Tékozló Homár

Egy ügyvezető nem foglalkozhat olyan csip-csup ügyekkel, mint saját cége

2016.07.19. 09:52 | homar herold | 71 komment

polonagyker.jpg

Imádjuk a nagyvonalú vállalkozókat, akik kicsire nem adnak. 240 ezer forintos megrendelésnél mit nekünk egy-két póló mínusz! Persze a megrendelő fizeti a 240 ezret, a teljesítő pedig csak abban nagylelkű, hogy simán túllendül azon, hogy kevesebb árut szállított. Legalábbis levélírónk szerint.

Kedves Homár Blog!

Az alábbi szomorú eset történt velem a polonagyker.hu webshopban történt rendelésemmel kapcsolatban.

A dolgozókkal abszolút semmilyen problémám sincsen, korrekt a hozzáállásuk. A problémám az ügyvezető úr hozzáállásával van, ami azonban teljes mértékben minősíthetetlen.

Rendeltem a cégtől 240.000 Ft értékben pólókat, emblémázva. Emellett 16 db saját Nike pólót is beküldtem, amit szintén kértem, hogy emblémázzák meg. Ezt vissza is igazolták, azonban átvételkor közölték velem, hogy csak 15 darab van meg belőle. Jeleztem nekik a problémámat. Elmondásuk szerint nem találják, eltűnt. 2 napig vártam türelmesen, azonban miután nem kaptam választ arra, hogyan lehetne orvosolni a problémát, felhívtam őket telefonon, tekintettel arra, hogy az esemény, ahol erre az ügyfelemnek szüksége van, az Ausztriában lesz a következő hét közepén. A kolléganő kedves volt és segítőkész, de azt mondta, csak a főnöke tud ebben dönteni és mivel neki nem válaszol, keressem őt.

Fel is hívtam az ügyvezető urat, aki miután felvázoltam a problémámat, minősíthetetlen stílusban küldött el engem, hogy ne szórakozzak már vele 1 db póló ügyében, őneki erre nincsen ideje, ő nem tudja hol van az az 1 db és nem is érdekli... és akkor finoman fogalmaztam.

Értelemszerűen többet biztosan nem fogok tőlük rendelni. Ez elfogadhatatlan hozzáállás a részéről, így ezt a céget nagyon nem ajánlom senkinek sem. Mindenki hibázik, de ha ilyen történik, akkor a minimum volna, hogy a megoldásban partnerek legyenek és bármi áron orvosolják azt.

Ezt a cég Facebook-oldalán is kitettem 1 csillagos értékelés mellett, de sajnos nem hiszem, hogy érdekli őket, mivel jelenleg is mindössze 3 csillagos az összesített értékelésük.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tokapi 2016.07.19. 09:57:22

indaddig egyuttereztem a posztoloval, amig ki nem mutatta elmeje feherjet: ez a fb-os-csillagos beallitodas gaz. Nike polokat meg nem nyulunk csak ugy le! Ja, de!

The Crazy One 4égy 2016.07.19. 10:00:19

na most jól kibasztál velük. Egy csillag. Az eeeggen :) Dörzsölt egy ember vagy, nem szeretném, hogy nálunk vásárolj, mert lehet minket is megkinálnál az árukeresőn egy kiskettessel...

tokapi 2016.07.19. 10:08:53

@The Crazy One négypontnulla: ez valahol a kicsinyesseg/egyszeruseg/elveszettseg/elkeseredettseg/kidolgozott revans kevereke, ez az ecsilag (1) vagy e-csillag, bar en ezt az egyet sem ertem. A nulla sokkal kemenyebb lett volna (enteeeer) (negynyoooc).

KaTe 2016.07.19. 10:12:20

1 csillag a facebook oldalra + 1 homár poszt.

Akkor ő most tudatos fogyasztó?

Amusing 2016.07.19. 10:20:46

és hol a posztba a gyerek? vagy tartósan beteg szülő?

2016.07.19. 10:21:03

@KaTe: Aki háromcsillagos értékelésű helyekről rendel, főleg olyan bizalomgerjesztő nevekkel mint pólónagyker pont hu? Inkább vadász.

Manyecska. 2016.07.19. 10:22:58

@tokapi: nemis, én is Budmil pólót nyúltam le a pááromtól. pont jó a hossza futásho'.nálam egy komplett pólónagyker van a szekrényben időnként átcímkézem....

joska61 2016.07.19. 10:29:48

Nehogymár a posztolót fikázzuk, amikor meglopták, és még el is küldték jobbra vagy balra...

FDToth 2016.07.19. 10:31:05

ha van átvételi arról h 16-ot adtál nekik, akkor probléma megoldva. nem szabad feladni, még ha pitinek is látszik az ügy.
Sajnos nagyon kevesen tesznek bármit is a saját érdekükben, túl sok a pipogya emberke. És pont emiatt van rengeteg vállalkozás, aki visszaél ezzel, főleg ilyen szabályozatlan környezetben...

tokapi 2016.07.19. 10:32:57

@Manyecs: Teszko-e vagy.
@Amusing: a hatterben varakozik. Hogy megidezzuk.
@Zardas: az embik ritkan hajlandok attetelesen gondolkodni: az van, ami elso latasra is van. Lasd amerikai, felvett vezeteknevek, magyar domaincsodak (es a hozzajuk tartozo kualiti). Minel felbaszobb a jozan es gondolkodo ember szamara a webcim, annal piacibovlibb a xoolgaltatas. Akikhez ez idaig nem jutott el - espedig nem holmi digital-infrastrukturalis akadozas folytan nem - ezutan sem fog.

tokapi 2016.07.19. 10:35:30

@joska61: ha nem szuletunk meg, sokkal egyszerubb az elet. Igy viszont. Ez minden baj gyokerokozoja. Belathato.

sáros_tehén 2016.07.19. 10:42:45

Átvették a 16db pólót? Ha igen akkor tessék követelni tőlük. Ha nem adják, sima lopás.

Ennyi erővel, holnaptól telefon kijelző takarítást fogok vállalni. Küldd el a telefonod. Aztán majd mindenkinek azt mondom, hogy elveszett.. és nekem nincs időm ilyen csip-csup ügyekre.

sáros_tehén 2016.07.19. 10:46:02

Azért a Fb értékelések átolvasása után csodálom, hogy valaki még rendel tőlük. Gondolom a poszter is utólag keresett rájuk a FB-on.

Manyecska. 2016.07.19. 11:12:02

@Amusing: ..vannak "nagyonédes kismamapólók/ cukiságok " linkek.. kattincs rá én halálra röhögtem magam..:DDD ON

enrico palazzo 2016.07.19. 11:12:32

Sziasztok! Mi az a Facebook? Emag-tól meg lehet rendelni? Előre szeretnék fizetni, de nincs kedvem szarakodni, megadom az összes jelszavamat és PIN kódot.

tokapi 2016.07.19. 11:31:09

@sáros_tehén: 20 ezer alatt a seggszőrödre/parókiádra/mellkasszőrzetedre kenheted. Ilyenegyszerű.
@Manyecs: ON

Nick-son 2016.07.19. 12:06:59

@sáros_tehén: szerintem csomagban küldte el.

Szerinte 16 -ot, a fogadó fél szerint 15 -öt.

Nem 100%, csak egy megérzés.

Persze mindentől függetlenül egy cégvezető olyat nem mondhat, hogy nem érdekli, akkor sem ha tényleg úgy van.

KaTe 2016.07.19. 12:31:50

@Nick-son: Már hogy ne mondhatna. Sőt, akár el is küldhet az ***** ****jába is. Maximum nem mész oda többet, meg más sem. Van valamilyen törvény erre amúgy, hogy a cégvezetőnek vagy egy alkalmazottnak udvariasan kell beszélnie az ügyféllel? Hol van ez leírva?

Nick-son 2016.07.19. 12:41:48

@KaTe: Persze, jogilag nem fogják felelősségre vonni, ha így nézzük akkor ez így teljesen korrekt.

Sőt én kötelezővé is tenném, hogy legalább lek.rvázzák a nőket és a férfiakat úgy szólítsák, hogy bunkó f.sz és a fentiek elmulasztása esetén 100 évre bezáratnám az érintett vállalkozást.

KaTe 2016.07.19. 12:49:30

@Nick-son: Szerintem inkább a hangsúly azon van, hogy egy polo elveszett, a cég pedig semmit nem próbált tenni a probléma rendezése érdekében. Ha a posztoló tovább akar lépni az ügyben, akkor megvan minden lehetősége rá. Mindenesetre a facebookos egy csillag aligha old meg bármit is.

Mellékesen a "minősíthetetlen stílusban" alatt mindenki azt ért amit akar...

Manyecska. 2016.07.19. 13:18:01

@KaTe: Pl. egy ügyvédi kamarából kib@sznák hamar, de ti tudjátok..

Manyecska. 2016.07.19. 13:19:30

@Nick-son: ....monnyuk az ilyen költözzön ki egy lakatlan szigetre ne emberekkel foglalkozzon.. jól néznénk ki ha mindenki alaphangulatához kéne igazodnunk naponta elküldhetnének minket a jó anyánkba ilyen alapon:DD nonszensz hagyd a picsába..

Zirowe 2016.07.19. 13:22:37

Facebookos értékelés --> a jövő elrettentő fegyvere...

The Crazy One 4égy 2016.07.19. 13:38:39

apropó ügyvédi kamara. Segítség kel.
Magyarországon (is) van neki súlya? Érdemes bepanaszolni egy ellenérdekű ügyvédet ?

Manyecska. 2016.07.19. 13:45:58

@The Crazy One négypontnulla: :D figyejj, amikor a párom vált /jópár éve már../, sztárügyvédet :D fogadott, k.va sok pénzt kifizetett neki és simán elvesztette a pert-még véletlen sem azt csinálta amiben megállapodtak. :( Csaxólok. Óvattal.

Terézágyú 2016.07.19. 13:55:06

@Manyecs:
"jól néznénk ki ha mindenki alaphangulatához kéne igazodnunk"

Hát, az ügyvezető pont ez tette: a kliens ingerült volt - az ügyvezető is az lett...

The Crazy One 4égy 2016.07.19. 13:56:21

@Manyecs: itt másról van szó. van egy ügyfél (inkább szarházi fasszopónak hívom), vitáztunk, vitáztunk, egyszer csak megjelent az ügyvédje ilyen erőfitogtatás gyanánt. Meghatalmazás, ilyenek, formailag oké. Érted gmail-os cím, nézem, ingatlanirodás, fő területe a jelzáloghitel-ügyintézés, ilyenek. Valóban teljesen dilettáns, oda nem illő paragrafusokkal, ócska stílusban. Teljesen méltatlan az egész, főleg azóta, amióta érzékeltettem, hogy nem szarom össze magam csak attól, hogy ő doktorúr. Olvastak az etikai kódexről, nem egy pontot kapásból megsért. Csak arra vagyok kíváncsi, hogy én, mint ellenérdekű fél tudok-e panaszkodni. Pölö, Szlovákiában te csak a saját ügyvéded ellen nyújthatsz be érdemben panaszt, ha úgy érzed, rajta bukott az ügy. Viszont tényleg meg is kefélik...

Manyecska. 2016.07.19. 14:38:59

@The Crazy One négypontnulla: hát szerintem a kamarához fordulhacc!! Valami etikai bizoccság csak van. De ha nem vagy vele hivatalos kapcsolatban akkor beperelheted zaklatásért stb. :D mekkérdem a párom du. ő nagy szagértő..

Manyecska. 2016.07.19. 14:40:55

@Terézágyú: aztán ha elcsattan egy pofon csak megvonjuk a vállunkat?? :P

Manyecska. 2016.07.19. 14:46:20

@Terézágyú: miér' szerinted aki minden hülyeségen felhúzza magát az meg fog állni egy szóváltásnál? Minek vitatkozni ha verekedni is lehet? :D

Terézágyú 2016.07.19. 14:47:18

@Manyecs:
Most szerinted ki adna pofont a másiknak ebben a történetben?

Manyecska. 2016.07.19. 15:03:46

@Terézágyú: vedd le a kezed a ???-ről mer rácsapok :P ON

230e 2016.07.19. 15:31:13

@The Crazy One négypontnulla: Bejelentheted a kamaránál, de hacsak nem a letéti pénzt dézsmálja, akkor nagyon megijeszteni nem fogják.

Manyecska. 2016.07.19. 15:38:07

@Terézágyú: nem , én "nyuszi" vagyok, mostanában:D @230e: ettől tartok én is..

The Crazy One 4égy 2016.07.19. 15:43:57

@230e: köszi, akkor annyira nem érdekel. Én tényleg ártani szerettem volna...

230e 2016.07.19. 16:30:42

@The Crazy One négypontnulla: Egy próbát azért megér. Lehet hogy éppen ott is utálja valaki.

sly_p 2016.07.19. 17:01:41

Én voltam a posztoló. A minősíthetetlen stílus konkrétan azt jelenti, hogy elkezdett velem kiabálni, hogy hol nem szar ő le 1 kibaszott pólót, és hogy merem ilyennel felhívni, és nem ő hagyta el, úgyhogy ne őt hívjam, és egyébként sem érdekli.
Átvették a 16 pólót, és 15-öt kaptam vissza. Hiába követeltem, az ügyintéző ebben nem tehet semmit, az ügyvezető tud ebben dönteni. Itt pedig bezárult a kör.
A pólónagyker amúgy sajnos az ország legnagyobb póló nagykereskedése, és 70% ha emblémázott pólót rendelsz bárhonnan, akkor az tőlük származik.
A fogyasztóvédelemnek is tettem bejelentést. Ennél több lehetőségem nincs.
A lejobb az egészben, hogy ezt az egészet követően írnom kellett nekik, mert egy bizonyos gyermek pólóból utánrenelt az ügyfelem 10 darabot amit csak jelentős veszteséggel tudtam volna mással legyártatni. Gondoltam annyi korrektség csak szorult beléjük, hogy megcsinálják és esetleg (ha nem is grátisz) de valami kedvezményt adnak rá.
Nos erre a válaszuk így szólt:
"Cégünk ügyvezetőjével egyeztetve sajnálattal kell tájékoztatnunk, hogy tekintettel a kialakult feszültségre és kommunikációra a további problémák elkerülése érdekében nem áll módunkban elvállalni a munkát."
Még nekik állt feljebb...

The Crazy One 4égy 2016.07.19. 17:13:20

@sly_p: fogyasztóvedelemtől mit várunk? Gondolom a negyedmilliós megrendendelés az c cégre volt. Tudtommal te is göncökkel kereskedsz...

gabors 2016.07.19. 17:27:40

rettenetesen sajnalom az elveszett polot ... kellene kereseni valami onkentes kutato brigadot (szocialista preferaltan) es a szelrozsa minden iranyaba kikuldeni oket ... hatha megtalaljak ezt az elveszett polot ...

amugy a megoldas hogy ravarni egy nike mintat a mar raktaron levo hasonlo szinu polora azt annyi konnyen lehet a posztolo nike-ja is pont ilyen volt

gabors 2016.07.19. 17:30:54

""Cégünk ügyvezetőjével egyeztetve sajnálattal kell tájékoztatnunk, hogy tekintettel a kialakult feszültségre és kommunikációra a további problémák elkerülése érdekében nem áll módunkban elvállalni a munkát.""

No EZ az amikor a fagyi visszanyal ... gratula a cegnek !!

vallalkozoi szabadsag van nem kotelezo minden munkat elvallalni 10 polo-t gyartson le az akinek tollas a hata !!!

SimonGábor 2016.07.19. 22:02:22

@sáros_tehén: fosbukja nincs az értelmes embereknek, szóval én sem néznék rajta utána. Amúgy sem webshop az a fosbuk, tudtommal.

Terézágyú 2016.07.20. 07:42:46

@gabors:
"No EZ az amikor a fagyi visszanyal ... gratula a cegnek !! "

Hát, ez is vélemény, hogy van ember, aki egy ilyen tahónak ad igazat :)))))))

Manyecska. 2016.07.20. 07:52:32

@gabors: Ja. Volt már hogy egyet legyártottunk aztán rendeltek kétszázat belőle..! konkrétan Amerikába szkennert! Jelzem a bolt meghiúsult később bár legalább kifizették..

CID. 2016.07.20. 07:56:46

Csak kérdem, az teljesen elképzelhetetlen, hogy az a nyamvadt póló a poszter cégénél keveredett el?

CID. 2016.07.20. 07:58:04

@Manyecs: Gondolom, olyan 15e forintos szkenner volt:D

Manyecska. 2016.07.20. 08:12:33

@CID.: aki a kicsit nem becsüli annak lóf a s...gébe! Ha megteheti hogy nem gyártja le ne gyárcsa le. Majd más legyártsa. Legközelebb az ötezret.:D nem kötelező dolgozni el lehet innen menni :P ..

Terézágyú 2016.07.20. 08:18:22

@CID.:
"Csak kérdem, az teljesen elképzelhetetlen, hogy az a nyamvadt póló a poszter cégénél keveredett el? "

Minden lehetséges, de itt a tahó cégvezető stílusáról van szó.

Manyecska. 2016.07.20. 08:48:48

@CID.: nem, többmilliós vénaszkenner + fejlesztési költsége pár millió /egy darab/, bocsika..:D ON aztán még rendeltek asszem harmincat..

sáros_tehén 2016.07.20. 08:49:11

@CID.: Akkor mondjuk alap lenne, hogy egyből felhívják usert, és közlik vele, hogy a csomagban nem 16 hanem csak 15 póló volt. De itt ilyen (a poszter elmondása alapján) nem történt meg.

sáros_tehén 2016.07.20. 08:50:18

@Manyecs: Nem a dajcstomi rendelte?? :)))

The Crazy One 4égy 2016.07.20. 09:24:32

A posztolóról azért tudni kell, hogy volt már itt a Homáron. 2013-ban egy 5000 forintos számlát reklamált, ahol az volt a kifogása, hogy a számlát a cég székhelyére és nem a levelezési címre küldték ezáltal azt meg sem kapták. A másik érv meg az volt, hogy ő hűséges ügyfél, ennyi és ennyi pénzt otthagyott, ezáltal járna neki méltányosság. Ott is a fogyvéddel zárta a történetet, ahogy itt is említette.

Gondolom tanácsért jött, nem csak a lebaszásért: Szilveszter, kedves, te félelmetesen lúzer vagy. Ott tartunk, hogy 1 csillagos értekelés, meg homárposzt, meg fogyvéd? Hagyd a francba, mert a következő sirám arról fog szólni, hogy 30 nap a NFH megállapítják, hogy nem illetékesek, tehet milyenegyelbaszottországez. Barátocskám, az NVH még csak véletlenül sem fog foglalkozni 2 kereskedlmi partner vitás ügyével.

2 dolgot tehetsz, de mindenkelőtt mérlegelj. Te tudod, hogy mennyire eredeti az a póló. Ha hamisítvány, akkor inkább hagyd veszni az egészet, mert hidd el, előkerül, csak éppen a NAV-nál, mert a nagyker elküldte védjegyvizsgálatra. Ha sokat ugrálsz, megszivatnak.
Ha meg eredeti, akkor nyilván nem 12 forint + ÁFA, de akkorse baszakodj facebook-értékeléssel. Lopás, vagy szabálysértési értékre elkövetett sikkasztás, de erről inkább ügyvédet kérdezz.

A plusz 1 tanács a részemről talán annyi, hogy sürgősen szerezz be egy ügyvezetőt. Ha te tényleg facebook-csillagokkal és homárposztokkal képviseled ügyfeled érdekeit, akkor inkább csinálja más helyetted...

sly_p 2016.07.20. 09:26:19

@CID.: Teljesen lehetetlen, többször átnéztük, és a cég már eleve csak 15 darab nyomását számlázta ki. Tudtak róla, hogy csak 15-öt adtak át.

Manyecska. 2016.07.20. 09:58:43

@sly_p: Szállítólevél nem volt??

Manyecska. 2016.07.20. 10:03:30

@sly_p: és ha nem volt miért nem volt..??

CID. 2016.07.20. 10:38:43

@Terézágyú: A poszter elmondása szerint, a cég, Magyarország egyik legnagyobb póló nagykere. Most tényleg az ügyvezegőt kell 1 kibaszott póló miatt hívogatni? Tény és való, jómagam inkább beszereztem volna egy olyan pólót, oszt csihadjon a paraszt, de ezt max az eszem diktálta volna. Volt itt egy komment, melyből kiderül, a poszter egy k7csit problémás, írigylem az ügyvezetőt, hogy ezt megtehette.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.20. 12:54:06

osztán, puskétát hímeztettél-é azokra a pólókra?

Terézágyú 2016.07.20. 14:18:06

@CID.:
"Most tényleg az ügyvezegőt kell 1 kibaszott póló miatt hívogatni? "

1. Nem szokásom a klienst védeni, ugye ezt mindenki tudja rólam :) de az ügyvezető akkor sem beszélhet így.
2. nem a kliens akarta hívni őt, hanem "A kolléganő kedves volt és segítőkész, de azt mondta, csak a főnöke tud ebben dönteni és mivel neki nem válaszol, keressem őt.
Fel is hívtam az ügyvezető urat..."

sly_p 2016.07.20. 14:39:13

@CID.: A problémák a következők voltak: a munka határidős volt, sporteseményre készültek, időre. A kérdéses pólót az ügyfél Németországból rendelte, itthon nem beszerezhető.
Ha meg is tudtam volna oldani, sovány vigasz, hogy 1-2 héttel a rendezvény után szállítom le a terméket.
Mindenki hibázik, nem az a gond. Előfordulhat ilyen. De ahogy, amilyen arroganciával az egészet lereagálták és kezelték az nagyon nem volt korrekt. És igen, a kollegina irányított az ügyvezetőhöz, miután ő nem tudott/akart segíteni, az emailemre pedig nem válaszoltak és 2 nap után felhívtam őket.
@Manyecs: Átvételkor közölték a kollégámnak aki elment az áruért, hogy 15 darab van, de nem tudtunk mit tenni mint elhozni, tekintettel arra, hogy határidőre szállítani kellett a pólókat, a számlán is átírták 15-re, ami korábban a visszaigazoláson 16 darab volt.
@The Crazy One négypontnulla:
Nem tanácsot kértem, csak gondoltam ha ide beküldöm és megjelenik, és a jövőben valaki pólós céget keres akkor a rábukkanhat erre az írásra, vagy a FB bejegyzésre és más céget választ. Ennyi volt a célom vele, nem ér többet a dolog, nem akarok pereskedni, meg semmi egyebet. A fogyasztóvédelemnek elküldeni az ügy leírását szintén nem tart 5 percnél tovább, nem tudom az-e a megfelelő fórum vagy sem. A kár nem akkora, hogy ennél több időt szánjak rá.

CID. 2016.07.20. 15:06:59

@Terézágyú:
1. Ha nem csak ügyvezető, hanem egyben tulaj is, lazán megteheti, saját bolltját rontja, vagy nem.
2. Nem tudom hány ember dolgozik a cégnél, demhamegy darab "eltűnt" póló miat a cégvezetőhöz irányítják az ügyfelet, lehet le kellene őket cserélni.

@sly_p: Nem is arra gondoltam, hogy neked kellett volna beszerezni azt a pólót.

sly_p 2016.07.20. 15:11:42

@CID.: Akkor egyetértünk. Ez volt az első nekem is, hogy eltűnt, semmi gond, szerezzenek egyet és emblémázzák meg. Ezt írtam meg első körben nekik emailen, erre nem jött válasz.

gabors 2016.07.20. 15:52:57

@Terézágyú: "Hát, ez is vélemény, hogy van ember, aki egy ilyen tahónak ad igazat :))))))) "

Nem adtam igazat senkinek ... mutass mar ra hogy hol ??? A level iro SZERINT eltunt egy polo de hogy hol nem igazan meggyozo..

Viszont tovabbra is azt gondolom hogy egy uzlet NEM KOTELES barkinek a megrendeleset teljesiteni attol fuggoen hogy szerinted taho vagy cuki ...... ahogy az ugyfel is mehet mashova .. (tudom vannak kozszolgaltatasok ott mas a helyzet de polo matricazas nem az)....

gabors 2016.07.20. 15:56:11

@Manyecs: Ez akar rendben is lehet de ha a felszerszamozas (matrica elkeszitese) tobbe kerul mint a varhato haszon akkor keves ceg csinal ilyet de elkepzelheto ez is belefer a vallalkozasi rizikoba... de nem kotelezo

PannonBoy 2016.07.23. 14:51:54

Függetlenül attól, hogy mi történt és kinek van igaza: vállalat nem beszélhet ilyen stílusban az ügyfelével, még akkor sem, ha az szerinte nem fontos ügy.
Remélem csődbe megy a pólónagyker, ügyvezetőt pedig minimum egy 1 éves telefonos ügyfélszolgálatra ítélném egy multi cégnél. Ott aztán megtanulná, hogyan kell viselkedni!

Egyáltalán nem csodálom, hogy itt tart ez az ország, elég sok vállalkozásnál az ügyvezető kiskirálynak képzeli magát.
süti beállítások módosítása