Imádjuk a nagyvonalú vállalkozókat, akik kicsire nem adnak. 240 ezer forintos megrendelésnél mit nekünk egy-két póló mínusz! Persze a megrendelő fizeti a 240 ezret, a teljesítő pedig csak abban nagylelkű, hogy simán túllendül azon, hogy kevesebb árut szállított. Legalábbis levélírónk szerint.
Kedves Homár Blog!
Az alábbi szomorú eset történt velem a polonagyker.hu webshopban történt rendelésemmel kapcsolatban.
A dolgozókkal abszolút semmilyen problémám sincsen, korrekt a hozzáállásuk. A problémám az ügyvezető úr hozzáállásával van, ami azonban teljes mértékben minősíthetetlen.
Rendeltem a cégtől 240.000 Ft értékben pólókat, emblémázva. Emellett 16 db saját Nike pólót is beküldtem, amit szintén kértem, hogy emblémázzák meg. Ezt vissza is igazolták, azonban átvételkor közölték velem, hogy csak 15 darab van meg belőle. Jeleztem nekik a problémámat. Elmondásuk szerint nem találják, eltűnt. 2 napig vártam türelmesen, azonban miután nem kaptam választ arra, hogyan lehetne orvosolni a problémát, felhívtam őket telefonon, tekintettel arra, hogy az esemény, ahol erre az ügyfelemnek szüksége van, az Ausztriában lesz a következő hét közepén. A kolléganő kedves volt és segítőkész, de azt mondta, csak a főnöke tud ebben dönteni és mivel neki nem válaszol, keressem őt.
Fel is hívtam az ügyvezető urat, aki miután felvázoltam a problémámat, minősíthetetlen stílusban küldött el engem, hogy ne szórakozzak már vele 1 db póló ügyében, őneki erre nincsen ideje, ő nem tudja hol van az az 1 db és nem is érdekli... és akkor finoman fogalmaztam.
Értelemszerűen többet biztosan nem fogok tőlük rendelni. Ez elfogadhatatlan hozzáállás a részéről, így ezt a céget nagyon nem ajánlom senkinek sem. Mindenki hibázik, de ha ilyen történik, akkor a minimum volna, hogy a megoldásban partnerek legyenek és bármi áron orvosolják azt.
Ezt a cég Facebook-oldalán is kitettem 1 csillagos értékelés mellett, de sajnos nem hiszem, hogy érdekli őket, mivel jelenleg is mindössze 3 csillagos az összesített értékelésük.
tokapi 2016.07.19. 09:54:06
tokapi 2016.07.19. 09:57:22
The Crazy One 4égy 2016.07.19. 10:00:19
tokapi 2016.07.19. 10:08:53
KaTe 2016.07.19. 10:12:20
Akkor ő most tudatos fogyasztó?
Amusing 2016.07.19. 10:20:46
2016.07.19. 10:21:03
Manyecska. 2016.07.19. 10:22:58
joska61 2016.07.19. 10:29:48
FDToth 2016.07.19. 10:31:05
Sajnos nagyon kevesen tesznek bármit is a saját érdekükben, túl sok a pipogya emberke. És pont emiatt van rengeteg vállalkozás, aki visszaél ezzel, főleg ilyen szabályozatlan környezetben...
tokapi 2016.07.19. 10:32:57
@Amusing: a hatterben varakozik. Hogy megidezzuk.
@Zardas: az embik ritkan hajlandok attetelesen gondolkodni: az van, ami elso latasra is van. Lasd amerikai, felvett vezeteknevek, magyar domaincsodak (es a hozzajuk tartozo kualiti). Minel felbaszobb a jozan es gondolkodo ember szamara a webcim, annal piacibovlibb a xoolgaltatas. Akikhez ez idaig nem jutott el - espedig nem holmi digital-infrastrukturalis akadozas folytan nem - ezutan sem fog.
tokapi 2016.07.19. 10:35:30
sáros_tehén 2016.07.19. 10:42:45
Ennyi erővel, holnaptól telefon kijelző takarítást fogok vállalni. Küldd el a telefonod. Aztán majd mindenkinek azt mondom, hogy elveszett.. és nekem nincs időm ilyen csip-csup ügyekre.
sáros_tehén 2016.07.19. 10:46:02
Manyecska. 2016.07.19. 11:12:02
enrico palazzo 2016.07.19. 11:12:32
tokapi 2016.07.19. 11:31:09
@Manyecs: ON
Nick-son 2016.07.19. 12:06:59
Szerinte 16 -ot, a fogadó fél szerint 15 -öt.
Nem 100%, csak egy megérzés.
Persze mindentől függetlenül egy cégvezető olyat nem mondhat, hogy nem érdekli, akkor sem ha tényleg úgy van.
KaTe 2016.07.19. 12:31:50
Nick-son 2016.07.19. 12:41:48
Sőt én kötelezővé is tenném, hogy legalább lek.rvázzák a nőket és a férfiakat úgy szólítsák, hogy bunkó f.sz és a fentiek elmulasztása esetén 100 évre bezáratnám az érintett vállalkozást.
KaTe 2016.07.19. 12:49:30
Mellékesen a "minősíthetetlen stílusban" alatt mindenki azt ért amit akar...
Manyecska. 2016.07.19. 13:18:01
Manyecska. 2016.07.19. 13:19:30
Zirowe 2016.07.19. 13:22:37
The Crazy One 4égy 2016.07.19. 13:38:39
Magyarországon (is) van neki súlya? Érdemes bepanaszolni egy ellenérdekű ügyvédet ?
Manyecska. 2016.07.19. 13:45:58
Terézágyú 2016.07.19. 13:55:06
"jól néznénk ki ha mindenki alaphangulatához kéne igazodnunk"
Hát, az ügyvezető pont ez tette: a kliens ingerült volt - az ügyvezető is az lett...
The Crazy One 4égy 2016.07.19. 13:56:21
Manyecska. 2016.07.19. 14:38:59
Manyecska. 2016.07.19. 14:40:55
Terézágyú 2016.07.19. 14:42:39
?????
Manyecska. 2016.07.19. 14:46:20
Terézágyú 2016.07.19. 14:47:18
Most szerinted ki adna pofont a másiknak ebben a történetben?
Manyecska. 2016.07.19. 14:53:34
Terézágyú 2016.07.19. 14:55:12
???
.
Manyecska. 2016.07.19. 15:03:46
Terézágyú 2016.07.19. 15:05:52
szóval te pofoznál.
230e 2016.07.19. 15:31:13
Manyecska. 2016.07.19. 15:38:07
The Crazy One 4égy 2016.07.19. 15:43:57
230e 2016.07.19. 16:30:42
sly_p 2016.07.19. 17:01:41
Átvették a 16 pólót, és 15-öt kaptam vissza. Hiába követeltem, az ügyintéző ebben nem tehet semmit, az ügyvezető tud ebben dönteni. Itt pedig bezárult a kör.
A pólónagyker amúgy sajnos az ország legnagyobb póló nagykereskedése, és 70% ha emblémázott pólót rendelsz bárhonnan, akkor az tőlük származik.
A fogyasztóvédelemnek is tettem bejelentést. Ennél több lehetőségem nincs.
A lejobb az egészben, hogy ezt az egészet követően írnom kellett nekik, mert egy bizonyos gyermek pólóból utánrenelt az ügyfelem 10 darabot amit csak jelentős veszteséggel tudtam volna mással legyártatni. Gondoltam annyi korrektség csak szorult beléjük, hogy megcsinálják és esetleg (ha nem is grátisz) de valami kedvezményt adnak rá.
Nos erre a válaszuk így szólt:
"Cégünk ügyvezetőjével egyeztetve sajnálattal kell tájékoztatnunk, hogy tekintettel a kialakult feszültségre és kommunikációra a további problémák elkerülése érdekében nem áll módunkban elvállalni a munkát."
Még nekik állt feljebb...
The Crazy One 4égy 2016.07.19. 17:13:20
gabors 2016.07.19. 17:27:40
amugy a megoldas hogy ravarni egy nike mintat a mar raktaron levo hasonlo szinu polora azt annyi konnyen lehet a posztolo nike-ja is pont ilyen volt
gabors 2016.07.19. 17:30:54
No EZ az amikor a fagyi visszanyal ... gratula a cegnek !!
vallalkozoi szabadsag van nem kotelezo minden munkat elvallalni 10 polo-t gyartson le az akinek tollas a hata !!!
The Crazy One 4égy 2016.07.19. 18:09:19
gabors 2016.07.19. 19:00:19
47 !!!!!!
SimonGábor 2016.07.19. 22:02:22
Terézágyú 2016.07.20. 07:42:46
"No EZ az amikor a fagyi visszanyal ... gratula a cegnek !! "
Hát, ez is vélemény, hogy van ember, aki egy ilyen tahónak ad igazat :)))))))
Manyecska. 2016.07.20. 07:52:32
CID. 2016.07.20. 07:56:46
CID. 2016.07.20. 07:58:04
Manyecska. 2016.07.20. 08:12:33
Terézágyú 2016.07.20. 08:18:22
"Csak kérdem, az teljesen elképzelhetetlen, hogy az a nyamvadt póló a poszter cégénél keveredett el? "
Minden lehetséges, de itt a tahó cégvezető stílusáról van szó.
Manyecska. 2016.07.20. 08:48:48
sáros_tehén 2016.07.20. 08:49:11
sáros_tehén 2016.07.20. 08:50:18
joska61 2016.07.20. 08:57:58
The Crazy One 4égy 2016.07.20. 09:24:32
Gondolom tanácsért jött, nem csak a lebaszásért: Szilveszter, kedves, te félelmetesen lúzer vagy. Ott tartunk, hogy 1 csillagos értekelés, meg homárposzt, meg fogyvéd? Hagyd a francba, mert a következő sirám arról fog szólni, hogy 30 nap a NFH megállapítják, hogy nem illetékesek, tehet milyenegyelbaszottországez. Barátocskám, az NVH még csak véletlenül sem fog foglalkozni 2 kereskedlmi partner vitás ügyével.
2 dolgot tehetsz, de mindenkelőtt mérlegelj. Te tudod, hogy mennyire eredeti az a póló. Ha hamisítvány, akkor inkább hagyd veszni az egészet, mert hidd el, előkerül, csak éppen a NAV-nál, mert a nagyker elküldte védjegyvizsgálatra. Ha sokat ugrálsz, megszivatnak.
Ha meg eredeti, akkor nyilván nem 12 forint + ÁFA, de akkorse baszakodj facebook-értékeléssel. Lopás, vagy szabálysértési értékre elkövetett sikkasztás, de erről inkább ügyvédet kérdezz.
A plusz 1 tanács a részemről talán annyi, hogy sürgősen szerezz be egy ügyvezetőt. Ha te tényleg facebook-csillagokkal és homárposztokkal képviseled ügyfeled érdekeit, akkor inkább csinálja más helyetted...
sly_p 2016.07.20. 09:26:19
Manyecska. 2016.07.20. 09:58:43
Manyecska. 2016.07.20. 10:03:30
CID. 2016.07.20. 10:38:43
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.20. 12:54:06
Terézágyú 2016.07.20. 14:18:06
"Most tényleg az ügyvezegőt kell 1 kibaszott póló miatt hívogatni? "
1. Nem szokásom a klienst védeni, ugye ezt mindenki tudja rólam :) de az ügyvezető akkor sem beszélhet így.
2. nem a kliens akarta hívni őt, hanem "A kolléganő kedves volt és segítőkész, de azt mondta, csak a főnöke tud ebben dönteni és mivel neki nem válaszol, keressem őt.
Fel is hívtam az ügyvezető urat..."
sly_p 2016.07.20. 14:39:13
Ha meg is tudtam volna oldani, sovány vigasz, hogy 1-2 héttel a rendezvény után szállítom le a terméket.
Mindenki hibázik, nem az a gond. Előfordulhat ilyen. De ahogy, amilyen arroganciával az egészet lereagálták és kezelték az nagyon nem volt korrekt. És igen, a kollegina irányított az ügyvezetőhöz, miután ő nem tudott/akart segíteni, az emailemre pedig nem válaszoltak és 2 nap után felhívtam őket.
@Manyecs: Átvételkor közölték a kollégámnak aki elment az áruért, hogy 15 darab van, de nem tudtunk mit tenni mint elhozni, tekintettel arra, hogy határidőre szállítani kellett a pólókat, a számlán is átírták 15-re, ami korábban a visszaigazoláson 16 darab volt.
@The Crazy One négypontnulla:
Nem tanácsot kértem, csak gondoltam ha ide beküldöm és megjelenik, és a jövőben valaki pólós céget keres akkor a rábukkanhat erre az írásra, vagy a FB bejegyzésre és más céget választ. Ennyi volt a célom vele, nem ér többet a dolog, nem akarok pereskedni, meg semmi egyebet. A fogyasztóvédelemnek elküldeni az ügy leírását szintén nem tart 5 percnél tovább, nem tudom az-e a megfelelő fórum vagy sem. A kár nem akkora, hogy ennél több időt szánjak rá.
CID. 2016.07.20. 15:06:59
1. Ha nem csak ügyvezető, hanem egyben tulaj is, lazán megteheti, saját bolltját rontja, vagy nem.
2. Nem tudom hány ember dolgozik a cégnél, demhamegy darab "eltűnt" póló miat a cégvezetőhöz irányítják az ügyfelet, lehet le kellene őket cserélni.
@sly_p: Nem is arra gondoltam, hogy neked kellett volna beszerezni azt a pólót.
sly_p 2016.07.20. 15:11:42
gabors 2016.07.20. 15:52:57
Nem adtam igazat senkinek ... mutass mar ra hogy hol ??? A level iro SZERINT eltunt egy polo de hogy hol nem igazan meggyozo..
Viszont tovabbra is azt gondolom hogy egy uzlet NEM KOTELES barkinek a megrendeleset teljesiteni attol fuggoen hogy szerinted taho vagy cuki ...... ahogy az ugyfel is mehet mashova .. (tudom vannak kozszolgaltatasok ott mas a helyzet de polo matricazas nem az)....
gabors 2016.07.20. 15:56:11
PannonBoy 2016.07.23. 14:51:54
Remélem csődbe megy a pólónagyker, ügyvezetőt pedig minimum egy 1 éves telefonos ügyfélszolgálatra ítélném egy multi cégnél. Ott aztán megtanulná, hogyan kell viselkedni!
Egyáltalán nem csodálom, hogy itt tart ez az ország, elég sok vállalkozásnál az ügyvezető kiskirálynak képzeli magát.