Tékozló Homár

Mi az úristen tart ebben a lábasvisszafizetési ügyben 4 hónapig?

2015.11.25. 14:40 | Homár Hilda | 90 komment

extreme_digital_1_1.jpg

Az egyik legidegesítőbb dolog, amikor egy félresikerült webshopos rendelés után irgalmatlanul nehéz visszaszerezni a vásárláskor kifizetett lóvét. Néha nem is az összeg nagysága idegeli ilyenkor az embert (persze az is létező verzió), hanem az, hogy hetekig kell foglalkozni valamivel. Például mi az úristen tart ebben a lábasvisszafizetési ügyben 4 hónapig?

Az Extrém Digital diszkrét bája

Ha előre látom, milyen kanosszát járok az Extrém Digital (ED) etikusnak nem mondható magatartása miatt, nem rendelek meg webáruházukban 2015. július 21-én 1 szett zománcozott lábast  (online kifizettem).

24-én már meg is kaptam - eredeti csomagolásban másfajta garnitúrát. Két nap múlva tájékoztattam róla az ED-t és kértem az eredeti megrendelésem teljesítését. Abban a reményben, hogy gyorsan és probléma nélkül megtörténik, 23-án megrendeltem 1 db kerámia bevonatos wokot, szintén rögtön fizettem. 28-án a futár meghozta a dobozt, távozásától alig 30 perc telt el, hogy a ragasztószalagot eltávolítottam róla, a wookról levettem a ráhúzott nylont. Rögtön látható volt, hogy a belső részén gyártási hibás. 

Július 28-i reklamációmra az ügyfélszolgálat közölte,

ha nem lett jelezve futár jelenlétében a sérülés, nem tudnak segíteni, hiszen nem bizonyított, hogy nem az átvétel után sérült meg a termék. Oldalunkon erre külön felhívjuk a figyelmet, hogy minden esetben bontsák ki a terméket a futár jelenlétében.

A valóságban ez csak a GY.I. K. linkben olvasható, megrendeléskor nem tájékoztatnak  róla. A futárszolgálatnak kizárólag az @Mag internetes áruházzal van ilyenre szerződésük, soha nem várják meg a csomag kinyitását.

Augusztus 5-én kértem a téves szállítás korrekcióját, a hibás termék visszaszállítását. Semmi reakció. Közben vettem egy edénykészletet. Ezután a közel 7000 Ft-om visszautalását kértem. Semmi válasz.

Augusztus 28-án végre elvárható stílusú levelet küldtek: „Az okozott kellemetlenség és a válasz késése miatt elnézését kérjük, ebben az esetben az edénykészletet és a serpenyőt és vissza tudjuk venni”... Így is történt.

Szeptember 3-án majd 9-én is levelet küldtem az ügyfélszolgálatnak, hogy a futár már elvitte a termékeket, várom, hogy visszautalják a pénzem. Válasz:

Levele beérkezett postafiókunkba. Minden levelet a beérkezés sorrendjében dolgozunk fel, és nyitva tartási időben (Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 9 és 19 óra között, szombaton 9 és 14 óra között) válaszolunk meg, telefonos megkeresés esetén pedig körülbelül 1-2 perc várakozási idővel tudunk hívást fogadni.

A valóságban többször, több telefonról folyamatosan hívtam az ED-t, sosem jutottam el az ügyintézőhöz. A leghosszabb idejű hívásom 17 perc volt, összességben több órát pazaroltam el vele.  

Szeptember 18-án végre tudatták, hogy a bankszámlaszámát rögzítették, a vételár visszautalása folyamatban van. A tranzakció 30 napot is igénybe vehet, így kérjük szíves türelmét.

Október 21-én, miután több alkalommal is - október 2-án, 8-án, 18-án  hiába vártam a válaszukat a visszautalás sorsáról, ezt küldték:

Kedves Ügyfelünk! Leveled beérkezett postafiókunkba (iktatószámon rögzítettünk és a beérkezés sorrendjében dolgozunk fel hétfőtől péntekig 9 és 19 óra, szombaton 9 és 14 óra között. A levél megválaszolásáig türelmed kérjük. Üdvözlettel,

Végül tegnap, november 24-én visszautalták a nagyobb összeget, a kisebbiket még mindig nem kaptam meg. Közben a békéltető testülethez kényszerültem fordulni, mert négy hónapja szórakoznak velem. Akár emberi mulasztás, akár egy büntetendő kereskedői gyakorlat (ti. így használják a vásárlóik pénzét) áll mögötte, megengedhetetlen, hogy ennyire átlépjenek etikán, előíráson. A visszautaláshoz nincs köze a békéltető testületnek, attól még nem kaptam visszajelzést.

Tudtommal vannak törvények, rendeletek, amelyek a hasonló eseteket kell, hogy szabályozzák: pl. meddig húzódhatnak a panaszügyintézések, mennyi idő alatt kötelesek visszafizetni a vételárat, s ha nem teszik mi a következménye. De ezek szerint ezt nem mindenki ismeri.

Mária

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 14:47:05

A nyitva tart, nyitva tartás különírandó (határozói igeneves kapcsolat, ugyanolyan, mint az állva néz valamit, futva érkezett, állva nézés, futva érkezés stb.). Ragozott és jellel ellátott alakjában megtartjuk a különírást: nyitva tartást, nyitva tartása.
A “nyitvatartási” már egybevonódik a 137. szabálypont miatt (az utótagon megjelenő 2. képző összevonja a kapcsolat egészét: tart-ás-i). Pl.: nyitvatartási idő. A helyes forma tehát: nyitva tartás, de nyitvatartási idő (Magyar helyesírási szótár, 387. oldal).

www.e-nyelv.hu/2009-06-16/nyitva-tartas-nyitvatartasi/

Érdemes minden boltosnak megtanulni.

AtiSnatch 2015.11.25. 14:47:07

zománcot a bizánci zománcbótból! a románcok meg ellopták a lovainkat, nem maradt itt lófasz se.

rarabel 2015.11.25. 14:50:34

Csakis az E-Digitalból vásárolok ingyenes egészségügyi állapotfelmérő, karfa nélküli, nadrágot kékre színező tartozékbérletet.
Mert ezek mindegyike megbízható cég.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 14:50:34

@AtiSnatch: Vajon mi vesz rá egy épkézláb humanoidot, hogy zománcozott lábosér az edigitalba menjen???? És nótbúkért a vasedénybe megy vajon???

Nemértem a zembereket.

Darth Revan 2015.11.25. 14:52:14

Ilyen esetben erdemes bemenned a bankodhoz, hiszen a hitelkartyas fizetest vissza tudjak forditani, csak bizonyitani kell, hogy jogos az igenyed.

AtiSnatch 2015.11.25. 14:55:38

egy kicsit szétcsúsztunk :D le kéne állni a kábsival.

napalm 2015.11.25. 14:56:44

@van máááááásiiiiiikk:
Ó, hogy dugd fel a 2 másodpercedet!

metal · http://electric.blog.hu 2015.11.25. 14:59:08

Ezt nem értem:

"A futárszolgálatnak kizárólag az @Mag internetes áruházzal van ilyenre szerződésük, soha nem várják meg a csomag kinyitását."

Átveszed a csomagot, kinyitod, megnézed, majd, ha minden rendben van aláírod a futárnál az átvételit. Miért ne várná meg? Eddig még mindig megvárta a futár, ha ki akartam nyitni a csomagot, és megnézni, mielőtt aláírom. Nem mindent szoktam kinyitni, és megnézni, de van az az érték aminél már megnézem, és még sose volt gond (max. a száját húzta, hogy ez neki idő).

AtiSnatch 2015.11.25. 15:05:21

@AtiSnatch: másnak is csúszik a kép?

van máááááásiiiiiikk 2015.11.25. 15:11:34

@AtiSnatch: szar a bloghu, már megint. afijugabányába'dógoznak

ifjú vénszivar 2015.11.25. 15:14:56

@AtiSnatch: vissza oda át, papi boltól helgával....

Protekcijóóó várható! persze, hogy csúszik. a túrós a diós s a kakajós palacsinta a torkomon....

ifjú vénszivar 2015.11.25. 15:20:36

@AtiSnatch: Fogalmam nincs, hogy mé, de azt soha senem csináltunk!

Honeyy 2015.11.25. 15:37:47

Mi is beküldtünk egy Edigitalos sztorit vagy két hete....azóta sem oldódott meg a problémánk, de legalább meg sem jelent. Onnan én soha többet, semmitsenem. Pláne Baccpapucsot.

Szarazkoro 2015.11.25. 16:10:56

@Honeyy: volt-e benne terheskismamaszaurusz, Ede vagy nyivakolo csimota? Kutya netan?

Honeyy 2015.11.25. 16:17:08

@Szarazkoro: sajnos sem pocaklakóval, sem vonyító kutyafalkával nem szolgálhatok, valamint magas vérnyomású anyukám sem volt jelen és a bejárati ajtónkat sem fúrták ki. Tudom, tudom, nem lehetek sikeres ember....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.25. 16:18:57

"Tudtommal vannak törvények, rendeletek, amelyek a hasonló eseteket kell, hogy szabályozzák: pl. meddig húzódhatnak a panaszügyintézések, mennyi idő alatt kötelesek visszafizetni a vételárat, s ha nem teszik mi a következménye. De ezek szerint ezt nem mindenki ismeri."
Vannak törvények, persze, ismerik is a boltok, csak leszarják, aztán ha nagyon púposkodik az vadá... ügyfél, nagy nehezen visszaadják a lóvét.

Terézágyú 2015.11.25. 16:52:58

"Tudtommal vannak törvények, rendeletek, amelyek a hasonló eseteket kell, hogy szabályozzák:"

Igen még a politikusok, a törvényhozók cselekedeteit is szabályozná egy törvény... de hát ők is leszarják, mert megtehetik...

KaTe 2015.11.25. 16:54:50

ha nem lett jelezve futár jelenlétében a sérülés, nem tudnak segíteni, hiszen nem bizonyított, hogy nem az átvétel után sérült meg a termék. Oldalunkon erre külön felhívjuk a figyelmet, hogy minden esetben bontsák ki a terméket a futár jelenlétében.

Ezt a hülyeséget. Ha a termék sérült, bizonyítsa az eladó, hogy a sérülés gyártási hibára vezethető -e vissza, vagy a vevő hanyagságára. De hogy emiatt nincs joguk megtagadni a visszafizetést, az is biztos. Majd utána behajthatják a vevőn, ha tényleg igazuk van.
Szerintem?

Terézágyú 2015.11.25. 17:06:44

Valaki egyszer beírta, hogy a futár valójában addig oda se adja a pakkot, amíg a vevő nem fizetett, alá nem írta...
Illetve, hogy bontott, szétszedett csomagot meg vissza se vesz a futár.... :)))
Ha kibontja a vevő, jól széttépve a dobozt, felszakítva a belső csomagolást - akkor egyáltalán kinek kellene összeraknia az egész csomagot úgy, hogy szállítható állapotban legyen? :)))))

Nincs ez szerintem normális kitalálva - bár nyilván külfődön működik... :)

Zsidófalvi Zsidó 2015.11.25. 17:10:24

Hilda, szerintem több Extreme Digitalos postot ne tegyél ki, hanem inkább csináljatok egy olyat, mint az amcsi vadászgépek oldalán van, hogy hány ellenséges tankot, repülőt illetve tevét lőtt ki és valahányszor érkezik egy újabb ED-os bejelentés, csak húzzatok be egy strigulát. Mivelhogy már uncsi. Ez a kettőszáznegyvenhetedik post arról, hogy az ED mindig, mindenkit átbasz.

Gorbacsov homlokán a májfolt 2015.11.25. 17:12:00

@Zsidófalvi Zsidó: Kék az ég, a Nap reggel felkel, az ED átbasz. Nagy igazságok, sőt lassan természeti törvények ezek.

ideális hangyászsün 2015.11.25. 17:53:15

@atpijkamo: a legújabb, 12. kiadás alapján a helyes alak: nyitvatartás. Igen, egybe.

ideális hangyászsün 2015.11.25. 18:06:19

@atpijkamo: Nem tudom, hatul van, a megvaltozott helyesirasu szavak jegyzekeben. En is csak neztem :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.25. 18:08:01

@ideális hangyászsün: :)) Mindenesetre köszi! Fő a következetesség!

Mindenesetre én általában pártolom az egybeírást, itt is egybetartozónak érzem.

Aureliano Buendía 2015.11.25. 18:51:22

érdekes, nekem még nem volt bajom velük, másoknak meg bőven sokszor.

De akkor is: miért nem ment be a Vasedénybe lábasért? Megnézi, megveszi.

The Crazy One 2015.11.25. 18:57:50

@Aureliano Buendía: persze, de ha a hentesnél ugyanaz a cipő négy forinttal olcsóbb?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.25. 18:59:43

@Aureliano Buendía: MÉG nem volt :D

Azért nem boltba' veszi, mert ott egy százassal drágább, és garancia ott is csak papíron van :D
Érted, ha itt rendesen a tökére lépne mindenkinek a fogyvéd, akkor nem lennének ilyen postok, de különben meg minden második arról szól, hogy vesz valamit, sérültet kap, bolt leszarja, és addig nem fizet, amíg nem maga Vitya király szól rá, hogy fizessen. Vadászok vásárolnak más vadászoktól.

Aureliano Buendía 2015.11.25. 19:09:28

@The Crazy One: az tény, hogy a Homárt a fillérbaszók tartják leginkább életben:)

És nemsokára bútort is forgalmaznak majd. Alig várom majd az új posztokat.

Manyecska 2015.11.25. 19:18:19

Ti lássàtok, feleim..? A kommenteket? Èn nem.Telefonról...de legalàbb ékezeteket irhatok végre

Rosszindulatú Vászka 2015.11.25. 19:22:26

@Manyecska: nem látom. Téged sem látlak. Meg a kommentedet sem.

Kondom Keselyű 2015.11.25. 19:24:12

", akár egy büntetendő kereskedői gyakorlat"
Egyik sem.

Tipikus szarrago mentalitas.
A supporton,back officeon sporolnak,mert az kozvetlenul nem hozza,csak viszi a penzt.

Nem tudjak felfogni,hogy hosszutavon megterulne a befektetes,ha felvennenek meg 1-2 embert,plusz valakit megbiznanak,hogy rakjon rendet odabent (a fejekben,munkafolyamatokban).

Kondom Keselyű 2015.11.25. 19:27:07

@Kondom Keselyű:
a legtobb ilyen ugy nem is abbol fakad,hogy ok direkt ulni akarnak a penzeden,vagy az ugyintezo szopat.
Egyszeruen arrol van szo,hogy nincsenek meghatarozva a megfelelo felelossegi,illetve jogosultsagi.
Ha valaki hibazik,vagy ket hiba osszefut,akkor onnantol az ugynek nincs gazdaja.
Mindenki biztos benne,hogy ezt a specialis ugyet nem neki kell elintezni (sokszor nincs is hozzaferese azokhoz a rendszerekhez,levelezesekhez,ami alapjan meg tudna oldani a problemat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.25. 19:29:53

@Rosszindulatú Vászka: Azt sose' értettem, hogy pl. a Media Markt miért árul mosógépet ilyen névvel.

@Kondom Keselyű: Vagy simán szarnak rá, vagy azt mondja a főnök, hogy szarjátok l, majd megunja és akkor nem kell visszaadni a pénzt.
kisebb boltoknál ez eléggé benne van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.25. 19:35:44

Hogy néz ez ki már megint? Szét van esve az avatar, a komment, meg hogy néz ki a válasz gomb? :D

Kondom Keselyű 2015.11.25. 19:41:36

@ColT:
Igen,de az a fonok,egy senki.
Ha jol keveri a lapokat,akkor sokaig nem jut el magasabb szintre,hogy o alkalmatlan a feladatara.
Abban biztos lehetsz,hogy a milliardos bevetelu ceg tulajdonosai sosem tamogatnak az efele ugyfelkezelesi modszereket.

Mibol allna naponta/hetente lekerdezni a 3 hetnel regebbi panaszokat,majd jelentes kerni a kesedelem okarol,illetve az elintezes varhato idopontjarol ?
Nem sokbol,de ehhez az kell,hogy a fonok ne a szomszed kicsi fia legyen,hanem egy alkalmas szakember.

Plusz az,hogy mondjuk a napi 20 panasz kezelesere kepes munkaerobol ne kettonek kelljen napi 80-at feldolgozni,mert akkor a fonok is tehetetlen.

Vadászok Őrangyala 2015.11.25. 19:54:35

Holnap után vadászpéntek, nyamm :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.25. 19:56:55

@dr. phil. Sün‼ ツ: Hát nem látod!!! :D
A begyöpösödött blogon van.

@Kondom Keselyű: "Ha jol keveri a lapokat,akkor sokaig nem jut el magasabb szintre,hogy o alkalmatlan a feladatara."
Hol dolgoztál eddig? :D Ha elég alkalmatlan, még nagyobb főnök lesz :D

"Abban biztos lehetsz,hogy a milliardos bevetelu ceg tulajdonosai sosem tamogatnak az efele ugyfelkezelesi modszereket."
Tényleg nem, egyszerűen nem érdekli őket.

Amit leírsz, az szép, de nem sok cég van, ahol ez így megy.
Az edigital meg nem akkora marha nagy cég.

Kisebb helyeken meg direkt nem foglalkoznak ezzel, mert majd ha tényleg borul a bili, akkor ráérnek fizetni, a legtöbb vadász meg úgysem megy el addig, hogy komolyan kelljen vele foglalkozni.

Manyecska 2015.11.25. 20:01:24

@ColT: nàlam kínaiul is megjelenik a cím..stb.

Kondom Keselyű 2015.11.25. 20:19:42

@ColT:
Azert annyira kicsinek se mondanam.
a 2013-as arbevetel 22 milliard volt.

Kondom Keselyű 2015.11.25. 20:23:16

" cég összesített éves árbevétele 2014-ben elérte a 25 milliárd forintot. Az elektronikai és műszaki cikkek mellett ma már 8 további termékkör található meg kínálatában. Bár online áruházként indult, a cég folyamatos bővülésében kiemelt szerepet tölt be az offline jelenlét és a külföldi terjeszkedés. Az E-Digital sikerét a hiteles műszaki-szakértői szerepnek, és a >>versenytársakénál hatékonyabb ügyfélszolgálatának <<< köszönheti, ami a műszaki termékek esetében kulcsfontosságú szolgáltatás a vevői bizalom elnyeréséhez."
:DD

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.11.25. 20:29:59

@ColT:
Nem én!
Viszont lábas zománcozókat keresnek Hollaniába!44!
Láb nélkül nem megyünk jeligére!4!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.25. 21:01:34

@Manyecska: Amiket írsz, ahhoz passzol

@Kondom Keselyű: De nem is egy Telekom

@dr. phil. Sün‼ ツ: Az jól fizet? Sok a hülye? :D

lángos sörrel 2015.11.25. 21:03:14

@atpijkamo: Szia, 2015. szeptember 3-ától már a 12. kiadás van érvényben, amely szerint a nyitvatartás üzemidő értelemben már 1 szó.

Dikusz 2015.11.25. 22:30:27

@AtiSnatch: hirtelenjében azt olvastam, hogy a zománcok ellopták a lovainkat. Úgy látszik kevesebb tüzes vizet kellene magamhoz vennem:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.11.25. 22:31:17

Maj megóggya valaki eszt a qva blogmocit!4!
Valami motorszerelőt kéne híni!4
Vagy aki ért hozzá.

Dikusz 2015.11.25. 22:33:58

@ifjú vénszivar: a palacsintákból is kérek, lehetőleg ebben a sorrendben. Én mit vigyek cserébe? :)

Dikusz 2015.11.25. 22:44:26

@ColT: az egyik áruházláncban egy időben lehetett kapni "siti" márkanevű üdítőitalt. Nem tudok angolul, de érdekes jelentése van magyarra lefordítva.

ifjú vénszivar 2015.11.26. 07:43:48

@Dikusz: Kissé bealudtál! du. említem,te meg késő este ébredezel....:) az asszony le is tolt, hogy csak 5-6-ot ettem?!

ifjú vénszivar 2015.11.26. 07:55:12

mekkorát melózott az informatikus látványtervező!

B+! Jobbról áttette balra a "válasz gombot". Az év fejlesztése, hogy rohadna ki az "agya"-keze! :)

LÉPEM!

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.26. 08:36:43

@atpijkamo: én meg azt érzem, hogy már megint komplett hülyét csináltál magadból :D :D

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.26. 08:38:44

@Manyecska: mobil nézetbe (vagyis mobil nemnézetbe) semmise láccik, de ha átrakom teljes verzióra a telón akkor jó.

#mitlácclaca??

Rosszindulatú Vászka 2015.11.26. 08:43:34

@Józsi, a migráns köcsög: valójában ez a dolog sokkal árnyaltabb ennél, ugyanis az új hejesírási szabájzat, mint ojan, több sebből vérzik, nem csak szakmai, hanem leginkább illetékességi kérdésekben. Javaslom ezügyben tájékozódj a nyest.hu cikkeiben - rém mulatságos homárkomform sztori, valóságos hungarikum.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.26. 09:04:00

@Rosszindulatú Vászka: appszolúte szar az úly szabájzat, csak nem fér a fejembe, hogy meglett emberek hogyan képesek bármit is ekkora öntudattal nagy nyalvánosság előtt kinyalatkoztatni anélkül, hogy a kétej legkisebb morzsája is átfutna az agyukon . teccikérteni? :D

AtiSnatch 2015.11.26. 09:18:57

ezé valaki kap pénzt? nem, nem a blogmotor kalapálására gondolok, mert nincs olyan hülye aki ezért fizetne. ha mégis kapnak, akkor kérnék egy emílcímet ahova küldhetem az életrajzom.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.26. 09:28:02

@Józsi, a migráns köcsög: Jóvan na, nem ismerem pontosan az szabályzatot. És amennyit tudok róla nem is akarom nagyon megismerni. Én nem vagyok a legtopon a szabályzat terén, neked meg az idegen szavakkal vannak problémáid. Senki nem lehet tökéletes.

AtiSnatch 2015.11.26. 09:41:53

@Józsi, a migráns köcsög: lennél! ha nem vinnéd túlzásba a szerénységet...

2015.11.26. 09:48:21

ed=fos

blekkfrájdéjes posztok nincsenek?

ifjú vénszivar 2015.11.26. 09:53:51

@Józsi, a migráns köcsög: Váltsunk témát. te is szíriai orvos lenni? kaptál már lakást? van már főorvosi állásod a Kútvölgyiben? mesélj.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.26. 10:00:16

@ifjú vénszivar: még nincsen, jelenleg hajléktalan vagyok és a mcdonaldsból homározok. kérsz egy csikennágeccot?

ifjú vénszivar 2015.11.26. 10:08:33

@Józsi, a migráns köcsög: gecót én is tudok ádni, de én magam NEM élek vele.... , te nyányón élsz? még ha csírkéé is? fene a gusztusod. :)

McZozo 2015.11.26. 10:42:27

@Honeyy: HAt mert a Tekozlo homar is a beerkezes sorrendjeben munkaidoben dolgozza fel a kuldott storykat. :) honnan tudod hogy a mai tortenet nem e ket honapja let elkuldve a homarra :)

Dikusz 2015.11.26. 11:34:26

@AtiSnatch: seggítség! visszapakolták jobboldalra a válasz gombot! Ezért kapták a jutalmat. Blogmotort kalapálni én is tudok, csak ennyit értek hozzá (igaz nem is tagadom). Fizetést nem kérek, de ha felajánlják, akkor a javadra lemondok, nem akarom az ifjúság elől elvenni a munekát.
Ez az ide-oda pakolás emlékeztet a közeli Spar-üzlet dizájn variációjára. Úgy oldják meg a boltban, hogy bizonyos időközönként (pont akkor váltanak, mire megszokná az ember az új helyet) a zöldséget átpakolják a gyümölcspolcra, a gyümölcsöt a zöldség helyére. A csirkehúst a disznóhús helyére. Biztos ezért is jó pénzt kap valaki.

AtiSnatch 2015.11.26. 11:37:49

@Dikusz: az átrendezés a markecing része. járd be a boltot kétszer, hátha veszel valami szart még pluszba :)

Dikusz 2015.11.26. 11:38:13

Az E.Digitálnak így ismeretlenül is üzenném (sose vásároltam náluk, és nincs is szándékomban), hogy: lábasok a fejedre.

Dikusz 2015.11.26. 11:42:22

@AtiSnatch: ennél a boltnál (szerintem az egyik legkisebb üzlete Budapesten, de legalább nem a legjobb), ez annyit jelent, hogy megfordítják a két polcot, és a hűtőket mivel egymásnak háttal vannak. Megkérdezem tőlük ez miért jó nekik. :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.26. 12:05:48

@AtiSnatch: "@Dikusz: az átrendezés a markecing része. járd be a boltot kétszer, hátha veszel valami szart még pluszba"

Ja. lehet, hogy a válasz gombot azért pakolgatják, hogy közel legyen a reklámhoz (én nem látom a reklámokat), és véletlenül a reklámra tattints.

CsakMintTe 2015.11.26. 12:42:58

@atpijkamo: El kell keserítselek, de a nyitvatartás az új szabályzat szerint végre egybeírandó. Én a különírástól sikítófrászt kaptam mindig is.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.26. 14:12:34

@Jimbo75: Igen, nem.

(Magyar: igen, tanár: nem.)

MacskaÖsszeZavaróKft 2015.12.18. 09:53:08

én lassan 1 hónapja várom, hogy visszautalják a pénzem, szóval fuxxxxxxxxx!
süti beállítások módosítása