Impozáns szálloda alagsori büdös kis lyukában tölteni a téli nyaralást, miközben a spanok egy puccos, balkonos szobában héderelnek? Nemcsak az irigység írat ilyen helyzetben Homár posztot a magyar emberrel, hanem a gyanú is, hogy eleve a helyzetből fakadóan bezsebelhető pluszpénzre épül az üzleti modell. (A videó a hotelszoba-skála másik végéről mutat példákat.)
Kedves Homár Helga!
Az előzmények: befizettünk egy bizonyos (nagy madár) utazási irodánál egy úgynevezett „kedvezményes téli Málta” csomagra. Egy csomag, két személyre vonatkozott. Ebben benne volt a 4 csillagos szállás reggelivel, repülőjegy oda-vissza. A biztosítást, poggyász díjat természetesen külön kellett, (az alapárban csupán csak egy kis kézipoggyász szerepelt, és ennek okán az utazási iroda a poggyászdíjaknál egyáltalán nem fogta vissza magát) és bizony így már egyáltalán nem is volt kedvezményes a dolog. Na mindegy.
A történetünk ott kezdődik, mikor is megérkeztünk az igen impozáns máltai szállodába, kissé kimerülten, fáradtan. Javaslatunkra egy baráti pár is velünk tartott, ők is befizettek egy ilyen „kedvezményes” csomagra. Ők érkeztek meg előbb a recepciós pulthoz. Bejelentkeztek és megkapták a kártyát, mint ahogy aztán mi is. Majd a recepciós hölgy elmagyarázta, hogy jutunk el a szobánkhoz....
Na itt kezdett kissé gyanús lenni nekem a dolog. Míg a barátaink a recepció melletti lifttel egyszerűen felmentek 3 emeletet, addig mi le a -2 szintre, majd onnan kb. 150-200 métert gyalog, egy igen csúszós, kacskaringós folyóson, miközben elhaladtunk egy mélygarázs mellett, majd egy uszoda és wellness részleg következett, törölközőbe csavart, fürdőköpenyes emberekkel, természetesen tócsákkal körítve. Aztán végre elérkeztünk egy másik lifthez, ahol fel a -1 szintre. Mire odaértünk a szoba ajtóhoz, már fordulhattam is vissza, ugyanis az ajtó nem nyílt ki. De a meglepetés csak azután következett, hogy az újra aktivált kártyával végre beléphettünk a szobánkba. Kaptunk ugyanis egy ablaktalan, szuterén, sötét szobát megspékelve kibírhatatlanul áporodott, dohos szaggal. Felhívtuk telefonon az ismerőseinket, és a mi kíséretünkkel lejöttek, mert nem biztos, hogy egyébként odataláltak volna. Megdöbbenve konstatálták, hogy nem vicceltem. Ezek után megnéztük az ő szobájukat is, ami egy kifejezetten szép, napos, balkonos szoba volt a harmadikon. Mindezt ugyanazért az árért....
Miután megtárgyaltuk, hogy ha még a sötét szoba kibírható is lenne, (hiszen úgysem nagyon tartózkodunk majd ott) de a penetráns szag az bizony nem, vissza a recepcióhoz. A hölgy a panaszunkat végighallgatván közölte, hogy szerencse kérdése csupán, hogy ki milyen szobát kap. Nem tud másikat adni, mert tele a szálloda. (Ami láthatóan nem volt igaz, hiszen alig lézengtek a nagy szállodakomplexumban, ami érthető is volt, hiszen nem volt idény.) Majd rögtön utána közölte, hogy mégis tud, de az személyenként 30 euróba fog nekünk kerülni. Mivel hajthatatlannak bizonyult, és mi semmiképp sem akartuk az éjszakát abban a büdös lyukban eltölteni (és már erősen fáradtak is voltunk), így végül kifizettük a kizsarolt összeget, hogy végre, legalább le tudjunk pakolni.
Na most, utólag jöttünk csak rá, hogy bizony nem kaptunk sem számlát, sem bizonylatot, és amilyen frusztráltak voltunk nem is jutott eszünkbe, hogy kérjünk. Két tanunk ugyan van, akik végig ott voltak velünk, és mindent láttak, hallottak.
Hazatértünk után értesítettem az utazási irodát a történtekről, akik természetesen azt közölték amire számítottam is, nevezetesen, hogy számla, bizonylat nélkül nem tudnak semmit tenni.
Kérdésem a következő lenne: számla, bizonylat nélkül, milyen eszközök állnak a rendelkezésemre? Kihez érdemes fordulni a panaszommal?? Na nem mintha abban reménykednék, hogy vissza kapjuk a 60 eurónkat. Inkább csak azért, mert láthatóan és érzékelhetően a szálloda egy igen aljas üzletpolitikát folytat.
Köszönettel:
Szundi
Kedves Szundi!
Hibás teljesítésről beszélhetünk abban az esetben, ha a nyújtott szolgáltatás nem felel meg a szerződésben vagy a jogszabályban meghatározott minőségi követelményeknek. Ebbe a körbe tartozik az is, ha a szálláshelyen biztosított szoba nem rendelkezik azzal a minőséggel, amely hasonló minősítésű szálláshelyeknél szokásos, valamint nem rendelkezik azokkal a jellemzőkkel, amelyet a tájékoztatásul rendelkezésre bocsátott programfüzetben ígértek. A vállalkozás ilyenkor köteles haladéktalanul orvosolni a helyzetet, oly módon, hogy minden további költség nélkül rendelkezésre bocsát egy olyan szobát, melyben a fogyasztóval eredetileg megállapodtak.
Sajnos ez jelen esetben nem valósult meg, sőt még számlát sem adtak a többletköltségekről, mely nagymértékben megnehezíti a bizonyítást. A szálloda ott is hibázott, hogy a bejelentett panaszról jegyzőkönyvet kellett volna felvennie, melynek egy példányát át kellett volna adnia.
Ha legközelebb ilyen helyzetbe kerülsz mindenképpen szólj az utaskísérőnek, vagy közvetlenül az utazást szervező irodának. A nem megfelelő teljesítés így biztosan nem marad nyom nélkül, és később könnyebben tudod majd igényed érvényesíteni.
Javasoljuk, hogy írásban, ajánlott, tértivevényes levélben, vagy e-mail útján keresd meg a szállodát és az utazási irodát egyaránt és próbálj velük megegyezésre jutni. Leveledben add elő, hogy a nyújtott tájékoztatáshoz képest egy alacsonyabb komfort fokozatú szobában helyeztek el, majd amikor panaszt tettél, azt nem voltak hajlandóak jegyzőkönyvezni, és megoldásként csak plusz költség fejében adtak egy megfelelő komfort fokozatú szobát. Kérd, hogy térítsék meg az így keletkezett károdat. Ha békés úton nem sikerül megegyezésre jutni, de a leveledben leírtakat nem vitatják, ezt már írásbeli bizonyítékként felhasználva, indíthatsz bíróság előtt eljárást.
Alkalmazott jogszabályok:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 281/2008. (XI.28.) Kormány rendelet az utazási szerződésről
The Crazy One 2016.02.05. 17:47:49
Trehánykodtok?
Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.02.05. 18:00:21
1. Marha nagy patália, ordibálás, szitkozódás, az összes menedzser odahívása, erősebb kutya baszik alapon. Meglepő, de igen hatásos.
2. Közölni kell a recepcióssal, hogy amíg nem ad normális szobát, addig itt fogunk könyökölni a pultnál, és percenként megkérdezzük, van-e már üres szoba. Ha kis csengő is van, az még jobb, lehet ütögetni.
De már megint egy utazási iroda, nem tanulnak az emberek? Mi abban a nehéz, hogy
1. booking.com-on lefoglalom a szállodát
2. megveszem a repülőjegyet
3. megnézem hogyan jutok el a repülőtérről a szállodába
shoxx 2016.02.05. 18:06:31
AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2016.02.05. 18:47:16
The Crazy One 2016.02.05. 18:52:55
Gúnár haverom elegánsabban oldott meg hasonló szitut: Balaton, valami nem oké. Mondja a gazdának, hogy maga lofaszt sem ért a vendéglátáshoz. Aszongya: kikérem magamnak, hét éve ezzel foglalkozom. Az jó, mert én még pont hét évet ültem egy ugyanilyen faszkalap miatt. Ja, az más. Rögtön találtak megoldást.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.02.05. 19:22:36
milyen nőazilyen 2016.02.05. 19:47:54
Hehehe, a recepciós hölgyemény velem rosszul járt volna, elég sok nyelven tudok elküldeni embereket oda ahonnan jöttek, eredetileg.
neet 2016.02.05. 20:26:31
De amúgy 2016, internet kora, és valaki még befizet egy .. utazási irodának? Ezt sose fogom megérteni.
neet 2016.02.05. 20:28:49
neet 2016.02.05. 20:30:07
gabors 2016.02.05. 21:53:45
akkor ez a hetvegi nem a pozsonyi advent .... ???
gabors 2016.02.05. 21:54:55
gabors 2016.02.05. 21:59:07
cmx85s 2016.02.05. 22:02:10
Bolgár tengerpart, 50Ó szobás szálloda. A magyar vendég megkapja azt a szobát, amelyik közvetlenül a konyha kéménye felett nyilik. Panaszt tesz, hogy nem lehet megmaradnni a szobában, dől be a füstszag. Válasz: tartsa csukva az ablakot.
A bolgár vendégekkel alapból nem teszik meg, az angolokkal nem merték megtenni, hogy ilyen szobát adnmak.
És a jól mexokott válasz: nincs másik szoba, holott alig lézengenek a k. vendégek.
cmx85s 2016.02.05. 22:03:32
Kenderice 2016.02.06. 06:51:24
A szálloda ez esetben teljesítési segéd.
"315. § Aki kötelezettsége teljesítéséhez vagy joga gyakorlásához mást vesz igénybe, ennek
magatartásáért felelős."
SarahConnor 2016.02.06. 08:37:43
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.06. 10:29:28
"Hazatértünk után értesítettem az utazási irodát a történtekről, akik természetesen azt közölték amire számítottam is, nevezetesen, hogy" leszarják, mert ők is kapnak a léből.
Amire a Homár való lenne, az az, hogy szerepeljen itt az utazási iroda és a szálloda neve is, hogy ne menjen oda több áldozat, de pont ez hiányzik.
@GVTI : Máltára menni bíróságra biztos egyszerű. Valószínű ez az egész lehúzás alapja, hogy úgysem jönnek vissza.
KiBi88 2016.02.06. 12:04:11
KiBi88 2016.02.06. 12:07:41
/a drága bookingnak hála majd egyszer arra mész ki a választott hotelbe, hogy túltöltötték a szállodát, és nem tudsz hol aludni, vagy megterhelik a bankkártyádat ezzel azzal - mind a két eset nem egyszer megtörtént :) /
KiBi88 2016.02.06. 12:08:51
gabors 2016.02.06. 15:10:29
azok a regi szep idok .....
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.06. 15:55:04
Aha, csak levonják esetleg belőle a saját jussukat? :) Mivel nem tudod, mennyi a Wizznek a poggyászdíj...
Punxsutawney Mormota 2016.02.06. 17:07:12
Szintén tény, hogy ismerőseim nem egyszer panaszkodtak arra, az utazási irodák néhány nappal az indulás előtt felhívták az ügyfelet, hogy pótbefizetést kell eszközölni, mert ugye az üzemanyagárak változtak és a légitársaság kéri az extra pénz befizetését, ha nem akkor ugrik a repülőút stb, olykor több tízezer forintot is leakasztanak a csapdába esett ügyfelektől. Az egészben az a vicc, hogy az elmúlt 5 ében 62 alkalommal repültem, ennek a 65%-a long haul volt, míg Európán belül short haul volt, sokszor fapadossal... De még a legrohadékabb fapados (Wizz) sem próbálkozott be soha ilyesmivel.
Konzekvencia? Rohadjanak meg az utazási irodák és éljen a booking, a trivago, az expedia meg az összes többi portál.
Punxsutawney Mormota 2016.02.06. 17:13:34
Punxsutawney Mormota 2016.02.06. 17:17:23
Leone_510 2016.02.06. 17:29:09
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.02.06. 19:35:29
Drago Brutic1 2016.02.06. 20:03:45
Máltai tapasztalatból gondolom, náluk érdemes -1 csillagot levonni, kissé lazábban kezelik ott a vendéglátást.
szamaritánus 2016.02.06. 20:03:47
Punxsutawney Mormota 2016.02.06. 20:08:22
Drago Brutic1 2016.02.06. 20:16:24
Punxsutawney Mormota 2016.02.06. 20:18:27
Punxsutawney Mormota 2016.02.06. 21:17:48
Bohócnok 2016.02.06. 22:25:12
Dr. Panasz Muki 2016.02.06. 22:31:23
Az ilyen szállodákról kritikát kell írni a tripadvisoron.
Schmetterlingi 2016.02.07. 01:53:34
lobster thermidor 2016.02.07. 02:44:43
Ráadásul ha van valami bibi a szobával, a bookingon elkövetett foglalást a helyszínen nehezebb lemondani, mert a szállodának ki kell fizetnie a közvetítői jutalékot.
HoNeYBiRD 2016.02.07. 07:14:07
2. a biztosítás meg a Te érdeked, hogy megkösd, a díját szintén nem az utazási iroda teszi el, hanem a biztosító, ugyan ebből jutalékot kap az iroda
@Firestarter.18: teljesen mindegy, hogy hol foglalod le a szállást, a szobákat a szálloda osztja le szabad helyek függvényében, hacsak nincs kifizetve egy feláras szoba, tengerre néző satöbbi, kérni lehet, hogy milyen szobát szeretnél, de ha nincs kifizetve a felár, akkor vagy teljesítik vagy nem, még esetleg jobban is járhatsz ha utazási irodán keresztül foglalsz, mivel ha nem restelled felhívni az irodát problémás esetben, feltéve, hogy éppen nyitva vannak, akkor ők könnyebben intézkednek
fillérbaszó vadász 2016.02.07. 08:11:37
Bírom ezeket a "tanácsokat" és sztorikat. Tehát az átlagember fenyegesse fizikai inzultussal, a köztudottan alvilági kapcsolatokat ápoló, balatoni vendéglátósokat. :) Nem mindenki testépítő kickbox-világbajnok.
Gúnár haverod is addig fog pattogni, míg egy hasonló után, majd megjelenik előtte három 120 kilós, szín izom, kopasz, szemüveges csontkovács, fa testápolóval.
fillérbaszó vadász 2016.02.07. 08:13:53
"Még 1 jó tanács: hosszú út előtti éjjelen bulizni kell, és hajnalig ropni. Utána a legkényelmetlenebb buszon is királyul fogsz aludni"
Biztos nagyon örülnének neki, ha út közben összehányod epével a kedves utasokat. :)
Drago Brutic1 2016.02.07. 09:16:58
Fel van tüntetve az értékelő származási helye.
Választhatsz olyan opciót is, hogy csak a helyszínen fizetsz.
Beküldött vélemények között konkrét leírások is vannak (pld egy hangos szórakozóhely a környéken, stb)
Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2016.02.07. 10:22:15
Én sem értem, hogy egy máltai út esetén minek mennek az emberek az utazási irodákba .
ZX 2016.02.07. 11:20:27
2. Remélem te ingyen dolgozol puszta szórakozásból. Ha nem, akkor rohadj meg. :P
lobster thermidor 2016.02.07. 11:25:22
Na ne mondd! Szerinted én még nem láttam ilyet? Próbáld megérteni azt az árva mondatot, ugyanis nem azt írtam, hogy nem tudod, hogy ki írja a véleményeket.
Egyébként pedig egyél, vagy igyál valamit, pihenj rá egy kicsit, és még egyszer fuss neki az olvasásnak, mert az első mondatodon kívül, ami legalább valami válaszfélének betudható, teljes homályban vagy. a többivel kapcsolatban.
2016.02.07. 11:54:05
élhetetlen 2016.02.07. 14:21:38
Komojtalan 2016.02.07. 14:32:16
élhetetlen 2016.02.07. 15:13:28
élhetetlen 2016.02.07. 16:02:27
élhetetlen 2016.02.07. 16:17:11
Punxsutawney Mormota 2016.02.07. 16:45:02
Az utazási irodának ugyan van felelőssége, hiszen nekik fizet a kuncsaft, de csak itt, a homáron nézd meg, hogy hány utazási irodás sztori van, ahol az iroda pont leszarja, hogy mi történik az ügyféllel. És hány olyan van, aki csak magában dühöng, vagy bemegy az irodába és ott veri az asztalt.
Az idő és technológia egyszerűen túllépett a klasszikus utazási irodákon, még 15 év és írmagjuk sem marad. Amelyik nem tud megfelelni az ügyfelek elvárásainak és a kor követelményeinek az el fog tűnni a pöcegödörben.
Nem, természetesen nem dolgozok ingyen, nagyon nem. De leginkább azért nem, mert nem sápítozok azon, hogy a versenytársaim hol tartanak, hanem mindig megpróbálok előttük járni. Az utazási irodák kissé olyanok, mint a taxisok. Csak nyavalyognak és sápítoznak, de sokat nem tesznek meg azért, hogy versenyben maradjanak.
bendeguz75 2016.02.07. 18:13:14
szamaritánus 2016.02.07. 19:23:43
igazságos1.. 2016.02.07. 21:10:40
Sajnos poszter, ezt már bebuktad az utazási irodánál, kinézték belőled, hogy pancser vagy. Csúnya szóval a homlokodra volt plakátolva, hogy hülye vagy. Biztos ismerős érzés, meg tudod, miről beszélek.
Ha te előbb értél volna oda, az se számítana, mert neked adták volna a rosszabbik szobát akkor is. Az utazási irodát nem lehet vádolni és a szálloda is nyer egy kis pluszpénzt, szezonon kívül.
Tanulság:
akárki foglalta le az utat, ne tegye soha többet, az ilyeneket ugyanis mindig + kinézik +
nemcsak itt, máshol is tudom, miről beszélek, én se mernék utat foglalni egyedül
aztán még szereztetek is egy ügyfelet ezeknek, hát gratulálok, nyilván kaptatok arra is kedvezményt, mi? :D
igazságos1.. 2016.02.07. 21:20:04
Szomorú eset. Két megoldást tudok javasolni hasonló esetekre, egy békésebbet és egy agresszívabbat, ki-ki vérmérséklete alapján választhat.
1. Marha nagy patália, ordibálás, szitkozódás, az összes menedzser odahívása, erősebb kutya baszik alapon. Meglepő, de igen hatásos.
EZZEL SENKIT SEM FOG MEGHATNI SENKI SEM
2. Közölni kell a recepcióssal, hogy amíg nem ad normális szobát, addig itt fogunk könyökölni a pultnál, és percenként megkérdezzük, van-e már üres szoba. Ha kis csengő is van, az még jobb, lehet ütögetni.
SZINTÉN NEM FOG MEGHATÓDNI A RECEPCIÓS BÁRMIT REKLAMÁLHATSZ, TE VESZTESZ RAJTA
De már megint egy utazási iroda, nem tanulnak az emberek? Mi abban a nehéz, hogy
1. booking.com-on lefoglalom a szállodát
Nem biztos, hogy garantált a hely, szoktak lenni meglepetések sorolhatnám
2. megveszem a repülőjegyet
való igaz, ha elcapplatsz ferihegyre, nyilván nem mindenki él Budapesten, utazási költség pluszmeló, miegyebek, máris megvagy azzal a plusz 10-000-el amit nyertél ilyenkor
attól függ
3. megnézem hogyan jutok el a repülőtérről a szállodába
ja, az okosok mindent tudnak, csak első sarokn eltévednek és háromszor annyi időbe telik odatalálni elsőre mint egyébként na meg nem mindenki nyelvész na meg nem mindenki ért a térképhez az iPhone-on
Sajnos erről tényleg nem tehet a poszter, mert ez egy ősrégi trükk, szeretik alkalmazni, néha lenyúlnak 1-1 embert, akiről tudják, látják, hogy le lehet, leadják a drótot, úgy fogadják eleve, hogy már tudják, ki az. Szezonon kívül minden fillér számít, ha csak 1-1 balek akad egy héten, már 100 eurócska megvan, vagyis mintha kiadtak volna 2 szobát ugye
a szállodásnak is élni kell valamiből, a nyaraló meg úgyis fizet a jobb helyért, azért van, hogy fizessen
ez amolyan okosba megoldott trükk, de még mindig élnek ezekkel a piti dolgokkal sajna
nemcsak magyaroknál, minden népnél megvannak a maguk kis lehúzós trükkjei, máshol pl. hiába foglalnál helyet, eladják ugyanazt ötször, meg nem biztos, hogy a tiéd lesz a hely
ez egy nagyon ősi trükk, eleve szar szobát adnak, hátha fizetsz, ha nem fizetsz, akkor okosabb vagy, inkább menjél és keressél másik szállodában szállást másnapra :D lehet jobban megérte volna
de mondom: én se mernék egyedül lefoglalni egy utazást személyesen :D
igazságos1.. 2016.02.07. 21:29:31
A szállodára kenik, de itt kezdettől fogva az utazási iroda volt a felelős, hiszen miért küldte ilyen szállodába a posztert, ahol még számlát sem adtak neki. Innen is mutatja a válaszuk, hogy ebben a trükkben ők a hunyók. A poszter nem tud perelni, sőt még ő kerülhet bajba.
Ez egy olyan trükk, ahol elvileg mindenki elégedett, hiszen a poszter pluszpénzt fizetett ÖNKÉNT VÁLLALVA, hogy jobb helyre kerüljön, a szállodának jó volt, az utazási iroda is nyilván kap valamennyit, hiszen szereznie kellett még egy ügyfelet neki, az ügyfél szám játszik ilyenkor, hány darab. Innentől kezdve, hogy te fizettél, sok jóra ne számíts, a többi utazási irodánál sem, mivel ezek összejátszanak, tudják ki az, akit le lehet húzni.
Itt ha reklamál a poszter, hát nehéz dolga lesz, vannak még ilyen trükkök jócskán, mesélhetnék. Az a baj, hogy akárhol foglalta volna a helyet, a poszter - félék mindig áldozatok lesznek, mert olyan a típusa. Írt a homárra, de sajnos itt már minden mindegy, a hangsúly a
ÖNKÉNT VÁLLALVA KÖLTÖZÖTT JOBB FIZETŐS SZOBÁBA -n van.
Ha nem élt volna vele, akkor bámulhatta volna a falat, akkor igen, reklamálhatott volna, hiszen lett volna bizonyítéka is.
igazságos1.. 2016.02.07. 21:33:27
Őt kéne elővenni, akinél foglaltad az utat, persze csak egy kis ráhatást, hogy érezze a törődést, mi fog neki járni legközelebb. Az ügyintéző ugyanis ezzel foglalkozik, talán a főnök nem is tud róla, de zsebbe ő is kap valamennyit, mind az utazási irodától, mind a szállodából is, ő az összekötő ember.
igazságos1.. 2016.02.07. 21:37:31
igazságos1.. 2016.02.07. 21:41:19
Az a baj, hogy ezt csak a nagyobbaknak éri meg csinálni, meg az öreg motoros irodásoknak, amik még a régi szép időkből maradtak fenn.
gabors 2016.02.08. 02:49:10
es FIBUSZ neven egy ujrakezdeni ... mos lesz elege elbocsajtott kozalkalmazott is aikkel a helyeket be lehet tolteni .... nem rossz mert egy csomo szemelyes adatot is be lehet igy gyujteni a NER-nek ... es kesobb me lehet majd kerdezni kedves Kovacs hogyan is erezte magat Maltan ???? ugye- ugye ???? es mi is van urge borbe rejtve ???
kapjabemindenkitövig 2016.02.08. 04:42:28
joska61 2016.02.08. 09:32:25
Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.02.08. 16:33:59
1. Értékelések. Írták előttem, hogy nem kell mindent készpénznek venni, de 8-8,5-ös pontszám esetén igen csekély esély van a szopókának, pláne az ilyen balkáni lehúzásnak. ezek a szállások ugyanis nem véletlenül kaptak ilyen pontszámokat. Persze mindenkinek lehet rossz napja, tévedhet, satöbbi, de abban is biztos lehetsz, hogy egy 8,5-ös szálloda mindent meg fog tenni azért, hogy helyrehozza a hibáját és kárpótoljon.
2. A booking.com-on választhatod, hogy semmit nem fizetsz előre. Odamész, ha nem tetszik a szállás, vagy át akarnak baszni, akkor továbbállsz. Ezt a szálloda is tudja, így annyira azért nem éri meg neki ilyenekkel próbálkozni.
3. Igenis számít a fellépés, ha látják, hogy nem erőlködsz, csak magadban dohogsz, akkor tudják, hogy nyert ügyük van. Igen is rá kell baszni az asztalra, odarángatni az összes menedszert, és azonnal felhívni az utazási irodát, hogy boltolják le maguk között a dolgot.
De persze el lehet intézni egy vállrándítással is, hogy jaj hát átbasztak 40 euróval, megesik az ilyen.
Egyébként meg nem hiszem el, hogy a poszter egy nyomorult nem volt képes készíteni arról a borzalmas szobáról.
Kondom Keselyű 2016.02.08. 16:34:05
Ha errol van video,azt szivesen megneznem.
En biztosan felvettem volna.
Nem is bizonyiteknak,hanem azert,hogy minden ismerosom rohogjon rajta.
Egy Leslie Nielsen vigjatke vilagat idezi :D
Kondom Keselyű 2016.02.08. 16:36:54
Nalunk a szervizesek minden ordibalot durvan megvarattak.
Altalaban mukodik a fellepes, de nehany embernel csak olaj a tuzre.
igazságos1.. 2016.02.08. 17:27:36
azt a 40 eurót a poszter azzal sprólta meg, hogy hozott még egy ügyfelet, ennyivel volt olcsóbb, mintha kifizette volna a teljes csomagot
Fama 2016.02.19. 00:24:35
Fama 2016.02.19. 00:30:20
Fama 2016.02.19. 00:40:14