Tékozló Homár

Rozsda, penész és 4/4 az új szállodai szolgáltatások

2016.11.14. 10:00 | Homár Hilda | komment

screenshot_2016-11-14_09_28_39.png

Nálunk garantáltan nem fog unatkozni! - ígéri a 3 csillagos Park Hotel Miskolctapolcán. Az alábbi sztori alapján ez végül is így is volt, igaz, Barbaráék kicsit másféle szórakozásra számítottak. Panaszaik egy része eléggé egybecseng  a Tripadvisor és az Ittjartam.hu értékelőiével, bár mondjuk a kaját általában pont nem szidják.

Kedves Homár!

Figyelmeztetésül szeretném leírni, ami velünk megesett.

Barátomnak, novemberben van a születésnapja, és az évfordulónk is novemberben van, úgyhogy úgy döntöttem meglepem egy miskolctapolcai utazással. Szállásként a Park hotelt választottam. Ott követtem el a hibát, hogy előre nem olvastam utána a helynek, lehet hamarább elment volna tőle a kedvem.

A szálloda visszaigazolta a foglalást, és a levelükben jelezték, hogy az ottartózkodásunk szombati napján este rendezvény lesz a hotelben ami némi zajjal jár. Egész pontosan ez szerepelt a levelükben: "A 2016.11.12-ei estén rendezvényünk lesz, mely járhat némi zajjal."

Megérkezésünkkor tapasztaltam, hogy a szobánk fala az erkélyajtó felől igen erősen penészes, a wc-ben sötét vízkő van, ugyanígy vízköves a mosdóban a csap, a törölköző és papírtörlő tartó rozsdás, kéztörlőt nem kaptunk. Az éjjeli szekrények fókja belül ismeretlen eredetű foltokkal tarkított, az éjjeli szekrénynél lévő konektor lógott a falból.

Pénteken, tehát 11-én nyolc óra tájban hangos zene kezdődött. Este tíz óra tájban még reménykedtem benne hogy tizenegy-éjfélig abba marad, de nem. Hajnali fél négyig hangos négynegyedes dum-dummot hallgathattunk, a buli résztvevői pedig sikoltozva és üvöltve kántálták a dalszövegeket, valamint a folyosón a zenét túlordibálva beszélgettek és az ajtókat csapkodták. Mint utóbb kiderült ez volt a szombat ESTÉRE jelzett rendezvény, ami NÉMI zajjal járhat. Ezt a megfogalmazást eléggé eufemizmusnak éreztem hajnalban. Főleg hogy szállodai értelemben az estének 23:00-kor vége van.

Az ételek is igen erős kívánni valót hagytak maguk után. A vacsora menüválasztásos volt. Kétféle leves és főétel közül lehetett választani, bár nem tudom mi értelme volt ezt előre jelezni, mikor a két levesesbödönből mindenki kedvére szedhetett, akár többször is, ahogy azt egy asztaltársunknál láttam, a fő fogást meg a pincérek kérésre kanalazták a vendég tányérjába. Mindkét este az egyik leves amit ajánlottak a húsleves volt. Ez valójában forró vízben feloldott leveskockát takart sok csigatésztával. Először azt hittem én vagyok a hülye, próbáltam felkavarni a levest vagy lejjebb meríteni, hogy jusson a tányéromba zöldség, vagy hús, de nem. Még nyomokban sem találtam se zöldséget se húst a levesben. Még annyit sem, amennyi szárított répa például a vegetában van. A főételek sem voltak sokkal vígasztalóbbak, bár első este egy egész fnom menzás budapest szeletet sikerült ennem. második nap viszont valami csirkehús volt kapros mártásban. A bizonytalan összetételő fehér mártásban néhány kocka bánatos csirkehús illegette magát jellegtelenül. Az egész háromfogásos vacsora után majdhogynem éhes maradtam.

A wellness részleget ki sem mertem próbálni a fürdőben talált tisztasági állapotok után.

Remélem levelemmel meg tudom előzni, hogy más is óvatlanul hasonló sorsra jusson, mint én.

Tisztelettel:
Kósik Barbara

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ideális hangyászsün 2016.11.14. 10:09:13

Meglehetősen undorító állapotok, de sajnos egy háromcsillagos szállótól nem sok jót lehet várni. A 3 csillag virágnyelven azt jelenti, hogy kb. mint nálatok otthon vagy egy kicsit rosszabb (el sem tudom képzelni, mi lehet az ennél kevesebb csillagosokban, már ha léteznek egyáltalán). Amúgy ahogy írtad, legközelebb olvass még az utazás előtt - mi a rövid egri utunkat épp az értékelések alapján választottuk ki, és minden rendben volt.

ideális hangyászsün 2016.11.14. 10:11:45

Bárányé, akarom mondani juhé, én voltam az első :)

sarostehen 2016.11.14. 10:12:49

A 3 csillag az kb munkásszálló színvonal...

Terézágyú 2016.11.14. 10:13:09

nekem is vízköves a csapom, most akkor kijön a tek??? :((

sarostehen 2016.11.14. 10:17:03

@Terézágyú: Nem.. de ezek szerint igénytelen vagy :DD

Terézágyú 2016.11.14. 10:19:47

@sarostehen:
Akkor most már nem is tetszem neked... :((
Most már tudom miért vagyok szihinglihiiiiii!!!!!......

Terézágyú 2016.11.14. 10:21:16

"Mint utóbb kiderült ez volt a szombat ESTÉRE jelzett rendezvény, ami NÉMI zajjal járhat. Ezt a megfogalmazást eléggé eufemizmusnak éreztem hajnalban."

Bocs, én nagyon rühellem a zajongást, de mégis, mit vártál, hogy mit írjon a szálloda?...
"Tisztelt leendő lakó, nem javasoljuk, hogy aznap éjjel nálunk lakjon, mert oltári ereszdelahajam lesz!!!"

Manyecska. 2016.11.14. 10:24:19

@Terézágyú: szingli vagy? akkor a vibrátor tuti nem vízköves!! :D párdon.

enrico palazzo 2016.11.14. 10:25:27

Sajnos ez borzasztó naív foglalás volt. 3* és rendezvény lesz szombaton...szerintem azért ez minimum gyanús. A menüt adó helyektől meg a jóisten mentsen meg.

Jessybátsi 2016.11.14. 10:27:23

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: De legalább nem elsőzéssel kezdte, mint a sok agyatlan. :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.14. 10:33:43

@Terézágyú: :))

Ha elteszem az asszonyt lábalól, akkor én is szingli leszek?

(Nyelvtudományilag kérdem, nem jogtudományilag.)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.14. 10:38:27

A hévizi Panoráma hotelben isteni reggeli és vacsora van, valami 8 fogásból lehet választani. A szobák elfogadhatóak annak, aki a kádárkort túlélte/megélte. A tó 5 perc sétára van. Útközben talpmasszázs fél óra: 1,5-3 eFt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.14. 10:40:27

@Terézágyú: Nem utánad kutakodtam - bár fényképet még nem küldtél -, pusztán etilomó... etimogó... etimológaialag érdeklődtem.

FDToth 2016.11.14. 10:50:55

ami itthon 3 csillag, az külföldön csilag neélküli. sokan oda meg yvvisza vannak h elmennek eg y4 csillagos száddóába, ami nem az ám, nahm jó ha kettő. vmiért nálunk (főleg a szállás.hu-n) kb minden yzsáláhely fel van pomntozva...

Terézágyú 2016.11.14. 10:51:32

@Terézágyú:
...a szingli az olyan, aki még sosem volt házas.
Eredetileg.
De ma már elváltak is használják. Akár a szalmák is...

Drago Brutic1 2016.11.14. 10:59:12

Na ez a galéria. A Hotel kitesz magáról 1. azaz egy db tavirózsát. Azt hiszem, ez mindent elárul. Erre a legbüszkébbek.
Aztán jönnek a vendégek fényképei: penészes falak, majd egy külső egy ótvar, igénytelen buherált, fusizott munkásszállóról.
Ha valaki veszi a fáradtságot, hogy végigfotózza a szobáját, nem értem, hogyan spórolta meg ezt a kattintást az utazás előtt.
A másik panaszt végleg nem értem. "A 2016.11.12-ei estén rendezvényünk lesz, mely járhat némi zajjal." Aki ezután bevállalja a szállást, mire gondolhat? Hogy egy esküvő fél 12-kor véget ér?
Igen, ott követted el a hibát, hogy nem olvastál utána a helynek, vagy amit nem írsz le, elcsábított egy jó kis árakció, húgyér-fosér volt hirdetve, oszt' mégiscsak egy hotel, hát ez jár ennyiért.

kiralygabor 2016.11.14. 10:59:54

Boldog születésnapot a barátodnak, és nektek meg kellemes évfordulót! :D
Legalább volt meglepődés az ajándékon!

PITTA 2016.11.14. 11:04:52

kb 8-10 éve mi voltunk itt és akkor még nagyon rendben volt...

ideális hangyászsün 2016.11.14. 11:10:22

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: mi kuponosan mentünk és ugyanannyit fizettünk, mintha ide jöttünk volna, csak az élmény volt jobb, szóval marha jó üzlet volt.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.11.14. 11:18:01

@sarostehen: Szerintem koszosnak, meg penészesnek nem kéne lennie egy csillaggal sem. Lehet a kaja gyengébb, az ágy keményebb, a függöny, ágynemű kopottabb, de a tisztaság alap. Nem azt mondom, hogy naponta cseréljenek törölközőt, meg ágyneműt, mint az ötcsillagosban (attól is lábrázást kapok, mert a bébifókák csak döglenek), de ahol már tél elején ilyen penészes a sarok, ott az elmúlt két évben nem volt egy ember, aki felmászott volna egy deci flóraszepttel lemosni a foltot. Akkor viszont ne szállodát üzemeltessenek, hanem sertéstelepet, ott ez még elmegy.

Drago Brutic1 2016.11.14. 11:21:19

De jó ember vagyok, adok egy tippet legközelebbre, mint gyakorló fillérb...ó.
1. gondold meg, mennyi lóvét szánsz a szállásra!
2. Ha keveset, akkor felejtsd el a "jáj, hát legyen velnyesszhotel" lehetőséget. Találsz majd remek vendégház/hostell/magánszállás/panzió...stb opciót.
3. A különbözetből jól bezabálsz egy hangulatosabb vendéglőben. Közben sétálsz, nézelődsz, jó levegő, kultúra, stb.
4. Ha már Tapolca, ott a barlangfürdő, mi a francért áztatnád a valagad egy összegányolt, dzsakuzziban egy ötfős alulszocializált család és kb 1 kiló lábgomba társaságában. Ahova ugye nem is mentél.
5. És akkor már el is érkeztünk oda, hogy ugyanazért a pénzért jól is érezted magad, bejártad a környéket .
És ha még marad megtakarításod, azt utald át a bankszámlámra, tanácsadói díjként.

sarostehen 2016.11.14. 11:21:35

Kedves Barbara!

Ennyi pénzből elmehettél volna egy mély torok tanfolyamra.. szerintem azt jobban értékelte volna a barátod.

Fülöp Ágnes 2016.11.14. 11:23:11

Szombat esti rendezvény, ami zajjal jár, egy hotelben. Magyarul esküvő. Mégis mit gondoltatok, este tízkor szedik a népek a sátorfát, és alvás? Szerintem meg teljesen korrekt volt a hotel, hogy ezt jelezte.
A három csillag meg az bizony három csillag, most legalább megtanulta a poszter, mondjuk a penész az extra ótvar.

Manyecska. 2016.11.14. 11:25:58

Konnnnektor két enn!
@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: ugyanez nálam ingyen, ofkorz csak a páromnak. Ma sajtos-tejszínes csirke lesz, monnyuk füttés nincs, cserébe egész szombaton takarítottam megint.:D
@Drago Brutic1: ez manapság már egy jó börtönben is megvan, ugyi? :D

Drago Brutic1 2016.11.14. 11:27:44

@Manyecs: Jaja, és hétfő délelőttönként még az internetbe is be lehet szállni ! DDD

Manyecska. 2016.11.14. 11:37:18

@Drago Brutic1: hát egy itteni kommentelőt is sittre vágtak azér kérdem..

Manyecska. 2016.11.14. 11:38:27

@Drago Brutic1: ..hátha benéz ide, néha. :DD Remélem ülni már tud.. :DD OFF kicsi az ország a szomszédok meg pletykásak, evvan. /rólam nem is beszélve/

Drago Brutic1 2016.11.14. 11:40:33

@Manyecs: Most miért kellet lebuktatni.

Manyecska. 2016.11.14. 11:41:42

@Drago Brutic1: nem muszáj lebukni állva is lehet. :DD Whátt?? :DDD ON

Darth Revan 2016.11.14. 12:04:26

Ez a poszt sem erte el az ingerkuszobomet. Nem kirivo, lepukkadt szalloda, rossz kaja, erre valo az ertekeles a booking.com -on. oda leirod es ennyi, nem erdemel homar posztot a sztori.

"Ott követtem el a hibát, hogy előre nem olvastam utána a helynek"

Akkor mi alapjan valasztotta ki, hova menjenek?! Remelem tanult az esetbol es legkozelebb utanna nez a helynek es azutan valaszt.

The Good Boy 2016.11.14. 12:04:42

*** az a kategória, ahova nem megyünk idehaza sem, meg a vad keleten sem.
Én egyszer voltam *** szállodában (mert a helyi 4 csillagosban már nem volt hely), hát arról tudtam volna hasonlókat írni, plusz annyival exkluzívabb volt ennél, hogy ott a szúnyogháló anyagfolytonossági hiányosságai ragtapasszal voltak felület kezelve (néhány esetében erősen felmerült a gyanú, hogy újrahasznosítás során került ismételt felhasználásra).
A kaja hasonló volt, 3 fogásból kellett előző este kiválasztani a megfelelőt, ami gyakorlatilag ehetetlen kategória volt. A szebb időkben egy korrekt konyhás néni feelinget árasztó felszolgáló/konyhai kisegítő néni meg nem győzte a fél, 3/4 megmaradt adagokat visszavinni a konyhára, és minden asztaltól csak azt hallottuk közben: "na, nem ízlett?". Egyik este volt egy újdonsült szállóvendég, aki mindet megette, majd fennhangon értékelte a néninek az étel minőséget, hogy ő még ilyen finomat soha nem evett. Komolyan mondom, megállt egy pillanatra az élet az etetőhelyen, mint a klasszikus western filmben, síri csend lepte be a helyet. A végső poén, meg az volt, hogy annyiért sikerült a szállást ott lefoglalni, amennyi a helyi 4 csillagosban lett volna...

@Csokis: "...Akkor viszont ne szállodát üzemeltessenek, hanem sertéstelepet, ott ez még elmegy..."

Ha tudnád egy sertéstelepnek micsoda higiéniai és egyéb népegészségügyi szabályoknak kell megfelelnie (na nem a pistabácsi zúg neveldéjére gondolok, hanem ha valaki most akar létrehozni egyet. Hotelt előbb és könnyebben nyitsz, mint egy olyat!

The Good Boy 2016.11.14. 12:10:21

@Darth Revan: 1-2 hete nézegettem helyeket, ahova az asszonypajtival elmehetnénk wellneszelni pár napra még az idén. Véletlenül belefutottam a találatok között egy 3 csillagos wellness csodába. Na azt gondoltam, megütöttem a főnyereményt, de mielőtt leokéztam volna a foglalást, előtte pár oldalon (booking, tripadvisor, szállás.hu) utánaolvastam: na kb. hasonlókat írtak, mint ez a mai poszter, kiegészítve a jéghideg, koszos wellness részleggel, a soha be nem kapcsolt jakuzzival, a nem segítőkész, de legalább arrogáns személyzettel. Tisztára könny szökött a szemembe, mert egyből a zimmer feri film jutott az eszembe. Na igen gyorsan zártam azt a megnyitott böngészőlapot, majd finomítottam még egyet a keresési feltételeknél, hogy még véletlenül se fussak bele hasonlóba!

Dikusz 2016.11.14. 12:52:08

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: nem volt olcsó, sőt!
Ha ilyen poszt van, kíváncsiságból megnézem mindig a szálloda saját honlapját. A szállás, úgy, hogy csak reggeli van hozzá drága.
A másik, és meg kell mondjam, ilyennel még nem is találkoztam, hogy a "korlátlan wellness használatért (tenisz, jacuzzi, kerékpár) alsó hangon is napi 3.000 Ft-ot kell fizetni:)))).
Minden szimpátiámat (amit akkor éreztem, mikor a szálloda közölte, hogy rendezvény van), ezzel elvesztette a hotel.
A posztolót is sajnáltam egy darabig. Hét végén mentek (nyilván akkor értek rá). Ilyenkor szoktak ám az esküvők is lenni. Ha (remélhetőleg) az ő esküvőjük lesz a párjával, akkor a kikapcsolódni vágyó vendégek - ha szállodában lesz az ünnepi vacsora - miatt este tízkor majd elköszönnek a násznéptől

2016.11.14. 12:58:24

"hangos négynegyedes dum-dumm"

LOL

Manyecska. 2016.11.14. 13:00:50

hát baszki a párom meg felvaxolta a parkettát prontóval.. úgy csúszik hogy fejjel érkeztem az előszobába ..:D

Dikusz 2016.11.14. 13:02:15

hol láttad az egy szál tavirózsát? Most néztem a szálloda saját honlapját, oda-vissza, nem találtam. Azonkívül a szállás szerintem kifejezetten drága (a fotókat, és az árakat látva).

Manyecska. 2016.11.14. 13:03:07

@Dikusz: szerintem is travi-rózsát látott, tehát melegvíz már van.

Dikusz 2016.11.14. 13:08:18

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: a szálloda - saját honlapját nézve-
a vacsora nincs benne az árban, azért + 2.500 Ft-ot/fő kell fizetni.

Azt (szintén) http://www.bit.do/votma-mérő alapján kérdezem: természetesen "vótmá". Milyen téma lehet meg ezen a blogon, ami nemvótmá?

Manyecska. 2016.11.14. 13:14:17

@Dikusz: :D a pááárom Polcz Alaine Életszakácskönyv szingliknek..c. könyvét olvassa most /mega Háború és béke 4.kötetét :D /alcím..:"Szakácskönyv özvegyeknek és cölibátusban élő papoknak. " !!!! :D eskü, azt vótbenne egy recept a 50.oldalon végre: "végy egy pohár joghurtot és márts bele egy almát" :D akkor vágta a falhoz.. OFF

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.14. 13:17:14

@Dikusz: Pl. zálogházi eset nem volt. Kb. a látható Univerzum 99,999999999999999%-ával még nem fogalalkoztunk. De a magyar rögvalóság 99%-ával se.

besarock 2016.11.14. 13:34:02

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Az is volt mar,hogy az addig nyugodt hungarista fasz arra kattant be,hogy a baromallat rendorok a kutyaja kivegzesevel fenyegettek meg?

The Crazy One 3om 2016.11.14. 14:02:22

tehát délutánra milyen következtetést tudunk levonni? Ócska az olcsó hotel? aztaaaaaaaaaa :D

Manyecska. 2016.11.14. 14:04:04

@besarock: naja. @a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
hmm nem akarok offolni de tegnap a párom rárajzolt a hátsómra -én virágokat kértem mégiscsak ő volt rajzoló..- egy szívet + benne egy horogkereszttel meg szmájlival -...:D olyan cuki nem??? :D ON

Terézágyú 2016.11.14. 14:11:19

@besarock:
"a baromallat rendorok a kutyaja kivegzesevel fenyegettek meg?"

Akkor jó, akkor ártatlan, engedjük el. A rendőrt meg akasszuk fel. Ja, hogy meghalt. Szerencséje.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.14. 14:21:31

@besarock: Igen. A kormány gyűlölködésre uszító politikája hatására felszabadultak a gátlások, és már ilyen enyhe provokációra is durva válaszreakció jön. Régebben nem robbantottk fel, lőttek le rendőröket. Előmásznak a férgek a lyukaikból.

A magyar muzulmánok is rettegésben élnek újabban, megbotránkoznak rajtuk, verbális és testi inzultus éri őket. Pár éve még békességben éltek.

Terézágyú 2016.11.14. 14:34:43

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

" és már ilyen enyhe provokációra is durva válaszreakció jön"

Ma már abból is verekedés van, ha valaki mellett elmennek a mozgólépcsőn.... :(((((

Hőre lágyuló agyhalott (törölt) 2016.11.14. 14:44:12

@ideális hangyászsün:
A csillag nem a szállás minőségét jelenti, hanem a szolgáltatások sokszínűségét. Voltam én már jó 3 *-osban Zalakaroson, meg hulladék 5 *-osban is, ugyanannyiba kerültek majdnem.

Latka Gravas 2016.11.14. 15:24:33

Én sem írnám le a háromcsillagos szálláshelyeket. Jó néhányban jártam már és a többségük teljesen rendben volt. Mondjuk nem árt előre tájékozódni.
Meg tudni kell olvasni a sorok között. Szombat esti, kicsit zajos rendezvény= esküvő (vagy valamilyen céges parti), azaz hajnal négyig Nótár Mérit meg Lagzi Lajcsit hallgat a vendégsereg. Meg te is...

KaTe 2016.11.14. 15:30:17

Nesze neked Kelet-magyarországi kényelem. Ha már Magyarország, pláne wellness, akkor én inkább dél felé veszem az irányt és meg se állok Bikalig. Lehet, hogy 2x ennyibe kerül, mint ez a mosléktelep, de legalább nem a penészfoltokat kell fényképeznem.

Ha valaki azt gondolja, hogy egy 3 *-os szállodának így kellene kinéznie, akkor csak szólok: NEM. Ez egy adag fos.

The Crazy One 3om 2016.11.14. 15:54:26

@KaTe: Ha elindulsz végre, mindig csak keletre tarts, sohasem nyugatnak. S ne félj, hogyha estére kóbor kutyák a sarkadban ugatnak

Dikusz 2016.11.14. 16:03:37

@Manyecs: elsőre azt olvastam, hogy rárajtolt a hátsódra:)))

Dikusz 2016.11.14. 16:15:09

@JunkieeeBoy: ha a posztoló ezt a tavirózsát nézi meg (írta, hogy nem ez értékelések elolvasásával kezdte), tényleg nem ebben a szállodába megy.

Lehet én nem csinálom jól: ha mondjuk Miskolctapolcára (Atpi! a helyesírásellenőrző aláhullámozza!), szeretnék menni piheni, bepötyögöm a helység nevét, és láss csodát, egy csomó címet dob ki a gugli. Utána rákeresek a saját honlapjukra, esetleg a szállásokkal foglalkozó cégeknél is megnézem, utána foglalok a hotelnél telefonon. Nemigen bízok a kuponos oldalakban, sok esetben a hoteleknél is vannak akciós csomagok, olykor olcsóbban is mint a kuponosok.
Amúgy mégegyszer, lehet másnak nem tűnt fel: a korlátlan szolgáltatásokért pluszban fizetni kell, így még drágább az fő/nap ár.

Dikusz 2016.11.14. 16:23:41

@Hőre lágyuló agyhalott: így van. Én Sopronban voltam négycsillagos szállodában, míg egy másik helyen a háromcsillagos hotel minden téren jobb volt. A parádfürdői háromcsillagos szálloda meg bőven elérte a négycsillagos hotelek szintjét.

Amúgy meg amikor itt külföldi szállodák miatt vekeng a posztoló, hogy milyen koszos a négycsillagos szálloda, amikor itthon meg a kétcsillagos milyen szuper, akkor meg az a baj. Amúgy meg az idegenforgalmi irodák, ha jól tudom sokszor jelzik is a prospektusokban, hogy a kinti szállodák csillagjelölései nem mindig azonosak az itthoniakéval (a hazai hotelek javára).

The Crazy One 3om 2016.11.14. 18:35:11

@Dikusz: nem sokkal egyszerűbb utólag picsogni, hátha a hotel a cirkuszt elkerülendő visszafizet egy kis aprót?

bendeguz75 2016.11.14. 18:36:29

@sarostehen: Azert, mert anyad vett lecket es veled gyakorolt, meg nem feltetlenul kell mast is hasonlora biztatni.

Hőre lágyuló agyhalott (törölt) 2016.11.14. 19:14:16

@KaTe: akkor Nyíradonyba véletlenül se menj, az egyik legszínvonalasabb szolgáltatást hozták ott össze az országban, megfizethető áron.

AufWiedersehenMonty 2016.11.14. 19:14:29

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: idióta liberálnáci uszító vagy
A magadfajta miatt nincs tisztelete a rendőröknek, és elszaporodtak a cigányok, meg jöhettek a bevándorlók nőket erőszakolni.
Szerintem takarodj az országból.

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.14. 20:20:45

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Most őszintén irigyellek! Nekem még sose mondtak ilyen szépet! Bárcsak nekem is mondaná valaki, hogy miattam nincs tisztelete a rendőröknek és miattam szaporodtak el a cigányok és miattam jönnek a bevándorlók nőket erőszakolni.

KaTe 2016.11.14. 20:50:30

@Hőre lágyuló agyhalott: Melyikre gondolsz? Arra, amelyik még az árlistát se merte feltölteni a honlapjára? Vagy mit jelent a megfizethető ár? Komolyan érdekelne!

vizsla_barat 2016.11.14. 21:40:34

Hat ahogy a poszt-tolo is onvizsgalatot tartott,igy a magyar szallodaipar es a fogyved is tarthatna. Miert nem lehet ezt a nyamvadt csokeveny csillagrendszert felulvizsgalni mondjuk a trip advisor alapjan? Amugy valaki egy jakuzziert elmegy "wellnessezni"? Most jartam egy egyetem sport kozpontjaban es 10 dollarert annyit welnessezhettem volna amennyit nem szegyenlek (uszoda, diving boards, csuszda, szauna, kosarlabda, pingpong, edzoterem, falmaszas, stb.)

citroen bx 2016.11.14. 23:11:40

..."Ennyi pénzzért EZ jár !" ...
XD
Nézd meg a "Zimmer Feri"-t.... Majd rájössz! :D

Hőre lágyuló agyhalott (törölt) 2016.11.15. 05:53:01

@KaTe: a B-vel kezdődő hotelra, ha jól emlékszem csomagajánlatok vannak a honlapon.

sarostehen 2016.11.15. 05:53:14

@bendeguz75: Mivan kismajom?? Elvették a dömpered?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.15. 08:03:35

Csak szólok, hogy a csillagok száma és a penészfoltok nagysága között nincs összefüggés.

hu.wikipedia.org/wiki/H%C3%A1romcsillagos_sz%C3%A1lloda

A háromcsillagos szálloda olyan kereskedelmi szálláshely, mely Magyarországon megfelel a következő törvényi előírásoknak a belkereskedelemről szóló 1978. évi I. törvény 40. §-a és az 54/2003. (VIII.29.) GKM rendelet alapján:

Megfelel a kétcsillagos szálloda követelményeinek a következő kiegészítésekkel:

Felszereltsége[forrásszöveg szerkesztése]

* 1. A szálloda hallal, legalább egy melegkonyhás vendéglátó üzlettel és legalább egy egyéb vendéglátó üzlettel rendelkezik. A vendéglátó üzletek együttes kapacitásának el kell érnie a pótágy nélkül számított szállodai férőhelyeknek legalább a 40%-át.
* 2. A szállodai szobaegység nagysága legalább a szobák 80%-ánál:
o Egyágyas: legalább 14 négyzetméter.
o Kétágyas: legalább 18 négyzetméter.
* 3. A szobák berendezése, felszereltsége:
o Berendezés: asztal, pipere-íróasztal (írólap) tükörrel, lámpával, telefon, hűtőszekrény, TV.
o Telefon: a szobákból közvetlenül lehet városi és távhívást lebonyolítani.
o Lakosztály: két egymás melletti szoba összenyitásával minden megkezdett 50 szoba után egy – ha a szállodai szobák száma nem éri el az 50-et legalább egy – lakosztályt kell kialakítani úgy, hogy annak egyik szobája ülőgarnitúrával nappalivá alakíthatóvá legyen.
* 4. Vizesblokkok száma: a szobák 75%-a rendelkezik fürdőszobával, amely káddal vagy tusolófülkével és WC-vel van felszerelve.
* 5. A vizesblokk berendezése, felszereltsége: a kádhoz zuhanyfüggöny van felszerelve, frottírtörülköző és fürdőlepedő, kádelő, kombinált sampon-fürdőhab.
* 6. A vendégek részére biztosítandó tájékoztatás, eszközök: varrókészlet, telefon- és TV tájékoztatás.
* 7. Lift: csak a két emeletnél magasabb szállodákban, ha a szálloda csupán idényjelleggel működik, lifttel csak a három emeletnél magasabb szállodának kell rendelkeznie.
* 8. Lásd egycsillagos.
* 9. Gazdasági és személyzeti bejárat: külön gazdasági és személyzeti bejáratot alakítanak ki.
* 10. Lásd egycsillagos.
* 11. A vendéggel érintkező személyzet formaruháján a viselőjének nevét fel kell tüntetni.

Kötelező szolgáltatások[forrásszöveg szerkesztése]

* 1. Recepciószolgálat: a fogadó szolgálatot 24 órán át, de két idegen nyelven legalább napi 16 órán át látják el. Csomagszállítás: a vendég kívánságára a szálloda munkatársa által.
* 2. Textíliaváltás:
o – ágynemű: legalább kétszer hetente,
o – fürdőszobai textíliák: kéz- és fürdőtörülköző, kádelő kétnaponta.
* 3. Étel-, italkínálat:
o – szezonjelleggel működő szállodában: 3 fogásos menü, a főfogásban két választási lehetőséggel vagy büféebéd, -vacsora 3-3-féle leves, előétel, főétel, desszert,
o – egész évben folyamatosan működő szállodában: á la carte étel- és italválaszték, legalább nyolcféle magyar minőségi borral.
* 4. Felszolgálás:
o – reggeli: 10 óráig,
o – étel: 12-14 és 18-21 óráig,
o – ital: legalább napi 16 órán át.
* 5. Szobaszerviz az étterem nyitvatartási ideje alatt, telefax, fénymásolás, kulturális és idegenforgalmi információk nyújtása, a porta továbbítja a vendég postai küldeményeit. Készpénzkímélő fizetés mód biztosított.

The Crazy One 3om 2016.11.15. 08:23:04

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: látod, itt lehetne beléjük kötni. Meg kell számolni minőségi magyar borokat. Ha nincs nyolc, vissza minden pénzt + kártérítés + fájdalomdíj...

The Crazy One 3om 2016.11.15. 08:34:41

És akkor olvassunk tovább: "3 fogásos menü, a főfogásban két választási lehetőséggel" ---- ez is milyen definíció? Látom magam élőtt: Kedves vendégeink, a mai főétel mákos csusza két választási lehetőséggel: kell, vagy nem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.15. 08:36:44

@The Crazy One 3om: :))

1. van egy törvény a csillagokról

2. van a szálloda értelmezése

3. van a vendég elképzelése

és ez a három egy pontban sem találkozik.

Medgar 2016.11.15. 10:00:57

Ez a parkhotel mintha lett volna párszor a homáron pár éve

joska61 2016.11.15. 10:58:12

3* kuponnal? Jó választás! (mondta az egyszeri pincér)

Manyecska. 2016.11.15. 11:52:32

bezzeg a páromnak sikerült három megbízható móccer mellett is teherbe raknia kupon nélkül. gvthi mit ajánl?
:DD

laurelin 2016.11.15. 19:31:50

@Terézágyú: Például azt vártam, hogy ha szombatra van kiírva, akkor szombaton is tartják meg. Valamint ha már leírták, hogy este rendezvény lesz ugyanennyi erővel azt is írhatták volna, hogy éjjelbe nyúlik majd. Sebaj, tanultam a hülyeségemből :) De azért ez a poszt kikívánkozott.

laurelin 2016.11.15. 19:33:14

@sarostehen: Kösz a tippet, jövőre majd beruházok rá :)

laurelin 2016.11.15. 19:41:45

@Drago Brutic1: Az esküvővel kapcsolatban az volt a probléma, hogy nem szombaton este volt, hanem pénteken, és nem némi zajjal járt, mint ahogy elképzeled, hogy egy esküvő hangjai felszűrődnek a szobádba, hanem akkora zajjal, mintha egy gipszkarton fal választana el az említett rendezvénytől. Ami azért nem mindegy. Némi zajban azért képes vagyok aludni, még ha felületesebben is, itt viszont egyáltalán semmit nem aludtam, amíg abba nem maradt. Azzal együtt, hogy naívan nem gondoltam bele a rendezvény jellegébe, ez nem elfogadható szerintem.

szsuzsanna 2016.11.16. 07:41:53

@PITTA: -lehet, hogy azóta cserélték, -korszerű, zárva is "lélegzősös?", műanyag nyílás-zárókra a régit = penész...

szsuzsanna 2016.11.16. 08:23:45

Nagyon kíváncsi lennék: -ha, pl. valaki ezekkel, és más hasonló fotókkal, -bármelyik szálláshelyen-, (penész, kosz, stb.) -feljelentést tenne, pl. az ÁNTSZ-nél, -vajon "történne-e" valami?
süti beállítások módosítása