Tékozló Homár

Az Uniqa ügyfélszolgálata azért van, hogy az ügyfélnek legyen mit szolgálnia

2016.01.18. 16:57 | Homár Hilda | 36 komment

s_4c.jpg

Biztosan van valami belső rendszerhez kapcsolódó magyarázat rá, de kedves Uniqa, lásd be, hogy nagyon hülyén hangzik az ügyfélszolgálat, ami csak bejövő hívásokat fogad, és nem képes visszahívni az információkkal az ügyfeleket. Egyoldalú szolgálat ez így.

Kedves Homár!

Tavaly december 22-én egy furgon hátulról nekirontott a kisautómnak. Azon kívül, hogy hatalmas öröm ez karácsony előtt, nem volt semmi probléma, elismerte a hibáját, kitöltöttük a „kék-sárgát”, és mindenki ment útjára. Másnap az Uniqua on-line felületén bejelentettem a kárt, de biztos, ami biztos, felhívtam őket, hogy mi fog történni. Mondták, 3 munkanapon belül jelentkezik a kárszakértő. Rendben. A kárszakértő nem jelentkezett 3 munkanapon belül, csak január 4-én hívott fel (engem, pedig van lehetőség a bejelentésnél kapcsolattartó megadására, és adtam is), hogy 5-én abban a kerületben jár, ahol az autó van. Megkérdeztem, hogy mikor szeretne jönni. Hát, azt még nem tudja. Mondtam, hogy akkor telefonáljon, amikor már tudja, és annak, aki meg van adva kapcsolattartónak.

Sikerült összehozni a szemlét január 5-én. És azóta türelmesen vártam, hogy mi történik. Nem történt semmi. Mivel az autót nem lehet bezárni a baleset miatt, és bérelt garázsban van, ezen kívül – mivel az autó csak a városban szaladgálásra van – egy jóval nagyobb autóval rójuk a várost, természetesen jóval magasabb üzemanyagköltséggel, így  elfogyott a türelmem, és ma, január 14-én felhívtam az Uniqua-t, hogy megtudjam, mire várok. Ott a kárbejelentés, kárrendezés ügyintézője annyi információval tudott szolgálni, hogy én (?) hívjam fel a kárfelvevőt, hogy hol tart az ügy. Ezen csodálkoztam pár percet, aztán felhívtam, aki azt mondta, hívjam fel a biztosítót, mert ő átadta a dokumentumokat.

Ezután ismét felhívtam a biztosítót, ahol azt az információt kaptam, hogy a kárfelvevő nem adta át a dokumentumokat. Ekkor már kicsit untam a dolgot, és megkértem az ügyintézőt, hogy szíveskedjenek házon belül tisztázni, ki adott át, kinek, és mit, és utána szíveskedjen az elérhetőségeim valamelyikén tájékoztatni, mi a következő lépés. Erre közölte, hogy ő nem fog tájékoztatni, mert csak bejövő hívásokat fogadnak O-:. Azt hiszem, ez most patthelyzet. Érdemben annyit sikerült megtudnom, amikor kiborultam, hogy jó esetben a közel egy hónapja történt balesetet mára már akár el is kellett volna felejteni, az ügyintéző felvilágosított, hogy még nem telt el egy hónap, mert a baleset dec. 22-én volt, most meg még csak január 14. van. Csak. Kösz szépen.

Szeretném én is így fizetni a kötelezőt: hát, nem tudom, majd egyszer. Esetleg hívja fel a férjemet. Különben is, nem 20 napja járt le  a fizetési határidő, csak 19 és fél.

Vagy legközelebb, ha figyelmetlenül összetöri valaki az autómat helyben kiverem belőle a kárt.

 Kata

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pacagánycsök 2016.01.18. 17:26:09

én ezt nem értem.
hol kell beléd menni hogy kiverd?

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.01.18. 17:26:46

"csak bejövő hívásokat fogadnak"

Akkor kétnaponta felhívod őket, b+.

"helyben kiverem belőle a kárt."

Az a leggyorsabb...

...útja a böribe kerülésnek.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.18. 18:21:00

@atpijkamo95: Ennyi, addig b... abusgatni őket, amíg meg nem mozdulnak.

Amúgy a nyári koccanásnál nekem is 1 hónap múlva jött a kárszakértő, illetve a biztosító 2 ügyet csinált nekem, mert a barom kárfelvevő elírta a dátumot, és azt hitték, hogy 2 kárt okoztam (mondjuk ezt legalább észrevették).

Lehúzós rohadt banda mind.

PITTA 2016.01.18. 18:21:02

Nem okoskodni szeretnék, de ilyenkor van az hogy az ember beadja a szervizbe ahol elintézik a papírozást és még a kifizetés ELŐTT megkapod készen az autódat... sőt esetleg még csereautót is kérhetsz...
Sőt erről már nem is beszélek: www.forensis.hu/automento-forensis
A klubtagság csak előnyökkel jár... és ingyenes...

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.01.18. 18:28:26

@Semmitnemérszakitiltással: :))

"Lehúzós rohadt banda"

Szerintem a biztosítók is tudnának mesélni simlis ügyfelekről.

cmx85s 2016.01.18. 18:31:41

@PITTA: Nekem is ez jutott eszembe, de lehet, h ez csak CASCOs kárnál működik igy. Itt a vétkes elismerte a hibát, úh az ő kötelkezőjére megy a javitsá, lehet, h a szerviz sem áll neki igy hozomra...

ptspts 2016.01.18. 18:32:51

@atpijkamo96:

> Szerintem a biztosítók is tudnának mesélni simlis ügyfelekről.

Ez igaz, de a poszthoz fogyasztóvédelmi szempontból nem releváns. Attól, hogy a biztosítónak vannak simlis ügyfelei, még igyekeznie kéne gyorsan felmérni a kárt, és mind az ügyféllel, mind az alvállalkozóival hatékonyan kommunikálni.

PITTA 2016.01.18. 18:39:09

@cmx85s: dede ha elolvasod a forensis-es link mögötti szöveget láthatod. És ők az elszállítás idejére is és a javítás idejére is adnak cserekocsit ha kéred. (gondolom valami régi swift, vagy astra lehet)

PITTA 2016.01.18. 18:40:55

@ptspts: Azért jobb bedobni egy olyan műhelybe akik kapcsolatban vannak a biztosítókkal. Gyorsabban lezárul az ügy (ott tudnak szemlézni is, nem kell a poszternek ugrálni), hogy nem tudja bezárni se gond és amint megvan az igazolás hogy a biztosító fizetni FOG, akkor a szerviz belekezd a javításba és majd megkapja a pénzt később a biztosítótól.

cmx85s 2016.01.18. 18:46:26

@PITTA: Jaha! Én csak általában a szervizbeli kárfelmérés + ügyintézés-kombóra gondoltam, nem gondoltam, hogy ez itt a reklám helye :)

PITTA 2016.01.18. 18:51:53

@cmx85s: Nem akartam reklámozni én sem, csak ez volt az első link amin le van írva hogy így is lehet...

sáros_tehén 2016.01.18. 19:49:02

@cmx85s: Kötelezős javításnál is van ilyen.
Elmondom velem hogy történt nemrég miután hátulról belém jöttek.
- szerviz felhívtam, hogy mi történt.
- mondták hogy akár már másnap bevihetem a kocsit.
- kocsit leadtam papírokat kitöltöttem.
- csere autó (ingyen) átvettem
- Szerviz hívott amikor készen volt kocsi
- elmentem érte, aláírtam kb 4-5 papírt, és a saját kocsimmal mentem haza.

mindezt Magyarországon 2015-ben.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.18. 22:32:12

@atpijkamo96: Egymásra találás, jut eszembe.
Meg a simlis ügyfelet megbünteti a törvény, a lehúzós biztosítókat pedig... nem.

apaarpi 2016.01.19. 00:47:45

@sarostehen_:

Jé, hogy itt milyen
finoman fogalmazó: "Te mekkora picsa vagy"
nagyvonalúan számoló: "számolj rá még pár hónapot" (igen, a javításra írtad)
és erős: "Ne akarj velem összefutni.. nagyon rosszul járnál.. "
kommentelők vannak!

Ráadásul mindez egy személyben, és még szorgalmas is, gratula.

MrZed001 2016.01.19. 02:00:02

Csendbe jegyezném meg, a poszter telefonja nem tud konferenciát csinálni ?
Simán felhív egyik, beszélgetésbe hozzáad másik, és meg van oldva a call centeres gondja.
Problem solved.

juhaszvik 2016.01.19. 08:32:21

a cikkből annyi biztosan kiderült, hogy az uniqua-nak bizarrul ócska ügyfélszolgálata van.

amúgy teljesen korrekt poszt lenne, ha a poszter nem kezd az utolsó néhány mondatban hisztizni...

rarabel 2016.01.19. 09:00:40

Jó ez a junájkum biztosító.
A vezérigazgató unicum laude végezte el az egyetemet.

McZozo 2016.01.19. 09:24:54

@PITTA: De ugy a szerviz nyer az ugyleten nem te :)

McZozo 2016.01.19. 09:28:12

@sarostehen_: Nem mindenkinek van Rols Roys a :)

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.19. 09:31:45

@atpijkamo96: Ja, csak a simlis ügyfél, a lebukik, megbünteti a törvény, a biztosítót meg... nem.

PITTA 2016.01.19. 09:46:30

@McZozo: magánszemély nemigen tud már magában nyerészkedni a biztosítón, ahhoz már egy bejáratott lánc kell, így tudják pl 'kitermelni' a javító műhelyek a casco önrészt is ha átvállalják. De az ügyfél is nyer, mert nem kell fizetnie és még csereautót is kaphat pár helyen.

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.19. 09:55:31

@PITTA: "magánszemély nemigen tud már magában nyerészkedni a biztosítón"

Hát nemtom, mennyire magánszemély, jópár éve a szomszéd utcában vált a parlamenti képviseló a feleségétől. Eladták volna a lakást, de nem volt rá vevő a kért áron. Simán felgyújtották, a biztosító fizetett, mint a katonatiszt.

juhaszvik 2016.01.19. 10:06:17

@atpijkamo97: mindent értek. a képviselő válni akart, erre a katonatisztek felgyújtották a házát. mivel nem volt rá vevő, így a biztosító eladta a lakást az szomszédodnak az utcában.

PITTA 2016.01.19. 10:27:43

@atpijkamo97: ez így azért elég meredek. Ha lakás akkor vannak közvetlen szomszédok. Így felgyújtani már büntetőjogi kategória. Ezt én nem hiszem ám el! Azán pedig maga a lakásrész nem semmisült meg csak a bele, azon akkorát nem fognak, egyszerűen nem fizethet annyit mint a komplett lakás...

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.19. 10:42:02

@MrZed001: Ahhoz tudnia kéne használni. Az má' nem biztos, hogy megy.

atpijkamo98 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.19. 10:56:01

@PITTA: Mindenki tudta a környéken, de nem lett semmi baja. Én úgy kombinálom, hogy így kiégve áron alul elment a lakás, a különbséget meg bőven fizette a biztosító, mert bennégett a vadiúj lapostévé, videó, számítógép, ... aggregátor is - ha ismered a viccet.

Tanulunk 2016.01.19. 11:06:20

Kedves Kata!
Ha az ügyintézéssel nem elégedett egy ügyfelünk az UNIQA-nál, azért én vagyok a hibás. Szomorúan olvastam a bejegyzését. Az ügyet szeretném tisztázni, ezért a levelében megadott adatok alapján előkerestük a kárügyet és visszahallgattuk a telefonhívásokat. A mai nap folyamán vissza fogjuk hívni, hogy mielőbb rendeződjön az ügye.
Tisztelettel,
Zoltán

Advanced Flight 2016.01.19. 13:35:50

@McZozo: fenét Rolls Royce (jól írtam?), a rozzant Fordunknál ugyanez volt a történet, intézett a szerviz mindent, csereautót is beleértve.

Bombaló 2016.01.19. 13:57:41

@juhaszvik:
Szerintem az lehetett a gond, hogy az Uniquat hívta az UNIQA helyett. :)

zooDoo 2016.01.19. 14:03:47

Szolgáltatást vásárolsz, de nem kiszolgálást.

joska61 2016.01.19. 17:07:46

A biztosítók ügyfélszolgálata arra való, hogy szerződést köss, és befizess. Minden más tevékenység kényelmetlen nekik, így nem szeretik.

kaktusz20 2016.01.19. 18:57:22

Úgy tűnik - a blognak köszönhetően - happy end van. Illetve még csak happy, meglátjuk, mi lesz az end.
Ott folytatódott a történet, hogy másnap ismét felhívtam őket, és amikor bediktáltam a kárszámot, egy nagyon kedves hölgy közölte, hogy előző nap (csütörtök) elküldték postán az egyezségi értesítőt. Ez megnyugtató volt, vártam a levelet. A levél nem jött, de különösebben nem zaklatott fel (ismerjük a Magyar Postát is). Éppen ma gondoltam arra, ha nem jön ma sem levél az Uniqa-tól, holnap ismét felhívom őket. Nem jött levél, viszont ma este felhívtak a vonalas telefonon, és mikor elmondtam, hogy nem kaptam meg az értesítőt, akkor elküldték e-mailben. És most valóban bűbájosak voltak:)
Kösz Homár!

Egyébként én is javíttattam már számlára, valóban sokkal kényelmesebb, de ez most nem volt opció.

kaktusz20 2016.01.19. 18:59:44

@Tanulunk: Kedves Zoltán!

Bocs, ha kellemetlenséget okoztam neked, de valóban letettem a hajam az asztalra, amikor beszéltünk. Tudom, nem a te hibád, de sajnos rajtad csattan.

Kata

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.01.20. 10:15:07

@ptspts:

" > "

@poszt:

melyik országban tetszett eddig lakni? Még egy hónap sem telt el, felesleges idegállapotba kerülni emiatt.

Mármint lehet mindenen őrjöngeni, de attól még a puszta ugar nem fog tulipánfölddé változni. Ezt a felháborodást a magyar viszonyok ismeretében egyszerű túljátszásnak érzem.
süti beállítások módosítása