A poszt, aminek a mókolgatás kifejezést köszönhetjük, és azt a tudást, hogy a Telekom sms-eit nem kell szó szerint venni.
Kedves Homár!
Az alábbi tapasztalatomat szeretném megosztani önnel, melyet nagyra értékelnék, ha a többi ügyféltársam okulásként közzé tennének a weboldalon.
Panaszt tettem a Telekomnál:
A történetem ősi időkre nyúlik vissza a mai rohanó világ tekintetében és azon "kevésbé szerencsés" ügyintéző számára, akihez kerül a panasz biztosan szörnyen unalmas is, ezért engedelmükkel vázlatosan írom le.
1. kaptam egy e-mail, hogy le fog járni a hűségem, menjek be és hosszabbítsam meg
2. 2015 febuártban bementem a Telekom üzletbe (alle) és meghosszabbítottam és annyit kértem, hogy a telefonra nincs szükségem azt szereljék le. Szerettem volna vásárolni egy playstation 4-et, de azt mondta az ügyintéző jobban járok, ha interneten rendelem, de várjam meg míg a szerződés aktiválásra kerül és a telefon szolgáltatás leszerelik.
3, Én vártam-vártam-vártam, nem történt semmi amikor is betelefonáltam az ügyfélszolgálatra, és szembesültem azzal, hogy azóta is ugyanazon három szolgáltatás (telefon, internet, tv) van bekötve. Természetesen (nem is kértem) de rögtön kaptam 5000 forint jóváírást, hogy mire azt magam sem tudom, mert a havidíj nem magasabb 3 szolgáltatásra mint 2-re. Mondták ezután minden rendben lesz.
4, Rendszereikben megnézhetik azóta hányszor telefonáltam(5-6), meghallgathatják hány ígéretet kaptam az ügymenet gyorsítására a hiba elhárítására és visszahívásra is. Nem az ügyintézőket hibáztatom mert nem ők tehetnek róla, hogy egy ekkora cég képtelen megoldani, hogy a nyomorult ügyfél hűséget köthessen mert mind áron fizetni szeretne!
5, azt nem is mondom, hogy hirdetik azt, hogy a jövő internethálózatát építik, azonban egy érdi címen képtelen normális vezetékes internet és tv szolgáltatást biztosítani.A kérésem egyszerű : Legyenek kedvesek kézi szerződéssel biztosítani számomra a szolgáltatásokat az említett készüléket és legalább egy éven keresztül a havidíj mérséklését 50%-al. Nagyon köszönöm a segítségüket előre is. Maradok továbbra is hűséges előfizetőjük.
Gergő
Ez önmagában bőven elegendő lenne, azonban a bejelentésem után pár nappal elment az internet, az ügyfélszolgálatot felkeresve az alábbi tájékoztatást kaptam: Biztos "mókolgatnak" a rendszerben, hogy valamint törölnek és újraaktiválnak, hogy megoldják a problémát - > eredmény 1hét internet nélkül + megoldás nem született. Ezután következett, hogy gondolom megint "mókolgattak" és most ott tartunk, hogy nincs tv-m 5 napja. Tovább fokozza a problémát, hogy a mai napon kaptam a csatolt üzenetet, ami szerint a saját kérésemre felfüggesztették a hibajavitást.
Hozzáteszem se telefonon, sem személyesen nem egyeztettem senkivel. Telefonos megkeresésemre azt mondta az ügyfélszolgálat, hogy azt gyanitják valami közbejött a szerelőnek és ez csak egy sablon üzenet, ne vegyem szó szerint !!! Legközelebb a havi számla lejáratáról szóló emlékeztető sms-t fogom "nem szó szerint" venni !
Gergő
UPDATE szept. 2. 16:52
Az eset kapcsán ezt a példaértékű levelet kaptuk a Telekomtól.
A panaszt bejelentő ügyfél reklamációját megvizsgáltuk, és megtettük a szükséges intézkedéseket. A késedelmet egy informatikai rendszerhiba okozta, amelyet mostanra sikerült elhárítani, a szolgáltatások jelenleg működnek. Az ügyfél további kéréseinek ügyében ügyfélszolgálatunk munkatársai telefonon felveszik vele a kapcsolatot. A Telekom ezúton is elnézést kér tisztelt ügyfelétől az okozott kényelmetlenségekért.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 14:54:10
Javaslom a poszternek, hogy minél hamarabb szabaduljon meg a Trékomtól, és minden szart vegyen meg máshol.
Terézágyú 2015.08.31. 14:58:25
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 15:02:59
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 15:03:01
AtiSnatch 2015.08.31. 15:04:10
lcsaszar 2015.08.31. 15:09:17
Továbbá ha nem kell a telefon, akkor mégis miért telefonált 5-6-szor? Na ugye.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 15:11:01
Én sem.
Aggódom, hogy a poszter sem.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.31. 15:11:09
/a telefon 14 %-on van, fel kene tolteni/
lcsaszar 2015.08.31. 15:13:04
lcsaszar 2015.08.31. 15:14:36
Manyecska 2015.08.31. 15:16:08
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.31. 15:24:26
az enyem 100 %, most vettem le
@lcsaszar: hadde nem?
meghosszabitja a huseget
vesz egy playstation 4-et akarhol
es semi gondja
bonyolitja itt a dolgokat, mer' akar a homarnak irni
Manyecska 2015.08.31. 15:24:53
AtiSnatch 2015.08.31. 15:25:02
FDToth 2015.08.31. 15:25:36
Manyecska 2015.08.31. 15:26:30
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 15:28:11
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 15:29:25
Az a valódi kérdés, hogy az együgyű előfizetők mijafasznak copattyák magukat?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.31. 15:34:11
megamenn 2015.08.31. 15:56:33
Leone_510 2015.08.31. 16:03:01
van aki a szopórolleren marad
penzor 2015.08.31. 16:27:34
Járólapot szabad-e, érdemes-e netről rendelni, ha igen, honnan? Kérdem ezt, mert helyben tuti, hogy nem lesz tetsző. Naszóval?
Rosszindulatú Vászka 2015.08.31. 16:38:10
Szivesen.
Surányi Attila 2015.08.31. 16:38:22
penzor 2015.08.31. 16:55:14
A jövő hálózata pedig vezeték nélküli!:P
Igen, ez egy ilyen orwelli világ, hogy ha a szolgáltatás nem megy, hát a bérlemény is minek létezzen vagy ha saját tulajdon, akkor is mindegy, mert eltűnik a tévékészülék. Merugye minek az már oda.
Mielőtt még másik szolgáltatóhoz rohannál: ilyen anomália alapnak számít minden nagy rendszerben, te pont a szórásba beleestél, együttérzés.
CID. 2015.08.31. 17:06:12
Aureliano Buendía 2015.08.31. 17:40:16
Aureliano Buendía 2015.08.31. 17:41:57
T(rágya)-Home
gabors 2015.08.31. 17:46:28
relvancsos resz ...
b+ ettol ilyenek mert sajat szopas utan is "huseges" maradsz !!! kedves draga posztolo .. ugy kellett volna kezdeni hogy azt amit T ad annyiert barhol megkapod ..
(jo playstatin 4 azt nem DE AZT MEG MINEK nem dolgozol ?? ennyi idod van segijjekbol dagonyazol otthon ??? Gergo !!!!)
Igi1.0 2015.08.31. 18:16:43
Ez akkor szokott lenni mikor kijön a szerelő és senki sincs otthon ert dolgoznak ezért kérik hívjanak vissza hogy időpontot egyeztess
Nagyon fontos mert a felfüggesztéssel a thoe nyer i dőt hiszen az az ügyfélnek rossz ez időre nem ár pénz és net se terem
Itt kell lennie más értesïtések is ami vagy ki an törölve vagy nincs nem kaptad meg miszerint megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot de nem sikerült hívjon vissza időpont eyeztetés miatt
HA nem hívod vissza őket akkor is autoatikusan függesztik fel a javítást
Van a thome online oldala azonsító jelszóval meg tudod nézni hogy volt e beszélgetés mert a hibaelentést rögzítik
Igi1.0 2015.08.31. 19:03:38
volt a szerelő de senki se volt otthon, sikertelen kapcsolatfelvételnek is kell lenni smsnek
Igi1.0 2015.08.31. 19:05:33
Van amelyikben 10 van de már csak 8 db
Sajnos ezt személyesen kell és rendesen kiszámolni mert kisebbek lehetnek már új a szabvány
Sokat lehet szívni ha nincs minimum 2 egyforma
Igi1.0 2015.08.31. 19:07:38
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 19:53:25
kilatasgaleria.blog.hu/2015/08/30/tavirozsas
De akkor mi alapján küldenek olyat hogy veled egyeztettek? :D
A számlát se vedd szó szerint legközelebb, minek?
megamenn 2015.08.31. 20:15:46
Taxomükke (UK) 2015.08.31. 22:54:51
Vadászok Őrangyala 2015.08.31. 23:05:36
Igi1.0 2015.08.31. 23:34:04
Sztem még a menekülteknek is jobb a netjük mint a thoeosok 90%-nak...
Igi1.0 2015.08.31. 23:41:13
Mintha aszontam volna hogy vissza lesznek állítva a határok
Most már késő max 1-2 év még meg kell telni Európának a menekültekkel
Én xóltam
Igi1.0 2015.08.31. 23:48:05
Kapkodjátok a fejeteket
gabors 2015.09.01. 00:53:53
meg iszlamot !!!
EU onkent adja fel a kontinest az araboknak (illetve az arab "vallasban" hivoknek)..... shame on you guys
gabors 2015.09.01. 00:58:00
a kb 20 eve lemeszarolt kb 10k mohamedanok (szerbia)-bol mara lenne 40k .... igy megy ez
lasd london brusszels, paris lyon
_Neville 2015.09.01. 01:09:07
holdlányka 2015.09.01. 07:09:42
Egyes kommentelőket sem értek: mi köze a menekülteknek meg úgy általában a szélsőjobboldali, xenofób téveszméknek, konteóknak ehhez az ügyhöz, vagy a T-comhoz vagy egyáltalán a Homárhoz???
Manyecska 2015.09.01. 08:24:59
Manyecska 2015.09.01. 08:32:09
joska61 2015.09.01. 09:11:02
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.09.01. 09:21:38
penzor 2015.09.01. 09:23:47
@Manyecska: köszi, Ibolyám. Ez az, Ibolya, hová is tettem a gyógyszerem? Milyen gyenge vicc már, mégis milyen népszerû volt. A járólap alá tetted a gyógyszered. Igen. Ez az új, modernizált csattanó, remélem tetszik.
Surányi Attila 2015.09.01. 09:29:57
Manyecska 2015.09.01. 10:01:00
csak vörösben.rohadt jól néz ki.
lcsaszar 2015.09.01. 10:28:00
Dezsike 2015.09.01. 10:51:36
Manyecska 2015.09.01. 11:27:36
piroshangszóró 2015.09.01. 12:21:52
szelidorzo 2015.09.01. 13:37:35
HEHE.
NE VEDD KOMOLYAN! Ez csak úgy van!
Persze. Így érik el, hogy a hibajavítás ideje ne haladja meg azt az időpontot, amikor már kötbért kötelesek fizetni.
Velem is ezt játszották anno.
Hibabejelentés után hív a szerelő, hogy 2 nap múlva jönne helyszínre javítani. Kérdem előbb nem lehetne, Azt mondja be van táblázva ez a leghamarabbi időpont. OK. Ezután kaptam és is ezt az üzenetet, hogy saját kérésre felfüggesztik a javítást. Telefonos érdeklődésemre nekem is mondták, hogy ez semmiség, szabvány üzenet.
A felügyeleti szervük nem így értékelte, jól megkúrták a céget miatt, de úgy tűnik nem szoktak le róla. Feljelenteni őket, legalább szokják a büntetéseket!!!
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.09.01. 23:27:48
hmmm.... a szám ugyan 30-as, de felül látszik, hogy TEELNOR!! és nem 2 sim-es a készülék....
vadász... vadász, te hű(LYE)séges... :o)
Mityu Addideapénzt kft LE 2015.09.03. 08:01:45
"De akkor mi alapján küldenek olyat hogy veled egyeztettek? :D
A számlát se vedd szó szerint legközelebb, minek?"
Újabban a közműszolgáltatók is ráálltak arra a formációra, hogy az ügyfélszolgálat által kiküldött, vagy a bedobott értesítőn megjelöl, leírt dolgokat egyszerűen nem lehet komolyan venni. Legutóbb a gázművek gázóracserénél játszották el ezt. Írták levélben, hogy 12h és 16h között várható érkezésük, erre jöttek délelőtt 10-kor. :)
Elműsék, pedig olyan értesítőt hagynak postásládikóba, hogy ráírnak egy telefonszámot és x napon belül vedd fel a kapcsolatot időpontegyeztetésre... Persze, hogy ők is akkor jönnek amikor éppen kedvük szottyan. :)
Nem baj ám, hogy ezeket az értesítőket egyszerűen komolytalanná teszik ezek a manőverek. :)
Ilyenért annak idején az ElMű Óbudai kirendeltségén olyan lebaszást intézett a kirendeltségvezető a szerelők felé, hogy ihaj. :) :)
sáros_tehén 2015.09.03. 08:44:09
bibi bi 2015.11.10. 06:20:12