Tékozló Homár

Íme, egy boldog utas!

2016.05.06. 10:25 | Homár Hilda | komment

165104_144747068917123_6622603_n11-630x350_1.jpg

Süt a nap, csicseregnek a madarak, jön a hétvége, minek ezt a szép napot elrontani egyből valami hervasztó sztorival. Helyette itt egy egyszerűségében lenyűgöző poszta arról, hogy néha igenis működnek a dolgok nálunk is. Köszi BKK!

Tisztelt BKK Ügyintéző!

Tegnap este, munkából hazafelé, a buszon felejtettem a sapkámat. Nem egy nagy ügy, de számomra fontos volt, ezért megpróbáltam menteni a menthetőt. "Kigúgliztam" az ügyfélszolgálatuk telefonszámát, majd fél perc alatt a menüben lépkedve eljutottam egy ügyintéző munkatársukhoz. Nem csak abszolút készséges  és segítőkész volt, de hatékony is.

Bemondtam a járatszámot és a megállót is, rögtön nézte-látta a rendszerben, merre jár a busz (rajta a sapkám), tájékoztatott, hogy még aznap (tegnap) átvehetem a járat valamelyik végállomásán, vagy kb. egy hetes átfutással az Akácfa utcában.

Elmondtam, hogy nem tudok elmenni egyik végállomásra sem, érdeklődtem, hogy a busz következő körében, abban a megállóban, ahol leszálltam, visszakaphatom e a sofőrtől a sapkát. Elmondta, hogy a busz a következő körben már más vonalon (más járatként) indult, ezért abban a megállóban nem, viszont egy másik, kicsit távolabbi megállóban (amit érintett a másik vonalon) talán igen. Ha valamiért mégsem, akkor marad az Akácfa utcai átvétel.

Megígérte, hogy utánanéz és visszahív, amit kb. 20 perc múlva meg is tett. Megadta az időpontot, amikor a busz a megállóba érkezik, én kisétáltam a megadott időre a távolabbi megállóba, jött a busz, a sofőr mellett már oda volt készítve a sapka, átvettem, megköszöntem. Ennyi.

Nem csak az ügyfélszolgálatos fiatalember (akinek a nevét sajnos nem jegyeztem meg, de az esetleírásból remélem beazonosítható) udvarias, készséges és segítőkész hozzáállása esett jól, hanem az is, hogy a rendszer mennyire gördülékeny, mennyire "europid". Mindezt köszönöm!

Kérem, hogy a visszajelzésemet továbbítsa az ügyfélszolgálat vezetése felé.

Köszönettel:

GR

ui.: Levelemet másolatban megküldöm az Index portál Tékozló Homár blogjának is, igaz, hogy a Homár a hibák bemutatására szolgál, de talán egy pozitív tapasztalatot is megjelentetnek.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lalikám 2016.05.06. 10:26:12

Vitézy Dávid személyesen?

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 10:30:03

Jólvan Tarlóskám, lebuktál. Ez egy bújtatott gerilla reklám, hogy többen vegyék igénybe a társaság szolgáltatásait.

The Crazy One 2016.05.06. 10:32:50

egyébként mi a bús picsát keres itt ez a poszt?

FDToth 2016.05.06. 10:34:08

megfigyelhető, hogy a fiatalabb korosztályú munkaerő (20-35 közöttiek) sokkal rugalmasabbak és jobban kezelik a panaszokat int az idősebbek

Darth Revan 2016.05.06. 10:42:15

a multkor a borondomet hagytam egy buszon. mire eszbekaptam a busz mar messzejart. leintettem egy taxit es 20 perc alatt beertuk a buszt es a repterre is kiertem idoben :)

tejfölbiztosítás 2016.05.06. 11:50:21

Hilda, te tehetségtelen hülye, nem kell az olcsó körítés, nem tudod kiszolgálni az igényeket és ezt úgy neked, mint a feletted állónak, aki rád osztotta ezt a méltatlan feladatot be kellene látniotök. Önnön nektek magatoknak. Retkes anyját megbassza a blogvezető és a blogmotor EGYARÁNT, harmadszorra csakbemén márT amit szeretnék és valóban.

Mentális gyűjtést szervezek a Homárd2-re. A kritikus tömegt kén elérni. Csá.

rarabel 2016.05.06. 11:57:57

A Boldog Utast, bekereteztetni, üveget elé és felakasztani a Dohány utcai székház falára.
Volt rajta sapka!

kiskár 2016.05.06. 12:01:23

Akkoris buzi BKK! :)

McZozo 2016.05.06. 12:04:37

Fizetett Politikai Hirdetesunket lathattak :) Sponzored by BKK :) Amugy ez azt bizonyitja hogy azert meg leteznek normalis emberek.

McZozo 2016.05.06. 12:06:20

@Darth Revan: Szereted a kalandturakat, ha jol emlekszem multkor a Heathrown volt az atszalassal nemi kalamajkad most meg a Magyar buszos kalandjarat. Hiaba na elni tudni kell :)

Dikusz 2016.05.06. 12:26:53

@McZozo: úgy látszik, szereti ha zajlik körülötte az élet:)
@Darth Revan: bocsi McZozo-nak írt válaszomért. Tisztelettel megkérnélek, ezt a kalandodat (ha van még több azokat is) megosztanád velünk? Megígérem, részemről kicsit sem fogok nevetgélni.

Manyecska. 2016.05.06. 12:37:39

Most mit izéltek két hete véletlen a biciklibérletem van legelőn..legelől...a bérlettokban, fura volt miért meregetik a szemüket a zellenőrök/sofőrök...de nem szólt egyik sem:D..:O

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 12:38:44

@Dikusz: "@Darth Revan: ... megosztanád velünk? Megígérem, részemről kicsit sem fogok nevetgélni."

Darth Revant ismerve, én kicsit azért fogok nevetgélni. Szóval jöhetnek a sztorik!

Manyecska. 2016.05.06. 12:42:31

OFF Ha valaki sztorizni kezd kinyírom.

atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 12:53:37

@Manyecs: Reggel kimentem szarni, de nem sikerült, de aztán mégis.

Ez a posztnál izgalmasabb sztori. Most kinyírsz?

jegesmaci456 2016.05.06. 13:00:48

Jó ha mindenki boldog , én most mérges vagyok a bkk-ra, tegnap lekergette a fiamat az ellenőr a 34-es buszról mert repedt volt a diákigazolvány sarka.
Az már csak hab a tortán, hogy hány nem repedt sarkú , illatos csöves utazik ugyanezen a vonalon - és senki sem szól - persze mert a felnőttek visszabeszélnek. Egy gyereket pedig jól meg lehet szivatni - én speciel nem örülök - mondjuk az ellenőrnek biztos jókedve lett.

É2I 2016.05.06. 13:39:36

Na végre egy boldog ügyfél poszt. Kezd visszatérni a homár az eredeti vágányra - aka BKK.
De azért sok ne legyen belőle, mert azt nem hisszük ám el és különben sem tékozlás. Maximum a betűkre vonatkozóan.

off
Ha már a tarlóst említettétek, az inkább torzs a tarlón és már igazán kiszánthatná valaki. Mondjuk egy vitézi nem tudhassa, mer elvileg az ekéhez nem ért, max az ekézéshez.
on

atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 13:43:48

@É2I: Most ekéztem éppen Tarlóst egy másik blogon, hogy a mi pénzünkből ledózeroltatja a Rómait, hogy pár haver illegálisan ártérre épült háza alól kikerüljön az ártér.

Répázó 2016.05.06. 13:54:12

Szép! Így kell ezt. Ebből is látszik, sokszor az emberen múlik, hogy ki van a másik oldalon. Magunknak tehetjük ezt a tetves világot szebbé vagy még rosszabbá. Helyettünk senki nem fogja. Na! Mára már elég bölcs voltam. Most alvás! ;-)

Manyecska. 2016.05.06. 13:54:56

OFF @atpijkamo114: ha izgalomra vágysz verd ki de a parttalan pofázásnak nem vagyok híve! /még én sem/ ON

atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 14:18:20

@Manyecs: Piroska ballag az erdőben, miközben a farkas a tónál veri a f@szát. Erre Piroska: - A kurv@ annyát, de megváltozott ez a mese!

Bruszli 2016.05.06. 14:21:16

Ez csak véletlen lehetett.

Manyecska. 2016.05.06. 14:41:28

@Firestarter.18: Sarlósboldogasszony ünnepe lehet...:P mexűnik a tébé, exem éhenhal, ollllléé!!! :D ON

jegesmaci456 2016.05.06. 14:53:18

@jegesmaci456:
bkk megígérte 30 napon belül válaszol
még mindig a kiskorú anyukája puffog magában mérgében

Dikusz 2016.05.06. 15:04:18

@atpijkamo113:
Ami azt illeti én is nevetnék egy kissé, csak azt hittem, így udvariasabbnak tűnik a kérésem:)

tejfölbiztosítás 2016.05.06. 16:22:51

@jegesmaci456: méhében. Aki bringával közlekedik, de lámbpa nélkül, aszt megbüntetik. Aki bicikli nélkül, azt nem!
@Manyecs: nem értek az életből semmit.
@Firestarter.18: photopop.
@atpijkamo115: valaki megváltoztatta.
@Dávid András: jó, de a többesszámban mindig benne van a másik is. Szóval akkor mely ponttól kezdődik a 'más nem fogja'? Nehéz kérdés ez.
@É2I: nem tudom iróniás volt-e az első mondatod. Nem mondom, hogy legyünk mélyjogi blog, de valami szaftos, szerteágazó ügy jól jönne. Nincs érzék ehhez a főnöki székben, egyértelműen. Olyan, mintha direkt kikönnyített vón' az egész. Én elhiszem, hogy eztmárnemhiszemel.

Elfelejtettem.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 16:33:15

@Dávid András: "az emberen múlik, hogy ki van a másik oldalon."

Pfff... azt kell mondanom, hogy nem mindig a túloldalon múlik. Most egy pillanatra én ültem a túloldalon. Pacák kér segítséget. Megírok neki mindent, alaposan, pontokbaszedve. Kűzd vele egy napig, majd felháborodottan ír vissza, hogy mi ez a katyvasz. Az derült ki, hogy ő okosabbnak gondolta magát nálam, rövidített, rosszul, kitalált valamit - megjegyzem helyesen - egy óra munkával, ami ott volt világosan leírva két sorral lejjebb, javasoltam egy egyszerűbb módszert, juszt is a bonyolultabbat választotta, nehogy már én mondjam meg, hogy csinálja, és rendesen bele is törött a bicskája. Aztán telefonon kézenfogva nagy nehezen sikerült neki. Közben egyre kisebbre zsugorodott az egója, ahogy sorban derültek ki a dolgok, hogy a leírásom szerint kellett volna mennie, minden ott volt, minden pontosan. Szóval igaz, amit az ügyfélszolgálatosok szoktak írni, hogy a legrosszabb ügyfél nem a buta, hanem az okostojás.

tejfölbiztosítás 2016.05.06. 16:41:04

@atpijkamo116: vennie kell egy új bicskát. Telefonon csak számítógépek tudnak kezet fogni, emberek nem. Gondolom passzív bocsánatkérést alkalmazott (hangok nélkülit).:)

atpijkamo117 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 17:00:45

@tejfölbiztosítás: Ilyenkor még én szégyellem magam, mikor ő csinál magából bohócot.

Leone_510 2016.05.06. 17:43:06

munkatársam írt egy pozitív esetet Hildának de ő azt nem tette ki, igaz ott egy kis cégről volt szó és ők nem jelentettek meg egy fizetett hirdetés az Indexnek, lehet a bkk sem de akkor miképp szelektál Hilda?

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.05.06. 19:53:34

Ha közben nem nyúlják le a kedves utastársak az ottfelejtett cuccokat, akkor a BKK egész jól működik megtalált-visszajuttatott tárgyak terén. Én egyszer voltam olyan mázlista, hogy a mobil-telóm került vissza.
Nagyon sok sofőr jófej, és rugalmas ilyen szempontból. Egyik ismerősömnek az iratait vitte el a jóember a lakására, amelyeket tokostól egy buszon vesztett el.

Csipyke 2016.05.08. 23:02:03

@Darth Revan: en meg röhögtem, amikor a zürichi talalt targyak weboldalon hemzsegtek a babakocsik...

joska61 2016.05.09. 10:29:55

Küzd a bkv az európai működés ellen derekasan, de néhány dolgozóval nem lehet bírni.

Terézágyú 2016.05.09. 12:13:25

@jegesmaci456:
"Az már csak hab a tortán, hogy hány nem repedt sarkú , illatos csöves utazik ugyanezen a vonalon - és senki sem szól - persze mert a felnőttek visszabeszélnek."

Igen, például te is, gondolom.

Lady Ann 2016.05.11. 16:05:06

Bezzeg Délin ottfelejtett vadi új WC deszka sose került elő. MÁV, tanulj BKV-tól!
süti beállítások módosítása