És mi van, ha Sanyi épp szabadnapos? Hát ez. (Azokba a még borzongatóbb, rendszer-kiakasztó helyzetekbe bele se merünk gondolni, hogy Sanyit esetleg áthelyezik, vagy horribile dictu kirúgják/felmond.)
Bementem a Magyar Telekom Allee üzletébe és megrendeltem az iPhone telefonkészülékem kártya-függetlenné kódolását. Az ügyintéző tájékoztatott, hogy az átfutás 4-5 nap. Próbálgassuk az idegen kártya ki-be cseréjével, ha működi, OK.
A telefon 4-5 nap múlva sem működött! Sőt 7-8 nap múlva sem! Felhívtam a 1412 call center számot. Azonban 9 perc múlva megszakítottam a hívást: hallgattam marketing információkat, tájékoztatást kábelezésről, és ha egyéb bajom van, akkor írjak a honlapra! Ez nem segítség!!
Bementem a Mammut1 T-Pontba, ahol arról tájékoztattak, hogy a megrendelt szolgáltatásról információt csak AZ A KOLLEGA TUD ADNI, AKI A SZOLGÁLTATÁST RÖGZÍTETTE A GÉPBE! Fáradjak át az Allee-ba és keressem meg a számlakibocsájtó munkatársat! Akkor még azt hittem, hogy az ügyintéző nem akar dolgozni és elküld máshova!! Dühösen átmentem az Allee-ba, ahol a munkatárs sajnálattal közölte, hogy a kollega, aki felvette a megbízást most nincs, majd holnap ír nekem egy emailt, hogy hol tart a folyamat! Viccelnek!!! A XXI. században csak az tud a Telekomban információt adni, aki felvette a megrendelést? És ha ő kilép??? Akkor nekem nem lesz átkódolásom? Hol van a kölcsönadott 15.000 Ft-om???
Megkérdezte az ügyintéző, hogy az iTunes milyen hibaüzenetet ad?
- Miért, hogy jön ide az iTunes?
- Fel kell csatlakoztatni az iPhone-t és ott letölteni a kódolást!
- De ilyet az ügyintéző nem mondott!
- Elnézést!Befizettem 15.000 Ft-ot egy 2 napra tervezett szolgáltatásra, amit 8 nap múlva sem értem el! Ezt kapja az ügyfél, mivel az üzletben csak fiatalok dolgoznak, mert elküldték a tapasztalt, jó szakembereket és beültették a fiatalokat, akiknek szakmai ismerete alacsony, nem adnak megfelelő tájékoztatást és a szolgáltatás így nem elérhető! Felháborító! Egy piacvezető telekom szolgáltató 2015. évben úgy működik, mint amikor még offline PC-k voltak és a dolgozó saját gépén voltak a saját munkái! Megdöbbentő elmaradás és megbízhatatlanság!
Az utolsó 100 komment: