Továbbra is nyírja a hőség a BKV-bérleteket, de a BKK által augusztusra beígért szuper védőtokok híre mellett újabb fejlemények is vannak az ügyben! Pl. hogy olvasónktól pénzt kértek a feliratokat elhagyó bérlet cseréjénél. A közlekedési cég múltkori tájékoztatása alapján teljesen érthetetlen, hogy miért. Ahogy az is, hogyha a Volán szintén hőpapíros bérlete képes vígan állni a farzsebben leledző hőt és párát, miért nyúvad ki ugyanettől idő előtt BKV-s társa.
Tisztelt BKV ügyfélszolgálat! Kedves Homár!
Hasonló cipőben jártam, mint a kommentekben olvasható, sokakkal együtt, a 2-án vásárolt bérlet, mára (24-re), olvashatatlanná vált. Blogotokon felbuzdulva, betértem az első utamba eső bérletpénztárba, és kértem a szelvény cseréjét. (Az igazsághoz tartozik, hogy a bérletet, a BKV-nál drága pénzen vásárolt tokban, a farzsebemben tartom. De ugyanitt tárolom a Volános bérletemet is, ami szintén thermo papíros, és érdekes módon annak semmi baja!)
A hölgy roppant készséges volt, - elviccelődött, hogy hol sütöttem meg a bérletet -, majd az újat kiállítva, 250 Ft-t kért!
Kérdeztem, hogy mire is fizetek? Arra, hogy a BKV által drága pénzért eladott tartóban tartom a bérletet? Vagy hogy az ellenőrök munkáját próbálom meg megkönnyíteni? Vagy azért, mert más hibájából kifolyólag az én időmet lopják? A pénztáros semmit nem mondott. Kaptam egy visszáru bizonylatot, -9500 Ft-ról, - mellékesen visszáru és 9500-nak kéne lenni -, és egy egyszerűsített számlát 9750 Ft-ról, melyen a 250 Ft mint "Kezelési díj" szerepel.
Mindegy is, azt hiszem ez volt az utolsó alkalom, hogy foglalkoztam ezzel!
Emlékeztetőül egy idézet a BKK válaszából, az előző Homár bejegyzésből: "... és ha a jegyeken vagy bérleteken látható az előlapi sor- és sorozatszám, illetve az ahhoz tartozó datamátrix is beolvasható, akkor az ügyfélszolgálatos kollégák azonnal, díjmentesen kicserélik a kopott termékeket. "
ui: A számlát természetesen megtartottam!
Manó
Az utolsó 100 komment: