Hát én nem tudom, hogy a Cityfoodnál hogy megy ez, de én biztos nem engedném, hogy az ételszállítóim lendületből intézzék a vitás ügyeket az ügyfelekkel. Mert most például a futáron kívül ki boldog? Viktória éhes maradt, a cég meg elesett egy előfizetőtől, ahelyett, hogy egy kedves ügyfélszolgálatos elsimította volna az ügyet. Mondjuk valószínűleg nincs nekik ilyenjük, mert az reagált volna a panaszlevélre is.
Kedves Tékozló Homár!
Ezt a levelet küldtem el a cityfoodnak 5 napja. Nem hajlandóak válaszolni rá.
Tisztelt Cityfood!
Rendeltem önöktől finom is volt az étel, múlt hét szerdán a szállító sajnos nem tudom a nevét, berakta a az ajtó és a rács közé mikor megerkeztem nem volt ott. Később állította hogy én mondtam hogy odarakhatja nyugodtan máskor is. Hát biztos nem. Előtte volt már ilyen és maximum legyintettem hogy jól van, mert meg volt az étel,de nem értem különben azt se hogy gondolta hogy az ételt lerakhatja a földre, biztos nem bátorítottam erre.
Másik hogy el tudják képzelni milyen az amikor letojjak az embert merthogy az én rendelesem úgy látszik nem fontos annyira vagy én nem vagyok az hogy meg tiszteljen azzal hogy korrektül adadja az ételt. 8-14 ig szerintem van ideje rá. Kérdeztem tőle mi legyen mert csak fújta a magáét, végül azt mondta visszaadja az árát. Mondtam rendben és akkor ma nem eszek, köszönöm, viszlát.
Erre non-stop el kezdett hivogatni, de én dolgoztam és nem is nagyon volt arra időm ha diskuralgassak, hiszen megbeszéltük. Erre megjelent személyesen és letromfolt hogy mi az hogy én nem veszem fel a telefont? Engem megszegyenitve visszaadta a menü árát de Még az e hetit is.
Csakhogy van egy kis bibi tisztelt cég. Mégpedig az hogy én nem mondtam le az etelrendelest erre a hétre! És ezekután is szeretnék önöktől rendelni mert az étellel megvoltam elégedve, nem hiszem hogy túl sokat kérek azzal hogy szeretném kézhez kapni és kifizetni a rendelést. Várom mielőbbi válaszukat! Ugyanis inkorrekt módon járt el a kedves alkalmazottjuk.
Üdvözlettel
Viktória
Az utolsó 100 komment: