Biztosan van valami belső rendszerhez kapcsolódó magyarázat rá, de kedves Uniqa, lásd be, hogy nagyon hülyén hangzik az ügyfélszolgálat, ami csak bejövő hívásokat fogad, és nem képes visszahívni az információkkal az ügyfeleket. Egyoldalú szolgálat ez így.
Kedves Homár!
Tavaly december 22-én egy furgon hátulról nekirontott a kisautómnak. Azon kívül, hogy hatalmas öröm ez karácsony előtt, nem volt semmi probléma, elismerte a hibáját, kitöltöttük a „kék-sárgát”, és mindenki ment útjára. Másnap az Uniqua on-line felületén bejelentettem a kárt, de biztos, ami biztos, felhívtam őket, hogy mi fog történni. Mondták, 3 munkanapon belül jelentkezik a kárszakértő. Rendben. A kárszakértő nem jelentkezett 3 munkanapon belül, csak január 4-én hívott fel (engem, pedig van lehetőség a bejelentésnél kapcsolattartó megadására, és adtam is), hogy 5-én abban a kerületben jár, ahol az autó van. Megkérdeztem, hogy mikor szeretne jönni. Hát, azt még nem tudja. Mondtam, hogy akkor telefonáljon, amikor már tudja, és annak, aki meg van adva kapcsolattartónak.
Sikerült összehozni a szemlét január 5-én. És azóta türelmesen vártam, hogy mi történik. Nem történt semmi. Mivel az autót nem lehet bezárni a baleset miatt, és bérelt garázsban van, ezen kívül – mivel az autó csak a városban szaladgálásra van – egy jóval nagyobb autóval rójuk a várost, természetesen jóval magasabb üzemanyagköltséggel, így elfogyott a türelmem, és ma, január 14-én felhívtam az Uniqua-t, hogy megtudjam, mire várok. Ott a kárbejelentés, kárrendezés ügyintézője annyi információval tudott szolgálni, hogy én (?) hívjam fel a kárfelvevőt, hogy hol tart az ügy. Ezen csodálkoztam pár percet, aztán felhívtam, aki azt mondta, hívjam fel a biztosítót, mert ő átadta a dokumentumokat.
Ezután ismét felhívtam a biztosítót, ahol azt az információt kaptam, hogy a kárfelvevő nem adta át a dokumentumokat. Ekkor már kicsit untam a dolgot, és megkértem az ügyintézőt, hogy szíveskedjenek házon belül tisztázni, ki adott át, kinek, és mit, és utána szíveskedjen az elérhetőségeim valamelyikén tájékoztatni, mi a következő lépés. Erre közölte, hogy ő nem fog tájékoztatni, mert csak bejövő hívásokat fogadnak O-:. Azt hiszem, ez most patthelyzet. Érdemben annyit sikerült megtudnom, amikor kiborultam, hogy jó esetben a közel egy hónapja történt balesetet mára már akár el is kellett volna felejteni, az ügyintéző felvilágosított, hogy még nem telt el egy hónap, mert a baleset dec. 22-én volt, most meg még csak január 14. van. Csak. Kösz szépen.
Szeretném én is így fizetni a kötelezőt: hát, nem tudom, majd egyszer. Esetleg hívja fel a férjemet. Különben is, nem 20 napja járt le a fizetési határidő, csak 19 és fél.
Vagy legközelebb, ha figyelmetlenül összetöri valaki az autómat helyben kiverem belőle a kárt.
Kata
The Crazy One 2016.01.18. 17:10:46
pacagánycsök 2016.01.18. 17:26:09
hol kell beléd menni hogy kiverd?
atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.01.18. 17:26:46
Akkor kétnaponta felhívod őket, b+.
"helyben kiverem belőle a kárt."
Az a leggyorsabb...
...útja a böribe kerülésnek.
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.18. 18:21:00
Amúgy a nyári koccanásnál nekem is 1 hónap múlva jött a kárszakértő, illetve a biztosító 2 ügyet csinált nekem, mert a barom kárfelvevő elírta a dátumot, és azt hitték, hogy 2 kárt okoztam (mondjuk ezt legalább észrevették).
Lehúzós rohadt banda mind.
PITTA 2016.01.18. 18:21:02
Sőt erről már nem is beszélek: www.forensis.hu/automento-forensis
A klubtagság csak előnyökkel jár... és ingyenes...
atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.01.18. 18:28:26
"Lehúzós rohadt banda"
Szerintem a biztosítók is tudnának mesélni simlis ügyfelekről.
cmx85s 2016.01.18. 18:31:41
ptspts 2016.01.18. 18:32:51
> Szerintem a biztosítók is tudnának mesélni simlis ügyfelekről.
Ez igaz, de a poszthoz fogyasztóvédelmi szempontból nem releváns. Attól, hogy a biztosítónak vannak simlis ügyfelei, még igyekeznie kéne gyorsan felmérni a kárt, és mind az ügyféllel, mind az alvállalkozóival hatékonyan kommunikálni.
PITTA 2016.01.18. 18:39:09
PITTA 2016.01.18. 18:40:55
cmx85s 2016.01.18. 18:46:26
PITTA 2016.01.18. 18:51:53
sáros_tehén 2016.01.18. 19:49:02
Elmondom velem hogy történt nemrég miután hátulról belém jöttek.
- szerviz felhívtam, hogy mi történt.
- mondták hogy akár már másnap bevihetem a kocsit.
- kocsit leadtam papírokat kitöltöttem.
- csere autó (ingyen) átvettem
- Szerviz hívott amikor készen volt kocsi
- elmentem érte, aláírtam kb 4-5 papírt, és a saját kocsimmal mentem haza.
mindezt Magyarországon 2015-ben.
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.18. 22:32:12
Meg a simlis ügyfelet megbünteti a törvény, a lehúzós biztosítókat pedig... nem.
apaarpi 2016.01.19. 00:47:45
Jé, hogy itt milyen
finoman fogalmazó: "Te mekkora picsa vagy"
nagyvonalúan számoló: "számolj rá még pár hónapot" (igen, a javításra írtad)
és erős: "Ne akarj velem összefutni.. nagyon rosszul járnál.. "
kommentelők vannak!
Ráadásul mindez egy személyben, és még szorgalmas is, gratula.
MrZed001 2016.01.19. 02:00:02
Simán felhív egyik, beszélgetésbe hozzáad másik, és meg van oldva a call centeres gondja.
Problem solved.
juhaszvik 2016.01.19. 08:32:21
amúgy teljesen korrekt poszt lenne, ha a poszter nem kezd az utolsó néhány mondatban hisztizni...
rarabel 2016.01.19. 09:00:40
A vezérigazgató unicum laude végezte el az egyetemet.
McZozo 2016.01.19. 09:24:54
McZozo 2016.01.19. 09:28:12
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.19. 09:31:45
PITTA 2016.01.19. 09:46:30
atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.19. 09:55:31
Hát nemtom, mennyire magánszemély, jópár éve a szomszéd utcában vált a parlamenti képviseló a feleségétől. Eladták volna a lakást, de nem volt rá vevő a kért áron. Simán felgyújtották, a biztosító fizetett, mint a katonatiszt.
juhaszvik 2016.01.19. 10:06:17
PITTA 2016.01.19. 10:27:43
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.19. 10:42:02
atpijkamo98 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.19. 10:56:01
Tanulunk 2016.01.19. 11:06:20
Ha az ügyintézéssel nem elégedett egy ügyfelünk az UNIQA-nál, azért én vagyok a hibás. Szomorúan olvastam a bejegyzését. Az ügyet szeretném tisztázni, ezért a levelében megadott adatok alapján előkerestük a kárügyet és visszahallgattuk a telefonhívásokat. A mai nap folyamán vissza fogjuk hívni, hogy mielőbb rendeződjön az ügye.
Tisztelettel,
Zoltán
Advanced Flight 2016.01.19. 13:35:50
Bombaló 2016.01.19. 13:57:41
Szerintem az lehetett a gond, hogy az Uniquat hívta az UNIQA helyett. :)
zooDoo 2016.01.19. 14:03:47
juhaszvik 2016.01.19. 16:45:51
joska61 2016.01.19. 17:07:46
kaktusz20 2016.01.19. 18:57:22
Ott folytatódott a történet, hogy másnap ismét felhívtam őket, és amikor bediktáltam a kárszámot, egy nagyon kedves hölgy közölte, hogy előző nap (csütörtök) elküldték postán az egyezségi értesítőt. Ez megnyugtató volt, vártam a levelet. A levél nem jött, de különösebben nem zaklatott fel (ismerjük a Magyar Postát is). Éppen ma gondoltam arra, ha nem jön ma sem levél az Uniqa-tól, holnap ismét felhívom őket. Nem jött levél, viszont ma este felhívtak a vonalas telefonon, és mikor elmondtam, hogy nem kaptam meg az értesítőt, akkor elküldték e-mailben. És most valóban bűbájosak voltak:)
Kösz Homár!
Egyébként én is javíttattam már számlára, valóban sokkal kényelmesebb, de ez most nem volt opció.
kaktusz20 2016.01.19. 18:59:44
Bocs, ha kellemetlenséget okoztam neked, de valóban letettem a hajam az asztalra, amikor beszéltünk. Tudom, nem a te hibád, de sajnos rajtad csattan.
Kata
Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.01.20. 10:15:07
" > "
@poszt:
melyik országban tetszett eddig lakni? Még egy hónap sem telt el, felesleges idegállapotba kerülni emiatt.
Mármint lehet mindenen őrjöngeni, de attól még a puszta ugar nem fog tulipánfölddé változni. Ezt a felháborodást a magyar viszonyok ismeretében egyszerű túljátszásnak érzem.