Miért jó, ha a tanácsadója hívja? - teszi fel a kérdést szórólapján a DIGI. Cefetül nem jó, sőt az egész DIGI nézzen magába - állítja Róbert az elmúlt lassan 5 hónap történései alapján.
Tisztelt DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., tisztelt Hölgyem, tisztelt Uram!
2016. július 8-án előfizetői szerződést kötöttem Önökkel új előfizetőként, a XII. kerületre szabott egyedi Okos csomagot (Digi 1000 + DigiTV + DigiTel 200 + DigiFilm) rendeltem meg, 24 hónapos hűséggel.
Ennek annyi előzménye volt, hogy amikor kiderült, érkezik a megváltás az addig a kizárólag a Telekom által szolgáltatott(?) Hegyvidékre, telefonon meg is rendeltem a szolgáltatást, a megrendelés szonosítója: xxxxxx.A következő munkanapon azonban felhívott a területi üzletkötő, hogy most küldték le hozzá a rendelésemet, de ez akkor most semmis, mert majd mi személyesen megkötjük. Időpontegyeztetés után a fent említett napon el is jött, szerződtünk. A teljesítést a szokásos 15 nap helyett 30 napra vállalták, ld. a csatolt szerződés 3. oldalán a 4. pontban: 2016.08.08.
Az üzletkötő említette, hogy szükség van társasházi beengedő nyilatkozatra, és már felvette a kapcsolatot a közös képviselővel, de még nem kapta meg, addig nem fog történni semmi. A közös képviselő elmondta, ő már egy nappal korábban kitöltötte és jelezte az üzletkötőnek, hogy jöhet érte, tőlem simán átkocoghatott volna, de mindegy. A következő munkanapon, július 11-én az üzletkötő átvette a nyilatkozatot.
És semmi nem történt.
A telefonos ügyfélszolgálaton türelmet kértek (spoiler alert: 140+ nap után ne mondja senki, hogy nem voltam türelmes), illetve hogy ráteszik a sürgősségit a megrendelésre, jelentsen az bármit is (hogy aztán az ügyfélszolgálati ponton felvilágosítsanak, ilyen nincs is, ilyet nem tudnak a telefonosok). Egyszer, talán a 30 nap lejárta napján hívtak (de legalább tudják a számomat), hogy kérik a türelmet, hittem, hogy kis csúszással, de csak ideér a XXI. századhoz méltó internetszolgáltatás. Aztán továbbra is csak a semmi történt. További hívások az ügyfélszolgálat felé, biztosítottak róla, hogy minden papír megvan, jönni fognak legyek türelemmel, 48 órán belül jelentkezni fognak (ezt legalább háromszor "rögzítették" a rendszerben).
A 3. hónaphoz közeledve személyesen is bemerészkedtem az ügyfélszolgálatra (III. kerület, arrafelé dolgozom, mielőtt még bárki azzal jönne, hogy nem oda tartozunk), ahol közölték, nincs fent a rendszerben a szerződés, azt az üzletkötőnek kellett volna (létezik még a kaloda?), ők nem tudják felvinni. Reklamáljak. Megtettem. De hogy minden papír biztosan meglegyen a rendszerben, felvettek egy hibabejelentési jegyzőkönyvet is, amihez szkennelve csatolták az addigi dokumentumokat, 30 napon belül válaszolni fognak, mondták az egyébként segítőkész ügyfélszolgálatosok.
Se 48 órán, se 30 napon belül, se azóta nem hívtak, nem jelentkeztek, a szolgáltatást nem kötötték be. A szemközti családi házba (L. utca 10.) úgy augusztusban, a szomszédos - szintén - társasházba (L. utca 3.) szeptember elején bekötötték. A mi lépcsőházunk a L. utca 5. nevet is viseli, ugyanúgy áll egy villanyoszlop a ház előtt, mint a 3-as szám előtt. Egyébként is szerepel mind ez, mind a helyrajzi szám szerinti cím szerepel az elérhető utcák a listájában.
Több mint 140 napja sem voltak képesek teljesíteni a vállaltakat. Ennyit a türelemről. Azóta is fizetjük a hűség nélküli, alapjáraton is jóval drágább szolgáltatást. Jártam bent az ügyfélszolgálaton többször is, telefonálgattak, állítólag nem jó helyen volt a szerződésem/igénylésem, most már jó, már mindjárt jönnek, hívnak. Ezt legutóbb október 15-én hallottam.
A türelem elfogyott. Nem érdekelnek a kifogások. Száznegyvenvalahány nap.
Panaszt nyújtottam be a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál (Ügyfélkapun keresztül), illetve ezen levelet másolatban megkapják:
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda
Fogyasztóvédő Alapítvány
Tékozló HomárKövetelem a szerződésben foglaltak soron kívüli teljesítését, valamint méltányos kötbér megfizetését (akár a jelenlegi szolgáltatónak, illetve az Önöknek fizetendő költségek különbözetét is).
Üdvözlettel,
H. Róbert
És ez nem minden! Edina május óta vár a DIGI által beígért netre. "Már nem idegesítem magam rajta, meg pár hónapon belül el is költözünk. Ha véletlen telefonálnának, részletesen ecsetelném hova kössék be a "szolgáltatásukat"." - írta az alábbi leveléhez mellékelve:
Tisztelt Digi!
Az alábbi ügyben szeretnék panaszt tenni:
Történt, hogy 2016. május 21-én telefonon rendeltem meg a reklámokban is meghirdetett akciós csomagot (tv-net-telefon), mivel ráuntam a Telekom 13 ezer forintos számláira és szakadozó szolgáltatásaira. Egy idő elteltével jelentkezett is egy kollégájuk a műszaki osztályról, időpontot egyeztettünk, hogy mikor tudom fogadni a szerelőt. Minden ment a maga útján. Amikor a szerelő 2016. június 27-én kijött, tájékoztatott róla, hogy sajnos nem tud bekötni, nincs hely az oszlopon. Megkért, hogy jelezzem ezt az ügyfélszolgálaton. Meg is történt és azzal biztattak, hogy ez kb 2 hét alatt megvan.
Azóta semmi érdemleges nem történt.
Telefonáltam 2016 július 6-án, amikor azt az információt kaptam, hogy a kiépítés megtörtént, hamarosan jelentkeznek a bekötés miatt.
Telefonáltam 2016 július 26-án, ahol a hölgy arról tájékoztatott, hogy épp akkor zárták le a kiépítéssel kapcsolatos munkálatokat, 2 héten belül jelentkeznek.
Telefonáltam 2016 augusztus 16-án, ahol csak annyit kaptam, hogy rögzítették a hívásom és már el is köszönt az ügyintéző.
Valamikor július közepén elektronikus levelet is küldtem Önöknek az "írjon nekünk" segítségével, amire a mai napig nem kaptam választ.
Jó magyar ember lévén, kerestem egy kiskaput, így kötöttem ki egy ajánlott szerelőnél, aki idejött és korrektül közölte velem, hogy SEMMI nem került kiépítésre és mivel "csak én" akarok bekötni ezen az utcaszakaszon, így akár még 1-2 hónapba is beletelik, amíg szíveskednek biztosítani azt a szolgáltatást, amit májusban megrendeltem.
A kérdéseim a következők:
- Egyedülálló anya vagyok, emiatt a "malőr" miatt 2 távmunkától is elestem, mert ugye nincs netem. Hogy akarnak kárpótolni? Az a pár ezer forint amit így nem tudtam megkeresni, nekem sok pénz.
- Jómagam is lehúztam 4 évet ügyfélszolgálaton és tudom, hogy mindenkinek a maga problémája a legfontosabb, de ebben az ügyben nem az a felháborító, hogy még mindig nincs internet szolgáltatás, hanem az, hogy totálisan mellőzik a korrektséget. Miért nem tudtak egyszer sem teljes körűen tájékoztatni?
- Én miért vagyok "csak egy" megrendelő? Miért vagyok hátrébb sorolt, azért mert "csak én" szeretnék bekötést?
Legyenek szívesek 15 napon belül e-mailben tájékoztatni, ellenkező esetben megteszem a bejelentést a fogyasztóvédelmi hatóságnál, úgy érzem már eleget tettem és vártam. Továbbá tájékoztatom Önöket, hogy jelen levelemet továbbítani fogom az Index fogyasztóvédelmi blogjának, a Tékozló Homár részére.
Tisztelettel:
update dec. 6.
Dobpergés, fanfárok, tapsvihar! Róbertnek meglepit hozott a Mikulás!
sarostehen 2016.11.29. 10:26:37
Tehetséges ugandai buzi 2016.11.29. 10:37:04
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.11.29. 10:44:57
2016.11.29. 10:46:47
jajmarnemoderalj 2016.11.29. 10:48:37
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 10:58:30
Nem értem, hogy mikor szemben sorra bekötötték, akkor miért ült a seggén még hónapokig?
Nem értem, hogy májusban vagy júliusban rendelte meg. Zavaros az egész.
Terézágyú 2016.11.29. 10:59:28
EurósParaszt Lite 2016.11.29. 11:01:04
Terézágyú 2016.11.29. 11:09:01
EurósParaszt Lite 2016.11.29. 11:24:30
enrico palazzo 2016.11.29. 11:39:26
Amúgy én sem értem ezt a balfaszkodást. Amikor az ELMŰ idén 3 héten keresztül azzal szopatott, hogy se szó se beszéd, reggel 8-kor villany ki és ők most dolgoznak, akkor azonnal felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték, hogy van nálunk áram, ami ugye vicces, mert nem volt. Kimentem, megkerestem a munkavezetőt, felhívtuk a területi főnököt és kiderült, hogy rossz helyrajzi szám tartozik a házszámhoz náluk. Tisztáztuk, kijavították, hogy ne legyen kommunikációs fail legközelebb és külön hívott a területi vezető, hogy mégegyszer elnézést kérjen. Ennyit számít, ha kinyitod a szádat és normális hangnemben értelmesen beszélsz.
EurósParaszt Lite 2016.11.29. 11:42:52
Hazudnak, ez itt a gond (magyar-hatas?). Hogy ukaszbaN van kiadva a kisholgyeknek vagy alapbol kamatoztathato az otthonrol hozott mentalitas, azt nehez eldonteni. Ha nem hazudnanak, egyetlen fazisban sem, nem lenne ez, nem volna imidzsrombolas.
Ez a "megteszem a bejelentest" nagyon vastagon szedetnek akart hatni. Mintha roncsauto-zuzogepezetbe sikerult volna helyeznie Tisztelt Edinanak 1 objektumkent a Digi konszernt es satani felorultseggel az abrazatn, ujjat a peros gomb felett lebegtetve igy szolna: "most pedig elinditom a halalt okozo osszepaszirozasotokat, haaaa-haaa-haaa" (a kacajba visszhang vegyul, echoreverb.enter). EhEz kepest a bejelentese egy onmagat tullovo, veszettul csaholo csivava komikus orjongesevel er fel csupan.
EurósParaszt Lite 2016.11.29. 11:45:24
enrico palazzo 2016.11.29. 11:49:29
Lorenz 2016.11.29. 11:51:34
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.11.29. 12:00:27
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 12:14:09
Terézágyú 2016.11.29. 12:22:36
" Ennyit számít, ha kinyitod a szádat és normális hangnemben értelmesen beszélsz."
A lényeg, hogy NE énekeld el nekik az amcsi himnuszt...
(Bocs)
holdlányka 2016.11.29. 12:23:38
Szóval irigylem azt, akinek a digivel akad problémája...
Tehetséges ugandai buzi 2016.11.29. 12:28:52
- Hogy mondanád másképp azt, hogy a szolgáltató beígéri, hogy behúzza a kábelt a lakótelepre, de évekig nem csinálja ezt meg, a lakók viszont bedőlnek az álhírnek és reménykedve várják?
.
.
.
.
.
.
.
Koax-HOAX
enrico palazzo 2016.11.29. 12:40:22
KaTe 2016.11.29. 12:41:04
Fikázzák a UPC-t is jó sokan, érdekes, ott ha probléma van, akkor jönnek és cselekednek. Erre egy jó példa a közelmúltból, amikor a televízió képe elkezdett "szétesni" illetve ezzel párhuzamosan az internet sebessége is nagyjából a töredékére esett vissza. Az egyik szombaton megtörtént a hibajelentést az ügyfélszolgálat felé és vasárnap reggel jött a szerelő. Megállapította, hogy az egyik eszköz meghibásodott az utcai dobozban, de ahhoz ő nem nyúlhat, ezért nemsokára jön egy másik szerelő csapat. Az a nemsokára nagyjából fél órán belül volt, 2 autóval jött 4 szerelő, akik megállapították, hogy nem csak a kültéri részen van gond, hanem belül is újra kell húzni a kábelt, mert állítólag szétrohadt a bekötés egy részén. Nagyjából fél órát dolgoztak, majd kérték, hogy ellenőrizzem az adást. Rendben volt. Elvégeztek pár mérést, az is rendben. Azóta is minden tökéletesen működik. Ez volt 2 éve. Úgyhogy felőlem jöhet a digi a 10.000 megabitjével, meg az olcsóbb tévécsomagjával, ha ilyen tapasztalatokat olvasok róluk (és ez már nem az első itt a homáron) akkor pont annyit ér az olcsó internet / tévészolgáltatásuk mint amennyit én gondolok róla.
EurósParaszt Lite 2016.11.29. 12:48:58
EurósParaszt Lite 2016.11.29. 12:50:15
EurósParaszt Lite 2016.11.29. 12:56:02
A szalonnaevos csapatrol kar, hogy megneznek egy kepet, de pont nincs.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.11.29. 13:20:48
Az a másik, hogy a poszter mit érhet el? Ahogy @a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: is kérdi: volt-e szerződéskötés, vagy csak ígéret hangzott el és, megrendelést küldött ? Mert szerintem kötbér csak szerződés után jár. Persze ettől a Digit még megbaszhatják a hatóságok, de ettől legfeljebb a lelke gyógyul, pénze nem lesz.
Terézágyú 2016.11.29. 13:21:59
Eztet nem is tudtam.
Így nem olyan jó poén.
KaTe 2016.11.29. 13:22:45
enrico palazzo 2016.11.29. 13:23:45
Terézágyú 2016.11.29. 13:25:50
miért???
enrico palazzo 2016.11.29. 13:30:01
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.11.29. 13:30:34
Igen itt jó kérdés, hogy kapott-e szerződést (valószínű egyébként nem, mert azt csak bekötéskor szoktak adni, addig egy megrendelés van). De akár kapott, akár nem, hitegetni nem kell. De ahogy olvasom előtte is volt net, amit addig is fizetett, szóval nagy változás alapból nincs.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 13:31:47
Nem vagyok OTP-s, CIB-es, matávos, westeles, pannonos, nem is panaszkodom.
Terézágyú 2016.11.29. 13:32:23
Szerintem nem. Itt éppen az volt a poén, hogy Drebin/Nielsen a tősgyökeres amcsi mennyire nem tudja az amcsi himnuszt. Ha kiderül, hogy Drebin ugyan amcsi, de Nieslen egy senkiházi kanadai, akkor ez nem 100%-os poén, mert sértődés lehet belőle...
enrico palazzo 2016.11.29. 13:41:55
www.youtube.com/watch?v=5egaR4WvLPY
EurósParaszt Lite 2016.11.29. 13:45:15
Bombaló 2016.11.29. 13:48:08
Elment a jel. Telefon, szerelő elindul. Info, ha az ő hibájuk a kiszállás díjtalan, ha nem akkor fizetős. Ellenőriztem a madzagot persze, nem találtam szakadást. Aztán eszembe jutott, hogy a kanapé mögött is van egy toldás. Hát persze, hogy ott csúszott szét.
Szerelő érkezik és már mondom is neki, hogy megvan a hiba. Szakszerűen megjavította pillanatok alatt és kész is voltunk.
Mivel tartozom? Semmivel, elírja más hibakódra és úgy elviharzott, hogy a köszönömöt is már csak háttal fogadta.
Terézágyú 2016.11.29. 13:48:48
Éppen ez a baj. "Egy kanadai ne poénkoggyon a himnuszonkon!"
Az, hogy vikidál, a nagymagyar, nem tudja a magyar himuszt, az üt, és poénos.
Az, hogy feketepákó/királylinda nem tudja az nem akkora poén, mert
1. nem magyarok/nem itt születtek
2. gúnyolódásnak hathat, és a nagymagyarok nem észbekapnak tőle, hogy "ilyenek vagyunk", hanem megjegyzik, hogy "ezek az idegenek perszehogy nem tuggyák a himnuszot."
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 13:49:38
Voda, BudapestBank, Unicredit, Youtube, Cinema City.
Netben nem tudsz másolni.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 13:55:57
enrico palazzo 2016.11.29. 13:56:17
ca.answers.yahoo.com/question/index?qid=20070617101534AAAG6f0
Ezzel szemben a kanadaiak leszarják és nem szoktak visszaszólni, ez egy ritka kivétel szerintem, de ez is nagyon kimért, épp a határon van.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 13:59:16
Sokan szörnyűlködtek, mikor a Steven Tyler énekelte az amerikai himnuszt. A Youtube-on fennvan. Szerintem pont jól csinélta a maga stílusában.
Terézágyú 2016.11.29. 14:00:26
nem érted :((((
enrico palazzo 2016.11.29. 14:01:46
EurósParaszt Lite 2016.11.29. 14:08:13
@Bombaló: az jo. Vagy csaj vagy, vagy tetszett neki is a nicked. Mivelunk is volt mar jo arc a szerelo. Ki kell fogni. Neha belegondolkodom magam, hogy milyen lehet szerelonek lenni. Hogy jo lehet-e az vagy ilyen megis. Belulrol. Valaki meselhetne. Akar ilyen, akar olyan szolgaltatast szerel/szupportal. Ma mar a szolgaltatasok foldon, vizben, levegoben is terjednek. Izgi. Fenyben, kabelben is.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 14:11:15
RedWing 2016.11.29. 14:14:12
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 14:14:31
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 14:21:37
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 14:27:13
The Crazy One 3om 2016.11.29. 14:37:50
Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.11.29. 14:47:28
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 14:47:57
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 14:50:26
Terézágyú 2016.11.29. 15:09:24
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Terézágyú 2016.11.29. 15:10:24
Jutalomból ezért most a héten azt mondasz nekem, amit akarsz :)
EurósParaszt Lite 2016.11.29. 17:21:34
holdlányka 2016.11.29. 23:11:42
besarock 2016.11.30. 06:23:28
A tulaj annyira rejtozkodo eletet el, hogy el sem tudja kepzelni,milyen a normalis kommunikacio. Az egesz ceg arra epul, hogy mindenki a leheto legkevesebb infoval rendelkezzen. Nem azert nem valaszolnak az ugyintezok,mert nem akarnak,hanem azert,mert meg a fonokuk fonokenek sincs fogalma arrol,mi a valasz a kerdesedre.
hu.wikipedia.org/wiki/Tesz%C3%A1ri_Zolt%C3%A1n
Tomasz_a_gozmozdony 2016.11.30. 16:08:04
Lorenz 2016.12.01. 16:02:26