Tamás és néhány utastársa busszal szeretett volna Szentendréről Budapestre jutni. Nem tűnik egy nagyívű tervnek, sőt különösebben kivitelezhetetlennek sem. De csak addig, amíg az ember meg nem próbálja!
Egyáltalán nem tisztelt volánbusz menedzser team!
Abban a reményben írok, hogy veszik a fáradtságot elolvasni a levelemet. Először számos gondolat volt bennem a szüleikről, erősen korlátozott agykapacitásukról, szakmai inkompetenciájukról és a jókora karóról a seggükben. Ezt most mellőzöm, de a véleményemen nem változtat, hogy úgy tűnik, bürokrata, seggfejek egytől-egyig.
2016. október 22-én, röviddel 16 óra után a szentendrei állomásról szerettem volna Újpest-városkapuhoz utazni. A jegyvásárlási lehetőségeket az automatákra csökkentették, sem pénztárban, sem az autóbuszokon nem lehet jegyet venni, a sofőrök udvariatlanul zavarják az embereket az automatákhoz. Gondolom, ez számukra ukáz és ezzel is többletbevételre számítanak.
A kihelyezett automatákból 3 nem működött, az 57-es számú pedig az adatok megadása és a pénz bedobása után, elnyelte a bedobott aprót. Mindegyik automatáról készítettem fotót. Kint vannak a nem működik táblák. (Az 57-esre a pénznyelés után került ki - a szerk.) Szombat délután, egy idegenforgalmilag is aktív területen. Rajtam kívül egy spanyol turista családnak is el kellett magyaráznom, miért nem tudnak utazni, amikor ott van a busz, ott van a pénzük és ők is. Remek országimázs!
Hívtam a gépen feltüntetett (mobil!!!!!!) hibabejelentő számot, ahol mindössze együttérzést kaptam és ígéretet egy 2-3 héten belüli visszahívásra! Kiderült, hogy külső cég üzemelteti az automatákat, volánbuszos ügyfélszolgálati telefonszám pedig nem volt feltüntetve látható módon sehol! Bezzeg a blicceléstől riogató kampányukból mindenhová jutott. Tudták?
Bizonyos okból csak a jegy árának megfelelő összeg volt nálam Forintban, ám mivel azt a gép elnyelte, ott ragadtam a végállomáson. Segítséget nem kaptam, mivel úgy tűnik, ilyen helyzetet képtelenek értelmesen és ügyfélbarát módon kezelni, láthatóan erre semmilyen folyamat nem létezik. Ennek két oka lehet. Az egyik, hogy pont leszarják, azzal, hogy „legyen az utasnál pénz…” a másik, hogy szakmailag alkalmatlanok a betöltött pozíciójuk adta feladatok és kihívások ellátására.
Ha a szolgálatot teljesítő diszpécser nem áll emberileg olyan magas fokon, ahová maguknak teambuildingek és meetingek után sem sikerült eljutniuk, akkor lekéshettem volna a vonatot, repülőt, mindent. A kollégájuknak ezért a legmélyebb elismerés jár, maguknak pedig feltételezem a legmagasabb negyedéves bónusz és kormányzati vállveregetés.
Kérem a cég hivatalos válaszát – NEM VALAMI OSTOBA, KÖZHELYES SABLONLEVELET! – miként lehet, hogy a XXI-ik században nem képesek egy ilyen helyzetet kezelni. Miért nincs egy valamire való szakember, akiken van annyi ismerete és tapasztalata, hogy folyamatot állítson fel ilyen esetekre. Ha nem találnak senkit, majd én segítek… Várom válaszukat szerda 12:00 óráig!
Levelemet eljuttatom a szakmai felügyeleti szervekhez és a sajtóhoz is.
Tamás
Az utolsó 100 komment: