Csak egy tablet lett volna, aztán tessék, nem Homár-poszt lett belőle?
Veddvelem.hu és a Gigadeal.hu tökéletes kapcsolata!
Sziasztok, egy rövid ki történet arról, hogy a fentebb említett két céget miért kell elkerülni jó messziről.
Történt, hogy kedves családomat szerettem volna meglepi egy tablet-el , nem egy nagy érték, nem is ez a lényeg. Megrendeltem december végén, január első hetében ígérték, hogy a megrendelt "készülék" átvehető személyesen. Barátnőm befáradt, elhajtották, hogy nincsen ott, de hogy milyen jó fejek ingyenes kiszállítják január második hetére. Rendben, cukik.
Második hét, semmi hír, mondom felhívom már én őket, hogy mi is a helyzet, sajnos a szállító nem tudta hozni, mikor a termék " Raktáron" címszóval jelent meg az oldalukon, már sajnos tudom hol a raktár a termék minőségét látva. A harmadik hét elején kaptam kézhez , összenyomott csomagban, trágya állapotban. Még mindig rendben, ebben nem hal meg a cucc, kinyit, bekapcsol, beállít. 10 perc használat után kontakt hiba, megállás nélkül rezonált a képernyő. Még mindig nem voltam ideges! ( ez volt a veddvelem.hu, akitől rendeltem )
Garanciajegy nincsen, a számla a biztosíték, itt jön be a képbe a Gigadeal. A honlapjukon kell regisztrálni a terméket, ha hibás, és kapunk újat. Mivel én dolgozom, így édesanyám vitte vissza hozzájuk a szervizpontra, a leírásba leírtam a hibát és FELTÜNTETTEM,HOGY CSERE!!! Sajnos édesanyám, nem ért hozzá, és rádumálták, hogy küldjük szervizbe, az úgy jó lesz.
Mondom rendben, jó egy "új" tabletet kapni, ami szart sem ér. Már picit kezdtem felkapni a vizet, csak mert átverték édesanyám. Egy hét után visszakapjuk, tesztelés eredménye : "6 órás használat után nem jelentkezett a probléma, ROM csere ". Bekapcsolom, 5 perc után már megint hányingerem van, annyira "jó" . Felhívom őket , és kioktató hangnemben megkaptam, hogy megint visszaküldhetem szervizbe, vagy tartsam meg, de hogy én pénzt nem kapok vissza,az biztos! Rendben, akkor játszunk így!
Írtam nekik egy hosszú levelet, amit most nem idéznék, ennek hatására a vezetőjük felhívott, hogy visszakaphatom a pénzt azon nyomban, csak ne írjak negatív kommentet. Gusztustalan, amit eddig is műveltek, de erre rábólintottam.
A Gigadeal visszairányított a Veddvelem-hez, hogy rendezzem le. Tegnap jött egy levél, hogy három opció közül választhatok, hogy visszakapjam a vételárat, a készpénzes kifizetést választottam, biztosra mentem. Munkásembőr vagyok, így édesanyám ment megint csak, viszont most itt hajtották el, hogy nem válaszoltunk a levélre ( VÁLASZOLTUNK, és meg is írtuk, hogy édesanyám fog menni érte ) , és erre nincsen lehetőség. Itt volt vége, felhívtam őket, és elmondtam a véleményemet, mára ígérték az utalást, nincs a számlámon.
Aki csak tudja, kerülje ezt a két undorító, szemérmetlen, csaló társaságot!
Gergő
ui: a tablet egy 2.000 forintos Android másolat volt, véletlen sem azt kaptam, ami meg volt hirdetve
Ezt teheti hasonló helyzetben:
Kedves Gergő!
A 10.000.-Ft eladási ár feletti tartós fogyasztási cikkekre egy év kötelező jótállás vonatkozik. Abban az esetben, ha e határidőn belül a készüléken hiba jelentkezik a vállalkozás köteles helyt állni. Mentesül e kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba a vásárlást követően a nem rendeltetésszerű használat folytán keletkezett. A vállalkozás ennek bizonyítása céljából jogosult szakértőt igénybe venni, akivel szemben azonban elvárás, hogy a jogszabályok és a szakma ismereteinek birtokában egyértelmű, pontos és egzakt választ adjon arra a kérdésre, hogy a készülék hibás-e és ha igen, mikor keletkezett a hiba.
Ha a hibás teljesítés megállapításra kerül, és a hiba javítással orvosolható, akkor a vállalkozás elsőként ennek teljesítésére köteles. Elállni a szerződéstől, és a termék árának visszafizetését kérni csak akkor lehet, ha a javítás vagy csere nem vezet eredményre vagy azt a vállalkozás nem tudja vagy nem akarja teljesíteni.
Esetedben az állásfoglalás megadásával felkért szerviz azt állapította meg, hogy a készülék nem szenved hibában. Jól tetted, hogy nem hagytad annyiban az ügyet és írásban kérted ügyed újbóli kivizsgálását. Bízunk benne, hogy a vállalkozás ígéretének megfelelően visszaadja a termék ellenértékét. Amennyiben ez nem történik meg, javasolt írásban újra felkeresni és határidő tűzésével kérni a teljesítésre. Ennek eredménytelen eltelte esetén még mindig fordulhatsz Békéltető Testülethez, melynek meghallgatásán az adott megyében székhellyel rendelkező vállalkozás köteles személyesen megjelenni, így nagyobb eséllyel sikerül megegyezéssel zárni vitás ügyedet.
Bízunk benne, hogy az ügyed mielőbb megoldódik. Sok sikert kívánunk!
Jogszabályi háttér, ha hivatkoznál rá:
Carradine a gardróbszekrényben 2016.03.23. 15:30:02
Antalbaba 2016.03.23. 15:32:01
Terézágyú 2016.03.23. 15:35:23
Rövid? és ki?...
Terézágyú 2016.03.23. 15:37:10
De "jómunkásember"? .....
Antalbaba 2016.03.23. 15:38:43
2. Annyi helyen verik át az időseket, miért nem tudott vmi tetterős humán bedzsalni ügyintézni? Sok sikert persze a végső megoldáshoz, de van benne némi önsorsrontás...
Terézágyú 2016.03.23. 15:40:31
Mondjuk ez érdekes, hogy ők tényleg nem tapasztalták a hibát, vagy tényleg ilyen szemetek, hogy csak azért is ráírják,hogy nem hibás...
Egyébként eszerint még rosszabbodott is a "készülék" (a poszter tette idézőjelbe) állapota?
Merthogy előtte: " 10 perc használat után kontakt hiba, megállás nélkül rezonált a képernyő"
Terézágyú 2016.03.23. 15:46:28
"Annyi helyen verik át az időseket, miért nem tudott vmi tetterős humán bedzsalni ügyintézni? Sok sikert persze a végső megoldáshoz, de van benne némi önsorsrontás..."
Igen, két alkalommal is szegény anyját küldözgeti ide-oda...
The Crazy One 2016.03.23. 16:22:08
zserzsenne 2016.03.23. 16:24:08
Komolyan nem értem, erősen wtf kategória.
Deviáns 2016.03.23. 16:28:32
Lehet hogy az ideges (érzékeny) kicsit.
tejfölbiztosítás 2016.03.23. 16:28:46
2016.03.23. 17:11:29
atpijkamo99 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.23. 17:12:37
Terhes nőt küld maga helyett.
"visszakaphatom a pénzt azon nyomban, csak ne írjak negatív kommentet. Gusztustalan, amit eddig is műveltek, de erre rábólintottam."
Gerinces ember.
2016.03.23. 17:14:28
Az meg milyen állat? Egyrészt képzavar, mert hogyan lehet egy tablet egy szoftver másolata, másrészt ha ettől eltekintünk, akkor ezt úgy kell érteni, hogy valami kamu, Androidnak kinéző, de nem Android rendszer volt a tableten?
atpijkamo99 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.23. 17:15:59
Bőrgyári munkásembör.
atpijkamo99 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.23. 17:18:09
:))
Ctrl-c Ctrl-v. Androidnak kinéző Android. Minden szoftver másolat, másolással sokszorosítják.
Terézágyú 2016.03.23. 17:36:27
tejfölbiztosítás 2016.03.23. 18:09:08
@atpijkamo99: engem soxor érdekel, hogy amiket olvasok weben,m eredetileg ki írta be. Milyen ember az, milyen illat volt épp akkor ott, miket gondolhatott közben.
amindenes.blog.hu 2016.03.23. 18:13:17
The Crazy One 2016.03.23. 19:54:58
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.03.23. 20:21:44
"vagy tartsam meg, de hogy én pénzt nem kapok vissza,az biztos! "
Aha, törvényt látták már?
Amúgy 20 ezerért nem érdemes ilyesmit venni, vagy ha már veszel, akkor rendelj ebayről, ott kevesebb a macera. Gari arra sincs (bár van), de hát itthon sem volt.
tejfölbiztosítás 2016.03.23. 20:34:04
AtiSnatch 2016.03.24. 08:44:43
joska61 2016.03.24. 09:30:21
JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.03.24. 10:09:53
Ádám 2016.03.24. 10:32:21
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.24. 10:47:27
Miért nem vesz értelmes, ismert helyen, értelmes terméket? Ennyire fillérbaszó állat hogy lehet valaki?
Meg a barátnőjét küldi????
AtiSnatch 2016.03.24. 10:49:54
2016.03.24. 10:53:10
De miért kellene ilyen klónt tennie a készülékre a gyártónak? Az ilyen gagyi készülékekre simán Android 2.3-at dobnak, amit egyszerűbben, olcsóbban meg tudnak tenni, mint hogy klónokkkal szarakodjanak.
zooDoo 2016.03.24. 11:19:31
Whehehe hahahaha.
Veddmegnélkülem kft-t meg messziről kerülni fogom :D
fillérbaszó vadász 2016.03.26. 08:39:28
Ebben a videjóban meg a "Telenor Szerencsejáték Zrt"-től lehetett nyerni:
www.youtube.com/watch?v=l46JvlL99vg
Csak az "ügyintéző" nem vadászt keresett fel.
Allehandró 2018.02.26. 20:52:38
Első vásárlásom volt ilyen ócsó bótnál, rögtön meg is kaptam a leckét.
Megkapom a gps-t ami nem működik, karcos, töltője is szar. Fasza.
Telefont nem veszik fel semmilyen időpontban. A gép visszahívást ígér ami nem történik meg. Ez így ment egy hétig.
Írok nekik, hogy ez a gond.
Ok. A kezelési útmutatón lévő webhelyet keressem fel.
Megkeresem a papírt, nyomtatva volt. Olyan nyomtatóval amiből már rég kifogyott a tinta.
Kb 20 verzióját próbáltam ki a mindenféle jelekből álló webcímnek amire sikerült eltalálnom a valódit. A nyomtatványon amit ki kell tölteni rögtön számlaszámot kér. Számlát nem kaptam. Újra email az ügyfélszolgálatnak. Válasz, számlát letölthetem a másik webcímről ami tinta nélkül nyomtatott papíron van. Ok, sikerül kiböngészni.
Hát nem egy kész számla letöltésére volt lehetőség hanem csak jelezhettem, hogy kéne számla. Rendben, kérésre kiállították, elküldték.
Így már sikerült kitöltenem a kérelmet a visszaküldés ügyében amit majd elbírálnak.
Telt az idő, elbírálták. Visszaküldhetem, adtak címet.
Később értesítettek, hogy a készülék karcos ezért nem fizetnék vissza a teljes árat hanem kb 20%-al kevesebbet. Hát tudom, hogy karcos de nem én karmoltam össze hanem valaki abból a pár emberből akinek már előttem kiküldték azt a szemetet. De nem vitatkoztam, bizonyítani nem tudtam volna, bár ők sem. Elfogadtam a csökkentett árat.
Kaptam egy mailt, hogy az eladó elutalta a pénzt, pár nap és megkapom.
Ránézek a számlámra 10 nap múlva és semmi. Gondolták hátha nem nézem meg.
Újra írok nekik, hogy nem kaptam vissza semmit. Ohh, hát nem tudják mi történhetett de most már tényleg elutalták, pár nap és odaér. Pár nap múlva tényleg ideért. Ez így 3 hónap volt.
Tisztességtelen bűnbanda akik szemetet árulnak és az ügyintézés is a legmocskosabb módon van megnehezítve. Na nem akkor amikor megveszed, csak akkor ha problémád van vele.
Gruppi, Gigadeal undorító. Jó sok embernek el fogom mesélni.