Bár a levelezés Zoltán állításával ellentétben épp azt bizonyítja, hogy a Sony nem tojta le ügyfele panaszát, azért levélírónk álláspontja is méltányolható: szeretne egy évekig működő készüléket, és nem akar egy olyan terméket megvenni újra - még, ha 30%-kal olcsóbban is -, amivel nem volt elégedett? Igaza van? Nincs? Ön mit gondol?
Kedves Homár!
Ajánlom figyelmetekbe a Sony Magyarországgal történt levelezésünket, melyből kiderül milyen magasról sz@rják telibe az ügyfeleiket. Ez most csak egy kisrádió probléma, de telefonnal, és Hifivel is volt már hasonló problémám. Ez lenne a híres japán Sony minőség (és balkáni garanciális probléma megoldása, magyar módra?) Érdemes lenne foglalkozni vele, hogy 1 éves garancia lejárat után 1 hónappal kihez, és hova fordulhatok panaszommal? Bezzeg a sokol rádió esőbe, hóba, fagyba, többször leesve is elnyűhetetlen volt. Soha többé Sonyt.
Üdvözlettel:
Zoltán
Tisztelt Sony!
2015. 03 05-én vásároltam az Euronics üzletében egy Sony ICF S22 típusú hordozható zsebrádiót idős édesanyám számára. A rádió a használatból adódó (és feltehetően tervezési hibából adódó) ki-és bekapcsolások miatt a garancia lejárta után 1 hónappal meghibásodott, a bekapcsológomb (ami egyben a hangerő gomb is) feltehetőleg elkopott, a rádió recseg, sistereg a hang hol elmegy, hol visszajön, tehát használhatatlan. Mivel a garanciám lejárt az Euronics nem foglalkozott velem, közölték hogy vigyem a márkaszervízbe, ahol kb 3000 ft-ért javítanák meg.
Több Sony terméket használok otthonomban, soha ilyen hiba még nem fordult elő. Felháborítónak tartom hogy garancia lejárta után 1 hónappal döglik be a nem túl olcsó termékük, és a javítás ára a termék kb 50%-ának az árába kerül.
Kérem tájékoztassanak kihez fordulhatok panaszomhoz, nem kívánom ennyi pénzért megjavíttatni, ki tudnák-e cserélni egy hasonló normálisabb készülékre?
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy felvette velünk a kapcsolatot. Tájékoztatjuk, hogy ügye kivizsgálása megtörtént. A panaszkezelésről az alábbi válasz érkezett.
A Sony számára fontos az ügyfeleinek megelégedettsége. A készülékkel kapcsolatban felmerült kellemetlenségekért utólagos elnézését kérjük. A SONY kárpótlásként egy 30%-os kupont ajánl fel Önnek, melyet kizárólag Sony Centerünkben történő vásárlás során érvényesíthet. Sony Centereinket és elérhetőségüket az alábbi hivatkozásban találja: https://www.sony.hu/dealerlocator/search
A kupon érvényessége a mai naptól (2016.04.15) számítva 90 nap, melyet az ICF-S22 termékkel azonos kategóriába tartozó, bármely rádió megvásárlásakor beválthat. Kérjük, hogy 2016.04.22-ig jelezze ügyfélszolgálatunk felé, hogy az Önnek felkínált 30% kedvezményre jogosító utalványt elfogadja-e. Várjuk válaszát és megértését előre is köszönjük.
Bármilyen más Sony termékkel kapcsolatos kérdésével a későbbiekben is forduljon hozzánk bizalommal. Esete a következő esetszámmal lett nálunk regisztrálva: xxxxxxx. Ha további információra lenne szüksége ez esettel kapcsolatosan, kérjük ne változtassa meg a címet a levélre való válaszoláskor, hogy ezáltal könnyebben kezelhessük azt.
Üdvözlettel,
Sony Europe Limited, Magyarországi Fióktelepe Ügyfélszolgálat
Tisztelt Sony!
Felháborítónak tartom panaszomhoz történő hozzáállásukat. Nem 30%-os kedvezménykupont szeretnék kapni, hanem, ha egy normál zsebrádió árához viszonyítottan dupla annyiba kerülő SONY zsebrádiót vásárol az ember, akkor úgy érzem joggal várhatom el a tartós, megbízható használatot, és a Sony minőséget. Felháborító, hogy az 1 év garancia lejárta után1 hónappal döglik be a rádiójuk. ( a másik Sony rádió legalább 3 évet kibírt, de ugyanez a hibája, de természetesen ott nem élnék a panaszommal, bár látványosan szar minőségűek a termékeik)
Nyilván nem fogok 30%-al olcsóbban egy ugyanilyen szar minőségű rádiót megvásárolni, ezentúl - pláne nem Sony termét! Ilyen esetben Európai módon elvárható lenne, hogy ingyenesen kijavítják a hibát, mivel 1 hónapja járt le a garanciám.
Kérem közöljék a felettes szervük illetékességének elérhetőségét (Sony Europe-nál) vagy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság megfelelő osztályának elérhetőségét további panaszbejelentés céljából.
Nem a szaros 6.000 Ft a problémám, hanem a hozzáállásuk, és az elvek
Üdvözlettel:
Zoltán
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük levelét. Sajnálattal veszük tudomásul, hogy az általunk felkínált lehetőség nem volt elfogadható az Ön számára. Az ügyet továbbítottuk a SONY Magyarország legmagasabb panaszkezelési osztálya felé, azonban ezen kivizsgálás után sem áll módunkban mást felkínálni, mint a már említett 30%-os kupont. Továbbá tájékoztatjuk, hogy mivel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság független a SONY Magyarországtól így ez esetben sajnos nem tudunk Önnek elérhetőséget biztosítani.
Kérem vegye figyelembe, hogy a SONY Magyarország illetve a SONY Europe ezen álláspontja hivatalosnak és véglégesnek minősül, illetve mivel a felkínált lehetősg elutasításra került, igy a reklamációt lezártnak tekintjük. Megértését köszönjük!
Bármilyen más Sony termékkel kapcsolatos kérdésével a későbbiekben is forduljon hozzánk bizalommal. Esete a következő esetszámmal lett nálunk regisztrálva: xxxxxxxx. Ha további információra lenne szüksége ez esettel kapcsolatosan, kérjük ne változtassa meg a címet a levélre való válaszoláskor, hogy ezáltal könnyebben kezelhessük azt.
Üdvözlettel,
Sony Europe Limited, Magyarországi Fióktelepe
Ügyfélszolgálat
Tehetséges ugandai buzi 2016.05.04. 12:37:16
The Crazy One 2016.05.04. 12:38:51
Tehetséges ugandai buzi 2016.05.04. 12:40:02
szamaritánus 2016.05.04. 12:42:19
objektivszcn.blog.hu/2009/11/19/adocsalasi_ugy_az_euronicsnal
atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.04. 12:46:12
Így jártál. A garancia lejár a garancia lejártával, utána már nem hapsz ingyenes javítást. Azért a kardodba ne dőlj!
"telefonnal, és Hifivel is volt már hasonló problémám" v.ö. "soha ilyen hiba még nem fordult elő."
Akkor most ki hazudik?
"magasról sz@rják telibe az ügyfeleiket" v.ö. "kárpótlásként egy 30%-os kupont ajánl fel"
Akkor most ki hazudik?
A szoni ügyfélkezelése példás. Akármilyen hülye az ügyfél, megtartják az udvarias stílust.
Megnéztem a zsebrádió árakat, a 6000 Ft nem kiugróan magas.
Phil Necro 2016.05.04. 12:46:58
Lejart a gari,meltanyossagbol durva kedvezmenyt kap,es meg o ir panaszlevelet.
Ha a kozepen,vegen valtozik a sztori,szoljatok ....
Manyecska. 2016.05.04. 12:58:54
homar-fan 2016.05.04. 13:02:13
Vadászgörény 2016.05.04. 13:21:49
Attila F 2016.05.04. 13:21:52
Egyébként a vásárló a pénzével szavaz: ha nem elégedett egy céggel, többet nem vásárol tőlük. Nem úgy, mint a poszter.
ROTFL Manó 2016.05.04. 13:25:58
Tudom, hogy ez kirángatná kis hazánkat az államadósságból, egyből lemenne 80 %-ról 17-re, de ingyen nem adok tanácsot Tállainak.
cmx85s 2016.05.04. 13:26:05
Remélem, tudtam segíteni Zoltánnak.
Manyecska. 2016.05.04. 13:27:53
sáros_tehén 2016.05.04. 13:35:58
sáros_tehén 2016.05.04. 13:38:36
vizsla_barat 2016.05.04. 13:40:32
Tehetséges ugandai buzi 2016.05.04. 13:40:58
Hogy mondta Poldi bácsi, a nyugdijjazott parkőr az Égig érő fű c. ifjúsági filmben?
Csak a gyep. A szép, zöld gyep. Az fog hiányozni...
atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.04. 13:51:52
Nem segítettél, hanem ártottál. Most már tuti meg lesz róla győződve, hogy hosszú vízzel írják a szervizt.
atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.04. 13:55:07
atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.04. 13:57:19
atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.04. 13:59:51
Vágd ki, végtelenícsd, és tedd be csengőhangnak.
www.youtube.com/watch?v=Z8zXDpWSMoc
kiskár 2016.05.04. 14:02:25
Ott már 2-3E-ért szintézerest lehet kapni.
Irreálisan drága a 6E-ért... Ennyiért szerintem jogosan várható el a minőség!
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.05.04. 14:04:16
leginkább hova, valamint _FEL_
"Bezzeg a sokol rádió esőbe, hóba, fagyba, többször leesve is elnyűhetetlen volt."
Akkor miért nem vettél sokol-t?
"Soha többé Sonyt."
ámen
mellesleg nem a sony intézi a garanciát, hanem szerződik valami céggel, és azok foglalkoznak (vagy sem) a problémákkal. Ha a garancia lejárt, akkor i.j., ezt hívják úgy, hogy fogyasztói társadalom.
Üdv a valóság sivatagában
ROTFL Manó 2016.05.04. 14:05:55
Rádiózni szokol?
Rádiód a Szokol!
Hogyha nem vagy ánusz, alaplapod: ASUS
É2I 2016.05.04. 14:14:26
Lefordítom: Le vagy te szarva. Nem kell 30%-nyi kedvezmény? Menj a mamihoz potmétert tekergetni meg elpattant fúrószárat szarni. Osztjóvan.
Legalább van humorérzékük a zügyfeleseknek :). A szar is keserű? Akkor iktatjuk, aka irány a szemetes kosár vagy a shiftdelete kombó ilyen-olyan iktatási számmal betárazva a legmagasabb pócon lefűzve, aranyba keretezve; porfogásra.
The Crazy One 2016.05.04. 14:14:34
atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.04. 14:17:27
Még írhatták volna, hogy a panaszt korábban kezelő munkatársaukat ügyfélelégedetlenség miatt kirúgták, poszter annyival is jobban érezné magát.
É2I 2016.05.04. 14:29:54
Honeyy 2016.05.04. 14:30:43
Zoltán se egy életrevaló darab, bezzeg a szájkarate megy....a Sony pedig fain márka és jól kezelte a helyzetet. Ugyan a mi tévénk tropára ment és most megen javítani kell, dehát igazándiból 18 éve lejárt a garija....most akkor én is írjak és verjem magam, hogy a képcsöves tv-k között ez igenis drága volt?
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.05.04. 14:31:03
tejfölbiztosítás 2016.05.04. 14:35:50
Honeyy 2016.05.04. 14:50:14
Nekem a Denon fülesem zsinórja keményedett meg két év után (konkrétan kihúzza a fülest a fülemből), de sztem ez simán belefér az IJ kategóriába. Mint ahogyan nálam egy 6 ropis zsebrádió is. Egy WD-40 még mindig olcsóbb, mint beadni vhová és 3-ért megjavíttatni. Akkor meg pláne, ha az ember szereti, ragaszkodik hozzá és nem akarja kihajítani.
Anyámnak ilyen órás rádiót vettem (talán 8 ropi volt), de ha elkezd recsegni, a pasim tutira szétszedi ahelyett, hogy elkezdenénk vele rohangálni. Ha mondjuk magától félbetörne a teteje, azon felhúznám magam, de amíg egyszerűen megoldható, nem mozdulok. Valahogyan nálunk mindig volt a családban affinitás az ilyen cuccokhoz (=szimpla lustaság).
Meg aztán ha egy év a gari, akkor egy év és kész. Méltányosságból segíteni akartak (nem lett vna kötelességük), de rajta nem lehetett, m elkezdte verni magát. Ennyi.
anarch 2016.05.04. 14:59:59
Megj: festéshez vettünk egy occsó zsebrádiót, ez volt három éve. Gyermek azóta leette, többször leverte ablakpárkányról, egy gombját is elkeverte. Azóta is működik :). Kicsit meghajlott az antennája. Nem Sony :).
anitám83 · http://kep.ivpicture.hu/223232.t.jpg 2016.05.04. 15:00:57
Tehetséges ugandai buzi 2016.05.04. 15:01:28
De ha ráültem volna, ugyanúgy megtört volna és kontakthibás lett volna a zsinórja...
Tehetséges ugandai buzi 2016.05.04. 15:03:36
g02.a.alicdn.com/kf/HTB1L1xIJpXXXXarXVXXq6xXFXXXX/High-Performance-Fashion-New-B-O-font-b-Bang-b-font-And-font-b-Olufsen-b.jpg
The Crazy One 2016.05.04. 15:05:16
Tehetséges ugandai buzi 2016.05.04. 15:08:21
tejfölbiztosítás 2016.05.04. 15:13:09
@Honeyy: hasonloan gondolom. ciki apro-csepro szarsagokkal rohangalni. akkor mar villanykorte becsavarasara is hivjuk ki a szervizt. kulonben nem jarhatsz-kelhetsz ugy az online terben, hogy mindekozben van pasid. ez szabalytalan.
megmondom mi van: tomegtermeles. sokminden elerheto, sok szar, igy az egysegnyi minoseg szetfolyt, szetterult a soktermiiikben, igy belathato, hogy 1-re kevesebb minoseg jut. namost. ugyanemiatt ami regen volt az atlag (igaz, azokra honapokig gyujtottek az emberek, jobbak is voltak, meg nem volt mellettuk jelen a filleres kategoria), szoval ami regen az atlag volt, azt most a premizm szegmensben talaljuk meg, tan meg fajlagosan dragabban is, mint regebben. csak a bovli mellett tunik soknak egy normalis ara, ha csak a normalis minosegu lenne a piacon akkor vagy megtudja venni valaki vagy nem es kesz. igy meg megy a rinya meg a tudatosfogyasztasnak nevezett elcseszettkedes.
valamit meg akartam, de mar kurvara elfelejtettem
Tehetséges ugandai buzi 2016.05.04. 15:14:29
images.getprice.com.au/products/BimgK272HD.jpg
cmx85s 2016.05.04. 15:22:11
Manyecska. 2016.05.04. 15:25:14
mennyetek mosni esik a jég. Itt legalábbis. Ja ez egy másik poszt akkor OFF bocsánat
FDToth 2016.05.04. 15:35:23
Honeyy 2016.05.04. 15:40:15
Hát igen. Régebben évekig vártunk egy Ladára is, ellenben minden vasból volt benne, így max szétrohadni tudott, tönkremenni nem. Mondjuk nem is Kínában gyártották.
Majd szólj, ha eszedbe jutott!
The Crazy One 2016.05.04. 15:42:25
FDToth 2016.05.04. 15:46:08
Dezsike 2016.05.04. 15:46:09
The Crazy One 2016.05.04. 15:50:04
atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.04. 15:53:49
2016.05.04. 16:08:28
Nick-son 2016.05.04. 16:13:36
Ez is csoda hogy ennyiből egyáltalán megcsinálják. Eleve a posztolóval foglalkozni kell legalább fél órát (és nem lesz sok öröm benne), még fél óra a javítás, pár száz forint az alkatrész, lejön az áfa, a járulékok. Marad vagy pár száz forint. Mégis mennyiért kellene megjavítani egy ilyet?
Másik dolog, attól még hogy valaki vett egy 6.000 Ft -os zsebrádiót nem lett valami übermensch. Szerintem ez a tény, meg hogy elromlott az a nyomorult rádió nem ok arra, hogy sz@rt dobáljon arra a szerencsétlen ügyintézőre aki kifogta őt. Akkor se ha éppen Európában találta letenni a gólya. "Sz@ar minőség", "sz@ros 6.000 Ft". Nem akarok nagy titkot elárulni, de aki erre a levélre válaszol egy ügyfélszolgálatos, se rálátása, se ráhatása nincs milyen rádiókat gyártson az anyacég. Teljesen fölösleges ordenáré stílusban irkálni. Amit tehetett megtette, én azt gondolom normálisan képviselte a munkáltatóját.
2016.05.04. 16:28:48
vs.
"Több Sony terméket használok otthonomban, soha ilyen hiba még nem fordult elő."
és paraszt is...
Terézágyú 2016.05.04. 16:38:51
...
"Nyilván nem fogok 30%-al olcsóbban egy ugyanilyen szar minőségű rádiót megvásárolni"
...
"Nem a szaros 6.000 Ft a problémám"
Te pószter, túl sok szar jön ki a szádból. Nem a budiban kéne enned...
HUNited80 2016.05.04. 16:51:39
1, Garancia 1 év (hivatalos nevén jótállás), szavatosság 2 év, tehát a szavatossági igényeddel még élhetsz (ha el is utasítják, legalább dolgoztatod a köcsögöket), igaz 6 hónap után neked van bizonyítási kötelezettséged
2, Mivel nem adták meg a fogyasztóvédelem és egyéb jogorvoslati lehetőség elérhetőségét (panaszával fordulhat blabla), önmagában is törvényt sértettek:
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről VI. Fejezet A fogyasztói jogok érvényesítése
Panaszkezelés, ügyfélszolgálat 17/A. §51 A vállalkozás köteles a fogyasztót tájékoztatni rész, net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700155.TV
Én már csak ezért is bemószerolnám őket, fizessenek a férgek bírságocskát
3, A Sony már hála Istennek csak vegetál. Minőségi terméket évek óta nem képes felmutatni. Árujuk nincs, ami van az is gány. Lassan oda kerül, ahova minden cég, aki nem képes tartani az iramot. Minden cuccuk túlárazott szar, és ahogy itt fogalmazni szoktak, nem lehet sikeres ember, aki Sonyt vesz.
HUNited80 2016.05.04. 16:52:59
enrico palazzo 2016.05.04. 16:55:40
HUNited80 2016.05.04. 16:57:47
Ahoj- 2016.05.04. 17:06:38
tejfölbiztosítás 2016.05.04. 17:11:58
@Manyecs: nem, csak telóról nem erőltetem. 3x annyi time a beírás (az ellenőrzőbe)
@Honeyy: egyelőre csak az jutott, hogy elfelejtettem, szóval haladunk. Te jó engedelmes vagy, ez jóféle tulajdonság!
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.05.04. 19:44:18
Az már más kérdés, hogy a Sokol rádiók és a Rakéta porszívók ideje lejárt, még Oroszországban is. Már nem egy emberöltőre tervezik a gépeket, hanem max. 5 évre, kis szerencsével tovább is kitart.
Éppen ezért szerintem teljesen felesleges ún. "márkás" terméket venni olyanból, amit a kínain a negyedéért megkap az ember. Jó eséllyel ugyanaddig fognak működni problémák nélkül.
ikke i drift 2016.05.04. 19:46:29
ikke i drift 2016.05.04. 19:49:07
prakp 2016.05.04. 20:09:34
Poszter: elmész a picsába, fórumozz egy kicsit, aztán vegyél a mammernek egy asztalit, bazd meg. Jah, és 6 ropiért ez legyen a legnagyobb örömöd. Pfejjj (Amúgy senki nincs a környezetedben, aki felhomályosítana, hogy tiszta szar a segged? 2016, b+)
tlantos 2016.05.04. 20:26:18
Magyarul szavatossági igényt kellene benyújtani, nem jotallasit.
Jazo 2016.05.04. 20:43:08
Én épp mosógépet kerestem és próbáltam rengeteg tanács, saját tapasztalat és fórumozás során leszűrni, hogy melyiket érdemes megvenni. Nem a funkció, vagy az ár volt az elsődleges, hanem, hogy melyik bírja sokáig. Ott is vannak márkás és még márkásabb gépek, de a legjobb tanács az volt, hogy "vedd meg azt, amelyikre a leghosszabb garanciát adják" A másik "aranyigazság", hogy gyakran jobban jársz a legolcsóbb noname termékkel, mert arra is ugyanannyi a garancia és ha el is romlik utána még mindig olcsóbban jössz ki. Például egy kisrádió pont az a kategória, amiből nem szabad márkásat venni.
Matteo79 2016.05.04. 20:54:33
zuhanorepulesss 2016.05.04. 21:31:39
Carradine a gardróbszekrényben 2016.05.04. 21:36:32
Most kaptam fizetést, úgyhogy ha Hilda elküldi az elérhetőséged, veszek a jó édesanyádnak egy új Sony kisrádiót, hogy rohadnál meg papírzsákban!
Most, hogy ezt lerendeztük, Hilda élesítheti a következő postot. Ugorgyunk!
(Illetve egyúttal szeretném kérni, hogy állapítsunk meg valami normális értékhatárt, mondjuk tíz ropi magasságában. Az azalatti reklamációs összegről szóló panaszlevelet a jövőben ne is add közre, hanem forwardold egyenesen nekem. Majd englandboy kolléga és én rendezzük mellényzsebből. Csipp-csupp ügyeket olvasni se kedvünk, se időnk.)
polly graph 2016.05.04. 22:29:10
The Crazy One 2016.05.05. 07:45:46
bendeguz75 2016.05.05. 08:54:11
Ez a radio amugy velemnyem szerint nem otthoni tartos hasznalatra van tervezve, igy nem csodalkozom azzon -igaz, nem derul ki az irasbol, mire hasznalta a kedves mama- ha egy ev alatt tonkrement a mindennapi birizgalastol.
bendeguz75 2016.05.05. 08:57:35
bendeguz75 2016.05.05. 09:03:39
FDToth 2016.05.05. 09:05:33
keversz vmit. A sony 1 évet ad, de a rádiókra is 3 év szavatosság van, csak ezt kb a fogyasztók és kereskedők 2-3%-a tudja ;)
joska61 2016.05.05. 10:39:34
bendeguz75 2016.05.05. 10:53:32
6:163. § [A kellékszavatossági igény elévülése]
(1) A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.
valamint: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
2. § (1)2 A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
A kotelezo jotallas ala eso termekeket pedig a rendelet melleklete tartalmazza:
mellekletben: 16. híradástechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett,
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2016.05.05. 11:27:43
FDToth 2016.05.05. 11:31:25
a 151/2003 az jótállás, az meg egy év, most szavatosságról beszélek.
FDToth 2016.05.05. 11:37:32
"Alaphelyzetben a kötelező jótállás ideje egy év, a fogyasztói szerződés alapján járó szavatossági idő két év. Tekintettel arra, hogy mindkettő a vásárlás, illetve az üzembe helyezés időpontjával kezdődik, a jótállás lejárta után még egy év szavatossági idő marad. A ptk. 308/A § (1) bekezdése szerint azonban, ha a jogosult igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, különösen akkor, amennyiben a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje tartós használatra rendelt cikkeknél a teljesítés időpontjától számított három év. Ezért szoktuk praktikusan azt mondani, hogy a jótállási idő lejártát követően még két év szavatosság is jár a termékre."
Remélem így világos! ;) OFE
Sandor Akarki 2016.05.05. 22:21:36
Exa owner 2016.05.06. 17:06:47