Tékozló Homár

Szolgáltatóváltás? Segítség!

2015.09.22. 15:13 | Homár Hilda | 71 komment

telenor_logo.png

A szolgáltatóváltás viszontagságairól rengeteg Homár-poszt szólt már, amiknek egy része sikeresen megoldódott a megjelenést követően. Ezúttal viszont nem halat adunk, hanem kicsit horgászni tanítunk mindenkit. 

Kedves T. Homár!

Találtam pont egy posztot ugyanebben a témában, de úgy tűnik, még mindig nincs korrekt eljárás.

2013.07.29-én kötöttem szerződést, a Telenor már azt számolta ki, hogy 2015.07.30-án jár le a szerződésem, ezért az új szolgáltató azt javasolta, hogy óvatosságból 07.31-vel kérjem a számhordozást. Ez is meg is történt.

A Telenor azonnal letiltotta az elektronikus ügyintézést, viszont ezután még kiküldött 2 számlát (július, augusztus), amit persze nem tudtam megnézni. Írtam nekik, semmi válasz. Felhívtam őket, persze nettó frusztráció, idegbajos, tudatlan ügyfélszolga vette fel, aki csak monoton hangon darálta a kötelezőt. Kértem, hogy akkor vagy pdf-ben, vagy papíron küldjék ki a számlát, hiszen így nem várhatnak pénzt, hogy nem adnak számlát.

Az első frusztrátor (így nevezem az ügyfélszolgálatost) kijelentette, hogy így a fordulónap, meg úgy, nekem még július 21-től aug. 20-ig számláznak, mert ez van a szerződésben. Hoppá. Csak. Tehát ha nem egy adott napon mondod le a szerződést, akkor plusz 1 hónapot a nyakadba varrnak? Hogyan lehet elérni, hogy ez változzon? A "hogyan juttatják el a számlát részemre" kérdésre nem válaszolt, mellétette azzal, hogy "egy pillanat". 20 perc múlva letettem.

Hívtam őket megint, most egy udvariasabb frusztrátor vette fel, de ő sem tudott semmi használhatót mondani. Regisztráltatott velem 3 (három!) új regisztrációt, egyik sem működött. Mondtam neki, hogy van egy régi, teljesen jó, amit letiltottak, az miért nem jó? Regisztráltatott velem egy ügyfélszintű regisztrációt, ami persze szintén nem lett jó, hiszen ezzel a Telenor azonosítóval már regisztráltak. Aha, pont én, pont 2 éve!!!! Ezt előre közöltem a frusztrátorral, hogy fölösleges kör, de ragaszkodott hozzá, majd le akarta tenni. Szóval nevetséges ez az egész ügyfélkezelésnek nevezett valami. Ők ragaszkodnak a regisztrációhoz, ami persze nem működik, de ő SIET, mert dolga van! Közöltem vele, hogy az a dolga, hogy engem kiszolgáljon, és ha regisztrációt akar, akkor legyen szíves asszisztálni.

Szóval egy zavaros, hülye történet, teljesen érthetetlen, hogy a számla miatt, amit kötelező kiküldeni, miért kell kb. 3 órát a telefonon lógni.

A következő, hogy valaki volt hasonló helyzetben, hogy számhordozós megszűnés után 1 teljes hónapot kiszámláztak a semmire? (jó, itt kb. 21 napot akarnak lehúzni rólam, a semmiért, a lényegen nem változtat). Tudtatok valamit lépni? Az NFH oldalon nem tudok panaszt beadni, valaki megadná a korrekt elérhetőséget?

Ha van valakinek tapasztalata, okos tanácsa, elolvasnám.

köszönöm,

szia,

Gabi

Szakértőink tanácsa:

Kedves Gabi!

Tudjuk, hogy sokszor nem könnyű a mobilszolgáltatókkal, és az apróbetűs áeszefek végigbogarászása helyett szívesebben olvassuk kedvenc könyvünk újabb fejezeteit. De vannak helyzetek, amikor bizony elő kell venni a 2 éve kötött szerződéspakkot: ez éppen az.

Annak megállapításához, hogy a Telenor jogosan követeli-e a július 21 és augusztus 20. közötti időre az előfizetői díjat a megkötött előfizetői szerződést, az ahhoz kapcsolódó általános szerződési feltételeket és a hatályos jogszabályokat együttesen kell vizsgálni. 

Tekintettel arra, hogy nem láttuk a szerződésed, így válaszunk megadása során az ÁSZF-ből indultunk ki. Az abban foglaltak alapján valószínűsíthető, hogy a hűségidő 2015. július hó 30. napján történő lejártával egy új, határozatlan idejű szerződés jött létre. Fő szabály szerint a határozatlan idejű szerződést az előfizető bármikor, indoklás nélkül felmondhatja 8 napos felmondási idővel. A Telenornál az előfizetői szerződést személyesen, vagy írásban lehet érvényesen felmondani. Az e-mailben történő felmondás csak akkor érvényes, amennyiben azt fokozott biztonságú elektronikus aláírással látta el.

Amennyiben az előfizetői szerződés 2015.07.31-én szóban fel lett mondva, a szerződés 2015.08.08. napjával megszűnt. Eddig az időpontig kell tehát az előfizetői díjat rendezni a Telenor felé. Leveledben olvasható, hogy az ügyintéző azzal indokolta, hogy augusztus 20-ig ki kell fizetni az előfizetői díjat, hogy ezt tartalmazza a megkötött szerződés. Az általános szerződési feltételek alapján lehetőség van a 8 napos felmondási időnél hosszabb felmondási időre feltéve, hogy erről a Telenorral egyedileg megállapodtatok. Ilyenkor a szerződés megszűnése a felmondás megérkezésétől vagy közlésétől számított 8. és 30. nap közé eshet.

Javasoljuk, hogy tanulmányozd át alaposan az egyedi előfizetői szerződés megszűnésére vonatkozó rendelkezéseket. Ha ennek ismeretében továbbra is vitás, hogy miért augusztus 20. napjáig kell az előfizetői díjat megfizetni, indokolt panasszal élni a Telenor ügyfélszolgálatánál. A Telenor 30 napon belül köteles indoklással ellátott választ adni. Ha ezen határidőt elmulasztja a Média- és Hírközlési Biztosnál élhetsz bejelentéssel. Továbbá elutasító válasz esetén érdemes Békéltető Testülethez fordulni.

Kedves Homár követők!

Mindenképp érdemes személyesen vagy írásba jelezni a szolgáltatók felé, ha nem értetek egyet valamiben vagy nem vagytok elégedettek a szolgáltatással vagy az ügyintézéssel. 

Tippek mobilszolgáltatós panaszlevélhez:

- Legyen a leveletek lényegre törő. Röviden, tömören, a lényeget. Senki sem szeret hosszú leveleket olvasni, még az ügyfélszolgálatosok sem. Ezért írják az ÁSZF-et.

- Próbáljatok meg objektívek maradni. Igyekezzetek kívülről rátekinteni a problémára, és nem elveszni az érzelmek viharában. Egy határozott, de visszafogott levéllel több célt érhettek el, mintha a haragotokat rázúdítanátok a leveleteket olvasó, saját személyében valóban nem hibás ügyintézőre.

- Csatoljatok minden doksit. Leveletekhez érdemes csatolni a hivatkozott iratokat pl: szerződés, számla, hogy minél gyorsabb legyen az ügyintézés.

- Írjátok meg pontosan mi a konkrét kérés. Fontos hogy az ügyintéző azonnal lássa mit szeretnétek.

- Ha elkészült egy korrekt panaszlevél, ajánlott, tértivevényes levélben adjátok fel. Több határidő az átvételtől számít, így mindig legyetek tisztában azzal, hogy mennyi ideje van még a teljesítésre a szolgáltatónak.

Ha szeretnétek hogy segítsünk a panaszlevél írásában, keressetek minket: info@fogyasztovedok.hu

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hobbitroll 2015.09.22. 15:19:26

1ső, és most elolvasom a pószt

hobbitroll 2015.09.22. 15:23:59

"egy zavaros, hülye történet, teljesen érthetetlen". ennyi és nem több.

hobbitroll 2015.09.22. 15:30:13

1épként GVTI monnya lyól. El köll ó'vasni a zelőfizetői szerződést. Ideje lenne, hamár az elmúlt 2 év alatt nem sikerült abszolválni a feladatot

McZozo 2015.09.22. 15:39:06

Hobbitroli most egyetertek :)

juhaszvik 2015.09.22. 15:45:10

"Ha van valakinek tapasztalata, okos tanácsa, elolvasnám."

egyszer megettem egy fél üveg mogyorókrémet és nagyon finom volt (tapasztalat). az a trükkje, hogy nagy kanállal kell enni, mert úgy jobban esik (tanács)

de vannak itt okosabb emberek is, nekik jobb tanácsaik vannak (például a szoptatásról)

köszönöm a kommentált 2015.09.22. 15:52:19

@juhaszvik: áh, kicsivel! De nem a legkisebbel ám.

McZozo 2015.09.22. 15:58:34

@juhaszvik: azert gondolom utana 3 dolog tortent: Szorulasod lett vagy cifrafosast kaptal :)

neet 2015.09.22. 16:05:14

"2013.07.29-én kötöttem szerződést, a Telenor már azt számolta ki, hogy 2015.07.30-án jár le a szerződésem, ezért az új szolgáltató azt javasolta, hogy óvatosságból 07.31-vel kérjem a számhordozást"

Már a lehúzás sem a régi. Anno ilyen esetben a +1 nap miatt rád vertek hallgatólagosan még 2 év hűséget. Egy hónap? Piha.

neet 2015.09.22. 16:06:38

@juhaszvik: a másik felével mi lett? Este azért azt is ráküldted, fogadjunk :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.09.22. 16:08:36

" Hogyan lehet elérni, hogy ez változzon? "
NMHH.

" miért kell kb. 3 órát a telefonon lógni."
Be is mehetsz fizikai ügyfélszolgálatra.

Terézágyú 2015.09.22. 16:11:14

" ColT · 2015.09.21. 18:52:05
@Terézágyú: "akkor nyugodtan mondhatjuk azt is, hogy akinek nincs vaj a fején, az nyugodtan átnyújthatná az ellenőrnek az utazáshoz szükséges igazolványt megtekintés céljából."
Azám, csak az egyiket hatóság kéri. A hatóságnak vannak bizonyos jogosításai."

Tudomásom szerint a szolgáltatónak is jogában áll kérni a kedvezményre jogosult igazolványt attól, aki kedvezményt vesz igénybe.

Rosszindulatú Vászka 2015.09.22. 16:11:20

Sztem tegyél rá száraz ágat. Ha ez sem segít, nincs más hátra, mint a piócás ember.

no.nick.today 2015.09.22. 16:15:38

Célszerű lett volna számlás előfizetésről kártyás előfizetésre váltani hordozás előtt.

juhaszvik 2015.09.22. 16:29:52

@neet: fogadjunk, és vesztettél. jössz nekem egy millió forinttal vagy egy fogyasztóvédelmi tanácsadással. vagyis kettővel, mert egy fél üveg mogyorókrém volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.09.22. 16:37:15

@Terézágyú: A fene tudja, tudsz rá vaami passzust? Illetve nem kikapni a kezéből bacod.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.09.22. 16:45:18

én azt tudom javasolni hogy mustivás előtt sose szabad kisikálni a fajanszot

Rosszindulatú Vászka 2015.09.22. 16:52:10

@sugargiraffusplumps.: azér nem mindegy mi fröcsög vissza a okos arcunkba. Állítóllag.

AtiSnatch 2015.09.22. 17:02:49

@juhaszvik: a másik fele reggel nézett veled fajanszszemet? :D

neet 2015.09.22. 17:06:19

@juhaszvik: akkor téged átszabtak. Tudvalevő, h tele üveg cuccost kell árulni. Kilóra megvolt?

juhaszvik 2015.09.22. 17:09:24

@neet: ez a Kilóra lány név? mondjuk mindegy, mert akkor sem volt meg, ha pasi. a teleüveg cuccos meg kifejezetten nem az a portéka, amit venni szeretnék.

Rosszindulatú Vászka 2015.09.22. 17:18:12

@sugargiraffusplumps.: is. No meg láttam én már karón varnyút! Ez bisztosch!

CID 2015.09.22. 18:21:35

Mondjuk, ha kedves poszter elárulná, milyen díjcsomagban volt, sokat segítene. De így én is csak azt tudom javasolni, mint a "szakemberek", olvassa át az ÁSZF-et.

Beerhead 2015.09.22. 18:29:50

@CID: viszont az elektronikus ügyintézés megmakkanása az (esetleges) felmondási idő alatt mindenképpen anomáliának tekinthető, így jár a farfekvéses sün a propelleres brigádnak.

Aureliano Buendía 2015.09.22. 18:33:01

úgy látom, a GVTI-t nem zavarja a számhordozás, amivel megszűnik a határozott idejű szerződés, és NEM jön létre új, határozatlan idejű.

Kérem a következőt.

Aureliano Buendía 2015.09.22. 18:35:21

@sugargiraffusplumps.: bölcs ember rendelkezik a türelem erényével, és megvárja, míg a mustból bor lesz.

A türelmetlen ember sosem bölcs, ámde fosuk, mint a murányi ló.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.09.22. 18:45:03

@Beerhead: Micsoda véletlen, hogy pont akkor áll meg...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.22. 18:47:31

@Aureliano Buendía: "a számhordozás, amivel megszűnik a határozott idejű szerződés"

Majdnem jó.

"3) Az átadó szolgáltatóval fennálló előfizetői szerződés az 5. § (2) és (3) bekezdés szerint a számhordozás megvalósulásával megszűnik, illetve módosul."

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1200002.NMH

a. Az már nem határozott idejű szerződés. Pont a gubanc elkerülése végett javasolta az új szolgáltató, hogy engedje leketyegni. (Különben kérhetné a szolgáltató a hűségidő alatt felhasznált kedvezményt,)

b. Ha más számok is vannak a szerződésben - bár ilyet a poszter nem említett -, akkor átalakul, vagy azokra külön kell megszüntetni.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.22. 18:59:05

@Aureliano Buendía: Semmiképpense. Nagyon jó volt, én csak pontosítottam. A szerződés a számhordozás pillanatában megszűnik akkor is, ha nem mondja fel előtte. Nincs 8 nap felmondás, se huszadika, semmise. Sőt, veszélyes felmondani, mert ha nem történik meg a számhordozás időben - láttunk már ilyet -, akkor megszűnik a szám is.

Rosszindulatú Vászka 2015.09.22. 19:22:10

Én mindég magammal hordom a szám. Mindenhová.

CID 2015.09.22. 19:36:17

@Beerhead: Nem ismerem a Telenor rendszerét, de ha megszűnik a szerződése, érthető, hogy nem tud belépni.

@Aureliano Buendía: @atpijkamo: Igazán nem akarok belekotyélni a kárpátok géniuszainak eszmecseréjébe, de szerintem kicsit túlbonyolítjátok a szitut, a problémának semmi köze a határozott, vagy határozatlan szerződéshez.

gabors 2015.09.22. 19:36:37

@atpijkamo: ". Pont a gubanc elkerülése végett javasolta az új szolgáltató, hogy engedje leketyegni. (Különben kérhetné a szolgáltató a hűségidő alatt felhasznált kedvezményt,)"

Csak kerdezem a teljes kedvezmenyt vagy az idoaranyos reszet ??? Mert nem mindegy...

Aureliano Buendía 2015.09.22. 19:39:02

@CID: az rendben, hogy a nagyotmondó versenyen ez a frappáns beszólás csak az indultak még kategóriában lenne jó, de talán azt is tudod, hogy kit neveztek így, ugyanakkor nem mehetek el a tény ellett, hogy egy darab megoldást nem írtál be.

Akkor mihez van köze? Sóvárogva várom, hogy leírd a tutit.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.22. 19:48:30

@gabors: Természetesen a szerződés megszűnéséig felhasznált kedvezményt kell kifizetni. Ami nem sokat segít, ha a kétéves szerződés 1 évig és 364 napig élt.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.22. 20:04:42

@CID: "kárpátok géniuszainak"

Na! Miért csak a Kéárpátok? Eurázsia, minimum!

Azért fontos, hogy határozott idejű, mert ha a felhasználónak felróható okból megszűnik, az addig kapott kedvezményt vissza kell fizetni.

Azért nem fontos, hogy határozott idejű, mert poszter hagyta kifutni.

Fontos megemlíteni, nehogy valaki beleszaladjon abba a pofonba, hogy számhordozás miatt megszűnik a határozott idejű szerződése az utolsó napokban, pedig ő hagyta volna kifutni.

CID 2015.09.22. 20:04:47

@Aureliano Buendía: Fingom nincs, még életemben nem jártam Romániában:D
Naviszont, ha neked van egy prepaid/feltöltős szerződésed és megszünteted (számhordozás, ugyan az ), akkor biza buktad a rajta lévő összeget. Telenoros díjcsomagokban nem vagyok otthon, de a másik tésnél vannak törthavi, és havi számlázásúak. Részletesebben nem tudom leírni, lusta vagyok a TAB-on pötyögni;)

gabors 2015.09.22. 20:10:37

@atpijkamo: Ja ertem azt hiszem azzal kevertem mikor kedvezmenyes a hardware es havonta X osszeg arra megy a dijbol, itt viszont a szolgaltatsra adjak... vagyis eleg hamar eleri a fajdalom kuszobot ahhoz hogy megcsak eszebe sem jusson kilepni ...

Nem tudom ilyen szerzodest (egyik felet sem) irtam ala ...

CID 2015.09.22. 20:15:04

@atpijkamo: Nem papi, a poszternak az a gondja, hogy kiszámlázták neki a havidíjat egész számlázási ciklusra. Az természetes, hogy az átvevő szolgáltató ügyfelese ( homárosan droidja ) felhívja az emberke figyelmét az esetleges határozott idejű szeződésre.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.22. 20:20:16

@CID: Valóban nem gondja már a határozott idejű szerződés, mert okosan hagyta kifutni.

Az a gondja, hogy a szerződés megszűnt a számhordozás napján, vagyis július 31-én, és a szolgáltató mégis kiszámlázta neki a díjat augusztus 20-ig. (A poszter és a szagértő erről a megszűnésről nem tudnak, kiegyeznének augusztus 8-ában is.)

Aureliano Buendía 2015.09.22. 20:31:55

@CID: azt bánhatod. Fasza kis hely a Kárpátok innenső része. Már, ahol nem románozták össze.:)

Azt mondjuk én sem értem, hogy egy igénybe nem vett szolgáltatásért, ami mögött nincs teljesítés, milyen alapon tartják meg a pénzt. Érdekes.

Gubachy 2015.09.22. 20:52:12

@neet: ÍGY VAN! Én is így jártam egy mobilnet előfizetéssel a Telefosnál 2013-ban. 2013-09-20-án lejáró hűségnyilatkozat: aznap lemondom kötbér. Másnap lemondom is kötbér, mert 21-ével újabb 2 év hűség kezdődik.... WTF?
Azt mondja már nekem az ügyfélszolga, hogy 09.20-a előtt legalább 30 nappal jeleznem kellett volna írásban, hogy nem kívánom a szolgáltatást meghosszabbítani (személyes ügyfélszolgálaton az erre rendszeresített íven, vagy postai levélben a központ felé)......... királyak vagytok. Nem fizettem be 3 számlát ezután, 12 ezer, megszüntette az előfizetést, kitolta a kötbért ami 25 ezer volt, kiment behajtóhoz, 36 ezer tartozásra rátett 2 ezret.... még 10 havi díjamba sem került és elhúztam az ügyet 8,5-9 hónapig, mert még a behajtó cégnél is kértem kamatmentes részletet (mondta a behajtó, hogy a Telenornak csak akkor küldik át a teljes tartozásomat, ha feléjük törlesztettem az utolsó részletet is..)..... Cca. 16 hónap múlva megkapták a pénzüket. Ha ez nekik így jó volt...... és elhoztam az összes telefonomat onnan, céges flottát is...... egy havi 40-50 ezres bevételt, mert kuncsorogtak egy b.szom 3990 havidíjas mobilnetért még két évet..... annak is a felét kötbérezte csak ki és elesett azóta több száz ezer bevételtől.

CID 2015.09.22. 22:10:12

@atpijkamo: Oké, de ha a Telenor július 20-tól számláz augusztus 20-ig, akkor akár fel is használhatta a havidíját a poszter július 31-ig.

@Aureliano Buendía: bánom is, lassan rászánom magam :)
Azt nem tudhatjuk, nem használta e el a havi keretét a szerződése megszünéséig.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.22. 22:15:36

@CID: Mittomén. Lehet, hogy még plusz tízezret eltelefonált. A szolgáltató a 21-i számlázáskor még nem tudhatta előre, hogy megszűnik a szerződés 31-én. Gondolom a szolgáltató kiszámítja a tört havidíjat, kiszámolja, hogy volt-e plusz hívás, mennyi, és a különbséget visszatéríti vagy kiszámlázza a következő hónapban. Nem is értem a poszter vergődését.

Arcade Macho 2015.09.22. 23:27:53

kartyas + sipdiscount
azon vagyok amugy hogy a bennragadt 15e -met probaljam meg az evi kotelezo 3e -rel felfele tornaszni, remelem menni fog mar csak a sport kedveert :)))

ja be kellene mar mennem a digihez megzuzni hogy mit huncutkodnak a nettel hogy csak 3 MB a feltoltes, amikor elmeletileg a havi 3800 ert tobbet kellene kapnom, csak eddig a frusztraciomat a mobiltelcsis szolgaltatokon toltottem meg csak ki...

Arcade Macho 2015.09.22. 23:34:05

van az eves szerzodes
ott genyopronyo modon kurogassak a jonepet, lasd amikor gond van akkor olvasd csak el a 40 oldalas ASZF -et
na en ezert nem szerzodok semmilyen mocsoladek bandaval, a 10e -s hasznalt nokia szimbias telcsim koszoni szepen jol van amugy, en egy szep, sportos kellemes modoru pacak, akarom modnani pocok vagyok, semmi szuksegem ilyesmi trendy meg uberkul szutykokra hogy most jobban nezzek ki, mint amilyen vagyok :)

igaz a digi csabitgat husegidore, de hat most mit szopizzak ilyen plusz idiotizmussal hogy figyelnem kelljen az evfordulora, mi vagyok en Telapo, aki eszben kell tartsam mikor van a kotelezo evfordulo?

Arcade Macho 2015.09.22. 23:37:17

@Gubachy: "Azt mondja már nekem az ügyfélszolga, hogy 09.20-a előtt legalább 30 nappal jeleznem kellett volna írásban, hogy nem kívánom a szolgáltatást meghosszabbítani (személyes ügyfélszolgálaton az erre rendszeresített íven, vagy postai levélben a központ felé)......... királyak vagytok. "

igen az ASZF 28 oldalan az otodik bekezdesben le van irva
mas szolgaltatonal meg 45 nap talan...
amugy meseltem hogy a digi "fizessel havonta kotsog" mentalitasa nekem tokre bejon?

Arcade Macho 2015.09.22. 23:42:26

@atpijkamo: "Gondolom a szolgáltató kiszámítja a tört havidíjat, kiszámolja, hogy volt-e plusz hívás, mennyi, és a különbséget visszatéríti vagy kiszámlázza a következő hónapban. Nem is értem a poszter vergődését."

elmagyarazom...
nekem amikor a téhóm kabelmodemjet kellett elvinnem elotte megneztem a homart meg utananeztem, hogy nehogy lepattintsanak
beallitottam a 95 kg elo szovet femvazon testalkatommal es ellentmondast nem turo lehengerlo modorommal elmondtam hogy akkor en itt ezt lemondanam
lattam az ugyintezo szemen hogy rakurt masszivan hogy egy elore felkeszult jo megjelenesu es intelligens embert fogott ki es ugrott a bonuszkaja, de hat eleve ugy felk.rtam magam elotte, mint a nyuszika a funyiroval...

ja nem is jutott ott eszukbe hogy cicazzanak velem pedig mar elvesztett ugyfel voltam igazan beszopathattak volna, hiszen ez a nemzeti tomegsport a magyar szolgaltatoknal

zooDoo 2015.09.23. 08:43:15

Nekem szimplán meghamisították a szerződésem T-nél és a hűségidőmet 2+2 évvel hosszabbították. Na ez a beszarás. Már így megy a játék. A panaszra 2 hónapja válaszolni se hajlandóak. :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.23. 08:55:35

@juhaszvik: Aztat csak diszk réten, abrosz alatt! Esetleg a WC-ben!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.23. 08:57:51

@no.nick.today: Ezen a fórumon ez egy meglepően értelmes ötlet, különös tekintettel arra, hogy a kárttyás egyenleget vissza lehet kérni a szolgáltatótól váltás esetén.

joska61 2015.09.23. 09:28:00

Nem csak a mobilszolgáltatók, hanem semmilyen szolgáltató sincs felkészülve arra, ha az adom/fizeted metódustól eltérő akármi jön szembe...

AlulírottFentemlített 2015.09.23. 12:37:16

@juhaszvik:
XD
Igazán érdemi és releváns hozzászólás volt! :)

Netuddki. 2015.09.23. 13:18:55

Kedves Homár!

Arra kössetek gombot, hogy a levélíró 7.31.-el kérte a számhordozást. Valószínűleg ezt előre jelezte is.
Akkor mi a büdös francért nem tudta megcsinálni a szárnyasbetét emblémájú cég ezzel a nappal a számhordozást? Az meg szerintem egyértelmű, hogy fizetni az ügyfélnek csak arra az időre kell amikor igénybe veszi a szolgáltatást...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.09.23. 14:38:36

@Homár Hilda: A GVTI "szakértők" ismét nagyot hasaltak, immár ötödször az öt próbálkozásból. Ami valljuk be, egy nemszakértőtől is igen szép teljesítmény lenne.

GVTI: "a szerződés 2015.08.08. napjával megszűnt. Eddig az időpontig kell tehát az előfizetői díjat rendezni a Telenor felé."

Nem, poszter azt mondta, július 31-én megtörtént a számhordozás. Eddig az időpontig kell tehát az előfizetői díjat rendezni a Telenor felé.

""3) Az átadó szolgáltatóval fennálló előfizetői szerződés ... a számhordozás megvalósulásával megszűnik..."

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1200002.NMH

Aureliano Buendía 2015.09.23. 18:26:32

@Kitalátor (másként) gondolkodó: felénk ló. De nyilván tájegysége válogatja.

hobby beton 2015.09.23. 22:19:42

a voda volt eddig a csucs: az utolso szamlam kikuldese helyett inkabb eladta elbol adossagkezelonek, csak hogy kibasszon velem...

Nikolade 2016.03.02. 13:41:41

Szerintem egyáltalán nem normális, amit ezek a mobil szolgáltatók művelnek ebben az országban. Hogy be kell írjam a naptáramba, melyik napon tudom felmondani a szerződésem, egyébként beszívok még 2 évet? Neemáá.
Nekem is komoly kálvária a szolgáltató váltás, illetve a Telenor lerázása: a harmadik 2 év hűség vette állítólag kezdetét, mivel nem jeleztem időben (legalább 60 nappal előre) a felmondási szándékomat. Igaz, hogy a tavalyi év során 3x jártam ügyfélszolgálati irodában, hogy segítsenek valami gazdaságos megoldást találni, mivel a cégem tevékenysége és kapcsolatrendszere megváltozott, egyszerűen nem használjuk olyan mértékben a szolgáltatásokat, hogy megérje fenntartani a jelenlegi üzleti keretszerződést, mindig hárítottak azzal, hogy köt a hűség és nincs jobb... Várjam meg a február 24-i fordulónapot (volt, amelyik ügyintéző jan. 31-ét mondott...). Közben számlázási és egyéb panaszaim is voltak, mindig jeleztem, hogy az első adandó alkalommal szeretném passzolni a telenort. Az online felület egyszerűen sz@r, bármi gondod van, felejtsd el, hogy ott regisztrálás után bármit el tudsz intézni. Volt, hogy feltöltőkártyás telefont rendeltem és egyszerűen visszautasították a teljesítést, egy állítólagos hátralék miatt, amiről kiderült, hogy nincs is, de választ, vagy megoldást persze nem kaptam, hagytam a fenébe. Erre mikor januárban írtam nekik, hogy akkor ugye február 24-től elmehetek, lazán az arcomba vágták, hogy a szerződésem 13. pontja alapján, mivel nem érkezett a megszüntetésre vonatkozó igény részemről, automatikusan meghosszabbodott a hűségidőm. Elolvastam, igen, megnéztem. A 13. pontban semmi erre vonatkozó dolog, a 14. -ben pedig az, hogy igen, meghosszabbodhat a szerződés, de csak határozatlan idejűre. A szerződésnek viszont van egy melléklete (a kedvezményes díjakról), amiben valóban ott az a mondat, hogy ha nem jelzem legalább 60 nappal előre, hogy nem kérem a kedvezményeket (ami ugyan soha nem volt igazán kedvezmény, az utóbbi időszakban különösen nem, mivel baromi sokat fizettünk a 3 hívószámra, máshol ennyiért korlátlan beszélgetés, meg sms-t tartalmaz a csomag), akkor automatikusan hosszabbodik a dolog 2 évvel. De most akkor hogy van ez? Van egy keretszerződésem, ami határozatlan és van egy melléklete, ami határozott? Persze, tudom, ez direkt van így kitalálva, de akkor most az elektronikus hírközlésről szóló törvény nem vonatkozik a mellékletre? (134.§. 14. bekezdés).
süti beállítások módosítása