Olvasónk leírásában több túlzásnak tűnő állítás is van, mert az biztosan nem igaz, hogy "a szerződött összeg dupláját kell fizetned és nem csak 2 évig, hanem örökké", de az is biztos, hogy a szolgáltatók szeretik az ügyfeleket talpig nehéz hűségbe bújtatni. Olvasónk figyelje a kommenteket, mert a Telenor ott szokott reagálni a posztra!
Tisztelt Homár,
A Telenor duplán számláz és örökké meghosszabbodik az előfizetés!
Örömmel láttam, hogy készülék nélkül mindössze 1270 ft a havidíja a Telenor XS üzleti előfizetésnek, ez a weboldalukon is fenn van. Személyesen bementem és érdeklődtem az előfizetésről, az ügyintéző is megerősítette, hogy igen, ez 1270 ft, így meg is rendeltem. Gondoltam rá, hogy rendelek akkor már több előfizetést is, ha ilyen kedvező, de szerencsére, mivel volt már problémám a céggel, csak 1 előfizetést kértem, ugyanis az első számlánál jött a meglepetés. Az előfizetési díjnak ugyanis a dupláját számlázzák és mivel aláírtad a 2 év hűséget nincs már visszaút.
Egyrészt rátesznek egy 4-500 ft-os felárat cégen belüli 0 ft címmel, ezt még le lehet könyörögni róla esetleg személyesen, viszont van egy fix "kiegészítő havidíj" 800 ft, amit nem lehet sehogy se leszedetni, tehát a hirdetett, szóban is ismertetett és szerződött összegnek (nyilván az apróbetűs részekben el van rejtve, ha ügyvédekkel átnézeted az ezer forintos szerződés dokumentumait mondjuk 50 ezer forintért, akkor ők ezt észreveszik és csak 50 ezer forintot veszítettél valamint nem lesz előfizetésed mert nem kötöd meg) a dupláját kell fizetned és nem csak 2 évig, hanem örökké, mivel a hűségidőszak "automatikusan meghosszabbodik". Telefonba mondták, amit rögzítenek, én ezt a beszélgetést nem rögzítettem, de igen így van, nincs félreértés, a hűségidő örökre szól, automatikusan hosszabbodik. A 800 ft-os díjra azt mondják, hogy az állami adó, azért nem lehet leszedni, tehát 63%-os adó van az előfizetésen még pluszban az áfán túl.
Azt nem értem egy ekkora cég hogy teheti meg, hogy mindenféle leplezés nélkül nyíltan csal a havidíjjal, a hosszabbodással és a lemondással is.Ha le akarod mondani a lejárt hűségidejű előfizetést, akkor több szinten szivatnak, online egyszerűen nem lehet megoldani, ha személyesen próbálkozol engem először elküldtek, hogy visszajeleznek 30 napon belül, de nem jeleztek. Utána második lemondásomra azt mondták rendben elindították a lemondást, hívni fognak 7 napon belül, meg kell adnom a 0000 kódot és akkor lesz lemondva az előfizetés. Nem hívtak.
Harmadszorra már elég erélyes voltam, ekkor ismét azt mondták 7 napon belül hívnak, de már ragaszkodtam hozzá, hogy mindenről adjanak papírt, amiről beszéltünk, hogy többet ne tudják letagadni, ekkor valóban felhívtak és ekkor közölték az örökös hosszabbodást. Emellett felajánlottak mindenféle ingyenes ajándékot, hogy családtagom kaphat számot meg nekem is lehet ingyen számom stb, de mondtam nekik, hogy ilyen csaló cégtől én ingyen sem kérek semmit, ki tudja hogyan húznának csőbe, lopnának meg a szokásos trükkjeikkel, inkább fizetek, de máshol.
Nagy kegyesen abban maradt a végén a hölgy, hogy mivel régóta próbálom lemondani ezért eltekintenek esetemben ettől és engedélyezik a kötbér nélkül megszüntetést (a már amúgy is lejárt hűségről beszélünk!! ami elvileg automatikusan örökké hosszabbodik). A lemondásról csak az utolsóról van papír, mivel pont az volt a baj, hogy előtte nem adtak papírt a lemondásomról (elég sok mindent intéztem és a sok papír között fel se tűnt, hogy a lemondásról nem adtak, de ráadásul ígérték az 1 héten belüli visszahívást, tehát ha tudom, hogy nincs papír lehet akkor se fogtam volna gyanút), a telefonos hölgy viszont tudott róla, hogy már kértem lemondást október 29.-én is, tehát nekik ez mégis látszott a rendszerben! Tehát a januári lemondásomról tudok csak papírt küldeni, ha kell (azt viszont nagy kegyesen végül végrehajtották elvileg, tehát ezzel az eggyel nincs is baj)
Viszont nyilvánvalóan nem kizárólag személyesen velem szórakoztak, tehát feltételezem minden ügyfélnél él az automatikus 2 éves hosszabbodás (azt mondták a szerződésben is benne van, ha nem muszáj nem állnék neki keresgetni), az 1270 ft-ra mindenkinek rájön a 800ft és a plusz 4-500ft és gondolom a lemondásnál sem csak engem szívattak, hanem ez a bevett módszer. A végén pedig ahogy írtam még próbáltak mindenféle ingyenes meg ajándék ajánlattal próbálkozni amit természetesen elutasítottam, sőt a családomban mások is felmondták a saját szerződésüket a telenorral a történtek miatt.
sáros_tehén 2016.02.09. 14:55:55
Meg kell nézni hogy a szerződésben mi van írva, mikor lehet lemondani. És akkor KELL. Írásban, hogy legyen nyoma. (tértivevényes ajánlott levél.)
KaTe 2016.02.09. 15:14:48
Lalikám 2016.02.09. 15:19:18
AtiSnatch 2016.02.09. 15:27:10
@Poszter: legyen szíves az internetmodemet minél előbb leadni a szolgáltatójánál. köszönjük az együttműködést.
atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.09. 15:41:10
atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.09. 15:43:36
:)) Nem olvastad a posztot? El is hálták:
"Az előfizetési díjnak ugyanis a dupláját számlázzák"
Szóval a poszter meg is lett baszva.
AtiSnatch 2016.02.09. 15:45:21
atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.09. 15:48:15
egy_kommentelo 2016.02.09. 15:50:50
FDToth 2016.02.09. 16:06:48
Terézágyú 2016.02.09. 16:08:31
Beerhead 2016.02.09. 16:08:31
"** 2 év tarifahűség és valamely MyBusniess Extra vagy Extra szolgáltatáscsomag megrendelése esetén a kiegészítő havidíj (mely lebeszélhetőséget és adatkeretet nem tartalmaz) jóváírásra kerül."
www.telenor.hu/uzleti/business-all-in
Sajnálom a posztolót, de a cégével sokkal nagyobb szopásokat is át fog élni, ha hisz az adott szó szentségében.
Beerhead 2016.02.09. 16:10:45
Postírót annyiban ekézném, hogy ez nem apró betű, ott van a táblázatban.
Terézágyú 2016.02.09. 16:12:05
Terézágyú 2016.02.09. 16:19:17
Van egy régi sztori, hogy a parasztember autót vesz és jól átverik az üzletben, mert az alapárhoz hozzáadnak mindenféle "extrákat". Mit tesz isten, az üzletvezető egyszer egy tanyát vásárol, és ide szeretne egy tehenet - éppen a parasztembertől. Az meg elad neki egyet, de külön felszámolja neki a "légyelzavaró berendezést (más néven farok), a "tej tárolására alkalmas berendezést (tőgy)" stb.
AaronX8 2016.02.09. 16:19:49
Habár szerintem a szolgáltatás végösszegéről (adókkal súlytva stb.) szerződéskötéskor kellett volna az ügyintézőnek kiszámolnia.
Beerhead 2016.02.09. 16:25:20
Illetve egy újabb akna: "Promóciós jelleggel visszavonásig új MyBusiness All-In tarifacsomagos előfizetés vásárlása esetén nincs kapcsolási díj."
atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.09. 16:47:32
sőőtnagyonis 2016.02.09. 17:16:13
Nick-son 2016.02.09. 17:30:55
De már a riasztós cégnél is amikor le akartam mondani 7! év után az előfizetést azzal jöttek nem lehet felmondani mert hogy hűség. Amikor megkötöttem az értékesítő valóban csak úgy köthette meg, hogy 1 év hűséget írjunk bele. Mondja is nem csinálnak ebből gondot, csak két hónap után ne kötögessék ki, ha már ők kiépítették. De ha eladom ilyesmi akkor semmi gond, megértik. Aztán a szerződésbe csak belecsempészték, hogy határozott idejű 1 éves, ami automatikusan hosszabbodik, ha egyik fél se mondja fel. Szerintem ez nettó mocsokság. Ha valami éveken át hosszabbodik akkor azt határozatlan időre szabadna csak megkötni. Nem lehet már egy intatlant eladni, mer a telefon ekkor jár le, az internet akkor, a riasztó amakkor, akármit csinálsz valaki tartja a markát.
Ember... eladtam az ingatlant, mit akarnak védeni? Még a biztosítást is le lehet mondani ilyenkor... miután elmondtam, hogy senkiházi viselkedés amit csinálnak már nem kérték a kötbért. De kitalálták, hogy a leszerelésnek is van díja... anyátok.
Szomorú, hogy minden cégnek a szarháziságokon jár csak az esze, teljesíteni meg nem akarnak.
Itt nálunk tényleg nincs se tisztesség, se adott szó, semmi ami számít.
Rejtélyes 2016.02.09. 17:48:49
atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.09. 18:04:01
Egy újszülöttnek minden vicc új. A világ teremtése óta használják ezt a módszert a mobil- és internetszolgáltatók.
atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.09. 18:08:53
Ja, hogy a poszter se nézte meg a díjtáblázatot. Hogy el fog csodálkozni, ha kiderül, hogy 34,93 Ft a percdíj, és még kapcsolási díj is van!
Attól még persze nettó szemétség.
milyen nőazilyen 2016.02.09. 18:41:46
KRT 2016.02.09. 19:58:35
Nick-son 2016.02.09. 21:47:04
Minden gyenge szabályozási kísérletre kitalálnak egy újabb mocsokságot. Jól szolgáltatni nem akar már egyik se. Inkább marketing, hogy húzzuk be a parasztot, aztán egyoldalú szerződés (mást úgyse lehet aláírni, vagy kéred vagy nem) és el se tud menni.
Megoldó 2016.02.09. 22:14:09
www.origo.hu/techbazis/20150612-nmhh-felhasznalo-szolgaltato-szerzodes-modositas-egyoldalu-ketoldalu.html
Ja és nincs hosszabbodó hűség, főleg nem automatikusan...
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.09. 22:28:40
Internet szolgáltatóval meg Dunát lehet rekeszteni, válassz egy kisebbet, barátságosabbat.
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.09. 22:32:21
Zirowe 2016.02.09. 23:49:51
Nem egy korábbi t-s posztnál volt, hogy nem létezik az "örökéletre magától meghosszabbodó" előfizetés?
milyen nőazilyen 2016.02.10. 05:37:56
Igazad van, ebben már leírták, hogy melyik az a paragrafus.
Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2016.02.10. 08:06:57
nem érek rá 2016.02.10. 09:14:01
McZozo 2016.02.10. 09:57:15
A te altalad idezett linkbol. Tehat amit allitasz cask maganszemelyre igaz. Uzleti elofizetes eseteben nem.
2016.02.10. 12:22:22
2016.02.10. 12:23:34
joska61 2016.02.11. 09:31:20
Mocsár 2016.02.18. 21:12:27