Tékozló Homár

Most komolyan, olyan nagy dolog kicserélni egy karton cigit?

2015.09.18. 09:10 | Homár Hilda | 92 komment

screenshot_2015-09-17_15_22_39.png

Van az a helyzet, amikor a jóindulaton múlik minden. Abból, hogy a Homáron van az eset, ki lehet találni, hogy van-e ilyesmi a Király utcai Nemzeti Trafikban.

Kedves Homár!

Tegnap, 19:48-kor a Király utca 38. trafikban vásárolni szerettem volna egy karton Philip Morris White cigarettát. Amikor az eladó mekérdezte, hogy a vékonyat vagy a Blue-t, sajnos figyelmetlenségből a Blue-ra mondtam, hogy a jó (mert vékonyat semmiképp nem szerettem volna). 

Megvettem. Amikor rájöttem, hogy nem ez lett volna a kívánt portéka, 19:55-re a trafikba visszaérve cserét kértem. Mentségemre szolgáljon; hogy a megszokott Bond márkát a P&M mostanában szüntette meg, és vezette be helyette az új elnevezésű, csomagolású termékét.

Az eladó a cserét megtagadta. A blokk megvan. Ez normális, vagy a trafikosnak felróható hozzáállás?!

A neten sajnos csak tartós fogyasztási cikkek cseréjével kapcsolatos információkat találtam. A pultos hölgy pedig csak annyit mondott; hogy pénztártól való távozás után nincs reklamáció. A 10 percen belüli reklamáció ebbe már nem fér bele? Azonos árú/mennyiségű termékre cseréltem volna teljesen bontatlan 10-es "karton" (igaziból celofán) cigarettát.

Eléggé felháborított ez a hozzáállás. Mindazonáltal szeretném tudni, milyen jogokkal lehet operálni - ha egyáltalán - ilyen esetben.

A közzétételt és esetleges tanácsát előre is köszönöm:

Laci

Fogyasztóvédőink véleménye az esetről:

Kedves Laci!

A helyzet az, hogy az üzlet alkalmazottja az általad leírtak alapján - noha fogyasztóbarátnak semmiképp sem mondható - jogszerűen járt el.

Mi is gyakran találkozunk olyan esettel, amikor az eladók a fizetést követően már nem foglalkoznak az ilyen panaszokkal. A „pénztártól való távozást követően reklamációt nem fogadunk el” mondatot varázsszóként használják, elhárítva minden kifogást. A hatályos jogszabályok alapján a szolgáltató csupán akkor köteles a terméket cserélni, ha az hibás. Tényleg bosszantó ha elnézzük, és nem azt vásároljuk meg, amit valóban szerettünk volna. Ilyenkor azonban csak az eladó jó indulatára, üzletpolitikájára hagyatkozhatunk reménykedve abban, hogy az elégedettségünk érdekében kicseréli az adott terméket. Ne feledd, a fogyasztó pénztárcájával szavaz. Máskor ha nem vagy biztos a dolgodban, írj bejegyzést a vásárlók könyvébe, hiszen erre kötelesen írásban indokolt választ adni.

Kedves Homár Olvasók!

Egy: A híres három munkanapos csere aranyszabálya: A vásárlás után, 3 munkanapon belül, csak ÚJ, HIBÁS, TARTÓS fogyasztási cikket köteles a forgalmazó cserélni, feltéve, hogy érdemi hibáról van szó.

Kettő: A „pénztártól való távozást követően reklamációt nem fogadunk el” c. hangzatos kiírás egy "bullshit". Maximum a visszajáró átszámolására vonatkozhat.

Tippünk, hogy kérdéses esetekben mindig érdeklődjetek a csere lehetőségéről! A vállalkozás saját elhatározásából vállalhatja az (egyébkénk nem hibás) termék cseréjét meghatározott időn belül. Erről a lehetőségről a vásárlói tájékoztatóból vagy magától az eladótól szerezhetünk tudomást. Érdemes már a vásárláskor rákérdezni a későbbi félreértések elkerülése végett.

Laci, bízunk benne, hogy segítettünk eligazodni a cserével kapcsolatos jogi kérdésekben, így legközelebb nem lesz kérdéses mikor és hogyan érvényesítsd jogaidat.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 09:15:55

@Homár Hilda: Azután, hogy az első két alkalommal ilyen csúnyán leszerepeltek a GVTI-sek, miért adsz nekik harmadik esélyt???

Rejtélyes 2015.09.18. 09:18:31

A legegyszerubb: nem rombolod az egeszseged ilyen "elvezeti" cikkel es legkozelebb hasznosabb dolgot veszel az arabol :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 09:21:36

Poszter! Akkor kellett volna kimenni az utcára, mikor a Fidesz a pártkatonái között húsz évre szétosztotta a trafikokat. Ilyen gennyes alakoktól mit vársz? Szokj le, az lesz a nemes bosszúd.

köszönöm a kommentált 2015.09.18. 09:45:34

KURVA SOK memóriát eszik az új megoldás!

mjordan 2015.09.18. 09:50:26

@atpijkamo: Valoban sokkal felemelobb lenne mindenki szamara,a kurva okos nem odaillo,posztolot fikazo kommenteket olvasni a szarrago begyepesedett ideirogato gyokerek reszerol,mint szakemberek velemenyet.

Komojtalan 2015.09.18. 09:53:00

Nagyon egyszerű a válasz: Mi van ha előre preparált kartont viszel vissza, akkor az eladó fizessen? Lehet te nem, de hidd el más megpróbálta már. Amúgy mit kell tenni hogy minden betű látszódjon a hozzászólásokból? Fizetni, vagy mi a megoldás, mert nekem 10 betűből 8 látszik csak, nagy betű pl. egy sem.

kubi 2015.09.18. 09:55:57

Végre van normális segítségnyújtás a beküldőknek, ti meg fikázzátok amikor csak arra vagytok képesek az esetek 95%-ban, hogy "hülye aki a postot beküldte, dögöljön meg", mindenbe beleköttök de jobbat nem tudnátok csinálni. Ha mégis hajrá, várom a homár klónokat, ha meg nem akkor kussoljatok.

amindenes.blog.hu 2015.09.18. 09:56:29

Veszek neked egy dobozzal.

igi5 2015.09.18. 09:56:57

Ajjaj

Úgyse szívhatod már sokáig poszter.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 10:00:06

@mjordan: Részben egyetértek veled. A magukat kurvaokosnak gondoló GVTI-sek helyett jobb lenne valódi szakemberek véleményét olvasni. Még szerencse, hogy a kommentelők előbb-utóbb minden esetben megírják a tutit. (Nem mind ír tutit, de tudni kell értelmesen olvasni, szelektálni.) Ez a Homár szépsége. A posztok szarok, de a kommentek kiválóak.

Az órás posztban megírták a kommentelők, hogy a poszter nem rendeltetésszerűen használta az órát, a telenoros posztban pedig, hogy következmények nélkül felmondhatja a számára előnytelenre változó hűségszerződést. A GVTI-sek pont az ellenkezőjét írták mindkét esetben. Akkor most ki a hülye?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 10:06:19

@Komojtalan: Adblock Plus + Hufilter + ezek a szabályok:

||ad.adverticum.net/g3.js

||ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.1/*

||assets.pinterest.com/js/*

||connect.facebook.net/en_US/*

||fonts.googleapis.com^

||gahu.hit.gemius.pl/xgemius.js

||homar.blog.hu##iframe.fb_ltr

||homar.blog.hu/assets/frontend/css/*

||homar.blog.hu/assets/frontend/js/*

||homar.blog.hu/ident/?*

||indapass.hu/jsfejlec2/*

||m.blog.hu/assets/frontend/js/nuvote.js

||m.blog.hu/ho/homar/skins/homar_150904/img/bg.png

||m.blog.hu/ho/homar/skins/homar_150904/img/header_bg.png

||m.cdn.blog.hu/assets/frontend/img/follow_promo/*

||m.cdn.blog.hu/ho/homar/skins/homar_150904/img/*

||m.cdn.blog.hu/ho/homar/skins/homar_150904/img/header_bg.png?*

||stats.g.doubleclick.net/dc.js

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 10:07:41

@kubi: "normális segítségnyújtás"

Mióta "normális segítségnyújtás" a nettó félrevezetés?

kajo 2015.09.18. 10:08:58

Hihetetlen! Az miért van, hogy felelősséget ma senki nem akar vállalni a tévedéséért/hibájáért? Lacit a vásárlás előtt az eladó megkérdezte milyet szeretne. Ő megmondta. Olyat kapott, amilyet kért. Később meggondolta magát, és felháborítja a hozzáállás?! Ha tévedett, ismerje el, és vegye meg a másik fajtát (is), vagy "egye meg, amit főzött"! Manapság mindenkinek csak jogai vannak? Kötelessége senkinek?
Ezek a szaktanácsok pedig egyenlőek a nullával. Szabályok/törvények vs. jóindulat? Kérem! Állami szervek jóindulatáról hallott már valaki? Ők is csak a szabályokat ismételgetik, aki meg betartja felháborít másokat?
Laci szerint mi a különbség a 10 percen és a 6, 7, 8, 9, 9 és 1/2, 10, 10 és 1/2, 11, stb. percen belüli reklamáció között? Ha egyszer van rendelkezésre álló határidő, akkor azt be kell tartani. Ha nincs, egyszerűen nincs mit betartani.
GVTI - hez meg annyit, hogy igazán hasznos volt azt tanácsolni, hogy írjon a vásárlók könyvébe! Mit írjon bele? Azt, hogy megkérdezték mit szeretnék, megkaptam, amit kértem,de nem kell, bár semmi baja, de nem akarják cserélni? "Legközelebb nem lesz kérdéses mikor és hogyan érvényesítsd jogaidat." Mégis milyen jogát nem érvényesíthette Laci?
Ha Lacinak nem tetszik a hozzáállás, majd vásárol máshol. Lehet máshol sem fog tetszeni Laci hozzáállása, és máshol sem fogják cserélni a kiválasztott terméket. Laci keres majd egy új helyet, kis szerencsével egyszer majd rájön, hogy nem feltétlenül másokban van a hiba.

Martinicske 2015.09.18. 10:15:20

GVTI nagy gáz.

Nem a saját ostobaságuktól kell megvédeni a fogyasztókat, hanem a fogyasztó-kereskedő viszonyt megfelelő mederbe terelni, amihez normális fogyasztó is kell és ha ez a helyzet ezt is be kell ismerni.

Ha ezt továbbra is következetesen ilyen ostobán csináljátok akkor az emberek csak legyintenek majd rátok, ja ezek úgyis egyoldalúan a fogyasztót védik, mindegy is mit írnak úgyis elfogultak.

Nem akarok egy olyan világban élni amikor azért állok sorba mert a cigarettát is garanciázzák, meg visszáruzgatják.

Mi lesz a következő? Visszavisznek fél üveg vodkát, hogy nem rúgtak be tőle eléggé? Vagy a használt óvszert, hogy cseréljék vissza, mert tévedésből rossz partnerrel kúrtak?

köszönöm a kommentált 2015.09.18. 10:18:53

@Martinicske: hány üveg vodka kell egy téves kúráshoz?

Uriah Heep 2015.09.18. 10:22:01

@atpijkamo: Az a hülye, aki úgy osztja az észt, hogy nem vágja a témát. Bádumtsss
Telenoros ügynél - érintettség okán - véletlenül pont tudom, hogy a törvény pont a fogyasztót szívatja, és szerintem helytálló amit ezek a GTI-sek írtak!

köszönöm a kommentált 2015.09.18. 10:22:10

@atpijkamo: problémamát a gyökerénél: mi lenne, ha Hilda nem kapna többet?

Dezsike 2015.09.18. 10:27:23

A posztoló ezt megszívta. Ha annyira nem felel meg osztogassa el a tarháló csöviknek, ők biztos örülni fognak neki. Én is vettem már véletlenül rossz csokit, nem vittem vissza, megettem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 10:28:57

@Uriah Heep: "Az a hülye, aki úgy osztja az észt, hogy nem vágja a témát."

Szerintem is hülyék a GVTI-sek, ezt már írtam, de azért köszi a megerősítést!

Ha vitakozni akarsz a telenoros poszttal kapcsolatban akkor azt a telenoros posztban tedd!

Manyecska 2015.09.18. 10:34:43

@Martinicske: tegnap, reggel, amikor az ember sietne dolgozni..ugye..egy fószernál pont nem volt annyi apró amennyi kellett volna... a kasszás csaj sztornóért kiáltott a vezetőnek, és bmeg kettő darab zsemlét kivett a nyolcból.. Majdnem odab.sztam az én cuccaimat..xd én megértelek. kemény harminc forinton ment a huzavona..

igi5 2015.09.18. 10:34:56

@Dezsike: az a gond, hogy nem vagy függő, nem tudod, mit jelent az, ha nem azt kapod, amit megszoktál, ízben, méretben, számban, vagy akár névben

A poszter ugye a jól bejáratott márkát szerette volna, csak megváltozott a nevében és lett belőle még egy fajta

Namost, itt a poszter is figyelmetlen volt, meg az eladó is, hiszen el kellett volna mondania, hogy miben más a két termék, melyik hasonlít jobban a régire, mert ugye ezzel tisztába kéne lenniük

Ha a poszter nem szívta, nem bontotta fel, de mást szeretne, akkor igenis, ki kell, hogy cseréljék

Sajnos, olyan valószínűleg a cigi rendszere, hogy nem lehet semmibe belenyúlni, csak a nap végén (nav pénztárgép), ezért az eladók nem macerálkodnak olyannal, hogy kicseréljenek valamit is

pedig a poszter reklamálása

JOGOS, KELLENE CSERÉLNI, ha ő mégis mást szeretne de ugyanolyan az ára is

Csak kevesen tudják, hogy ezt a pénztárgépre lehet fogni, hogy nem nyúlnak bele a rendszerbe, ha nem muszáj

Uriah Heep 2015.09.18. 10:35:26

@atpijkamo: OK, akkor ott majd megírom, bár te hoztad szóba fentebb. Majd írok, csak most addig nem fogok, amíg nem érkezik meg az átutalás a bérkommentelésért. Neked megjött már?

Józsi, a migráns köcsög 2015.09.18. 10:38:31

ha a vékony ellentéte a kék, és a fehér igazából kék akkor megállapíthatjuk, hogy a fekete az tulajdonképpen vastag. nah.

köszönöm a kommentált 2015.09.18. 10:42:26

@Manyecska: ha hajléktalan lett volna, kapott vón összes ingyen zsemlét. Te meg mért nem vagy ingyenélõ? Munka, pah..túl sok nyûg, zaj és stressz van vele.

igi5 2015.09.18. 10:51:43

@köszönöm a kommentált: manyecs Oroszlán, ha nem lenne világosch

azok munkamániában kapcsolódnak ki

köszönöm a kommentált 2015.09.18. 10:55:34

@Manyecska: kevés vagyok ahhoz, hogy megértselek. Talán felcsaptál takarítónõnek.

CorsairS 2015.09.18. 11:06:12

@igi5: Már mégis mi a tökömért kéne a boltosnak elmagyarázni, hogy mi a különbség a cigik között? A lámpánál ne fogjuk meg a poszter kezét véletlen, hogy ne menjen át a piroson?

Eladó kérdezett, posztoló meg választott. Legközelebb majd, ha ilyen kérdést kap, akkor visszakérdez, hogy melyik felel meg a régi x fajtának, amit eddig szívott.

Komolyan agyfaszt kapok attól, hogy egyesek lassan azt se tudják, hogy mi a nevünk, de egy vadidegentől elvárják, hogy ők rögtön tudják.

igi5 2015.09.18. 11:07:08

@Manyecska: Szűz? Nem hiszem azt, vagy akkor kamuzol a munkamánia terén.

De szerintem a tökéletesre való törekvés nálad is igaz lehet

igi5 2015.09.18. 11:09:44

@CorsairS: MERT Ő ÁRULJA b+

kötelessége lenne tájékoztatni a vevőt, hogy változtak a dolgok így válasszon

itt rá is kérdezett, hogy melyik legyen, el kellett volna mondani azt is, miben változtak

igi5 2015.09.18. 11:15:43

@CorsairS: pont ezért ki kellene cserélni, tökmind1, ki mit kérdezett, mit nem kérdezett

csak a NAV - pénztárgép olyan, hogy nem tudnak belenyúlni, csak a nap végén

Akkor is igaz ez, ha lezárták a vásárlást, csak a nap végén tudnak változtatni, sztornózni

A vásárlás közben lehet még módosítani, de ha adta a blokkot, utána már nem lehet

Le kell zárni ugyanis a kasszát, meg miegyebeket, tehát nem tehetik meg, hogy a két kasszából egy ne működjön

Sajnos ez van, ez a NAV - rovásra megy

igi5 2015.09.18. 11:18:20

Tehát a poszter reklamálása

JOGOS.

Csak sajnos a technika miatt nem igazán érvényesíthető.
Ezért gondoljátok meg jól, hogy mikor mit vásároltok, nézzétek a gépet vásárlás közben, hogy mit ütnek be, mert ha többet fizetsz, mint amennyit kéne, az is bajos

joska61 2015.09.18. 11:22:47

Ne vegyél itt cigit többet. Soha. És máshol se.

igi5 2015.09.18. 11:25:13

@joska61: azt vesz, amit akar

úgyse sokáig szívhatja, mer nemsokára kinyiffanunk, hát előtte legalább élvezze jól magát mindenki, addig, amíg teheti

CID 2015.09.18. 11:50:11

@igi5: Azért az nem olyan nagy baj, ha egy nő, néha bekerül az ágyba. Persze én kicsit konzervatív vagyok ;)

Komojtalan 2015.09.18. 11:52:08

@a GVTI fogyasztóvédők nem ért hozzá: Köszi, a világ legjobb programja az Adblock, azt nem fogom egy Homár miatt piszkálni. Ha választanom kell a kettő között nem kétséges melyiket választom.

CID 2015.09.18. 12:00:40

Egyébként, felül a facsés kommenteknél írják, hogy a zárjegyes termékek cseréjét a törvény tiltja. Nem tudom, mennyire igaz, talán az okoskáknak ( új szaGértőink )ezt kellene megerősíteni vagy cáfolni.

holdlányka 2015.09.18. 12:10:47

@igi5: Nem, nem jogos. Tényleg nem kötelessége cserélni, ebben igazuk van a GVTI-seknek. Tessék utánanézni a vonatkozó jogszabályoknak. Az viszont igaz, hogy a készletnyilvántartás és miegyebek miatt nem olyan egyszerű simán cserélni a cuccot. Tehát igenis szöszmötölni kellene vele, ez meg egy seggfej (már elnézést) és egy doboz cigi miatt nem biztos, hogy érdemes.

igi5 2015.09.18. 12:15:49

@holdlányka: én is ezt mondtam, ha nem lenne VILÁGOSCH.

A rendszer hibája az, hogy a reklamációk esetén vagy szétb@szod az egész rendszert, vagy nem fogadod őket.

Pedig azok attól még mindig jogosak.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 12:17:40

@Komojtalan: A Hufiltert úgyis használod. Már csak pár szabályt kell kézzel hozzátenni. Ha rosszul csinálod, legfeljebb nem alkalmazza. Jó, nem kapacitállak, te döntésed.

igi5 2015.09.18. 12:19:04

Nem kötelesek cserélni, de kéne mégiscsak.

Ez olyan, mint karácsonyi visszavásárlás, mikor tetszik/nem tetszik valami.

Itt nem jófejség, hanem a TE ÉRDEKED AZ ELADÓKÉNT, hogy KICSERÉLD, hiszen a vevő NÁLAD VÁSÁROL KÉSŐBB IS.

ha tehát kiszúrsz saját magaddal és ehhez a GVTI is hozzájárul, egészségükre

a poszternak attól még van joga másikat kérni, tévedni és hibázni lehet

csak nálunk ugye mások a jogok mint a fejlettebb országokban, ahová a menekültek vágynak

igi5 2015.09.18. 12:20:16

Csak lehet, hogy nem kap másikat.

igi5 2015.09.18. 12:23:23

Hogy ki mit adott volna a poszternak, melyik eladója válogatja, az meg egyéni szocprobléma.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 12:23:43

@holdlányka: Nem doboz, hanem karton.

"nem olyan egyszerű simán cserélni a cuccot"

Nem bonyolult, hanem káros.

Volt már olyan poszt a homáron, hogy hamis cigi volt a bontatlan dobozban. Inkább azt szeretnéd? Veszel egy karton cigit, kicseréled egy ugyanolyan csempészett ukrán hamisítványra, és visszaviszed. Boltos kicseréli, lett két karton cigid alig több, mint egy áráért. És valaki szív miatta. És nem azt, amért fizetett.

igi5 2015.09.18. 12:25:48

A NAV MONNYON LE.

Bármiféle relamáció javítására csak zárás után lehet, mikor már nincs vásárló, és a kasszát átnézik. Plusz egy óra ugyanis még nyitás előtt és nyitás után a NAV - pénztárgéppel b@szakodni.

Így gondoljátok meg jól, hogy mit vesztek. Sajnos a poszter ezt benézte, de attól még kicserélhették volna.

igi5 2015.09.18. 12:27:29

@a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá:

ukrán cigarettát nem ütik be a kasszába (nem üthetik be, mert a készlet nem fog stimmelni)

tehát azt az eladó saját zsebre árulja, a tulaj erre a célra félretett pénzből fizet érte

mert ha keveri az ukránt a magyarral, az fel fog tűnni a navnak is (vonalkód etc)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 12:28:20

@igi5: "mint karácsonyi visszavásárlás, mikor tetszik/nem tetszik valami"

Az más, ott a bolt eleve felajánlja a lehetőséget, mert a karácsonyi ajándékozás egy speciális eset. Cigire és Trappistára karécsonykor se fogja felajánlani.

igi5 2015.09.18. 12:30:00

az ukrán cigit neked kell kérned, és nem akárkinek árulják, csak ismerősnek, tehát nem is ajánlják fel, hogy te vehesd válassz

éppen ezért azt is megmondják, mikor jöhetsz érte

a boltban a pult alól kockázatos árulni, hiszen van kamera is, habár ott csak annyit látnak, hogy a pult alól vesznek ki cigit és nem ütik be a gépbe

biztos, hogy az ukrán és a rendes cigi közti különbözetet beütik, ha elég ukrán cigit adnak el ahhoz, hogy nyerjenek rajta egy rendes karton cigit

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 12:33:24

@igi5: Gombokért veszel az ukránoktól pár karton hamisított cigit. Pont úgy néz ki, mint az eredeti. Bemész egy tarfikba, veszel pont olyan cigit, a kocsid csomagratójához odamész, kicseréled az egyik ukránra, és a hamissal a kézben visszamész a trafikba. Mondod, hogy bocsi nem ezt akartam, és kicserélik, mert olyan jófejek. A következő vásárló meg megveszi a hamisítottat, se az eladó, se a vásárló nem tud róla. Amíg ki nem bontja...

Manyecska 2015.09.18. 13:02:41

@Martinicske: :DDD @igi5: Kos! nem lépett le szülőire is együtt megyünk példának okádék...

Vadászbaszó nyúl 2015.09.18. 13:22:02

Vadász László jeremiádját olvashattuk.

Manyecska 2015.09.18. 13:31:29

Nem tök mindegy milyen bűzrudat szívsz? Most komolyan..? Afrikában meg éheznek. De tényleg.

CID 2015.09.18. 13:44:35

@Manyecska: Nem éppen, a mentolostól nekem személy szerint hányingerem van, ha majd fogyózni akarok, asszem átszokok :)

Manyecska 2015.09.18. 13:46:11

@CID: és akkor te akarsz két nővel egyszerre..:D hamár azt a szart elszívod mér pont a mentol zavar??? /?????/

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 13:53:46

@Vadászbaszó nyúl: Szerintem nem vadász kategória. Vett valamit, nem azt, amit akart, nem veszik vissza érthetően, ezért szomorú. Sajnáljuk! Én nagyon sajnálom. Tanácsot kért, kapott jótanácsot is, rosszat is, most válogathatja ki.

ColT · https://www.boredpanda.com/author/hcl/ 2015.09.18. 14:45:48

"Ez normális, vagy a trafikosnak felróható hozzáállás?!"
Normális, mer' ez egy ilyen tahó hely.

Egyúttal jelezném, hogy ahol én lakom, ott a Király utca tök nem így néz ki, így jó lenne kiírni, hogy az eset melyik városban történt, mert több városban is van Király utca. (Berály u. viszont nem sok van pl. )
Remélem ez utóbbi releváns konstruktív javaslattal lehet emelni a blog színvonalán.

ColT · https://www.boredpanda.com/author/hcl/ 2015.09.18. 14:47:26

@ColT: Mondjuk hogy normális hozzáállás, az ugye nem jelenti azt, hogy rendben lenne, persze. Csak nem kell mást várni...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.09.18. 15:20:57

@ColT: ha nem butapest lene a hej szin akkó tályszóllásba irta vona a posszter a posszt.

CID 2015.09.18. 15:22:02

@Cicmen: Majd megtudod az én koromban :)

@Manyecska: Majdnem, a cicánk fogsora ;) A blökinek nem ilyen szép, múlt héten húzták ki néhány fogát, előte héten meg én egyet :(

2015.09.18. 15:24:01

@a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá: Vett valamit, nem azt, amit akart, nem veszik vissza érthetően, ezért szomorú.

Egy férfi bemegy a cipőboltba.
-Mire gondol uram? Kérdi a csinos eladónő.
-Az izélésre, de mutassa meg azt a barna magasszárú cipőt!

Szóval nem árt ha valaki elő tudja adni hogy mit akar és nem lesz félreértés!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 15:25:44

@Cicmen: :)) Itt nem pont erről volt szó, de ezt a bugyuta viccet szeretem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 15:27:38

@DarkFuture: Már más is mondta, hogy szar, olvashatatlan az új dizájn, de ilyen erős kifejezéseket nem használt.

2015.09.18. 15:31:44

@Manyecska: Afrikában meg éheznek.
Grönlandon meg fáznak, Mátészalkán sok a dzsipszi, nem jó seholsem igazán!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.18. 15:33:22

@ColT: Egy ilyen regisztrációs rendszerben beírták alapértelmezett városnak Budapestet. Aztán pár hónap múlva üres lett. Gondolom a vidékieknek sikerült végre elmagyarázni a fejlesztőnek, hogy jó, jó, Budapest nagyságrenddel a legnagyobb város, de a vidékiek akkor is többen vannak. Meg egyáltalán, ha nem lennének többen, akkor is.

Manyecska 2015.09.18. 15:37:48

@Cicmen: Nem véletlen nincsenek Mátészalkán fókák.

Uriah Heep 2015.09.18. 15:43:58

@igi5: ha mér ideírod, hogy jogos, légyszi írd már meg azt is, hogy mi alapján! Komolyan. Jogszabályi hivatkozással, mert érdekelne.

Uriah Heep 2015.09.18. 15:45:14

@igi5: ha már ideírod, hogy jogos, légyszi írd már meg azt is, hogy mi alapján! Komolyan. Jogszabályi hivatkozással, mert érdekelne. Mert ennyi erővel bármi jogos, amihez odaírom nagybetűkkel, hogy JOGOS.

Rosszindulatú Vászka 2015.09.18. 16:12:55

Bezzeg a Amerikába simán kicserélik. Sőt, a nem etnikumoknak a pénzt is visszaadják.

Shadow82 2015.09.18. 16:57:29

Nem tudom írták-e már, mert most write-only vagyok.
A gond az, hogy itt nem a jóindulatról van szó. A cigi jövedéki termék, aminek teljes útját dokumentálni kell, zárjegy, stb. Nem mellesleg az egyik leggyakrabban hamisított termék. Tehát ha teszem azt egy okos hamisító kitalálja, hogy vesz egy X cigit, majd visszaviszi, hogy Y cigit akart, akkor ki garantálja, hogy a visszavitt cigi nem hamis?. Ha a bolt megbukik a hamis cigivel, akkor hogy bizonyítja, hogy ez egy eladott majd visszacserélt cigi? (Vagy ha beépített NAV munkatárs volt?)
Ha nekem cigiboltom lenne, nálam is az lenne az alap, hogy boltból kivitt majd visszahozott, akár bontatlannak látszó cigit nem cserélünk.

Aureliano Buendía 2015.09.18. 18:52:15

Ne szívjál cigit, szívjál inkább...

Aureliano Buendía 2015.09.18. 19:13:43

@ColT: azért az ottani Király utcára is ráférne egy ráncfelvarrás. Bár a rozéfröccs határozottan jó;)

Aureliano Buendía 2015.09.18. 19:15:10

@Rosszindulatú Vászka: az itteni etnikumoknak vásárlás nélkül odaadják a pénzt.

Aureliano Buendía 2015.09.18. 19:18:19

Lacikám, te hülyébb vagy, mint a sokévi átlag.

Azt kaptad, amit kértél? Igen.
Hibás a termék? Nem.
Vissza kell venniük? Nem.

Valld be, hogy csak minket akartál szórakoztatni, és nem is vagy annyira ostoba, mint amilyennek mutatod magad.

----------------------itt vágja el----------------------------

jééé: feketék a betűk, látom, amit írok*

*a Magyar Szemészeti Társaság ajánlásával

igi5 2015.09.18. 21:24:02

@Uriah Heep: a jogi rész nem az én részlegem, a számolás sem

csak megmondom, hogy az eladónak érdeke lenne a csere, ha nem felbontottat visszavisz

kamushamus 2015.09.19. 10:37:31

@igi5: Namost, itt a poszter is figyelmetlen volt, meg az eladó is, hiszen el kellett volna mondania, hogy miben más a két termék, melyik hasonlít jobban a régire, mert ugye ezzel tisztába kéne lenniük

Hát persze, hogy az eladónak az összes márkát ki kell próbálnia, és véleményt kell alkotnia róla, hogy melyik melyikhez hasonlít a legjobban. :D Még ha nem is dohányzik akkor is. Pffff.
Könyörgöm. Legalább baromságokat neeeeee.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.09.20. 17:24:54

SEGÍCCSÉG! Az új dizájn óta nem kommentelhetek. Explorellel betű hiányos csak kommentek fele láccik, krómmal csak az avatarok, operával csak az a főlogó!
Segíccség vagy kilépek Hildától. :(

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.20. 22:58:09

GVTI: "fogyasztóbarátnak semmiképp sem mondható ... írj bejegyzést a vásárlók könyvébe"

Nem barátság kérdése, nem veheti vissza az eladó. Indoklás itt: @Shadow82:
A hibáját belátta a posztoló, a vásárlók könyvébe nem írunk ok nélkül.

joska61 2015.09.21. 08:55:36

@igi5: Én pedig azt kommentelek, amit akarok. Kösz a megértést.

Uriah Heep 2015.09.21. 10:19:04

@igi5: Ebben egyet értek veled, mert a vevőt sem érdekli, hogy kinek mi a joga, csak lesz egy rossz élménye, ami miatt máshová megy legközelebb.

Józsi, a migráns köcsög 2015.09.21. 10:20:37

@Uriah Heep: a kommentem másik felét megette a rézfaszú bagoly, de ha @atpijkamo: -t szépen megkérem akkor lehet bemásolja megint, neki megvan valahol.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.21. 10:44:27

@Uriah Heep: @Józsi, a migráns köcsög: Az eredeti komment ez volt: "te még új lehetsz itt, de nyugi, majd belejössz lső szabály: igit csak akkor olvassuk ha vagy meguntuk már az életet vagy részegek vagyunk."

Az rejtély, hogy ki ette meg, a blogmocinak csak két másik súlyos hibája van.

Uriah Heep 2015.09.21. 11:42:34

@atpijkamo: elég új vagyok csak öt éve homározok :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.21. 11:44:18

@Uriah Heep: Nem baj, mindenki volt egyszer kezdő.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.21. 15:33:16

@Homár Hilda: "a vásárlók könyve meg szerintem egy kommunikációs eszköz, miért ne írhatnád le, ha úgy érzed méltánytalanul bántal veled? aztán, ha ennek valami törvényi oka volt, a kereskedő majd jól megválaszolja, és legalább tudni fogod."

Nem értek veled egyet, ez nem üzenőfüzet. Ha jogosnak ÉRZETT panasza van, azt beírja a panaszkönyvbe, amire a kereskedő köteles egy hónapon belül írásban válaszolni. Ha nem jogos a panasza, az se tragédia, nem jár a felesleges beírás retorzióval. De a kereskedőt nem kéne szükségtelenül csulóztatni.

Lényeg a lényeg, egy szakértőnek tudnia kellene, hogy zárjegyes terméket, gyógyszert, stb. nem viszünk vissza, nem cserélhetik. Most képzeld el, hogy veszek egy tejfölt, másnap bontatlanul visszaviszem, de a kereskedő nem tud róla, hogy nem hűtőben tároltam, és a szaros kezemmel összetaperolt, belül penészes tejfölt visszateszi a polcra. Na, ebből lenne jogos Homárposzt.