Tékozló Homár

Se bakancs, se cserecipő, se szelvény

2016.05.02. 16:08 | Homár Hilda | 35 komment

playersroom_logo.jpg

Vajon miért tagadja le a cég, hogy átvette a szegecsét vesztett bakancsot?

Tisztelt HomárBlog!

Nem szeretek ilyenhez folyamodni, de ez most már kikívánkozik belőlem. Eddig többször vásároltam a Playersroomnál és nem volt negatív tapasztalatom.

Tavaly Októberben vásároltam a Playersroom-tól egy Dorko Snowtipro bakancsot egy kedvező akció keretében. A bakancs kényelmes, jó semmi gond nem volt vele. Egyik nap felpattant az egyik szegecs és mivel félő voltam hogy teljesen elenged, nem használtam tovább (ez február közepén volt kb.).

Márciusban jeleztem a Playersroom ügyfélszolgálatnak hogy cserét szeretnék. Többször írtak facebookon hogy ott a cseretermék és várják az én hibás példányomat. Hívtak hogy hova küldjem (postán mert személyesen bevinni nem lehet...), időhiány miatt csak március végén tudtam feladni az említett bakancsot, ajánlva.

Ápr. 7-én kaptam egy hívást a Duna Plaza Playersroom-tól, hogy nem tudják cserélni (mert szezonális akció volt(?)) levásárolhatom, de csak ott és csak Dorko termékre. Mondom ezzel nincs is gond bár sajnáltam, mert jó bakancs volt.

Másnap (Ápr. 8.) hívtak a központból hogy hol jár a bakancs mert nem kapták meg és addig nem küldhetik a cserét. Vázoltam az előző napi hívást a Duna Plázai bolttól, mire ment a csodálkozás hogy erről ők nem tudnak és nem tudják hogy keveredett ebbe bele a bolt.

Idő közben elkeveredett a feladószelvényem (igen tudom ez amatőr hiba). Pár nap múlva hívtak megint hogy küldjem el a (mit ad isten!) feladószelvényt, mert sehol nincs a bakancs. 2 napig kerestem, de nem lett meg mire jeleztem, hogy mivel levásárlást ajánlottak nem találtam fontosnak annyira a feladószelvényt, gondolván hogy akkor beérkezett a csomag. Jeleztem nekik, hogy nincs meg a szelvény majd pár nap csend következett.

Íme a válaszuk a helyzetre:

Kedves xy! Egyeztettünk a Duna Plaza-ban lévő Playersroom üzlettel, és azt az információt kaptuk, hogy Ön és az üzlet között nem történt egyeztetés a DKxxxxx számú rendeléssel kapcsolatban. Az Ezred utcai címre nem érkezett még vissza a Dorko Snowtipro bakancs, így a cserét sajnos nem tudjuk szállítani.

Üdvözlettel:

Playersroom

Szerintem ez a pofátlanság legteteje, hogy az eladó akivel beszéltem kő keményen tagad vagy a központ hazudozik össze-vissza. Küldtem nekik egy képet, hogy mikor és milyen számról hívott a bolt. Azóta megint néma csend. Sajnos szelvény nélkül elég nehéz a helyzet, itt hibáztam, de kicsit megvezetve érzem magam.

update1:
Megtaláltam a szelvényt, felhívtam a postát, a kézbesítés megtörtént másnap és a címzett át is vette a csomagot. Most megint írtam a Playersroomnak, megint jött a kamu "nem érkezett meg, nincs csere" válasz. Megkapták a feladóvevényről meg a csomagkövetésről a képet, azóta síri csend. Ennek már 3 napja.


Most pedig jöhetnek a hülye vevő kommentek.
UPDATE
Tisztelt TékozlóHomár Blog!

Szerdán (Május 4.) felhívott egy úr a Playersroom központból, hogy megvan a bakancs, a Duna Pláza bolt hibázott. Elnézést kértek, megkérdezték melyik méret kell és csütörtök reggel hozta a futár a bakancsot. Jól zárult a sztori csak a menete volt borzasztó.

Köszönöm!

Üdv!

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rarabel 2016.05.02. 16:10:02

Csakis Playersroom boltban kell cipőt venni, csupa jót olvas róluk az ember itt, a Homáron is.

rarabel 2016.05.02. 16:11:37

Jönnek a hülye vevő kommentek.

rarabel 2016.05.02. 16:12:51

Hülye vevő komment 1.

enrico palazzo 2016.05.02. 16:17:43

"Mivel félő voltam" Légyszi', ha bárki tudja, hol lehet beiratkozni a modorossági OKJ-s képzésre...szóljon. A "mondatban nem tudom hova kell vesszőt rakni" kurzus is érdekelne. Várom a segítséget! Egyébként a posztoló problémáját megoldja egy cipész. Kihalóban vannak, de fillérekért megcsinálnak ilyeneket 5 perc alatt és nincs rizikó, hogy van-e olyan bakancs, nem nyom-e, satöbbi-e.

atpijkamo105 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.02. 16:19:54

Okos veő kérésére: hülye vevő. Őrülök, hogy segíthettem.

Nem először esett meg a világtörténelemben, hogy elkevertek egy csomagot.

Ha nem tudják cserélni/javítani, nem kötelező levásárolnod, rgaszkodhatsz a pénzvisszafizetéshez.

Vajon mi lehet az update 2? (Ugye az első világháborút se hívták elsőnek, csak miután lett második is. Bár hálistennek nem volt II. Ferenc József... vagy volt?)

The Crazy One 2016.05.02. 16:26:38

aszongya levásárolhatod, de csak dorkora? Oszt ezt úgy hogy?

gondolom felhívták a nagykert, hogy mi legyen és ott ezt a remek megoldást találták ki: jóvan, vásárolja le dorkóra. Vadász meg tapsolva bólogat.

Az a baj, hogy megint elhiszik a garanciáról meg a fogyasztói jogokról szóló bullshitet.
@enrico palazzo: írta helyesen, az MPL csomag feladási árábóé megvan a cipész díja. Persze, ha valaki szexuálisan izgatott lesz, ha élhet fogyasztói jogaival, akkor hajrá. Csak bírja idegekkel.

Terézágyú 2016.05.02. 16:31:16

A pószter kicit beszélni magyar???

bendeguz75 2016.05.02. 18:00:49

Ebbol siman lesz uj bakkancs vagy cipo vagy amit a poszter akar, csak kicsit kesobb mint gondolta. A playersroom megvarja, amig elviszi az ugyet bekeltetoig a panaszos, mert ha megse, akkor nem adnak semmit. Azert csinaljak ezt, mert a birsagoknak nincs igazan visszatarto erejuk, ha nem 10-20 ezret vagy 100-at kellene fizetniuk, hanem 5-10 milliot ami emelkedik a kovetkezo jogserteseknel, akkor gyorsabban megoldanak a jogos problemakat.

neet 2016.05.02. 18:52:00

... bakancsot a munkavédelmitől...
szopipárnát... akarom mondani álarcot a pléjősztől

Sandor Akarki 2016.05.02. 23:05:39

Ázsia Center, ugyanaz, esetleg más néven: 5000.
Amúgy a snowtipro azért elég bénán hangzik.

FDToth 2016.05.02. 23:12:30

2 bolt van ahonnan soha nem vasarlok: office meg a players. Egy az h ocska (manapsag jo cipo nemigen van), a masik h fogggalmuk nincs a szavatossagrol...
Marad a deichmann, bennuk meg nem csalodtam, meg 6 honapon tul is sokszor szo nelkul cserelnek vagy visszaadjak a penzt. Mondjuk ez inkabb a felvilagosult uzletvezetonek koszonheto leginkabb

FranzSzekeres 2016.05.02. 23:17:30

nekem a neve tetszik... hogy nem hótaposó hanem Snow-tipró :)

Advanced Flight 2016.05.03. 00:00:11

Poszter tegyen feljelentést lopás miatt.
A Snowtipro kva nagy duma :-)

Phil Necro 2016.05.03. 06:36:33

@rarabel:
Ha a homar posztok alapjan vasarolnank,akkor minden havi 1 millio feletti arbevetelu ceg tiltolistas lenne.

Ismeros szamtek botlban dolgozik.O mondta, hogy elkezdtek picit novelni az arrest,mert tizbol egy vevo problemas,vissza fog jonni.
a 2-3% -os arresbe pedig egyszeruen nem fer bele az,hogy napi 10 panaszt kezeljenek.

tejfölbiztosítás 2016.05.03. 07:54:36

@Phil Necro: es mennyivel esett vissza a vevoszam?;)

tejfölbiztosítás 2016.05.03. 07:57:50

Elszabadult, tazmán ördögként pörgő fúrófejjel a számban ébredtem. Kértem istentől egy telszámot ilyen esetre, de semmi válasz.

Phil Necro 2016.05.03. 08:29:11

@tejfölbiztosítás:
Nem tudom,akkor kezdtek az irany valtast,amikor utoljara beszeltunk.

Phil Necro 2016.05.03. 08:38:41

@Phil Necro:
Nyilvan az a cel ,hogy ha mar kialakult egy visszatero reteg, a csokkeno vasarlo szamot kompenzalja a novekvo arres.
Az csak erositi oket,hogy az 500 forintert 15 kilomtert autozo fillerbaszo mashol vasarol.

Mondjuk a nagyobbik baj nem is a user erroros,meghibasodo termekes ugyek magas munkaido igenye, hanem a konkurensek szurkeimportos/ afacsalos dompingarai.

Amikor a nagykerben 37900+ afa egy alaplap,akkor nehez megtalalni a megfelelo arrest ugy,hogy a konkurencia 36000-ert adja afasan :D

tejfölbiztosítás 2016.05.03. 08:57:09

@Phil Necro: "akkor nehez megtalalni a megfelelo arrest ugy,hogy a konkurencia "
no igen, és ezért is nem értem, hogy egyesek hogy csinálják. Gondolom a hűséges vevőkör.

The Crazy One 2016.05.03. 09:11:56

@tejfölbiztosítás: "Gondolom a hűséges vevőkör. "

ezt hogy tudtad leírni szmájli nélkül?

Putyur 2016.05.03. 09:24:23

OFF

Fogalomzavar. Csomagot nem lehet ajanlva/nem ajanlva feladni, csak levelet. Minden csomag eleve "ajanlott"; azaz konyvelt postai kuldemeny.

Nyomkoveteshez felesleges telefonalni, a Posta honlapjan van lehetoseg kovetesre (ill. kivalo app is van okostelefonra, iOS-re biztosan, valoszinuleg Androidra is).

ON

tejfölbiztosítás 2016.05.03. 09:31:35

@The Crazy One: nem volt jókedvem... Van, hogy evidenciák mentén kerül elő olyan, amit nem tudunk, illetve megtudjuk és az jó lesz egyszer vagy olyan, amiről a közlő eredetileg nem is tudta, hogy szeretne közölni. Meg van, hogy nem.

új poszt
=(

tejfölbiztosítás 2016.05.03. 09:35:02

@Putyur: aztán ajánlottan kurvára ellopják, ühüm. Ja, nem mindegyiket. De van, amelyiket. És az ilyet kár is magyarázni, mert minden, nullánál nagyobb szám itt nem jó.

Putyur 2016.05.03. 09:43:03

@tejfölbiztosítás:

Nem egeszen ertem, hogy mit akartal kifejteni.
De a kuldemenyek "ellopasanak" szerintem keves koze van ahhoz a fogalomzavarhoz, amit ecseteltem.

tejfölbiztosítás 2016.05.03. 09:49:30

@Putyur: végülis... Majd ha veled történik, érted.

Putyur 2016.05.03. 09:51:56

@tejfölbiztosítás:

Velem mar sokminden tortent; se hogy jon ez ide...?

Kifejted hogy mi a problemad, vagy csak szorakoztatsz?

Phil Necro 2016.05.03. 09:52:40

@Putyur:
2kg ig lehet level egy kuldemeny.
Egy 1.5 kilos cipodoboz nagysagu cuccot akkor is csomagnak fog titulalni az atlag paraszt,ha ajanlott levelkent veszik fel.

Asszem,olyan 5-6 ezer forintos tartalomig eri meg levelkent feladni,utana mar keves a karterites eltunes eseten.
Az erteklevel pedig draga ,es nem nyomkovetheto a neten.

Putyur 2016.05.03. 09:57:11

@Phil Necro:

Rengeteg kuldemenyt adok fel, ugyhogy ismerem a dijszabasokat es lehetosegeket, koszi.
Szerintem a postas annak veszi fel a kuldemenyt, aminek en feladom. Ha ajanlott szelvenyt tolok melle, akkor ajanlott levelkent, ha csomagfeladot, akkor csomagkent fog elmenni. (Legalabbis nekem, mert en nem hagyom magam rabeszelni erre-arra.)

A leirtaknal sokkal jobb feladasi modszert tudok, de nem akarok reklamot csinalni... ;-)

Manyecska. 2016.05.03. 10:10:51

@atpijkamo105: de mindenki más is az itt jó hír Hildának, mert ki látott havat évek óta???

Manyecska. 2016.05.03. 10:16:14

@tejfölbiztosítás: nem is tudom hová fordulhatnék ilyen esetekben,ezen gondolkodtam.
Namind1, a párom otthon várja a szolgáltatót, minden évben megvesztegeti őket mer nem kapta meg a k...va engedélyüket-szokásos ügymenet, mindegy, volt róla párezer poszt-:D ..nemhiába, ő még nálam is dörzsöltebb, meg tíz évvel többet látott már a zéletből, 90-es évek szabadrablás..mindegy..:D igaz messziről úgy néz ki mint egy harmincas csávó nagyon cuki!!!! ..:P

Manyecska. 2016.05.03. 12:59:37

Itt jegyezném meg fiam is vett egy uccai tornacipőt, három hét alatt levált a talpa pedig valami jobb helyen vette...ez a rekord idáig, most nem foghatják a kismotorra, mivel 17 éves lassan..xd..:(

McZozo 2016.05.03. 14:51:18

@Phil Necro: nezd ez az o dontesuk, megtehetik, a vevo meg majd elsonti magasabb arert is megeri e ha ebben benne less egy kultur hibakezeles akkor lehet, ha cask az arat emelik meg de problemaznak igy is akkor meg lehet a vevok majd mennek mashova
süti beállítások módosítása