Tékozló Homár

Beáztatja és megfőzi utasait a Wizz Air

2016.06.29. 10:50 | Homár Hilda | 173 komment

wizz_air.png

Oké, egy fapados légitársaságtól az ember nem vár extra komfortos utazást, de azért a kánikulában a napon aszalódni nulla információval ellátva, az nagyon nem oké, pláne, hogy számos visszajelzés és saját tapasztalat alapján is teljesen általános jelenség a Wizz Airnél.

Ujabb wizzair sztori.

(Bocsanat, hogy nincs ekezet, kulfoldrol irok es az IT valami orosz billentyuzetet kuldott)

2016 Majus 24.-en Budapestrol Larnacaba tarto Wizzair jarathoz a B3as kapunal kellett varakoznunk. Egy egy eves babaval repultem. A B3as kapuhoz nincs akadalymentesitett utvonal, babakocsikhoz pedig nem jar a repteri kiseret, igy nekem kell egyedul megoldani a lejutast. Ezen tul is teszem magam. Ami ez utan kovetkezett, az viszont felhaborito.

Az aszfalton a birkakaramhoz hasonlo bekeritett reszen kell keresztuljutni egy hangarra emlekezteto epuletbe, ez mar gondolom a legtobb wizzair utasnak ismeros. Most viszont az eso miatt a hangar elott allt a viz. Nem egy tocsarol beszelunk hanem tobb negyzetmeter kiterjedesu 5 centis melyedesrol. Kikerulesre, atugrasra nem volt lehetoseg. Rendben van, hogy balkan, de annyi esze lehetett volna akar a repternek akar a legitarsasag alkalmazottainak, hogy ideiglenes megoldaskent 3 raklapot odahajittatnak a bejarat ele. Kulonosen, hogy 300 szaraz utas sokkal jobban kezelheto, mint 300 olyan, akinek a cipojebol folyik a viz. Igy nem maradt mas mint cipovel vagy anelkul bokaig gazolni a vizbe.

Bokaig vizesen lent varakoztunk a beszallasra, amikor nyilvanvalova valt, hogy kesunk. Eloszor az idojarast emlegettek az utasok, majd az kezdett el terjedni, hogy a villamok miatt a gep nem tud tankolni. Ez azert volt fura, mert mellolunk kozben tobb gep is felszallt, biztosan nem csak a wizzair gep felett villamlott.

A gond az volt, hogy a kedves alkalmazottak nem voltak sem tul kedvesek, sem tul segitokeszek. Semmilyen informaciot nem osztottak meg (talan hangosbemondo hijjan nem akartak a hangarban uvoltozni?), semmit nem mondtak, azt leszamitva, hogy nem mehetunk vissza a foepuletbe. Kb haromszazan alltunk ott kigyozva vizes labbal, mert ekkor mar a kovetkezo gep utasai is mogottunk sorakoztak. A 300 emberre van 2 darab szek. Az epuletben nincs se ulohelyre alkalmas pad, se wc, se ivoviz. A gyermekem 1 ora utan pelenkazasra szorult (volna) de ezt az alkalmazottak pultjan kivul mashol nem tudtam volna megtenni, a kezmosasrol nem is beszelve (az epuleten kivul van 2 mobilwece az aszfalton ez teny).  Ennek megfeleloen mire felszallasra kerultunk a gyermek ruhaja teljesen atazott. 

E fenti eset Majus 24.-en tortent.

Tegnap kiprobalhattuk ugyanennek a hangarnak a 33 fokos verziojat is. Ugyanez csak most epp nem fertunk be a hangarba, igy azon kivul kellett varakozni.

img_20160626_174755.jpg

Ezt kesobb ugy oldottak meg a wizzair alkalmazottak, hogy kiengedtek az utasokat az aszfaltra a tuzo napra viszont, mikor kiertek az utasok a gephez ott megint megallitottak oket, es a gepre meg 20 percig nem szallhattak fel.

Az, hogy a priority utasokat azutan leptettek be, hogy mindenki mast kiengedtek mar csak hab a tortan, es ha azt nezzuk, hogy igy mi visszajohettunk az arnyekba tulajdonkeppen jobban jartunk. Csak a tenyek kedveert, megint egy oras keses volt, megint mindenfele informaciokozles nelkul.

Azt gondolom a fogyasztovedelem sincs teljesen tisztaban azzal, hogy milyen korulmenyek kozott kell az utasoknak varakozni orakon at. Ugy gondolom, hogy a Wizzair teljesen tisztaban van azzal, hogy ezek a korulmenyek nem elfogadhatoak fogyasztovedelmi szempontbol, de ott sporol a repteri dijakon ahol tud. Azt is feltetelezem, hogy a kibuvot ott keresi a Wizzair, hogy az utas barmikor visszamehet a foepuletbe ahol tej es mez folyik a csapokbol. Csakhogy ez nem igy van. Az alkalmazottak szigoruan visszatereltek minden larnakai utast, csak a kovetketo jarat utasai mehettek vissza a foepuletbe. Megmondtak, hogy nem lehet visszamennunk, mert akarmelyik pillanatban elkezdodhet a beszallas. A ferdites es hiba pedig itt tortent, mert a kedves alkalmazottaknak halvany fogalmuk sem volt rola, mi a penna tortenik a hangaron kivul. A helyes eljaras az lett volna, hogy az utasokat csak akkor engedik le a viz aztatta / nap sutotte placcra, amikor mar biztosan be is tudnak szallni.

Ez a banasmod meg a balkant is megszegyeniti. A babakat sem megszoptatni nem lehet, sem tisztaba tenni, es mindezt azert, mert a legitarsasag illetve a repter kommunikacioja a minimalis szintet sem erte el, illetve azert, mert a wizzair semmit nem tesz azert, hogy ezt a helyzetet megszuntesse.

A panaszt hetekkel ezelott elkuldtem, valasz nem erkezett a mai napig. A szabalyzatuk szerint a panaszokra a szabalyzatuk szerint valaszolnak, a szabalyzatukban ezen kivul se hatarnap megjeloles nincs se semmi mas.

Egy vizes labu utas

UPDATE

Megjött a fogyasztóvédők esetértelmezése.

Kedves Homár Olvasó!

A hatályos jogszabályok alapján a légitársaságnak az utazás hosszától függően 2-3 órát meghaladó késés esetében a várakozási idővel arányban álló frissítőt, étkezést és szükség esetén szállást kell biztosítania az utasoknak. Ezen kívül díjmentesen két telefonhívást, telex vagy faxüzenetet, illetve e-mail küldését kell felajánlani. Ha a késés az üzletszabályzatban rögíztett mértéket meghaladja, az utas késés esetén kártalanításra is igényt tarthat. Ilyen esetekben az erre vonatkozó tájékoztatást is át kell adni az utasoknak.

Nincsen külön nevesítve az üzletszabályzatban, hogy az utasokat milyen módon kell a légitársaságnak a repülőgépre juttatnia. A törvényi rendelkezések írják elő, hogy a feleknek a szerződések teljesítésekor az általában elvárható magatartást kell tanúsítaniuk, illetve a légitársaságnak nyújtania kell azt a szolgáltatást, amely más légitársaságoknál szokásos és, amelyet az utas elvárhat.

Úgy véljük, hogy a légitársaság részéről elvárható, hogy a beszállításhoz száraz területet biztosítson, így ebben a vonatkozásban fennállhat részükről a szerződés hibás teljesítése és az utas részéről az árleszállításra vonatkozó igény előterjesztésének lehetősége.

Ezt az igényt közvetlenül a légitársaságnál lehet írásban előterjeszteni, amelyre a cég köteles legkésőbb 30 napon belül válaszolni, amelyben az igény elutasításának indokait is meg kell adnia. Ha a fogyasztó az indokolással nem ért egyet, igényét békéltető testület előtt érvényesítheti. Jó azonban tudni, hogy a sérelmezett körülményeket a panaszosnak kell igazolnia.

Ha a légitársaság a panaszlevélre nem válaszol a fenti határidőben, akkor a fogyasztóvédelmi hatósághoz lehet fordulni a panaszkezelési szabályok megsértése miatt.

Felhasznált jogszabályok:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 261/2004/EK rendelet visszautasított beszállás és légijáratok törlése vagy hosszú késése esetén az utasoknak nyújtandó kártalanítás és segítség közös szabályainak megállapításáról

 

UPDATE nov.23.

Lezárult az ügy, amiről olvasónk számolt be:

Kedves Homar

A [http://homar.blog.hu/2016/06/29/beaztatja_es_megfozi_utasait_a_wizz_air] link alatti bejegyzesemre idokozben megerkezett a Wizzairtol a varva vart valasz. A reszletes level alul talalhato, a lenyege annyi, hogy 3 bekezdes eros tulzas es dramatizalas utan a wizz kompenzaciot ajanlott fel. Ennek fenyeben biztatnam utastarsaimat, hogy amennyiben mas is aranytalansagot eszlel a jegy ara es a nyujtott szolgaltatas szinvonala kozott, batran keresse fel a wizz-t egy nagyvonalu karterites remenyeben.

Ime:

Köszönjük szíves türelmét.

Panaszával kapcsolatban kérem engedje meg, hogy a következőkről tájékoztassam:

A 2016. május 24-ei rendkívüli időjárási körülmények, a villámlással járó vihar és a hirtelen lezúduló eső fennakadásokat okoztak az egész országban, így sajnálatos módon a budapesti repülőtéren is. A korábbi útvonalon bekövetkező késés és a kedvezőtlen időjárási körülmények miatt a járatot teljesítő gép sajnos nem tudott időben elindulni. A további késés elkerülése érdekében az időjárási körülmények javulásáig utasainknak a könnyűszerkezetes csarnokban kellett várakozniuk, mely előtt a nagymennyiségű eső miatt, ahogy azt levelében Ön is jelezte, vizes területek keletkeztek.

Őszintén sajnáljuk a történteket, természetesen megértjük, hogy milyen nagyfokú kellemetlenséget okozhatott Önöknek a járat késése, illetve a nem megfelelő körülmények közötti várakozás. Különösen sajnáljuk, amiért mindezt egy alig egyéves kigyermeknek is át kellett élnie.

Szeretném tájékoztatni, hogy légitársaságunkat a történtek rávilágítottak arra, hogy a várakozásra kijelölt hely szélsőséges időjárási körülmények között nem megfelelő, így a közeljövőben lépéseket fogunk tenni annak érdekében, hogy a budapesti repülőtéren a körülményeken javíthassunk, és eső esetén száraz területet biztosíthassunk.

Az elszenvedett kellemetlenségek miatt kompenzációként szeretnénk felajánlani, hogy XX EUR-t az Ön Wizz számláján (YYY) kreditként jóváírunk. Bízunk benne, hogy ezáltal némiképpen kárpótolhatjuk Önöket a történtekért. Ahogy azt bizonyára tudja, a felajánlott kreditet, melynek nincsen lejárati ideje, a jövőbeni és a már meglévő foglalásaihoz fogja tudni felhasználni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ptspts 2016.06.29. 15:44:03

@Dikusz:

> Azt én sem értem, hogy egy éves gyerekkel egyáltalán minek kell repülővel utazni

Ezen minden szülő maga el tud gondolkozni, hogy az adott helyzetben utazzon-e és hogyan. Szerintem van olyan helyzet, amikor egy éves gyerekkel repülővel utazni a legjobb döntés.

Véleményem az alábbi. A légitársaság feladata az emberséges körülmények biztosítása minden utasnak, beleértve az 1 éves utasokat is, ha a légitársaság elad jegyet, és felengedi őket a gépre. Az 1 éves utasok számára biztosítandó emberséges körülményeknek része a WC és a privát pelenkázó. A Wizz (vagy szerződéses partnere) hibázott, amikor ezt nem biztosította. Ugyancsak része az emberséges körülményeknek (minden utas számára), hogy a cipőjűk elázása nélkül meg tudják közelíteni a repülőgépet, és hogy nem kell se esőben (fedél nélkül), se a tűző napon várakozniuk. Megkockáztatom, hogy a légkondícionált váróterem is manapság már része az emberséges körülményeknek, de erről meggyőzhető vagyok, hogy nem.

A posztban leírtak alapján mindenki eldöntheti, akar-e a jövőben Wizzel utazni, és ha akar, előre felkészülhet a körülményekre.

Ha a légitársaság felenged 1 éves gyerekeket a gépre, akkor szerintem a légitársaság feladata

Terézágyú 2016.06.29. 15:47:17

@ptspts:
"Szerintem van olyan helyzet, amikor egy éves gyerekkel repülővel utazni a legjobb döntés."

Ja. Bisztoss.

"Ezen minden szülő maga el tud gondolkozni, hogy az adott helyzetben utazzon-e és hogyan. "

Na, ez viszont nem biztos...

Mérgező Hulladék 2016.06.29. 15:58:29

@ptspts: látod, eldöntik, a wizzairt választotta a posztoló is az első eset után is.
Úgy tűnik, a piac nem tudja kikényszeríteni a wizzairből az emberséges körülmények mindenkori biztosítását. Gondolom, megvannak a megfelelő hivatalok, hatóságok, melyeknek az lenne a dolga, hogy ezeket a minimumkövetelményeket, alapvető szolgáltatási színvonalat előírják és betartassák - csak ezeknek a hivataloknak, hatóságoknak sajátja a rugalmatlanság is, vagyis évek kérdése, mire egy ilyen kis horderejű ügyre a konkrétan alkalmazandó szabályok változtatásával reagálnak... Ha egyáltalán akarnak, és nem érkezik be a vezetőjükhöz egy tömött nokiásdoboz rendszeresen.

Lopdé PS. 2016.06.29. 15:59:06

Számomra örök talány, hogy a gyermekkori elkényeztetéstől torzult személyiségűek miért vállalnak felnőttként saját gyereket. Ha gyereket vállalnak, miért nem maradnak otthon?!

Kérdezem ezt úgy, hogy a budapesti repülőtéren (a kérdező által karámban megforduló néhány millió normális neveltetést kapott) utas jó részének nem okoz problémát az utazás.
Az már csak hab a tortán, hogy a posztoló valószínűleg kielégületlenül indult neki, ezért nem volt módja fotót csinálni az állítólagos tócsáról, nem látta a többi széket, és nem vette észre a légkondit, sőt a vécét is az épületben.
Sajnos a rossz hírem az, hogy a gyermekkori bilireszoktatási trauma sosem gyógyul.

nyakira 2016.06.29. 16:14:28

@ptspts: privat pelenkazo..., az... Akkor megegyszer, hatha nem voltal eddig jelen fejben egesz eletedben a temaban: EZ EGY FASZPADOS REPULOGEPES XOLGALTATAS.

gabors 2016.06.29. 16:24:06

ne DE !!! occcssoo-e volt a jegy ??

mert akkor minden megeri egyszer sziv vele a vizben aztan megint wiz (viz)air-rel megy...

ja meg hianyolom a kiskutyat (baba meg babkocsi az volt )

ptspts 2016.06.29. 16:24:40

@nyakira:

> privat pelenkazo..., az... Akkor megegyszer, hatha nem voltal eddig jelen fejben egesz eletedben a temaban:

Biztosíthatlak, jelen vagyok, ezzel a hozzászólásoddal semmit sem segítettél. Amit írtál, azzal eddig is tisztában voltam, és nem mond ellent annak, amit én írtam.

Terézágyú 2016.06.29. 16:26:50

@ptspts:
"Biztosíthatlak, jelen vagyok, ezzel a hozzászólásoddal semmit sem segítettél. "

?????? Miért, te mit segítettél?????????

cmx85s 2016.06.29. 16:38:29

@McZozo: arra próbáltam finoman utalni, hogy a BUD egy hangyányit kevésbé rugalmas, mint a többi, nagy reptér. Vagy kifizetik a magas díjakat, vagy nincs szolgáltatás. Amíg volt Ferihegy 1 és 2, addig nem volt probléma ez ügyben, ott volt az 1-es, ami eleve földi beszállításra volt hivatott - ha jól emlékszem, csak ki kellett gyalogolni a géphez.
Most csak a 2-es van, ami már buszos, folyosós - lenne, csak még ezért is külön vagyont akar a légitársaságoktól, és rajtuk keresztül az utasoktól legombolni a BA.

The Crazy One 3om 2016.06.29. 17:41:02

@ptspts: ha a te logikadat követjük, akkor kaja is járna, nem? Ugyanis alapvető emberi jogom van az élethez. Vagy te hogy képzeled el, hoznak jogszabályt a kötelező pelenkázókról. Nem. Az utas dönt, miután minden körülményt figyelembe vett és ő hozta saját magát ilyen helyzetbe.
Én például tudom, mire való egy fapados légitársaság.

Répázó 2016.06.29. 17:44:42

Sokkal jobb volt amikor még az 1-es terminálon ment a fapad. Ezt már párszor én is átéltem és mindannyiszor az anyját annak aki ezt a konténeres szart megálmodta. A wizz meg külön képes ezt színesíteni. Ha lehet kerülni kell őket. Olcsó húsnak.... Most is inkább British airways lesz, ha kicsit drágább csak, inkább megfejelem.

Hell-Ász 2016.06.29. 17:52:58

Jó magyar szokás szerint lehet a panaszkodót fikázni, de azért hozzátenném, hogy azért mert valaki olcsón utazik, azt nem azt jelenti, hogy tisztességes, minimális kiszolgálás sem jár neki. (Le tudjon ülni fedett helyen amíg várakozik, normális WC folyóvízzel, stb.)Ennyire prosztó hozzállással az utasokhoz sehol nem találkoztam , mint Ferihegyen akarom mondani, Liszt Ferenc airporton.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.29. 18:11:57

@Hell-Ász: A minimális szolgáltatást megkapta, a repülő fel- és leszállt, volt pilóta és még ülés is.
Én amúgy egyszer utaztam wizerrel. Egyszer.

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 18:21:57

@Firestarter.18: "a repülő fel- és leszállt,"

Maga az, hogy leszállt a repülő, nem bizonyít semmit, még egy repülő sem maradt fent.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.29. 18:30:05

@atpijkamo111: De a tény, hogy a posztoló még képes volt posztolni az utazás után elég sokat bizonyít ;)

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 18:55:06

@Firestarter.18:

A pilóta, ahogy ő mondta, keményen odaverte a hajót a betonhoz. A légitársaság szabályzata szerint az első tisztnek az ajtóhoz kell állnia, és mosolyogva ismételgetni a kiszálló utasoknak: "köszönjük, hogy társaságunkkal repült". Egy ilyen leszállás után - mesélte - kínos volt az utasok szemébe néznie, számított rá, hogy nem ússza meg kommentár nélkül.
Már majdnem mindenki kiszállt, kivéve egy kis, öreg hölgyet bottal a kezében.
- Fiam, kérdezhetnék valamit? - így a néni.
- Miért ne, asszonyom - felelte a pilóta már majdnem megkönnyebbülten.
- Mi történt? Leszálltunk, vagy lelőttek minket?

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:00:36

Mars expedíció, két űrhajós tétován áll az űrhajó mellett.
Egymásra néznek, majd az űrhajóra...
Megint egymásra néznek, majd a Föld felé...
Megint egymásra néznek, majd az űrhajóra...
Egyszer csak az egyik így szól a másikhoz:
- Ne nézzé rám vazzeg, nem én zártam be a kulcsot!

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:02:19

Torony: Azért ,hogy ne csapjon túl nagy zajt, legyen szíves, forduljon 45 fokkal jobbra.
Pilóta: Milyen zajt csaphatnánk itt 35000 láb magasan?
Torony: Olyan csörömpölőset, mint amikor a 707-esük összeütközik az előttük haladó 727-essel.

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:04:59

Egy fotós elhatározza, hogy légifelvételeket csinál az Etnáról. Telefonon rendel egy légitaxit. Amikor kiér a repülőtérre, látja, hogy egy kis gép áll a kifutón, nyitott ajtóval. Bedobja a csomagját, beül, majd mondja a pilótának:
- Mehetünk.
A gép felszáll. A fotós odaszól a pilótának:
- Legyen szíves az Etna fölé menni, ott majd csinálok néhány fényképet.
- Miért? - kérdezi a pilóta.
- Mert fotós vagyok, a fotósok pedig fényképeket szoktak csinálni.
Hosszú csend, majd a pilóta megkérdezi:
- Ezek szerint akkor nem maga az oktató?

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:09:36

A második világháború alatt a megszállt
Hollandiában épült egy csali, amiről a
történeteket azóta is mesélik a veterán
szövetséges pilóták. Történt ugyanis,
hogy a német "repülőtér"
aprólékos gonddal szinte teljesen fából
készült. Voltak fa hangárok, fa olajtartályok,
fa gépágyúállások, valamint
teherautók és repülőgépek fából.
Végül elérkezett a nap, amikor elkészült a
csali a legutolsó fa palánkig. Másnap kora reggel
egy magányos RAF repülőgép átkelt a
Csatorna felett, alacsonyan áthúzott a fa
repülőtér felett, tett egy kört, majd ledobott
egy nagy, fából készült bombát.

_sélli 2016.06.29. 19:10:04

Nem ertem a sok ertetlenkedot, minek viszi a gyereket? Kozod? Mert viszi es kesz. 1 eves gyerek mar nem kicsi. Mi 5 honapossal fogunk utazni. Miert? Mert kell. Ne azzal foglalkozz h miert gyerekkel utazik hanem azzal h miert nincs wc es olyan korlmenyek ami emberhez melto. Balkan.... Mint a multkor az okmanyirodaban ahol a kedves ugyintezo azt mondta h szoptassam meg a gyereket a wc-ben... Wcbem?! Te is a wcben ebedelsz paraszt? Mordor ez nem europa :(

_sélli 2016.06.29. 19:12:32

@Hell-Ász: pontosan! Megvette a jegyet?!igen. Akkor szolgaltatast varok erte. De mimimum normalis korulmenyeket, vizet es wc/t. En kerek elnezest.?Es sajnos van olyan hely ahova wizzairtel kell menni. Barmekkora szoporoller.

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:13:45

A légiirányító egy női helikopter-pilótát fűz már hetek óta, de semeddig nem jut vele. Egyszer mindketten szolgálatban vannak:
- Mennyi a magassága?
- 1000 láb
- Mi az iránya?
- 175
- Mekkora a sebessége?
- 150 csomó
- Mi a telefonszáma?
- 555 3564235........AAAAAA FFRRRRANCBA...

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:19:56

- Itt a pilóta beszél. Ha van önök között egy orvos, akkor kérem, fáradjon a pilótafülkébe!
Pár perc múlva az orvos hangja hallatszik:
- Itt az orvos beszél. Ha van önök között egy pilóta, akkor kérem, fáradjon a pilótafülkébe!

SAndrás 2016.06.29. 19:21:40

Gyermekkoromban (úgy 35 éve) édesapám személyvonatra vett jegyet Nyíregyházáig. 5 éves voltam, húgom 3. Ülőhely nem volt, így az ajtóknál álltunk. Majdnem válás volt a vége a spórolásnak.

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:28:53

Cessna: "Jones torony, itt Cessna 12345, tanuló pilóta. Elfogyott az üzemanyag."
Torony: "Értem Cessna 12345. Ne essen pánikba, segítünk. Csökkentse a sebességet, vigye lapos siklásba a gépet. Látja a repteret???"
Cessna: "Uh..torony, a kifutó déli vége mellett állok, csak azt szeretném megtudni, hol vannak a tartálykocsik."

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:31:44

Az Aeroflot repülőgépe késve indul. A
stewardess mentegetőzik a hangosbeszélőn:
- Tisztelt utasok! Szíves elnézésüket
kérjük a hosszú késésért, de a
pilótának valami nem tetszett a motor hangjában. A
problémát megoldottuk, a csere pilóta kellemes
utazást kíván mindenkinek!

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:32:51

A stewardess kérdezi az utastól:
- Parancsol vacsorát?
- Miből lehet választani?
- Igen vagy nem.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:34:00

Egy viharos éjszakán zajlott a következő
rádióbeszélgetés a repülőtér
irányítótornyában:
Első hang a rádióból:
- Torony, 3000 láb magasan vagyok a Heli-pad 1 felett!
Egy másik hang a rádióból:
- Torony, az lehetetlen! Én is 3000 lábon vagyok a
Heli-pad 1 felett!
Pár másodperc döbbent csend, az
irányítótorony személyzete döbbenten
várja a robbanást.
Ekkor az első hang ismét:
- Te hülye! Te az én másodpilótám
vagy!

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:35:34

Egy férfi beugrik a taxiba:
- Vigyen a repülőtérre, de minél gyorsabban! Már a tízórás gépen kellene lennem!
- Azt már nem fogjuk elérni. Azok a gépek mindig pontosan indulnak.
- Igaz, de ezen én vagyok a pilóta!

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:39:39

Melyik a legnyugisabb munkahely a világon? - Az ejtőernyőgyár garanciális szervize.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 19:51:50

Eltévedt tanuló: "Ismeretlen reptér, ami felett egy Cessna 150 köröz, azonosítsa magát!"

Putyur 2016.06.29. 19:55:52

Torony: - British Airways XXX, itt Frankfurt torony. A 64-es bal palyara a leszallas engedelyezve.
Pilota: - Torony, eligazitana hogy melyik a 64-es bal palya?
- Soha nem volt meg Frankfurtban...???
- De voltam, meg 1944-ben; csak akkor nem kellett leszallnom.

Ádám 2016.06.29. 20:16:50

@SAndrás: El akartad hagyni apádat? :):D

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.29. 20:18:59

@atpijkamo112: Te figyelj má, nem tudsz véletlenül egy repülős viccet? :)

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.29. 20:24:33

@Firestarter.18: De, éppen most olvastam:

Irányító: "USA353, hívja Clevelandet a 135.60-on!"
(szünet)
Irányító: "USA353, hívja Clevelandet a 135.60-on!"
(szünet)
Irányító: "USA353, olyan vagy mint a feleségem, sosem figyelsz!."
Pilóta: "Központ, itt USA553. Talán ha a feleségét az igazi nevén szólítaná, akkor figyelne magára!"

CsekklisztNo.10Reloaded 2016.06.29. 20:38:42

Wizarrel soha nem fogok repülni, olvasva itt a horror sztorikat a becsekkoltatóról és a balkáni körülményekről. Koszi az infót, inkább megyek Bécsből Nikivel/ Air Berlinnel.

Dzsohàr 2016.06.29. 22:03:06

Ryanair-rel mindig ugyan ez megtörténik velem! Egyébként úgy halottam építenek majd valami váró termet ezeknek a sóher geci társaságoknak, de lehet hogy már nem fognak!
1000 köszönet a viccekért jót nevettem rajtuk!

2016.06.29. 22:11:23

Hát, egy időben használtam ezeket de a ketreces dolog óta valahogy elment a kedvem, az utolsó húzásuk volt. Ha muszáj rendes társaság, ha kikerülhető és spórolni kell akkor meg vonat, telekocsi, ezek kombinációja Bécsből repüléssel, mittomén... a wizz erősen elkurvult, olcsónak sem annyira olcsó ellenben jó szar lett. Amennyire szimpatizáltam velük pont annyira megutáltam. Jó lenne ha lenne normális IC 300 km/h és akkor el lehetne ezeket a suttyó cégeket felejteni illetve kihalnának.

adrfst 2016.06.29. 22:45:15

Olvasva a kommenteket meg is van a válasz, mért lett balkán alsó a Ferihegyből.

Van aki csak morog, hogy milyen szörnyű ez de persze továbbra is a fapadosra vesz jegyet.
Van aki örömködik, hogy most legalább nem ő szívta meg.
A maradék pedig azt hangoztaja, ha olcsó volt, akkor egy szavad se legyen. Azzal, hogy jegyet vettél lemondtál minden embei jogodjól, örülj, ha túléled.

Amíg egy ilyen posztra nem érkezik 800 darab felháborodott comment, és ezer beadvány a fogyasztóvédelemnek és minden létező hivatalnak, addig a karám marad, és újabbak épülnek majd.

PreriTarnics 2016.06.30. 00:14:56

@Dikusz: Attól, hogy kicsi gyereke van, még bármilyen okból utazhat, itt nem ez a lényeg. Ha a társaság vállalja, hogy gyereket is szállít, akkor elvárás, hogy ehhez megteremtse a minimális feltételeket.

Egy éves gyerekkel egyébként nem látom be miért ne lehetne akár nyaralni utazni ha valakinek ez jelenti a kikapcsolódást, és megteheti - ha a gyerek igényeire odafigyel, akkor külföldön/tengerparton/stb is ugyanolyan jól fogja a gyerek érezni magát mint otthon, sőt, esetleg jobban, mert a szülei jobban érzik magukat, mint ha évekre "beszorulnának" a négy fal közé, csak mert pici a gyerek. Ha a repülés nem a fen leírt jelenséggel lenne megtoldva, akkor nem vagyok benne biztos, hogy egy pár órás autó út mondjuk a Balatonhoz (főleg dugóval tarkítva) jobb megoldás, mint repülni egy órát, másfelet....

Dikusz 2016.06.30. 00:38:14

@PreriTarnics: @ptspts: nem írtam az előző hozzászólásomban (túl hosszú lett volna), én is úgy gondolom, hogy vannak olyan helyzetek, amikor a repülő a legjobb választás (pl ha rokonhoz megy látogatóba).

Nem írta a posztoló, de én úgy véltem az időpont miatt, nyaralni ment Ciprusra. Ezért írtam azt, hogy ilyen kicsi gyerekkel jobb még itthon baba-barát szállodában, panzióban tölteni a nyarat.

adt 2016.06.30. 01:00:43

kifizette a jegyet es ezert szolgaltatast var??? Nem akarom a wizzairt vedeni mert tenyleg nagyon mosok egy tarsasag, de mar bocs, azert a penzert ennyi a szolgaltatas!!! Azaz felulhet a gepre elviszi A-B-be es ennyi. Majd ha nem akar sporolni meg balkani korulmenyeket valaki, akkor legyen hajlando 20-30 ezerrel tobbet fizetni, es akkor majd jar neki a varoterem, a beszallo alagut, a normalis kaja, es persze a keses mentesseg! Azert durva hogy valaki fapadost valaszt mert sajnalja a penzt, de elvar mellette mindent!
A masik: barki barmit mond, kisgyerekkel felelotlenseg hosszabb utazast vegigcsinalni.(tokmindegy hogy repulo, busz , vagy auto) Maradjon otthon a gyerekkel, 4-5 eves koraig, aztan utana kezdjen el utazgatni.@_sélli:

Sandor Akarki 2016.06.30. 01:54:27

Hova nem lehet Európában saját kocsival kényelmesebben eljutni mint a marhaólon keresztül.
BOJKOTT! BOJKOTT!

Gzy 2016.06.30. 02:09:10

Kedves Hilda!

Az Airport Rt és a Wizz-Air két külön cég.
A cikkében szereplő alkalmazott MGH MALÉV GROUND HANDLING alkalmazott! Nem WizzAir!
Sajnos néha a WizzAir is szenved ő miattuk.
Remélem segíthettem hol kellene érdemi panaszt tenni.
Üdvözlettel
Gzy

kvp 2016.06.30. 06:32:26

A problema alapvetoen az hogy a ferihegyi repteret nem a gepek gyalogos megkozelitesere epitettek. Ilyen helyek csak a regi 1-es terminalnal voltak meg a 30-as evekbol. Jo megoldas lenne a fapados gepeket onnan inditani es az utasokat gyalog atvinni a 2-es terminaltol az 1-esre a kerites menten. En a csomagfeladast is atraknam oda, tehat a csomagokat csak a gep mellett kellene leadni. Nem lenne nagy tav es akkor az utasok a kettes terminal kiszolgalo forgalma es a guruloutak zavarasa nelkul tudnanak a ket terminal kozott mozogni.

mrth 2016.06.30. 06:42:35

Miért nem utaznak rendes légitársasággal?

bakkermann 2016.06.30. 06:57:44

Ha nem tetszik legközelebb ne utazz fapadossal. Fizesd ki a többletet, ne sajnáld rá a pénzt. Ha meg olcsón utazol akkor ne siránkozz a körülmények miatt...

2016.06.30. 07:24:15

Fapadossal utazik és csodálkozik, hogy fapados szolgáltatást kap.
Larnacaba nem csak a Wizz repül, butuska. Legközelebb tessék normális légitársasággal repülni. Tudom, hogy drágább, de nincs tócsa, nincs bádogkarám, tudsz pelenkázni, kísérettel, elsőbbséggel viheted fel a gyereket a gépre ....
Szóval aki csórót játszik, az ne hisztizzen.

adt 2016.06.30. 07:42:29

Teljesen igazad van! Leginkabb nem is maga a leirt eset a felhaborito, hanem az hogy a kedves holgy ezt igy lemerte irni azok utan hogy fillerb....s utan meg o van meglepodve hogy mindossze csak ennyit kap!@Ylim:

zrx_xzr 2016.06.30. 07:53:21

errol lehet,h kevesbe a wizzair tehet, mint a bud repter. balkanibb allapotok keves helyen vannak faladosoknak, mint ferihegyen. wizz dortmundban pl rendes terminalrol megy. a ferihegyi marhaterelo rendkivul igenyes.

elemes 2016.06.30. 08:51:52

Fapados blogra vele.

dzsaszper 2016.06.30. 09:15:41

Kedves posztoló,

1. ha megkapod a választ, ugye azt is olvashatjuk?
2. arról kellene kérdezni a repteret, az NKH-t és az ÁNTSZ-t, mennyi a maximális idő, amit az utasok (kisgyermekekre is gondolva) a hangárba kényszeríthetőek. Kellene egy időlimit, ami után vissza kell engedni (avagy tessékelni) mindenkit a terminálba.
3. ami a vízelvezetést illeti, az egy külön történetet megér. A villámcsapás felvetése is korrekt, ez így egy biztonsági kockázat, amiről a repteret és az NKH-t illene megkérdezni.

joska61 2016.06.30. 09:16:29

Olcsó húsnak híg. Bizony.

Vírusbácsi 2016.06.30. 09:47:34

Kb 20 szor wiztaireztem. Pesten sose volt kèsès. Visszafelè egyszer. Marhaakol nem a csúcs, de gombokèrt lehet velük repülni. Ez az àra. Àr èrtèkben verhetetlen.

Warlimont 2016.06.30. 10:07:13

Sajnos a Wizzair jaratainak pontossagaval ezek szerint nem csak nekunk van pechunk. Amikor Goteborgbol utaztam majus elejen Bpestre, 3.5 oraval kesöbb indult a gep a tervezettnel, a nagyvonalu Wizzair ekkora kesesre mar adott egy minimal eteljegyet, amivel a kijelölt bufekben egy darab apro szendvics volt vehetö, de uditö vagy kave mar nem fert bele a nagyvonalu gesztusba. Most jnuius közepen több szerencsem volt, most "csak" egy orat kesett az indulas. A budapesti karam egyebkent a repter es az orszag szegyene. Ugyanaz a Wizzair miert tud Göteborgban rendes kulturalt beszallocsöhöz erkezni?? Es ha ott tud, akkor Budapesten is miert nem teszi ezt kötelezöve valami fogyasztovedelem? Nagyon szomoru, hogy Göteborg-Budapest között csak ez a nyomorult wizzair visz közvetlen jaratot, minden mas csak minimum 1 atszallassal muködik. A gepeken a szekezes labtere eleve nulla, az ujonnan beallitott gepeiken pedig a szekek vekonyabbak, es sokkal kenyelmetlenebbek, mint a regieken, ha ez meg ragozhato egyaltalan, igy ha meglatom, hogy uj wingletes (nagy fuggeles toldat a szarny vegen) gepre kell felszallni, mindig kedvetlenebb leszek. Es közben megy megallas nelkul a kamu szöveg, hogy "nekunk az Önök biztonsaga es kenyelme a legfontosabb". Kösz. A gep mindig rogyasig tele van emberekkel, nem ertem, hogy mas legitarsasag miert nem lat fantaziat ebben a vonalban?

Warlimont 2016.06.30. 10:24:38

@gabors: ne DE !!! occcssoo-e volt a jegy ??

Hat ebredj fel, meg csak nem is olcso. Van ritkan egy-egy jarat olcson, hogy el lehessen mondani, hogy milyen olcsok a jegyek, de ha te nem akkortajt akarsz/kell utaznod, akkor ezzel nem vagy kisegitve. Az alap valosag mas. Ezen a göteborg-bp jaraton, amivel menni szoktam, konkurrencia hianyaban nem szivbajos a Wizzair, annyit ker, amennyit akar. Az alap atlag jegyar siman 20ezer forint feletti, es kicsit is jobb idöpontokban siman megy fel 50ezer Ft körulre. Kiemeltebb idöszakokban (pl husvet, karacsony, nyaralos turnusvaltasok környeke) siman elkernek 100ezer (szazezer FT) felett is ezen a jaraton, es ugyanaz a szar wizzair szolgaltatas jön, ugyanazzal az Ikarus busz kenyelmet is alulmulo repulögeppel szazezerert is. Nincs mas legitarsasag, ennyiert talan a Lufthansa, Emirates es a többi is hazavinne, de itt nincsenek. Egy valasztasod van csak, otthon maradsz vagy utazol ennyiert is. De mivel karacsony egy evben egyszer van es adott idöpontban, igy kiköhögöd a penzt es utazol, de közben nagyon utalod a wizzairt, meg azt, aki ezt a fapados szarsagot kitalalta.

2016.06.30. 10:26:28

nem(csak) az ékezetekkel van baj...

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.30. 10:29:08

@Warlimont: "miert tud Göteborgban rendes kulturalt beszallocsöhöz erkezni"

Ott nyilván ez az egyetlen opció, nincs tíz forinttal olcsóbb betononácsórgós lehetőség.

"miert nem teszi ezt kötelezöve valami fogyasztovedelem?"

Jobb, ha nem avatkozik be az állam a magánszekorba, mert eddig, amit csinált, mindig csak rosszabb lett. Te szavazz a lábaddal, ha nem tetszik a rendszer, ne utazz velük, ha sokan csinálják, majd vált a Vízér.

"a szekek vekonyabbak, es sokkal kenyelmetlenebbek"

Ismét csak te döntesz, kell-e ilyen áron az ócójegy, vagy nem. Senki nem tart pisztolyt a fejedhez, hogy csak velük utazhatsz. A balatoni lángososnál is veszekszel, hogy miért nem tol glaszékesztyűs pincér fotelt a segged alá?

"mas legitarsasag miert nem lat fantaziat ebben a vonalban?"

Talán mert olcsó?

Dikusz 2016.06.30. 10:37:54

@Warlimont: írod, hogy nem olcsó a jegy náluk. Ha jól látom a hozzászólásodból külföldön (Svédországban?) élsz. Tényleg nincs más mód, csak Wizzair? Karácsonykor csak lehet találni más járatot, épp az adott időpontban. Nem kötözködni szeretnék, tényleg érdekel.

_sélli 2016.06.30. 11:00:37

@adt: neked biztos nincs gyereked.. Maradjak otthon a gyerek 4-5 eves koraig? Mi van? A lakasbol megengeded hogy kilepjek? Vagy az is zavar? Esetleg zarkizzak be a gyerek 18 eves koraig mert felelotlen vagyok? Kisse szuklatokoru vagy... Nem baj baratom, egy nap neked is lesz gyerkocod majd megtudod. Gyereket nevelni mindenki tud, csak az nem akinek van :) szeeeeep napot!!

_sélli 2016.06.30. 11:02:43

@Warlimont: pontosan! Egyaltalan nem olcso a jegy!! Es mindig megvessUk a osszes extrat, ugy meg foleg nem. Szoval nemi kepzavar el ankedves kommentelokben az arakrol vagy az olcsosagrol. Ja, mert hogy ok nem utaznaknsehiva de eszt osztani tudnak...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.30. 11:12:31

mindenki maraggyon szépen otthon, akkor nem történnek ilyen csúnya dolgok.

WildBear 2016.06.30. 11:14:23

Bassza meg, utaztam már én is WizzAir-rel, meg van gyerekem is, de eszembe nem jutna egy fapadosra egyéves gyereket vinni !
A fapados azért olyan olcsó, mert fapados; nincs pelenkázó, légkondícionált karám, stb. cserébe k.rva olcsó.
Autostoppra sem viszel kisbabát.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.30. 11:18:35

@Dikusz: a gyerekem születése után is rengeteg utaztam vele együtt minden lehetséges módon, busszal, kocsival, repülővel, biciklivel, hajóval, etc. kb. öt hónapos korától kezdve. soha semmi gond nem volt ebből, lévén a gyereknek egy dolog volt fontos: az, hogy én ott legyek vele mindig.
persze ehhez kell egy olyan gyerek aki magasról szarik a világra meg egy ugyanilyen szülő is, szóval mi kiválóan összeillettünk és nagyon jókat utazgattunk együtt. mostanában már nem lehet mert a suli miatt sosincs idő rá. pffff.

Mad Mind 2016.06.30. 11:26:23

@_sélli:
WC van a reptéren, kint az aszfalton nincs. Ez van.
Ha nem tetszik a szolgáltatás ne utazz velük. Én nem utazok, mert nem ér annyit a "megtakarítás", mint amennyi kényelmetlenséggel jár. Főleg, hogy minden járulékos költséggel, van, hogy olcsóbban jön ki a normál járat.

Mad Mind 2016.06.30. 11:30:30

@sugargiraffusplumps.:
Szóval te szarsz mindenkire, ezt mások egoista baromnak mondanák, de távol álljon tőlem a címkézés. Én csak gratulálok.

Szatyoród 2016.06.30. 11:30:43

Mi is aznap délután utaztunk Wizzairrel Malagába, és álltunk a tócsákban a hangárban, és nem volt nagyon olcsó sem. Ugyanis Malagába Budapestrõl kizárólag fapados járat van. Nyáron megy a Ryanair is, de egyébként heti 1 esetleg 2 wizzaires. És a drága costa del sol- i nyaralást vásárló népek is ott álltak sáros poggyásszal, szék és wc nélkül másfél órát a viharban, majd a még szakadó esõben kellett kiszaladni a géphez. Eléggé szégyelltem a magyari viszonyokat.

peter3374 2016.06.30. 11:37:02

@Terézágyú: nem konzervatív vagy csak szimplán hülye....
Miért ne utazhatna bárki is oda ahová akar..
Egy ilyen kisgyerekkel meg a repülő a legjobb.... Persze biztos sokkal jobb lehet mondjuk 18 órát autózni vele mint másfél órát repülni….

McZozo 2016.06.30. 11:41:16

@atpijkamo112: nem ertek egyet a hasonlatoddal, mert a fapados terjedjen ki olyan dolgokra mint hogy nincs fizikai jegy nincs kaja pia a repulon szukebb a labter kevesebb csomagot vihetsz ... de olyan nem fer bele a fapadossagba hogy 3 orat varatnak a betonon tokig vizbe vagy 40 fokba, ugyanezek a fapadosok sok europai repterrol repulnek mas desztinaciokba az esetek tobbsegeben meg olcsobban is es megis belefer hogy a varoba varj es gegecsovel setalj be a gepbe.

Szatyoród 2016.06.30. 11:51:03

Malagában annyi a hátrányos megkülönböztetés, hogy a fapados ki és beszállás jó hátul van. Kell menni vagy 10 percet, amig odaérsz, persze van mozgójárda ott is, jó hogy, de boltok már nicsenek. Pesten van lehetõség megkülönböztetni a társaságokat, van szerviz nélküli vizes hangár, van aszfalton futás vagy várakozás, így élnek is vele. A májusi elõtt 4 évvel voltam Magyarországon, akkor hajnalban hóesésben kellett várni fél órát a betonon a beszállàsra, szerintem megint vàrok majd erre az élményre ennyit.

Szatyoród 2016.06.30. 11:56:07

Látom az elõzõ elveszett, abban azt írtam, hogy aznap mi is álltunk másfél órát a vízben a Wizzairrel. Aki Malagába akar repülni, az csak fapadossal mehet, mert nincs más, és nem is olcsó. A drága costa del sol- os nyaralást befizetõk is ott álltak a cuccaikkal a sorban másfél órát, majd szaladtak ki a zuhogó esõben a géphez.

Warlimont 2016.06.30. 11:58:18

@Dikusz: "Irod, hogy nem olcsó a jegy náluk. Ha jól látom a hozzászólásodból külföldön (Svédországban?) élsz. Tényleg nincs más mód, csak Wizzair?"

Innen Göteborgbol sajnos jelenleg nincs semmi mas közvetlen (!) jarat Budapestre. Közvetett lehetöseg több is van, de senki se akar csinalni egy viszonylag rövid repulöutbol egy vegtelenhosszu atszallasos torturat, igy azokkal nem foglalkozok Regebben ment ezen a közvetlen desztinacion a Ryanair is, semmivel se volt jobb a szinvonal, de addig legalabb volt valamennyi arverseny es olcsobb jegyek. Azutan a Ryanair teljesen varatlanul kiszallt ebböl az utvonalbol. Amiota a Wizzair monopoliuma lett az ut, a jegyek mar egyaltalan nem fapadosak, de megtehetik sajnos, a gep igy is full tele van, es akar mar hetekkel az ut elött se kapsz jegyet.

arepulesmindenkie 2016.06.30. 12:12:45

"Eloszor az idojarast emlegettek az utasok, majd az kezdett el terjedni, hogy a villamok miatt a gep nem tud tankolni. Ez azert volt fura, mert mellolunk kozben tobb gep is felszallt, biztosan nem csak a wizzair gep felett villamlott."

A többi gép valószínűleg rövidebb távot repül, és már van benne annyi kerozin, hogy ne kelljen tankolni. Repülőgépet TSRA-ban (thunderstorm activity) tényleg nem lehet tankolni, mert veszélyes.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.30. 12:24:48

@McZozo: "olyan nem fer bele a fapadossagba hogy 3 orat varatnak a betonon tokig vizbe vagy 40 fokba"

Ez valóban nem. De egy kis kényelmetenséget el kell tudni viselni.

"meg olcsobban is es megis belefer"

Ott belefér, itt úgylátszik nem. itt mások az árak és a bérek, mint Svájcban vagy Bangladesben. Szavazz a lábaddal, azzal szerződj, akinek az árai és szolgáltatásai megfelelnek az elvárásaidnak.

McZozo 2016.06.30. 12:50:24

@atpijkamo112: "Ott belefér, itt úgylátszik nem. itt mások az árak és a bérek, mint Svájcban vagy Bangladesben. Szavazz a lábaddal, azzal szerződj, akinek az árai és szolgáltatásai megfelelnek az elvárásaidnak. "

Nem ar ertek aranyban olcsobb hanem konkretan olcsobb, nemegyszer latok fapadosokat mikor par fontos jegyeket hirdetnek meg.

En a labammal szavazok ne aggodj, eletemben egyszer utaztam WizzAir-el. Akkor sem en dontottem ugy hanem a cegem erre vet repjegyet. Megjegyzem mikor lattam a szamlat kiderult hogy meg cask nem is volt olcso mert BA arba vette a ceg akkor az adott jegyet. Ez az egyalkalom is bizonyitotta nekem hogy en magma ne akarjak veluk utazni. Mikor magam utazok eddig nalam mind arba mind szolgaltatasba az easy eddig mindig verte Wizz ajanlatait, de bizonyos esetekbe meg a BA is olcsobb.

Jokerpofa 2016.06.30. 12:54:19

Csak Budapesten ilyen gyalazat a fapados beszallas, tizenakarhany masik europai varosbol repultem mar wizzel vagy ryannel, es mindenhol teljesen normalis.
akik szerint a ferihegyi a normalis, mert olcso, azok szarjanak sunt

arepulesmindenkie 2016.06.30. 13:14:32

@Jokerpofa: Nem csak BUD ilyen. Ott van LTN, ahol évi 12,3 millió utas fordul meg, szemben a budapesti 10,3 millióval. LTN-ban is a szabad ég alatt kell sétálgatni, és ott még rosszabb az időjárás.

bendeguz75 2016.06.30. 13:31:35

Na, a sok panelproli akik max a klotyoig jutnak el, mar basztatjak a posztert.
Miert megy fapadossal? Az megvan, hogy sok helyre csak az megy? Minek viszi a gyereket? Hagyja otthon igaz? Jah amig az agyatokat ittatok el ti is otthon hagytatok a tieteket. Minek repul? Na ez a legjobb. Az okos f.. tuti levezetne a tengerig a gyerekkel onnet meg kajakozna ciprusig. Allatok vagytok ti de abbol is csak a fergek.

McZozo 2016.06.30. 13:45:52

@arepulesmindenkie: Nem tudom en voltam LTN en fapasdossal de az beszallocsore allt arrol nem is beszelve hogy olyat masutt nem lattam meg hogy orakat a betronon aldigalhattak volna emberek szerintem ez biztonsagi szempontbol is aggalyos

Kivlov 2016.06.30. 15:09:02

Ezt az aszfalton várakoztatást nem szabadna megengedni.
Balesetveszélyes is, meg egészségügyi kockázata is van.
Szerintem kb. 500-1000 Ft-tal kerülne többe egy repjegy, ha ezt kulturált körülmények között oldaná meg a társaság.

McZozo 2016.06.30. 15:48:33

@arepulesmindenkie: Nem tudom most nem megyek bele vitaba mert elbizonytalanitottal, Mert nem tegnap volt mikor Lutonra mentem, de en meg mindig ugy emlekszem hogy ilyen gegecsore allt a gep de megeskudni nem eskuszom most meg. iletve tavaj szuleim jottek lutonra es ugy emlekszem ok is beallosat mondtak de ott se eskuszom meg majd rakerdezek naluk ujra.

Jokerpofa 2016.06.30. 17:46:01

@arepulesmindenkie: itt is bezarnak egy femsatorba? meg varakoztatnak a betonon hoban fagyban, vagy tenyleg csak annyi, hogy kell egy kicsit setalni

Figyel Castro 2016.06.30. 23:25:57

@Dikusz: Négy és fél hónapos volt a fiam az első repülésekor, mert költöztünk külföldre. Onnantól havonta-másfélhavonta repült kb másféléves koráig. másfél-másfél órát oda-vissza. lett volna még vonat vagy autó, mindkettő alaphangon 12 óra. Hát, kössz, nem...
Fapadossal is toltuk, Bécsbe a Niki-Airberlinnel. Jobbak, mint például a Swiss, és sokkal olcsóbbak.

Bombaló 2016.07.01. 10:46:29

@bendeguz75: A választás adott. A helyváltoztatáshoz való jog, emberi alapjog.
Két város között nem csak fapados repülő van. Lehet menni busszal, vonattal, kocsival, léghajóval, sárkányrepülővel, helikopterrel stb.
Fogod a mérleg két serpenyőjét. Beleteszed az egyik felébe a fapados repülőt, idő+pénz+kényelmetlenségek, a másikba meg egy alternatívát. Mérlegelsz és döntesz. Ponty.

bounty112 2016.07.04. 13:25:37

Nyilvánvaló, azért kellett várakoztatni, hogy megszáradjanak a lábak.

Gabobeach 2016.07.13. 13:46:02

Na nehogy mar abba kossetek bele hogy minek utazik vki gyerekkel vagy csecsemovel!!
Vannak olyan csaladok akik nem csak Magyarorszag, vagy Tiszantul- Dunantul viszonylatban mozognak es elnek. Es mi meglepo viszik a gyermekuket is magukkal.
A Bp.- Larnaca utvonalat mi evente min 2x tesszuk meg, tehat ertem es aterzem a posztolo problemajat. Fiam 2 honapos volt mikor elosszor utra keltunk, akkor meg a nehai MALEV-val. A repjegy ara kozel azonos volt, a kisgyermekeseket automatikusan elore hivtak, priority checking, boarding es egyeb fapados plusz koltsges csodak nelkul. Az ar tartalmazta a 23kg feladott poggyaszt es meg egyszeri etkezest is a fedelzeten. Mondom, szinte ugyanannyit fizettunk, mint most osszeadva az osszes koltseget a Wizznek.
De ez a mult. Viszont a kozvetlen jarat megmaradt, a Wizzair vette at. Nincs valasztasod ha kozvetlenul szeretnel utazni, csak ok. Es ezt ki is hasznaljak! En legutobb ket hete jottem Bp-rol Larnacara, akkor tikkaszto hosegben kellett 40 percet varnunk a hangarban, ahol a delutani hoseg hatvanyozottan erzodott a beszorult forro levegonek koszonhetoen. Egy ablakot lehetett csak kinyitni azt is bukora.... Mint irtam mi lassan mar 6 eve utazunk ezen a Bp- Larnaca utvonalon es miota a Wizzair szallit szinte minden alkalommal talalkoztunk hasonlo kisebb nagyobb kellemetlensseggel a repteri kiszolgalasban. Igazabol azt nem ertem hogy az egykori MALEV hogy tudott profi modon teljesiteni ugyanezen az aron? Vagy ez lett volna a csod oka? Nem hiszem....

John Heard 2016.09.17. 19:28:42

Gáz a wizzair! Meg az egész fapados bagázs a ferihegyi utaskezeléssel együtt! Hálistennek, hogy normális társaságokkal tudok utazni. Mindenkinek ezt javaslom. Ha mindent összeadunk simán ott van a fapados jegyár, mint egy Lufthansa vagy SAS.

WildBear 2016.10.12. 15:06:33

@Gabobeach: "Na nehogy mar abba kossetek bele hogy minek utazik vki gyerekkel vagy csecsemovel!! Vannak olyan csaladok akik nem csak Magyarorszag, vagy Tiszantul- Dunantul viszonylatban mozognak es elnek. Es mi meglepo viszik a gyermekuket is magukkal."

Akkor ne lepődjenek meg rajta, hogy egy fapados járat nem gyereknek/csecsemőnek való !
A metrón is utazhatsz csúcsforgalomban gyerekekkel és csecsemőkkel, de tudnod kell, hogy olyankor nagy zsúfoltság van.
Ha kényelmesen szeretnél utazni gyerekkel/csecsemővel, akkor ne a fapados repülőt, vagy csúcsidős metrót válaszd.

Gabobeach 2016.10.12. 16:11:41

@WildBear: ja ertem, tehat szerinted kenyelmesebb ha nem egy fapados jaratot valasztok ami ugyan nem kozvetlen jarat igy csak egy gyenge 10-12 oras stoppot kell vegigvarni a gyerekkel.
Ugye most viccelsz velem???
A fapadosok koztuk a wizzair rengeteg KOZVETLEN jaratot vett a Malevtol. Nincs mas valasztasznk, vagy fapados vagy atszallassal normalis nemezeti legitarsasagok. Nos, te melyiket valasztanad?

WildBear 2016.10.13. 13:51:42

@Gabobeach: Egyszerű: ha nincs olyan járat, ami megfelelne, akkor NEM megyek oda.
Nehogy már a légitársaságok hibája legyen, hogy te nem tudsz egy kisgyerekkel kényelmesen eljutni Ciprusra. (Larnaca)

Gabobeach 2016.10.13. 14:50:22

@WildBear: o kerlek, azt is te mondd mar meg hekem hogy eljunk! 5 eve itt elunk es engedtessek mar nekem ha neha szeretnenk haza menni a csaladunkhoz!
Igenis, a legitarsasog, koztuk a fapadosok is sokkal tobbet tehetnenek az utasok kenyelmeert mert a bevetelukol jocskan futja.
De nem fogok tovabb veled ezen vitazni, mert egyszerunek latszol mint egy faek.
Viszlat

WildBear 2016.10.13. 14:54:25

@Gabobeach: Azt írtam, hogy ha egy X helyre eljutni Y lehetőség van, és az Y nem felel meg neked, akkor választhatsz, hogy nem mész el, vagy elmész, olyan feltételekkel amik vannak.
Ennyi.

"Igenis, a legitarsasog, koztuk a fapadosok is sokkal tobbet tehetnenek az utasok kenyelmeert mert a bevetelukol jocskan futja."

Akkor ne itt verd a nyálad, mert itt mindenki leszarja a nyomorodat, hanem menj a légitársaság székháza elé. és gyújtsd fel magad.

Navarone 2017.11.19. 09:43:37

@WildBear: A negyhonapos gyerekem eddig negyszer repult Ryanairrel, Norwegiannal. Mind a ketto fapados. Van pelenkazo!
Miert ne lehetne fapadossal menni egy egyeves gyerekkel? Tul vannak feltve mostanaban a gyerekek, a legtobb szulo buborekfoliaba csavarna oket es pszichologushoz vinne, nehogy seruljon azert, mert felorat varni kellett Budapesten a "karamban". Oriasi. Ezert van ennyi gugye gyerek Magyarorszagon manapsag, ha jol sejtem. Helikopter szulok, agyonovott gyerekek. A jovo nemzedeke, aki belerokkan, amiert felevesen fapadossal repult :D

Nagyon jot nevetek :D
süti beállítások módosítása