Tékozló Homár

Csak a vásárlás nem gördülékeny a Gumi Parknál

2016.07.14. 15:04 | homar herold | komment

gumipark_1.jpg

Mindig meg kell állapítsuk, abból csak baj van, ha a vásárló válogat, igényei vannak és önálló akarattal rendelkezik. Így nem lehet random rásózni mindenféle terméket, amit nem is rendelt meg, de a kereskedőnek épp az került keze ügyébe. Legalábbis levélírónk szerint a Gumi Park elég nehezen képes teljesíteni a leadott megrendeléseket, leginkább azt nyújtják az ügyfélnek, ami épp rájuk borul a raktárpolcról.

Kedves Tékozló Homár!

Egy rövid, ugyanakkor annál kevésbé gördülékeny kerék(nem)vásárlás történetét szeretném megosztani. Felnit és gumit rendeltem a Lurdy Házban üzemelő Gumi Parktól (a neten: hasznaltgumik.com) A rendelés leadása sem ment egykönnyen, az üzletvezető pökhendi, arrogáns és lekezelő stílusban tárgyalt, a segítőkészség minimuma is hiányozott belőle. Itt követtem el azt a hibát, hogy nem hagytam ott szó nélkül az egész kócerájt.

A felnit/gumit közösen kiválasztottuk, a kocsit megnézték, a szükséges méretet csekkolták, végül leadtuk a rendelést, egy héttel később pedig érkezett is az sms, hogy megérkeztek a felnik, átvehetőek. Örömöm azonban korai volt. A helyszínen közölték, hogy csak felnirendelést rögzített a rendszer, autógumit nem. És hogy akkor bizonyára nem adtam le. Sebaj, végül találtak készleten olyat, amire szükségem volt, így megkezdődhetett a felszerelésük. Itt azonban azt vettem észre, hogy nem a megrendelt felniket teszik fel a cég ügybuzgó munkatársait, hanem egy olyan acélfelnit, amit nem kértem, nem rendeltem.

Amikor kérdőre vontam őket, azt mondták, hogy ezt rögzítette a rendszer, de hogy ők is emlékeznek, hogy nem ilyet rendeltem, ugyanis két munkatárs is ott volt a rendelés leadásakor (a rendelést a gépen rögzítő üzletvezető azonban nem). A dolog roppant bosszantó volt, tekintve, hogy munkaidőben tudtak csak időpontot adni, és a kocsi jelenlegi kerekeivel nem igazán volt ajánlatos újabb egy hetet várni.

Ám tettem még egy kísérletet, és újra megrendeltük, immár (reméltem) a kiválasztott kerekeket/felniket. A biztonság okáért ma odatelefonáltam, amikor megérkezett az sms a rendelés beérkezéséről, hogy biztosan minden stimmel-e. Ekkor vált világossá, hogy a rendelés így 20 ezer forinttal drágább lett. Amikor ezt szóvá tettem, és méltányosságot vagy legalábbis magyarázatot kértem, azzal szembesültem, hogy az üzletvezető ritka pofátlan módon engem okolt a múltkori rossz rendelésfelvétel miatt. Vagyis nemhogy elnézést kért volna, még le is tagadta a múltkori hibájukat. Kompenzációként pedig felajánlották az akciós szerelési díjakat. Amikor rákérdeztem, hogy ezt ugye nem gondolja komolyan (a szerelési díj ugyanis "akció" nélkül is pontosan ugyanannyiba került), akkor már csak azt hajtogatta, hogy ebben az esetben sztornózzák a rendelést.

Ja, a pláne az egészben, hogy az egész kommunikációját egy szerencsétlen ügyintézőre bízta, aki hebegett-habogott, végül határozott kérésemre adta az üzletvezetőt.

Végül hagytam a fenébe az egészet, lemondtam a rendelésről. De hogy oda többet nem megyek, az is biztos.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.07.14. 15:09:16

Ez a Gumipark remek név. Az ember epresre, bordásra, szuper síkosra gondol elsőre. innentől minden más csak hozzáadott érték.

rarabel 2016.07.14. 15:09:44

Gumit a gumiboltból.

rarabel 2016.07.14. 15:11:55

A megoldás is megvan.
"Oda többé nem megyek, az is biztos".

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.07.14. 15:38:21

@The Crazy One négypontnulla: Hja kérem, a régi gumiban még volt az anyag, ma már épp csak lötyög benne valami. :-)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.07.14. 15:41:31

A hasznaltgumik.com is egy csalogató név. Sokan izgulnak rá? Mellesleg a poszter azt csinálta, amit értelmes ember csinál: hagyta őket a 'csába. Lehet, hogy már elsőre ezt kellett volna.

gabors 2016.07.14. 15:52:04

"A rendelés leadása sem ment egykönnyen, az üzletvezető pökhendi, arrogáns és lekezelő stílusban tárgyalt, a segítőkészség minimuma is hiányozott belőle." ahogy posztolo is megallapitotta itt kellett volna abbahagyni ..

ez miert homar ?? csak kerdezem mert vasarlas nem tortent ... fogyasztas nem tortent ... vegul is csak idopocsekolasrol volt szo ami elkerulheto lett volna lasd eggyel feljebb

most mar akkor rendeles vedelmi forum lett?

amugy ez egy occso hely ??? mert akkor ertheto ...

amugy felnit miert kellett gumistol venni ... azzal mi baj volt? meg soha nem kellett felnit vennem a kocsira csak uj gumit mikor mar kezdett tul sima lenni itt ott.... luzer lehetek ..

sáros_tehén 2016.07.14. 15:53:00

Azért a weboldal sem kutya.. a bal oldalon a kosár félig kilóg a képernyőről. Nekem csak "osár" van odaírva..

Jól tetted poszter.. már korábban hagyni kellet volna. Elég sok gumis van Bp-en, ahol legkésőbb másnapra beszerzik a kívánt gumit/felnit.

sáros_tehén 2016.07.14. 15:55:03

@gabors: "amugy felnit miert kellett gumistol venni ... azzal mi baj volt? meg soha nem kellett felnit vennem a kocsira csak uj gumit mikor mar kezdett tul sima lenni itt ott.... luzer lehetek .."

Modndjuk eddig téligumival mászkált mert a nyárit felnistől ellopták. Ilyenkor a kultúrember vesz felnit is és gumit is.
Mondjak még egyéb lehetőségeket?

Dikusz 2016.07.14. 15:55:07

@Csokis: vagy csokis ízűre :)

@The Crazy One négypontnulla: az eredeti anyaghoz képest egy idő után még több is volt benne :)

madeec 2016.07.14. 16:00:48

Ugyanígy jártam én is itt anno. Itt volt a legolcsóbb... sajnos olcsó húsnak legtöbbször... egyszerre rendeltem én is nyári szettet felnivel, gumival, a gumik később érkeztek meg egy héttel, a felninél 4-ből 3 volt csak egyforma, a 4. más díszlyuk kioszáttsa bírt, viszont a körméret és műszaki paraméterek ugyanazok voltak, így elfogadtam, de ide soha többet nem fogok már menni

gabors 2016.07.14. 16:07:01

@madeec: " a felninél 4-ből 3 volt csak egyforma, a 4. más díszlyuk kioszáttsa bírt, viszont a körméret és műszaki paraméterek ugyanazok voltak, így elfogadtam,"

hat eleg hu..e vagy !! ez lehet nem is szabalyos kesobb (eladaskor vagy barmi) majd lesz vele gond ...

gabors 2016.07.14. 16:11:30

@sáros_tehén: "Modndjuk eddig téligumival mászkált mert a nyárit felnistől ellopták. Ilyenkor a kultúrember vesz felnit is és gumit is."

Meg jo hogy errefele nincs (kotelezoen) teli nyari gumi .... nekem ugyan van garazsom (is) de a negyediken a garzonban lako mi faszt csinal telen a nyari nyaron a teli kit-tel ??? torvenyalkotokat persze hogy nem zavarja szolgalati kocsit nem nekik kell 'uzemeltetni' (ja gondolom sajatot sem)

sáros_tehén 2016.07.14. 16:16:45

@gabors: Gumisok némi pénzért betárolják a a gumit. Nem megoldhatatlan.

sáros_tehén 2016.07.14. 16:17:56

@madeec: Nagyon jól mutathat a kocsidon...
Én tuti nem vettem volna át.

madeec 2016.07.14. 16:20:45

@sáros_tehén: nem alufelni, hanem lemezfelni, dísztárcsákkal takarva, csak a díszlyuk-kiosztás nem egyezik, műszaki paraméterek rendben vannak. Amúgy nekem is az volt a bajom, hogy munkaidőben lehetett csak intézni és már szorított a határidő. Mindegy, tényleg hülye voltam, utólag nyilván mindig okosabb az ember. De szerencsére ez nem az alap felni szett, hanem plusz extra.

vizsla_barat 2016.07.14. 16:26:41

fejlettebb orszagban (tirerack.com) a user megrendeli online a kereket es a felnit es felszerelve megkapja vagy leszallitjak neki a kiszemelt felszerelesi helyszinre (aka gumis).

ööö,izé 2016.07.14. 19:55:44

Remélem aki rákeres/rátalál a használtgumipontcomra az rögtön utána erre a homárposztra is és nagy ívben elkerüli.
A Lurdynál van olajcserés is, nekem nagyon tetszett, egészen addig, amíg tel. meg nem tudtam, hogy összesen kb 3/4 óra és már indulhat is. A hatodik érzékem beindult, hogy itt valami nem jó. Később az autószerelőnél csak a kifolyatás órákba került.

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2016.07.14. 20:12:12

@ööö,izé: Azok nem folyatják ki, hanem kiszívják a szintellenőrző nyíláson kereszül. Persze a trutyi az marad a teknőben ...

sáros_tehén 2016.07.14. 20:32:40

@ööö,izé: Mi a tökömet folyattak neked órákig a kocsidból? Elárulom hogy szakszervizben olajcsere + olajszűrő = 1 munkóra.

The Crazy One 4égy 2016.07.14. 21:01:57

@sáros_tehén: tippelj, mennyi ideig tart az olajcsere egy IFA-ban :)

ööö,izé 2016.07.15. 00:23:47

@sáros_tehén: Nem tudom, az autószerelő szerint több óra. Igaz nem szakszerviz, csak pár házzal lentebb, 20 éves ismeretség. Pár évig én is csak szakszerviz, de durván túlárazott minden alap nélkül, így oda már nem viszem. @Andrass9: nem mondta egy szóval sem, hogy kiszívják, végig a lecsöpög, lefolyik ige volt szóban. De gondolom ha van erre leszívó akkor melyik az a hülye szerelő aki órákig aszalja a kocsit ugyanazért a bevételért amit 1 alatt is megkaphat. Olvasni neten sztorikat, hogy olajcsere címén és árán mit művelnek a becsületes szakik.

További magyar hang 2016.07.15. 00:31:43

Eleve nem kontaktolunk olyan üzlettel amelyik a szerviz-t hosszú "í"-vel írja. Aki a saját nevét nem tudja leírni helyesen, attól mit vársz?

sáros_tehén 2016.07.15. 08:18:45

@ööö,izé: Egyszerű a matek. Egy átlag autóban 4 liter motorolaj van. Ha 4 liter motorolaj órák alatt folyik ki a motorból ott már rég nagy gond van.

Manyecska. 2016.07.15. 08:20:08

@Dikusz: nade asszony:D!! mink nálunk nem aktuell, öt kislány /a családban/ után remélem fiú lesz!:))) ON

Terézágyú 2016.07.15. 08:27:42

A régi szép idők, amikor nem kellett felni az autókra...

Cateran 2016.07.15. 13:01:16

@gabors:
Komolyan? Megis mifele helyen laksz, hogy se pincetarolo, se erkely, se semmi, ahol az esetleges nagymeretu dolgaidat tarolhatod, amiket nem hasznalsz, de kidobni sem akarsz?

gabors 2016.07.15. 17:08:36

@Cateran: nem figyelsz/olvasol ... most van garazsom (sajat haz)... de laktam negyediken egyszoba konyha es sem tarolo sem erkely semmi hasonlo nem volt a lakashoz es eleg sok ilyen van ..... nem tudom te mifele helyen laksz... ha nagyon muszaly lehet tarolot berelni ... de akkoriban nem volt kocsim sot nem kell nyari/teli gumi teljesen hulyesegnek tartom Mo-in is normal varosi/kulvarosi hasznalat eseten

The Good Boy ! 2016.07.17. 11:10:01

@ööö,izé: Tisztelt user!

A pár házzal errébb üzemelő szerelő azért mondhat több órát kifolyatás címszóval, hogy ön (te) még véletlenül se akard megvárni a műveletet. Két okból:
1./ valószínűleg nem azt a minőséget tölti bele, amit kért (hanem tuskó gazdaságos, vagy egyéb nyalánkságot),
2./ nem is cserél semmit,
3./ minimum az olajszűrőt ki akarja spórolni,
4./ annyira laikusnak vesz(i önt) téged, hogy több óra munka indokkal nagyobb lóvét tud elkérni.

Én minden autómnál meg szoktam várni az olajcserét, lehetőleg úgy, hogy végig ott lábatlankodjak a kocsi körül (ahol nem lehet, oda nem megyek, így maradnak az egyszemélyes, "bácsikák", szakik által üzemeltetett kis műhelyek), de eddig még egyiknél sem volt több 1 óránál (még a feleségem autóján sem, ahol több mint fél óra csak a légszűrő cseréje a bonyolult, kicsi hely miatt)
A mostani autómban 9,5 liter motorolaj van, az is megvan 1 órán belül...
Szerintem kerül(je)d el azt a szakit!

The Good Boy ! 2016.07.17. 11:33:21

"Két okból" helyesen: több okból
süti beállítások módosítása