Tékozló Homár

Az OTP nem bír számolni

2015.11.04. 10:18 | Homár Hilda | 93 komment

5965416_edcdc369ea4ce65fe5dce164981b3cad_m.jpg

Egy sok szempontból érthetetlen sztori, aminek kívülállóként a legérdekesebb mozzanata az, amikor a lelkes ügyintéző saját zsebből kifizeti az ügyfél hátralékát. Lehet, hogy ő kavart félre valamit vagy mi lehet a dolog mögött? 

Kedves Homár!

Először sírni majd nevetni támadt igen nagy kedvem. 

A történet a következő: Édesapám 2014 szeptemberben meghalt. A magyar jog és köz-rendszernek hála sikerült 2015 augusztus végére a hagyatéki eljárásnak a végére érnünk. A hagyatéknak része volt egy OTP bankszámlán némi pénz. Édesapám épp halála előtt ez igen jól-sikerült befektetésre tett pontot, és eladta az OTP Alapkezelője által kibocsátott befektetési jegyet. (Tegyük hozzá bukott az üzleten, de hát van ez így.) Viszont az értékpapír számlája is megmaradt így.

Amikor a hagyatékot átvettük külön aláírattak velünk egy papírt, hogy tudomásul vesszük, hogy az értékpapír számlán van fizetési kötelezettség, amit a hagyatékból le fognak vonni. Ez egyébként egy havi számlavezetési díj volt.

Persze, rendben.

Aztán 1 hónappal a hagyaték átvétele után hívott a banki ügyintéző hölgy, hogy a következő a helyzet: A központban nem tudják az értékpapír számlát lezárni, mert nem lett minden számlavezetési díj kifizetve. Ő, saját zsebből kifizette a 3 havi számlavezetési díjat, 3210 Ft-ot, amit legyünk oly kedvesek mi bevinni NEKI.

Több dolog is van, amit nem értek:

  1. Honnan a 3 hónap? Miért pont 3?
  2. Ha egyszer már kifizettük az OTP által előírt, ledokumentált díjat, Ők íratták alá velünk a saját maguk által csinált papírt, honnan került elő bármi is?
  3. Ha már az OTP „hibázott”, mert csak ez történhetett ugye, akkor nem tudják leírni veszteségként ezt a hatalmas összeget? Szegény bank, hogy 3210 Ft-ra ekkora szüksége van.

Persze bevisszük az ügyintézőnek a pénzt.

Csak tanulságképpen: ugyanezen történések kapcsán édesapám halála után kb. 3 hónappal jutottam oda, hogy a mobil-előfizetését lemondjam. T-mobilos volt, ezt le kell írjam.

Láthatták, hogy 3 hónapja be sem volt kapcsolva a készülék, nem hogy beszélgettek volna rajta, de fel voltam készülve, hogy a 3 havi alap-díjat ki kell fizessem.

Előadtam mit szeretnék, erre jött a válasz:

-  Őszinte részvétük (ezt egyetlen más cégtől sem kaptam meg, tényleg sehonnan sem).
-  Van nekem elég bajom, hagyjam a francba, ha jön is csekk, mert még a rendszer biztosan kiküldi, dobjam a kukába!
-  Még egyszer részvétét fejezte ki az ügyintéző és udvariasan elbúcsúzott.

Ilyen is van tisztelt OTP.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.11.04. 10:22:29

"Van nekem elég bajom, hagyjam a francba, ha jön is csekk, mert még a rendszer biztosan kiküldi, dobjam a kukába!"

Őszinte részvétünk. Szeretettel várjuk a T-s posztokat is.

Lalikám 2015.11.04. 10:29:32

Őszintén meglepődnék, ha ilyen könnyen sikerülne megszabadulni T-éktől. Ha valóban így van, akkor ez egy boldog ügyfél post. :)

AtiSnatch 2015.11.04. 10:44:25

@ide nem jöhet csak úgy be: az még nem biztos. amennyit kefél, még a végén valaki kibassza a szemét.

Antalbaba 2015.11.04. 10:46:06

Remélhetőleg a részvét mellé csomagoltak egy pecsétes "nullás" igazolást is, különben X év után majd jön a behajtó cég:'(

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 10:49:06

"Szegény bank, hogy
3210 Ft-ra ekkora szüksége van."
Ilyen mentalitással ne csodálkozz ám semmin. Az ügyintézõvel meg vezettesd le a történéseket, azok miértjeit majd.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.11.04. 11:05:05

@AtiSnatch: namost már döncsd el puhapöcs mi a jó , ha igen vagy ha nem kefél..xdxd

hbe 2015.11.04. 11:07:18

Hát igen, ugyanez, apám, Isten nyugosztalja, is OTP-s volt, nem hogy részvétet nem nyilvánítottak, de úgy beszéltek velem, hogy majdnem kihúztam a Mancikát a pultból. Jó hírük lehet, mert az alföldi városban az anyakönyvvezető a halotti anyakönyv kiállításánál meg a hagyatéki előkészületénél már kérdezte, hogy hol van a számla, és mikor kiderült, hogy OTP, csak annyit mondott, jaj ne, az bonyolult lesz.

AtiSnatch 2015.11.04. 11:13:43

@Döglött Nyúl: felőlem azt álmodsz, amit akarsz.

milyennőazilyen 2015.11.04. 11:16:06

Nyugtass meg, hogy nem volt még eonos is. Nekünk is volt ilyen ügy, tetézve Merkantillal, de nem genyóztak, adták a pénzt oszt csá.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.04. 11:21:05

"saját zsebből kifizette a 3 havi számlavezetési díjat, 3210 Ft-ot"

"a rendszer biztosan kiküldi, dobjam a kukába"

Persze, persze, hogyne... Poszter szövegértésével nagy gondok lehetnek.

Latka Gravas 2015.11.04. 11:23:08

Én csak a részvétnyilvánítás részéhez fűzném hozzá, hogy annak elmaradása nem egyedi jelenség. Sajnos idén nyáron kellett édesapám temetését intézni, minek kapcsán négy temetkezési céghez mentünk be érdeklődni (teendők, árak, dátumok...). A négyből egynek jutott eszébe, hogy részvétét nyilvánítsa felénk, a többinek csak a befolyó százezrek és a kassza csengése jött át a szavainkból.

MosoMasa 2015.11.04. 11:29:04

Igényes magyarsággal: nem bír! Bazmeg!

MosoMasa 2015.11.04. 11:32:25

A másik dolog meg az, hogy én is kifizettem 64 ezer Ft-ot saját zsebből - a kedves kérdező, ha ez behozná nekem ...

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 11:33:55

@Latka Gravas: valamirevaló temetkezésieknél alap, de egyéb helyen nem elvárható szerintem, hogy bratyizzanak, nem is feladatuk. Ügyintézõk meg annyira droidosítva vannak, hogy munka közben fel sem merül.
Ez a Baby Gabi meg hogy a picsában tudott ennyire elhízni.@atpijkamo: az embik szeretik kiejteni agyból az infókat, ha a sorban van valami kapaszkodó, örömködnivaló.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.11.04. 11:38:53

@ide nem jöhet csak úgy be: nézd meg a Sírhant Műveket. NAgyon oké sorozat.

JoeSittes 2015.11.04. 11:50:21

Jovore ugyanitt posztolo a Tremobilt fogja savazni.....dobd ki a kukaba, jo lesz az, aztan majd csenget a koveteleskezelo :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.04. 11:52:32

Ezennel részvétemet nyilvánítom az elmúlt száz év minden halottja családjának!

Ha ez nekik boldogság...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.11.04. 12:03:06

@MosoMasa: pedig a mosásról ő jutott eszembe

2015.11.04. 12:13:41

@atpijkamo: Ezennel részvétemet nyilvánítom az elmúlt száz év minden halottja családjának!

A drogériában: Fekete koton van? Részvétnyilvánításra megyek!

A zótépé meg szarjon sünt!

Lesből Támadó Szárítókötél 2015.11.04. 12:18:07

@JoeSittes: Nekem is pont ez jutott eszembe azonnal. 2015-ben Magyarországon szolgáltató szóbeli joglemondását elhinni erőteljes vadász-tulajdonság.

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 12:36:45

@batgirl: az már igaz. Meg nosztalgia is lesz, anno követtem a premiereket. Ui.: tõlem az hal meg és akkor, amikor akarr.

Dikusz 2015.11.04. 12:37:30

Nem vonom kétségbe a posztoló állításait (valamit félreérthetett), de én még olyan OTP-s ügyintézőt nem láttam, aki saját zsebből kifizetett az ügyfél helyett bármilyen díjat. Nincs is lehetősége rá.
Azt, hogy a T-nél (valószínű személyesen intézte a lemondást) részvétet nyilvánítottak, az ügyintéző jólneveltsége volt az OTP-s ügyintézőnél meg az ellenkezője. Nekem egy éve halt meg édesapám, amikor a vezetékes telefonját mondtuk le akkor személyesen mentem be a szolgáltatókhoz. Mindig bemutattuk a halotti anyakönyvi kivonatot, így ott helyben le tudtuk zárni a számlákat (nem volt tartozás egyiket sem). Addig nem jöttem el egyik helyről sem, amíg nem kaptam 0-s számlát. Egyedül az OTP-vel vannak gondjaink, más jellegűek.

OFF.: Két perccel ezelőtt hívtak telefonon, érrendszeri szűrés miatt, mivel ugye a nagy melegtől a nyáron sokan kaphattak stroke-t. Több hónapja erre várok, hogy egy ilyen cég megkeressen. Eddig alapból lecsaptam a telefont, kíváncsi vagyok mivel hülyítik a népet. Hétfőn kell bemenni. Azért nem írtam be posztnak, mert nem biztos, hogy addig kikerül a blogra.
Építő jellegű tanácsokat kérek, mit kellene mondani nekik (bár ötletem van egy pár).:)

Terézágyú 2015.11.04. 12:58:06

"Szegény bank, hogy 3210 Ft-ra ekkora szüksége van."

????? Miért, mennyi pénzt kéne elengednie???
3200-at igen, ötezret már nem?

Egy bank azért bank, hogy ott minden FILLÉRrel el kell tudni számolni. Elég baj, ha nem, és elég baj, ha lopnak.

A részvétnyilvánításról meg: mi köze ehhez egy idegen embernek????
Nekem ne részvétezzenek, hanem végezzék rendesen a munkájukat.

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 13:09:50

@Terézágyú: az átlaguser ostoba és érzelmi alapon múkodik.

Terézágyú 2015.11.04. 13:13:28

@ide nem jöhet csak úgy be:
"Ügyintézõk meg annyira droidosítva vannak, hogy munka közben fel sem merül."

Igen, bírom az ilyesmit, amikor egy ügyintézőnek hasfájása van az persze a klienset nem érdekli, ilyenkor legyen érzéketlen droid az ügyintéző - de bezzeg, amikor a kliensnek van hasfájása, akkor természetesen ezt értse meg az ügyintéző is, legyen ő is érző ember...

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.04. 13:17:46

@atpijkamo: ez mekkora parasztság. ha nekem az ügyfél azt mondja, hogy két hete meghalt az anyja/apja/gyereke akkor kinyögök annyit, hogy részvétem.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.04. 13:23:31

@Józsi, a migráns köcsög: Ismerted a megboldogultat? Vagy ismered az ügyfelet személyesen? Hogy lehetne egy ilyen "részvét" őszinte??? Sima képmutatás.

Ha azt mondod, de aranyos baba, akkor látod a gyereket, tetszik, ha nem is ismerted addig, se az annyát. De egy távoli hullát, akivel sose találkoztál és már nem is fogsz remélhetőleg, hogyan tudsz sajnálni???

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.04. 13:29:18

@atpijkamo: papi, tényleg nem lehetsz ennyire sötét.

nem a hullát sajnálja a részvétet nyilvánító ember, hanem a hátramaradott családot. a szó jelentése: részt veszek a gyászodban, együttérzek az elvesztés fájdalmában, mert vagyok annyira szocializált és empatikus, hogy megértem ha neked fáj a rokonod elvesztése.

ha röhögve meséli el a hátramaradott, hogy kinyiffant az öregje akkor nyilván nem fogsz részvétet nyilvánítani mert okafogyott lenne az egész aktus.

örülök, hogy segíthettem.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.11.04. 13:33:35

@Józsi, a migráns köcsög: hagyd, most bármi is mondasz, utazik rád.
@atpijkamo: te mostanában nagyon kerge vagy. Régebben nem ilyen voltál. Klimaxolsz?
A részvét ugyanannyiba kerül , mint egy mosoly. Tehát semmibe, de a másik embernek jólesik, és elképzelhető, hoyg halálod esetén, a lányodnak, azt fogja mondani, hogy fogadja részvétem, és a lányodnak jól fog esni.
Kérném vissza a régi aptit.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.04. 13:34:22

@Józsi, a migráns köcsög: És ha elvágta az ujját, és baromira fáj neki, akkor is együttérzel.

Nekem egy, az utcán szembejövő vadidegen ne fejezze ki képmutatóan az együttérzését, az csak sértő. Lásd még: @Terézágyú:

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.04. 13:34:44

@batgirl: hacsaknem röhögve fogja elmesélni a lánya, hogy kinyiffant az öregje. akkor neki sem fog részvét járni.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.04. 13:37:11

@batgirl: A mosoly lehet őszinte, a képmutatás viszont offenzív.

Mondjuk ha baromi rossz kedved van, és rávicsorogsz valakire, csak mert utasításba kaptad, hogy mosolyognod kell, az se néz ki jól.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.04. 13:37:23

@atpijkamo: jó. majd ügyelek rá, hogy ha meghal valakid akkor mindenképpen trágár vicceket meséljek a hullájáról, hogy még véletlenül se tűnjek képmutatónak és ezzel sértsem meg az érzéseidet. :D :D

Terézágyú 2015.11.04. 13:40:32

@Józsi, a migráns köcsög:
"nem a hullát sajnálja a részvétet nyilvánító ember, hanem a hátramaradott családot. a szó jelentése: részt veszek a gyászodban, együttérzek az elvesztés fájdalmában, mert vagyok annyira szocializált és empatikus, hogy megértem ha neked fáj a rokonod elvesztése. "

Nincs itt semmilyen együttérzés. Ennek annyi a valóságtartalma, mint annak, hogy "Jó napot kívánok". Tényleg kívánja? Egy frászt.

Egy szimpla udvariassági kérdés, egy kiüresedett kifejezéssel. És ha valaki ezért felkapja a vizet, akkor azért is felkaphatja, mert az ügyintéző csak "Jó napot"-ot mondott, és nem "Szép jónapot"-ot. Sőt, nem tette hozzá, hogy "kívánok", irgum-burgum.

A kliens pedig nem azért mondja ezt az ügyintézőnek, hogy együttérzést kapjon (szerintem), hanem azért, mert a haláleset (itt és most!) egy tény, aminek következményei vannak...

Ha igazán együttérezne valaki, akkor odamehetne a buszon a gyászszalagot viselő idegenhez, és neki is mondhatná. De ugye nem mondjuk. Mert nincs közünk hozzá.

Szóval sokkal fontosabb, hogy ügyintéző pontosan végezze a munkáját.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.04. 13:40:39

@batgirl: "A részvét ugyanannyiba kerül , mint egy mosoly. Tehát semmibe"

Ha semmibe nem kerül, akkor annyit is ér. Üres frázis. Ha szívből jön, akkor ér valamit. Ha látom, hogy a pénztáros droid este már fáradt, karikásak a szemei, akkor rámosolygok, és akár megeresztek egy viccet, hogy jobb kedve legyen.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.04. 13:43:32

@Terézágyú: nekem igazán tökmindegy, hogy neked volt-e gyerekszobád vagy sem. tényleg :D

Terézágyú 2015.11.04. 13:43:45

@batgirl:
"A részvét ugyanannyiba kerül , mint egy mosoly. Tehát semmibe"

Remélem ilyen helyen dolgozol, ahol abba kötnek bele a kliensek, hogy nem mosolyogtál. Vagy nem mosolyogtál elég szépen. Folyamatosan.

Ja, és főleg "nem kerül semmibe" egyik sem, ha mindegyik egy kiüresedett, a "munkával járó" kötelesség...

MrZed001 2015.11.04. 13:44:58

Őszinte részvétem.

Nekem egy közeli barátom hunyt el hirtelen.
Banknál hitele, azon a bank által kötött életbiztosítás (tehát nem ő, hanem a bank kötötte automatikusan a hitel felvevőre, neki semmi köze nem volt hozzá).
A bank össze-vissza elküldte mindenfelé a hozzátartozót, biztosító jogutódjához, ja nem mégsem az, aztán a másikhoz, ja hogy az sem, már harmadik. A banki ügyintézők azt sem tudták miről van szó, mi az hogy az ő bankjuk köt valakire biztosítást ?!?? Meg se akarták érteni, cselekedni meg pláne, semmit.
A biztosítók meg csak hümmögtek, hogy na és hol a biztosítási kötvény szám? Hát, honnan lenne, bank kötötte, nem ügyfele.
A tét soksok millió.
Végül fél év körbe-körbe futkározás után írtak ügyvéddel egy elég komoly fenyegető levelet a banknak, hogy megy a feljelentés, meg a nyilvánosság ha nem hajlandó a bank 30 napon belül intézkedni.

Kizárólag azért nem küldöm be cikknek és írom le a bank nevét, mert a hivatalos panaszlevél megtette a hatását.
Barátom végre békében nyugodhat.

Amúgy hozzátartozónak egyetlen banki ügyintéző egyszer sem mondott annyit, hogy "őszinte részvétem"
Egyszer se, soha, egyik se.

Terézágyú 2015.11.04. 13:45:04

@Józsi, a migráns köcsög:
"nekem igazán tökmindegy, hogy neked volt-e gyerekszobád vagy sem. tényleg :D "

hát, te nevezed magad köcsögnek... te tudod.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.04. 13:46:37

@Józsi, a migráns köcsög: "vicceket meséljek"

Az unokabátyámat jó rég temettük. A temetésén a bökverseiből idézett a búcsúztató. Szűk rokoni és ismerősi körben voltunk, mindenki jól ismerte őt és a családját, az akkor ott pont a helyén volt.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.11.04. 13:52:34

@Terézágyú: Nem olyan helyen dolgozom, ahol kötelező a mosoly, viszont sok helyen megfordulok. Örülök, ha valaki azzal köszön el, hoyg legyen szép napja, igen, ilyen is van. Egyre több helyen. Nem azért mert kötelező, hanem az emberek kezdenek felébredni, na nem mindenki. Kedvesség , mosoly, részvét, tényleg nem kerül semmibe. Ha te úgy gondolod, hoyg ezek kötelező előírások, akkor nyisd ki a szemed. Bár nem hiszem, hoyg látnál.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.04. 13:59:14

@batgirl: az ilyenek miatt tart itt ez a világ ahol. ez van.

Terézágyú 2015.11.04. 14:05:09

@batgirl:
"Nem olyan helyen dolgozom, ahol kötelező a mosoly"
Jaaaaaaa....... hát persze!!!!!

"viszont sok helyen megfordulok."
Jaaaaaa.... hát persze. Tehát elvársz valamit, amiről tudod, hogy neked sosem kell megtenned.
Tehát szerinted "kötelező" vagy legalábbis " elvárt" legyen a mosoly - mert tudod, hogy ez a szabály rád nem vonatkozna!!!!!

"Örülök, ha valaki azzal köszön el, hoyg legyen szép napja, igen, ilyen is van. Egyre több helyen. Nem azért mert kötelező"

Viszont ha nem kötelező, akkor miért várod el valakitől??? Milyen jogon várod el tőle, és háborodsz fel, ha nem teszi???
Üljél be egy ilyen helyre, mosolyogj mindenkire, csak egy napig, és majd aztán beszélj.

A szokásos magyar kettős mérce.

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 14:09:11

Párdon, én szoktam sajnálni a hullát is, vagyok annyira hülye! A jólszocializáltság meg törhet utat magának másmód is, mint ószintétlen klisék mentén. Legyen már annyi EQ-ja a gyászo-lónak is akár, hogy ne ezek mentén mérje a dógokt. Van szókincsem, mintálat. Én megfogadtam; nem köszönök többé elóre puszta elózékenységból, ha nem nekem kell. Nem dícsérek idegen frissfattyat, ha önként nem jön. Nem állítok olyan, bensó érzéseket, melyek nincsenek bennem, pl. hogy sajnálom. Naponta döglenek ki milliók. Vagytán az a jó, mikor érzelemzavaros picsák jajveszékelnek a nagy önismeretlenségükben, hogy a 10. xómxéd 20dick ismeróse kimúlt? Ilyen áttétek mellett mindennapra jut 7.5 hulla, kúrjakmeg 1lovatmostmár. Egyébként ilyenkor is a kiéletlen anyai ösztönöket transzformálják. Az ügyetlen libatyúkok. Jaés ha nem jajveszékelsz ugyanúgy, bunkó vagy. Úgy ám.

Terézágyú 2015.11.04. 14:09:35

@Józsi, a migráns köcsög:
"az ilyenek miatt tart itt ez a világ ahol. ez van. "

vagy az olyanok miatt, akik nagyon tudják, hogy nekik mihez van joguk, és pláne azt, hogy a MÁSIK EMBERnek mik a kötelességei... de ezzel ki is fújt a tudásuk.

"képzeljétek el, tegnap zárás előtt félórával már nem engedtek be az okmányirodába! Hallatlan, hogy emberek így dolgoznak!!" - írja meg egy blogra Gizike munkaidőben, majd elmegy, főz magának kávét, megbeszéli a barátnőjével a tegnap esti folytatást, kiszalad a boltba megvenni a kenyeret stb. stb. stb. stb.

Dikusz 2015.11.04. 14:10:01

@Józsi, a migráns köcsög: - azon a véleményen vagyok a részvétnyilvánítások terén, mint te. Ugyanakkor azt is elfogadom, ha más nem így gondolja, bár nem értek velük egyet.

Az előbbi hozzászólásomban írtam, hogy tavaly novemberben halt meg az apukám hosszú testi-lelki szenvedés után. Az ügyintézőtől igenis jól esett, hogy részvétet kívánt, még akkor is, ha egyikünket sem ismerte. Az meg különösen jól esett, amikor apu halála után elmentem megköszönni a háziorvosának, hogy olyan sok szeretettel kezelte őt, együtt sírtunk vele.

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 14:13:53

Még mindig az ószinteséget tartóm az egyik legtóbbnek, mi adható. Perxe inteligenccia nélkul az ószinteség puxxta sértegetés, xóval kelemetlen egy alak vok én. HALÁL! (eszt det metálosan rikoltotam a mikrofonban)

Terézágyú 2015.11.04. 14:14:16

@batgirl:
"te egy nagyon sötét ember vagy. "

Igen, mert nem várok el különféle dolgokat az emberektől.
Képzeeeeld el, amikor én veszek egy vonatjegyet, akkor engem NEM ÉRDEKEL, hogy a pénztárosnő köszön-e. Én köszönök, mert szoktam, de nem tartok szünetet, hogy megvárjam, hogy ő köszön-e, és hogyan, rendesen-e, hanem rögtön mondom, hogy milyen jegyet kérek. És neki rögtön mozog a keze, már adja is a jegyet, már veszi is el a pénzt, adja a visszajárót. Én pedig elveszem ezeket, mondom, hogy "köszönöm, viszlát" és már jövök is el, és marhára nem érdekel, hogy ő visszaköszön-e, vagy még a pénzemet rendezgeti a kasszában, hogy rend legyen, vagy éppen már a következő klienssel foglalkozik, mert hosszú sor áll ott...

Az a lényeg, hogy jó jegyet adjon és jól adjon vissza. Hogy köszön-e az az ő dolga.

Én ilyen sötét ember vagyok.

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 14:18:08

@Terézágyú: te csak hülyékkel vagy körbevéve?
@Dikusz: a Dikusz az új Dickens! Te nó vagy. Az apuzás, meg a sírás miatt. Mindenkinél sír a doki? Kemény egy meló akkor. Ja és ó is nó.:D Nemlényeg, csak írom. Éjen a feketehumor. Úgy általában is.

Terézágyú 2015.11.04. 14:19:19

@ide nem jöhet csak úgy be:
"te csak hülyékkel vagy körbevéve?"

Nem.
De úgy érzem :)

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 14:24:01

@Terézágyú: sok energiád lehet. Nekem nincs ennyi. Amit írsz, egyfajta csendórpertunak is felfogható. Aztán vannak ám olyan szituk, amikról írsz: köszönök, nemköszön, nem is foglalkoztat, idomulok a szokáshoz, np. Majd megyek újfenn, nemköszönök, hanem egybõl mondom, erre úgynéz rám, mint véresrongyra kb. Nade próbált vón oktatni, megkapta vón az önismereti óráját (Doxxaah.)

Igi12 2015.11.04. 14:25:34

Ajjaj

Szemetek

Már részvétnyilvánítás is pluszmunka a cégeknek

Hová fajultak itthon

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.04. 14:25:56

@Józsi, a migráns köcsög: "@batgirl: az ilyenek miatt tart itt ez a világ ahol. ez van."

Ha leülök egy ügyintézőhöz, mert le akarok kötni egymillát, és azt mondom, hogy meghalt az anyám, az elég nagy durvaság. Mit terhelem vele?

Ha leülök egy ügyintézőhöz, mert le akarom zárni az anyám bankszámláját, azért, mert meghalt, és az ügyintéző nem mond semmit, az nem probléma, Miköze hozzá. Ha azt mondja, hogy őszinterészvétem, az oké. De ha mély szomorúsággal a szemembe néz, és ugyanezt mondja, akkor csak röhög rajtam.

Ha leülök egy ügyintézőhöz, mert le akarom zárni az anyám bankszámláját, aki 15 éve meghalt, csak eddig húzódott az ügy, akkor mit kell neki mondania? Kicsit komikus, ha kifejezi a részvétét.

Vagy ha a nagymamám húsz éves sírhelyét akarom már harmadszorra megújítani, akkor mondja a 40 éve elhúnytra is a részvétét?

Terézágyú 2015.11.04. 14:32:14

@ide nem jöhet csak úgy be:
"sok energiád lehet"

ja, anyám varta.

"köszönök, nemköszön, nem is foglalkoztat, idomulok a szokáshoz, np. Majd megyek újfenn, nemköszönök, hanem egybõl mondom, erre úgynéz rám, mint véresrongyra"

Hát erről van szó. A más hibáját rögtön kiszúrja az ember ("nem mosolygott az ügyintéző!!"), de az már nem jut eszébe, hogy ő ugyanazt csinálta...

"Amit írsz, egyfajta csendórpertunak is felfogható. "

Nem egészen. Ő végezze a munkáját, nem kell csevegnie, ő most a futószalag mellett a gép. Elég szar munka az ilyen egyébként.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.11.04. 14:38:02

@Dikusz: stephen hawking is megmondta már, hogy csakis az empátia mentheti meg ezt a világot :/

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.11.04. 14:42:48

@sugargiraffusplumps.: szerintem hagyjuk. Itt direkte nem értik, vagy totál antipatikusak. Ők így érzik jól magukat. Ezt adják, és ezt is kapják. Ha valaki rájuk mosolyogna, sértésnek vennék, mert hogy biztos kötelességből csinálják. Ha valaki pofán vágja őket, akkor felragyognak, hoyg "végre egy őszinte ember"

Terézágyú 2015.11.04. 14:43:56

@Manyecska:
:)

"A doxa görög szó, amely olyan véleményt jelöl, amely lehet, hogy részben igaz, de (igazságát) teljesen nem lehet megmagyarázni."

Terézágyú 2015.11.04. 14:46:25

@Manyecska:
"Te ugye ügyintéző vagy valahol?:) Átjött..:)) Én monnyuk egyetértek veled sok dologban.. "

Köszi.

Nem, nem vagyok ügyintéző. Csak rühellem, hogy.... eh, nem írom le, már annyiszor leírtam.

Terézágyú 2015.11.04. 15:17:20

@batgirl:
"szerintem hagyjuk. Itt direkte nem értik, vagy totál antipatikusak. "

Ez tévedés. Én éppen, hogy megértem az ügyintézőt, aki éppen valami miatt - lefoglalta a munkája, éppen a poszter ügye, vagy éppen a magányügyei, vagy csak fájt a hasa - hogy nem mondta ki, hogy összinte részvényem. Megértem őt, és van annyi empátiám, hogy emiatt nem teszek neki szemrehányást.

Amiatt viszont kaphatna, hogy végülis akkor miért lett most három hónapi a fizetendő összeg. De ezt a poszter sem kérdezte meg, csak morcosan megjegyezte, hogy "nem mondtahogyőszinte"...

Mellesleg az, hogy az ügyintéző kifizette saját zsebből, az nem jófejség és empátia??? Most ezt megköszönte neki a poszter????...

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 15:20:08

@Terézágyú: csak sikerült kiforgatnod, gratula. Az egyenlóségben hiszek és nem, nem szoktam eltévedve lenni ilyenekben. Most akkor én örökké köszönjek, ó meg örökké ne? Hát ki a gombásanyja ó, hogy nem tartja fenn az egyenlóséget? Majd alkalmazkodom én. Nem szeretem az önmagukat felismerni képtelen felnóttszarokat. Nem tudom, most róla vagy rólam írtál. Nem lenne nehéz.
@batgirl: a mosoly is jó, ha ószinte. Ha nem, vérgagyi (száj mosolyog, szem nem), de el is árultad magad, tehát nálad is a múmosoly az alapértelmezett. Hujuj.

További magyar hang 2015.11.04. 15:21:17

„…A központban nem tudják az értékpapír számlát lezárni, mert nem lett minden számlavezetési díj kifizetve. Ő, saját zsebből kifizette a 3 havi számlavezetési díjat…”

Ha kifizette saját zsebből, akkor ki lett fizetve a számlavezetési díj, nem? Akkor miért is nem tudják lezárni?

Terézágyú 2015.11.04. 15:23:01

@ide nem jöhet csak úgy be:
"Majd alkalmazkodom én."

Ne alkalmazkodj. Te csináld azt, ami neked jólesik. Köszönj nyugodtan.

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 15:24:58

@Terézágyú: énmégilyet nem hallottam, hogy valaki, zsebból, idegennek. Megtörtént ez?

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 15:27:53

@Terézágyú: hát de csak annál van kedvem, akivel kölcsönosen megy. Olyan szénásszekér után futok csak, ami felvesz. Vagy amineka hátulján szexi a viharlámpa.

Dikusz 2015.11.04. 15:31:48

@ide nem jöhet csak úgy be: többnyire nem vagyok szomorú, a részvétnyilvánítás körüli vita miatt írtam le a saját tapasztalatomat. Valóban mind a ketten nők vagyunk.
Arra azért figyeltem, hogy még véletlenül se "apumat" (anyum, párom stb.), ezektől a megszólításoktól kiráz a hideg.:D

@sugargiraffusplumps.: hát lehet, már az se.:(

@batgirl: de hát én (már amennyiben az én hozzászólásom miatt válaszoltál sugargifarrusplumps-nak, és nem értettem félre) ugyanezt írom, hogy igenis jól tud esni pár vigasztaló szó.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.04. 15:39:16

@Dikusz: kiderül hamarosan, a zombik állítólag már a spájzban vannak!! :D

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.04. 15:43:38

@Dikusz: értelek. És akkor mi volna, ha az alapjáratod szomorú lenne? Én akkor is szeretnélek! Hány élet telik el azzal, hogy megfelelniakar másoknak, zsigerból és mindent alárendelóen.
Vígasztaló szó: jó az, persze, de hely, idó/alkalom és persze személy függvénye. Különben könnyen abszurdröhej és monti python jelenet.

Terézágyú 2015.11.04. 16:05:27

@ide nem jöhet csak úgy be:
nekem is gyanús, de ha a poszter elhitte...

hobbitroll 2015.11.04. 16:50:11

@Dikusz: dicsak. El voltál tűnve. Szürkecsacsi tanul6na Tőled. Helyzet? Voltál Szegeden?

Dikusz 2015.11.04. 18:59:07

@Józsi, a migráns köcsög: meg a tuggyukkik is (a befőttel együtt).

@ide nem jöhet csak úgy be: hát az baj volna, de szerencsére nem a szomorúság az alap. Nem láttam Monty Python-filmeket, nem mindig jön be a stílusa. Bár azt hiszem abban van az a furcsa séta. Egyszerűen elképzelem most, és rám jön a röhögés. Régen volt egy reklám, talán a Postának, abban mentek így csíkos tornaruhában egymás mögött. :)
A vigasztalásról - a bankban amikor intéztük a dolgokat, csak annyit mondtak: részvétem, én megköszöntem. Nem kell sem több, sem kevesebb, ennyi elég.

Aureliano Buendía 2015.11.04. 20:23:43

várom a tékomos folytatását a posztnak. Olyan hiányérzetem van ugyanis...

Aureliano Buendía 2015.11.04. 20:25:02

@AtiSnatch: „anya kiéhezett puncija vagyok”

:)

Aureliano Buendía 2015.11.04. 20:28:46

@Józsi, a migráns köcsög: szóban, ott helyben persze.

De hivatalos levelezésben annyira nem.

Aureliano Buendía 2015.11.04. 20:33:32

azért azt nehezen tudom elhinni, hogy valaki puszta jófejségből kifizet más helyet puszira bármennyit is, aki nem rokona/ismerőse/barátja, hanem csak egy volt ügyfél valakije.

Sajnálom is, hogy nem ilyen a világ.

De azért érdekelne, hogy is történt valójában.

kozkozkoz 2015.11.04. 21:55:12

Kedves posztolónak üzenem, hogy a T nem Upc, ahol a személyes ügyfélszolgálaton is hangfelvétel készül. .. szóval jövőre jöhet az intrum jusztícia...

Dikusz 2015.11.04. 22:23:40

@hobbitroll: megvagyok, nem tűntem el, mint Petőfi a ködben, csak az előző posztokban nem voltam érintett, vagy nem értek hozzá. Leégetni emiatt meg nem akarom magam.:)

Szegeden még nem voltam, valószínű vagy a jövő hétvégén, vagy két hét múlva megyek le. A fogorvost meg valószínű csak akkor látogatom meg, ha lenyeltem a fogaimat, vagy elkezd fájni a fogam. Iszonyúan parázok a fogorvosnál.:)

Dikusz 2015.11.04. 22:38:56

@Aureliano Buendía: ati-nak ez a hozzászólása esetleg kimoderálódott, mert nem találom:)
Nem erőltetni akarom a válaszadást, de kértem homárosoktól magasröptű seggítséget, hogy a hétfői nyugdíjasszivató előadáson mit tegyek. Egyenlőre tükör előtt gyakorolom a naiv, csodálkozó tekintetet. Hiányzik még valami? Nem akarok arról posztot írni, hogy behülyítettek valami barom termékkel , bár azt megnézném, hogy ilyen gagyit valaki el tud adni nekem. :))

@kozkozkoz: UPC-nél valóban készül hangfelvétel, csak amikor a lemondást intéztem, akkor a beszélgetés alatt semmilyen név nem hangzott el. Miből derül ki akkor, hogy valóban én voltam ott. Nem akartak adni 0-s számlát, a hangfelvételre való hivatkozással. Azért kértem egyet, nem nagyon készségesen, de adtak.

joska61 2015.11.05. 10:22:32

OTP-től majdnem olyan macera megszabadulni, mint a T-től. Nem. T-től lehetetlen.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.05. 13:19:32

@Dikusz: ha megtennéd, hogy mindent rögzítesz valahogy és utána kerekítesz belőle egy homárposztot akkor megígérjük, hogy nem fogunk ekézni miatta. :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.05. 13:47:33

@Józsi, a migráns köcsög: Ha nincs benne hülyeügyfél, Hilda úccse teszi ki.

errrrrrrrrr 2015.11.05. 15:33:26

Kis csúsztatás a vége. A szerződő halálával ugyanis az előfizetői jogviszony véget ér. A szolgáltató a halotti bizi dátumát nézi és nem azt, hogy te mikor intézed ezt el. Amikor előkerülsz felteszik neked a kérdést, hogy szeretnéd-e tovább vinni a néhai szerződését.
Ha nem, akkor ügy lezárva. Szóval nem az üf jófejsége volt ez hanem a hatályban lévő törvény...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.05. 17:11:17

@errrrrrrrrr: "a hatályban lévő törvény... "

Hálaistennek ilyen fasságra még nem hoztak törvény. Az ASZF-ben benne szokott ugyan lenni, hogy az előfizető halálával nmegszűnik a szerződés, de a józan paraszti ész is ezt diktálja, egy halott se elő- se utófizetni nem tud.

errrrrrrrrr 2015.11.05. 18:35:51

@atpijkamo: jogos de a lenyegen nem valtoztat. A jozan paraszti esz meg sokszor all ellentetben mind az aszf-el, mind az eloirasokkal

Dikusz 2015.11.05. 19:09:11

@Józsi, a migráns köcsög: Megpróbálok mindent megjegyezni, remélem nem felejtem mindjárt akkor, amikor kifordulok a kapun. A hülyeügyfelet meg nem is kell nagyon megjátszanom :D:D
Ha meg vagyok olyan marha, hogy rábeszélnek valami fizetősre, akkor a valóságban is az vagyok, és lehet ekézni. .)

apanna 2015.11.06. 07:21:44

Hosszú bürokratikus eljárás az örökösnek, felszakítva az amúgy még élő sebeket. Fél év egy örökösödési eljárás, a szolgáltatók ez iránti empátiája a

hdnctrl 2015.11.06. 13:11:27

Én befizetném most a t-s számlákat, el fogják adni követeléskezelő cégnek, aztán évek múlva jön az 50 ezres csekk.

Aztán ha mégis úgy gondolja a t (és nem csak az ügyfélszolga), hogy tényleg nem kell fizetni, majd visszaadják.
süti beállítások módosítása