Félreinformált honlapján az Extreme Digital? - oké, nem öröm belefutni egy ilyenbe, de előfordulhat. Elismerik, hogy hibáztak, visszautalást és kedvezményt ígérnek? - szuper! vásárlói szívet melengető, ügyfélbarát magatartás. Hogy mit keres akkor mégis az ügy a Homáron? - Igen, már megint belehalt a csalódásba egy szivárvány póni.
Tisztelt Tékozló Homár!
Az én történetem még Július végére nyúlik vissza, amikor klímát szerettem volna vásárolni, és botor módon ezt végül az Extreme Digitalnál tettem meg.
A honlapjukon keresztül rendeltem meg, az ott felsorolt paraméterek alapján. Külön szempont volt, hogy a specifikáció alapján a klíma wifi-s volt, tehát a telómmal bárhonnan tudtam volna irányítani. Azért gondoltam, a megrendelés előtt még rákérdezek telefonon is, hogy a kinézett terméknél található wifi funkció biztosan azt jelenti-e? Mondják persze. Oké megrendeltem kihozta egy futár, eddig ment is minden simán.
Az első shokk akkor ért, mikor a szakszerviztől érkező szerelő mondja, hogy de azt ugye tudom hogy ez nem wifis? Mondom, hát az nem lehet, nézzük meg a honlapot, itt írja. Betelefonált a szerelő a központba, hogy a típuskód alapján nézzenek utána, és mondja, hogy ez bizony nem wifis.
Oké, szerelő el, én hívom az e-digitalt, hogy ez mégis hogy lehet? Laza 20 perc automata-hallgatás után végre fel is vették, és mondják, hogy jaaaa igen, az lehet, de van egy típus, ami 15000-rel drágább, kisebb a teljesítménye is, de az tényleg wifis. Felvetettem nekik, hogy én alapvetően egy wifis klímát vettem, és nem olyat kaptam, tehát cseréljék ki egy olyanra. Ők ebbe csak úgy mentek volna bele, ha én kifizetem a különbözetet, de ebbe meg érthető okok miatt én nem mentem bele.
Mondja a csávó, hogy nyomtassak ki a honlapjukról itthon egy elállási nyilatkozatot a számlaszámommal, és tegyem bele a termék dobozába, hogy visszautalhassák a pénzem.Lehet, hogy már itt kellett volna gyanakodnom, ugyanis amikor nekem a futár kihozta a klímát, akkor én kp-ban fizettem, és mikor visszavitte, akkor ezt az opciót nem említették, hanem hogy majd visszautalják.
Telik múlik az idő, két hét elteltével kezdett nagyon gyanús lenni a sztori, hogy most mégis mi van a pénzemmel. Felhívtam őket, hogy most mizu, újabb 10-15 perc várakozás után felveszi egy ügyintéző, elkezdem sorolni az egész eljárással kapcsolatos eddigi problémáimat neki, mondja hogy várjak és megnézi. Azt mondja, hogy nem lát számlaszámot rögzítve. Mondom az nem lehet, hát én már a klímával együtt megadtam, azt mondja, várjak egy kicsit... Á igen, látja egy pár nap és utalják is.
Mivel ez nem történt meg telefonálok újra, egy másik ügyintéző veszi fel, elkezdem elölről a sztorit, ez is azzal jön, h nem lát számlaszámot.... Mondom neki h pedig én megadtam, de akkor inkább megadom újra. Jajj azt nem lehet, nem írhatja fel telefonon keresztül írjam meg e-mailben. Jó, megírtam, semmi válasz rá.
Közben eltelt egy újabb hét, szóval gondoltam bemegyek már személyesen is az egyik boltjukba, hogy ezt mégis hogy gondolták. Azt mondja a csávó, hogy hát ő sajnos nem lát rá semmire, de felhív a központból egy kollégát, aki majd rögzíti a számlaszámom, megtörtént ez is, ismét ígéretet kaptam a pár napon belüli visszautalásra. De persze ebből se lett semmi. Telefon újra, ezúttal úgy hogy már egyúttal szeretnék panaszt is tenni, felvette eközben időben ismét eltelt egy újabb hét, mire jön a következő e-mail:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Ez úton válaszolunk ügyfélszolgálatunkon bejelentett panaszára, amelyet levelünkhöz mellékelve csatoltunk. Szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenségek miatt. Sajnos a weboldalunkon hibás termékinformáció szerepelt a Samsung AR12JSFNCWKNZE típusú klíma berendezésről, ezért kaphatott téves információt arra vonatkozóan, miszerint a termék WiFi-vel ellátott. A hibát azóta javítottuk és X számlán elindítottuk a vételár visszautalását is a bankszámlaszámára, remélhetően azóta már megkapta.
A kellemetlenségek kompenzálásaként 5% kedvezményt tudunk felajánlani a következő nem áthúzott akciós, raktáron lévő termékünk vásárlása esetén annak vételárából. Amennyiben szeretné igénybevenni a felajánlott kedvezményt, úgy telefonos megrendelés esetén hivatkozzon ezen levelünkre ügyfélszolgálatos kollégánknál."Ez az e-mail szeptember elején jött, jelenleg se pénzem, se klímám. Írtam nekik újra, hogy igazából eddig csak 3 különféle módon adtam meg a számlaszámom, de pénz ettől független se érkezett rá. Erre az volt a válasz, hogy elnézésemet kérik /ismét/, továbbítják a Pénzügyi osztályra....
Azóta sem történt semmi érdemi. A cég ugye elismerte hogy igazam van, csak szimplán nem fizet azóta sem. Jelenleg már a békéltető testületnél van az ügy, tegnap kellett még 1-2 dokumentumot beadnom hiánypótlásra...
Most itt tartunk :(
UPDATE okt.1. 15:23
Feltámadt a remény és a szivárványpóni! Ádám írt a fejleményekről.
Kedves Hilda!
Az előzmények ismeretében képzeld, váratlan fejlemény történt! Ahogy leközöltétek a cikket, én megosztottam az ő fb-oldalukon egy posztban, ahol éppen az év boltja szavazást reklámozzák, hogy mki szavazzon rájuk. Aztán ahogy én leírtam a problémámat lett ott még egy pár másik hasonló komment is, akik szintén pórul jártak velük nemrégiben.
De ami részemre fontos, hogy ma jön a banktól az sms, hogy visszautalták a pénzem! :D Igazából csak pont annyit, amit én kifizettem még immár bő két hónappal ezelőtt, de én ugyebár itt fb-on nem adtam meg nekik a számlaszámom, tehát egyértelmű, hogy sikerült előbányászni abból a 3 formából valamelyiket, amikor viszont megadtam előtte. Szóval nagyon is tisztába voltak ők az én számlaszámommal, csak amíg nem született meg ez a poszt a nyilvánosság elé, nem nagyon zavartatták magukat!!! Elképesztő...
Szóval emiatt nagy köszönet jár neked, mert úgy tűnik hogy ilyen világban élünk, ahol ez kellett hozzá! (Lehet hamarabb kellett vna meglépnem...)
Tehát még egyszer nagyon köszönöm,
Szép napot:
Ádám
Az utolsó 100 komment: