Tékozló Homár

Sok pénzért vacak Macbookot

2016.06.16. 09:18 | Homár Hilda | 172 komment

Gábor rém dühös, de ki ne lenne az a helyében? Egy csomó pénzért nem csak szexi, de működő gépet is remél az ember, és bár nem kevés, de bőven nem elég, ha az IStyle munkatársai udvariasan kommunikálnak vele, ha a Macbook megállás nélkül fura tüneteket produkál.

Kedves Homár!

  • Január 15-én vásároltam egy MacBook Retinát az  iStyle-ban 370 000 ft. nettóért. 
  • 2016.03.01. Alaplap csere  
  • 2016.03.04. Kijelző cseréje  
  • 2016.06.10 Alaplap csere

 Alaplap-, kijelző-, majd ismételt alaplap csere után sem látja indokoltnak az iStyle a készülékcsere igényt. Azt a tanácsot kaptam, idézem:

ha mindenképpen egy másik készüléket szeretne, úgy vagy a gyártóhoz kell közvetlenül fordulnia, vagy pedig ezt értékesítenie és egy újat vásárolnia.

A "gyártóhoz fordulás" is megtörtént, ők

sajnos nem tudnak velem közvetlenül foglalkozni, forduljak a kereskedőhöz.

A kör bezárult.

A legutóbbi meghibásodás alkalmával telefonon ígéretet kaptam arra, hogy ha még egyszer előfordul valamilyen probléma, akkor már kérvényezhetem a cserét (tetszik a szó, kérvényezhetem). Erről persze írásos feljegyzés, vagy hangfelvétel nincs.

Hát "megtörtént" és "kérvényeztem". De azóta a cégvezetés még nem méltatott válaszra, csak a szerviztől kaptam jelentést, hogy elkészült a gépem, átvehetem. Az e-mail-jeim megválaszolatlanok maradnak.

Miért kellene nekem egy ilyen számítógépet használnom és megvárni vele a garancia lejártát? Jövőre lejár, ha előfordul újra a hiba, akkor ezeket a hibákat már saját költségre javíthatom. Ha másnak adom el ilyen állapotban, akkor pedig én vagyok rosszhiszemű és támadható (egyébként sem szeretnék mást becsapni).

Eddig levelezésünket mellékelten csatolom, ebből két, szerintem fontos momentumot szeretnék kiemelni:

2016.03.01. Alaplap csere (HU-1620492) után gyári teszteket lefuttatva, rendben lévőként kaptam vissza a készüléket. A képernyőhiba a bekapcsolást követően (itthon) azonnal jelentkezett. Számomra ez megkérdőjelezi a szerviz felkészültségét ebben az ügyben.

2016.06.10. "A kifogásolt jelenséget nem tudtuk előidézni, de azt nagy valószínűséggel a készülék alaplapja okozta, ezért annak cseréjét elvégeztük.".Ezek szerint egy olyan problémával szembesültünk, amit a szerviz nem tud diagnosztizálni.

Gondolom abban egyetérthetünk, hogy bármennyire is "készséges" az Istyle szervizcsapata, nem cserélnek ok nélkül alaplapot egy számítógépben "aminek semmi baja nincs", azon kívül hogy egy folyton reklamáló ügyfél a gazdája.

Köszönöm:

B. Gábor

Ezt tanácsolják a GVTI-fogyasztóvédők:

Kedves Gábor!

A hatályos jogszabályok laptopra egy év kötelező jótállást írnak elő. Amennyiben e határidőn belül a készüléken hiba jelentkezik, azt úgy kell tekinteni, hogy már a vásárláskor is megvolt. Ha a forgalmazó mentesülni akar a hibás teljesítésből fakadó javítás vagy csere kötelezettsége alól neki kell bizonyítani, hogy a hiba a vásárlást követően keletkezett azáltal, hogy a vásárló nem megfelelően használta a készüléket.

Ha a hiba javítással orvosolható, akkor elsőként köteles azt a vásárló elfogadni.

Más a helyzet, ha ugyanaz a hiba tér vissza immár harmadik-negyedik alkalommal. Ilyenkor ugyanis a bírói gyakorlat alapján a fogyasztó már joggal kérheti, hogy a készüléket ne javítsák, hanem cseréljék ki. A cseréről pedig ugyanúgy a forgalmazó köteles köteles gondosodni, ahogy azt előtte a javításnál tette, méghozzá úgy, hogy egy ugyanolyan típusú készüléket ad a régi helyett. Persze ettől a szabálytól a vásárló előnyére el lehet térni, ha a forgalmazó beleegyezik, a vásárló választhat egy számára megfelelő másik készüléket.

A javítás vagy csere iránti igény érvényesítéséhez persze először abban kell közös álláspontra jutni a forgalmazóval, hogy egyáltalán hibás-e a készülék. Ha a szervizben ezt nem látják, a forgalmazó joggal utasítja el az igényeket. Célszerű ilyenkor megállapodni abban, hogy a forgalmazó költségére egy mindkét fél által elfogadott szerviz is megvizsgálja a készüléket, melynek állásfoglalását kötelezőnek fogadják majd el magukra nézve. Ha ebben nem sikerült megegyezni a vállalkozással vagy a hibát ugyan elismerik de nem hajlandóak többszöri sikertelen javítási kísérlet után sem cserélni a készüléket célszerű Békéltető Testülethez fordulni. A Békéltető Testület eljárásáról bővebb információk itt olvashatóak.

Alkalmazott jogszabályok:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serivor 2016.06.16. 09:22:53

Az alaplap fődarab, újra kellene, hogy induljon a garancia. Szóval attól nem kell félni, hogy lejár.

ancsika 2016.06.16. 09:26:30

majd máskor apple.hu-tól veszed, ott meg kicserélik...

Terézágyú 2016.06.16. 09:37:24

szóval a mekbuktulajdonosok élete sem fenékig tejfel?....

McZozo 2016.06.16. 09:39:00

@ancsika: ja egeszen addig mig nem nekik kell cserelni ezt mondjak de ha nekik kene ugyanigy alnanak hozza

herk 2016.06.16. 09:47:25

"Gondolom abban egyetérthetünk, hogy bármennyire is "készséges" az Istyle szervizcsapata, nem cserélnek ok nélkül alaplapot egy számítógépben "aminek semmi baja nincs", azon kívül hogy egy folyton reklamáló ügyfél a gazdája."

Még nem dolgoztál szervizben és/vagy program tesztelésben.
Vagy úgy, hogy az ügyfélnél előjön a hiba, de a szervizben nem. Az ok lehet banális, de lehet együttállás is, lehet földelési, kontakt, bug, a ház feszíti az alaplapot, meg még csillió más is.
Van az úgy, hogy tényleg nem találni a hibát, a szervizben nem jelentkezik, az ügyfél igen. Ilyenkor mi legyen? Még a legnagyobb jóindulattal is nehéz okosat mondani.
A szervizes főnöke nem örül neki, ha látszólag tökéletes alaplapot cserélni kell. A gyártónak küldött levélben mit tartalmazzon a "hiba leirása" sor, ha egyszer nem reprodukálható a hiba? Meg ugye valószinű, hogy nem alaplap hiba van, hanem valami más, amit egyszerűen nem találni.
Tudom, a vásárlót ez nem érdekli, ez nyilvánvaló. Ilyenkor érdemes a szerviz fejével gondolkodni, hogy ott is emberek ülnek, akiket meg kell győzni, hogy hibás a termék. Vigyél neki videot, amiben megmutatod, hogy hogyan jelentkezik a hiba, milyen körülmények között, segits nekik, hogy kiteszteljék.

"laplap csere (HU-1620492) után gyári teszteket lefuttatva, rendben lévőként kaptam vissza a készüléket."
Mivel hogy mást nem nagyon tudnak tenni. Gondolom van 20-30 teszt, amit megnéznek. Ha minden rendben, akkor jónak minősitik az eszközt.
Az összes feature-t nem lehet leteszteni minden kombinációban, ezért egy szűk részét tesztelik,mert az idő és az erőforrás véges.
Ha te tudod, hogyan kell a hibát reprodukálni, segits nekik, bármivel, amivel csak tudsz.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 09:50:32

"hangfelvétel nincs."

És ez kinek a hibája?

Különben igaz, egy százasért simán el tudod adni, és veszel egy zsír újat.

230e 2016.06.16. 10:01:09

Két alaplapcsere után igazán adhatnának egy újat, főleg mert gondolom a szerviz sem nagyon tud mit javítani egy ilyen gépen.
Egyebekben meg ott a Dell helyszíni 3 éves jótállása, lehet hogy nem olyan csili-vili a gép, de kijönnek és megjavítják.

sáros_tehén 2016.06.16. 10:05:12

@230e: "Egyebekben meg ott a Dell helyszíni 3 éves jótállása, lehet hogy nem olyan csili-vili a gép, de kijönnek és megjavítják."

De jó, hogy nem nekem kellet írnom :)))

joska61 2016.06.16. 10:20:33

Nem akarnám védeni a javító bandát, de egy időszakos hibát megtalálni.... Én biztos nem vennék almás cuccot.

sáros_tehén 2016.06.16. 10:30:42

@joska61: 2 alaplapot, és egy kijelzőt nem cserélnek kamura.

Amit esetleg el tudok képzelni... hogy valójában nem is cseréltek ki semmit. Lekérték az alkatrészt a gyártótól.. (aztán azt el lehet adni) a munkaidőt pedig elszámolják.

bendeguz75 2016.06.16. 10:32:22

@herk: Basszus, nem talaljuk a hibat hmhm na jo csereljunk alaplapot. Igy mukodik a szerviz? faxa....

Rongyosgárda 2016.06.16. 10:39:23

1. Mekkbúkot
2. Ájsztáljból
3. 370 NETTÓÉRT

Ajjaj :(
A hiba az Ön készülékében van...

Amúgy nekem ajánlgatták a lézeres szemműtétet, mert nemjóllátok... ha ilyen retinát veszek, az jobb? Mer asszem a lézeresnél csak lesíkolják a szemgolyódat, de akkormár inkább új... max lesz egy gravírozott alma a perifériámban...

rarabel 2016.06.16. 10:41:08

Macbookot a Macdonaldstól, esetleg a McBurgertől.
KFC-t a Piiza 6-tól.

herk 2016.06.16. 10:49:49

@bendeguz75: hogy máshogy kéne működnie? De mondom, nem ez az általános, hanem 100-ból 1, mikor nem találják a hibát. 99 esetben megtalálják a hibát.
@230e: szövegértésből egyes. Nem az akarással van a hiba, hanem a hibát nem találják. Szóval a te példáddal élve kijön a Dell-es csóka, és nem találja a hibát, alaplapot cserél, de a hiba még mindig előáll. Most jobb? :-)

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 10:55:37

@Terézágyú: "szóval a mekbuktulajdonosok élete sem fenékig tejfel?...."

De. Csak nem a fasz istílhez kell menni. Ott van pl. az óbudai www.starking.hu kedvesek, aranyosak, kinyalják a seggedet.

PITTA 2016.06.16. 10:57:50

@AtiSnatch: 370e nettó, tehát cégre vette. Bakker az 470e bruttó! Ennyiért már legalább 2-3db használható windowsos laptopot kap az ember :-) és azok működnek, nem úgy mint a reformok meg ez... :-D

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 10:59:18

@Rongyosgárda: "lézeres szemműtétet"

Csak ajánlani tudom. A lányomnak pár 5 éve csináltattuk, mert a 6 dioptriás szemüveg súlyától már lekókadt a feje. Azóta úgy lát, mint a sas, a legjobb 200 eFt-os befektetés volt. Plusz, ha a szemüveg árakat nézzük, 10 év alatt meg is térül.

Phil Necro 2016.06.16. 11:00:09

Vegyel Dellt.
Nem baj,ha 10 helyett csak 3-4 ora az uzemideje,es kinezetre a kozeleben nincs egy apple termeknek meg az xps sorozat sem (ami nagyjabol macbook aron fut).
Majd az itteni okosok megmondjak,mire koltheted a penzedet.
Meg minek az egyseges szoftveres hatter?
Vegyel egy pcs notit,egy androidos telot meg egy windowsos tabletet melle.
A lenyeg,hogy 100 forinttal olcsobb legyen.

Azert csereltek alaplapot, mert az integralt vgat nem fogjak leforrasztani a garis gep alaplapjarol,es rarakni egy masikat.
Ha votl kijelzo csere is,akkor valszeg a kettot osszekoto reszen lesz a problema.
Nemtom,hogy itt is szalagkabeles-e,de ha igen,es annak a csereje sem segit,akkor valszeg kapsz egy uj macet.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 11:01:05

@PITTA: "használható windowsos laptopot"

Oximoron. Bottal nem piszkálnám.

Monjuk a Linux szerintem jobb, de a Mac se rossz.

sáros_tehén 2016.06.16. 11:01:13

@herk: "Szóval a te példáddal élve kijön a Dell-es csóka, és nem találja a hibát, alaplapot cserél, de a hiba még mindig előáll. Most jobb? :-)"

De akkor legalább nem tudja azt hazudni hogy minden rendben. Mert itt a szerviz állít valamit, te pedig az ellenkezőjét tapasztalod.

The Crazy One 4égy 2016.06.16. 11:01:54

apropó Dell, homeservice: tényleg olyan, mint a filmekben. Volt egy süketnéma ügyfelünk, neki kellett egy atomerőmű laptop, mert valami nagyon spéci segédprogramot kell szegénynek futtatnia állandóan. Meg is jött a gép, hápersze, hogy nem veszi a töltést.
Dell infovonal, két óra múlva a szerszámostáskával nálunk is volt a szerelő. Szétszereli, sóhajt egyet, aszongya: fasztuggya mi baja. Kiment az autóba, hozta az új alaplapot, 10 perc múlva kész a gép. Megköszöntem, kikisértem, a süketnéma és kísérői meg már az eladórtérben vártak rám. Ezúton is köszi, Dell!

Phil Necro 2016.06.16. 11:04:36

@PITTA:
akkor el is kezdhetned sorolni azokat a Core M procis,min 2304 x 1440 felbontasu notikat,amibol 2-3 kijon az adott aron.

Phil Necro 2016.06.16. 11:05:54

@Phil Necro:
termeszetesen olyat,amihez operacios rendszer is jar.ne valami freedosos szemetet,amire meg le kell torrentezni a windoz 10-et.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 11:06:35

@szmoker (Homo Trollicus): "Latitude E7250"

Harmatgyenge a 1366x768 felbontás, nem férnek el rajta az ablakaim. 1680x1050 alá nem adom.

PITTA 2016.06.16. 11:07:39

@atpijkamo112: De látod mégis jobban működik mint ez :-) A világ azon rész ami nem amerika, többségében windowsos / linuxos rendszereket használ otthoni felhasználásra.
Pont a műsznobsága és ritkasága miatt szívás az Mac a világ ezen felén.

Rongyosgárda 2016.06.16. 11:11:04

@Phil Necro: ugye, milyen idegesítő a pórnép siráma?
Én is visszabasztam a Teslám, mert a beígért 400km hatótáv helyett multkor csak 389km-ig jutottam... bezzeg a régi Infinitymmel nem volt ilyen problémám, csak beletöltöttem a 60l MaxxMotiont és már hasítottam is.
Előztem le a gagyi oktáviákat meg sz@r mondeókat ... sok kis porszem... bele nem tenném azokba mocskokba a seggem.
Retina alatt már nekem is szúrja a szemem a PIXXEL!!! meg nehogymár 500NETTÓ alatt vegyek gépet... kinéznének a golfklubban :(

PITTA 2016.06.16. 11:13:27

@Phil Necro: Mondjuk én nem úgy használom a laptopot mint a mezei nép. Nálam dokkolóval, monitorral, egérrel, billentyűzettel van felvértezve a laptop. Ekkora felbontás ilyen kicsi kijelzőn kényszermegoldásnak tartom.

Rongyosgárda 2016.06.16. 11:18:21

@atpijkamo112: meglesem majd, köszi. Neki is kellett napszemüvegbe mászkálnia egy darabig, meg nem nyomhatott (csak híg széklet :D ) meg emelhetett 1 hónapig?

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 11:20:06

@PITTA: "jobban működik"

Az semminél nem működik jobban. Bocsi!

Mondjuk az XP után a Windows 10-zel talán megint valami használhatónak látszó dolgot csinálnak. Kár, hogy végig kellett vele szevedni a vista, 7, 8 vonalat. A gyerekem gyakorlatilag sírógörcsöt kapott, mikor a vista 5 perc után még mindig nem reagált. További 5 perc múlva már gyalulta le. És az win10 ablakok teteje még mindig nem kék, nem látom, hogy melyik az aktív ablak. Fos.

"többségében windowsos / linuxos rendszereket használ"

A filmesek, grafikusok almát használnak. Pont. Ne is próbálkozz arrafele vindózzal.

Otthoni játékra mindegy, majd csak elegerészik a kedves felhasználó, van ideje.

A lányom tiszta szgép analfabéta, de az almával elvan, mint a befőtt. A notija, telefonja, tablettye, mind alma. Se türelme, se képessége vindózzal szarakodni. Én meg örülök, hogy nem kell szápportolni. Meg utálnám is az almát. Nekem úgy működjön, ahogy én akarom, ne ahogy a billgeci vagy a sztívdzsobsz kitalálta.

herk 2016.06.16. 11:20:26

@sáros_tehén: Ha azonnal jelentkezik a probléma. De ha nem áll elő addig, amig a csóka ott van, akkor ugyanaz a helyzet.
Ha a vevő kicsit rutinosabb lett volna, a helyszinen a szervizben azonnal kipróbálta volna, és ő maga tesztelte volt 10-20 percig.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 11:24:15

@Rongyosgárda: Egész nyáron napzemüvegbe mászkált. Egy év után letehette. De kurvára megéri, ha mondom.

Tudod mi van 6 dioptriánál. Egyszer leteszi a szemüvegét, soha nem találja meg.

Majd megmondom, hol csinálta. Annyi garanciát adnak, hogy ha fél dioptriánál nagyobb az eltérés, akkor ingyér újra csinálják. De nálunk 0 eltérés volt mindkét szemre. Nagy gyakorlatuk van, mindig tele a rendelő.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 11:26:21

Az első hetekben még zizi a látása, mert ott vannak a hegek. De aztán kisimul, mintha sose lett volna műtét.

Phil Necro 2016.06.16. 11:26:36

@Rongyosgárda:
Homar helyett melozni, vagy tanulni kell.
Akkor lesz penzed Xpsre, Zenbookra, Macbookra, es nem a tescoban kell a kiarusitasos Packard Bell notikra vadaszni.

AtiSnatch 2016.06.16. 11:27:06

@atpijkamo112: majd nekem is elküldheted a zinfót.

Rongyosgárda 2016.06.16. 11:31:53

@Phil Necro: "Homar helyett melozni, vagy tanulni kell."
Öngól :)
Amúgy honnan tudod, hogy nem az igazat mondtam?
@atpijkamo112: Köszi az infót, be is neveznék egy menetre, mert idegesít, hogy már szemüge kell a vezetéshez meg már anélkül nem tudom megszámolni a pixeleket a Packart Bellemen :D :D :D (zseni ez az ember)
Fizikai hatásoktól sérült szemet is tudnak kezelni? A bal oldal kicsit kapott az évek során, mindig rossz sportot választottam magamnak :D

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 11:39:49

@Rongyosgárda: Fú, nem vagyok orvos. De igazi doktor vizsgál meg, majd kitárgyaljátok. Van, amikor nem lehet megcsinálni. Ugye a lézer az elvesz a szemlencséből. Ha nem eléggé vastag valamiért, akkor nem lehet tovább vékonyítani.

De mondom, 6 dioptriát (az kurvasok) meg tudtak javítani, innentől gyakorlatilag mindent.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 11:45:13

@Rongyosgárda: Igen, hónapokig nem emelhetett tíz kilót, vagy mi. 5 éve volt, nem eméxem a pontos adatokra.

A nejem meg más műtét miatt már élete végéig nem emelhet 5 kilónál többet. Evvan, nem világvége, apránként emeli, ha több. Hálistennek mosni takarítani így is tud. :)) Én meg kiöntöm a felmosóvizet. Összedolgozunk.

Phil Necro 2016.06.16. 11:47:16

@Rongyosgárda:
Tudom.
Egyebkent a szakuzletekben fokent optometriastak szoktak dolgozni,akik ertenek a gepekhez, es van orvosi vegzettseguk is, de a komolyabb (pl fizikai seruleses) problemakat rendes szemesz orvosra bizzak.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.16. 11:48:13

@poszter: a változatosság kedvéért most nem "beszél" teljesen sületlenséget a gvti.
Azt azonban nem köti az orrodra, hogy a laptopban cserélt alkatrész kötelező jótállása (vidéken garancia) újraindul. Ha ilyen gyakran cserélgetik benne az alkatrészeket, annak csak örülni lehet, mert folyamatosan kitolódik a garancia vége. Mellesleg cseréltek kijelzőt+alaplapot, kvázi kaptál egy új gépet. Ha a probléma még mindig fennáll, akkor nem kizárt, hogy máshol kell keresni a forrását (töltő pl.).

szupermacs 2016.06.16. 11:48:42

@Phil Necro: ,,A lenyeg,hogy 100 forinttal olcsobb legyen."

Veled is olcsón megúszta anyád.

,,Homar helyett melozni, vagy tanulni kell."

Neked is csak a homár jutott.

Egyébként fasznak sír? Működik a laptop, vagy nem? Az, hogy szerelgetni kell, neki semmibe nem kerül. A gari újraindul a javítás után. Posztoló is csak egy újgazdag pöcs. Jajj, pár napig nem tud majd pornót nézni a laptopon és belehal. :(

Ans1979 2016.06.16. 11:57:16

@McZozo: Óriási tévedés, az Apple ügyfélszolgálat szerintem kiváló, még soha nem volt vele semmilyen gondom, pedig már találkoztam velük egy párszor.

A meghibásodott iPhone-omat a T-Mobil csak 3 hét alatt tudta volna cserélni, az Apple viszont egy telefonhívás után, másnapra küldött egy vadonatúj cserekészüléket DHL-el, kivettem a dobozból, betettem a hibásat, a futár elvitte, majd 1 hét múlva hívtak, hogy nem tudják javítani a telefont, ergo tartsam meg a cserekészüléket, és természetesen a garancia újraindul.

Ezt tanítani kellene...

bendeguz75 2016.06.16. 12:12:33

@herk: Cserelni kellene inkabb, mint sem hasrautesre talalgatni mi a gond, a hibasat meg visszakuldeni a gyartohoz. Ott valoszinuleg jobban ertenek hozza.

ancsika 2016.06.16. 12:39:42

@McZozo: ahogy már mondták előttem is, összehasonlíthatatlan az ügyfélszolgálat és a profizmus, lehet azért mert nem törökök :D

Leone_510 2016.06.16. 13:03:00

@Phil Necro: "kinezetre a kozeleben nincs egy apple termeknek..."

a kinézet az ostobák sportja :)

The Good Boy ! 2016.06.16. 13:04:45

Figyelem, figyelem!

Az vót már, hogy a makbok egy túlhájpolt sz@r????

Olyan almát venni, amibe más már beleharapott.... Normális???

Gondolom a poszter ájfonba búg bele, az autója hátsó részére meg harapott alma van ragasztva, hogy akkor is tudja ország világ, mekkora életcsászára a júzer, hogyha éppen kocsiba ül, és pont nincs kivel csevegnie.

Ez egy életérzés. Irigylem is azokat, akiket beszippantott. Múltkor osztrákiában egy vendég- és szórakozóhely egy olyan netbookkal parádézott egy életcsászára, hogy kb. 2 millió lux fényerővel világított pofán a kinyitott monitor hátoldalán lévő 10 cm-es használt alma. mert kell a parasztvakítás, még 3 asztallal arrébb is jól látható volt a "reflektor".

Ja, igen, nem vagyok irigy, tellene rá, csak nem tetszik ez az "életérzés".

Csókolom!

230e 2016.06.16. 13:09:25

@herk: Akkor valszeg a második alaplapcserénél kiállítja az igazolást hogy nem javítható a készülék, és a user kap egy újat.

AufWiedersehenMonty 2016.06.16. 13:10:06

jön a sok birka bégetni akinek nincs dellája :D

apple.hu -tól kell venni, ennyi

Manyecska. 2016.06.16. 13:13:30

Én még mindig nem tudom miaxar az az Apple tőlem pedig van dellám nem is érdekel nagyon.., @The Good Boy !: tegnap előástam a Samsung GT11 akárhányas ősrégi mobilt ébresztőórának hát az egy csoda !!:D A világítása pazar! lehet átrakom a kártyámat beléje szarok én az androidos fosra folyton baj van vele..

Rongyosgárda 2016.06.16. 13:15:45

@szupermacs: hagyd rá, google-nek érzi magát
@Ans1979: @ancsika: túltoltátok a reklámkampányt... így egy kicsit hiteltelen :(
@Leone_510: +1
@The Good Boy !: Egyszer estem abba a hibába ('13-ban), hogy vettem egy MacBPro-t. Lassú volta arra, amire nekem kellett (i5-ös verzió volt, 8gb Rammal)... A szerviz reakciója arra, hogy egy átlagmagyar használtautó árából vett valami mért kotlik meg VB alatt az, hogy: "-ez sajnos ilyen" Meg vegyek ájmeket mégtöbbért... hát iNyád. Hazamentem, különböző webshopokból összeraktam egy PCt majd' feléért és azóta jól vagyok. Ja, mikor cipekednem kell, akkor meg egy (fúdegagyi) ACERrel szórakázom. Nekem elég... bocsánat iFanok, de kihíztam a technikát :( tudom, már nem lehetek sikeres ember :(

The Good Boy ! 2016.06.16. 13:17:11

@AufWiedersehenMonty: irónia kommentárs, irónia...

Igaz egy csipetnyi volt csak benne, de "vót":D

Manyecska. 2016.06.16. 13:18:14

@Rongyosgárda: ..ezeket az olyan faroknövelő fétisek valójában, a pasiknál..

PITTA 2016.06.16. 13:21:07

@atpijkamo112: Hát nemtudom. én '92 ben ms termékeken kezdtem, tanultam, dolgozom.
De mondjuk egy winxp és 7 nem ördögtől való. A Vista tényleg gáz volt, de a Win7 már stabil én a mai napig azt használom. A lassú töltést mamóriával és SSDvel lehet kompenzálni, de az még mindig nem kerül 390e-be nettó. Valamint ha nem tudja kivárni a bootot, ott van a sleep, vagy a hibernálás. Ha valami lassú az abból lehet (azon felül hoyg a vista egy f@s) hogy gyenge volt a vas. Ez mondjuk felróható Androdos fronton is, hogy minden sz@rra azt teszik és aki azt veszi meg sír, hogy lassú és akad.
Ilyen szempontból az apple jobban teljesít, mert az adott harverekre rágyúrják a szoftvert és biztosan siklani fog. De hogy kicsit beleszántsak az Applebe is, az asszony régi fióklakó Iphone 4S-ébe életet akartam lehelni, aranytartaléknak. Szépen lefrissítette magát ios 9-re na ott is megállt az élet, pedig az eredeti oprendszerrel fickós volt.
Na mindegy ne vitatkozzunk ezen, úgysem tudjuk egymást meggyőzni :-)

Manyecska. 2016.06.16. 13:26:00

@Ans1979: fiamnak is múltkor adtak cserekészüléket simán, pedig sima androidos cuccról beszélünk..mondtam is neki most láttad utoljára a telód úgy vidd szervízbe, na igazam is lett :D monnyuk kapott egy 50.000-es kupont amit beválthat majd új telóra. Fuck.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 13:36:45

@PITTA: Vettem bruttó tízezerért egy androidos okostelót. De nagyon lassú volt, csodálkoztam. Aztán kisakkoztam, hogy a wifi drájver elvisz 100% CPU időt. Próbáltam megkerülni, de nem lehetett, visszavittem. Szegény emberek, akik megveszik, meg lesznek győződve róla, hogy az olcsó androidos teló lassú.

A mostani okostelómon is minden szar el akar indulni bútoláskor, meg állandóan törölgetnem kell. Majd be kell állítani, hogy ne kelljen folyton pásztorkodnom. Ennyi szar minden telót lelassítana és megenné az akksit.

Phil Necro 2016.06.16. 13:39:40

@Rongyosgárda:
Tehat a draga, lassu bringa helyett vettel egy olcso motort,es megoldottad a problemat.
Egeszen zsenialis vagy.

Kinek a masodregje lennel?
Uj felhasznalokent nem hiszem,hogy ekkora fasz tud lenni valaki :D

Manyecska. 2016.06.16. 13:42:03

@atpijkamo113: akkó is én csináltam a legjobban tegnap. hazamentem és kikapcsoltam a pitsába a telefonom! :D:P

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 13:47:44

@Manyecs: Nem kell kikapcsolni, elég ha rezgősre állítod. Nem, nem úgy értem, hogy vibrátornak dugd fel, csak ha akarod, megnézed ki hív, és ha akarod beszélhetsz vele. A te döntésed legyen.

Nekem éjjel-nappal működik, csak a fogorvosnál kapcsolom ki, mert úgyse veszem fel, és ne higyék, hogy viszahívom őket.

Rongyosgárda 2016.06.16. 13:47:59

@Phil Necro: "Egeszen zsenialis vagy."
Tudom, és sajnálom, hogy neked nem sikerült megugranod ezt a lécet és életlen karddal próbálsz harcolni... sebaj, talán következő életedben ;) (ha nem patkánynak születsz le, mint most)
Sajnos a személyeskedésed se volt frappáns, így a teljesítményedet egy egyessel díjaznám. Leülhetsz.

Manyecska. 2016.06.16. 13:58:22

@Phil Necro: hádde a xar bringa javítási köccsége se annyi! Vágod?? Szíve lyoga.@atpijkamo113: le vagy maradva mamí, már divat szexelni, ..nekem sikerült felvennem félig a fogorvosi székben is hívást vártam!:D Doki még lánykoromból ismer arca se rezdült.
Mondjuk a fúró akkor esett szét :D on

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 14:08:53

@Manyecs: "már divat szexelni"

:)) Nemmondod. Tudnál egy csipetnyivel specifikusabb lenni?

Valami hacker az Iszlám Állam weboldalaira tett fel melegeket dicsőítő szövegeket, meg melegpornóra mutató linkeket. Asszem ez a létező legnagyobb büntetés nekik.

PITTA 2016.06.16. 14:11:30

@atpijkamo113: Mondjuk ha nem valami hűség miatt adtak kedvezményesen 10ért telefont hanem ez a teljes ára volt, akkor fizikailag képtelenség hogy jó legyen. 20 alatt nem nagyon van használható telefon. Pl. Húgomnak vettem egy Doogee X5öt 20ért ami bemutató készülék volt előzőleg. Na az már úgy ahogy használható.

2016.06.16. 14:16:09

istyle egy rakás szar, de ők vannak nyitva emberi időben... (pl dunaplaza)

nyakira 2016.06.16. 14:17:12

@Rongyosgárda: hagydel. Nem sok időtime-mal ezelőtt valamiképpen beszűrődött ide ez a titángyermek, tipikus fiatalinformatikás jellemrajzzal, habitussal, meg kliséokosságokkal és nem veszi észre sajnos, hogy ez itt nem az a közeg. Ez is része az ilyennek. Majd ha gecire eltűnik, az tökjó lesz.
@herk: a videó, mint önsegítés jó ötlet. Ellenben a népesség hányszázaléka született hibakereső? A államppolgár joggal várja el, hogy a szerviz legyen a megoldás. Hiába dobálkozol itt a menőbbnél menőbbnek tartott geekkifejezésekkel, s mentegeted a kondér becsületét, a szervizek, s szervizesek többsége bizony vastagon megéri a pénzét. Hanyag, felületes munka, számos esetben jellemtelen hozzáállás (láttunk már
érdekes teszt logineket), karcos burkolatok jellemzik a "kemény munkát". Az meg, hogy x+30 feauture van tesztelve azt be ne add már a népeknek, jó lesz az x+3-nak is. A vevő meg - ha jól választ és/vagy szerencséje van az élete során - mint kívülálló NEM szerez rutint a szervizelési életvezetésben. Nehogymábazmeg még erről is a felhasználó tehessen.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 14:18:49

@PITTA: "fizikailag képtelenség hogy jó legyen."

Nem. ezeknek a szutykoknak ez a valós ára. (ÁFÁval!) Ha nem lett volna elbaszva a driver, tuti teló lett volna.

A mostani telóm bruttó 12800 Ft, 8 MP, 540x960, ... mindent tud. Igaz, hogy úgy volt új, hogy a szervizt már megjárta.

Kiccsajok beszélgettek a kocsimban telókról. Röpködtek a százezrek. Kérdeztem, mennyivel tud többet egy százezres, mint egy ötvenezres. A gorillaüveget tudták csak felhozni. Mondtam, akkor inkább veszek ötvenért, legfeljebb mégegyszer megveszem, ha esetleg összetöröm, nem egyből adok ki százat. Nem tudtak mit mondani.

The Crazy One 4égy 2016.06.16. 14:22:04

@CID.: igen, az is jó volt. Ugyanis az alaplap csere után jó volt minden. Sőt, erre én is rájöttem, mert az én masinámat is tudtam vele tölteni. Szóval engem kurvára megmentett a Dell, mert egy sutyerák Acer 4 hét alatt javítja! és nem veszi vissza a DOA gépet. Mi a picsát kezdtem volt egy 1500 eurós atomerőművel?

PITTA 2016.06.16. 14:23:35

@atpijkamo113: Mostmár nagyon érdekel mit vettél?
Sok mindent futtatsz rajta?
Mennyi a használható Ram? Osztott-e a háttértár?
Kintről jött-e, vagy idehaza vetted?

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.16. 14:30:21

Mekkbukk poszt jaj de jo, hozom a popkornt meg egy lada sort. Frusztralt, onigazolo apple fanbojok erkezese 3... 2... 1...

Manyecska. 2016.06.16. 14:30:26

@atpijkamo113: van egy kúriánk Erdélyben-szólíccs Úrnőmnek nyugodtan :D - elég??:D Nincs az a pénz hogy x összegnél többet kiadjak. nem munkaeszköz..annál több a hibalehetőség minél bonyolultabb csak az ilyen amerikás focirajongók nem értik..:D

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 14:32:37

@PITTA: "Na mindegy ne vitatkozzunk ezen, úgysem tudjuk egymást meggyőzni"

Velem nem érdemes vindózról vitatkozni, mert bármikor tudom tízpercig egyfolytában szidni úgyis, hogy nem is igazán ismerem. Most képzeld, ha megismerném!

Win3.11 Vért pisiltem, egy Word dokumentumot kellett kitölteni, ami eleve meg volt formázva. Egy lépés előre, kettő hátra, így haladtunk. Mindig szétesett. Ugyanakkor Linux alatt TeX-ben megírtam akármit, leszartam, hogy formázza, a progi dolgozzon, ne én. És egy TeX dokumentum kinézete bármikor üti a Wordot. A csilliomodik verzióját is.

'87-ben gyönyörú X11 ablakos környezetben dolgoztunk, mikor a működő vindóz még egy sejtés se volt. És most is ugyanazt a környezetet tudom használni, nem kell újat tanulnom.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 14:36:22

@PITTA: GSMART Maya M1. Itt vettem.

Link2SD rulez.

@Manyecs: "van egy kúriánk"

Manyííí, ne szexualizáljál állandóan!

Manyecska. 2016.06.16. 14:39:14

@atpijkamo113: az Ósanban u.ennyiért adtak androidost, a teszteken jól szerepelt:P
de tényleg van + birtok /ugyebár/ saját temetőnk is van a háccsó kertben úgy éljek..:)

PITTA 2016.06.16. 14:39:55

@atpijkamo113: Hát azért '87ben túl sokat nem érhetett az ablakos kezelés, mert kicsi volt még a felbontás, főleg ha CGA monitor volt, de max hercules lehetett. :-)

The Crazy One 4égy 2016.06.16. 14:43:51

@CID.: nyugodt életed lehet. Az egyedüli, ami nem keseríti meg az ember életét...

PITTA 2016.06.16. 14:45:25

@atpijkamo113: Egyébként én annó hardcore DOSos voltam, a 3.11-et erősen utáltam, még a 95öt is, aztán a Win98Se-nél kezdtem el használni csak. A mai napig inkább billentyűkombinációkat nyomogatok mint az egeret :-), gyorsabb...
A szakdogámat annó win 3.11-en írtam Word talán 6.0-ban. Tényleg agyrém volt a formázás.
3 gépen nyitogattam meg hogy biztosan úgy néz-e ki mint ahogy elmentettem... A régi szép idők mikor még nagyfloppiról bootolt a gép...

Bob1899 2016.06.16. 14:45:32

@herk: ha a ház feszíti az alaplapot akkor a poszt toló kőtözzön e'!

Manyecska. 2016.06.16. 14:45:35

@atpijkamo113: arra hogy ledobd, gyerek telehányja, beleessen a mókussszarba -mint a kutyám tegnap-, pont jó.

Rongyosgárda 2016.06.16. 14:48:42

@The Crazy One négypontnulla: öcsém Inspiron N5510-ese a szabályt erősítő kivétel. Azon rántottát lehet sütni. :) Hiába kapott ilyen hűtőpadot, nem sokat segít. 4 magos i7 van benne (most megnemmondom milyen, valami QM), de hiába, mert throttlingol :D
Lenovot a népnek, legjobb garancia evőőr!!! Na azok a profik!!4!

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 14:49:10

@PITTA: Ne mondj butaságot. Sun gépek, a pizzadobozos, 21"-os Sony Trinitron monitorok. Tudod, amit 3 darabból ragasztottak össze, egyharmadnál és kétharmadnál volt rajtuk két alig észrevehető vízszintes csík. Nem akarok hülyeséget mondani, de asszem 1600x1200. A kis felbontás a halálom. Pl. a Mackintosh iciripici fekete-fehér képernyője.

A japán menüben is eligazodtam, Néztek rám, mióta tudok japánul, hát én csak a menüpontok helyére emléxem az angolból, minden ugyanott van. :))

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 14:50:56

@Manyecs: :)) Egy karc nincs rajta, nem vagyok én vadállat.

nyakira 2016.06.16. 14:53:27

@Manyecs: most akkor a kutyád a gyereked vagy a szarba esett a kutya? Nem véletlen esett az. Kevesen tudják: fakk jú. Ja, nem ezt, hanem hogy a szarba miért dörgölőznek bele. Direkte. Na miért? Hadd adjak pirospontot!
@atpijkamo113: ma márt desktop téren körökkel veri a Win a Linuxokat. Úgy alkalmazások terén, úgy erőforrásigényben.
@testnedv: én is így választottam feleséget: aki éppen akkor és ott volt és a legmenőbb-legszexibb vót amikor kitanáltam ezt a nősülési dógot, na, az lett az. Ja nem, ez a nők választási metódusa, jóvan.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 14:57:28

@PITTA: "inkább billentyűkombinációkat nyomogatok mint az egeret"

+

"nagyfloppiról bootolt"

PDP 1140-en bitenként beállítottuk a 16 bites címet, abba bele bitenként a 16 bites adat szót, és kulccsal elindítottuk. Azán ha jókedvében találtuk, bebútolt az RSX 11-M.

hampage.hu/tpa/1140kis.jpg

Rongyosgárda 2016.06.16. 14:59:54

@atpijkamo113: Én egyszer feltettek a szkájpot tök egyedül... :)

Manyecska. 2016.06.16. 15:02:51

@nyakira: ő most-kutya-döglött mókus két napja.... /hiába fürdetem/. Úgy is kezeljük!!!:P .@atpijkamo113: jóvan csak mondom, én kb hússzor ledobtam/leesett, de dúlvan, semmi baja..sima GalaxyMini..

herk 2016.06.16. 15:03:29

@nyakira: 100%-ban igazad van. Elvárható, hogy a szerviz javitsa ki a hibát. Sőt erről törvény is van.
Viszont a dolgok nem mindig úgy működnek, ahogy kellenének, és a vásárló egész egyszerűen nem tudja bizonyitani az igazát. Én csak a megoldásban szeretnék segiteni, bemutatva, hogyan is működnek a dolog szerviz oldalról.
Mert hiába hibás az eszköz, ha az a szerviznél nem jelentkezik, és esetleg egy kirendelt igazságügyi szakértő is azt állapitja meg, hogy az eszköz jó, pedig rossz.
A vásárlónak lesz egy használhatatlan gépe, és nem tudja érvényesiteni az igazát.
Én csak segitek, hogy belelátva a szerviz működésébe, hogyan is érvényesitheti a jogos kérését.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 15:03:46

@szmoker (Homo Trollicus): Nem szeretem a (full)HD-t. Nagyon keskeny. Vagy látok valamit, és akkor baromi hosszú és nehéz, vagy normális hosszú, de akkor meg nagyon alacsony. Tényleg a 1680x1050 az ideális.

Az asszonynak 1900x1200-ast vettem, hogy lásson valamit a bazinagy táblázataiból. Tizenhét colos, mittomén hánykiló.

Aki meg kitalálta, hogy a nótbúkból merőlegesen álljon ki egy hosszú töltő fülyi, hogy az erőkar miatt ha csak ránézek letörjön, az szopjon lovat.

szmoker (Homo Trollicus) 2016.06.16. 15:06:50

@atpijkamo113: "Nagyon keskeny. Vagy látok valamit, és akkor baromi hosszú és nehéz, vagy normális hosszú, de akkor meg nagyon alacsony."
Fene a gusztusod :D

Manyecska. 2016.06.16. 15:07:38

@atpijkamo113: lehet az IPhonok mellé már lovat is adnak... :DD

nyakira 2016.06.16. 15:13:48

@atpijkamo113: tökpontosan egyetértek!
@Manyecs: ha samsungos vagy, túl kommersz vagy, kérlek hagyd el a számítógépházat, most!
@herk: hát jó.

Manyecska. 2016.06.16. 15:14:58

@nyakira: :DDD ezeket mind a fiamtól örököltem!! :D Nokiás voltam :P sokáig. Jó, Sony-m is van az ér? megyek az Ósanba :P :D úgyis..

PITTA 2016.06.16. 15:19:54

@atpijkamo113: Nyertél :-)
Őskövülettel még én is dolgozom, RPG-ben AS400-on ami annó még lyukkártyás volt :-)

CID. 2016.06.16. 15:21:50

@atpijkamo113: Há párhuzamosan hogy lehetne belegyugni a töltőt?
@The Crazy One négypontnulla: Szentigaz, az igazsághoz hozzátartozok, nem megy napi 24 órát, meg az is, hogy idén decemberben lesz 9 éves. Egyszer szart be a CD-je, de az oprendszer újratelepítése utan rendbe jött. Egyértelmű, hogy soha nem veszek más márkát:D

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 15:40:30

@PITTA: TPAi. CRT? Nem. Konkéten egy papírra gépelő teletájp volt az input-output egysége. BASIC interpreter. Miniszámítógép. Száz kilónál nem lehetett sokkal több. Lyukszalagra lehetett menteni a programot.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 15:45:27

@nyakira: "ma márt desktop téren körökkel veri a Win a Linuxokat. Úgy alkalmazások terén, úgy erőforrásigényben."

Ez konkréten nem igaz. Erőforrásigényben a Linux a nyilvánvaló győztes. Alkalmazások terén lehet vitakozni. Teszemazt szerverprogramokban a Linux fölénye egyértelmű, mit gondolsz, miért dominál szerverek terén a Linux? Az biztos, hogy vindózra sokkal több játék van. De ez számomra érdektelen. Az a kérdés, mire akarod használni.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 15:50:04

@Manyecs: "u.ennyiért adtak androidost, a teszteken jól szerepelt:P "

Olyat vettem, de visszavittem, mert a GPS szarrrr volt. Egyébként pöpec teló.

CID. 2016.06.16. 16:20:24

@atpijkamo113: jaj, hát a DELL-nél hátul van, egyáltanán nem zavaró, megjegyzem, egyszerűbb lenne besüllyeszteni a csatlakózót pár centire, és máris nem feszülne.

Black Bride 2016.06.16. 16:25:45

Már mikor elolvastam a címet,tudtam,hogy a hozzászólások 90%-a arról fog szólni,hogy :
-Mi a fasznak kell macbookot venni?
-Újgazdag pöcs!
-Bezzeg ha ezt meg azt vettél volna,akkor ez lenne meg az (persze,ha arról szólna a poszt,akkor meg az a fos)
-A mac semmire nem jó,mert ennyiért százat,ilyet-olyat
-Úgy kell neki.

Szerintem egyszerűbb lenne,ha az aki elsőzik beírná egyszer ezt a típusú véleményét és utána felsorolná a többi értelmes nevét is,így nem kellene 100+ hozzászólást végigolvasni.
Egyébként még egy infó: az osx linux alapú.
Amúgy a sok irigynek,aki azt mondja,hogy itt csak analfabéták és újgazdagok vesznek macet:
A legtöbb itteni külföldi tulajdonú IT-s cég is macbookokat használ javarészt,és elhihetitek,hogy ilyenből nem kevés van.Programozni,grafikai szoftvereket futtatni (is) remekül lehet rajtuk.Attól,hogy ti nem ilyen cégnél dolgoztok-és ebben nincs ledegradálás- még igen sok ilyen van.Igaz,a legtöbbnél az a 370 nettó inkább 600-700 ezer....i7..16 Gb ram..terrás ssd...dedikált és integrált vga....retina kijelző 15 inchen és még stabil is a rendszer.Ez néhol jelent valamit.És akkor még a full fémházat,az akkuidőt és a zseniális tapipadot nem emlegettük.

z0ty 2016.06.16. 16:32:56

iStyle szervízt nagy ívben kell kerülni!

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 16:56:16

@z0ty: "iStyle szervízt nagy ívben kell kerülni!"

Igen, mert a szer vízben ezek berozsdásodnak. De miért írod egybe?

Rongyosgárda 2016.06.16. 16:56:53

@Black Bride: szvsz a legnagyobb nagyarcúság a prosztolótól jött: "Január 15-én vásároltam egy MacBook Retinát az iStyle-ban 370 000 ft. nettóért."
Ezt így minek? Jó, hogy rögtön antipatikus lesz az egyszeri olvasó szemében a posztoló és nem tud már együttérezni vele... :( Írja oda a tényeket, nem kell kiteregetni, hogy mekkora májer, mert ellenérzést vált ki... Ezután nyilvánvaló volt, hogy elkezdődik az arconpörgés.
A készülék csata simán önigazolás mindenki részéről :) az enyémről is. Megírtam, többet nem vennék. Ennyi... Elvagyok most a műanyagházas, gagyi i3-as aceremmel, simán. Nem bosszankodok ezzel annyit, mint a mac-kel, mert tudom, hogy mit várhatok tőle, főleg mennyi pénzért :D... lehet ezért vettem lumia 435-öt, mert a drága droidokkal csak szívtam :( Ez meg repült sokszor és eddig semmi baja. Néha a T-s mobilnetet dobálja, de akkor csak átváltok a pirosra és kész. Ciki vele megjelenni? másnak lehet, hogy az, de aki emiatt lenéz annak én nem adok a véleményére (amúgy csak ájfonosoktól kaptam meg, hogy "miezaszar" :) ) Szerintem nem kell sorolni az "érdemeit" (bár én a külsőt és a "fém házat" még mindig nem annak tartom), mert a legtöbben tisztában vagyunk vele, csak van, kinek ennyi presztízs nem éri meg a nagy felárat.
Fölösleges irigységet kiáltani, meg folytatni az arconpörgést. Ha a prosztolóról nem az jön le, hogy arcoskodik, akkor nem lett volna ekkora ügy belőle...
Písz

Rongyosgárda 2016.06.16. 16:58:46

@Rongyosgárda: mellesleg a Dell-ben is csalódtam, bár abból üzletit még nem próbáltam :)

nyakira 2016.06.16. 17:01:55

@Black Bride: úgy kell Meki.
@atpijkamo113: hiába térsz át szerver vonalra, amikor deszktopról ugattam. Amúgy meg az egészet leszarom.:) Kérdés, hogy alkalmazások nélkül van-e értelme/lehet-e tárgyalni bármilyen erőforrás-igényt is. Merthogy egy csupasz kernel magában milyen hatásfokkal ketyeg, hát, az biztos jó móka, csak használni mire nem lehet. Nem különválasztható. Fos minden és király minden - szemlélő kérdése csupán.

nyakira 2016.06.16. 17:04:52

@Rongyosgárda: egyáltalán miafasznak próbálsz konzumit? Fel sem kellett volna merölnie, gondolat szintjén sem. Ettől függetlenül csalódásra mindig megvan a lehetőség, de könyörgöm.

Rongyosgárda 2016.06.16. 17:11:25

@nyakira: korábban írtam :) csak ahhoz volt "lehetőségem" (azaz nemazenyim, csak nyomkodnom kellett)
viszont tisztában vagyok ama okos mondással, hogy "laposból csak üzletit"... majd egyszer, ha cserélni kell...

Manyecska. 2016.06.16. 17:43:09

@atpijkamo113: ja. meg lassú állítólag.. Amúgy tökmindegy a nyúl telója pont úgy nézett ki mint az enyém amikor kiraktuk egymás mellé az asztalra, de az övé messze nem Samsung. Akkó meg minek én tényleg kinyírom őket. /már nem a pasikat/..fiamnak minden évben vesz az apja egyre komolyabbakat én meg megöröklöm, dobálni jó :P

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 17:53:10

@nyakira: "alkalmazások nélkül van-e értelme/lehet-e tárgyalni bármilyen erőforrás-igényt is."

Nekem linux alatt megvan minden szükséges alkalmazás. Leszarom, a vindóz milyen jó játékplatform, mert nem játszom. Viszont rohadt kellemelen és lassú a vindóz UI. A linux hatékonyabb deszktopon is, de érdektelen a kérdés, mert tíz százalékig se használom ki a CPU-t, leginkább 1%-on ketyeg.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 17:57:11

@Rongyosgárda: "laposból csak üzletit"

Így van! 30-40-ért már csudijókat utánadobnak az embernek.

nyakira 2016.06.16. 17:58:50

@Rongyosgárda: fémház: a minőségérzet sokszor jobb fémmel, mint a legtöbb lapiműanyaggal. Meg azért arany középút is létezik ám, nem kell egyből elaceresedni. Emeli a nap fényét, ha egy számodra jótapintású, s látványú jószágot használsz. De be is tud fordítani, ha a használója nem érzi magának azt a világot vagy szintet. Magamból indulok ki, biztos másnál is van így (is).
@Manyecs: ne dobáld, tiszteld. Olyat használj, amire vigyázni is tudsz és akarsz is!
@Black Bride: elsősorban is BSD alapú, ami ugyan UNIX, de nem linux. Másik kétrészben gyött még a kernelhez az idők folyamán sajátfejlesztés is, még régi örökségek is vannak benne, mikor még máshogy hítták a cégt.
TERA. 1 virtuálnyakleves miatt ugye nem haraxol? Igen sok van... igen, abban a szub-szubkultúrában és szegmensben amit te látsz. Mert ez az igen sok van olyan, mintha a népesség egészére vetítenéd le, arra meg pont nagyon nem igaz. Meg mit állítunk ezzel, hogy sok van? Attól még nem lesz se jobb, se szarabb, szóval nem is értem.

The Crazy One 3om 2016.06.16. 18:02:02

Jé, visszaengedted ezt a nicket?

nyakira 2016.06.16. 18:02:27

@atpijkamo113: melyik DE/ablakkezelővel gondolod, hogy hatékonyabb a Winénél?

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 18:07:18

@The Crazy One harmadik regisztrációja: Júzer interfész, azaz felhasználói felület. Magyarul egerészés.

A kopipészt elképesztően bonyolult vindóz alatt. Linux alatt
1. megfogom,
2. bedobom.
Vindóz alatt
1. kijelölöm,
2. Ctrl
3. c
4. megjelölöm
5. Ctrl
6. v

Linux alatt szerkesztgetni 3-szor gyorsabb.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 18:10:45

@The Crazy One harmadik regisztrációja: Nem foglalkozik veled, lejárt a bünti. Lehet egy napra, egy hétre, hónapra, örökre.

The Crazy One 3om 2016.06.16. 18:13:10

@atpijkamo113: oké, köszi, ezt is, azt is. Utolsó kérdésem mára: a Linux az az Ubuntu?

nyakira 2016.06.16. 18:13:41

@atpijkamo113: de csak vi-vel! Ha abban nem vagy mászter, nem szólhatol semmit!(!!!) NÉÉÉÉGY

Rongyosgárda 2016.06.16. 18:19:16

@nyakira: én nem tudom, eddig mindig úgy közelítettem meg a dolgokat, hogy fém ház a hőleadó képessége miatt jó, de mióta kijöttek a jó hőháztartással rendelkező procik, meg egyebek, azóta nem foglalkoztat és talán szállítás szempontjából kényelmesebb egy consumer vacak... A lényeg, hogy nyilván neked is igazad van a minőségérzet szempontjából, de nálam így annyira nincsen jelen az igény... mondhatni igénytelen vagyok erre :D Amúgy az acerok fosok? vagy miért véglet? :) eddig nekem bajom nincs vele, bár annyira nem is nyúzom...
@atpijkamo113: az a kezdőrészlet, vagy használtra gondoltál? :D

nyakira 2016.06.16. 18:25:21

@Rongyosgárda: elég fosok, ott jönnek szét, ahol csak nem szégyellik és az anyaghasználat, öxxexerelés minősége is tré, a szervizesek toplistáján az Acer/Fujitsu örök elsőkettő. Nem állítom, hogy nincsen használható Acer. Csak hát a tények. Akkor téged könnyebb boldoggá tenni, ha igénytelen vagy erre a részére. De tudod mi nem világos? Hogy hogyhogy pont a szállítás szempontjából kényelmesebb? Hisz' az üzletiek azok, amik pont, hogy masszívabbak, így azokra vigyázni is kevésbé kell. Vagy nem értelek.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 18:26:59

@The Crazy One harmadik regisztrációja: Igen, az Ubuntu disztribúciót ajánlom. Bár nekem nem nagyon fekszik az alapértelmzett felhasználói interfésze.

Én a Debian-t használom a Gnome interfésszel, erősen testreszabva.

(Az Ubuntu a Debian-on alapszik, szürkületben, hunyorítva, 10 méterről nem különböznek láthatóan egymástól.)

Reactor 2016.06.16. 18:28:18

A MacBook amúgyis ürülék, nem kell azon csodálkozni, hogy vacak. Manapság divat lett minél ratyibb szerkezeteket minél drágábbér' eladni, ha másra nem is, mókusvakításra tökéletes (ugyanez igaz a tabletre, ami igazából semmire se jó, de lehet vele villantani suliban-közterületen).
Azt már meg se merészelem kérdezni, az akkumlátora vajon mennyi ideig bírja 1 töltéssel, de gyaníthatóan 120 percnél nem tovább.

Amúgymeg ha a Red Alert 2 és az Impérium Galactica fut rajta, akkor már egy jó gép :D
"Warning! Nuclear silo detected!"

The Crazy One 3om 2016.06.16. 18:32:25

@Reactor:Bombardiers to your station! Wááá :D

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 18:35:56

@nyakira: "vi-vel"

Nem, én egeres szövegszerkesztőről beszéltem, mondjuk a bloghun használatos TinyMCE-ről. De VT100 terminálemulátorban is ugyanaz.

Én a Joe szövegszerkesztőt használom, olyan, mint a WordStar volt. Ctrl-a=Home, Ctrl-e=End

psg.com/~brian/doc/linux/joe.htm

nyakira 2016.06.16. 18:39:44

@AufWiedersehenMonty: szerintem inkább az a birka, aki képtelen ár/érték arányt keresni, mert nincs sütnivalója sem hozzá, de igénye sem. Aki jól választ, az a fentit is figyelembe veszi, ami persze nem zárja ki, hogy boldog is lehessen vele. Részemről sokkal inkább a Eppl fanokat tartom birkának, mivelhogy ami sokba kerül, az biztosan jó is, meg "egyedi", közben meg pont nem, nade nem is folytatom, mert már ennyi is fáj. Közlöm ezt úgy, hogy ezt a kommentínót is egy Appli laptopról írom épp.
@atpijkamo113: és hogy van azon Gnóm? Valami szigorúan verzióntartott múltbéli lenyomatot használsz vagy Gnómak hívod, közben Máté/Cinnamon? Merugye tudjuk mivan.
@Reactor: megragadtál a múltban játékok terén. Amivel nincs is semmi baj. A mai titángyermekek a sokkal poligonosabb gémeket kedvelik és i7-et igényelnek. Az öregebbje jobban elvan, könnyebben.
Miért ürülék az Appli laptoptermék? Nem védem, de ez így azért messze nem igaz, amit írsz.

nyakira 2016.06.16. 18:43:17

@atpijkamo113: oks. Köszi az ajánlást. Majd ha olyan rencer alatt járok megint, ezt használom majd. És rád gondolok közben. Na nem "aközben".:D

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 18:43:32

@Rongyosgárda: "az a kezdőrészlet, vagy használtra gondoltál?"

Új, csak járt már szervizben.

Reactor 2016.06.16. 18:48:01

@The Crazy One harmadik regisztrációja: Azaz :D "Kirov reporting!"

@nyakira: A régi játékok valamiért sokkal hangulatosabbak szerintem, és mivel nem úgy csinálták őket hogy a leghülyébb gyerek is végig tudja játszani (értsd: fél óra alatt végigcsinálod, olyan egyszerű), még kihívás is van bennük. Az Impérium Galactica ráadásul a világ legjobb játékai toplistáján is szerepelt, és magyar termék!
A másik ok már sokkal prózaibb: laptopot nem lehet csak úgy bővíteni, mint egy asztali masinériát: ha nem megy rajta egy játék, mert nemtetszik neki a hangkártya vagy a videókártya, kevés a memória, akkor két lehetőséged van: vagy megveszed a nagyobb teljesítményű és drágább modellt, vagy nem játszol véle.
(lehet persze sufnituninggal mókolgatni a laptopokat, belerakni egy kicsi ilyet, egy kicsi olyat, de ezt már csak akkor érdemes, ha nem garanciális, mert máskülönben elúszott az ingyenes javítás)
Egy szó, mint száz: egy régebbi játék szinte biztos, hogy el fog futni rajta, míg egy újabb eléggé lutri, különösen ha laptopról van szó. Volt szerencsém olyan programokhoz, amik PC-n kiválóan működtek, a laptop meg el se volt hajlandó indítani, még úgy se, hogy teljesen ugyanaz volt a két operációs rendszer. El lehet képzelni, MacBooknál ez mennyivel bonyolódhat.

Nem minden Apple-termék kaka, de sajnos ott is vannak szériahibás vagy eleve selejt termékek, jellemzően az olcsóbbak között. Nem tudom már, melyik széria iPad volt az, de tetemes mennyiséget vittek vissza belőle, mert pár hónap után egyszerűen ledöglött. A laikus meg ugye nem tudja, melyiket érdemes megvenni, csak rábök egyre a "Média Márk"-ban, mondván, jó lesz a gyereknek a kettes átlagért :D

Rongyosgárda 2016.06.16. 18:48:09

@nyakira: Szállítás: műanyag = könnyebb :) HP meg IBM céges alatt már szakatt le táskám vállpántja :D nem kellemes (nem olcsó tatyó volt)
Az, hogy jobban kell rá vigyázni? Hát, a fémmel is vigyáztam, nem b@sztam semminek :)

remélem az acer jóslatod nem válik be egy darabig. :) ha 1 évig, akkor már megérte :)

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 18:55:18

@nyakira: "hogy van azon Gnóm?"

Pfff... megfogtál, nem nagyon tudom ezek között a különbséget. Mikor installálom a Debian-t, azt mondom, hogy desktop, notebook, és mikor a kezelőt mutatja, akkor a gnome-ot választom.

De választhatnám a KDE vagy Xfce asztalt is, csak X11 legyen, úgyis felismerhetetlenségig a magam képére formázom. Semmi állapotsáv, ikonok, ablakokszéle ne takarja el a képernyőt, könnyű legyen váltani a virtuális képernyők között, stb...

InTheGajd 2016.06.16. 18:59:53

Ennyi pénzért már minőségi üzleti laptopot is vehettél volna, ami ha beszarik akkor házhoz mennek és kapsz egy újat. Bár az is igaz, hogy azon nincs alma logó...

nyakira 2016.06.16. 19:11:38

@Reactor: matek kettesért klasszikus ellentéteményezés a Lada! Az megvan, hogy újra gyártódik a Lada? Beszarás.
Inkább a facebook a szűk keresztmetszet, az alatt van az ilyenkori játékok erőforrásigénye. Ez szinténkemény. Ez van ma. Használt retro laposoknál is bevillan az emberbe, hogy hmm, megy rajta az NFS2, GTA, satöbbi, egész jó állapot, egész használható kis gép lehet ez. Ja nem: netezni nem lehet rajta, kicsit sem! LááL
Mondjuk én a garantsziával úgy vagyok, hogy sehogy. Soha nem vettem igénybe és nem is izgultam miatta. Igaz, új gépem sem volt még. Most visszagondoltam. 1x volt.
Az Applinak is vannak szériái, ezeket egymás közt a rajongók lemeózzák, aztán már tudják mitől kell óvakodni, csak egy szériaszámot kell kérni vásárlás előtt. Mindenki arra izgul amire tud. Szoktam volt mondani.
Utálatos számomra még, hogy a trend - itt is, most is - felülírja a józan észtet. Máma mindenki laptopon akar játszani, s megindokolja annak jóságát mindenféle szarrányakatekert indokokkal, nem zavarja őt ez, nem lóghat ki. A kolis képek is átalakultak eléggé: asztali gépet nem is tudom látni-e manapság olyan helyeken.
@atpijkamo113: ja értem, telepítőből, jó is az, bár nem értelek. Neked tipikusan a könnyűablakkezelők valamelyike az ideális. S, ha nincs megette environment, az olyan védőháló nélküli, úgy az igazi. Nagyjából FishWM rajongónak lőlek be.: ) Lőllek vagy lőlek? Jó ég, megérettem a vágóhídra küldésre.
@Rongyosgárda: jaja, jó használatot és kellemes életet kívánok.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 19:18:46

@nyakira: Mindegy, milyen ablakkezelő, mind ugyanazt tudja. Úgyis kusztomizálom. Pl. az asztalról elérhető menüből semmit nem használok. (Nem is látszik az asztal, mindent ablakok borítanak.) Az állapotsor legyen kicsi, icipici: dátum, hőmérséklet, programokmenü, ablakokmenü. Két ujjnyi széles.

nyakira 2016.06.16. 19:34:56

@atpijkamo113: mit értesz asztalon elérhető menük alatt? A komment végén amikről írsz az miben más? Különben is, minek neked menü? Billkombináció, meg úgy is meg van nyitva minden, tiling! Sőőt, minden ablak csak terminátor emulátor!:D Ahogy kell!

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.16. 19:54:06

@nyakira: "mit értesz asztalon elérhető menük alatt?"

A az asztalra kattintok magéban vagy módosító billenyűvel, ami menü előjön. De mindegy, mert pont nem használom.

A gyakran használt progik persze, hogy billentyűkombinációval indulnak. De mondjuk egy wifi beállítás ritkán kell, nincs hozzárendelve bilentyű.

Reactor 2016.06.16. 20:05:55

@nyakira: Hehe ez tényleg így van :) bár mostanában Lada helyett a Ford Mondeó a nyerő, legalábbis eddig zsinórban három ismerőstől hallottam azt vissza, hogy majd Ford Mondeóval jutalmazzák, ha a gyerök átmegy kettessel a középiskolán. Ki tudja, lehet a Fordnál kedvezményt adnak azoknak a szülőknek, akiknek a gyereke épp csak hogy meg nem bukott :D
A matekot kivéve nem lett egy kettesem se sajnos ,így nékem ilyen nem járt :'((( brühühühühü, szip-szip! De még Ladát se kaptam! Ez skandallum!

Ami a Failbookot illeti, bevallom, nékem olyan nincs, és ahogy láttam, az ott lévő játékok azok már megjelent/kiadott játékok lehülyített klónjai. A Farmerama (ez a neve?) konkrétan egy végletekig lehülyített SimFarm utánzat. Igazából szerintem az összes ott fellelhető játék fejlettebb változatát már kiadták a 90-es évek elején-közepén,de a mai generációt ez nem hatja meg, az akkori játékokban nincs "press any key to win" opció...

Ami az enyimé laptopost illeti, az egy igen régi Acer Extensta 5635Z, már lassan 8 esztendős, és hihetetlen - de a világon semmi baja! Egyetlen egyszer kellett újrarakni (akkor se a rendszerrel volt a gond, hanem rálógott valami kis szemétszoftver), és azóta is kifogástalanul muzsikál, változatlan teljesítménnyel, egyedül az akkumlátorát kellett cserélni (6 év után!!!). Jó, a D-betűje kicsit nehezen nyomódik le, és ennyi az összes baja. Egyszer nem volt szervizben, nem omlott össze komolyabban, soha semmije nem sérült meg a D-betűn kívül, pedig mivel laptop, kapott hideget-meleget. Nyáron 40 fokban ugyanúgy kivittem, mint a januári mínusz 15-ben...és bírja és bírja és bírja!
A röhej meg az, hogy ez egy alsókategóriás laptop volt még a maga korában is, szóval nem egy kikent-kifent brutál "gémer" modell. Szeretném azt látni, hogy MacBook tudja akár csak megközelíteni is ezt a teljesítményt. Nyilván Acer között is van fosadék, de ez a széria speciel kitűnőre vizsgázott nálam. Komolyan kíváncsi leszek, hány év kell neki, hogy tönkremenjen végleg.
Oké, nem csúcsmodell, a Call of Vérpistike nem fut rajta. Red Alert 2, Yuri Bosszúja és másik félcsilliárd játék meg fut. És ez nékem bőven elég!

megamenn 2016.06.16. 23:57:00

@atpijkamo112: "Oximoron"
de ki-ki-kíííapicsa ad ilyen hülye nevet a gyerekének??? :)

Sandor Akarki 2016.06.17. 01:50:24

A mac az egy unix. Annak jó, bár mondjuk egy 30E forintos 10 éves gép is megfelel, shell-t megnyit aztán megy. Kivéve ha kifagy a picsába és forog a színes karika a végtelenségig. Merthát van olyan, még egy top-ot se tudsz kiadni, hogy lásd WTF.
Az egyetlen dolog amiért értelme van mac-et venni az, hogyha ájfónra akarsz codesign-olni (érted, saját rendszerükre a saját rendszerükkel az developer.apple.com-ról letöltött szarral aláírni a pont az apple-nek megfelelő csomagot; furcsa módon google-nél ilyen szopatás nincs).

Manyecska. 2016.06.17. 08:48:51

@nyakira: tisztelje a faxom, használom. amúgy jelentkeztem a villamosmérnöki levelezőre..:D ON

joska61 2016.06.17. 09:09:08

@sáros_tehén: "A kifogásolt jelenséget nem tudtuk előidézni, de azt nagy valószínűséggel a készülék alaplapja okozta, ezért annak cseréjét elvégeztük."
Ez a nem cseréltem ki, elszámoltam, stb pedig már csak az urbanlegend kategória.

bendeguz75 2016.06.17. 09:16:28

@Rongyosgárda: Ha nem irja oda az arat, a sok pocs akkor is belekot a poszterbe. Barmely posztba nezel bele, mindig baszogatjak a posztolot, mert nincs jobb dolga a sok komplexusos baromnak meg a ribancuknak.

2016.06.17. 09:39:30

@Black Bride:
"Egyébként még egy infó: az osx linux alapú."

Inkább ne szólaltál volna meg.

nagybalfasz (törölt) 2016.06.17. 09:44:39

@atpijkamo113:
Őőő, a Windows talán lefagy, ha megfogod és dobni akarod? Másrészt a Linuxra nem egyféle ablakkezelő van, tehát így általánosságban nem lehet beszélni róla. A közös nevező a cp parancs.

nagybalfasz (törölt) 2016.06.17. 09:45:44

@atpijkamo113:
Gnome 2-t vagy 3-at használsz?

megamenn 2016.06.17. 09:54:21

@nagybalfasz: bravó! a liux meg latex alapú.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.17. 10:00:08

@nagybalfasz: Szerintem ez itt még a 2.

Az X11 harminc éve nem változott alapvetően. Hogy a windowmenedzser hova teszi a menüt, nem olyan izgalmas.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.17. 10:03:10

@nyakira: Tegnap este beszéltem a haverommal, asszonta, vállalati szinten csak a vindóz rúghat labdába, nagyszámú júzert sokkal egyszerűbb menedzselni. El kell fogadnom.

nyakira 2016.06.17. 11:07:04

@megamen: ez mondjuk igaz.:D
@atpijkamo113: el kell fogadni. Ő is csak egy szegmensre mondta ezt, nem álla cuzámmen. Avagy szubjektivitás is bejáccik. Ahogy nálad is: nagyadag nosztalgia, s kötődés a rendszer irányába. Nincs ezzel gond, ha látjuk ezt. Na megyek szarni. Nem fut semmilyen OS a wc-men, lehet, hogy ez kicsit gáz, de ez van. Az ablakkezelő meg én vagyok magam, ma is kinyitottam, had' gyűjjön be a meleg. És bejött.

Manyecska. 2016.06.17. 11:25:20

@nyakira: szeretném megjegyezni hogy volt villamosmérnök kolléganőm..:D ON

Shodan 2016.06.17. 12:52:49

Istyleba sikeres ember nem vásárol.

Black Bride 2016.06.17. 15:52:22

@nagybalfasz:
@nyakira

Ti is megprobalhatnatok ugy fogalmazni,hogy itt a nagy tobbseg ertse
Linuxot mar majdnem mindenki latott ittis,es a nagy tibbseg utalja.Az osx alapjaiban nagy hasonlosagot mutat,pl. az engedelyekben,felepiteseben,de nektek ezt nem kell kifejteni ugy gondolom.
Ha itt leirod,hogy unix akkor nagyobb az eselye,hogy a tobbseg autoalkatreszekre gondol mintsem egy rendszerre.
De en kerek termeszetesen elnezest.
Mindenki legysn geek a homaron!Sot!Legyen programozo matematiku!Es legyen tanc!

Visszaterve egy atlag felhaaznalonak az a fontos,hogy legyen tamogatas,legyen stabil a rendszer,fusson minden fos flottul,elferjenek a szarjai,strapabiro legyen,beferjen a taskajaba es jol nezzen ki ha lehet.
Ezt ennyi penzert altalaban megkapja az appletol.
Akkor is elegedett es tud "gepezni" ha technikai analfabeta es akkor is ha fejleszto.
Lehet tovabb ragodni a megfogalmazason,de szerintem lapozzunk.

nagybalfasz (törölt) 2016.06.17. 17:40:25

@Black Bride:
Ami hasonlóságokat mutat a Linuxszal, azok a dolgok eleve nem érdeklik azokat a felhaszbálókat, akik azt sem tudják mi az a Unix vagy BSD. Nem tudják mi az a jogosultság például. Annyit tudnak, hogy hol hová kell kattintani, hogy megcsinálják, amit akarnak.

"Visszaterve egy atlag felhaaznalonak az a fontos,hogy legyen tamogatas"

Pontosan. Aminek része a garancia is, és ahogy a mellékelt ábra mutatja...

A többit meg fele annyiért megkapja más gyártótól. A jobbaknál a normális támogatást is.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.17. 22:25:57

@Black Bride: "egy atlag felhaaznalonak az a fontos,hogy legyen tamogatas"

Akkor a vindózt nagyon kevesen használnak, mer a mikrofos csak a drága dobozos vindózt támogatja, annak az értékesítése meg elhanyagolható M.o.-on.

Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2016.06.18. 08:23:56

@Reactor: Nem akarlak elszomorítani de a sony és az apple gépekre divat szórni a sarat, főkémt olyanoknak akiknek nincs pénzük rá és a part mellől köpködnek, meg amúgy nem is TELJESEN alaptalanok a vádak soxor de így 10-12 éves korukra ezek tartják magukat a legjobban. Pedig ilyenkorra a Thinkpadak is elfáradnak. Persze a biznic gréd gépek korlátozott tartósságán nem kell arcra esni figyelembe véve hogy a cégek az elitbúkot 4 évente selejtezik akkor meg minek tarcson tovább

piroshangszóró 2016.06.18. 08:59:12

"Miért kellene nekem egy ilyen számítógépet használnom..."

Eddig sem számítógépet használtál, hanem Mac-et. Ennyi pénzért ott vannak a Dell 7000-es család üzleti laptopjai, és azokkal nem lenne ilyen gond (értve ez alatt mind a minőséget, mind a garanciát és a supportot)

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.18. 11:00:16

@piroshangszóró: "Ennyi pénzért ott vannak a Dell 7000-es család üzleti laptopjai"

Azok ennyi pénzért tudják a 2560×1600 felbontást?

CID. 2016.06.18. 12:16:23

@atpijkamo113: Neked ez a felbontás, meg a VOIP hívás a gyengéd :D

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.18. 12:19:32

@CID.: :)) Nem, nekem az a gyengém, ha az emberek hülyeségeket beszélnek.

Ans1979 2016.06.20. 12:17:34

@Rongyosgárda: Nem reklámozok semmit, nem fizet nekem senki. Ha nem hiszed el, az a te bajod.

Ans1979 2016.06.20. 12:20:48

@Manyecs: Bocsi, de nem értem... ki adott Androidos telót? miért nem kaptátok vissza? mi köze ennek az Apple Support-hoz?

Reactor 2016.06.21. 15:00:51

@Manyecs: Hát sok szerencsét hozzá! Szükséged lesz rá...!

@Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit: A Sony márkával nincs különösebb bajom, bár csak fényképezőmasinám van tőlük, az pöpecül működik, úgyhogy le a kalappal. Az Apple-termékekre hallottam rengeteg rosszat, nem csak olyanokról akikből a sárga irigység beszél, hanem még szakmai oldalakon is sokat ekézik őket (Techsupportforums, Geeks-2-go satöbbi), ezért gondolom hogyha ennyien egymástól függetlenül ugyanazt állítják, abban akár még lehet is igazság. Szerencsére ez nem érintett engem, mert sose akartam Macbookot vagy iPadet vagy más Apple-terméket, úgyse használnám.
Mindenesetre tényleg kíváncsi leszek, bírják-e 10-12 esztendeig, mert ennyit még egy PC se bír ki.

SAndrás 2016.06.26. 18:40:32

@The Good Boy !: Nincs semmilyen Apple termékem, de akármim tönkremegy, azonnal azt veszek! Tudom, hogy 3-szor többe fog kerülni, de több, mint 3 évig fogom használni!
süti beállítások módosítása