Tékozló Homár

Ócska tragacsot adot az AAA 700 000-ért

2015.01.09. 14:55 | Homár Hilda | 160 komment

obrazek_15.jpg

Szent Kristóf és az AAA ezúttal Pétert hagyta cserben. A legbrutálabb rész még nincs is kifejtve rendesen: a biztosítónál derült ki, hogy az eladás előtt egy hónappal a cég kivonatta a forgaglomból a járművet, amit nem tartott annyira fontos infónak, hogy megossza a vevővel. És mi az, hogy se levélben, se telefonon nem lehet elérni őket, miközben az autóikat eladni készülők arról panaszkodnak, hogy a gondolat megszületése után 2 perccel kezdik sms-sekkel bombázni őket?

Tisztelt Tékozló Homár szerkesztőség!

Az alábbi általam megtörtént esetet szeretném nyilvánosság elé tárni az Önök segítségével, okulásképpen embertársaim számára.

Történt velem, hogy kinéztem egy számomra szimpatikus autót az interneten, melyet (azóta azt mondom, sajnos) az AAA Autó Kft árusított a fóti telepükön. A járművet megtekintettem, kisebb hibáitól eltekintve megtetszett és megvásároltam cc. 700.000,- Ft-ért. Csodát nem vártam, és tisztában voltam, hogy az autó több, mint tíz éves, láttam is több javítható hibát. A próbakör során menettulajdonságaival nem volt gond. Erről egyébként egy formanyomtatványt alá is írattak az eladáskor.

Olvasson tovább!

Tisztaszívű Péter, alávaló JátékNet

2015.01.09. 09:40 | Homár Hilda | 50 komment

jateknet.jpg

Péter nem lenyúlta a megrendelet hajtogatós izéje helyett érkezett jóval értékesebb csomagot, hanem szépen visszaküldte a cégnek (including minihabverő!). Erre mi a jutalma? Harmadik hete várja, hogy visszutalják a pénzét. A Játéknet álmodjon zokogó csillámpónikkal! 

Kedves Homár,

A történet úgy kezdődött, hogy kellemes idővel karácsony előtt, december 7-én rendeltem a JátékNet.hu Webáruháztól egy pár játékot a kisebbik fiamnak, amit bankkártyával előre ki is fizettem, a szállítással együtt valamivel több mint 10.000 Ft-ért. Megjegyzem egy olyan össze-vissza hajtogathatós játékot rendeltem, ami egy csomó helyen nem volt, nekik volt, örültem és megrendeltem.

Olvasson tovább!

Emelt díjas sms-jósokkal büntethetjük barátainkat

2015.01.08. 14:31 | Homár Hilda | 166 komment

fortuneteller.jpg

Nyilván csak is "segítő szándékkal, és szórakoztatási célból" hozta létre kiötlője a Nekedmithozajovo.hu oldalt, ahol fantasztikus újításként már nem csak a magunk pénzét pocsékolhatjuk könyvek vagy pszichológus helyett netes sorsfordításra, hanem barátainkra is ráuszíthatjuk a jövendőmondó szakembert. Az tuti, hogy akinek ilyen barátai vannak, annak nem nagyon kellenek ellenségek. Levélírónk szerint viszont az ő spanjai nem szopatnák ezzel. De akkor honnan volt meg a száma? Rajta és Tóth Edun kívül másnak is hozott a jövő 400+áfáért lemondható sms-t? (Én Eszter helyében a NEM sms helyett megpróbálnám a leiratkozás menüpontot a honlapon.) 

Hello Homár!

Dühöngök, de gondoltam szabadjára engedem a kérdést, hátha más is találkozott az olvasók közül a dologgal.

Ma délután a következő sms-t kaptam a 90/643044-es számról: Kíváncsi, hogy milyen változásokat hoz a Jövő az Ön számára Egészség, Pénz és Szerelem terén? Küldje vissza az IGEN szót most és megtudhatja.

Olvasson tovább!

Platinás ügyfél türelmét teszteli a Telekom FRISSÜLT

2015.01.08. 09:41 | Homár Hilda | 62 komment

deutsche-telekom.jpg

Emlékeznek még a szeptemberi iskolakezdésre? Na  Renáta azóta intézi bekrepált HTC-je ügyét a Telekomnál, és még milyen higgadtan! Még azt a próbát is káromkodás nélkül vette, hogy a javíthatatlannak nyilvánított telefonja helyett a T saját kontingenséből akartak rásózni egy kopott, koszos, szinte biztosan használt készüléket. Tapsoljuk meg Renátát.

Kedves Homár!

2014. szeptember elején a még 1 éves életkorát be sem töltött HTC One készülékem meghibásodott. Szinte semmi nem működött rajta. A fényképek rózsaszín színben pompáztak, a kijelző nem működött, a telefon folyamatosan rezgett, a töltője nem töltött, stb.  Mivel Telekom előfizetésem van, a telefont náluk vásároltam, így hozzájuk vittem be, az Alleéban található üzletbe 2014. szeptember 12-én. 

Olvasson tovább!

A járdán is szolgál és véd a fehérvári rendőr

2015.01.07. 17:33 | Homár Hilda | 59 komment

unnamed_2_.jpg

Oké, nem fogyasztóvédelem, de itt vajon mi lehetett az elgondolás?

Szia,
2014.12.21.-én lőttem a székesfehehérvári Palotavárosban, a Bátki Zsigmond utcában (a DIGI ügyfélszolgálata mellett) ahogy a tahó a járdán parkol. Az úton sem lenne tilos megállni, de így frappáns. Persze ha én álltam volna meg így.....de ez már régi lemez. A rendszámot ne takarjátok ki legyetek szívesek!
Üdv, János

Fullba nyomták a Mall.hu-nál

2015.01.07. 13:55 | Homár Hilda | 33 komment

mall-hu_-_shit_1_.jpg
Pedig ugye.  
A teljes igazsághoz azért hozzátartozik, hogy mára 19%-osra szelidült az ajánlat, a levél vasárnap délben jött. (Esküszöm nem szálltunk rá a Mallhura, csak értékeljük a teljesítményt. Heti 2 ügyet általában csak a nagy telekomcégek tudnak produkálni.)

Üdvözletem!

 

Eddig is olcsó húzás volt a Mall.hu kínálata, a termékek fölé írt magasabb árakkal és magasabb árú akciókkal - az általam vizsgált legtöbb akciójuk ilyen(pl telefonok, számtech termékek). De a mellékelt kiárusítás akciójuk tényleg pofátlanság: Az árgép szerint máshol akció nélkül 7000-7500 ft-ért kínált routert 7500 ft akciós áron kínálják, de felé írtak 95300 Ft áthúzott árat és 91% kedvezményt!

Még mindig vannak aki bedőlnek a magasabb árat áthúzós marketing fogásnak? De ugye ilyen aránytalan átverést már senki nem esz meg?

 

Szerintem a Mall.hu bekerülhet a nem ajánlott webáruházok halmazába.

 

Üdv:
Endre

 

Pellengér: GSM Vonal Kft., az egyszerű FRISSÜLT 2x

2015.01.07. 09:18 | Homár Hilda | 102 komment

11288.gif

Höjj, amikor az ész meg a jómodor pisilni megy, a virtus meg gyorsan belecsap a klaviatúrába! Ahelyett, hogy elküldte volna a saját oldalukat.

2015. január 5. 17:00

Üdv,  
érdeklődni szeretnék, hogy következő termékhez: http://www.gsmvonal.hu/mobiltelefon/42549-htc-nexus-9-wi-fi-32gb milyen tartozékokat tartoznak, valamint, hogy hány év garancia jár hozzá?
Köszönettel:
K. Gábor

2015. január 6. 8:53 

Kedves Gábor!
Kérem, ezzel kapcsolatban hívja értékesítési számainkat! +36-1-445-2744
Üdv: 
Gsmvonal csapata!

Olvasson tovább!

Csomagszám nélküli követéssel próbálkozik a Mall.hu

2015.01.06. 15:17 | Homár Hilda | 66 komment

hulk.png

A Mall.hu fura csomagkövetési rendszeréről volt már szó, ezúttal Gábor nyüstöli őket egy gyerekülés miatt. Levelét mintha egy bencéseknél nevelkedett Hulk írta volna. Reméljük ma megjött a cucc és megúszta agyvérzés nélkül ezt a vásárlást. 

T. mall.hu!

A mai napon sem sikerült információt kapnom a telefonos ügyfélszolgálatukon a megrendelt és előre utalással kifizetett gyereküléssel kapcsolatban. Kérem, hogy erre az e-mailre a cég egy vezetője válaszoljon, mert számomra úgy tűnik, hogy az ügyfélszolgálatuk nem képes hatékonyan tájékoztatni, sem a problémás eseteket kezelni. Meggyőződésem, hogy számukra csak az új ügyfél (megrendelés) a fontos, a már kifizetett csomagok (az ügyfél részéről a megelőlegezett bizalom) nem számít. Gyanítom ez valamiféle jutalékos rendszernek az átka lehet.

Olvasson tovább!

Fugyulim! Felszólit!

2015.01.06. 13:11 | Homár Hilda | 36 komment

10898235_906561519368505_1858164246455934404_n_1.jpg

Itt-ott átírt Nagy Bandó jelenetet posztolt elcseszett használati utasításként szilveszterkor Facebookján a Nemzeti Fogyvéd. Hat., ahogy erre kommentben fel is hívták a figyelmét. (Hétvégi reblog lett volna, de nehezen indult az új év, azért leporolva ebéd utáni semmiségnek talán elmegy.)

Olvasson tovább!

Lenovo, TMX, Radium: az egymásra mutogatás nagymesterei

2015.01.06. 09:16 | Homár Hilda | 69 komment

lenovo-c540-back.jpgCsalódott vevő tökre elérte a TMX-et, válaszoltak is neki szépen. Hogy akkor mi a baj? Ez: "A TMX Mobile Solution Szerviz Kft. által kiadott jegyzőkönyv, amely az Ön esetét dokumentálja nem érvényes a belföldi kereskedelmi forgalomban. Jelenleg ez egy súlyos probléma..." Egyetértünk.

2013. 12.04.-én a United Trading Kft, Andrássy út 97. szám alatti „RADIUM” név alatti számítástechnikai üzletében vásároltam egy LENOVO IdeaCentre C540 típusú számítógépet, 224.970 forintért. A vásárlás után tapasztaltam, hogy a jótállási jegyet a cég nem adta át. Többszöri elutasításuk után a fogyasztóvédelem bejelentese után postázták számomra.

Miután a számítógép meghibásodott, 2014.11.24.-én futár a LENOVO hivatalos márkaszervizébe, a TMX Mobile Solution Szerviz Kft-be szállította. A szerviz telefonos tájékoztatása szerint, miután a szükséges alkatrész várhatóan nem érkezik be, ezért „csere igazolást” adnak ki, ami a vásárlás helyén érvényesíthető.

Olvasson tovább!