Sokadik alkalommal bizonyosodik be, hogy abból semmi jó nem származik, ha egy vendéglátóhely maga kezeli a facebook-és egyéb közösségi felületeit. Mindenki - nem utolsó sorban maga a hely! - jobban jár, ha a cipész marad a kaptafájánál, a szakács főz, a barista kávét csinál, a pincér felszolgál, a tulajdonos tulajdonol, a social területeket meg jól ráhagyják egy kommunikációs szakemberre. Egy jónevű, magára és a róla kialakult képre igényes hely esetén legalább is. Tessék, ez is miért kellett most. Pedig elfogult vagyok, mert tökre szeretem a Gyradikot.
Ne szórakozz G-vel! avagy a görög visszavág
Történetünk egy esős vasárnapi napon kezdődik, amikor feleségemmel úgy döntöttünk, hogy görögös ételre éhezünk és azt nem otthonunkban, hanem egy kellemes beülős helyen, egy étteremben szeretnénk elfogyasztani. A neten keresgélve a Gyradiko nevű görög „tavernára” esett választásunk. Választásunk nagyban megalapozta, hogy a weblapjukon egy kellemes, kifejezetten igényes hely képe tetszelgett.
Érkezésünkkor láttuk, hogy valójában egy fa épületszerkezetekből épült, büfé jellegű étkezdébe jöttünk, ahol az ételért hosszasan, 10-20 percig sorba kell állnunk. Úgy döntöttünk, hogy ez mégsem felel meg az előzetes várakozásainknak és nem kívánjuk igénybe venni a „gyors”büfé szolgáltatásait.
Ezzel eddig nincs is baj, hisz mindenki tévedhet, nem kötelező ott enni…
Hazafelé kocsikázva - előzetes elvárásainkhoz képest mért csalódottságunktól fűtve - úgy döntöttünk, tájékoztatva a jövőbeni új kuncsaftokat leírjuk, hogy mégis mire lehet számítani eme étkezdébe érkezvén. A csatolt fotón látható módon (ez lenne Bea kommentje) hangot adtunk objektív véleményünknek és annak megfelelően pontoztuk a szolgáltatást.
A bosszú közeleg…
Ekkor még nem tudtuk, hogy tettünkkel egész közös jövőnket alapozzuk meg! G. A. úr, aki gyanítom a Gyradiko tulajdonosa és marketing géniusza, válaszlevelében – jelzem szörnyű tettünkért teljesen jogosan - szolidan megfenyegette kedves feleségemet, hogy kapcsolatait felhasználva mindent megtesz karrierje kettétörése érdekében. Nyilván saját jellemi gyengeségem, de nem igazán kedvelem, ha oktalanul „önző, felfuvalkodott, sznob, rosszindulattal teli, előítéletes” alaknak neveznek és konkrétan megfenyegetnek.
Kellemes jövőkép…
Alig várom már a közelgő jövőt, mikor a blogoldalak szerzőihez egy-egy rossz kritika után bekopogtatnak a kritizált szolgáltatók emberei és családjukat fenyegetik, esetleg jó el is látják bajukat, biztos, ami biztos. Igazság szerint azt csodálom, hogy miután Vladimir Klitschko mérkőzéseit annyit kritizálják, még nem ment házhoz kiosztani pár sallert!! A személyeskedéstől nem mentes fenyegetőzések kora tehát közeleg, ahol a szolgáltatók internet hősei szamuráj kardjukkal saját igazságuknak vágnak utat.
Ezen azért érdemes elgondolkodni…
Persze jót nevetünk az egészen, mert butaságon nem érdemes felhúzni magunkat. Azonban azért mégis érdemes lehet elgondolkozni, hogy vajon az ilyen emberek kicsinyes bosszújának van-e aki felül? Nyilván, no de az csak saját magáról ad jellemrajzot, hiszen madarat tolláról…
Én a magam a részéről csak annyit tanácsolnék a kedves jövőbeni Gyradiko vendégeknek, hogy széles mosollyal szíveskedjen falatozni és fennhangon dicsérjék az ételt, mert a szakmai reputációjuk és jövőbeni megélhetésük lehet a tét! Annak a sok-sok embernek pedig, aki kritizálni merte a Gyradiko-t üzenem: kezdjetek félni, mert G. bosszúja közeleg!!!
Tisztelettel,
egy hűséges olvasójuk
Az utolsó 100 komment: