A Diginél régóta kapacitásproblémák vannak, legalább is a hozzánk érkező levelek alapján a szerződéskötés után jellemzően alaposan lelassulnak az események. Ezen pedig leginkább csak mérgelődni lehet, tekintve, hogy Magyarországon általános, hogy egy területen csak egy szolgáltató érhető el. Igazán lehetne a Digi újévi fogadalma, hogy javít a szaki- és ellátmányozás részleg működésén. Eleve milyen röhejes már a 30 napos vállalási határidő is, aztán azt sem bírják tartani.
Kedves Homár!
Több éve nyomon követem a blogot, gondoltam, megírom az esetet, hátha...
A DIGI-vel akasztottam össze a bajszom, szerződést kötöttünk velük, kifizettük a kért összeget- aztán leállt az ügy. Több munkahelyen dolgozunk, gyereket nevelünk, sajnos égető szükségünk lenne otthon a netre, de a DIGI-nél még arra sem képesek, hogy időpontot egyeztessenek velünk. Felháborítónak tartom, hogy begyűjtik a pénzt, aztán panasz esetén telefonon keresztül egyetlen illetékes elvtárssal sem lehet kapcsolatba lépni. Az ügyfélszolgálat rendszeresen leráz- szóval a hócipőm tele van velük.
Az alábbiakban küldöm a nekik írt emailt, a személyes adatok kihagyásával.Üdv és további jókat:
Kareljoe
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
2015. november 4.-én kötöttünk Önökkel szerződést a XXXXXXXXX számon. A szerződéskötésre is több hetet kellett várnunk, mivel az Önök álláspontja szerint az általunk bérelt lakásba nem lehet internetet bekötni. Végül mégis sikerült a szerződést megkötni, 3 hónapos határozott időre. A szerződéses összeget (közel 9000 Ft)-ot befizettük A bekötésre 30 napos határidőt mondtak, 2015. december elejéig azonban egyáltalán nem kerestek bennünket időpontegyeztetés miatt, többször kellett telefonálnunk, míg végül 2015 12. 04.-ére adtak meg időpontot.
Annak megszervezése, hogy az ominózus napon élettársam, XXXXXXXXXXXXX otthon tudjon tartózkodni, nagy erőfeszítést igényelt részünkről: munkarend átszervezése, gyermekünk iskolából történő elhozatala, stb. A szerelők azonban nem érkeztek meg, sőt semmilyen módon (telefon, email) nem kerestek meg bennünket azzal kapcsolatban, hogy miért nem sikerült az Önök által megadott időintervallumban megérkezniük.
Az azóta eltelt 1 hétben az Önök részéről semmilyen formában nem próbáltak velünk újabb időpontot egyeztetni. Napi szinten beszéltem/beszélek a Digi ügyfélszolgálatával, ahol kollégáik rendszeresen "leráznak": türelmet kérnek, időpontot sajnos nem tudnak megadni, illetve arról sem adtak tájékoztatást többszöri kérésemre sem, hogy telefonon hol tehetnék panaszt, illetve hogyan tudnék az ügyben illetékes vezetővel beszélni. Több alkalommal visszahívást ígértek, de erre egy alkalommal sem került sor.
Az internet bekötésére a munkánk, illetve gyermekünk tanulmányai miatt lenne szükség, sajnos közel 2 hónap alatt sem sikerült ezt megoldaniuk, annak ellenére, hogy mi a velünk szemben támasztott feltételeknek eleget tettünk: a havidíj összegét előre befizettük és megadott időpontban otthon tartózkodtunk. Mivel gyermeket nevelünk és dolgozunk, nem tudunk újabb szabadnapot kivenni- ami egyébként is teljesen felesleges, mert az Önök dolgozói úgysem érkeznek meg a vállalt időpontban.
Felháborítónak tartom a fenti ügymenetet illetve azt, hogy a panaszunkkal az ügyfélszolgálaton keresztül senkihez sem tudunk fordulni és kollégáik továbbra sem jelentkeznek a bekötéssel kapcsolatban. A mai napig több ezer forintos telefonköltségünk keletkezett a Digi ügyfélszolgálatával (megjegyzem: feleslegesen) folytatott beszélgetésekből.
A következő kérdéseim lennének Önök felé:
- Pontosan mikor tudják az igényelt és előre kifizetett szolgálatatást biztosítani? Az ügyfélszolgálatnak jeleztem, hogy munkánk miatt a bekötés hétköznap 17.00 óra után vagy hétvégén lenne megfelelő.
- Legyenek szívesek tájékoztatni azzal kapcsolatban, hogy mivel túllépték a 30 napos határidőt, a késedelmes bekötés miatti kötbért (a szerződéskötési díj 1/15 része/nap) milyen módon fogják kiegyenlíteni, tekintve, hogy határozott idejű szerződést kötöttünk Önökkel?
- Az egyeztetések miatti telefonköltségünk, illetve az erre fordított idő és energia kompenzálására milyen lehetőséget tudnak biztosítani?
- Miért nincs lehetőség panasz- és kivizsgálási kérelmet tenni telefonon keresztül, az ügyfélszolgálat munkatársai miért nem tájékoztatnak az ezzel kapcsolatos protokollról? Hogyan lehetséges, hogy területi vezetővel vagy más illetékessel nem lehet kapcsolatba lépni?Kérem az eset mielőbbi kivizsgálását.
Ez úton tájékoztatom Önöket, hogy jelen levelemet megküldöm a Fővárosi Fogyasztóvédelmi Hatóságnak illetve az Index "Tékozló Homár" fogyasztóvédelmi blogjának is.
vulgarian · http://vulgarian.blog.hu 2015.12.15. 15:36:33
Szüleim házánál a digis szerelő nem mert felmászni a létrára, hogy felszerelje a tányért :-) mit dolgozik akkor???
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:39:40
"több ezer forintos telefonköltségünk keletkezett a Digi ügyfélszolgálatával (megjegyzem: feleslegesen) folytatott beszélgetésekből."
Áííí!! Na, pont eddig sajnáltam a posztert. Hetven fillér per perc, a több ezer forint az minimum kétezer, tehát alsó hangon 2857 percet kellene eltelefonálnom, az több, mint 47 óra. Az TÉNYLEG sok.
Dezsike 2015.12.15. 15:44:31
vulgarian · http://vulgarian.blog.hu 2015.12.15. 15:45:13
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:48:25
Sajnos nincs elég emberünk az új előfizetéseknek megfelelő bekötéseket elvégezni, mert minden erőforrásunkat a telefonos ügyfélszolgálat ellátására kell mozgósítanunk. Törvény szerint az esetek 98 százalékában a negyedik csörgésre fel kell vennünk a telefont, és ez, valamint az, hogy egyes ügyfelek képesek 47 órát lógni rajta, minden szabad kapacitásunkat leköti. Ha kevesebbet tetszenek telefonálni, több ügyfélt tudunk bekötni, ilyen egyszerű ez.
Üdvözlettel, a Digi Csapata
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:50:50
ancsika 2015.12.15. 15:51:25
(sok kis otthondolgozó rendeljetek üzleti előfizetést, ne lakosságin bohóckodjatok)
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:52:15
Vegyél bérelt vonalat, ne ilyen lakossági szart.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:53:15
Csak azért maradtam le, mert a blogmoci először megette a kommentem.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 15:55:29
:)) Szerelőnek jelentkezett, nem akrobatának.
sáros_tehén 2015.12.15. 16:03:39
"sajnos közel 2 hónap alatt sem sikerült ezt megoldaniuk"
Érzek némi túlzást. De alapvetően igaza van a poszternek.
sáros_tehén 2015.12.15. 16:07:05
ancsika 2015.12.15. 16:09:04
Terézágyú 2015.12.15. 16:13:29
És mivel nincs net, ezért nem is tudnak dolgozni? És a gyerMekük sem tudott tanulni?????
sáros_tehén 2015.12.15. 16:13:41
WiZZu 2015.12.15. 16:13:45
bl4ze 2015.12.15. 16:16:09
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 16:19:50
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 16:21:37
WiZZu 2015.12.15. 16:22:00
"A Szolgáltató által vállalt határidő elmulasztása esetén a Szolgáltató kötbért fizet, melynek összege minden késedelmes nap után a belépési díj egy tizenötöd része, belépési díj hiányában az Előfizetői Szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással kapcsolatban fizetendő havi előfizetési díj, illetve az előre fizetett szolgáltatások esetén az előre fizetett díj egy harmincad részének nyolcszorosa"
Link:
digi.hu/sites/default/files/ASZF/aszf_torzs_15.pdf
sáros_tehén 2015.12.15. 16:25:13
ifjú vénszivar 2015.12.15. 16:36:48
InTheGajd 2015.12.15. 17:15:17
McZozo 2015.12.15. 17:22:24
Tron65 2015.12.15. 17:23:50
Léccilécilécci!!!!!
Melyik szolgáltató melyik csomagja ennyi?
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 17:24:45
McZozo 2015.12.15. 17:27:25
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 17:28:30
McZozo 2015.12.15. 17:29:41
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 17:30:23
Aureliano Buendía 2015.12.15. 19:15:19
Aureliano Buendía 2015.12.15. 19:17:18
Aureliano Buendía 2015.12.15. 19:18:24
Aureliano Buendía 2015.12.15. 19:20:35
ancsika 2015.12.15. 19:26:48
Rosszindulatú Vászka 2015.12.15. 19:28:17
Most akkor mi is a kérdés?
Okos Gaby 2015.12.15. 20:04:37
gepard62 2015.12.15. 20:09:09
Ehhez képest kinevettek az irodában, ami és ezt szóvá is tettem, elég mocskos és undorító viselkedés volt a " kisasszonytól ".
Nos, ezek után senkinek sem ajánlom a digit és ha valakivel netán szóba kerül, hogy milyen szolgáltatót válasszon, a digiről azonnal lebeszélem.
gepard62 2015.12.15. 20:13:59
Bob1899 2015.12.15. 20:45:22
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 21:18:57
Ehhez képest kinevettek az irodában"
Ne haraguggy, de én is kinevettelek volna. És az nem egy olyan dallamos, csengő kacagás, hanem gúnyoros mély hörgés. Az újbelépőknek szóló különleges kedvezményeket csak új belépőknek ajánlják fel. Nehogy már te határozd meg az árképzését a cégnek. Szavazz a lábaddal. Nem teccik, menj máshova. Nem tarthatnak vissza.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.15. 21:22:57
Azt lehet, de nem köszönöd meg:
Mari néni elmegy a dokihoz.
- Doktor úr, olyan rosszul érzem magam, vizsgáljon meg!
Hosszas vizsgálat után:
- Mari néni, Ön rákos. Pár héten belül meg fog halni.
- De doktor úr, mondjon valami bíztatót is!
- HAJRÁ MARI NÉNI!!!
Intelli 2015.12.15. 22:08:26
Ez senkit nem érdekel...
"gondoltam, megírom az esetet, hátha..."
Hátha, mi?
Figyelj hombre, ha ennyire kínlódsz, hogy bekössék nálad a digi-t az már régen rossz.
Nem akarják bekötni, el kell fogadnod és nézzél más szolgáltatót...
Az előre befizetett dódót meg vissza kell követelni, kapsz mellé majd egy ajándékkupakot is.
Én a DIGI-nél vagyok, mondjuk Budapest (és szerintem a Digi az nagyon nagyváros-centrikus), de nagy gondom nem szokott velük lenni. Bejelentek egyhibát, két nap múlva már jönnek is megnézni, nem kellett eddig, csak egyszer.
Az ügyfélszolgálat kicsit suta, de értésükre adom, van más szolgáltató, akkor egyből összekapják magukat.
Black Hole 2015.12.16. 00:33:12
babbaba 2015.12.16. 05:14:17
McZozo 2015.12.16. 09:11:39
szvsz 2015.12.16. 09:28:06
rarabel 2015.12.16. 09:34:11
Frigyes Bischof 2015.12.16. 09:42:18
2015.12.16. 09:47:34
Gondolom, a poszternek nincs más lehetősége a Digin kívül, ami nagyon sajnos ... bár, gondolom, ha olyan életbevágó a net, akkor egy mobilnetet csak vettek ...
lobster thermidor 2015.12.16. 09:49:17
Ezt most azért nem teljesen értem. A DIGI nem akart szerződést kötni, de a panaszos kierőszakolt valamit, ráadásul extrém rövid időtartamra. Ehhez képest érthetetlen, hogy mi a panasz tárgya. Még egyszer leírom, a DIGI szerint nem lehetett a lakásba beötni az internetet, de a panaszos addig erőltette a dolgot, amíg azt nem mondták, hogy jó, akkor legyen úgy, ahogy az ügyfél akarja. Viszont mivel nem lehet bekötni a netet, hát be sem kötötték. Tehát továbbra sem értem, hogy mi a baja a t. okoskodó szerződőnek.
2015.12.16. 09:54:50
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.16. 10:09:22
scorpyo 2015.12.16. 10:31:45
soarvány 2015.12.16. 10:32:32
Ugyanez a helyzet, 16.ker. rézvezeték T-Home, 13.000/hó. Pár éve, vihar után gajrament az ADSL modem és az egyik TV.
Most Digi, optikát hoztak (vihar többé nem gond hacsak nem a házba csap a villám) 5200/hó.
Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.12.16. 10:32:36
Nick-Name 2015.12.16. 10:35:50
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.16. 10:36:19
ebella 2015.12.16. 10:40:27
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.16. 10:47:26
Csavart érpárú telefondróton nem tévézünk. Kínnal-keservvel emgoldható, de nem arra való. Egyrészt szar lesz, másrészt elvesz 8 megabitet a nettől. Tányéros tévé a nagymamának, oszt anyi.
joska61 2015.12.16. 10:48:34
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.16. 10:54:12
Nick-Name 2015.12.16. 10:57:26
Black Hole 2015.12.16. 11:01:35
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.12.16. 11:02:29
ebella 2015.12.16. 11:03:45
Richard Xenos 2015.12.16. 11:12:56
soarvány 2015.12.16. 11:13:47
2015.12.16. 11:18:36
Te meg örülj a szerencsédnek ;).
Nick-Name 2015.12.16. 11:25:27
Nick-Name 2015.12.16. 11:27:30
tarara 2015.12.16. 11:46:20
Patrick Bateman 2015.12.16. 12:05:10
2015.12.16. 12:05:32
Nick-Name 2015.12.16. 12:11:52
2015.12.16. 12:32:44
Hm , Zuglóban, Józsefvárosban, Újlipótban Lipótban, Palotanegyedben tutira ott vannak ;)
2015.12.16. 12:48:39
Érdekes, más posztok alatt kollektíve le van csalózva az előre pénzbeszedős cég, itt meg simogatjátok, mint a húsvéti nyuszit ... "de ari!" ... :P
tonyk 2015.12.16. 12:50:15
Nick-Name 2015.12.16. 13:17:18
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.16. 13:53:06
Akkor? Ha így éri meg neki, akkor miért is rinyál?
2015.12.16. 15:21:15
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.16. 15:35:12
A saját bobiljáról a Digivel? Te hallod magad, most milyen butaságot beszélsz? Pedig normálisakat szoktál kommentelni, ne csalódjak már benned!.
Akkor átismételem veled az anyagot. A poszter rinyál, hogy sokat eltelefonált. Én azt mondtam, hogy 47 órát kell telefonálni, hogy elérjem a 2000 forintot. @tarara: erre azt mondta, hogy nincs a poszternek netje, nek imegéri csak a mobilt használni telefonálásra. Erre mondtam, hogy ha neki ez éri meg, akkor mit rinyál a telefonköltség miatt, ez az ő választása.
Na most gondold át mégeccer.
ebella 2015.12.16. 16:10:26
ebella 2015.12.16. 16:19:07
ebella 2015.12.16. 16:21:58
ebella 2015.12.16. 16:26:03
Meridian74 2015.12.16. 16:46:50
A poszter egy lúzer.
Viszont az üzletkötő megemlítette, hogy nem sokkal ezelőtt (szeoptember-október hónap környéke lehetett) a Telekomhoz csábultak át a műszerészek, akik a bekötéseket készítik el/építik ki az előfizetőkhöz...
Meridian74 2015.12.16. 16:56:10
Ne haragudj, de te nem ismered az OSI modellt? A hálózat építése a layer 1... amiről te beszéltél az Layer 3 és 4. ;) :) Hálózat szereléshez azt nem kell ismerni.
Ágnes60 2015.12.16. 20:12:14
Digi-ről:
Gyakorlatilag kezdetektől vagyunk DIGI-sek. Néha 3 napig nem volt TV, de akkor kevesebbet kellett fizessünk. EZ MÁR A MÚLT! Idén lemondtuk az internetet, mert 3 napig még csak meg sem próbálták csinálni, arról nem is beszélve, hogy a sugárzásuk igencsak hullámzó volt! Idén megpróbáltam beszedési megbizással fizetni a díjat, egyszer sikerült lekérjék, a többi hónapban kaptam az ejnye bejnyéket! ÉN!!! Az internet lemondáskor kaptam 0-ás igazlást! Azóta többféle "tartozásom keletkezett", az ügyfélszolgálatos egy beszélgetés alatt minimum 4 különböző összeget mondott, amivel tartozom. Kiküldték a decemberi számlát, tartozás nincs, de 1 hét múlva jött a levél, hogy korlátozzák a szolgáltatást, és annak feloldása 4320,-Ft. A benne szereplő összegeket 2 hónappal ezelött befizettem! Ja, és a korlátozás értesítéséért + 600 Ft-ot kellene fizessek! Inkább a TV-vel is átmegyek a T-Comhoz! Nem fog hiányozni a DIGI!
Afrika steht an der Elbe 2015.12.16. 20:48:52
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.16. 21:04:43
Minek a tévé, ha van internet?
joska61 2015.12.17. 09:55:15
bl4ze 2015.12.18. 14:13:46
encir 2015.12.19. 14:43:42
Tron65 2015.12.22. 09:42:27
A topic írójának NINCS INTERNETJE!!!!!
Aureliano Buendía 2015.12.31. 15:49:33