Tékozló Homár

Sorstársakat keresünk: Emirates, Bp-Dubaj, febr. 8. FRISSÜLT az Emirates közleményével

2015.06.15. 12:08 | Homár Hilda | 72 komment

emirates.jpg

Ön is utazott volna az Emirates február 8-ikai, nyögvenyelősen működő Budapest-Dubaj járatával? Akkor önt keresi Katalin.

Kedves Homár!

A segítséged szeretném kérni, hogy felvehessem a kapcsolatot annak az Emirates gépnek az utasaival, akik ez év február 8-9-én szintén Dubaiba szerettek volna repülni velünk együtt, és a kálváriánkról Te is írtál a blogodban. A párommal és az anyósommal mi is a gép utasai voltunk, tervezett úti célunk Kuala Lumpur volt, onnan tovább Malaysia Airlines-szal Kota Bharuba az öcsémékhez.

Azért kérem a segítséged, mert dr. Herceg József ügyvéd,aki eddig az Emirates légitársasággal szemben az ügyünket képviselte, sajnos a mai nappal visszaadta megbízatását. Szeretnénk másik ügyvédet fogadni és lehetőleg olyat, aki esetleg már másik utastársunk képviseletét is elvállalta. Az emailcím ahová a jelentkezéseket várjuk: emirates020809@freemail.hu.

Sajnos a mi ügyünkben semmiféle előrelépés nem történt a kártérítést illetően, annak ellenére, hogy végül a párom édesanyja annyira megijedt a gép meghibásodásai miatt, hogy a repülést sem vállalta. Ilyenkor pedig, ha jól tudom 8 napon belül legalább az ő jegyét meg kellett volna téríteni.

Segítséged előre is nagyon köszönöm!

Üdvözlettel:

Morvai Katalin

UPDATE júni.17.10:35

Az alábbi közleményt kaptuk a légitársaságtól.

Az Emirates 2015. február 8-i és 2015. február 9-i, EK112-es, Budapestről Dubajba közlekedő járata a légitársaság hatáskörén kívül eső körülmények miatt késéssel szállt fel. Az érintett utasok számára a légitársaság éjszakára szállodai ellátást, illetve alternatív utazási lehetőséget biztosított más európai városokból. Az átszálló utasoknak pedig segítséget nyújtott az utazásuk folytatásának megszervezésében.

A február 8-i és 9-i eset körülményei a légi közlekedésben részt vevő utasok jogait szabályozó 261/2004/EK uniós rendelet hatálya alá tartoznak. A késést olyan rendkívüli körülmények, jelen esetben a repülőgép technikai nehézségei okozták, amelyeket minden ésszerű intézkedés ellenére sem lehetett volna elkerülni. Mint minden légitársaság, az Emirates is betartja ezeket a jogszabályokat.

Kimaxolta az utasheccelést az éjszakai sofőrje FRISSÜLT

2015.06.15. 09:55 | Homár Hilda | 45 komment

Az milyen jó érzés lehet, amikor éjjel 2-kor begördül végre a busz, hogy egy ajtólibbentéssel megfricskázza a várakozó orrát, aztán kárörvendve elhúzzon az éjszakába! Gratulálunk, reméljük, legalább a sofőr napját bearanyozta. 

(A fenti videó nem a levélhez tartozik, viszont elképesztően hangulatos utazás Pesterzsébetről Csepelre karácsony este egy éjszakai járattal.)

Tisztelt BKK! 

Szeretnék panaszt tenni, a mai napon (június 13-án) a 956-os éjszakai járat, mely a Nyúl utcai megállónál 2:07-kor kellett volna megálljon, egyrészt öt percet késett (ami a kisebb gond), másrészt kinyitotta az első ajtót, majd azonnal be is csukta és továbbhajtott anélkül, hogy az utasokat hagyta volna felszállni. A megállóban kb 10 utas várakozott a felszállásra, az első ajtónál négyen ott álltunk közvetlenül az ajtó előtt, ebből egy személy már a bérletét tartotta fel, plusz a sofőr a szemembe is nézett, tehát kizárt,  hogy  nem látott minket. A jármű rendszáma BRO-752 vagy BRO-952 volt, pontosabban sajnos nem láttam, az egyik utas által azonnal telefonon is be lett jelentve az eset.

Kérném panaszom kivizsgálását, mert az még talán elfogadható, hogy a busz késve érkezik, az azonban nem, hogy a sofőr lehetőséget sem hagy az utasoknak a felszállásra, illetve milyen tömegközlekedési szolgáltatás az, ahol nem lehet konkrétan utazni, mert a vezető nem hagyja? 

Levelemet másolatban megküldöm mind a Tékozló Homár, mind a BKV figyelő blognak.

MA

UPDATE júni. 17. 15:33

A BKV vizsgálatot indított az esettel kapcsolatban.

süti beállítások módosítása