocs, ha tudtad, de kell prezentálni a okoságom). Az a baj az exchibicionista kis gecikkel, hogy a mentális bajuk a legritkább esetben társul korlátokkal. Mi a szarért kell harmadik, többik nikken jönni? Ja, hogy senki nem olvasná az eredetin. Á.
@MrZed001: álmodj.

Na. Jó reggelt mindenkinek.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.07.22. 08:39:38

tessék mondani hol vegyek egy e-book olvasót? (kindle)

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.22. 08:49:05

Azé jó a dilisnek mert nincs gondja!
A tabletot ők bogyó formátumba szedik be!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.07.22. 09:19:17

@AtiSnatch: meg vót, de ha nem jól sikerül a fejedet leszedem, még agusztus előtt ! :P

Bluemotion 2015.07.22. 09:21:55

@Darth Revan: És ez amit elmondtál, hol segíti a jelenlegi ügyet?

Bluemotion 2015.07.22. 09:24:04

@ancsika: Van benne valami, évekig is elhúzódhat az ügy, de ha valakinek arra van ideje, hogy a bíróságra járjon, meg ügyvédet fogadjon.

Bluemotion 2015.07.22. 09:26:10

@Aureliano Buendía: Igen, a történet akkor lenne kerek, ha a másik félnek is láttuk volna a nyilatkozatát.

FDToth 2015.07.22. 09:41:21

@LatexMátrix: igazad van, ezentúl odafigyelek és javítok. Nem miattad, hanem magam miatt, így Ti is és én is jobban jártok ;)

AtiSnatch 2015.07.22. 09:42:18

@FDToth: kösszönnyük széppen :)

AtiSnatch 2015.07.22. 09:49:48

@batgirl: egyébként én simán megvettem volna MM-ban vagy ED-ban :D

joska61 2015.07.22. 10:03:56

Én a céget nem értem... Ha egy ekkora vállalkozás kicserélte volna a számára gombokat érő semmiséget, most pozitív cikk született volna. Közben meg időnként pár millát beleölnek reklámba.

AtiSnatch 2015.07.22. 10:05:31

@joska61: nem született volna.

@Vadászbaszó nyúl: a románok ellopták a lovakat. csaxólok.

További magyar hang 2015.07.22. 10:08:18

A 20ezer forintos táblagép pont az a kategória, ami ha elromlik, akkor levonod a következtetést, hogy 'húdehülyevoltamhogyeztmegvettem', és továbblépsz, nem idegesíted magad ügyfélszolgálattal, békéltető testülettel, bírósággal.
Az 'olcsó húsnak híg a leve' közmondás értelmezése nem egy akadémiai szintű feladat.

Manyecska 2015.07.22. 10:08:53

@Atörökk: hahha az én fél tizenhat évesem tegnap egész nap a strandon lógott a barátnőjével szerintem elkéstem!
:):P de mán fél éve szerelmesek tökjól titkolta:O:DD

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.07.22. 10:10:10

@AtiSnatch: mm-el most nem vagyok jó viszonyba. Ed...te normális vagy???? :P

Manyecska 2015.07.22. 10:17:11

monnyuk azért kiültem a strand bejárata elé tegnap a párommal, meglesni az édeskettest, napszemcsiben + álca..XD az unokám idősebb lesz mint a gyerekem esetleg rendes homáros megelőzi a balyt lol:P

AtiSnatch 2015.07.22. 10:28:04

@joska61: az igaz. :)

@batgirl: szeretek veszélyesen élni, augusztusban lagzi! :D

igi3 2015.07.22. 10:50:19

@AtiSnatch: azt se tudod, mi az, hogy házasság, a jelek szerint

Ki menne hozzád amúgy!? Antalbaba biztos nem. :)

@batgirl: nem ebook olvasó kell, hanem egy jó dugás.

többek szerint én is itt rontottam el

olvastam a gyakorlat helyett

:)

Darth Revan 2015.07.22. 11:22:28

@Lesből Támadó Szárítókötél:
nem egeszen. a fizetesi meghagyas csak nem vitatott pénzkövetelések behajtasara alkalmas.

Troppauer_Hümér 2015.07.22. 11:35:38

@igi3: Mikor fogod már be a mocskos pofádat ratyi?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.07.22. 12:07:13

@igi3: tudod, rajtad már az olvasás sem segített

@AtiSnatch: tudom, azért mondtam :)

Black Hole 2015.07.22. 16:08:27

@gabors: ááááá, nincs itt semmi gond. Legalábbis nálam. Amúgy meg úgy van ez, hogy találja meg mindenki a saját párját, az a fontos. Aztán az, hogy ki a fiú, ki a lány, az már mindegy is. Szerencsére nem vagyok homofób!

lionking 2015.07.22. 19:41:34

@sarostehen: van itthon meg a szoros családban vagy 5-6 Prestigio cucc, mind hibátlan és működik tökéletesen némelyik több éve is.
tehát csak a neve alapján kijelenteni valamiről hogy szar, az nem igazán bölcs dolog. :)

megadeth1 2015.07.23. 10:07:09

Dettó ugyanez nálunk is, fos Pr gép, Edigital Fehérvár.Annyiszor küldtük már vissza javításra,h a futár már mintha hazajönne, úgy köszön. Már bekapcsolás közben lefagy, vagy röviddel utána, az aksi kb egy órát bír, ha sikerül addig nem lefagyni, közben olyan forró lesz, h nem lehet fogni. Mind garanciaidőn belül. Értem én, h az olcsó=szar, meg a hatéves gyereknek vettük videózni meg játszani (és nem ő rontja el, mert kurvajól kezeli), de ha két év garanciát adnak rá, akkor kutya kötelességük betartani. Ha meg ennyire szar, akkor kicserélni. Edigital meg mossa kezeit, mintha semmi közük se lenne hozzá.