Hát úgy néz ki, ennek az étteremnek csak a weboldalát érdemes meglátogatni.
Kedves Homárosok!
Alább küldenék egy augusztus 10.-ei sztorit Balatonfüredről, a Borcsa étteremből. Tavaly már jártam náluk, és mivel meg voltam elégedve, megörültem, hogy idén a szállásunkon a félpanziós vacsorát az étterem segítségével oldják meg, így előre le is foglaltam 4 napi vacsorát. Sajnos aznapra nem tudták megoldani a félpanziót, de így is kétszer ettünk náluk. Íme a sztori:
Délután italokkal, pizzával (mivel este még vissza szándékoztunk menni, ketten-ketten elfeleztünk egy-egy pizzát) otthagytunk vagy 15 ezer forintot, itt még teljesen rendben volt a kiszolgálás.
Este visszamentünk, ahol a pincér egyből azzal fogadott: "Pizza nincs!" (ez különösen érdekes annak fényében, hogy egy étterem és pizzériáról van szó, illetve kb. egy óra múlva valóban hallottam, hogy elfogyott a pizza éppen). Később leejtettem a villámat, ezért megkértem az egyik felszolgáló hölgyet, hogy cserélje ki, ami csak pofavágások kíséretében sikerült (ha egyáltalán kicserélte).
Kértünk két adag grillezett libamájat (egy kis és egy normál adagot). A libamáj teljesen hideg volt, ezt jeleztük az előbbi hölgy felé. A következő reakciókat kaptuk:
- "Előételként vagy főételként rendelték? Ha előételként, be kellett várnia a főételt, és ezért hűlt ki." (Jeleztük, hogy főételként, de ha előétel lett volna, akkor is meg szokták kérdezni, hogy együtt hozzák-e ki az összes rendelt ételt...)
- "Salátakörettel hoztuk, ezért a saláta kihűtötte a májat."
- "Nem én tehetek róla, nem én vettem fel a rendelést."
- Valamint a legjobb, amit életemben hallottam: "Grillezett, a grill pedig hideg!"Ezek után - bár most már úgy gondolom, fel kellett volna állnunk- tettünk még egy kísérletet a probléma orvoslására, és megérdeklődtük, nem tudnák-e megmelegíteni. A válasz pedig: " Most mit csináljak vele? Tegyem be a mikróba?" Ebben megegyeztünk.
Amikor visszakaptuk az ételeket, látszott, hogy a két adagot összeöntötték, a kis adagban sokkal több lett a máj, de legalább nem volt hideg. Innentől kezdve a hölgy folyamatosan pofákat vágott és láthatólag panaszkodott ránk a főpincérnek és a kollégáinak, pedig nem hiszem, hogy nekünk kellett volna kényelmetlenül éreznünk magunkat.
Kicsit később odajött hozzánk az a pincér, aki délelőtt is kiszolgált minket, és érdeklődött, hogy mi volt a probléma. Elmondtuk, majd annyit szólt: "Aha"- és továbbment!
Az összes étel egyébként íztelen volt, még a csirkehús is. Fizetéskor egy harmadik pincér jött hozzánk, és kihozta "véletlenül" a mi 5 fős asztalunknak a mellettünk lévő kb. 20 fős asztal számláját - de legalább elnézést kért, ami egyedül az ő szájából hangzott el az este. Távozásunkkor pedig a főpincér odajött, és bármiféle bocsánatkérés helyett csak ennyi érdekelte: "Ugye jönnek holnap is?"
Slusszpoén, hogy édesapámnak másnap iszonyatos hasmenése volt...
Ami a legszomorúbb, hogy az azonnali bocsánatkérés és mikrózás helyett még nekünk kellett erősködni, hogy orvosoljuk a problémát. Ami pedig az étterem részéről érthetetlen, az a flegma és minősíthetetlen stílus. Aznap másodszor költöttünk náluk pár órán belül, összesen vagy 30 ezer forintot, és ha nem így járnak el, további 4 napon keresztül vacsoráztunk volna náluk. Úgy látszik, itt már nincs szükség a bevételre.
Köszönöm, ha kiteszitek.
Üdv:
Szilvi
Az utolsó 100 komment: