Süt a nap, csicseregnek a madarak, jön a hétvége, minek ezt a szép napot elrontani egyből valami hervasztó sztorival. Helyette itt egy egyszerűségében lenyűgöző poszta arról, hogy néha igenis működnek a dolgok nálunk is. Köszi BKK!
Tisztelt BKK Ügyintéző!
Tegnap este, munkából hazafelé, a buszon felejtettem a sapkámat. Nem egy nagy ügy, de számomra fontos volt, ezért megpróbáltam menteni a menthetőt. "Kigúgliztam" az ügyfélszolgálatuk telefonszámát, majd fél perc alatt a menüben lépkedve eljutottam egy ügyintéző munkatársukhoz. Nem csak abszolút készséges és segítőkész volt, de hatékony is.
Bemondtam a járatszámot és a megállót is, rögtön nézte-látta a rendszerben, merre jár a busz (rajta a sapkám), tájékoztatott, hogy még aznap (tegnap) átvehetem a járat valamelyik végállomásán, vagy kb. egy hetes átfutással az Akácfa utcában.
Elmondtam, hogy nem tudok elmenni egyik végállomásra sem, érdeklődtem, hogy a busz következő körében, abban a megállóban, ahol leszálltam, visszakaphatom e a sofőrtől a sapkát. Elmondta, hogy a busz a következő körben már más vonalon (más járatként) indult, ezért abban a megállóban nem, viszont egy másik, kicsit távolabbi megállóban (amit érintett a másik vonalon) talán igen. Ha valamiért mégsem, akkor marad az Akácfa utcai átvétel.
Megígérte, hogy utánanéz és visszahív, amit kb. 20 perc múlva meg is tett. Megadta az időpontot, amikor a busz a megállóba érkezik, én kisétáltam a megadott időre a távolabbi megállóba, jött a busz, a sofőr mellett már oda volt készítve a sapka, átvettem, megköszöntem. Ennyi.
Nem csak az ügyfélszolgálatos fiatalember (akinek a nevét sajnos nem jegyeztem meg, de az esetleírásból remélem beazonosítható) udvarias, készséges és segítőkész hozzáállása esett jól, hanem az is, hogy a rendszer mennyire gördülékeny, mennyire "europid". Mindezt köszönöm!
Kérem, hogy a visszajelzésemet továbbítsa az ügyfélszolgálat vezetése felé.
Köszönettel:
GR
ui.: Levelemet másolatban megküldöm az Index portál Tékozló Homár blogjának is, igaz, hogy a Homár a hibák bemutatására szolgál, de talán egy pozitív tapasztalatot is megjelentetnek.
Lalikám 2016.05.06. 10:26:12
atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 10:30:03
The Crazy One 2016.05.06. 10:32:50
FDToth 2016.05.06. 10:34:08
Darth Revan 2016.05.06. 10:42:15
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.05.06. 10:44:30
AtiSnatch 2016.05.06. 11:44:33
tejfölbiztosítás 2016.05.06. 11:50:21
Mentális gyűjtést szervezek a Homárd2-re. A kritikus tömegt kén elérni. Csá.
rarabel 2016.05.06. 11:57:57
Volt rajta sapka!
kiskár 2016.05.06. 12:01:23
McZozo 2016.05.06. 12:04:37
McZozo 2016.05.06. 12:06:20
Dikusz 2016.05.06. 12:26:53
@Darth Revan: bocsi McZozo-nak írt válaszomért. Tisztelettel megkérnélek, ezt a kalandodat (ha van még több azokat is) megosztanád velünk? Megígérem, részemről kicsit sem fogok nevetgélni.
Manyecska. 2016.05.06. 12:37:39
atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 12:38:44
Darth Revant ismerve, én kicsit azért fogok nevetgélni. Szóval jöhetnek a sztorik!
Manyecska. 2016.05.06. 12:42:31
atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 12:53:37
Ez a posztnál izgalmasabb sztori. Most kinyírsz?
jegesmaci456 2016.05.06. 13:00:48
Az már csak hab a tortán, hogy hány nem repedt sarkú , illatos csöves utazik ugyanezen a vonalon - és senki sem szól - persze mert a felnőttek visszabeszélnek. Egy gyereket pedig jól meg lehet szivatni - én speciel nem örülök - mondjuk az ellenőrnek biztos jókedve lett.
É2I 2016.05.06. 13:39:36
De azért sok ne legyen belőle, mert azt nem hisszük ám el és különben sem tékozlás. Maximum a betűkre vonatkozóan.
off
Ha már a tarlóst említettétek, az inkább torzs a tarlón és már igazán kiszánthatná valaki. Mondjuk egy vitézi nem tudhassa, mer elvileg az ekéhez nem ért, max az ekézéshez.
on
atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 13:43:48
Répázó 2016.05.06. 13:54:12
Manyecska. 2016.05.06. 13:54:56
atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 14:18:20
Bruszli 2016.05.06. 14:21:16
Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.05.06. 14:24:29
Manyecska. 2016.05.06. 14:41:28
jegesmaci456 2016.05.06. 14:53:18
bkk megígérte 30 napon belül válaszol
még mindig a kiskorú anyukája puffog magában mérgében
Dikusz 2016.05.06. 15:04:18
Ami azt illeti én is nevetnék egy kissé, csak azt hittem, így udvariasabbnak tűnik a kérésem:)
tejfölbiztosítás 2016.05.06. 16:22:51
@Manyecs: nem értek az életből semmit.
@Firestarter.18: photopop.
@atpijkamo115: valaki megváltoztatta.
@Dávid András: jó, de a többesszámban mindig benne van a másik is. Szóval akkor mely ponttól kezdődik a 'más nem fogja'? Nehéz kérdés ez.
@É2I: nem tudom iróniás volt-e az első mondatod. Nem mondom, hogy legyünk mélyjogi blog, de valami szaftos, szerteágazó ügy jól jönne. Nincs érzék ehhez a főnöki székben, egyértelműen. Olyan, mintha direkt kikönnyített vón' az egész. Én elhiszem, hogy eztmárnemhiszemel.
Elfelejtettem.
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 16:33:15
Pfff... azt kell mondanom, hogy nem mindig a túloldalon múlik. Most egy pillanatra én ültem a túloldalon. Pacák kér segítséget. Megírok neki mindent, alaposan, pontokbaszedve. Kűzd vele egy napig, majd felháborodottan ír vissza, hogy mi ez a katyvasz. Az derült ki, hogy ő okosabbnak gondolta magát nálam, rövidített, rosszul, kitalált valamit - megjegyzem helyesen - egy óra munkával, ami ott volt világosan leírva két sorral lejjebb, javasoltam egy egyszerűbb módszert, juszt is a bonyolultabbat választotta, nehogy már én mondjam meg, hogy csinálja, és rendesen bele is törött a bicskája. Aztán telefonon kézenfogva nagy nehezen sikerült neki. Közben egyre kisebbre zsugorodott az egója, ahogy sorban derültek ki a dolgok, hogy a leírásom szerint kellett volna mennie, minden ott volt, minden pontosan. Szóval igaz, amit az ügyfélszolgálatosok szoktak írni, hogy a legrosszabb ügyfél nem a buta, hanem az okostojás.
tejfölbiztosítás 2016.05.06. 16:41:04
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 16:45:00
tejfölbiztosítás 2016.05.06. 16:59:54
atpijkamo117 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.06. 17:00:45
Hodor the hodor 2016.05.06. 17:04:47
:)
Leone_510 2016.05.06. 17:43:06
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.05.06. 19:53:34
Nagyon sok sofőr jófej, és rugalmas ilyen szempontból. Egyik ismerősömnek az iratait vitte el a jóember a lakására, amelyeket tokostól egy buszon vesztett el.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.05.06. 21:00:51
Csipyke 2016.05.08. 23:02:03
joska61 2016.05.09. 10:29:55
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.05.09. 11:54:33
Terézágyú 2016.05.09. 12:13:25
"Az már csak hab a tortán, hogy hány nem repedt sarkú , illatos csöves utazik ugyanezen a vonalon - és senki sem szól - persze mert a felnőttek visszabeszélnek."
Igen, például te is, gondolom.
jegesmaci456 2016.05.09. 12:52:43
Lady Ann 2016.05.11. 16:05:06