Tékozló Homár

Rejtély az Auchanban

2016.06.14. 09:08 | Homár Hilda | 106 komment

auchan.gif

Azt nem mondhatjuk, hogy AA kimondottan jóindulatú hozzáállással dolgozta ki hipotézisét az Achanos nagybevásárlás kapcsán papíron hazavitt 73 kígyóuborkáról, de bámi is áll a háttérben, a tanulság megint a vásárlói hiszekegy: csekkolni, nem kidobni, reklamálni. 

Kedves Tékozló Homár!

Az óbudai Auchanban történt vásárlásom után a blokkot átolvasva furcsa dolgon akadt meg a szemem. Az eredetileg vásárolt 3 darab kígyóuborka helyett 73 darab került felszámításra, ami persze igencsak megemelte a vásárlás végösszegét.

20160603_192044_2.jpg

Ilyenkor persze ösztönösen kezd a hazai trükkökön edződött vásárló eszébe jutni mindenféle – a pénztáros dolgozhat saját zsebre vagy valami felsőbb utasításra történik az ilyesmi? Gyanúmat növelte, hogy a havi nagybevásárlásomat végezvén akkor, viszonylag magas végösszeget fizettem, és az illető gondolván, hogy úgyse tűnik fel a több, mint 6000 Ft-os különbség és úgyse fogom figyelmesen végigolvasni a tekintélyes hosszúságú blokkot, "kicsit" túlszámlázott.

Nos, nem így történt és következő nap felkerestem a vevőszolgálatot, tudatva velük, hogy itt valami nincs rendben. Mondhatni már meg se lepődtem, hogy már a beszélgetés elején a pult másik oldalán lévő hölgy kioktató és lekezelő hangnemben közölte velem, hogy „le kellett volna mérnem és a kasszánál egyébként sincs mérleg és a pénztáros maximum 6-ot tud beütni a darabszámhoz”.

Valóban nem mértem le a három darab kígyóuborkát, mivel darabáras volt, gondoltam erre nincs szükség feltétlenül. Közlendőjének további részéhez pedig csak annyit tudtam mondani, hogy nyugodtan nézzék meg a biztonsági kamera felvételét és egyértelműen ki fog derülni, hogy nem 73 darab uborkát vásároltam. Kolléganőjével ekkor végre munkához láttak és némi adminisztráció után visszakaptam a különbözetet. Arra a kérdésemre, hogy ez vajon miért történhetett, nem tudott válaszolni, és a rejtélyt tovább növelte, hogy egy ott dolgozó pénztáros megerősítette, hogy valóban csak 6-ot lehet maximálisan beütni a darabszámhoz a kassza terminálján, s ő is csodálkozott az eseten.

Informatikusként kevés esélyt látok ilyen gépi hibákra, olyanra pedig gondolni se szeretnék, hogy esetleg egy algoritmust építettek volna a rendszerbe, ami bizonyos tényezők megvalósulásakor (nagy tételszámú és összegű vásárlás, stb.) néhány esetben kicsit felpörgeti valamelyik tételnek a darabszámát. Akármi is az igazság, a tanulság azt hiszem egyértelmű: továbbra se sajnáljuk az időt, hogy egy vásárlás után precízen átnézzük a blokkot! 

Üdvözlettel:

AA

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.06.14. 09:21:09

Igen, érdemes átnézni a blokkot, meg esetleg vásárlás közben összeadni, kb. mennyit fogsz fizetni. Nekem egyszer 50! Túró Rudit ütöttek be, gyanús volt, vevőszolgálat, visszaadták a pénzt.

Manyecska. 2016.06.14. 09:22:05

@sáros_tehén: asszem a ződségekre értette. Végül is a verébnek elég hat fej káposzta.ja...

Sanda gyanu 2016.06.14. 09:25:46

Lehet, hogy a pénztáros meglátta a vásárló kiéhezett arcát, aztán arra gondolt, hogy legyen egy jó napja, minden testnyílásába jut egy kígyóuborka, hadd vigye...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.06.14. 09:27:14

én mindig 666 darab kígyóubit veszek !!!!!!!!!!!NÉGY!!!!!!!!!!!!

joska61 2016.06.14. 09:27:33

Tanulság: Az óbudai Auchan egy fekete lyuk.

Putyur 2016.06.14. 09:35:15

Szerintem a poszter tovabbra se sajnalja hogy idot, hogy a merlegnel sajatmaga bearazza a ledig/darabaras termekeket. Megeri.
Amugy ha nem vette eszre a fizetesnel hogy ~6000 Ft-tal magasabb a szamla az elvartnal, akkor onallo eletre alkalmatlan, gyamsagra szorul.

CID. 2016.06.14. 09:36:17

Joghurtos margarin? Idióta kocka:D

Nick-son 2016.06.14. 09:36:55

A multik már akkor átvertek amikor a reklámjaikkal elérték, hogy bemenj. Onnantól meg vagy fogva úgy hogy észre se veszed.

Így aztán elhiheted, hogy nem fognak programot írni, amivel úgy csalnak amit 10 -ből 9 ember kiszúr, botrányt csinál, nem megy többet... többe kerül egy embert bevonzani mint a 6.000 Ft amit most fájlalsz.

The Crazy One 3om 2016.06.14. 09:42:12

azt az informatikus miből következette le, hogy a pénztáros saját zsebre bassza át?

Kérdés tán csak annyi lehet, hogy mit lehet csinálni 70 darab kígyóuborkával? Eldobható (megehető) műfasz ? Hölgyeim, a hegesztett zsugorfólia nem irritál túlzottan?

Zsidófalvi Zsidó 2016.06.14. 09:43:13

@Putyur: Leírta a poszt toló, hogy amúgy is nagy volt a számla összege, havi nagybevásálást csinált, emiatt történt, hogy ott, a kasszánál nem tűnt fel neki.

Tanúj meg óvasni, b+!

szupermacs 2016.06.14. 09:45:50

Informatikus. Van még kérdés?
Vagy csak szimplán gyökér? Miért nem mérte le, ha ennyire biztos akart lenni a vásárlásnál? Akkor biztos nem fogják "átvágni" a kasszánál. Levegőt tud venni egyedül?

Putyur 2016.06.14. 09:49:42

@Zsidófalvi Zsidó:

Koszonom kedves szavaidat, tudok olvasni.
Tudod; en ha rogyasig pakolom a bevasarlokocsit kulonfele cuccal, akkor is szazforintos pontossaggal tudom hogy mennyit fogok fizetni.

Tanulj meg esszel elni es gondolkodni, b+.

enrico palazzo 2016.06.14. 09:51:49

Én akkor figyelek, amikor beüti. Ilyen hülyeséggel soha nem sztak át.

rarabel 2016.06.14. 10:03:48

Ha jól értem, a problematika az árkülönbözet visszafizetésével xanax nélküli megoldást nyert.
Tanulság van.
Minden blokkot átnézni, miután eljöttünk a pénztártól.
Ilyen egyszerű a megfejtés.
A pénztáros is ember, a vásárló is az.
ha átnézed a blokkot azon nyomban, akkor nincs gikszer.
Hát így.
Még egy kívánságom van a posztertől: egy száraz, vörös nagyfröccsöt, ha lehetne.

Figyel Castro 2016.06.14. 10:09:13

Az egri tuskóban vettünk egyszer anyámnak 10 kiló cukrot, ami a pénztárnál 10 kiló fehér kenyérré változott. ~500 HUF jött vissza.

encir 2016.06.14. 10:11:49

@sáros_tehén: A Sparban egyenként ütik be a kifliket. Mikor veszek húszat, szép hosszú lesz a blokkom.

NYJetsTD 2016.06.14. 10:11:59

Nekem egyszer 73 db mosógépet ütöttek fel egy helyett, de tök cikinek éreztem szólni, mindet elhoztam inkább. Ma megyek tévét venni, picit izgulok.

Bluemotion 2016.06.14. 10:14:11

AA, az Auchan mérlegnél lehet darabra is kérni vonalkódot. Beütöd, hogy hány darab és más ragaszthatod is fel a zacskóra.

McZozo 2016.06.14. 10:26:26

@Leadfoot: Sose tudhatod lehet hogy a kasszas egy leany kollegium kigyoubi dealere :)

McZozo 2016.06.14. 10:33:02

@Putyur: Ha bemegyek harom zsomleert es 2 ubiert akkor feltunik de ha mondjuk az ember a 40 000 forintos havi bevasarlasat vegzi parezer forint nem mindenkinek tunik fel azonnal.
Nekem is volt olyan mar hogy bementem hogy ebedre vegyek par peksutit. kozbe lattam egy leertekelt teas kancsot hat betettem azt is mondom autoba elfer. aztan a szamla gyanusan magas volt hat megneztem es kiderult hogy valami rossz a gepbe mert az akcios teaskancsot nemhogy teli arba de a teliarnak valami triplajan szamoltak el. Semmi lehuzas nem volt egyszeruen valami rosszul volt beallitva a vonalkod mogott. vevoszolgalaton azonnal fizettek vissza. Itt se hiszem hogy a penztaros most 73 ubival akart nyereszkedni. Inkabb valami technikai bug ra tipelnek

McZozo 2016.06.14. 10:35:13

@szupermacs: DArabszamra arul zoldseget lemeretni? Bravo nagy koponya vagy :)

atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.14. 10:38:30

@Putyur: Na de mi van, ha milliós tételbe nagybevásárolt? Akkor már nem olyan könnyű hatezret nem tévedni. Naugye? Szóval könnyen elképzelhető olyan eset, amikor @Zsidófalvi Zsidó: kollégának igaza van. :))

atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.14. 10:39:45

@McZozo: Valóban nagy koponya, mint a mellékelt poszt mutatja.

Manyecska. 2016.06.14. 10:39:55

Basszus 73 db kígyóuborka Kovi behalna. Amúgy most megéri blokkot sztornózni mer minden négyezer felettivel nyeeerni lehet jól jöhet ez ottan :P vagy ez ilyen freudi elütés lehetett.:D

Manyecska. 2016.06.14. 10:42:12

@atpijkamo110: jahát biztos nagybevásárolt mert ellepték a kamu orvosok az otthonát akik hazafuvarozták, így érthető. Még jó hogy nem a ribizlit kell darabszámra beárazni. Pont most jártam az ósanban utoljára karácsonykor..nem én írtam a poszt. Jó éjt.:)

Bluemotion 2016.06.14. 10:48:12

@McZozo: Igen, lehet darabra kérni vonalkódot vagy már 15 éve.

Terézágyú 2016.06.14. 11:08:09

Én minden hónapban egy millát elköltök a tecskóba, nekem a 6000 nem péz, észre se veszem, vagy annyiért vissza se fordulok...
Úgyhogy igaza van a pószternek, hogy nem vette észre.

ja, és én is informatikás vagyok, úgyhogy pláne.

2016.06.14. 11:09:25

"informatikusként"...LOL
hogy tudja így lenyúlni a pénzt?

Metamorfika 2016.06.14. 11:11:02

Valószínűleg 3 darabot szeretett volna beütni a pénztáros, de elnyomta és elé került még egy 7-es. Így lett 73. Te észrevetted, megreklamáltad és visszakaptad. Ennyi.

Önmagában szomorú, hogy ehhez sikerült egy teljes összeesküvés elméletet kreálnod, mindezt "e-mailre vetned" és beküldened a Homárba. Te kretén vagy, nem informatikus.

szupermacs 2016.06.14. 11:13:27

@McZozo: Akkor te is ijjen informati-kuss vagy?

Manyecska. 2016.06.14. 11:26:31

@atpijkamo110: aki milliós tételben vásárol nem az ósanba megy. Még csak nem is megy..Van köztetek védőügyvéd is? néha az az érzésem..:P

megamenn 2016.06.14. 11:40:44

73 db dildóuborka :)

Majmász Gedeon 2016.06.14. 11:43:58

a pénztáros dolgozhat saját zsebre vagy valami felsőbb utasításra történik az ilyesmi? -> a pénztáros dolgozhat saját zsebre, vagy valamilyen felsőbb utasításra történik az ilyesmi?
több, mint 6000 Ft-os -> több mint 6000 Ft-os
...különbség és úgyse fogom... -> ...különbség, és úgyse fogom...
...nem így történt és következő nap felkerestem... -> ...nem így történt, és következő napon felkerestem...
Mondhatni már meg se lepődtem,... -> Mondhatni, már meg se lepődtem,...
...le kellett volna mérnem és a kasszánál egyébként sincs mérleg és a pénztáros... -> ...le kellett volna mérnem, és a kasszánál egyébként sincs mérleg, és a pénztáros...
...gondoltam erre nincs szükség feltétlenül. -> ...gondoltam, erre nincs feltétlenül szükség.
...a biztonsági kamera felvételét és egyértelműen ki fog derülni... -> ...a biztonsági kamera felvételét, és egyértelműen ki fog derülni...
...munkához láttak és némi adminisztráció után... -> ...munkához láttak, és némi adminisztráció után...
...a tanulság azt hiszem egyértelmű: -> ...a tanulság, azt hiszem, egyértelmű:

Terézágyú 2016.06.14. 11:45:23

@Majmász Gedeon:
Szóval csak vesszőhibákat találtál... :)

megamenn 2016.06.14. 11:49:12

@Terézágyú: Szóval, csak vesszőhibákat találtál...

Terézágyú 2016.06.14. 11:50:09

@megamen:

Tudjuk, miért szereted te a vessző szót :P

CID. 2016.06.14. 11:50:30

Boldog@Terézágyú: a központozás nagyon fontos, macskamanó a megmondhatója.

megamenn 2016.06.14. 11:50:49

Basszus (VESSZŐ!!!!!!) ez lemaradt: :)

tejfölbiztosítás 2016.06.14. 11:51:43

Algoritmus lol. Azért mi szerencse, hogy a lekezelőpicsák OLYAN TISZTÁBAN VANNAK a körülöttük zajló dolgokkal, a prolinekilendülés, s mentalitás az persze megvan, élből. Gépi hiba helyett ennberi hiba, péztárosi. A 6-os korlátot nem értem, valaki nem tudott többig számolni? Különlegesen korlátolag változótipussal lett szerkesztve a darabár-szoftvermodul? Fákjúúú.
@Metamorfika: annak tanul biztos.

Terézágyú 2016.06.14. 11:53:03

@CID.:
"a központozás nagyon fontos"

Nem, mondod? Talán igazad, lehet.

De én, azt, mondom örüljünk hogy, egy pószter-levélben csak vesszőhibák, vannak.

tejfölbiztosítás 2016.06.14. 11:56:53

@szupermacs: sokan a törzskommentínó teamet ekézik, hogy úgy ekéznek, mint most te. Közbemeg. Fákjúúúú. Ez ilyen farkasvonyításos júúú. Majd Manyecska mindjárt beszáll szinkronrezonálni, hogy fákjúúú. És az ablak elé teszek egy megvilágított műteliholdat, hogy még júbb legyen a júú.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.14. 11:59:05

@AtiSnatch: még esztse tudod? az a gondolalehallgatás ellen van te hűjee :P

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.14. 12:00:47

@sugargiraffusplumps.: szerintem a kaszás a gyíkembereknek akarta vinni a 70db kígyóubit :P

ja, és el ne felejcsem
bit.do/votma

szupermacs 2016.06.14. 12:01:27

@tejfölbiztosítás: Oszt engemet-e érdekel-e? Fuckanál vótmá?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.14. 12:02:13

@Terézágyú: már a zalucsákó? áááá ... mondom, azé jó, hogy a zufók ne tuggyák kiolvasni a gondolatokat. kemtrél ellen sárkányfű ... vagy bőrfejű? nem t'om, az egyik bisztos lyó valamire

The Crazy One 3om 2016.06.14. 12:08:08

szegény poszter sem olvasott Homárt, mielőtt beküldte volna a háziasszonynak, így ő is ki lett csúfolva. Köllött ez neked?

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.06.14. 12:19:12

@NYJetsTD: Jajj, ezen én most nagyon röhögök, és muszáj vinnyogva, hogy a kollégákat ne zavarjam...
A többletből vennék át, kapsz érte baccpapucsot. Deal? :D

Manyecska. 2016.06.14. 12:29:02

@tejfölbiztosítás: Az kizárt mert nem tudom. Azóta takarítok. azon gondolkozom a mélyhűtött pizzát megegyem vagy jegeljem vele a lábamat..?:P ON

Terézágyú 2016.06.14. 12:49:35

@Manyecs:
Először jegeld a lábadat (nem számít, hogy 42-es), utána még mindig megeheted...

AtiSnatch 2016.06.14. 12:53:58

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: na, te se olvastad a Magyar Gyíknök e havi számát... lásd kivel van dolgod, itt egy grabovoj szám a feledékenységedre: 12225545221.

Nick-son 2016.06.14. 13:00:00

Informatikusként algoritmust gyanít. Oké szakmai ártalom. Meg egy kis ego, mert ezt muszáj volt megtudni, hogy ő informatikus, nem ám akárki.

Mit gyanítana egy poszter aki mondjuk politikus? Na és egy állatidomár?

atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.14. 13:25:50

@sugargiraffusplumps.: "@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: mán a vótmánkiakasztómérő is vótmán."

Ő találta, ő az eredeti, én vagyok az epigon.

megamenn 2016.06.14. 13:43:33

@Terézágyú: én azzat szeretném megtunni, hogy ez :P mit jelent?

Konyvtaroslany 2016.06.14. 13:47:31

@megamen: Nyelvet öltő szmájli.

Khm!

Mint az köztudott.

megamenn 2016.06.14. 13:51:40

@Terézágyú: hát ja.@Konyvtaroslany: "Mint az köztudott" apádfasza, mint az köztudott :€

Terézágyú 2016.06.14. 13:52:32

@Konyvtaroslany:
Valójában nem nyelvet öltő szerintem, csak olyan "kajánul, huncutul, kidugott nyelv" :)

Terézágyú 2016.06.14. 14:01:52

@megamen:
neeeeeee....... naaaaaa......

Kompi 98dik tetőablaki regisztrációja 2016.06.14. 14:19:55

Kibaszhatsz, Hilda, ettől még ugyanaz a féreg munkamorálú, jellemtelen, lusta szar maradsz aki voltál és mindig is leszel. Sajnos nem ebben van a megoldás. Pech, mi? A feladatod ellátása terén kék keménykedni vagy ha az nem megy, akkor befogni a pofádat/lekötni kezeid és jobbá válni. Nyilván hogy nem megy.

@sugargiraffusplumps.: igen, a gagnek is kell gag. És így tovább. Elgagetlenedés figyelhető meg a sorozatban előrefelé haladwa. Mint mikor messzire vezetünk internetet, oszt. Vagy de bármit, bort szállító kertislag is lehet az. A távolsággal csökken a.
@AtiSnatch: ez ShowView kód, most nézted ki a TVR-Hétböll! Lebuktattalaka.
@Manyecs: Pé ON. Birom ezeket a kódszavaidat. Te egy scriptnyelv vagy amúgy? Nem baj, ha igen. Freudi felütés. A sztornózásért egyébként kapnak valamit, levonást, seggdádát?
@Terézágyú: azt olvastam, jegelje a száját! Nem hiába: jó vagyok!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.14. 14:31:10

@Terézágyú: szövegkörnyezete válogatja. Lehet az is amit te mondasz, és amolyan, "én ezt is tudom beeee" :P

Terézágyú 2016.06.14. 14:34:07

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
Na de mivel köztudott, hogy én egy aranyos lény vagyok, ezért a "beee" az kizárt...

Konyvtaroslany 2016.06.14. 14:35:51

@megamen: Az elmúlt 25 évet egy kő alatt élve töltötted, ahova csak ritkán szivárgott be valami a popkultúrából?!?

Az emitikonoknak nem csak egyfajta vigyorgós fajtája van, te őstermelő, hanem kábé hatszázötvenezer. A nyelvet öltő csak egy, a sok variáció közül.

Én például még Linkoln Ábrist is tudok, cilinderrel és szakállal:

=|:-)=

Terézágyú 2016.06.14. 14:38:54

@Konyvtaroslany:
"=|:-)= "

És ha a másik oldalról nézed, akkor: "Link Ábrahám elkeseredve vette észre, hogy lekonyult a cilindere karimája"...

Manyecska. 2016.06.14. 14:39:59

@Kompi 98dik tetőablaki regisztrációja: én csak azt tudom tévét stb. lehet nyerni..mittudomén blokk vissza, jön valaki, majd folytatom...:D

The Good Boy ! 2016.06.14. 15:15:18

@Terézágyú: "Én minden hónapban egy millát elköltök a tecskóba, nekem a 6000 nem péz, észre se veszem, vagy annyiért vissza se fordulok..."

Az semmi. Én ha kiesik a pénztárcámból egy 20ezres, akarom mondani egy 500 euro-s, én azért nem hogy nem hajolok le, hanem szólok a takarítónak, vagy a nagyon biztonságos őrnek, hogy kapja már fel a szemetet, aztán legyen már rend meg tisztaság.

lcsaszar 2016.06.14. 15:22:34

Aki 3 kígyóuborkát vesz, arról feltételezhető, hogy 73-at is képes lenne megvenni. Én speciel nem szeretem a kígyóuborkát, mert az olyan praktikusságra kitenyésztett valami. Íze nincs, viszont egyenes és egyforma hosszú, hogy sok férjen el egy dobozban. Emlékszünk, hogy évekkel ezelőtt az EU betiltotta a görbe uborkát? Aki már evett "rendes" (újabb nevén fürtös) uborkát, az tudja, hogy miről beszélek. A következő tenyésztési fázis a héjatlan uborka lesz. {˙(/\˙} mint az köztudott.

lcsaszar 2016.06.14. 15:25:10

@lcsaszar: Jaj, nem ezt akartam írni, hanem {˙(/\)˙} Gondolom így már érthető.

Répázó 2016.06.14. 16:34:35

Igen! A kasszás zsebre dolgozik, mert ugye műszak végén nem kell elszámolnia a beütött összegekkel hanem nyugodtan kiveheti. Ezen behaltam.

Mabel 2016.06.14. 18:03:56

Nekem egyszer 24 db ásványvíz helyett 24 db instant kávét sikerült beütni... 30.000 Ft körüli összeget kellett volna fizetnem, de csak 5000 Ft volt nálam... így nem kértem

atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.14. 18:07:09

@Terézágyú: "lekonyult a cilindere karimája"

:)) Nem, az fordítva nézve nlocniL máharbÁ

kiskár 2016.06.14. 20:33:04

bio dildó, 5éves terv?!

Csupa talány!

Lehet, hogy a pénztárosnő a barátnőivel férfipótló bulit akart összehozni a sok más által kifizetett uborkával?

Ez itt maga a nehezen kibogozható összeesküvés elmélet.
azaz,
összeesküvés gyakorlat! :)

B. Zsuzsi 2016.06.14. 21:43:28

A kedves cikkíró görbít. Nem is kicsit. :-)
A leggyakrabban vásárolt darabos gyümölcsöknek, és zöldségeknek (retek, uborka, csomagos répa, újhagyma stb stb) a képernyőn saját kis ikonjuk van, és valóban csak 1-6 db-ig lehet beütni. Tehát ha vesz valaki 10 db uborkát, akkor a pénztáros lenyomja pl a 4x és a 6x-os gombot :) Olyan lehetőség nincs, hogy az 1x-t megszorozza még 73-mal. Itt tuti az történt, hogy a kedves szerző elballagott a mérleghez, és beárazta magának. Rosszul. Mert pl darabszám (3) helyett az uborka kódját ütötte be (hogy a mérlegen hanyas gomb (73).

Persze ezt bevallani nem fogja a kis sunyi. Egyszerűbb egy lejáratós cikket írni... :-)

Valaki kérdezte: a pékárunál nincs ilyen 1-6x korlát, de a legnagyobb szorzási lehetőség 99. (veszel 100 kiflit, akkor azt csak 2 részletbe tudják leszámlázni :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.06.14. 21:44:36

Nekem is gyanús ez az uborkás ügy. Ha jobban megkaparnák holtbiztos találnák egy szervezetet mögötte..

ööö,izé 2016.06.15. 10:01:12

@B. Zsuzsi: milyen bályosan lehazugozod a posztert :-) Ugyanez pepitában már velem is megesett a Tescoban, akkor miről is beszélsz?

nagybalfasz (törölt) 2016.06.15. 10:04:43

@lcsaszar:
Azt feltehetően a pornóipar lobbizta ki az EU-nál.

Yobbágy Fery 2016.06.15. 13:03:14

Elküldi az informatikust a felesége az Auchanba.
- Hozz 3 kígyóuborkát, ha van friss kifli, akkor 73-at!
Hazajön az informatikus egy óra múlva és lerak az asztalra 73 kígyóuborkát.
- Volt kifli.

2016.06.15. 21:16:37

@ööö,izé: Kedves Izé!

Csak azért merem ezt így állítani, mert nagyon jól ismerem az auchanos kasszarendszert. A tescosról fogalmam sincs. Úgyhogy elhiheted nekem, hogy a kedves cikkíró árazta be magának a 73 db uborkát, és ha már így járt rittyentett belőle lejárató egy cikkecskét.
A pénztáros egyedül ott hibázott, hogy nem nézte a kijelzőt blokkolás közben... :-)

Đilya 2016.06.16. 10:19:23

Informatikusként? LOL De nem fejlesztőként.. Akkor ismernéd a mondást: "expect the unexpectible"
Tedd le a paranoiát és boldogabb lesz az életed ;)

pengusz 2016.06.16. 20:50:32

@Zsuzsi B: Persze nálatok mindenki szent, és csak a szemét, aljas vásárlók a hibásak mindenért? Képzeld, nekem is hazudtak már a szemembe hiperben az ügyfélszolgálati pultnál.

2016.06.16. 21:22:40

@pengusz: Nana! Én csak erről az esetről beszéltem!!!
Természetesen nagyon sokszor van igaza a vásárlónak is (áreltérés, túlszámlázás, akciós árukészlet hiánya vagy bármi miatt), de bizony olyan is van, hogy a vásárló néz el valamit.

pengusz 2016.06.16. 21:32:04

@Zsuzsi B: Tehát ebben a konkrét esetben a rendelkezésre álló információk alapján egyértelműen eldöntötted, hogy csakis a poszt írója hazudhat?

Zsuzsi B (törölt) 2016.06.16. 21:35:40

@pengusz: Te nem tudod felfogni, hogy a pénztáros kézzel NEM TUD (a gép nem engedi!) a darabos zöldségből 73 db-ot egyszerre beütni?
"A leggyakrabban vásárolt darabos gyümölcsöknek, és zöldségeknek (retek, uborka, csomagos répa, újhagyma stb stb) a képernyőn saját kis ikonjuk van, és valóban csak 1-6 db-ig lehet beütni. Tehát ha vesz valaki 10 db uborkát, akkor a pénztáros lenyomja pl a 4x és a 6x-os gombot :) Olyan lehetőség nincs, hogy az 1x-t megszorozza még 73-mal. "

pengusz 2016.06.16. 21:51:46

@Zsuzsi B: És darabos árut hogy mér le a mérlegnél? Beüti a darabszámot? Vajon a kamera visszanézésre miért reagáltak úgy, hogy egyből visszadták a pénzt? Ha egyértelműen a vevő hibázott, akkor miért adtak volna neki igazat? Szerinted ez nem gyanús?

pengusz 2016.06.16. 21:53:54

@Zsuzsi B: "A pénztáros egyedül ott hibázott, hogy nem nézte a kijelzőt blokkolás közben... :-) "
Ja és ez ilyen vicces? Bezzeg ha hármat üt be, de négyet visz ki, egyből viszik testüreg motozásra meg rendőrségre mi? De a három helyett simán beüti a 73-at? Ja tiszta hihető a sztori...

Zsuzsi B (törölt) 2016.06.16. 22:02:19

Látom nem hiszel nekem.. :-)
Hivatalosan mindent le kell mérni (a farabosat és a lédiget is). Ráteszi a cuccot a mérlegre, kiválasztja mi van nála, beüti hány darab, majd megkapja a címkét.
Ha tudnád hányszor van, hogy vesz két salátát, és a kettes gombot kétszer nyomja le (szóval 22nek árazza be). Ha reklamál a vevőszolgálaton visszakapja az árát, hiába ő baszta el. Pár ezer forinton nem szoktak sokat akadékoskodni. Ha azzal reklamálnál, hogy vettél egy hangfalszettet pl 30e Ft-ért, de kettő lett leszámlázva.. na ott már nyomoznának utána.

Zsuzsi B (törölt) 2016.06.16. 22:08:33

@pengusz: Te tipikusan a mindenbe belekötő, kekeckedő, idióta vagy... :D
Kb mint a cikkíró. Ő meg csak lapít, mint szar a fűben.. :-) Ha annyira igaza lenne megszólalna.. :-)

pengusz 2016.06.19. 13:01:39

@Zsuzsi B (törölt): Akkor nem sokban különbözünk. A végső érved a sértegetés meg a személyeskedés? Látom nagyon jól ismerjük egymást...

pengusz 2016.06.19. 13:04:49

@Zsuzsi B (törölt): Érdekes vállalatirányítási rendszer, ahol a pénztárosnak le van korlátozva a darabszám, a kekeckedő idióta vevő meg akár 5000 darabot is beüthet.

lobster thermidor 2016.06.19. 17:50:56

EZ egy jó nagy bevásárlás lehetett, hogy a pénztárnál + 6 rugó nem tűnt fel a delikvensnek.

Pink Pancser 2016.06.22. 12:30:07

Pékségben 4 kifli helyett 4444-et nyomott a pénztárgép (mint kiderült, a 4-es gomb nem állt a helyzet magaslatán). Akkor könnyű volt megtalálni hol a hiba...
süti beállítások módosítása