Tékozló Homár

A Telekom mókolgat, az internet szünetelget FRISSÜLT a Telekom válaszával

2015.08.31. 14:49 | Homár Hilda | komment

telekom_logo_2013_svg.png

A poszt, aminek a mókolgatás kifejezést köszönhetjük, és azt a tudást, hogy a Telekom sms-eit nem kell szó szerint venni. 

Kedves Homár!

Az alábbi tapasztalatomat szeretném megosztani önnel, melyet nagyra értékelnék, ha a többi ügyféltársam okulásként közzé tennének a weboldalon.

Panaszt tettem a Telekomnál:

A történetem ősi időkre nyúlik vissza a mai rohanó világ tekintetében és azon "kevésbé szerencsés" ügyintéző számára, akihez kerül a panasz biztosan szörnyen unalmas is, ezért engedelmükkel vázlatosan írom le.

1. kaptam egy e-mail, hogy le fog járni a hűségem, menjek be és hosszabbítsam meg
2. 2015 febuártban bementem a Telekom üzletbe (alle) és meghosszabbítottam és annyit kértem, hogy a telefonra nincs szükségem azt szereljék le. Szerettem volna vásárolni egy playstation 4-et, de azt mondta az ügyintéző jobban járok, ha interneten rendelem, de várjam meg míg a szerződés aktiválásra kerül és a telefon szolgáltatás leszerelik.
3, Én vártam-vártam-vártam, nem történt semmi amikor is betelefonáltam az ügyfélszolgálatra, és szembesültem azzal, hogy azóta is ugyanazon három szolgáltatás (telefon, internet, tv) van bekötve. Természetesen (nem is kértem) de rögtön kaptam 5000 forint jóváírást, hogy mire azt magam sem tudom, mert a havidíj nem magasabb 3 szolgáltatásra mint 2-re. Mondták ezután minden rendben lesz.
4, Rendszereikben megnézhetik azóta hányszor telefonáltam(5-6), meghallgathatják hány ígéretet kaptam az ügymenet gyorsítására a hiba elhárítására és visszahívásra is. Nem az ügyintézőket hibáztatom mert nem ők tehetnek róla, hogy egy ekkora cég képtelen megoldani, hogy a nyomorult ügyfél hűséget köthessen mert mind áron fizetni szeretne!
5, azt nem is mondom, hogy hirdetik azt, hogy a jövő internethálózatát építik, azonban egy érdi címen képtelen normális vezetékes internet és tv szolgáltatást biztosítani.

A kérésem egyszerű : Legyenek kedvesek kézi szerződéssel biztosítani számomra a szolgáltatásokat az említett készüléket és legalább egy éven keresztül a havidíj mérséklését 50%-al. Nagyon köszönöm a segítségüket előre is. Maradok továbbra is hűséges előfizetőjük. 

Gergő

Ez önmagában bőven elegendő lenne, azonban a bejelentésem után pár nappal elment az internet, az ügyfélszolgálatot felkeresve az alábbi tájékoztatást kaptam: Biztos "mókolgatnak" a rendszerben, hogy valamint törölnek és újraaktiválnak, hogy megoldják a problémát - > eredmény 1hét internet nélkül + megoldás nem született. Ezután következett, hogy gondolom megint "mókolgattak" és most ott tartunk, hogy nincs tv-m 5 napja. Tovább fokozza a problémát, hogy a mai napon kaptam a csatolt üzenetet, ami szerint a saját kérésemre felfüggesztették a hibajavitást.

11952987_1122654471098085_1927301461289773076_n.jpg

Hozzáteszem se telefonon, sem személyesen nem egyeztettem senkivel. Telefonos megkeresésemre azt mondta az ügyfélszolgálat, hogy azt gyanitják valami közbejött a szerelőnek és ez csak egy sablon üzenet, ne vegyem szó szerint !!! Legközelebb a havi számla lejáratáról szóló emlékeztető sms-t fogom "nem szó szerint" venni !

Gergő

UPDATE szept. 2. 16:52
Az eset kapcsán ezt a példaértékű levelet kaptuk a Telekomtól. 

A panaszt bejelentő ügyfél reklamációját megvizsgáltuk, és megtettük a szükséges intézkedéseket. A késedelmet egy informatikai rendszerhiba okozta, amelyet mostanra sikerült elhárítani, a szolgáltatások jelenleg működnek. Az ügyfél további kéréseinek ügyében ügyfélszolgálatunk munkatársai telefonon felveszik vele a kapcsolatot. A Telekom ezúton is elnézést kér tisztelt ügyfelétől az okozott kényelmetlenségekért.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 14:54:10

Teljesen összefüggéstelen. Miköze a PS4 vásárlásnak a tévéjéhez?

Javaslom a poszternek, hogy minél hamarabb szabaduljon meg a Trékomtól, és minden szart vegyen meg máshol.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.08.31. 15:02:59

Kánikulában ne igyunk szilvapálinkát!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 15:03:01

Olvasgatom visszafelé a Homárokat, hát elég szar a felhozatal.

AtiSnatch 2015.08.31. 15:04:10

ez egy kicsit fájt. mármint elolvasni.

lcsaszar 2015.08.31. 15:09:17

Na most, ha nem kell neki a telefon, csak a TV és internet, viszont 2 szolgáltatás ugyanannyiba kerül, mint 3, akkor mi is a probléma?
Továbbá ha nem kell a telefon, akkor mégis miért telefonált 5-6-szor? Na ugye.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.31. 15:11:09

ha a 3 szolgaltatas ugyanannyi, mint a ketto, akkor minek leszereltetni?
/a telefon 14 %-on van, fel kene tolteni/

lcsaszar 2015.08.31. 15:13:04

Ezenkívül aki hagyja, hogy 14%-ra merüljön a telefonja, az egyéb dolgaira sem ügyel kellőképpen.

Manyecska 2015.08.31. 15:16:08

@hagyma: enyém 62% és most tettem fel, tőled független.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.31. 15:24:26

@Manyecska: en magamtol is fuggetlen vagyok
az enyem 100 %, most vettem le
@lcsaszar: hadde nem?
meghosszabitja a huseget
vesz egy playstation 4-et akarhol
es semi gondja
bonyolitja itt a dolgokat, mer' akar a homarnak irni

Manyecska 2015.08.31. 15:24:53

@hagyma: igaz én ingázom két lakás közt:D naponta kéccer, átlag:) sokszor éjjel felébredek és más irányba indulok..naon dulva két háztartást vezetni amúgy is:)@atpijkamo: holnap szintfelmérőt írnak a sulisok Papí! Na, én AZT nem értem.

AtiSnatch 2015.08.31. 15:25:02

@Manyecska: nem is tudtam, hogy már szolgáltató is.

FDToth 2015.08.31. 15:25:36

kb. hetente jelenik meg negatív poszt a Telekomról és általában mindig ugyanaz a téma. Most ilyenkor egy felsőbb vezető nem gondolkodik el azon h vmi nem működik és kéne változtatni?

Manyecska 2015.08.31. 15:26:30

@hagyma: ehh.nálam mindÍg van külső aksi!!:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 15:28:11

@Manyecska: Nagyon széccórt vagy. Lécci összpontosíccs a poszter problémájára!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.31. 15:29:25

@FDToth: A felsőbb vezetők egymást fúrják teljes munkaidőben.

Az a valódi kérdés, hogy az együgyű előfizetők mijafasznak copattyák magukat?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.31. 15:34:11

@Manyecska: kulso akksim nekem is van, kint a kocsiban

megamenn 2015.08.31. 15:56:33

hátafaszom nemkéne?

Leone_510 2015.08.31. 16:03:01

" Maradok továbbra is hűséges előfizetőjük..."

van aki a szopórolleren marad

penzor 2015.08.31. 16:27:34

A herezacskóm néha bezavar a touchpad kezelésébe. De nem baj, kibírom.
Járólapot szabad-e, érdemes-e netről rendelni, ha igen, honnan? Kérdem ezt, mert helyben tuti, hogy nem lesz tetsző. Naszóval?

Surányi Attila 2015.08.31. 16:38:22

@Manyecska: Manyócska!Asszem nem értetted a történet lényegét.Hamár akksiról van szó , szerinten egy-két ember túltöltődött,hogy hülyeségeket kommentel egy posztra.Az én akksim mán' 250%-on van.

penzor 2015.08.31. 16:55:14

Az 50% nem túl kevés 1 éven keresztül? Ne becsüld alá magad (magad alá magad) posztoló, ha egyszer kérhetnél többet is!
A jövő hálózata pedig vezeték nélküli!:P
Igen, ez egy ilyen orwelli világ, hogy ha a szolgáltatás nem megy, hát a bérlemény is minek létezzen vagy ha saját tulajdon, akkor is mindegy, mert eltűnik a tévékészülék. Merugye minek az már oda.
Mielőtt még másik szolgáltatóhoz rohannál: ilyen anomália alapnak számít minden nagy rendszerben, te pont a szórásba beleestél, együttérzés.

CID. 2015.08.31. 17:06:12

Jajmár miért nem akarjátok érteni, a PS4-et részletre venné, kamatymentesen;)

Aureliano Buendía 2015.08.31. 17:40:16

@lcsaszar: lehet, hogy az áramot kapcsolták ki nála, azért nincs tv és net:)

Aureliano Buendía 2015.08.31. 17:41:57

segitunk@telekom.hu

T(rágya)-Home

gabors 2015.08.31. 17:46:28

"Maradok továbbra is hűséges előfizetőjük. "

relvancsos resz ...

b+ ettol ilyenek mert sajat szopas utan is "huseges" maradsz !!! kedves draga posztolo .. ugy kellett volna kezdeni hogy azt amit T ad annyiert barhol megkapod ..

(jo playstatin 4 azt nem DE AZT MEG MINEK nem dolgozol ?? ennyi idod van segijjekbol dagonyazol otthon ??? Gergo !!!!)

Igi1.0 2015.08.31. 18:16:43

De igen valaki kérte a felfüggesztést

Ez akkor szokott lenni mikor kijön a szerelő és senki sincs otthon ert dolgoznak ezért kérik hívjanak vissza hogy időpontot egyeztess

Nagyon fontos mert a felfüggesztéssel a thoe nyer i dőt hiszen az az ügyfélnek rossz ez időre nem ár pénz és net se terem

Itt kell lennie más értesïtések is ami vagy ki an törölve vagy nincs nem kaptad meg miszerint megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot de nem sikerült hívjon vissza időpont eyeztetés miatt

HA nem hívod vissza őket akkor is autoatikusan függesztik fel a javítást

Van a thome online oldala azonsító jelszóval meg tudod nézni hogy volt e beszélgetés mert a hibaelentést rögzítik

Igi1.0 2015.08.31. 19:03:38

Valamelyik családtag kérhette ha nem akkor

volt a szerelő de senki se volt otthon, sikertelen kapcsolatfelvételnek is kell lenni smsnek

Igi1.0 2015.08.31. 19:05:33

@penzor: tilos mert nem tudod a mennyiséget

Van amelyikben 10 van de már csak 8 db

Sajnos ezt személyesen kell és rendesen kiszámolni mert kisebbek lehetnek már új a szabvány

Sokat lehet szívni ha nincs minimum 2 egyforma

Igi1.0 2015.08.31. 19:07:38

A szín miatt menyiség miatt járólapot és ehhez hasonlót bajos netről mer izgulhatsz hogy olyat hoznak e annyit hoznak elég lesze mit csinálsz ha az egyik 1 árnyalattal már nem az mer vaamelyik hûlye elnézte

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.31. 19:53:25

SPAM
kilatasgaleria.blog.hu/2015/08/30/tavirozsas

De akkor mi alapján küldenek olyat hogy veled egyeztettek? :D

A számlát se vedd szó szerint legközelebb, minek?

megamenn 2015.08.31. 20:15:46

sztaqva...naettől beszarok!!!

Taxomükke (UK) 2015.08.31. 22:54:51

Modoros, erőltetett fogalmazás. Brrr!

Vadászok Őrangyala 2015.08.31. 23:05:36

Ha vizsgájják, akkor meg lesz vizsgálva.

Igi1.0 2015.08.31. 23:34:04

@megamen: csak óvatosan nehogy a tiédbe

Sztem még a menekülteknek is jobb a netjük mint a thoeosok 90%-nak...

Igi1.0 2015.08.31. 23:41:13

Gyerekek végstádiumba érkeztünk a kinyiffanásba

Mintha aszontam volna hogy vissza lesznek állítva a határok

Most már késő max 1-2 év még meg kell telni Európának a menekültekkel

Én xóltam

Igi1.0 2015.08.31. 23:48:05

Nagyon felpörögnek a zesemények

Kapkodjátok a fejeteket

gabors 2015.09.01. 00:53:53

@Igi1.0: lehet kezdeni tanulni a shariat !!!

meg iszlamot !!!

EU onkent adja fel a kontinest az araboknak (illetve az arab "vallasban" hivoknek)..... shame on you guys

gabors 2015.09.01. 00:58:00

nem vicces a dolog,

a kb 20 eve lemeszarolt kb 10k mohamedanok (szerbia)-bol mara lenne 40k .... igy megy ez

lasd london brusszels, paris lyon

_Neville 2015.09.01. 01:09:07

"Természetesen (nem is kértem) de rögtön kaptam 5000 forint jóváírást, hogy mire azt magam sem tudom, mert a havidíj nem magasabb 3 szolgáltatásra mint 2-re" Akkor miért ennyire sürgős lemondani? Gondolom jár hozzá valami elverhető lebeszélhetőség is.

holdlányka 2015.09.01. 07:09:42

Nekem kicsit összefüggéstelen a történet, mit mondott le, mit hosszabbított meg, milyen playstation, és főleg milyen hibabejelentés?

Egyes kommentelőket sem értek: mi köze a menekülteknek meg úgy általában a szélsőjobboldali, xenofób téveszméknek, konteóknak ehhez az ügyhöz, vagy a T-comhoz vagy egyáltalán a Homárhoz???

Manyecska 2015.09.01. 08:24:59

@penzor: mekkérdem a pááárom naon tuti járólapja van + csempe, nem kétfillér vót. A színe is murvajó:)! Már nem az övé bár a ibolyakék szemei megérnek egy ajtócsapkodást..:P...ON

Manyecska 2015.09.01. 08:32:09

@Surányi Attila: Aki kommenteket olvas szabadideLYében magára rántson izé vessen. Örülök hogy segíthettem! ikszdé

joska61 2015.09.01. 09:11:02

Lejárt a hűségidő? Most menekülj!

penzor 2015.09.01. 09:23:47

@holdlányka: áttetszõ hálóingben éjközépben botorkáló holdlányka ne értetlenkedjen. Mer' az nem tudhat semmit. Úgyse.(+')
@Manyecska: köszi, Ibolyám. Ez az, Ibolya, hová is tettem a gyógyszerem? Milyen gyenge vicc már, mégis milyen népszerû volt. A járólap alá tetted a gyógyszered. Igen. Ez az új, modernizált csattanó, remélem tetszik.

Surányi Attila 2015.09.01. 09:29:57

@Manyecska: Hát alvás , munka közbe nem lehet. XD

lcsaszar 2015.09.01. 10:28:00

Mivan, a posztoló a Telekomtól akart járólapot rendelni? Vagy lemondta a PlayStation 4 előfizetést, mire kapott 5 ezer forint jóváírást? Teljesen elvesztem...

Dezsike 2015.09.01. 10:51:36

@hagyma: Nekünk csak TV és net van a T-től. Sehogy se jönne ki olcsóbbra ha vennénk mellé telefont, hiába csökken a TV és a net havidíja, a telefon havidíja több annál amivel csökkenne a többié, így összességében többet fizetnénk - Bár most nézem, lehet a Magenta 1 csomagban megérné a dolog.

Manyecska 2015.09.01. 11:27:36

@Igi1.0: nyáron be tudok illeszkedni a bőrömmel ha kicsit rágyúrok..aztán bomlasztok belülről, nyugi.xd

piroshangszóró 2015.09.01. 12:21:52

Nem értem, most mit akar itten a vadász? Ő tudja, hogy mit akar? Ha igen, akkor miért nem írja le normálisan a baját? Előbb PS4, aztán telefon, aztán árengedmény.

szelidorzo 2015.09.01. 13:37:35

saját kérésemre felfüggesztették a hibajavitást.

HEHE.
NE VEDD KOMOLYAN! Ez csak úgy van!

Persze. Így érik el, hogy a hibajavítás ideje ne haladja meg azt az időpontot, amikor már kötbért kötelesek fizetni.
Velem is ezt játszották anno.
Hibabejelentés után hív a szerelő, hogy 2 nap múlva jönne helyszínre javítani. Kérdem előbb nem lehetne, Azt mondja be van táblázva ez a leghamarabbi időpont. OK. Ezután kaptam és is ezt az üzenetet, hogy saját kérésre felfüggesztik a javítást. Telefonos érdeklődésemre nekem is mondták, hogy ez semmiség, szabvány üzenet.
A felügyeleti szervük nem így értékelte, jól megkúrták a céget miatt, de úgy tűnik nem szoktak le róla. Feljelenteni őket, legalább szokják a büntetéseket!!!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.09.01. 23:27:48

"Maradok továbbra is hűséges előfizetőjük. "

hmmm.... a szám ugyan 30-as, de felül látszik, hogy TEELNOR!! és nem 2 sim-es a készülék....

vadász... vadász, te hű(LYE)séges... :o)

Mityu Addideapénzt kft LE 2015.09.03. 08:01:45

@ColT:

"De akkor mi alapján küldenek olyat hogy veled egyeztettek? :D

A számlát se vedd szó szerint legközelebb, minek?"

Újabban a közműszolgáltatók is ráálltak arra a formációra, hogy az ügyfélszolgálat által kiküldött, vagy a bedobott értesítőn megjelöl, leírt dolgokat egyszerűen nem lehet komolyan venni. Legutóbb a gázművek gázóracserénél játszották el ezt. Írták levélben, hogy 12h és 16h között várható érkezésük, erre jöttek délelőtt 10-kor. :)

Elműsék, pedig olyan értesítőt hagynak postásládikóba, hogy ráírnak egy telefonszámot és x napon belül vedd fel a kapcsolatot időpontegyeztetésre... Persze, hogy ők is akkor jönnek amikor éppen kedvük szottyan. :)

Nem baj ám, hogy ezeket az értesítőket egyszerűen komolytalanná teszik ezek a manőverek. :)

Ilyenért annak idején az ElMű Óbudai kirendeltségén olyan lebaszást intézett a kirendeltségvezető a szerelők felé, hogy ihaj. :) :)

sáros_tehén 2015.09.03. 08:44:09

Vajon hányszor fogják még elsütni ezt az "informatikai hiba" kártyát? Nincs abban semmi ciki ha beismerik, hogy elbasztak valamit, és azonnal javítják.

bibi bi 2015.11.10. 06:20:12

Ó én megrendeltem a magentát műszaki okok miatt nem tudják bekötni kb 15 mter telefon vonal hiányzik előttem lévő mögöttem lévő szembe lévő házakban van kaptam egy tabletet mert akkor ugy hirdettek akciót később időpontban kb 6 honap ujra rendeljem meg hátha betudják kötni megrendeltem üzletkötő gépben megnézi lehetséges a bekötés hurrá gyorsan megrendelem kapok egy levelet sajnos műszaki okok miatt nem tudják teljesiteni / kkrdésemre mi az ok nem éri meg nekik volt a halk válasz/ mondom beszállok a költségbe azt nem lehet mondja erre kaptam tőlük a tablet mellé 86 ezret néztem ki a fejemből ez nekik jobban megéri mintha én fizetnék?
süti beállítások módosítása