Tékozló Homár

Tanítóvá tesz a Sony, ha hagyod magad nevelni

2016.09.23. 14:59 | Homár Hilda | 70 komment

screenshot_2016-09-23_10_35_40.png

MInden eddiginél többre vagy képes - állítja a Sony reklámja, és tényleg! Például nézzük levélírónkat, aki igen magas szintre fejlesztette magában a keresztény vallás türelemről és megbocsátásról szóló tanítását, miközben a legkomolyabb buddhista tanítókat is megszégyenítő módon képes volt elengedni magában az idő fogalmát. 

 Én aki a távközlési szférában dolgozom a saját két éves LG mobil telefonomat kezdtem elavultnak érezni. Így kinéztem a Sony Z3 Compact telefont, ami nagyon megtetszett, mind dizájnra, mind hardveres felépítésre. Kicsit drága telefonnak tartottam, de gondoltam, prémium kategóriával lesz dolgom, így bevállaltam a vele járó többlet költséget. Megvettem, vettem rá tokot előre és hátra is fóliát, amit felrakattam.(2015.05.05.) Nagyon szép és jó volt, minden.

Olvasson tovább!

Nemzeti Pusztulat Emlékpark

2016.09.22. 09:55 | Homár Hilda | 99 komment

fa57e33e803d009780511b7c1dfa117f661d819d.jpg

Lépje be a múltba! Történelmi időutazás Ópusztaszeren - hirdeti a Nemzeti Történelmi Emlékpark honlapja, de minden bizonnyal nem az egykor szebb napokat látott puzzle, a nem működő telefon és a viseltes sakkbábuk megtekintésére kapacitálnak. És csak mérsékelten elfogadható válasz, hogy nincs pénz újat venni vagy a régit felújítani, mert az ablakpárkányon keletkezett bogártömegsír eltakarításához elég lenne egy gondos szem és egy söprű is.

Kedves “Tékozló Homár”

 A Ópusztaszeri Emlékparkban szerzett élményeimet szeretném megosztani veletek, ahogy ezt tettem a park vezetősége felé is, várom a válaszukat. A téma nem igényel fogyasztóvédelmi megoldást, egyszerűen annyi történt, hogy a 14.300 Ft-os “kedvezményes” családi belépőért gyalázatos szolgáltatást kaptunk.

Éva

Olvasson tovább!

Bepöccent futár döntött arról, hogy nem szállít kaját a továbbiakban

2016.09.21. 09:36 | Homár Hilda | 166 komment

cityfood.jpg

Hát én nem tudom, hogy a Cityfoodnál hogy megy ez, de én biztos nem engedném, hogy az ételszállítóim lendületből intézzék a vitás ügyeket az ügyfelekkel. Mert most például a futáron kívül ki boldog? Viktória éhes maradt, a cég meg elesett egy előfizetőtől, ahelyett, hogy egy kedves ügyfélszolgálatos elsimította volna az ügyet. Mondjuk valószínűleg nincs nekik ilyenjük, mert az reagált volna a panaszlevélre is.

Kedves Tékozló Homár!  

Ezt a levelet küldtem el a cityfoodnak 5 napja. Nem hajlandóak válaszolni rá.

Tisztelt Cityfood!

Rendeltem önöktől finom is volt az étel, múlt hét szerdán a szállító sajnos nem tudom a nevét, berakta a az ajtó és a rács közé mikor megerkeztem nem volt ott. Később állította hogy én mondtam hogy odarakhatja nyugodtan máskor is. Hát biztos nem. Előtte volt már ilyen és maximum legyintettem hogy jól van, mert meg volt az étel,de nem értem különben azt se hogy gondolta hogy az ételt lerakhatja a földre, biztos nem bátorítottam erre.

Olvasson tovább!

"Kérdem én, mi ez? Kérem, ne vágják át az embereket!"

2016.09.20. 09:24 | Homár Hilda | 93 komment

auchan.gif

Nehéz eldönteni, hogy Gézánál maga az akciózási technika (felárazás után akciózunk, így nyerünk, még akkor is, ha nem számoljuk bele az akció feliratokra pavlovi reflexként vásárlással reagálókat) vagy a panaszkönyvi bejegyzésére érkező vállrándítós válasz verte ki a biztosítékot. De bármelyik, tök jogosan zúgolódik.

Várni, csak várni, mindig csak várni

2016.09.19. 10:34 | Homár Hilda | 89 komment

lenovo-03_1.jpg

Bár a levél augusztusi, tehát olvasónk a panasza megírásakor nem 4, hanem csak 3 hónapja várta a pénzét, azért az is bőven túlvan a tolerálható határon. 

Üdvözlöm,

Tavaly novemberben vásároltam egy Lenovo Yoga 3Pro-t a LenovoShop.hu-tól. A gép időközben meghibásodott ezért beküldtem a Lenovo hivatalos szervizébe ahonnan 1,5 hónap után a csatolt jegyzőkönyvet kaptam.

Olvasson tovább!