Tékozló Homár

Tisztelt CBA! / Kedves Ügyfélszolgálat!

2016.04.19. 16:01 | Homár Hilda | 88 komment

screenshot_2016-04-19_15_42_01.png

Csudálatos és alapos elemzés a Dózsa-István sarkon található CBA abc-ről. Én ugyan soha nem jártam ebben az üzletben, de tudom, honnan koppintották! Igaz, a Katona József utcai Reál végül hiába hozta évekig hiba nélkül ezt a lehangoló fílinget, végül úgy bezárták egyik napól a másikra, hogy még csak különösebb űrt sem hagyott maga után. 

Tisztelt CBA! / Kedves Ügyfélszolgálat!

Gratulációmat és köszönetem szeretném kinyilvánítani Önök felé az egyik üzletükben tapasztalt lenyűgöző teljesítményük okán. A mai vadkapitalista, elképesztő versenyt diktáló világunkban ugyanis valóban LENYŰGÖZŐ, hogyan tudnak egy olyan pöcegödörhöz hasonlító helyet nyereségesen üzemeltetni, mint VII. Dózsa György út 54. szám alatti, valamelyik rendkívül jóképességű partnerük által üzemeltetett üzletük. Bár -ha jobban belegondolok-, az üzletet vezető cirkuszi majomnak nincs is olyan nehéz dolga!

A kerület legmagasabb árait, párosítva a szolgáltatások teljes hiányával: egy ilyen üzleti terv után Samuelson-Nordhaus egymásnak nyalja meg mind a 10 ujját. De az árak egy dolog, az üzlet HR politikája az ami igazán meggyőzött arról hogy, a bolt vezetői nem szarral gurigáznak! Helyettük vélhetően a dolgozóknak van kiadva ugyanez a feladat, más nem indokolhatja azt az ELKÉPESZTŐ letargiát az alkalmazottakon, amit a boltba belépve tapasztalhat a gyanútlan vásárló, aki betérne egy hideg és kemény péksüteményre, vagy kellemesen puha és meleg zöldségre (két tulajdonságot felcserélhetnék ha van rá idejük).

A bolt elrendezője előtt szintén le a kalappal: a kedves vásárló belépve mintha csak saját nagymamája nappalijába lépne be - már ha a kedves vásárló nagymamája egy földalatti, szűk, sötét de cserébe redvás és nedves bunkerben tengeti mindennapjait. A régi korokat idézik a világ magasan legbúvalbaszottabb kasszásai is, rajtuk a legalább 4 számmal nagyobb, koszos pulóverrel együtt, ami minden falusi közért alap arculati elemeit remekül utánozza.

Tisztelt Boltvezetők! Ne hallgassanak az utálókra sem! A Paypass-fizetés csak az imperialista nyugat furmányos találmánya, továbbra se fektessenek be 2 új terminálba, hogy aztán a gonosz kampósorrúak röhöghessenek a markukba, miközben rejtett kameráikon keresztül figyelik, ahogy rabszolgáik másodpercek alatt fizetnek mocskos és zsírfoltos kártyáikkal!

Mindezen remek tulajdonságok ellenére, igazán azt köszönöm, hogy az egészséges életmódomhoz járulnak hozzá: inkább sétálok 2 km-t a Keleti Sparig, ha egy doboz májkrémnél komolyabb árut kellene vásárolnom Önöknél!

További szép napot kívánva, maradva őszinte tisztelőjük,

Üdvözlettel,

Tamás, aki reméli értik az iróniát.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabors 2016.04.19. 16:04:19

elso !!!! amugy sunt nekik

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 16:11:03

Annyira nem vicces, de legalább elmosolyodtam. Ma a Homáron először.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.19. 16:14:26

Tudálékos poszter jópofának gondolt de valójában idegesítő stílussal. A rizsából csak az nem derült ki, hogy mi a baja az üzlettel. Nem vidám a kasszás, kicsi a bolt, hát skandallum. Amúgy ha baja van, minek jár oda? Én sem szeretem a sarki kínai boltot, nem is megyek oda. Írjak róla posztot?

enrico palazzo 2016.04.19. 16:14:53

Kb. 250m a Garay center Penny Markettel, korrekt piaccal. A Spar előtt jóval van még egy CBA, ha már ehhez a szarhoz ragaszkodsz. Ja és minden keresztutcában 6-8 bolt. Életből felmentve, picsogásból 5*

lesclaypool (törölt) 2016.04.19. 16:31:15

eszt a modoros szart!
ki is verte, miután leírta (gondolom több napi munka van benne)?

metal · http://electric.blog.hu 2016.04.19. 16:35:42

Én értem az iróniát, csak ez kurvára nem volt az!

FDToth 2016.04.19. 16:40:07

már jó pár éve tudható, hogy a CBa.k pár kivétellel mind lerobbant, drága és rossz minőségű áruk lelőhelyei. Ha van rá lehetőség, máshol kell vásárolni, ennyi.
Mondjuk amíg a 'nemzeti' dumával ők is emberek százezreit tudják meggyőzni, addig jobb a helyzet nem lesz. De legalább nemzeti, még ha drága és rossz minőségű, akkor is.

Terézágyú 2016.04.19. 16:42:52

Az vótmá, hogy ELKÉPESZTŐen modoros...????????????

És tulajdonképpen mi a baja??????

gabors 2016.04.19. 16:43:52

ebben mi a fogyvedo ?? posztolo lelkivilagat bantottak meg es most hetente jar kezelesre.

amugy ironiaba meg kozel sem ert el van meg par ezer kilometer addig.

Nick-son 2016.04.19. 16:44:12

Na hát ha most búval baszottak az eladók, akkor nézd meg majd őket vasárnap a műszak végén. Nem is tudom létezik-e ennek a kifejezésnek fokozása amit vasárnap használni lehet majd.

Nick-son 2016.04.19. 16:50:05

Az a kifejezés amit a posztban lehoztatok mért nem szerepelhet a hozzászólásban? Nevezetesen hogy a kasszások bú által vannak meghágva.

A témához vágóan írtam, hogy vasárnap érdemes lesz figyelni mennyire lesznek ilyen állapotban és utánajárni van-e a kifejezésnek fokozása ami szükséges lehet a hét végére és a kasszásokra nézve.

Terézágyú 2016.04.19. 16:50:56

@gabors:
"ebben mi a fogyvedo"

Igen, ilyenkor szóljanak hozzá a GVTI-fogyasztóvédők!!! Nagyon kiváncsi vagyok a véleményükre!! Mit mondanak ilyen esetben a fogyasztóvédelmi törvények????

Terézágyú 2016.04.19. 16:54:49

@Nick-son:
"Az a kifejezés amit a posztban lehoztatok mért nem szerepelhet a hozzászólásban?"

De, megjelent :)

"Nevezetesen hogy a kasszások bú által vannak meghágva."

Ööö.. a kifejezés szerintem nem azt akarja jelenteni, hogy "bú által" a "bút"-t mint eszközt használva lettek meghágva, csupán annyit, hogy a meghágó jellemző tulajdonsága volt a "bú", amikor éppen végezte az aktust...

Persze... ki tudja... lehet hogy mégis azt jelenti... de most már nem törlöm ki a fenti megjegyzést, elvégre olyan szép modorosch lett... :) (Ha a pószternek szabad...)

The Crazy One 2016.04.19. 16:59:35

nem hiába remél a poszter, mi értjük az iróniát. Kár, hogy a poszterról ugyanez nem mondható el...

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 17:09:52

@Nick-son: "vasárnap"

Vasárnap vidámak lesznek, mert 100% bérpótlékot kapnak, amit pártunk és kormányunk törvénybe vésett a dolgozók érdekében.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2016.04.19. 17:13:09

"A Paypass-fizetés csak az imperialista nyugat furmányos találmánya"
eddig azt hittem, hogy a hanyatló nyugat ópiuma! :o)

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 17:14:51

@Nick-son: "mért nem szerepelhet a hozzászólásban?"

Téged megtréfált a blogmoci. 2006 óta van egy ismert hiba a blogmotorban, miszerint néha az utolsó kommentet nem mutatja. Kicsit zavaró, mert van egy másik hiba is benne, nevezetesen, hogy nagyon ritkán megeszi a kommentet. Úgy tudod ellenőrizni, hogy ha a kommented a homar.blog.hu/comments oldalon szerepel, akkor majd megjelenik a posztnál is, ha nem szerepel, akkor elveszett véglegesen.

Dikusz 2016.04.19. 17:25:07

@atpijkamo132: ilyen stílusban írhatok posztot?
Az a bérpótlék nem 50%, amit kötelezően meg kell adni?

A Sas utcában volt egy CBA üzlet (nem frencsájz volt)a posztban említett üzletbe kétszer belefért volna. Viszont olyan remek kollektíva volt, hogyha csak tehettem ott vásároltam. Megszüntették, mert állítólag csak éjszaka lehetett árut szállítani az üzletbe. Ennyit erről, ez legalább annyira értelmes hozzászólás volt, mint a poszt.

gabors 2016.04.19. 18:01:53

@Terézágyú: "Mit mondanak ilyen esetben a fogyasztóvédelmi törvények???? "

Milyen esetrol beszelsz mert a posztolo uzlettel kapcsolatos tranzakciorol nem tett emlitest. Nem csaptak be, kar nem erte ? Semmi konkret vasarlot megkarosito/veszelyeteto stb dolgot nem irt le csak maszlag (amit ironianak kepzelt)

Az hogy valami nem tetszik az nem fogyvedelmi kerdes. F@sznak jar ilyen helyre ... illetve ha nem jar akkor mi koze hozza hogy mi van ott.

Az egyeduli megoldas ( a sunon kivul) allamositani a gecibe NER ABC-t csinalni belole :-)

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 18:49:53

@Dikusz: "ilyen stílusban írhatok posztot?"

Ha ki akarod vívni a törzstagok utálatát, és Hilda elismerését, mindenképpen.

"a bérpótlék nem 50%, amit kötelezően meg kell adni?"

Az nem lehet, hogy a dolgozó népért aggódó pártunk és kormányunk puszta gonoszságból lecsökkentette a vasárnapi bérpótlékot 100%-ról 50%-ra! Ugye nem azt akarod mondani, hogy orbán egy geczi? Kettétörik a szívem.

atpijkamo132 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 18:52:02

@gabors: "allamositani a gecibe NER ABC-t csinalni belole"

:)) Ma bennem maradt sok szmájli, örülök, hogy kiadhatom.

atpijkamo133 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 19:02:55

Ül a vicces kis törpe a bazinagy dolgozószoba-termében, hallgatja, mit habonyg a tanácsadója a fülébe, néha elismerően csettint, ah, szobrot állítunk hortinak az Erzsébet híd közepén? Nagyon jó ötlet, ezt mindenki utálni fogja! Hű udvaribolondja ördögi vigyorral az arcán már vési is lázérral gránitkőbe az újabb törvényt, előránt egy eladott lelket a ládafiából, és küldi is, hogy az egyéni képviselői indítványként beadja a parlamentbe, ahol a zombik smitti gyorsasággal szentesítik azt.

gabors 2016.04.19. 19:13:33

@atpijkamo133: ", hallgatja, mit habonyg a tanácsadója a fülébe, "

helyesen , "hallgatja, mit habonyg a nem-tanácsadója a fülébe,"

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.04.19. 20:07:16

Jajj, nekem ez nagyon tetszett! Akkor én mochdohrosch vagyok?
Ti megszokásból köpködtök, vagy valami bérpótlék jár érte?
Ne legyetek mán ilyen búvaltoszottak, me még állásajánlatot kaptok!

The Good Boy ! 2016.04.19. 22:12:30

"rajtuk a legalább 4 számmal nagyobb, koszos pulóverrel együtt, ami minden falusi közért alap arculati elemeit remekül utánozza."

Bocs, de ezen felkaptam a vizet, még ha valami irónia féle akart volna lenni (annak sem jó)!

Te poszterek legalja! Büdös pesti lételemedből mikor dugtad ki utoljára az orrodat? Hosszú hétvégére vidékre vagy a balatonra leutazni velneszezni (direkt írtam így!) nem ér!
csak tájékoztatlak (noha nem vagyok nagy falusi "közértbe" járó ember, pedig falun lakok közel 20 éve), hogy falun is élnek tisztességes, becsületes, normális és a szösszeneteddel ellentétben tiszta, és divat terén /feltételezhetően/ hozzád hasonlóan tájékozott, sőt ruhaüzletben vásárolni is képes emberek. Hihetetlen ugye? Egyszer ki kellene mozdulni, és "lealacsonyodni" a falu szintjére. Képzeld: kicsiny falunkban lévő "egyszemélyes" bolt, valamint a szomszéd falu "közértje" (csak szólok, vidéken, falun nem így hívják, hanem, hogy "bót") eladója, eladói mind tiszták és kulturáltan, tisztességesen öltözött emberek. Biztos van kicsiny országunk kevésbé szerencsés gazdasági helyzetben lévő régióiban kevésbé igényes eladó is, de nem ez jellemző a vidékre.
Gusztustalan, ahogy megnyilvánultál, meg az is, hogy Hilda nem gyomlálta ezt a mondatot!
Utólag viszont elnézést minden tisztességes, vidéket nem lenéző budapesti polgártól, ha esetleg magukra vették volna mondandóm elejét, nem nekik szántam, vagyis nem a tisztességes többségnek!

atpijkamo134 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 22:14:26

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Gondoltam, hogy jónéhány homározónak tetszeni fog. Nem baj, hogy neked tetszett, különbözőek vagyunk. Te nem vagy modoros, ezt bármikor tanúsítom.

A humoristának/sztendáposnak éppen az a nehéz, az a feladata, hogy olyanokat mondjon, ami a nagy többségnek tetszik. Sokat csiszolják az előadásukat, nem egyszerű feladat.

atpijkamo134 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 22:27:58

@metal: @Azie: Javítsatok ki, ha tévedek, de ez szerintem irónia volt. Kicsit modoros, nem túl vicces, de attól még irónia. Olyan mintha azt mondanátok, hogy nem mondatokat írt. Rossz mondatokat írt, de ezek attól még mondatok.

atpijkamo134 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.19. 22:31:45

Engem például borzasztóan zavar, hogy a mai beszédben a "történet" szó átvette az "izé" szerepét. Hallgatok a rádióban egy beszélgetést, mondjuk politikáról, hírekról, és percenként kimondják a "történet" szót, minden különösebb cél nélkül. Biztos sokakat egyáltalán nem zavarja.

Dikusz 2016.04.19. 22:59:50

@atpijkamo132: csak a biztonság kedvéért kérdeztem, eszem ágában sincs így írni.
Ha jól olvastam, akkor a tavalyi boltzár bevezetésekor kötelezően 100% volt a bérpótlék. A mostani az újranyitáskor 50% lett. Alig hiszem, hogy megadják a 100%-ot, ha nem muszáj.
Egyébként nemrég jöttem haza egy Tesco-ból. Egy órával zárás előtt jutottam oda, már nem voltak olyan sokan, megkérdeztem az egyik eladót, mi a helyzet az újranyitással. Úgy tűnik a pult másik oldalán állók nem örülnek neki. Azt mondja nagyon keveset fizetnek, nincs hétvégéjük, ünnepük. Ebben az áruházban nyolcan mondtak fel az újranyitás miatt. Azt is mondta, hogy a diákoknak majdnem a dupláját fizetik a hétvégi munkáért mint nekik. Megértem őt, bár mégis meglepődtem azon amit mondott. Ezt az oldalát nem nagyon ismerjük.

Az értünk éjjel-nappal aggódó kormányunkra sok mindent mondanék, az általad említett szó a finomabbak közül való, amivel illetném a t.Ház tagjait.:D

Dikusz 2016.04.19. 23:16:12

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: nem kötözködni szeretnék, csak megkérdezném, hogy Neked mi tetszett benne? Elolvastam, az iróniának nyomát sem látom a posztban. Attól, hogy odaírja a poszt végére, hogy reméli értik az olvasók az iróniát, ez nem az. Ez kőkemény tahóság. Mi abban az irónia, hogy a koszos pulóvert összefüggésbe hozza a vidéki kisboltokkal. Az ezután következő bekezdést meg inkább nem minősíteném. Az említett Spar üzlet távolsága meg talán a negyede annak, amit írt.

The Good Boy ! 2016.04.19. 23:20:49

@Dikusz: "...nincs hétvégéjük, ünnepük..."

ez így egész pontosan nem igaz! Ünnepnapon továbbra sem lehetnek nyitva, tehát ünnepük van. Szemben a rendőr/mentős/orvos/tűzoltó/benzinkutas stb. dolgozókkal, akik eddig is dolgoztak vasárnap és ezután is fognak, viszont ők ténylegesen ünnepnapon is azt teszik!

A másik: hétfőn az egyik üzletben az egyik, már idős eladó több percig traktálta egyesével a vevőket. Mindenkinek elpanaszolta a vasárnapi munkával kapcsolatos sérelmeit (sparban történt az eset, ahol nem is volt vasárnap még nyitva az üzlet! Ennyit a néni hitelességéről), és a legkevésbé az zavarta, hogy a sor miatta nő, illetve nem halad, mert a pulton könyökölve panaszkodik. Aztán akkor hagyta abba, amikor szóvá tettem neki, hogy jó lenne, ha a munkáját végezné, mert a kiszolgálás gyorsasága fontosabb számomra, mint az ő vélt vagy valós sérelmei. Ja, és mielőtt valaki bunkónak vasárnapi vásárlónak tart, közlöm, hogy a családi vállalkozásainknak jött a legrosszabbul a boltzár eltörlése, mert a nyitva tartó egységek vasárnap megcsinálták a hét eleji napok együttes forgalmát. lehet irigykedni, de a család tagjainak az elmúlt egy évben nem volt szabad vasárnapja. Mégsem volt sírás-rívás, mint ahogy most sem, hogy eltörölték.

Dikusz 2016.04.20. 00:22:22

@The Good Boy !: bocs, tényleg igazad van. Mindent le akartam írni amit mondott, de nem sikerült hibátlanul. Egész pontosan azt mondta, hogy ha 4 napos az ünnep nekik nem az, közte dolgozniuk kell.

A Sparral kapcsolatban (lehet már írtam): közvetlen a házunk mellett van egy boltjuk. Szerintem nem sok kisebb üzletük van, de ettől még lehetne forgalmasabb. Amikor tavaly bevezették a boltzárat, megkérdeztem az egyik helyettestől, nem sajnálja-e hogy így kevesebbet keres. Azt mondta annyira keveset kapnak, hogy nem érte meg bejárni a kerület melletti városból. Azért azt gondolom, nem minden vasárnap dolgoztak, váltásban voltak, vagy volt aki direkt kérte hogy jöhessen. Egyébként ez a bolt nem lesz nyitva vasárnaponként. A múltkor csak egy kérdésem volt az egyik kasszáshoz, mégis szólt, hogy siessek, mert figyelik, hogy mennyit beszélget a vevőkkel.
Miért gondolod, hogy bárki is irigykedne? Az előző hozzászólásomban a Tescós eladó azt is mondta (50 év körüli, mindig kereskedelemben dolgozott), hogy a plázákban lévő üzleteknek éri meg a vasárnapi nyitvatartás. Nekik nem (régebben sem), mert nincs a közelükben lakótelep.

ööö,izé 2016.04.20. 01:09:00

"egy ilyen üzleti terv után Samuelson-Nordhaus egymásnak nyalja meg mind a 10 ujját."
Aztaaa :-))))) Ez a Homár második legjobb posztja, de csak mert a legjobb az enyém volt! A történet túl keserű ahhoz, hogy nevetni tudjak.

Kérdezitek mire ez a poszt? Ha a CBA márkanév -vagy mi a szar- tulajdonosai jó nagy picsánrúgás terápiát használnak a bolt tulajánál, az hátha összeszedi magát, jófej lesz, amitől az alkalmazottak mosolyognak, kiglancolja őket is és a boltot is, nos akkor nagyon is sok értelme volt a Homár történetének második legjobb posztját megírni.

Meg aztán miben volt jobb/hasznosabb a rétinigger de cuki vasutas, vagy a lányanya a második kerületi okmányirodában című mű?

Pedig mondat közben a boltvezetőket nagy kezdőbetűvel írta a poszter, de a szép embereknek mindig többet enged meg a környezet.

ööö,izé 2016.04.20. 01:12:53

@The Good Boy !: Na jó, ebben igazad van, ez tényleg tahóság volt.

atpijkamo134 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.20. 03:42:44

@Dikusz: "100% volt a bérpótlék. A mostani az újranyitáskor 50% lett"

Na de miért csokkentették a felére? Ugye nem nettó gonoszságból? Csak nemzetgazdasági érdek lehet, de nem jövök rá, hogy mi,

Ádám 2016.04.20. 06:20:53

Valaki megosztaná velem a tudását, hogy a szombat éjjeli ill. vasárnap éjjeli munkavégzés esetén mi a bérezés, általában? Ha mostanában a vasárnap nappaliról folyik a vita....

Draconus 2016.04.20. 07:28:12

@atpijkamo134: Azért csökkentették a felére, mert a boltzár előtti állapotot állították vissza. Mindössze egy évig volt 100% vasárnapi pótlék a kiskereskedelemben dolgozók számára (2015. ápr. 1-től), előtte 50% volt, mégis úgy jön le, mintha mindig is 100% lett volna. Ezzel szépen meg is lehet vezetni az embereket... Ezért nézek mindig nagy szemekkel, amikor a 100%-os bérpótlék kerül szóba, mert 4 évig dolgoztam a tesconál, és sosem kaptam 50%-nál többet.

"Ennek fényében a vasárnapi pótlék változása így alakult:

2015. január 01.- 2015. március 14.-ig a kereskedelemben dolgozók számára a vasárnapi pótlék 50%,
2015. március 14.- 2015. március 31.-ig a kereskedelemben dolgozók számára a vasárnapi pótlék 50% - általános szabály, a kiskereskedelmi szektorban történő vasárnapi munkavégzés tilalmáról szóló törvény keretei között foglalkoztatott munkavállaló számára a vasárnapi pótlék 0% - nem kell vasárnapi pótlékot fizetni,
2015. április 1-től a kereskedelemben dolgozók számára a vasárnapi pótlék 100%,
Kszvmtv. 5-6. §-a szerinti üzletek (fentebb említett kivételek) esetében a vasárnapi pótlék 0%."

Amúgy szerintem a volt kollégáim is jobban örülnének, ha inkább a fizetést normalizálnák a 100%-os bérpótlék törvénybe iktatása helyett - vagy inkább mellett. :)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.20. 07:34:56

redvás, búval baszott, szarral gurigáznak. Dögöljön meg a szomszéd lova, de én nem találom az iróniát. Valaki aki végig olvasta: van benne?
@Tamás: ami nem megy, azt ne erőltesd.

@atpijkamo134: pedig de, szerintem is nettó kiqrás van a háttérben, más okát nem látom. Nyitva akartok lenni, akkor nesztek kb. alapbér. Jól felhergelik ezzel az alkalmazottakat, hátha lázonganak majd kicsit. A birkák meg beszopják (és meg*, sajnos :( )

tejfölbiztosítás 2016.04.20. 07:39:47

@Firestarter.18: igen.:) Én az aluljárókról szeretnék írni egyszer, csupán azok falaitól ugyanis igen könnyedén kimegy az emberből a kedv. Az élésre. Életvitel-szerűen sokat használt, étkekkel mindig teli helység a házban: éléskamra. Humorom nem ismer korlátokat...
@metal: de behatolt mélyen elmélyébe a kinyúlt, koszospulóver, értsd meg. Az valóban szarság, hogy az országban az egységnyi területre eső legnagyobb üzletföldön van, mégis sikerül kiválasztania azt, amelyben őt pulóverrel sokkolják.
@FDToth: ők a nemzeti pulóverbolt. Múltkor is ott volt a polcon egy Videoton Colorstar Robbanós Edition tévé, az is úgy _lerobbant_ a polcról, egyenesen bele a kosárkámba. Hát mondom, ha már így alakult..
Különben nem kell szarráaggódni ezt a - majmolva a külföldi nagyboldogságot - hogy a pénztáros nem villog rád 32 foggal, mejjek fehérek, mint snow, s nem flörtöli szénné köztetek veled a levegőteret. Engem egyszer többszörösen szétcsúszött, 64 felé elgondolkodott állapotomban akart szórabírni egy, azt sem tudtam mit köpjek, mit nyeljek (végül nem szívtam ki a puncinedvlyét, ne féljetek, kedves kis mesehallgató emberkék). Valami gond mindig lesz.
@gabors: Hilda egy veszéljes bonba, ne firtasd a nemlétező érzékét, s képességeit egy tematikus blog vezetéséhez, inkább írj verset hozzá, abból sem fog érteni semmit, delegalább azt be tudja annak, hogy múvészet és azértnem. Meg kell védeni a fogyasztót a kinyúlt pulóverektől. Dangerous! A morózusság is veszéljes! Ez volt a baja a poszterolónak, hogy őt senki nem tölti, miközben ő egy szolgáltatásért (is) fizet, elvárná a buzi-nessz klassz osztáljt (No1) ezért a pénzért már! A máji krém árában ez törvényileg benne van!
@Nick-son: eddig az volt a gond, hogy nincsnyitvatartás, mostmár az lesz, hogy lesznyitvatartás? Naneszórakozzatok. Én beleszarok az egészbe, nem létezik, hogy egyénileg ennyi törődnivalója nincs az embernek a saját életében a benne, hogy ilyenszarokkal kell ilyenkollektíven és uncsin foglalkozni. Le-sza-rom. Max vasárnap nem veszek piát, ha akkor jut eszembe. Erre nem sok esély van.
@Terézágyú: de legalább a nyújtottpulóveres szexuálaktus közben nem aggatnak magukra állatnickeket! Ja!, és ha koncertjük van, arra elmennek! Mert mellette ezek jellemzően sztárok ezek a pénztárosok, még ez a jellemző az ilyen emberekre. Nagyon kitombolják magukat amott és ezért van ez.
Péter-Xabó Szilviát láttam tegnap a Ridikülben. Az is jellemzően látja az egészképet (na ja): jött a tipikus külfölön mindenki mosolyog szöveggel éshogy itthon is próbálta terjeszteni a nonverbális igét, persze pont egy leharcolt pénztároson, mely nem vette a lapot. Mindigis taszított az ostoba idelizmus/hurráoptimizmush.
@RosszQtya: mért, a 2-tő ki zárja egy mástt?
@Dikusz: te soha semmi értelmeset nem szólsz hozzá, járj értelmesítő tanfolyamra! De nehogy ki legyen nyúlva közben a pull óvered, köszi! Másik kommentedhez: legalább bepillantást nyertél ha csak 2 percre is a munkásosztály gondjaiba. Őszintén meglep, hogy téged a reakciójuk meglep...
Az irónia ott van benne, annak szellemében íródott az egész. Ne degradáld le magad a népek előtt azzal, hogy érzelmiirányítottsággal értelmezel szöveget. Ennél te több vagy.
@atpijkamo132: "hogy kiadhatom." Kisablakon.
@The Good Boy !: a tisztességes többség nem létezik, ott tényleg minden (még a pulóverek is) megvan ami egy átlag, beszűkült magyar szemének-szájának ingere, így mivel ott az egy komplett kis univerzum, nemsűrűn fogják ki dugnih az orrocskájukat. Mennél inkább pörögsz, annál inkább az önérzetében aortájáig sértett vidéki bugris leszel a szemében, aki csak pattog, kiragadva 1-2 antipéldát, mely csak a rendszert erősíti, nevesen hogy mindenki kurvakoszos.:D A komplett vidéket kérlek ne mosd össze a faluva, merőben eltérő kultúrkörökről beszélünk. Megyei jogú városok, nagyvárosok, középvárosok, kisvárosok, községek, faluk, tanáys térségek: mindegyikben más és már (jó)pár árnyalattal az élet.
De akiket felsoroltál nem minden ünnepnapon dolgoznak, csak amikor úgy van a beosztásuk épp. Nem a legjobb párdhuzam.
De: most, ide elsírtad az eltörlést, szóval volt sírás!:) A Spárdban legendásan lassúk a kaszások valahogy. Nem tudom, a logotípiából áradó mágikus kisugárzás energetizálja őket a nemjó irányba vagy nemtudom, de.

@atpijkamo134: és ebben a történetben mi a történet? Úgy értem történ(h)et valami anélkül, hogy ne lenne _történet_? Na már meginnt meg történ(e)t, hogy történetet írtam, bocsánat! Ez nem történet meg mégegyszer!:D
Gettógonoszság.

zuulululu 2016.04.20. 08:08:49

Huuu de unalmas, el sem olvastam. Direkt ott fogok vásárolni ha egyszer a pesti gettóban jarok (7-8-9-10ker)
Inkabb Ederol kene beszélni!

Dikusz 2016.04.20. 08:39:22

@atpijkamo134: a választ tökéletesen leírta @Draconus:
Én úgy gondolom szemfényvesztés az egész. Mivel a nagy áruházláncok nem lehettek nyitva vasárnap, nem kellett 100%-os bérpótlékot fizetniük.
Azokat a kis üzleteket, amelyek nyitva lehettek, állítólag csak a tulajdonosok üzemeltethették. Egyetlen Spar üzletet láttam (sokat utazom arra) a boltzár alatt is állandóan nyitva, az a Bartók Béla úton van, közel a Gellért Szállóhoz.
A hétközbeni túlórázásért meg nem tudom mennyi pótlékot kellett fizetni a dolgozóknak, biztos nem annyit, mint a hét végn.

Drago Brutic1 2016.04.20. 09:31:48

Szóval a kasszás kinyúlt pulóvere sérti a fogyasztói jogodat...aha. Akkor ajánlom neked ezt a helyet:
www.youtube.com/watch?v=YPZ_Itkzdrw

Potpolett 2016.04.20. 09:46:10

Elmondanám, hogy a szomszéd CBA-ban (V.ker. Nádor-Arany sarka) ugyanilyen viszonyok vannak. Oké, a bolt fancy meg szép meg csillogó, de árukészlet nuku. A hentespultnál az eladó pasi azt meséli a fülem hallatára a kollégájának, hogy hogy és mit csinált az egyik csajával. Aztán a pénztárosok ilyesmiket mondanak az embernek "jöjjön má' át ide ebbe a sorba" vagy "tartsa már normálisan a kezét, nem tudom beletenni az aprót"...és közben végtelenül boldogtalanok és lelakottak.

de a Kossuth téri sparban sem más a helyzet sajna...a CBA-ban legalább van néha nem penészes gyümölcs...

tejfölbiztosítás 2016.04.20. 09:49:58

@Potpolett: mennyivel jobban mutat mindez egy kommentben, mint egy posztban.

pollutio 2016.04.20. 09:52:59

@atpijkamo134: Mérlegelés nélkül halálra ítélném azt a személyt, aki a "történet" kifejezést kontextusából kiragadva, töltelékszó gyanánt nyakra-főre használja. S ez nem irónia...

joska61 2016.04.20. 10:01:43

Szerintem kifejezetten nagy teljesítmény volt ilyen sok karakterben leírni, hogy "A CBA szar".

atpijkamo134 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.20. 10:04:00

@Draconus: "4 évig dolgoztam a tesconál, és sosem kaptam 50%-nál többet."

És ez indokolja, hogy most 100%-ról levegyék 50%-re??? Ezt nem lehet kimagyarázni. Általános restauráció? A kuszaszemű fizetését is visszacsökkentik 3M alá, vagy mi?

atpijkamo134 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.20. 10:08:00

@Dikusz: "Mivel a nagy áruházláncok nem lehettek nyitva vasárnap, nem kellett 100%-os bérpótlékot fizetniük."

És most a kurmány* hirtelen a nagy áruházláncoknak akar kedvezni? A vicces kis törpe sose hazudik. Ő maga mondta, úgyhogy igaz kell legyen, hisz ő sose hazudik. Ő ma... Várjunk... És mi van, ha mégis hazudik?...

* Hoppá, elgépeltem. Na nem baj, most már nem megyek vissza javítani.

atpijkamo134 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.20. 10:10:33

@joska61: +

@pollutio: Támogatom! Lampé Ágnes a Klubrádiótól már mehet is a levesbe. Egyébként is buta egy nő.

InTheGajd 2016.04.20. 10:11:16

És gondolom a közelben nyitni sem lehet egy kisboltot mert olyan magasak az árak. Ha az így van akkor nincs min csodálkozni.

atpijkamo134 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.20. 10:15:02

@csentecsa: "Ha egy törvényt visszavonnak, akkor automatikusan visszaáll a törvény előtti állapot."

Ez már csak azért is ordas hazugság, mert a vasárnapi boltzár, és a 100% pőtlék két külön törvényben van.

Ha az alkotmányt ötnaponta tudják módosítani, és visszamenőleges, alkotmányellenes törvényeket tudnak hozni, akkor nehogymá ezt ne tudnák megoldani kedvük szerint. Maóóóórgit! Góóóndóóólkozz!!!

Mindig elképedek, hogy a fidesz milyen agymosott követőtábort kerált magának. Olajban sütögethetik őket, a szemüket kilphatják, csak csápolnak a pártnak.

atpijkamo135 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.20. 10:23:18

@Drago Brutic1: "a kasszás kinyúlt pulóvere sérti a fogyasztói jogodat"

:))

www.peopleofwalmart.com/

Dr.Démonmac1 2016.04.20. 10:35:31

Zseniális megfogalmazás! Nagyon tetszett.
A CBA-t meg bohjkottálni kell:)

zsoci 2016.04.20. 12:42:57

Nahát a Spar, az pont ugyanaez, azért kár elsétálni.

pengusz 2016.04.20. 13:02:03

@atpijkamo134: Mit jelent az, hogy "kerált"? Ja tudom, csak elütés.
Amúgy muszáLY itt vergődni állandóan a politikával? Szerintem vannak erre liberális/szélsőjobb (nem tudom eldönteni melyik lehetsz) portálok, ahol kiélheted magad.

tejfölbiztosítás 2016.04.20. 13:10:55

@pengusz: inkább aptijankó, mint az a néha beeső barom, ami nem is ember, hanem valami politikai léthalom, a fröcsögésen meg a hülyék sportján kívül semmi más nem jön tölle. Tölle, tölle, tölle, szarabb a világ Tolle!

atpijkamo135 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.20. 13:13:57

@pengusz: A vasárnapi boltzárt érintőlegesen említette @Nick-son: , ebből lett kis eszmecsere. Nem célunk itt politizálni, az élet minden területéről beszélgetünk, és életünk része a politika is. A politika mászott az emberek életébe a boltzárral, nem fordítva. Én szeretném a legjobban, ha pártunk és kormányunk nem azon dolgozna, hogy az állampolgárokat nyomorgassa, és a saját zsebeiket teletömjék, hanem szinte észrevétlenül az ország jobbításán dolgozna, az élet feltételeit teremtené meg, nem pedig világbotrányt csinálna kétnaponként. Nem történne semmi említésre méltó a politikában, és nem lenne más témánk, mint a biztonsági-fémszálas kenyér.

Ha te itt állandó politizálást vízionálsz, szemüveget kell cserélned. Olvass több Homárt, kevesbb frusztrációd lesz.

Galaxmester 2016.04.20. 15:16:22

Biztos jó érzés utálkozni, és másokat megalázni egy kamu posztban, de az író lelke rajta.

ungabunga 2016.04.20. 15:25:45

@Terézágyú:
Ne má!
Eredetileg "búvalbélelt" volt a szó, vagyis hogy tele van bánattal.
Azután a "bélelni" ige átváltozott a b***ni-vá (amint az megszokott az összes összetett szóban, ahol a "tömni", "dugni" és hasonló társaik szerepeltek eredetileg)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.04.20. 15:27:58

@Dikusz: Az iróniával kapcsolatos megjegyzéseidet utólagos engedelmeddel totálisan figyelmen kívül hagyom, mert hozzászólásom még szőr mentén sem érintette a témát. Marad az első mondatod, amire a válaszom:
Tetszett a meglátás, hogy bár piaci verseny van, egyes boltok megengedhetik maguknak a prosztóság luxusát. Szerintem (!) viccesen mutat rá, hogy a nevezett műintézményben
- nincs számára (a vásárló számára) megfelelőnek ítélt árukészlet
- a pékáru nem friss
- a zöldség nem friss
- a céget képviselő alkalmazottak nem hozzák a kereskedelmi kiszolgáláshoz megfelelő viselkedést
- az áruház zsúfolt
- az áruház koszos
- az alkalmazottak öltözéke nem hozza a kereskedelmi kiszolgáláshoz megfelelő szintet (koszos, lóg)
- a fizetés nem lehetséges a kényelmes paypass-szal
- és mindezek ellenére magasak az árak

Ugye mennyivel unalmasabb ez így leírva? Nekem a poszter megfogalmazása sokkal viccesebbnek hatott, jól szórakoztam rajta, sőt, szinte megjelent előttem az az oly jellegzetes lepukkant miliő, ami sajnos nem egyedülálló nálunk.

És itt kanyarodnék oda, hogy de igen, a falusi közért szintjének említése igenis helyénvaló, mert bár pöstön is van dögivel ilyen, de arányaiban mégis sokkal több a vidéki falvakban a fenti leírásnak megfelelő hely (sokat járom az országot). Leszámítva persze a zsúfoltságot és a letargikus alkalmazottakat, mert vidéken az emberek
- nyugodtabbak,
- vidámabbak
- dolgosabbak.
Ez utóbbi általánosításért elnézést kérek, ez az én személyes tapasztalatom.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.04.20. 15:33:41

Még valami eszembe jutott. Vidéki kistelepülés abc-je azért teheti meg, hogy igénytelen hányás módon működik, mert a legközelebbi bót 20 km-re van, de azt is ugyanaz a mókus üzemelteti, ugyanolyan szinten. Tehát nincs igazi verseny. Ezért volna érthetetlen, hogy ezt egy üzletekkel sűrűn tűzdelt környezetben miért lehet megcsinálni. De tudjátok mit? Erre is tudom a választ: mert az emberek igénytelenek és
a) nem teszik szóvá
b) visszajárnak
c) leköpködik azt, aki szóvá teszi ;)

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.04.20. 17:42:35

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:

helyes, én is leköpném. Ha egy nehéz műszak után bemegyek a közértbe egy rohadt tejfölért akkor ne valami vigyorgó csilivili majom szolgáljon ki, mert lefejelem.

Legyen visszafogott és szerény, de serény. Amúgy is minek kellene órákon át mosolyognia. Le van szarva, hogy mosolyog-e vagy sem. Ha valaki abból él, hogy kasszánál árukat csippant le, az nem kell hogy megjátssza, hogy hogy valami nyomorult filmsztár és buli az élet.

Erre senki épeszű embernek nincs szüksége. Végezze a dolgát, mint mindenki. Ha a padló redvás, akkor mossák fel, ha sötét, akkor meg kapcsolják fel a villanyt, ha spórolni akarnak vegyenek ledes világítást.

Ha pedig egy szűk pincehelységben van a bolt és ez valamiért a poszternek nem tetszik, akkor ne járjon oda. Ha drágább, mint a többi és mégis ott vásárol, akkor pedig egy címeres ökör.

Nagyon sok poszt itt felesleges picsogás, de ez különösen semmitmondó volt.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.04.20. 17:50:04

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Nem írtam, hogy mosoly az elvárt, én sem várom el, hogy kinyalják a seggem, meg hogy fűszoknyás svéd lányok, stb. stb.
Úgy van, végezze a dolgát, ebben egyetértünk.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.04.20. 17:56:21

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: hozzá kell tenni, hogy a vidéki kisbolt nem azért drága mert egy rohadt vérszívó kapitalista megszerezte a boltolási engedélyt a földesúrtól és innentől kezdve basáskodik a falun, hanem mert csak így tud megélni, különben tele lenne a falu versengő kisboltokkal. Nem egy olyan szuper üzlet a falusi kisbolt, hiába drága, mindenki amit csak lehet és ha tud megvesz/vagy idősek esetén akár megvetet az áruházban és tartalékol, friss zöldség pedig van a kertben.

Tejet, kenyeret vesznek az emberek, sokan még azt se, főleg amióta vannak a kis automata kenyérgépek.

A poszter itt is nagyon jól tudja, hogy ez nem a kilógó darab, az egyetlen szeplő egy makulátlan franchise-on, amire felhívja most a vezetőség figyelmét, hanem mint egy kényes úrfi kritizál egy köztudottan alacsony színvonalú láncba tartozó helyet.

Lehet azon lamentálni, hogy miért nem vezetik jobban a cba-láncot, miért nem fejlesztenek, de meg is van a válasz: mert a barom így is ott vásárol. Ezt érdemli. Ezenfelül sok baromságot is belekever a mondandójába. Egy kommersz, olcsóságra hajtó láncnak nem kell high end retailnek tettetnie magát, az olcsó, szánalmas urizálásnál nincs rosszabb.

Irbisz 2016.04.20. 18:38:28

@Firestarter.18:
"Tudálékos poszter jópofának gondolt de valójában idegesítő stílussal. A rizsából csak az nem derült ki, hogy mi a baja az üzlettel. "

leirta vilagosan, az ertö olvasassal ilyen komoly problemaid vannak?
nulla kiszolgalas es minöseg, igenytelen lepra belsö es elrendezes, csekely valasztek, korlatozott fizetesi lehetösegek, mindez raadasul qrva magas arakkal parosul ( 2. bekezdes elsö mondat).
A leszarom tablettat bevett eladok csak hab a tortan, bar ez szubjektiv, engem pl. nem zavar ha nem ugralnak körülöttem nagy lelkesen.

szoval ha neked 1 ilyen bolt nem gaz, akkor egesz biztos masoknak sem, es az ilyen igenytelensegnek kellöen nagy elterjedettsegenek köszönhetö h. egy ilyen kupleraj mar reg nem huzta le a rolot.

cipraszon 2016.04.20. 20:01:02

Nem happy a vásárlás? Pedig a pénzedért neked az jár. Ráadásul nagymamád redvás nappalija is eszedbe jut, ahol sokszor megbüntetett.

sutyerák 2016.04.20. 21:07:13

pedig én,mint a szemét vásárló megjegyzem magamnak,ha a pénztáros kiscsaj még visszaköszönni sem tud(lidl),-meg azt is ahol minden szavamat szinte megköszöni(penny),-és azt is hogy a tescoban melyik kedves,melyik unott.
-s,mint vásárló ez alapján megyek abba a boltba,ahhoz a pénztároshoz.
-cba-ba meg járjon az aki szereti az extrém dolgokat

sutyerák 2016.04.20. 21:19:01

aki meg a humorért bírálja az egyik sem volt humorosabb.
mdig azt szoktam mondani:írjanak jobbat!

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.04.21. 00:47:54

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: @Vajk a Vitéz Várjobbágy: Én szoktam viccelődni a pénztárosokkal, ha látom, hogy nagyon üvegesek a szemeik. Néha sikerül egy mosolyt kicsikarnom.

Legutóbb, mikor váltottam az egyikkel pár szót, mondta, hogy nagyon kivan. Kérdeztem, hogy pontosan mi a baj, a monotónia, az áruk emelgetése, vagy mi olyan borzasztó? Mondta: A VEVŐK!

Draconus 2016.04.21. 08:39:14

@atpijkamo134: Hát, ha ennyit fogtál fel abból, amit írtam, akkor max sajnálni tudom, mást kezdeni vele nem.
NEM volt soha 100%-os bérpótlék, kivéve addig, amíg tartott a vasárnapi boltzár. Előtte 50%-os volt. Ha visszavonnak egy törvényt, akkor a törvény előtti állapot áll vissza, azaz az 50%-os bérpótlék. Ennyi a történet.
Az már más kérdés, hogy akkor sem mennék vissza a kereskedelembe dolgozni, ha 100%-os lenne a vasárnapi bérpótlék. (Tök mindegy, hogy 2000 vagy 4000 Ft-ot kapnék pluszba egy napra - havi 80000 nettónál kb. ennyire jön ki -, ha amúgy a fizetés sz@r. A 80000 nettó ugyanis az.) Maximum, ha megemelnék normálisan a fizetéseket, de akkor sem szívesen dolgoznék vasárnap.

Dikusz 2016.04.21. 08:55:04

@atpijkamo95: Hirtelen azt olvastam, hogy nagyon kíván:))
Szerencséd volt, hogy tudtál velük beszélgetni.
Fentebb írtam már, hogy figyelik őket az irodából, mennyit beszélnek a vevővel. Jó, nem kell társalogni, engem is zavar, ha feleslegesen feltartják a sort, de most senki nem volt mögöttem.
Egy példa a miért lehet még a pénztárosnak üveges a szeme: a központból küldtek ki valakit azért, hogy megvizsgálják mennyire figyelnek. Ezt úgy tesztelték, hogy bedugtak a hatos csomagolású ásványvizes palackok közé valamit, és figyelték a pénztáros észreveszi-e. Volt amikor ezt másik boltban dolgozó kollégájuknak kellett megtenni. Ez még inkább lehet ok a kedvetlenségre, mint az, ha a vevők bunkóskodnak.

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.04.21. 09:44:47

@Draconus: "NEM volt soha 100%-os bérpótlék, kivéve addig, amíg tartott a vasárnapi boltzár."

Igen, egy évig volt 100% bérpótlék. Ebből logikailag nem következik, hogy most meg kell felezni. Ezt nem tudod megmagyarázni.

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.04.21. 09:50:23

@Dikusz: "nagyon kíván"

Tényleg hölgy volt. De akkor még hidegebb volt, hosszúnadrágban voltam, és nem láthatta formás, izgatóan szőrös lábamat.

Treff Bubi 2016.04.21. 10:11:07

Nekem több budapesti közért tulajdonosváltását volt alkalmam megérni. A logo és a dizájn változásával nem nagyon tapasztaltam a minőség (árukészlet, tisztasát, eladók viselkedése) változását. Magyarul, a lepukkant közért CBA Primaként is megőrizte lepukkant jellegét, ahogy annak idején Kaiser's-ként is az volt.

Dikusz 2016.04.21. 11:07:56

@atpijkamo95: :))
Talán elmosolyodott volna? A kérdés csupán az, hogy mire megy egy izgatóan szőrös lábbal.
Az már aggódásra adott volna okot, ha az említett esetben férfi a pénztáros.

Egysimaegyfordított 2016.04.21. 15:04:56

Ez a cba télleg borzasztó. Az még borzasztóbb, hogy utoljára kb.8 éve voltam ott és akkor is uyganilyen volt. (Ja nem, azóta a bejárati ajtó fotócellás lett :P)

Draconus 2016.04.22. 07:37:43

@atpijkamo95: "NEM volt soha 100%-os bérpótlék, kivéve addig, amíg tartott a vasárnapi boltzár. Előtte 50%-os volt. Ha visszavonnak egy törvényt, akkor a törvény előtti állapot áll vissza, azaz az 50%-os bérpótlék. Ennyi a történet."

Talán ha a további mondatokat is elolvasnád... Ugyanis benne van a magyarázat. Több szót nem vagyok hajlandó erre a témára pazarolni, nem én tehetek arról, hogy nem vagy hajlandó figyelmesen olvasni, és értelmezni a választ. Sajnálom.
(egyébként bármelyik kereskedelmi egység adhat 100%-os bérpótlékot, nem tiltja semmi; és a kormány is megemelheti egy MÁSIK törvényben, és remélem, meg is fogja)

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.04.22. 09:30:11

@Draconus: "Ha visszavonnak egy törvényt, akkor a törvény előtti állapot áll vissza"

Vicces, hogy vitatkozol, de nincsenek érveid, csak ugyanazt mantrázod, a valóságot meg simán figyelmen kívül hagyod, mert nincs összhangban a fidesztől hallottakkal.

Csak magamat tudom ismételni, de ha nem értelmezed, megint csak hiába. A botzár és a 100% bérpótlék két külön törvényben van, ha a boltzárast visszavonják, a másikhoz nem kell nyúlni. A kurmány nettó rosszindulatból törölte a 100% bérpótlékot, hogy a boltzár visszavonása jobban fájjon a kereskedelmi dolgozóknak.

Igen, 1. régebben más törvények voltak, 2. a kurmány akármilyen törvényt hozhat, 3. és a boltotk a törvényi kereteken belül akármilyen fizetést adhatnak. És? Az evidenciákat hagyjuk, azokon nincs mit érvelni.

pengusz 2016.04.22. 13:08:41

@tejfölbiztosítás: Igyál még egy kicsit, biztos jobb lesz.

pengusz 2016.04.22. 13:12:30

@atpijkamo135: Frusztrációm nem csak nekem van, hanem annak is, aki 135 nicknévvel van beregisztrálla ide, sikeres vállalkozásai vannak, és egész nap az aktuális kormányt szidja. Ha én sikeres vállalkozó lennék, eszembe sem jutna kommentelni, max. szakmai blogon (ott amúgy nincs ilyen hangnem meg okoskodás mint itt), és leszarnám a "fogyasztóvédelmi" blogot :)

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.04.22. 13:19:19

@pengusz: "az aktuális kormányt szidja"

Nah, az lenne jó, ha az aktuális kormány nem az embereket életét igyekezne megkeseríteni, hanem csönben tenné a dolgát? Nem lenne kit szidni, és beszélhetnénk végre a hüvelygombáról.

A Homárra én nem a posztok miatt járok, hanem röhögni a kommenteken. Te is könnyeben vehetnéd az életet, nagyon belesavanyodtál ebbe a nagy fideszimádatba.

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.04.22. 13:41:33

@pengusz: @tejfölbiztosítás: Igyál még egy kicsit, biztos jobb lesz."

Zérónak ehhez nem kell tudatmódosító, ő alapból ilyen. Oda kell figyelni olvasáskor, de mi őt így szeretjük.

pengusz 2016.04.22. 13:58:42

@atpijkamo96: "nagy fideszimádatba. " Ezt a következtetést miből vontad le? Csak valami konkrétumot is írj.
Vannak kommenetek, amiken lehet röhögni (asszonynak mindig fel is olvasom őket), de sokan vannak, akik baromi viccesnek gondolják magukat, de sajnos nem azok.

"Nah, az lenne jó, ha az aktuális kormány nem az embereket életét igyekezne megkeseríteni, hanem csönben tenné a dolgát? Nem lenne kit szidni, és beszélhetnénk végre a hüvelygombáról."
Sajnos ilyen sosem lesz. Egyszer olvastam egy vicces kommentet pont erről: választás után a nyerteseket ki kéne lőni a Napba egy űrhajóval. Új választásokat kéne kiírni, aki megnyeri azt kilőni a Napba. Aki megnyeri a harmadikat, az kapna fél évet. Nos én egyetértek ezzel (felőlem a szerinted általam imádott párt is lehetne az első vagy a második transzport)

Én konkrétan a Homárt azért olvasom, mert néha vannak nagyon tanulságos posztok fogyasztóvédelmi témában, tehát szakmainak tekintem (habár nagyon sok kommentelő rendszeresen szétoffolja)
(a fenti poszt pl. nem az)

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.04.22. 14:20:19

@pengusz: "Sajnos ilyen sosem lesz."

Hát a mostaninál fényévekkel jobbak voltak már. A libajnai sem az emberek baszogatásával foglalkozott, a legelső orbán kormány is jobb volt ennél az ámokfutásnál, ami 6 éve megy.

pengusz 2016.04.22. 14:31:29

@atpijkamo96: A Bajnainak szakértő kormánya volt, ő csak "elvitte" a balhét, de a szarból ő sem tudott várat építeni.
Én Csepelen élek, de ott a mostani vezetés jobb fényévekkel az elődöknél.

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.04.22. 15:48:29

@pengusz: "A Bajnainak szakértő kormánya volt"

Nekem nincsen azzal problémám, ha szakértők döntenek, és nem semmihez sem értő, életükben semmi munkát nem végzett "politikusok".

Yumurdzsak 2016.04.25. 14:42:02

kb. 15 éve járok abba a boltba de nem túl rendszeresen (osztálytársam teherbe is ejtette a pénztárosnőt). egy átlagos szutykos cba, nem értem, miért kell erről írni, és ezt minek kell posztolni. a tudálékos poszter menjen el a garai téri pennybe, az biztos jobb.
süti beállítások módosítása