Tékozló Homár

A sok szívás még többnek tűnik negyedmillióért

2016.06.28. 15:43 | Homár Hilda | 63 komment

screenshot_2016-06-28_15_41_02_1.png

Kis túlzással akár egy külön blogot is szentelhetnénk a TMX-sztoriknak, amik leginkább Lenovo és Samsung tulajdonosokat sújtanak. Balázs az utóbbiak közé tartozik, fogadkozik is, hogy soha többet Samsung meg Telemax. Nem akarjuk elkedvetleníteni, de elég nehéz lesz választania, mert a TMX a Samsung mellett hivatalos szervizpartnere idehaza az Alcatel, az Apple (iPhone), a Becker, a Blackberry, az Emporia, az Evolve, a Huawei, a Hyundai, az LG, a Sharp, a Simonsen, a Teltonika és ZTE márkáknak is.

Kedves Tékozló Homár, 

 Az én ügyem ott kezdődött, amikor megvásároltam egy Samsung Galaxy S6 Edge+ típusú mobiltelefont, a Media Markt Budaörsi üzletében még 2015 novemberében. 

A készülék már december furcsán viselkedett, de nem foglalkoztam vele, üzleti ügyeim voltak, és nem volt időm arra, hogy a készülék a szervizben álljon. Furcsaságok alatt, a véletlenszerű kikapcsolásokra gondolok, arra, hogy a gyorstöltés funkció nem üzemelt a kezdetektől fogva, mert igen, a gyártó, azaz a Samsung ezzel hirdette a telefont, hogy hiper-szuper gyorsan képes feltöltődni. 30%-on kikapcsolt a készülék, és utána nem kapcsolt vissza, ameddig töltőre nem raktam. A kijelző néha nem érzékelte azt, hogy érintem, teljesen lefagyott a készülék.

2016. Áprilisában bevittem az irodánkhoz közeli Samsung márkaszervizbe (Oktogon-szerviz Kft.)  a készülékem, ahol töltővel együtt leadtam javításra. Két nap múlva kaptam az sms-t, hogy a készülékem elkészült. Tájékoztatásul azt kaptam, hogy akkumulátort, kijelzőt – erre még visszatérek, USB portot, töltőt, USB kábelt, középső keretet – ez maga a fém keret (?!) cseréltek a készülékemen.

Ezek után boldogan használtam a készülékemet 1 hétig, ami után a készülék ismét elkezdett véletlenszerűen kikapcsolni, és a kijelző foltos lett. Tehát ha napon használtam, vagy este lámpafénynél bizonyos szürke foltok voltak a kijelzőn, amik szépen lassan terjedtek. Készülék vissza a fent említett szervizbe. Ismét kijelző csere, akkumulátor csere, USB port csere.

Azt hittem minden jó lesz, de sajnos nem. Amint megkaptam a készülékem, bekapcsolásnál már elmosódtak színek, vibrált a kép, és folyton kikapcsolt. Másnap ismét vissza a szervizbe, ahol azt a tájékoztatást kaptam, hogy ők feladják, ezért átküldik, a retteget TMX szerviz központba. Kellemeset csalódtam, ugyanis a készülékem főpaneljét, és még valami modult kicseréltek a készülékben.

Visszakaptam, minden flottul működött, azonban a kijelző ismét elkezdett szürkülni, és a gyorstöltés sem üzemelt, és ismét visszatért a ciklikus ki-be kapcsolás. Már nagyon elegem volt, és mindenféleképpen cserét akartam kérni, csak, hogy mint kiderült ez nem olyan egyszerű. Az egy dolog, hogy a készülékre kötött Premium Gold Media Markt biztosítás készülék csere után megszűnik, de maga az üzlet azt sem tudta, mi a csere menete.  

Sebaj, írtam a TMX-nek egy emailt, mert úgy gondoltam a cserét ők intézik, azonban azt a tájékoztatást kaptam, hogy írnom kell a sehsupport(kukac)samsung.com email címre, ahol elbírálják a csere kérelmem.

Így is történt, elküldtem minden papírt, számla másolatot, garanciajegy másolatot, biztosítási papírt, egyszóval minden lényeges dokumentumot, a fent említett címre. Az email elküldése napján, már kaptam választ, hogy kivizsgálják az ügyemet, hamarosan válaszolnak.

Eltelt egy hét, majd kettő, majd három… egyszer csak megkaptam a választ, miszerint adjam le a készülékem bármelyik szervizponton. Így is tettem, leadtam a készülékemet az Oktogon-szerviz Kft. szerviz pontján, és hangsúlyoztam ott is a csere igényemet. Már az üzletben kipróbálták a készüléket, ahol már a tölteni sem lehetett a készüléket, mert nem reagált rá, és a kijelző egyre jobban foltos volt. Az ottani ügyfélszolgálatos nő, azt mondta, biztosan kapok csere utalványt.

A leadás követő pár napban, nem történt semmi. A TMX-hez a készülék nem érkezett be, nem történt semmi az online felület szerint. Május 17.-én megjelent az online felületen, az, hogy a készülék beérkezett, és az online felületen való megjelenés napján, körülbelül 3 óra alatt, a készülékem képei mellett, már ott szerepelt egy jegyzőkönyv, amiben az állt, hogy a készülékem hibátlan. Tehát körülbelül 3 óra alatt, teljesen letesztelték a készülékemet. Hozzáteszem, nem tudom hogyan, vagy mivel töltötték fel, mert a leadáskor nem tudtuk tölteni a készüléket. Sebaj, azt hittem tévedés, írtam egyből a TMX-nek egy emailt, hogy biztos elnéztek valamit, vizsgálják meg újra. Egyből jött a válasz, hogy nyugodjak meg, még  az ügyem nem lett teljesen kivizsgálva.

Május 23.-án jött egy levél a fent említett Samsung email címről, amiben ez állt.:

Tisztelt xy! 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy szervizpartnerünk bevizsgálta a leadott készüléket, az Ön által panaszolt hibát nem tudták reprodukálni, megállapítást nyert, hogy a készülék a műszaki előírásoknak megfelelően működik. A szervizünk által kiadott jegyzőkönyv alapján sajnálattal tájékoztatjuk, hogy nem áll módunkban teljesíteni kérését. 

Kérjük használja készülékét, amennyiben esetleg problémát tapasztal a működése során, jelezze felénk ezen az elérhetőségen, hogy segítséget nyújthassunk ügyével kapcsolatban. 

Szervizpartnerünk vissza fogja juttatni a készüléket abba a gyors-szervizpontba ahol az leadásra került. Természetesen amennyiben igénybe vette a prémiumkategóriás készülékekhez járó prémium assistance szolgáltatásunkat, a készüléket futár fogja kézbesíteni Önnek. 

Egyből válaszoltam az emailre, hogy képtelenség, amit a szerviz állít. Minden időpontot és papírt csatoltam a levelemhez.

Május 27.-én érkezett egy levél, hogy ismét adjam le a készülékem, hogy ismét bevizsgálják. Persze a készülékemet az email érkezésekor még nem kapta meg a szervizpont, ahol leadtam, de ez legyen a legkevesebb. Pár óra múlva hívtak a szervizpontból, hogy átvehetem a készülékemet. Már a telefonbeszélgetés alatt jeleztem, hogy nagyon hanyag volt a TMX, és szeretném ha ők (Oktogon-szerviz Kft) vizsgálnák be a készülékemet, azonban azt mondták a vonal túlsó felén, hogy sajnos ők vizsgálhatnak bármit, a TMX fog dönteni. Az a tanácsot kaptam, hogy vegyem át a készülékemet, és készítsek részletes dokumentációt a hibáról, készítsek tehát képeket és videót, és ezt küldjem el a Samsungnak. 

Tehát a végeredmény az, hogy harcoljak a TMX véleménye ellen, és bizonygassam az igazamat, mindezt 259.000 Forintért. Így is fogok tenni, nem hagyom, hogy egy kókler szerviz megmondja nekem, hogy bolond vagyok és minden hibátlanul működik. 

Azok akik Samsung telefont szeretnének venni ilyen ár kategóriában, felejtsék el, inkább vegyenek olyan márkás készüléket, akik nem állnak kapcsolatban a TMX-el. 

Amennyiben fejlemény lesz, megírom, hogy mit sikerült alkotni.  Sok sikert és kitartás mindenkinek, aki a TMX-el harcol. 

Balázs

UPDATE

Ezt tanácsolják a fogyasztóvédőink:

Kedves Balázs!

Sajnos elég gyakran találkozunk olyan esettel, amikor a láthatóan hibás készülékről a szervizben azt állapítják meg, hogy a műszaki előírásoknak megfelelően működik.

Ha egy készüléken többszöri javítás után ugyanolyan vagy hasonló hiba jelentkezik, azt a bírói gyakorlat úgy tekinti, hogy a hiba nem orvosolható, ezért a panaszos javítás helyett joggal kérheti a termék cseréjét. Az igényünk érvényesítését azonban a szerviz álláspontja meghiúsíthatja azzal, ha szakvéleményében a készülék hibátlan működését állapítja meg. Ebben az esetben a szolgáltató hibás teljesítés hiányában joggal utasíthatja el a csere iránti igényünket. Mielőtt azonban beletörődnénk, hogy nincs mit tenni az adott helyzetben, érdemes megvizsgálni, hogy a kapott szakvélemény egyáltalán alkalmas-e arra, hogy annak birtokában a szolgáltató mentesüljön a csere iránti kötelezettsége alól. 

A szakvéleményt adó szakértő személyével kapcsolatos elvárás, hogy legyen független, legyen a szükséges szakismeret birtokában, valamint legyen jogosult joghatással járó szakvélemény elkészítésére. Egy szakvélemény tartalmával kapcsolatban pedig az elvárás, hogy az röviden rögzítse azt a konkrét kérdést, melynek megválaszolása céljából a szolgáltató hozzá megküldte a terméket, röviden ismertesse a válasz megadásához szükséges vizsgálatot, majd a vizsgálat eredményét is (megállapított releváns körülményeket), és mindezek alapján konkrét, egyértelmű és pontos választ adjon a feltett kérdésekre. 

Bár esetedben a szakvéleményt nem láttuk, alappal feltételezzük, hogy nem történt alapos vizsgálat a készülék tekintetében, hiszen az valóban kétséges, hogy három óra alatt magától megjavulna egy olyan készülék, melyet korábban többször is megkíséreltek megjavítani, sikertelenül. Úgy véljük, hogy esetedben indokolt lenne Békéltető Testülethez fordulni, melynek meghallgatásán az adott megyében székhellyel rendelkező vállalkozás köteles személyesen megjelenni, ezzel elősegítve egy egyezség megkötését. 

Sok sikert kívánunk az ügyintézéshez, bízunk benne, hogy sikerül igényed érvényesíteni. 

Alkalmazott jogszabályok:

- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=76566.261676
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=159096.319923

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtélyes 2016.06.28. 16:05:13

Itt nem a Samsung a hibas, hanem a TMX negativ IQ-s. 3 Samsung telefonom volt az elmult evekben, semmi problema nem volt veluk. Igaz, ha lett volna, az angol mobilszolgaltato szo nelkul cserelte volna :)

The Crazy One 4égy 2016.06.28. 16:10:32

a szamszung, ha fejre is állsz és egy másik fekete lyukat vágsz az univerzumban, az akkor som fogja becserélni a nyomorult telefonokat, inkább alaplapot cserélnek rajta ötször, egészen addig, amig a külső kopás nem lesz annyira komoly, hogy elhajthassanak a picsába, mert mechanikai sérülés. Ezek fasszopók. Legalábbis szlovákiában.

FDToth 2016.06.28. 16:16:08

Magyarországon jellemző ez: mindenki a másikra mutogat és mossa kezeit... miből állna az egyik láncszemnek cserélnie? Posztoló menjen oda, hol vette és azonnal kérje a cserét vagy a pénz visszafizetését. A Media Markt nem mutogathat a szervizre, mert nem a szerviz dönt... és itt megint látszik h a biztosítások szart sem érnek

Terézágyú 2016.06.28. 16:16:21

"A készülék már december furcsán viselkedett"

Pl. elhagyta a szavak végéről a ragokat??? az rémes...

Terézágyú 2016.06.28. 16:26:26

Egyébként az mi, hogy a samsung márkaszervíz "feladja" a kütyü javítását, és elküldi egy másik szervízbe?

McZozo 2016.06.28. 16:36:18

@Rejtélyes: sajnos tok mindegy milyen a Samsung ha odahaza a szervizhattere enyhen szolva is a beka feneke alatt van. Ugy tudom a Szifon is ugyanez detto otthon az istyles al, mikozbe kint meg bemegyekegy apple store ba es szo nelkul cserelnek barmikor.

Magyar valosag.

Ádám 2016.06.28. 16:36:46

A hajdú v. a rakéta szerviz megjavitcccsa! Tán vidd oda.:)

sáros_tehén 2016.06.28. 16:53:25

Komolyan kérdezném hozzáértő embertől.
Veszek itthon hivatalos samsung forrásból egy telefont. Elromlik. Leadhatom mondjuk bécsbe szervizelni? (hátha ott jobb a támogatás)

The Crazy One 3om 2016.06.28. 17:17:12

@sáros_tehén: szerezz csillogós Samsung garijegyet, EUROPEAN WARRANTY (vagy valami ilyesmi) felirattal.Valahogy nincs a Ká európai termékekhez csatolva. Én 5-6 éves DVD lejátszókból lopkodtam ki belőlük és Németországba kuldozgettem őket. Csere felejtős, de vagy tényleg javítanak, vagy utalvány. Főleg ha eleve úgy is küldtem vissza, hogy nagyon nagyon csalódottak vagyunk...

PITTA 2016.06.28. 17:38:29

Asszony Samsung Galaxy Alpha-ha is diszkózik. Nem merem elvinni szervizbe, mert nincs csere, pedig már egyre furábbakat produkál. Wifi gondok, sima térerő gondok, megszakadó beszélgetések, nyomkodás közben elsötétedő kijelző...

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.28. 17:40:30

Akkor fogok 259 000 forintért telót venni, ha naponta kéccel leszop, és isteni pizzát süt. Ekkor viszon leszarom, ha foltos a kijelzője.

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.28. 17:42:52

@PITTA: "nincs csere"

Veszel egy szutykot nyócezerér a javítás idejére. Lehet, hogy a zasszony még meg is szereti, jobban, mint a javítottat. Ha meg nemkell, odadod a gyerekeknek focizni.

Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.06.28. 18:02:42

Hajjaj. En mar felek, mert a lenovo is tmx-es. Masreszrol olyan igenyesen indult a poszt, azt hittem vegre egy poszter aki tud irni, de nem. Helga szar vagy.

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.28. 18:22:24

Nem -al, -el, hanem -val, -vel. TMX-szel.

nyakira 2016.06.28. 18:32:24

Az akksinak van egyfajta bejarodasi ideje. Az en telom is kevesebb ideig birta az elejen. Aztan egyre alacsonyabb %-on kapcsolt ki, kinyilt a spektrum. Mondjuk te az a fajta vagy, hogy ha fellabadnal fogva felkotozve hasznalhatnad csak az elonytelen telod, azt is bevallalnad, mert nehogy mar atmenetileg valami kevesbe menovel kelljen uzletelned. Tulajdonkepen te minek kellesz a tortenetbe? A telod megkoti helyetted az uzleteket. Persze nem allithat oda mindenhova az ember egy Nokia 3110 Classic-kal mindenhova, de a low tuloldalara sem kell atesni.

Premium Gold - nevetseges. A gyorstoltes meg nem is baj, hogy nem mukodott, az nem tesz jot az akksinak. Vegyel megegy Samsungot, mert nincs sajat izlesed.

nyakira 2016.06.28. 18:47:13

Helga valoban egy szar. A posztolo - irasa alapjan - valahogy olyan igazi izes, bekebeli funkcionalis analfabetanak tunik. Unom az eletem, nem romlik el semmim. Uncsi.

Manyecska. 2016.06.28. 19:14:58

@nyakira: en meg itt fexem....egyik labfejem egy tal jegesvizben mer elromlott a szalllagom a sok futastol. isteni finom probald ki teccoleges testresszel!! ja.murva jo pizzat sutottem.

Manyecska. 2016.06.28. 19:18:45

@PITTA: nekem is uazt produkalja!! ujabban meg a toltest nem veszi fel.kicsit megsutotte a nap sajnos..regi darab hatodik eve megvan. ujabban akkor is jelzi az ikon hogy toltodik ha nincs is benne a tolto xd nagyon cuki.neha resetelem..gondolod tipushiba..?

Manyecska. 2016.06.28. 19:23:25

@nyakira: ujabban ot perc alatt feltolt 85 szazalekot a telom mondom de murva gyors xd sajnos az automata locsolo alatt fekudtem a napon asszem asse birka.birta.

Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.06.28. 19:40:34

@Manyecs: Azt mit kezdjek egy lavor labbal? Fozzek belole levest? Azt ugyanugy leszopkodhato rola a husi, mint a pipi csulkirol? :D

Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.06.28. 19:54:07

@Manyecs: Nekem a lumiam csinal csunyakat, miota updateltem win10-re. Microsoftot ismerven, szinte biztosan szoftveres. Mindegy, szarni bele, hisz csak feleannyiba kerult, mint a poszter csodamasinaja :D

asdf 2016.06.28. 21:11:56

@Rejtélyes: "Itt nem a Samsung a hibas, hanem a TMX negativ IQ-s"

De, a Sasmung a hibas, mert az alkalmazza az altalad negativ iq-skent minositett ceget markaszervizekent. Alkalmazhatna egy pozitiv IQ-sat is, de az meg nyilvan tobbe kerulne...

asdf 2016.06.28. 21:15:34

@FDToth: "Posztoló menjen oda, hol vette és azonnal kérje a cserét vagy a pénz visszafizetését."

Ezzel az a gond, hogy ezt csak a vasarlas elso eveben tudja megtenni. Viszont a Samsung -regisztracio eseten- tovabbi egy evet vallal korlatozott feltetelekkel, kizarolag a telefonkeszulekre. No, ebben a masodik evben aztan mehetnel a vasarlas helyere, hogy csere, vagy penz vissza, ott csak annyit kerdeznenek, hogy milyen alapon, majd kernek a kovetkezot.

FDToth 2016.06.28. 21:23:41

@asdf: 2015 novembereben vette, 1 even boven benne van, ha meg nem, meg midnig ott a 3 szavatossag, es egyr tobben ismerik mar a lenyeget, sot van amikor hiaba neked kene bizonyitani, elismerik even tul maguktol (biztos sejtik h egy fuggetlen szakvelemy nem nekik adna igazat, uh inakbb nem huzzak az idot)

lomposfarkas 2016.06.28. 22:21:56

Egyébként valaki el tudná magyarázni, hogy MO-n miért szélhámosok a szervízek? A gyártó presszionálja őket, hogy a garanciás balekot hajtsák el az annyjába, van csak simán embergyűlölők és ez a valós szinvonal?

vizsla_barat 2016.06.28. 22:37:37

bevitted mar a geniusz barba? Hatha...

asdf 2016.06.28. 23:48:38

@FDToth: Jahh, hogy leirta mikor vette, es egy even belul is van. En kerek elnezest ;)

nyakira 2016.06.29. 01:04:45

@Manyecs: citromos izesitesu labviz! Te is erzed, hogy 85%-leeek nem valos 0.5 pikoszekundum alatt. Mindent lehet, csak milyen aron. Ma atpijkamo is kiesett a pixisbol: focizasra buzditott teloval masik ember-lenyt. Ez nem jo. Baszki, regen 25 evet sporoltam egy 3210-esre. Meg egyebkent is. Kompi fejcsovalva elvonul es latrinaba esik sotettel.
Vetelezz magadnak sajat telot szerintem. Autonom szemely vagy. Ha transzi lesz esetleg a fiad, akkor meg a ridikuloket orokolheted majd meg.:D

nyakira 2016.06.29. 01:09:51

A nemkabeles toltes meg szoftfrissitest jelol: az uj firm-ben mar benne van, hogy a kornyezo levegoegekbol leakasztja az ott cicergo kis toltottreszecskeket. Van ma beloluk eleg. Ha kicsatolnank minden sugarzott mVoltot a kornyezetunkbol, meg futhetnenk is vele kavet (melegentartas). Ha meg veletlenul villamlas eseten napozol, akkor meg 40000%-ra is feltoltodhet a telod szemvillanas alatt.:D Az mar azert eleg jo! Utana mar te is felveszed a toltest a barhonnan-legbol kapottan: a pupillaid villammal altal himzett batteryt fognak mutatni pulzaloan.

Manyecska. 2016.06.29. 05:25:31

@nyakira: az tuti nem ot baratnoje volt tavasszal.xd..majd veszek.ha megnottem xd

Phil Necro 2016.06.29. 06:30:58

Egyszeru a megoldas :
Gyujtsd ossze a papirokat az eddigi javitasokrol.
Kuldd el emailben par ujsagnak, hogy a TMX elott performance lesz.
Reprodukald a hibat, majd semmisitsd meg a "hibatlan" keszuleket egy huszkilos kalapaccsal.
Aztan 1-2 nyilatkozat az ujsagiroknak.

nyakira 2016.06.29. 07:57:29

@Phil Necro: ennek a kalapacsos resznek az ostobak hatasvadasz-kerwsesen kivul mi ertelme is?

PITTA 2016.06.29. 08:14:28

@Manyecs: Hát ha 6. éve megvan, akkor az biztosan nem Galaxy Alpha, mert az max 2-2.5 éve jelent meg. Ha már fizikai tüneteket is produkál, tehát a töltést se veszi, ott valószínűleg már hadveres gondok is vannak, míg a mi esetünkben lehet egy másik rommal megoldódhat a dolog, bár vannak kétségeim... :-(

Manyecska. 2016.06.29. 08:21:14

@PITTA: nem, nem Alpha, csak telóról nem tudok írni..:) de galaxy..áttértem a 2009-es telefonomra.:D mindegy is mer itthon hagytam pedig futottam egyet a szigeten, zenét hallgatni ponjó :P most elviszem az usziba megadom a kegyelemdöfést lehet :DD jó munkát jó szurkolást /Helgának/! ...

Phil Necro 2016.06.29. 08:38:44

@nyakira:
Tobb ertelme van,mint az agyhalott labvizenek.
Vagy ugy barmelyik hozzaszolasodnak.

Egyebkent a feszultseget le tudod igy vezetni.
Ha pedig a Samsung a teveben/ujsagok cimlapjan latja,hogy valakinek a 250ks premium teloja 9 honapbol 2-ot mukodik,es meg mindig nem foglalkoznak vele, akkor elgondolkodik rajta,mennyire erdemes megtartani a szerzodest a hirhedt TMX-el.

PITTA 2016.06.29. 09:05:06

@Manyecs: Nocsak a sziget? Azt hittem itt mindenki vidéki :-D Itt vagyok én is közel :-)

nyakira 2016.06.29. 09:09:11

@Phil Necro: továbbra is mondom, hogy túl fiatal vagy ide, de lelked rajta. Renndkívül elmés megoldás: bizonyára a szerviz, a gyártó is ellenállhatatlan hajlandóságot kezd el érezni emberünk kárpótlásán ama szent pillanatban, mikor a szervizelés/esetleges álomcsere alapját képező kiindulókészüléket megsemmisíti az ügyfél, gratulálok! Kipróbálhatod, nem emiatt fog elgondolkodni, hanem a számok miatt. Nem Fókusz ez, bammeg.

Újposzt. Enter, mely Return vót!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.06.29. 09:13:16

El kellene dönteni, hogy státuszszimbólumot akar, vagy telefonálásra, netezésre, hang- és képrögzítésre, lejátszásra, helymeghatározásra és tájékozódásra alkalmas, esetleg karc-, homok és esőálló telefont. Utóbbi esetben 100-300$ között rendel kettőt a sárgáktól (úgyis ők gyártják mindet).

megamenn 2016.06.29. 09:20:49

kettőcá'ötvenkilecezer petáké' telefont venni ősi román szokás.
ha a poszter eddig nem tudta a szerviztet befűzni, akkor ezután sem fog menni. hiába a homárposzt.
a szervizek meg szarok, nincs szervizháttér, tudás, ambíció, motiváció csak egy "hasbaakasztós dumák" kézikönyv, amivel a poszterhez hasonló alakokat próbálják leszerelni.
a postauer megpróbálhatná rávenni az üzleti partnereit (akik miatt ugye nem sikerült időben a megfogni a probléma gyökerét ) hogy vegyenek nekije egy másik puccos telót, ha -esetleg- űnekije niccsen annyi péze, hogy vegyen egy másikat.

nyakira 2016.06.29. 09:30:19

@Kitalátor (másként) gondolkodó: státuszximbólumot, csakis azt! Nem baj az, ha az ember törexik az igényességre, de ez valóban nekem is túlmutatónak tűnik azon.
@megamen: postauer - postaeur, átveszem. Így kevésbé lesz kínos, hogy másollak. Ha említem.
@PITTA: ha veszel egy másik romot, az ugyanúgy szar lesz! Épet kell beszerezni!
@Manyecs: miért nem tudsz telóról? Ez ma már alapelvárás, enélkül szóban sem állnak veled, lányom!

megamenn 2016.06.29. 09:54:47

@nyakira: rendben, egészségedre.
én a későbbiekben a "posteur" alakot használom, amennyiben ez neked is megfelel :)

PITTA 2016.06.29. 09:59:08

@nyakira: hehe :-) you are so funny!

joska61 2016.06.29. 10:02:24

Megkerülhetetlen tényező sajnos ez a banda. Hozzá kell tenni, hogy elképesztő mennyiségű javítást végeznek, lehet százalékosan nem nagyobb a hibaarányuk, mint más szervizeknek.

É2I 2016.06.29. 10:15:33

Többször majd egész bélcsere? Erre mondják, hogy "Lóphaszt mama!". A szarviz szépen rálőcsölt 1-2 pótalkatrészt a samura, mert garis, ott benyelik ;) Persze "javításnál" elég volt csak bekapcsolni.

-Bekapcsolt?
-Be!
-Akkor jó! Kész is van, írhatod az imélt: kész van. A sumaunak meg számlázzál alaplap/usb port/ kijelző cserét. Utóbbiból kettőt, mert nekem is kell egy, meg egy Icukának a bérszámfejtésről. Ja kell egy keret is, mert már nagyon kopott az enyém. Na meg egy retek usb kábel is, mert megint szétcincálta a kutya.
-De főnök, az tartozék, nincs benne a telefonban.
-Ne rinyálj! Írd be! Írd alá, oszt mehet. Úgy se nézi meg a samunál senki, mit számlázunk. Nem lehet amúgy se annyira pitiáner a samu, hogy ennyit ne bírjon ki.
-De, izé én írjam alá?
-Te hát. Ki más? Vagy itt akarsz telefont javítani a nyári nyaralás helyett?.... Na ugye.

Nekem is samu van, de "csak" egy 40ezres. Megdögleni elég az is. (Mármint mind nekem, mind a telónak) Be is tojt úgy négy hónaposan.
Szintén MM. Elvittem, lecsekkolta: "Jé tényleg nem megy a szenzor!" Hát tényleg azért hoztam be, nem pedig, mert pont ráértem MM-s "szakértőkkel" smúzolni.
Három hét elteltével visszakaptam. Hála az égnek azóta jó is és nem ráztak le, hogy beázott, megfázott, megsütötte a nap, stb kreatív hazugságokkal.
Ami tetszett a munkalap: "e" csere volt megjelölve elvégzett munka néven. Azóta sandán figyelgetem az sms-ekben az e betűket, mert lehet, hogy más font-készletből raktak bele másikat. Sose lehessen tudni. ;)
Mondjuk lehet az e, é és akkor már, mint érzékelőt tudom értelmezni. De mindegy is működik és ez a lényeg.

Volt jó pár éve egy siemens telóm, amivel volt szervizes eksön. Ott kétszer küldtem vissza, úgy, hogy rá se néztek. Volt olyan barom a szervizes, hogy még rá is írta, hogy "kiporolva, kész". (A baj csak annyi volt, hogy a rajta lévő "joystick" adta meg magát. Már apró mozdulatokra szépen feloldotta a telót, lelapozott néhány sort a névjegyzékben és már hívta is. Zsebben hordva nem volt túl praktikus a napi 100-150 -nem általam - kezdeményezett hívás.) Tudtam, hogy szériahibás az adott alkatrész, így mondtam a boltosnak, hogy harmadjára cserét vagy pénzt fogok visszakérni. Érdekes módon ekkor ki tudták cserélni a rakoncátlan alkatrészt ?).

Manyecska. 2016.06.29. 10:44:41

@nyakira: azér mer neked csak telón van seggszuális életed másnak nem :D ! ON

Manyecska. 2016.06.29. 10:56:46

@atpijkamo111: pizzát ettem reggelire is valami isssssteni volt, gondoltam megosztom. :P

homar4prez 2016.06.29. 11:41:29

@Kitalátor (másként) gondolkodó: pont ilyet keresek ismerősnek, tudsz mondani pár használhatót?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.06.29. 12:07:18

@homar4prez: Sárga testvérektől a nem felújított(!) Lenovo-ból az értékhatárba esők. A legkisebb lányomnak vettem utoljára egy fél éve, mondjuk már tiszta repedés a kijelzővédője, és párszor újra kellett indítani, a gyári állapotot visszaállítani, annyi szar appot és "szürke" zenét töltött rá, és egyszer eltűnt az összes ilyen "szürke" letöltése valahová, de a sok leejtés és kíméletlen bánásmód ellenére működik. Kb. 100$ volt, és voltak olyan jó fejek, hogy külön kérés nélkül MP4 lejátszó megnevezéssel küldték, nem kellett áfát se fizetni rá. Kettő azért kell, hogy ha mégis elromlik fél éven belül az egyik, akkor vissza lehet küldeni, és küldenek másikat, de az alsó hangon 8 hét.

KaTe 2016.06.29. 12:28:35

Mégis mit vártok egy mini zsebszámológéptől? Minél több funkciót tud, annál nagyobb az esélye, hogy beszarik benne valami. A mai napig nem értem például, hogy nagyobb terhelésnél (pláne mondjuk nyáron) hogy nem melegszik túl az okostelefon és olvad el a felhasználó kezében ott helyben? Lassan tényleg ott tartunk, hogy veszel egy telefont 250.000 ért és legkésőbb 2 év múlva dobhatod el, mert egyszerűen elhasználódik...
Egyébként azt hittem a sztori apropója az lesz, hogy ráfogja a TMX hogy beázott a készülék...

Úgy tűnik semmit nem érnek ezek az 1, illetve 2 éves garanciák. Akinek van esze, az maximum 1 éves korában eladja használtan a telefonját és vesz egy újat. Vagy egyáltalán nem vesz ilyen drága okostelefont.

Egyáltalán létezik még egy olyan műszaki termék a piacon, ami a megvásárlást követő pár hónap alatt ilyen hatalmasat veszít az értékéből mint az okostelefon?

Kérdés: Ha jól emlékszem akkor az akkura jóval kevesebb garancia vonatkozik, mint magára a telefonra. Igaz ez abban az esetben is, ha mondjuk az akku cseréjéhez a telefon házának MEGBONTÁSA is szükséges? (pl samsung galaxy a5)

nyakira 2016.06.29. 12:53:20

@Kitalátor (másként) gondolkodó: telóra amúgy sincs, nem?
@KaTe: létezik, a MacBookok elég jó értéktartók pölö. Létezik még igényes telók is. Női haxxnálótól is lejet jót, haxxnáltan venni, ott jóval kevesebb az értékesés és nincs túllihegve a téma sem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.06.29. 13:28:47

@nyakira: Mi nincs? Garancia is van, ÁFA + vám is van. Ha kibontják és megnézik.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.06.29. 14:39:55

A hozzászólás elküldése sikerült.
Ez valami újhülyeség? Átjött a GIndexhez Újhülye István?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.06.29. 14:42:15

A hozzászólás elküldése sikerült.
Állítólag.
Csak nem jelen meg.
Nézzél szét az Aliexpresszen is!
Küldtem vagy négy típust ill. linket. Hilda lenyelte.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.06.29. 14:44:01

Talán a keresőoldal: www.aliexpress.com/wholesale?site=glo&SortType=price_asc&SearchText=Lenovo&groupsort=1&page=12&initiative_id=SB_20160629042304&shipCountry=HU

Két komment elküldése között várnod kell!
Összekötés Komment küldése
Követem a kommenteket a Radaron [?]
Ezt a bejegyzést követed a Radaron
Leveszem a Radarról ezt a bejegyzést [?]
A bejegyzés hozzászólásainak rss feedje

2016.06.30. 10:24:06

"a TMX a Samsung mellett hivatalos szervizpartnere idehaza az Alcatel, az Apple (iPhone)"
szerencsére az iPhone-t viheted még sok helyre...

homar4prez 2016.07.02. 19:34:37

@Kitalátor (másként) gondolkodó: kösz. Márkanévre én is tudok keresni :) ami hiányzik a keresési kritériumokban a víz/por/ütésállóság. De végül is ha IP67-re keresek, úgy már kicsit könnyebb a helyzet.