Tékozló Homár

Kivégezte Péter nadrágját a színagresszív Deichmann-cipő

2015.11.25. 09:28 | Homár Hilda | 166 komment

deichmann_logo3.jpg

Jól nézhetett ki a kék velúrcipő a vajszínű gatyával, kár, hogy csak egy estére volt hitelesítve az összeállítás. Szerencsére Péter nem hagyta annyiban a dolgot. Tessék példát venni róla.

Tisztelt Szerkesztőség!

2015. őszén vettem egy kék, velúr cipőt a Deichmannba 12 000 Ft-ért. Ezek előtt vettem egy vaj színű, pamut nadrágot is. A két új ruhadarabot együtt vettem fel, száraz helyen. Rajtam is volt egy estén keresztül, azonban mikor vettem le, azt látom, hogy a nadrág lába szára ugyanazzal a kék színnel szennyezett, mint ami a cipőnek a gyári színe. A mosás természetesen nem hozta ki belőle.

Visszavittem a cipőt a Deichmannba, bemutattam a nadrágot az eladónak, illetve kértem, hogy valamilyen formában térítsék meg a cipőjük által okozott kárt az új nadrágomba, mert az is, meg a cipő is egy alkalommal volt rajtam, és az oké, hogy a cipőt visszavittem, de buktam a nadrágot is, mivel az már nem hordható a kékes szennyeződéssel. Persze a boltba leráztak, és mondták, hogy írjak a vásárlók könyvébe.

Ott ugyanezt leírtam, majd a napokban jött a levél, hogy el van utasítva a kérelmem, mivel az elváltozás oka nem egyértelmű. Erre tegnap írtam nekik, hogy szívesen megküldöm, egy általuk kiválasztott, független vegyészszakértőnek a nadrágom, illetve küldjék meg ők is a visszavett cipőt. És a költséget majd állja a vesztes fél, mivel ott pontosan meg tudják mondani, hogy min-milyen szennyeződés van.

Végül a "fenyegetéseim" hatására felülbírálták a korábbi döntésüket, és megkértek, hogy a nadrág számlájával fáradjak be a boltba és megtérítik a károm. Ez így is történt, kifizették. Végül is rendezték a károm, de elsőre le akartak rázni, a tanulság az, hogy nem szabad hagyni magát az embernek.

Üdvözlettel:

Péter

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.11.25. 13:41:29

@hildaegyaszekszuális3.14...: ha a Csabit is kidobta volna, sose ismerjük meg a szentbekakálai tálcánélküli történetét ;)

hildaegyaszekszuális3.14... 2015.11.25. 13:41:55

@Józsi, a migráns köcsög: jó jó, de vajszínű pamut nadrág is van? Mer' anélkül nem ér semmit :(

Trollkiller 2015.11.25. 13:42:25

@Terézágyú: Kezd már el az elejétől, hogy ki kezdte az egészet? Vagy te nem ugyanazt látod amit én?

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.25. 13:43:29

@hildaegyaszekszuális3.14...: kihipózol egy farmert aztán berakod a kutya vackába egy hétre, meg is vagyunk vele.

Szarazkoro 2015.11.25. 13:44:28

@Trollkiller: Hello Posztolo, ne etesd a trollokat. Meggyozni nem fogod tudni oket, meg sem halljak/olvassak/ertelmezik amit irsz.

hüjevagyfijamcsaknemforogsz 2015.11.25. 13:44:34

@AtiSnatch: na, azért valóban kár lett volna :D

@hilda: látod? van mááááááásik :P

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.11.25. 13:44:34

@Trollkiller: hagyd Imre! az egyik nagymellénnyel serezni hívott-mondván errefelé lakik-azt assziszed eljött???? :DD .....még régebben. A nyúl legalább legény a gáton!!!! :D /hosszú sztori!/ OFF én közben rágyújtottam pedig nem dohányzom.ehh.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.25. 13:44:47

@Szarazkoro: bachatod, a felét már elvitték a pomogácsok.

Terézágyú 2015.11.25. 13:44:53

trollkillerpéter.
na, ezt a posztot tönkrevágta ez a... troll.
kezdjünk másikat.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 13:45:58

@Homár Hilda: "miért kellett volna bármiért is kapna?"

Egy kis szurkálódást mindenki kap. Ne kelljen már neked bemutatnom a Homárt! Nem mondom, hogy ennek így kell lennie, de így van, mint az esőzé... elsőzés. Ez a poszter meg egy arrogáns barom: @Trollkiller: , de ez csak utólag derült ki. Kivételesen megengedem, hogy töröld a kommentjét. Lécci, ne tiltsad ki, lesz még itt röhögés rajta, úgyérzem.

"Trollkiller nem hagyta magát, hanem ment az igaza után. Ünnepelnetek kéne, nem basztatni."

Újraolvastam a komemnteket, szerintem kapott jópár ünneplést. Én is B.Ü. posztnak minősítettem.

Homár Hilda 2015.11.25. 13:47:52

@hildaegyaszekszuális3.14...: Sajnos a faszcibáló, a köcsög és más egyéb töltelékszavak miatt törölnöm kellett ezt a kommentedet is, de azért válaszolok rá. A kisszékes mondat sem volt elegáns, de nagyon ritka az, akit az első prosztó megnyilvánulásakor egyből kitiltok. Ezt észrevehetted volna a magad példáján is.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.11.25. 13:48:08

@atpijkamo: asszem, én most hazamegyek és lefekszem. :D megyek böribe látogatni milyen cuccot vegyek fel????????? :) Nehogy valami lyelentése legyen.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 13:50:47

@Döglött Nyúl: Úgyhallottam, kék velúr cipő vajszínú nadrággal mostanában a divat. (Vagy szoknyával.) Karl Lagerfeldet fotózták le legutób ebben. A fekete kesztyű nem kötelező kiegészítő.

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.11.25. 13:53:32

@ifjú vénszivar: kék velúrcipőben? Mennyé már csak egy puszi engedélyezett max, kezek az asztalon!! OFF Én speciel néztem a Dejkmann honlapját de nem látok kék velúrcipőt..

Trollkiller 2015.11.25. 13:53:33

@atpijkamo: Ismerős a történtet? Ha én szaros, te hugyos:
Facebook:

szerző: atpijkamo

Tavaly nyáron az unokanővéremmel, kint az utca végén ettük a cseresznyét, majd valamin nagyon elkezdtünk röhögni... és hát bepisiltem. Az utca végéről, hugyosan kellett hazamennem, minden autós rendesen megnézett. Mire kiderült, hogy otthon vannak unokatesómék szülei és a fél család. Mindenki röhögött, én pedig egyszerűen csak beletörődtem...

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.25. 13:54:25

@Homár Hilda: akkor most ezt a kommentedet is törölni fogod?

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.25. 13:58:11

@Döglött Nyúl: mivan, lecsukták a filozófijaprofesszorodat? kétrendbeli nietschézés, mi?

AtiSnatch 2015.11.25. 14:01:39

@Trollkiller: akkor ezt a posztot is HomárHilda írta és nem te. értem. ;)

@Józsi, a migráns köcsög: ez egy másik :) halmozza az élvezeteket vagy élvezi a halmazokat :D

ifjú vénszivar 2015.11.25. 14:02:19

B+! helga megint kitíltott!!!

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.25. 14:02:42

@Homár Hilda: nem én kezdtem, már megbocsáss. komolyan, kafka is sírna azon ami itt folyik.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 14:03:34

@Homár Hilda: Most Hobbit Rollal kell egyetértenem. Nem a stílusával, de a mondanivalójával. Figyelmetlen vagy, tényleg csak a posztertől idézett.

Én már korábban mondtam, hogy ha moderálni akarsz, azt nagyon nagy gonddal, odafigyeléssel tedd. Legjobb nem belemenni, nem moderálni.

Dikusz 2015.11.25. 14:06:13

@Homár Hilda: ne haragudj Hilda, de nincs igazad. Pont atpijkamo volt az, aki valamiféleképpen próbálta a posztolót visszafogottságra inteni. Bár atpi-nak nincs szüksége hogy bárki is mellette szóljon (meg tudja ő védeni magát), itt mégis igaza van.
Nem várok választ tőled, nyilván nincs is időd rá, mint ahogy a XI.23-i szintfelmérős posztnál feltett kérdésemnél sem tetted, kérdeztem leírhatom-e a cég nevét, nem jött válasz.

A poszthoz hozzászólásként - Kereskedelmi iskolát végeztem, cipő eladónak tanultam (tudom, nem vagyok sikeres ember). Azt, hogy milyen módon festették a nyersbőrt abban az időben, csak érintőlegesen tanultuk, de a festés szerintem akkor is fogott. Volt az Alföldi Cipőgyárnak(Kecskemét) egy márkaboltja az Astoriánál, többek között olyan bokacipő is volt a választékban, ami velúrbőrből készült. Sosem volt elég belőle, mindig elfogyott. Talán az egyetlen modell, ami az akkori, és a mai fiataloknak is kedvelt viselete. Az igaz, hogy kívül-belül valódi bőrből készült. A Deicmann is árul Kínában készült cipőket, bár ott is vannak jobb minőségűek, ez az árukon is meglátszik, szerintem a többihez képest vidzonylag jó minőségű áruik is vannak. Cipő vásárlásánál szerintem nem szabad spórolni, tudom vannak olyanok is akik nem engedhetik meg maguknak a drágább cipőt (emiatt nem ér szidni), de érdemes odafigyelni mit veszünk. Van egy pár olyan márka, ami jó (Ara, Rieker, J.Seibel).

Homár Hilda 2015.11.25. 14:09:51

@Terézágyú: azért lásd be, hogy a társaság egy igen jelentős része nulla empátiával áll a levélírókhoz, csúnyán, sőt leggyakrabban kórusban gúnyolva a hibáikat vagy bénázásaikat, meg rosszindulatú megjegyzések tömegét nyomva az arcukba, miközben eleve azért írtak ide, mert valami bajuk van és segítséget várnak. nem menő szerintem.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.25. 14:12:50

@Homár Hilda: téged kirúgna az index ha nem moderálnál ki tökfeleslegesen napi 40 kommentet? vagy nem tolnák a fizut? vagy mégis mi történne szerinted?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 14:13:08

@Homár Hilda: "@Józsi, a migráns köcsög: ne legyél már hülye."

Nem szívesen vagyok a Köcsöggel egy platformon, de neki is igaza van. Kezdesz kisebbségbe kerülni...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 14:14:35

@látodhilda vanmááásik: Lécci, ne tiltasd ki Helgával a Humor Forrását!

Homár Hilda 2015.11.25. 14:15:39

@atpijkamo: figyi, nem tudom még hányszor kell elmondanom, de jó: lehet kritizálni a másikat, de normális stílusban és nem arra gondolok, hogy a fasz helyett nemiszerv a használt kifejezés.

Homár Hilda 2015.11.25. 14:17:04

@Dikusz: bocs, hogy nem válaszoltam, rossz folderbe került a levél, csak most láttam. kiírhatod nyugodtan.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.25. 14:20:21

@atpijkamo: csak semmi buzulás papi, csak semmi buzulás.

Manyecska 2015.11.25. 14:20:57

@atpijkamo: mi ez a gittegylet itt Mamí? Elolvasom a poszt..

ifjú vénszivar 2015.11.25. 14:21:14

Nincs itthon popkorn!

Jé. látni vélek egy róka fogta csukát! amint olvashattuk a csuka is fog. ezzel zárul mőka miki tára, mára...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 14:25:34

@Homár Hilda: Nézd meg már azt a rossz foldert jobban! Küldtem be egy posztot régebben, nem jelent meg. Nem probléma, megszoktam. Aztán megjelent egy istentelenül szar, és rákérdeztem, hogy az mennyivel volt jobb az enyimnél, hogy tanulhassak belőle. Arra se kaptam választ. Válaszolnál rá?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 14:28:16

Szerintem ez a kommentfolyam így is tökéletes. Ha valaki nagyon szépen megkér, akkor összeszedem neki egybe a kimoderáltakkal.

Manyecska 2015.11.25. 14:28:26

Amúgy : A LÁBBELIKET MOSNI, ÖBLÍTENI TILOS, mivel maradandó károsodást okozhat, így a
kellékszavatossági igény elutasítható!
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a téli időjárás miatt alkalmazott útsózásra
fokozottan szíveskedjenek figyelni, illetve emiatt a cipők megfelelő ápolására, mivel az
utakra használt só marja a cipőt, annak ilyen jellegű károsodása nem minősül
anyaghibának, így erre vonatkozóan a kellékszavatossági igény elutasítható.

eztet írja a Kezeléshi Útmutatóóóóóh! poszter örülhet hogy nem hajtották el a ...

ifjú vénszivar 2015.11.25. 14:28:33

Szégyelljétek magatokat genya huszárok!

egyedül @Dikusz: írt normálisat! de disznóknak györgyöt( majd április vége felé).

helgát meg ne baszogassátok! Donki hildát játszik! szélmalommal szembe pisál! csaj létére, habár én nem jól láttam, hogy az-E...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 14:31:33

Nah, Helga @ifjú vénszivar: védelme alatt van. Ezt is megértük!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 14:33:03

@Manyecska: "A LÁBBELIKET MOSNI, ÖBLÍTENI TILOS, mivel maradandó károsodást okozhat"

Igen. Mikor fordul a mosógép dobja, kificamodik a csípő. Ezért szoktam mindig mosás előtt levenni.

ifjú vénszivar 2015.11.25. 14:33:49

@atpijkamo: SUNÁZNÁM! :):D (létezik AZ a pénz!)

Manyecska 2015.11.25. 14:33:56

Há nagy buli lehetett ha a gatya meg a cipő is tönkrement.
:Onem-e lehetne- e valamiféle sikam..részletet megtudni mi történt-e?

Dikusz 2015.11.25. 14:37:09

@Trollkiller: ahogy olvasom, végül megoldódott a problémád, tanulságként írtad a történetet.
Ha olvastad az előző hozzászólásomat, valamikor cipőboltban dolgoztam. Akkor, ha ilyen panasz volt, elküldtük KERMI vizsgálatra ez állami cég volt, nem a kereskedő által felkért független (pedig nem is az) szakért., Pár hét után megjött a válasz arról, hogy jogos-e a kifogás, vagy nem. A panaszod jogos volt, bár a nadrág árának megtérítése szerintem bónusz. A velúrbőr (már ha ebben az esetben egyáltalán az volt) érzékeny anyag, nem nedvességálló.
Én is megjártam egyébként, bár az semmiképpen nem az eredeti gyártó hibája volt, inkább a saját hülyeségem. Kb 15 évvel ezelőtt vásároltam egy szakboltban az alap ár kevesebb, mint a feléért egy márkás német (az eredeti márka legalábbis az) velúrbőr túrabakancsot, 26.000 Ft helyett 10.000 Ft-ért. Indigókék színe volt a bakancsnak. Egy rövidebb téli túrán, mivel hóban gyalogoltunk öt-hat órát, a bakancs átázott (vízállónak vettem). Nemhogy a farmert (azon nem is látszott), de a zoknin kívül még a talpam is kék lett, napokig nem tudtam lemosni. Vissza sem vittem, látnom kellett volna, hogy átverés. A bakancsban a márkajelzésen az O helyett Ö volt nyomva. Nem tudtam ezután még utcán sem hordani, mindig összefogott mindent.

Manyecska 2015.11.25. 14:40:50

@Dikusz: akkor Neked meg a leendő posztereknek mert én már sikongató lábrázást kapok ettől a "visszavittemodab.sztammostazonnaldögöljmegideapénzem"metódustól.:DD
www.deichmann.com/HU/hu/shop/content/docs/Hasznalati-kezelesi-utmutato.pdf
Szerintem a Helga rakja ki oldaldobozba .. :P
:)

van máááááásiiiiiikk 2015.11.25. 14:40:55

@ifjú vénszivar: mit csinált veled, hogy így meghunyászkodtál?
csak halkan kérdem, úgy nagyságrendileg mennyi 0 szerepel a végén? :D

Dikusz 2015.11.25. 14:47:14

@ifjú vénszivar: :)) Kérek megint popkornt. A múltkori finom volt. Vettem én is, de mivel nincs mikróm, a fűtőtestre szórtam, csak a fűtési szezon vége felé fog kipattogni (vagy kicsírázni).:)

Manyecska 2015.11.25. 14:48:01

@van máááááásiiiiiikk: pedig tök színagresszív vót :D ehh

ifjú vénszivar 2015.11.25. 14:49:23

@Dikusz: Akkor az a Milka tehen bakancsa volt! Csak a reklám idejére készült. Nem csoda, hogy utána leárazták....Te meg kirándultál benne.

NA! HA keményen leárazott terméket vesz, akkor reklamálhat a kuncsaft?:)

ifjú vénszivar 2015.11.25. 14:55:35

@Dikusz: Én a békönösset csípom. De most palacsintát tolok....

Neked már egy mikró kéne....:) "apuci" nem vesz neked?!?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 15:07:45

@Homár Hilda: 2015.10.02.

"Szia Hilda!

Júniusban küldtem az alábbi levelet. Választ nem kaptam, megszoktam, hogy minden sokadik beküldött sztorim jut ki csak a Homárra, nyilván erős a felhozatal. De amilyen gyatra posztok voltak az utóbbi időben, nagyon csodálkoztam. És ma délután kitettél egy Nigériai 419-est, ami már 100 évvel ezelőtt is ismert volt (spanyol fogoly volt akkor a neve), rájöttem, hogy semmit nem értek. Azt szertném kérdezni, hogy az én levelem milyen szempontból nem ütötte meg a Homár rendkívül magas sztenderdjét?

Üdv Atpij"

Félre ne érts, nem a posztomat akarom kitetetni, nincsenek ambícióim. Csak megérteni szeretném a szempontrendszeredet.

Újraküldtem a géméles címedre és a homárboxba is.

AtiSnatch 2015.11.25. 15:13:24

@Trollkiller: Gyorsan bocsánatot is kérek, nem szeretném megbántani őket. :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 15:14:08

@Dikusz: "velúrbőr ... vízállónak vettem"

Mi vaaan? A velúr nem az, mikor ilyen nedvszívó bolyhos kívül?

(Most lebuktam, hogy nem értek a cipőkhöz?)

Dikusz 2015.11.25. 15:14:45

@Manyecska: beleolvastam, érdekes dolgok vannak benne:))
A talp anyagáig olvastam, eszembe jutott, hogy amikor az NDK-ból kaptunk árut, rögtön tudtuk, hogy onnan jött, mert olyan nehéz volt, hogy majdnem orra buktunk, amikor megfogtuk a kartont. Baromi ronda sárgás színű, dögnehéz holmi volt, de az igaz, hogy nem lehetett tönkre tenni.
Egyébként az is megér egy misét, hogy a vásárlók mit meg nem próbálnak, hogy kicseréljék a cipőjüket. Volt olyan, hogy olyan reklamációval jöttek be, hogy levált a cipő talpa, közbe szemmel is jól láthatóan pengével vágták be, még csak nem is a talpnál. A vevő csak kötözködött, el lett küldve a KERMI-be (ha jogos volt a panasz sosem próbálták meg másképp beállítani), a vizsgálat után persze nem a vevőnek lett igaza.
Nem ritkán előfordult az is (gondolom ma is gyakori), hogy úgy jött be a vevő a boltba, hogy a lábán lévő cipőt akarta kicserélni. Szerintem meg az a tisztességes, ha már reklamálok, hogy megtisztítom a redvától a cipőt.

van máááááásiiiiiikk 2015.11.25. 15:15:17

@atpijkamo: ezek közül ha hármat beletettél volna, szerintem megjelent volna
- terhes nő
- kisgyerek
- qtya, macska, patkány, egyéb háziállat
- diszkrét szopatás
- forgóajtó
- vatera, ikea, edigital, trémobil, vodkafon, pgsm, ede, imre, gyula
- futár, nem működő lift

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 15:17:39

@Dikusz: Meséjj még idióta vevős sztorikat!!!

Dikusz 2015.11.25. 15:21:30

@atpijkamo: elvileg az, de ezek a bakancsok kezelve vannak valamilyen anyaggal. Újonnan teljesen olyan kinézete volt, mint a velúrnak, pár alkalommal hordtam, már nem látszott rajta. Hogy később milyen volt, már nem tudom, de nagy ívben dobtam ki a francba, és csak magamat szidhattam a hülyeségemért.
Manapság már meg sem lehet állapítani, hogy egy cipő valódi bőr-e, vagy nem.

Dikusz 2015.11.25. 15:28:26

@atpijkamo: csak akkor (de most csak hülye iskolai sztorik jutnak eszembe), ha te is tudsz mesélni ilyet:)
Meg akkor, ha segítesz nekem megfejteni a nagy rejtélyt: kerestem a "választ erre" gombot a komment alatt jobbra, de átmászott a baloldalra. A kék jelzésem meg egyel följebb ugrott. Mijafranc ez? Vagy lehet, hogy fordítva tartom a monitort?

Dikusz 2015.11.25. 15:33:16

@ifjú vénszivar: :)) de az én nevem nem is Milka, a többi kis túlzással stimmel:)

Ami azt illeti, így visszagondolva duplán hülye voltam, pult alól adták, blokk jellegű papírral. Ma már biztos másképp csinálnám.

lcsaszar 2015.11.25. 15:48:21

@Dikusz: Na itt a megoldás, kékre festett cipőhöz farmert kell hordani, mert akkor nem lehet tudni, hogy a cipő fogta meg a farmert, vagy a farmer a cipőt.
A velúr túrabakkancs nem olyasmi, mint a gyapjú kötött síoverál?

Dikusz 2015.11.25. 16:12:18

@lcsaszar: ha jó márkájút vesz az ember, akkor a velúr (nem vagyok benne biztos, hogy az), mivel kezelve van, lehet hozzá kapni impregnáló spray-t is, bírja a nedvességet.
Próbáltam egyszer egy bőr túrabakancsot (valódi bőrből), a márkához viszonyítva aránylag olcsó is. Nem is értettem miért csak ennyi, bár így is 16.000,- Ft körül volt az ára. Kiderült, hogy semmilyen bélés nem volt benne. Innentől fogva még sétára is alig volt alkalmas.
Ha norvégmintás a síoverál, akkor rendkívül mutatós, jól nézhet ki:)

PongLenis 2015.11.25. 16:27:34

Nem tom ki hogy van vele, de kék cipőhöz nem vennék fel vaj színű nadrágot, mert így elképzelve is hülyén néz ki, nemhogy valójában.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 17:24:56

@Dikusz: "ha te is tudsz mesélni ilyet"

Oksi: deciki.blog.hu/

"följebb ugrott. Mijafranc ez?"

(vissza)fejlesztik az oldalt. a modern, 2015 évnek megfelelő* követelmeények szerint.

* Legyen ronda, és tele jávaszkripttel, amik száz évig futnak. A használhatóság (olvasni, kommentelni lehessen) nem követelmény.

Aureliano Buendía 2015.11.25. 18:08:24

Deichmannba
kék velúr cipőt

nincs több kérdésem
átadom a szót az Ízlésrendőrségnek

:)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 18:10:19

@Aureliano Buendía: Én zománcozott lábast vettem a deihmanban. Visszavittem, mert cipőszaga volt, de nagyon nehezen adták vissza a pénzt.

Aureliano Buendía 2015.11.25. 18:10:37

@atpijkamo: pl. én? :D

@Hilda: kra el van csúszva az avatar és a név sávja, great job!

Üdvözlöm a fejlesztőt. Nem akarsz írni róla egy Homár posztot?

Aureliano Buendía 2015.11.25. 18:14:42

@Trollkiller: pedig még udvariasan fogalmaztak.

Örök Homár aranyszabály: ha nem bírod elviselni a kritikát, vagy azt, hogy nem az a véleményük a posztolóknak, mint neked (és amit hallani szeretnél), akkor ne írj a Homárra posztot:)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 18:15:56

@Aureliano Buendía: Elbaszták. Először meg kell nyitnod mind a 140 kommentet, és csak akkor él a Köcsög kommentje. Idekopizom.

atpijkamo · deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 12:13:24
@Trollkiller: Szerintem meg pont nagyon finomak voltak hozzád, és szűziesek.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.25. 12:14:05
@atpijkamo: várjál, még nincs vége a napnak.

Aureliano Buendía 2015.11.25. 18:20:48

@AtiSnatch: péklapát vagy tálca... rokon eszközök:D

Aureliano Buendía 2015.11.25. 18:33:52

@Homár Hilda: azért a posztolók cca 95%-a meg is érdemli a savazás, és csak a környezetüket kell sajnálni nem őket. Vagy fillérbaszók, vagy nemes egyszerűséggel hazudnak (ferdítenek) a poszt megírásakor, ami később persze kiderül, mikor a másik fél is reagál a történtekre.
Arról nem is beszélve, hogy a legtöbben - utólag - öntudattal telve csaholnak a jogaikról, de arról, hogy vannak/lennének kötelességeik (kötelezettségeik) hallgatnak, de javarészt nem is tudnak.
Hozzáteszem, olyan emberek írnak ide, akik azért kicsit jártasabbak az internet használatában, abban legalábbis, hogy egy posztot el tudnak neked küldeni. Abban már nem a google.hu-t tudnák használni előzetesen.

A régi bölcsesség úgy tartja, hogy az okos használja a keresőt, az ostoba utólag ír egy posztot a Homárra.

A jelen poszt ebből a szempontból valóban üdítő kivétel, a posztoló megoldotta az ügyet, így probléma nincs, és még hálásak is lehetünk neki, mert egy újabb tipp, hogy esetleg így is lehet.

De azokkal nem lehet mit kezdeni, akik a sufnigésesemben vesznek ezer forinttal olcsóbban valamit, majd csodálkoznak, hogy az a valami beszart, és esélyük sem lesz rá, hogy megoldódjon a probléma?

A félreértés elkerülése végett: tudom, hogy hozott anyagból dolgozol, és te nem nyilváníthatsz véleményt, de azért nem hiszem, hogy minden poszttal azonosulnál a lelked mélyén...

Aureliano Buendía 2015.11.25. 18:37:18

@atpijkamo: egy tálcával simán jobb belátásra lehet bírni őket, ez ősi, szentbélsári bevett módszer.

Aureliano Buendía 2015.11.25. 18:42:24

@atpijkamo: eddig az volt, ha lenyitottam a 100 feletti kommentet, a hivatkozásra kattintva felugrott oda. Most nem.

Remek munka volt, bizonyára rengeteg beleölt munkaóra, álmatlan éjszaka áll mögötte. Megérte.

Remélem, pulykapénzt, jutalmat kapnak érte.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 19:15:20

@Aureliano Buendía: Nekem azt írta magánba, hogy rengeteg levél jön. Úgyhogy bőven van választási lehetősége, nem az egyetlen szart kénytelen kirakni.

Navarone 2015.11.25. 19:36:46

@Homár Hilda: Ne is haragudj, Hilda, de ha törlöd a vulgáris szavakat, te miért használsz a saját szövegedben vulgáris szavakat? Pláne nő létedre....

Aureliano Buendía 2015.11.25. 19:50:05

@atpijkamo: bé: ezek még a legjobbak, a többi annyira ótvar szar, hogy inkább nem hergel velük minket.

Dikusz 2015.11.25. 22:01:27

@atpijkamo: a fehér botos kommentedet elolvasva, nekem is van egy történetem. Valódi történet, a mi csapatunkkal esett meg:
Egy budai kerület túracsapatával járok túrázni húsz éve. Túracsapatunk Magas-Tátrában járt jó tíz éve (sajnos akkor nem tudtam velük menni). Programjukban benne volt a Kriván (2494 m) meghódítása. Nem volt könnyű dolguk, de sikerrel jártak. Egyik társunk látássérült (próbálja elviccelni, de valóban az), azt lát meg, amit akar. Miután felértek a csúcsra, másik társunk elkérte tőle a fehér botját, napszemüveget tett fel, és elkezdte veszettül csapkodni a köveket azzal, hogy "vgye elektricska?" (Hol az elektricska?) Hatalmas sikere volt, nem csak magyarok jártak éppen arra. Egy lengyel srác úgy röhögött, hogy kieset a kezéből a fényképezőgépe, és ripityára tört.

Black Hole 2015.11.25. 22:34:21

Durva történet! A farmer az pamut nadrág? Könyörgöm mondja meg valaki! Tudom kell, hogy van-e pamutnadrágon! Pamut zoknim van, azt tudom :-)

2015.11.25. 23:15:03

@Trollkiller: A szemembe is elmernéd mondani a nyílt lebuzizást?

Jaj dehogy mondom, a velúrcipős fehérnadrágos gyerekektől nagyon félek főleg ha kék a nadrágszára mert nyilván legyőzött egy tintahalat! :)

tisztviselőként dolgozó arcszörzet szakállamtitkár 2015.11.26. 00:07:00

-00-0-A postolo nyilvanvaloan egyhulye. Miert nem vett fol rovidnadragot ?
Es meg buzi is . Fehere nadrag ?

Bevándórlókat etetni TILOS 2015.11.26. 00:19:33

@Cicmen: Ezen a tintahalos beszolason jot rohogtem :))))

POM POM POM POM 2015.11.26. 00:46:27

Ajánlom a postolonak A bátor tintanyúl történetét.
Mintha a postoloról írták volna.
A tanulság, hogy jo lesz a parkörökkel vigyázni !
www.youtube.com/watch?v=2L9HEviHrpg

Manyecska 2015.11.26. 08:27:30

Hát én vettem tegnap a fiamnak egy 45-ös fekete bakancsot /a 44-es kicsi volt/ xd Ölni lehetne vele ..:D már a sztratoszférában tartózkodik a gyermek feje oly vastag a talpa
Na, az cipő!:)

ifjú vénszivar 2015.11.26. 09:49:07

@Manyecska: háttal nem kezdünk mondatot! bezzeg neked nem szól be az öreg...., csak a köcsögnek.

A fekete bakancs snassz! Most a sárga a menő! A fekete jó lesz neki is a sittre! Döntsd már el, hogy bakancs v. cipő. xdxxddxxxddd

Manyecska 2015.11.26. 11:07:02

@ifjú vénszivar: bár utollyára húsz éve volt bakancsom de most vettem egy velúr barnát, kis lánccal oldalt..xd túlfesz-levezető..

apaarpi 2015.11.26. 15:08:44

@Homár Hilda: Egyetértek.
Atpijkamo szerint természetes, hogy egyes véglényeknek nap mint nap a legjobb szórakozásuk a posztolókat cseszegetni, - tök mindegy, hogy lúzerek voltak, vagy éppen sikerrel kiálltak az igazukért -, mert sivár életükben nem találnak nagyobb örömöt nyújtó tevékenységet, na ez szomorú. Igaza van a posztolónak, a gyakorlatilag lebuzizásért a való életben remélem jól szájon is vágná az ilyen majmokat, akik különben 35-ös inget hordanak, csak virtuálisan ilyen "jópofik".

apaarpi 2015.11.26. 15:23:49

@Dikusz: Ha már atpijkamo ilyen törzs ember itt, aki higgadtságra inti a posztolót, miért nem teszi már meg azt, hogy a beszólogató kiscicákat is normális hangnemre inti?

ifjú vénszivar 2015.11.26. 20:37:27

@apaarpi: Nincs nagy sikered! pubi....:):D

apaarpi 2015.11.26. 21:54:27

@ifjú vénszivar: Kicsi huszár, én nem a siker reményében ragadtam klaviatúrát. Ja, hogy ez neked nem jött le? Az nem az én szellemi szegénységem.

ifjú vénszivar 2015.11.27. 01:00:23

@apaarpi: te vagy az henrik!? te degenerált idióta "tanár úr"?

apaarpi 2015.11.27. 16:08:34

@ifjú vénszivar:

Fogalmam sincs, ki az a Henrik, tanár sem vagyok, meg veled ellentétben degenerált és idióta sem. Én nem járok ide nap mint nap, tehát nem ismerhetek mindenkit.
süti beállítások módosítása