A hely, ami maga sem tudja, hogy hogy hívják, és ahol az Eszterházyban azért penészes a mascarpone, mert az ilyen és kész. Eleve, mit keres mascarpone az Eszterházyban?
Tisztelt Új Buda Terasz!
(bár Word így is elfogadja, azért a honlapon igazán lehetne Újbuda - de ha tudatos, és tényleg így képzelik az új Budát, inkább átköltözök Új Pestre)
Ma betévedtünk feleségemmel és gyermekemmel Önökhöz. Három sütit kértünk, plusz ráadásként egy Eszterházy szeletet.
A három sütemény, bár száraz volt, lecsúszott, de az Eszterházyn penészfoltokat véltünk felfedezni. Mikor ezt szóvá tettem az eladóhölgynek, Ő tájékoztatott, hogy ez a mascarpone miatt van, amit a süteménybe raknak, és többször volt már ilyen(!!!). A mondandója süteményre vonatkozó részét kétségbe vontam, mondván a mascarpone nem „penészes tejtermék”, erre annyit tudott válaszolni, hogy ezt a szakács mondta és ezt így kapják, Ő erről nem tehet.
Le kell írjam, hogy rögtön felajánlott egy másik szelet süteményt, amit el is fogadtunk, de így is kértem a panaszkönyvet, nem voltam elégedett a hozzáállással.
Megkaptam a szép lila színbe kötött „Vendégkönyvet”, melyet én is meg tudok venni bármelyik papír-írószerben pár ezer forintért, majd amikor megkérdeztem ,hogy van-e számozott oldalas vásárlók könyve a helyiségben, a nem meglepő, „Ja, hogy Ön arra gondolt?” megjegyzéssel a hölgy méltóztatott átadni a vásárlók könyvét. Miután beleírtam aggályaimat, még egyszer elhangzott a „Nem én tehetek róla” varázsmondat. A vendégkönyvet még olvasgattam egy kicsit, minő furaság, találkoztam benne a vásárlók könyvébe illő bejegyzésekkel is.
Csak, hogy segítsek eligazodni abban, hogy mi az egésszel a gond:
- Penészes süteményt adnak
- Meg akarják magyarázni, hogy nem Önök tehetnek róla
- a Vásárlók könyve helyett Vendégkönyvet adnak
Ez így együtt azt mutatja, hogy ez tudatos!
Kíváncsi vagyok, hogy név, cím és telefonszám megadása után, fognak-e valamilyen választ adni!
Az utolsó 100 komment: