A papíralalpú becsekkolás annyira bosszantóan mozzanata volt évekig a repülővel utazásnak, hogy csoda, hogy nem söpört végig a földön egy eleme erejű sóhaj a megkönnyebüléstől, amikor az appok megjelenésének köszönhetően végre az enyészeté lehetett ez a végtelenül macerás és felesleges, papírpazarló rendszer. Ez azért is jó lett volna, mert akkor a nem gyakran utazók is értesülhettek volna a lehetőségről, és olvasónk sem bosszankodna ráadásul valószínűleg hiába, mert a "lassú volt az ügyintézés" és a "nekem ezt nem mondták" érv sajnos nem szokott beválni.
Üdv néktek!
A WiZZAir tört borsot az orrunk alá, és természetesen nem hajlandóak egy kanyi buznyákot sem visszafizetni. csatolom az ő levelüket, majd az én levelemet az ő levelükre. Hát nagyon mérges vagyok.
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
A fenti járatra nem tudtunk becsekkolni és beszállókártyát nyomtatni , így a repülőtéren tettük meg ezt fejenként 40 euro ellenében.
Sajnos ezután megtagadták a beszállást, mondván, lezárt a gép. Ez 35 perccel a gép kiírt indulása előtt volt. A 120 eurót ekkor visszakaptuk.
A szabalyzatukban foglaltan visszatérítik a teljes viteldíjat az egyéb díjak levonása után. Kérdésem, hogy a mi esetünkben ez mekkora összeg és hogyan lehet visszaigényelni.
Tisztelt B. Zoltán!
Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot Ügyfélkapcsolati Osztályunkkal!
Engedje meg, hogy felhívjam figyelmét üzletszabályzatunk alább olvasható pontjára:
9.1. Az utasfelvétel az Indulási Hely szerinti repülotéren a Menetrend szerint indulási idopont elott 2 órával kezdodik, és rendszerint a Menetrend szerint indulás elott 40 perccel zár. Egyes repülotereken az utasfelvétel a Menetren szerinti indulás elott 60 perccel zár, ezekről a Honlapunkon vagy Telefonos Ügyfélszolgálatunkon keresztül tájékozódhat. Amennyiben Ön bármely okbó nem tud elutazni, késve érkezik vagy egyéb okból nem jelenik meg a utasfelvételnél vagy a beszállókapunál kello idoben, fuvarozását megtagadju és helyfoglalását töröljük, a Teljes Viteldíj összegét visszatérítjük levonva a Egyéb Szolgáltatások Díját és a Rendelkezésre Tartási Díjat (25 550 HUF utasonként és utanként). Javasoljuk, hogy kössön útlemondási biztosítást.
A Rendelkezésre Tartási Díj és Egyéb Szolgáltatások Díjának levonása után sajnálattal kell közölnöm, hogy nincs visszatéríthető összeg.
Köszönöm megértését!
Tisztelettel:
CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd.
Tisztelt ügyfélszolgálat!
Köszönöm szépen a levelét. Egy két dolgot el szeretnék mondani az utazásunkkal kapcsolatban.
Mi bőven 40 perccel a kapuzárás előtt ott voltunk, mitöbb, több mint egy órával azelőtt. Csakhogy… Ott álldogáltunk a sorban, és a kedves hölgy munkatársuk időtlen időkig vesződött két külföldi úrral. Fogalmam sincs meddig ácsorogtunk ott, de mondhatom, hogy nagyos sokáig. Olyannyira, hogy bizony már kezdtem titokban aggódni, hogy lekéssük a gépet.
Addig-addig ácsingóztunk, míg egy a szomszédos check point-on ülő másik kedves munkatársuk hangosan meg nem kérdezte, hogy vár-e még valaki a római gépre? Mi azonnal mondtuk, hogy bizony mi arra várunk. Na, ezután gyorsan átálltunk abba a sorba, ahol is a hölgy gyorsan nekikezdett munkálkodni. Akkor derült ki, hogy gyakorlatilag minden az utazással kapcsolatos dokumentumot kinyomtattunk, kivéve a beszálló kártyát. ( Azóta sem értem, hogy miért olyan borzalmasan fontos az a nyomtatvány, lévén, hogy a számítógép rögzíti a repülőjegy vásárlást, azt is, hogy mikor vásároltuk, azt is, hogy interneten vettük, avagy nem, szóval nem értem. Minek az a papír??? ) Na, mindegy...kell és kész.
Mondta a hölgy, hogy ott szemben a pultnál kinyomtatják nekünk 40 (!!!!!!!) Euro/fő áron. Hát egye fene, kinyomtattuk..volna.
Ugye ott is sorba álltunk, teltek a percek. Nagy nehezen sorra kerültünk, kifizettük egy átlagos magyar család egy heti jövedelmét azért a 3 darab papírért, de nyomtatás helyett csak egy számlát kaptunk, holott a hölgyek mellett ott álldogált csendesen egy ipari nyomtató. Kérdésemre, hogy miért nem nyomtatta ki azt a választ kaptam, hogy ők azt ilyesmire nem használhatják... Mi van? Akkor mire használhatják??? Visszaküldött bennünket a check pointra, ahol azonban már elküldtek bennünket, hogy ott már bizony zárva vannak, menjünk a kapuhoz.
Szaladtunk is, ahogy csak bírtunk, csomagokkal, gyerekkel, át a tömegen, mint 3 spártai harcos, de a kapunál ismét csak a beszállókártyát követelték. Ami természetesen a 40 euro kifizetése, és negyed óra sorban állas után sem született meg.
Kérdem én ismét: ha annyira nagyon fontos az a beszállókártya, akkor mondjuk, amíg mi fizettük a 40 euro/fő összeget, miért nem tudta kinyomtatni a hölgy a check pointnál? Ha ott nem, akkor miért nem tudták ott kinyomtatni, ahol fizettünk, és ahol ott állt a szekrény méretű ipari nyomtató bekapcsolva, munkára várva? Arra már gondolni sem merek, hogy esetleg azért, hogy ha van pár ilyen szerencsétlen nem túlgyakorlott repülőgéppel közlekedő, akik szintén belefutnak ebbe a csőbe, kicsit ráfizessenek. Gondolom, erről szó sincs. Miért nincs az ott dolgozó, az önök alkalmazásában álló személyzetben annyi emberség, hogy kicsit segítsenek? Vasárnap délután volt, és nem volt kedvük dolgozni talán? Látták, hogy gyerekkel utazunk, a gyereknek ez lett volna az első repülőútja életében. Kocsival kellett elmennünk Rómába, oda-vissza, ami 300+ euro extra költséget eredményezett, plusz ugye egy nappal kevesebb lett az amúgy is elég rövidke nyaralás.
És ami a legjobb az egészben: valamelyik alkalmazottjuk, amikor már mindennek vége volt, az utolsó remény is elszállt azzal kapcsolatban, hogy repülővel tudunk menni, közölte, hogy igazából telefonon is be lehetett volna check-olni, ha megvan az alkalmazás. Hát kérem szépen, igen, megvolt, sőt, még internet hozzáférés is volt a telefonomon, tehát ha mondjuk ahelyett, hogy ide-oda küldözgetnek bennünket, ezzel kezdte volna, valószínű most nem írnám ezt a levelet.
Szó, ami szó, természetesen azt nem tudjuk elfogadni, hogy az ég adta világon semmit nem hajlandóak visszatéríteni. Amilyen fórumon csak lehet, harcolni fogunk az igazunkért. A nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal is felvesszük a kapcsolatot, eme történetet elküldjük a Homárnak, ha kell ügyvédet fogadunk.
Maradok tisztelettel:
B. Zoltán
Az utolsó 100 komment: