Nem tudjuk biztosan, mi zajlott a Media Markt webshopjában, mindenesetre olvasónk sztorija elég érdekes. Megpróbáljuk megtudni, mire jutott a cég a vizsgálat során.
Sziasztok!
Továbbítom részetekre is a Media Markt részére írt panaszomat, amivel nem igazán foglalkoznak, mivel semmi választ nem küldenek.
Utálom a tömeget és sorban állni, ezért a Media Markt webshopon keresztül vettünk egy Samsung R323 VR szemüveget, ami helyett a korábbi olcsóbb előző szériás R322 modelt küldték ki számunkra. Ok, előfordulhat hiba, de már akkor is azon gondolkodtam, hogy nem direkt küldtek a mást, készlet kisöprésként.
Mivel emailes ügyfélszolgálat valamiért nem volt hajlandó válaszolni, visszavittem, hogy kicseréltessem, de csere nem volt az üzletben, csak pénzvisszafizetés. Kérdem az eladót, hogy mi a garancia, ha újra megrendelem, akkor nem fognak ismét véletlenül tévedésből mást küldeni? Azt mondja, ez csak véletlen lehetett... Na jó, megrendeltem újra. Az R323 modellt a webshopban.
Jött is a postás, már félve bontottam ki a csomagot és nem alaptalanul, mert ismét a korábbi modellt küldték ki. Ez már nem lehet véletlen!
Hányan rendeltek ilyen VR szemüveget és hány embernek küldtek régebbi olcsóbb típust? Hány ember van, aki nincs tisztában vele, hogy mi a különbség a korábbi és újabb modell között? Hány embert vágtak így át, aki nem ment vissza reklamálni? Ez már direkt csalás véleményem szerint! Az olcsóbb régebbi típust rásózni a vásárlóra, mert nincs készleten az amit rendelt, vagy így söprik ki a raktárból a korábbi típust, a fogyasztókat átverve. Az emailjeimre ismételten nem válaszolt az ügyfélszolgálat, a telefont meg hiába csörgettem egész nap, senki nem vette fel. Ismét kénytelen voltam elbattyogni a Westendben lévő Média Markt üzletbe. A pénzem ismét visszakaptam, de az okokra semmi magyarázatot nem kaptam. Semmi segítség, hogy mit tehetek ezután, csak menjek be az üzletbe, ahol nincs készleten, vagy rendeljem meg újra.... Jó vicc! Még az egyik ügyfélszolgálatos srác is elismerte, hogy lehet, hogy trükköznek, de csak a vigyorgott rajta, meg a vállát rángatta. Mondom, hogy a csalás szerintem nem olyan vicces dolog.
Nekem csak az időmet rabolták és az idegemmel játszottak, de hány embert sikerült így átvágniuk? "Hülye azért nem vagyok" De hülyének nézik a vásárlókat! Soha többé nem hagyok egy fillért sem a médiamarkt-ban ez után!
Gondolom erre a levélre sem fogok választ kapni, főleg nem értékelhetőt!
A két szemüveg közötti különbség elsősorban, hogy az egyik 24 ezer Ft, a másik 36 ezer Ft. A különbség az elsőre nyilvánvaló fehér helyett fekete színe mellett, hogy könnyebb, kényelmesebb, jobb az optikája és sok apró javítás a korábbi típushoz képest.
Közvetlen anyagi kár engem így nem ért, mert visszafizették. Az elpocsékolt időmön és az idegeskedésen kívül. Igazából az a probléma, hogy másodszor is a korábbi modellt küldték ki, ami nem lehet már véletlen és így valószínűleg nem én vagyok az egyetlen akivel ugyanezt megcsinálhatták, ami mögött tudatosság lehet. Erre várnék tőlük magyarázatot. Mert a boltban ebben nem tudtak segíteni. Az, hogy rendeljem meg újra, hátha most már az igazit kapom meg, az elég vicces válasz volt. Az, hogy még az eladó is röhögve mondja, hogy lehet, hogy így trükköznek, számomra nem volt annyira vicces. Ha valaki nem ismeri annyira a különbséget, akár be is nyelheti.
Azóta a néhány FB akciómnak köszönhetően kaptam választ, hogy kivizsgálják az esetet és értesítenek a fejleményekről, és annyi történt, hogy eltűnt azóta a webshopról a termék. Szerintem ez is igazolja az állításom.
Remélem nem tartotok kicsinyesnek, de elég felháborító húzásnak (csalásnak) tartom ezt a magatartást a Médamarkt részéről, ha ezt tényleg tudatosan csinálják. Bizonyítani nehéz lenne, de elég egyértelmű.....
Üdvözlettel:
G.
UPDATE 1.
Szia!
Mivel jeleztem nekik, hogy továbbra sem kaptam választ a kérdéseimre, így küldtek egy türelemkérő levelet és egy 20% kedvezmény kupont.
Mivel többé nem szándékozom náluk vásárolni, így nem sokra megyek vele. Egyelőre nagyon dolgoznak a kivizsgáláson és a válaszon.
Tisztelt Homár Szerkesztőség,Sajnálattal láttuk, hogy a vásárlónak kellemetlen tapasztalatai voltak a megrendelt termék kapcsán, hiszen a Media Markt célja, hogy a vásárlók elégedettek legyenek a termékekkel és szolgáltatásokkal és a technika örömteli oldalát tapasztalják meg. Épp ezért szeretnénk a Szerkesztőséget is tájékoztatni a bejegyzésben szereplő esemény kapcsán, nem ragaszkodunk ahhoz, hogy megjelenítsék a felületen, ezt Önökre bízzuk:Volt már olyan eset, hogy nem a megrendelt műszaki cikket kapták kézhez vásárlóink. Minden esetet kivizsgálunk, így a konkrét ügy kapcsán kiderült, hibás matricával ellátott csomagolásban érkeztek a termékek a beszállítótól. Ilyenkor a Media Markt visszafizeti a termék árát, vagy egyszerűen kicseréli a megrendelt termékre. Egy másik beszállítótól már megrendeltük a helyes terméket, hogy mielőbb kiszállíthassuk vásárlóinknak. A hibás matricával ellátott termékeket pedig összegyűjtjük, és visszaküldjük a szállítónak. Mindez ügyfeleink számára nem jelent plusz költséget.
Frissítés...Mivel visszautasítottam a 20% kupont, felhívtak, hogy újra elérhető a frissebb típus a szemüvegből és küldenének nekem 20% kedvezménnyel.... Én ezt elfogadtam. Bízom benne, hogy így nem lesz hozzá már arcuk, hogy ne azt küldjék.Ettől függetlenül választ nem kaptam a feltett kérdésre és jeleztem nekik a telefonban is, hogy rajtam kívül mások is járhattak hasonlóan és megköszönték, hogy felhívtam a "hibára" figyelmüket. Azt mondta a hölgy, hogy csomagolással volt probléma....Végül részemre szerencsésen zárult az ügy, de várom, hogy valóban megválaszolják e a kérdéseimet és kíváncsi vagyok, hogy megkeresik e azokat az embereket, akiket esetleg sikerült átverniük és esetleg nem panaszkodtak miatta.... Azt kizártnak tartom, hogy csak én rendeltem December végén ilyen szemüveget webshopból, mivel hiánycikk volt az üzletekben a termék.
CID.. 2017.01.19. 09:25:46
Cycmen 2017.01.19. 09:27:04
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.19. 09:42:34
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.19. 09:51:34
A média márk kurvára SAP-ot használ. Maradjunk annyiban, hogy nem a név és még csak nem is EAN alapján adja ki a raktáros a cuccot, hanem asszem ART-számnak hívják a raktári cikkszámot. Dehogy akartak téged átbaszni.
Elbaszták, megoldották. Kezicsókolom-.
szemétpasi 2017.01.19. 09:53:32
besarock 2017.01.19. 10:07:13
Azok,akik ezt el tudjak baszni,es azok,akik esetleg anyagi hasznot huznanak belole,sosem beszelnek egymassal, 10 szintnyi burokracia van koztuk.
Arra viszont rafekudhetne valami hatosag, hogy az elerhetosegeket ellenorizze.
Eloszor az egeszsegugyben, aztan allami hivatalokban, vegul a magancegeknel.
Tobbszor is volt mar,hogy tobb oranyi csorgetes utan sem tudtam elerni senkit.
Ilyenkor legszivesebben azt csinalnam, hogy bemegyek szemelyesen, megcsorgetem mobilrol a szamot.
Ezutan megkeresem a csorgo telefont,felveszem,es szetverem a keszulekhez legkozelebb allo dolgozo fejen a kagylot.
Attila F 2017.01.19. 10:08:23
Manyecska. 2017.01.19. 10:09:14
Putyur 2017.01.19. 10:11:40
Szerintem annyit nem.
Probalt mar a posztolo kimenni az utcara, setalni egyet a nemvirtualis valosagban...? Ahhh, eg es fold. Az a felbontas, szinmelyseg... nincs laggolas semmi... Fantasztikus. Baromi jol le van programozva.
:-)
Manyecska. 2017.01.19. 10:18:37
dolog épp most írjuk a szerződéstervezetet.. köszi az érdeklődést! OFF
borso 2017.01.19. 10:23:50
Az elsőnél nem jutott eszedbe, hogy a pénz visszaadása után beballagj az áruház részbe, levedd a polcról a neked valót és a pénztárnál kifizesd?
Inkább megrendelted még 1 x ugyanazt a szart és vissza is vitted 2x is. Vadász, vadász....
Attila F 2017.01.19. 10:25:33
De igazából tök mindegy, még soha nem volt a témába vágó hozzászólásod, úgyhogy nem is kell ezeket kiírnod. Úgyis valami off-topic csetelés lesz.
A témához: nyilván nem direkt akarták átvágni a posztolót, és dicséretes, hogy javította a hibát az MM. Ettől függetlenül, valószínűleg mindenki felhúzná magát azon, hogy kétszer is rossz terméket kapott. Ennyi, haladjunk.
neménvagyok 2017.01.19. 10:34:41
Cycmen 2017.01.19. 10:37:07
Téged kétszer is seggbe lehet rúgni véletlenül? Csak kérdezem. Meg hogy mit javítottak ki azzal hogy levették a terméket a webshopról?
A poszátot is olvassad el rendösen ne csak a terhes hugot! :))))
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.19. 10:37:36
Manyecska. 2017.01.19. 10:39:07
Manyecska. 2017.01.19. 10:40:32
nem tudtam miről van szó biztos jópofa dolog ez az izé, nem látnám az egereket:DD OFF/ON
szelidorzo 2017.01.19. 10:42:09
December legelején rendeltem tőlük raktáron lévő elérhető mosó gépet (a régi már haldoklott 15 évesen, javítás nem gazdaságos) Visszaigazolás, ha összekészítették majd értesítenek. Két hétig semmi nem történt, gondoltam rákérdezek mégis mi a rettenet van.
Telefonos elérhetőség nincs, csak e-mailben lehet érdeklődni tőlük. Érdeklődni lehet, de nem válaszolnak. Egy hétig még írogattam az érdeklődő leveleket, de válasz hiányában megrendeltem másik üzletben. Másnap kiszállították. A Media Markt január közepén jelentkezett, hogy bocsika, de nem tudják teljesíteni a rendelésem. Szarjanak sünt.
Az én helyzetem aránylag még jó, mert utánvétes fizetést választottam, de a facebook Média oldalán rengetegen panaszkodnak, hogy a vételárat elutalták/kártyával előre fizettek, stb és nem kaptak árut. A küldött levelikre nem válaszolnak, pénzt vissza nem utalnak, a facebookon pedig lerázzák őket, hogy nem tudnak segíteni írjanak mailt a webshopjuknak. Remélem páran feljelentik a bagázst és kapnak pár milliós büntit.
Attila F 2017.01.19. 10:55:42
Nem mondom, hogy tökéletes volt a dolog, de legalább nem kezdtek szívózni a vásárlóval.
sarostehen 2017.01.19. 11:03:46
"visszavittem, hogy kicseréltessem, de csere nem volt az üzletben, csak pénzvisszafizetés"
Cycmen 2017.01.19. 11:20:24
Tényleg valami, nem is értem miért írt ez a balfácán poszter mikor nem történt semmi, sőt pénzt kapott, alapjábanvéve örülni kéne nem síránkozni fürdőskurva módjára!
Ez hülye 2017.01.19. 11:29:51
neménvagyok 2017.01.19. 11:39:32
bendeguz75 2017.01.19. 11:51:47
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.19. 11:53:11
borso 2017.01.19. 11:53:23
borso 2017.01.19. 11:54:28
Cycmen 2017.01.19. 11:56:14
Azért Sherlock Holmes módjára kikövetkeztethetted volna hogy a faszi ott a szent helyen a visszakapott pénzzel a kezében vesz egyet ha van és nem rendel megint!
borso 2017.01.19. 11:58:07
Ez hülye 2017.01.19. 12:00:13
@Attila F: nem csak kétszer, hanem háromszor, esetleg korlátlan számúszor. Nehezen viselem a felületességet és te felületes vagy. (Plusz el is lehet takarodni bármiféle rendetbaszniakaró felbuzdultságodtól függetlenül is. Mindezeket tehát figyelembe véve nem tudom mennyiben relevánsabb a te kommented, mint. The Crazy pl. megírta mi van, belelát, megadta az ismeretterjesztést, kommentelte is, ahogy kell, a 2 kommentből kijön egy egészséges egyensúly. Hatetszik, hanem.)
borso 2017.01.19. 12:00:55
Ez hülye 2017.01.19. 12:03:40
Ez hülye 2017.01.19. 12:06:02
borso 2017.01.19. 12:14:24
borso 2017.01.19. 12:17:09
Terézágyú 2017.01.19. 12:19:52
Ezért voltál kénytelen kétszer mégis elmenni személyesen, írni tucatnyi emailt, telefonálni.
Jó választás volt.
borso 2017.01.19. 12:21:48
Úgy hívják "jatt".
10.000 feletti rendelésnél adsz a futárnak 3-500.-Ft-ot és kezetcsókol, és hidd el van minden futárnak +2-5 perce, hogy kibontsd, csak a megrendelők fukarok és nem adnak jattot.
Így a futár sem vár, csak letesz, aláír, pénzt elvesz és megy.
Emberség, tisztelet és egy kis +pénz, erre mindenki nyílik......
borso 2017.01.19. 12:22:50
Manyecska. 2017.01.19. 12:27:27
Terézágyú 2017.01.19. 12:29:13
"Valószínűleg én a pici torkán nyomtam volna le az engem kiröhögő alkalmazottnak a szemüveget. "
A pósztban az szerepel, hogy "vigyorgott". Nálad már "kiröhögés" lett... El kell vinni az ügyet brüsszelig, ott már az lesz, hogy az alkalmazott a saját térdét, meg az ügyfél vállát csapkodta, úgy kacagott, és a végén mentőt kellett hívni, mert nem bírta abbahagyni..
Valószínű, hogy az alkalmazott
- kínjában mosolygott, hogy ilyen hülye helyzetbe került.
- beleverték, hogy mosolyogjon mindig, akkor is, ha rossz dolgot mondd, mert kötelező mosolyogni az ügyfélre
- cinkosan mosolygott, amikor ŐSZINTÉN elárulta az ügyfélnek a saját munkahelye hiányosságait...
stb.
Ha nem mosolygott volna, akkor a pószter azt írná: "az ügyfélszolgálatos fapofával végezte a munkáját, látszott rajta, hogy unja, nem érdekli az egész"...
Terézágyú 2017.01.19. 12:31:37
"Emberség, tisztelet és egy kis +pénz, erre mindenki nyílik...... "
a példádban CSAK a pénz dönt.
KaTe 2017.01.19. 12:41:11
OFF/ON: Miért kell azonnal farkast kiáltani? Olyan biztosan nem történhetett, hogy a MediaMarkt alkalmazott egyszerűen elírta a termék megnevezését, nem?
Amúgy a dobozra is az volt írva hogy "R323" ? Mert ebben az esetben mondhatjuk, hogy csalás. Az meg vessen magára, aki nem veszi észre, hogy a dobozon R323 helyett R322 szerepel. Edigitalnál volt hasonló problémám, ott nagyjából 3 hétig tartott, mire levették a terméket a webáruházból.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.19. 12:43:20
Agresszív kismalac sétál az utcán.
- Rohadt nap, rohadt meleg, rohadt autók, rohadt emberek.
bárcsak minden köddé válna!............ Rohadt köd!!!!
sarostehen 2017.01.19. 12:47:06
" csak menjek be az üzletbe, ahol nincs készleten"
Jóska Pista 2017.01.19. 12:48:01
Pár perce érkezett meg a MALL.HU-tól a megrendelt árum. Időben, a DPD kiszállító megvárta míg kibontom.
Két év alatt, 7 rendelés kb. 700 ezer értékben, mind időben, problémamentesen. Van ilyen is.
ON
sarostehen 2017.01.19. 12:48:35
Szerinted?
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.19. 12:51:19
Terézágyú 2017.01.19. 12:53:00
Ja, most látom, hogy már a pószter kommentárjában röhögés lett a levélbeni vigyorgásból...
Jóska Pista 2017.01.19. 12:58:22
bizonyíték, fotóbolt?!
Vazze, ha én hozzászólok, azt vedd úgy mintha a jóisten karcolta volna fel a falra.
Cycmen 2017.01.19. 13:06:09
Vazze, ha én hozzászólok, azt vedd úgy mintha a jóisten karcolta volna fel a falra.
Fotosopp lenne az is! Öcsém a lyóisten simán tud teremteni egy falat felirattal, nem karcolgat!
Terézágyú 2017.01.19. 13:12:05
Mene, menetekel ufarszin :)
Jóska Pista 2017.01.19. 13:13:38
Manyecska. 2017.01.19. 13:15:26
Terézágyú 2017.01.19. 13:16:22
A teológus a teákkal foglalkozik?
Manyecska. 2017.01.19. 13:20:43
Terézágyú 2017.01.19. 13:21:47
az hogy jön a teóbul?
Cycmen 2017.01.19. 13:22:30
Az ilyen végzettségnek nálam nincs nagy respektje! Csillagászaton kívül estin semmit nem oktatnék!
Terézágyú 2017.01.19. 13:22:51
www.youtube.com/watch?v=06PNfjLPB-4
Csinos amcsi travi élőben:
Manyecska. 2017.01.19. 13:23:02
Cycmen 2017.01.19. 13:25:07
Na vegyél vissza mert már csak egy ugrásra vagyunk a "terhes húgom" lemeztől! :))))
Terézágyú 2017.01.19. 13:25:25
" tealovakkal, érted!?"
Nem, énnemalovakkal...
Ez hülye 2017.01.19. 13:35:20
szelidorzo 2017.01.19. 13:36:40
Dikusz 2017.01.19. 13:38:43
Nagyobb értékű műszaki cuccot az ember nem vesz minden nap, nem tudom tényleg megéri-e webshopból rendelni a néhány ezer forintos kedvezmény miatt. Hűtőt az Euronicsból, mosógépet a Auchanból vettem. Ráadásul az utóbbi bizonyos kilométeren belül ingyen szállít ki, még sosem volt gond, ráadásul az üzletben meg is lehet nézni az árut.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.19. 13:42:21
Az a kérdés, hogy tudják-e kezelni. A MM tudta, visszakapta a pénzét.
"Nagyobb értékű műszaki cuccot az ember nem vesz minden nap, nem tudom tényleg megéri-e webshopból rendelni"
Nagyobb értékű cuccon tudsz többet spórolni.
Cycmen 2017.01.19. 13:47:46
Chuck Norrissal viccelni? Isten ments!
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.01.19. 13:51:17
Poszt toló: te most büszkélkedsz, hogy a bankodból tőbb tízezret ingyen vettél fel!
Javaslom ráérő kollégáknak rendeljenek Samsung R323 VR szemüveget, és vigyék vissza az R322-est.
Ingyen készpénzfelvét, mosolygó alkalmazottak polgártársaim !!!
on:
Jóska Pista 2017.01.19. 13:52:47
Sokat rendelek, nagyon ritka mikor átvernek.
A Katona, K:onyv és boltjából küldtek úgy csészét, hogy mindkettő eltört. Nem volt a csomagon törékeny jelzés.
A medimarkt nem szállított időben, reklamáltam aztán küldtek drágább tvket azonos árban.
Kínából eltűnt 2-3 csomagom. (Most, még novemberi postázás éppen vámolás alatt van)
Néha nem tudnak olyan cikket vagy olyan mennyiségben amit megrendeltem. A különbséget megbeszélés után még mindig napokon belül visszautalták.
borso 2017.01.19. 13:54:00
borso 2017.01.19. 13:56:28
Jóska Pista 2017.01.19. 13:57:08
borso 2017.01.19. 13:58:01
Manyecska. 2017.01.19. 13:58:44
sarostehen 2017.01.19. 15:29:17
Ez hülye 2017.01.19. 16:14:32
@Jóska Pista: szerencsés csillagzat alatt élel.
" de most azt vettem észre a zárószalag direkt úgy van kialakítva, hogy egy mozdulattal kinyisd." - és ez jó vagy rossz?
Snagal 2017.01.19. 16:26:55
apaarpi 2017.01.19. 16:32:03
Melyik része nem világos számodra?
borso 2017.01.19. 16:32:41
Persze, ha oda van írva és az szentírás akkor nincs miről beszélni, de oda volt írva, hogy mit rendelt oszt 2x mégsem azt kapta. :-)
apaarpi 2017.01.19. 16:33:29
borso 2017.01.19. 16:34:12
Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz!!! (törölt) · http://www.szar.hu/ 2017.01.19. 16:43:14
Ez hülye 2017.01.19. 16:47:22
borso 2017.01.19. 16:51:01
Rendelünk folyamatosan külföldről nagy de könnyű dobozban árut. Időnként 5-8 is jön ezek kb.méterx méteres dobozok kb 5-6 néha 10kg-osak.
Futár 1 kör: lebassza a portán és feltelefonál hogy itt van jöjjünk le aláírni neki nem kötelessége felcügölni a 2. emeleti irodába lift nélkül.
Mi háborgunk telefon a cégnek stb stb, nem köteles felhozni.
Igen ám de zömében a nyugdíjhoz közeli alkalmazott van ott, neki már nem igazán megy ez a dolog.
Futár 2 kör: lebassza a portán feltelefonál, lemegyek. Szia tesó, cimbi, nyugdíjkörül a kolléganő oggyuk mán meg hogy ezentúl felhozd. Oké most segít felvinni a dobozokat. Segít, felcuccolunk, tesókám köszi a segítséget itt egy kis kávépénz.
Futár 3. kör: szó nélkül mindent felcuccol, oda rakja a kolléganőnek ahova kéri, kávépénz megy.
és innentől kezdve minden kör így működik. :-)))
apaarpi 2017.01.19. 17:11:10
De neked okoskodni kell, mert hajt a véred...
Snagal 2017.01.19. 17:30:13
De ez nem az általános helyzet. Csak azért nem fogok jattolni mert elvégzi dolgát és átad nekem egy csomagot, esetleg még ellenőrizném is a tartalmát (nem 1 órás minőség ellenőrzésről beszélek, csak megnézni, hogy amit rendeltem az nagyjából stimmel).
És ez nem a fukarságról szól, hanem a kötelező jatt intézményről. Arról, hogy egyes szakmákban megmagyarázzák, hogy nekik miért jár(na) és ha nem adsz akkor egy smucig paraszt vagy.
Amikor a postás kézbesíti a levelet neki miért nem jár jatt?
A plázában a bolti eladónak nem adsz jattot, pedig ő is elvégzi a munkáját és (normál esetben) még udvarias is.
A piacon nem, hogy nem adsz jattot de még le is alkudsz az árból - pedig lehet, hogy az öregasszony a piacon többet melózott a zöldség megtermelésével mint a futár aki kiakad ha 2 emeletet meg kell mászni.
Sőt, miért nem adsz jattot a rendőrnek miután megbaszott, amiért nem volt bekötve a biztonsági öved? A munkáját végzi és figyel a testiépségedre:)
Jóska Pista 2017.01.19. 19:01:21
>>" de most azt vettem észre a zárószalag direkt úgy van kialakítva,
>>hogy egy mozdulattal kinyisd." - és ez jó vagy rossz?
Jó. Gyorsan kibonthatod, nem kell a "postásnak" sokat várni. És olyan a ragasztószalag hogy felbontás után már egyáltalán nem ragad vissza.
Reactor 2017.01.20. 01:18:55
Amúgy köztünk maradjon, de ez a VR egy totális baromság. Már anno is próbálkozott a Nintendó keményen, hogy befuttassa a virtuális valóságot, mondván, ez lesz a számítástechnika jövője, és ki is adták a VR-32-t, azaz a Virtual Boy-t. Hadd ne mondjam, mekkora pofáraesés lett a vége, Wikin mindenki megnézheti. Ezek után feszt is erőltetik a VR-témát, mondván "ááá azt nem gondoltuk komolyan, inkább így!". Jó eséllyel ugyanaz lesz a vége.
@Putyur: Áh ne gondold, tegnap jöttem hazafele az országúton a verdával, ilyen fura, lapos köd ült helyenként az úton. Na mondom, csodálatos grafika, DirectX 10-et kihasználja....még a 8-at se... :DDDDDDDDD
@Manyecs: Bizony bizony bizony! ;)
@neménvagyok: Az stimm, viszont a csomagot vélhetően nem ingyért kézbesítik, tehát ugyanúgy elmegy a zseton, csak épp másra. Oké, 500 forintot lehet rajta spórolni nyilván, de hosszútávon ez is csak úgy érné meg, ha valaki minden héten rendel valamit olcsóbban (ami nyilván nem plauzibilis, mert ki a fene rendelne hetente elektronikai eszközt akár a "Média Márk"-tól, akár máshonnét?)
Eddig mindenesetre nem sok panaszra lehet okom a "Média Márk"-ról, határozottan pozitív benyomás ért az ottani vásárlások alatt és után is. Ha garanciaidőn belül rohadt le pl. a hősugárzóm, nem húzkodták a szájukat, meg flegmáztak, hanem egyből beküldtek, hozzak egy újat, még a különbözetet sem fizettették ki velem, ha időközben megdrágult. Össze nem lehet hasonlítani az eMag-gal meg az edigitallal, elég csak itt elolvasni, mekkora címeres surmók dolgoznak ott.
Manyecska. 2017.01.20. 06:36:27
szamaritánus 2017.01.20. 07:05:11
sarostehen 2017.01.20. 10:24:59
Te tényleg nem tudsz olvasni?
"Semmi segítség, hogy mit tehetek ezután, csak menjek be az üzletbe, ahol nincs készleten, vagy rendeljem meg újra.... "
Leírta.. bent volt az üzletben ahol NINCS készleten...
Mit kéne még írni? Hogy melyik polcon kereste??
zooDoo 2017.01.20. 11:29:04
dtibor 2017.01.24. 20:58:24
Tehát, ha nekem nincs f..szbúkom, akkor már nem lehetek sikeres?
Ma már semmit nem lehet elintézni az ilyenek nélkül?
Nagyon régen (még a kőkorszakban) az egyik ismerős szerint nem voltam ember sem, mert nem voltam fent az iwiw-en. Sem.
On
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.24. 21:35:11
Most már nagyon kiv'áncsi vagyok, mi az az iwiw, annyit hallottam róla. Hogy kell felmenni rá?
dtibor 2017.01.24. 23:44:38
Most már max létrára, mert hosszú évek óta nincs (hála a magasságosnak) :)
Death Lord 2017.06.30. 11:33:37