Az Erste megvette a Citibank lakossági üzletágát. Az ügyfelek átvátelével járó gigantikus munkára 3 napos teljes leállással készült a bank. A volt citisek erstés élete tegnap reggel kezdődött, a jelek szerint kisebb-nagyobb döccenőkkel. Reméljük, azért a végén mindenki boldog lesz.
Sziasztok!
Nálunk az egész család az Citibanknál vezette a folyószámláit, megtakarításai számláját és különféle bankkártyáink is voltak. A migráció után miután Erste ügyfelek lettünk (február 4-én) finoman szólva sajnos nem megy minden simán.
Odáig rendben vagyunk, hogy a folyószámláinkat migrálták és megkaptuk, aktiváltuk az új kártyáinkat is, viszont a Netbankba én mint főszámla tulajdonos már nem tudtam belépni az Erste által küldött azonosítókkal, csak édesanyám társszámla tulajdonosként tudott belépni jelszavával, felhasználói nevével.
Netbank belépés után jött az igazi meglepetés, ugyanis a megtakarítási számlánkat és annak egyenlegét elfelejtették migrálni, azaz a pénzünk nincsen sehol. Szerencsére a papír alapú kivonatok megvannak a Cititől, így tudom bizonyítani a dolgot, a kérdés az, hogy ez mennyi időt fog igénybe venni, illetve a legnagyobb kérdés, hogy történhetett meg ilyen egyáltalán. Most megyek a bankfiókba, mert az Erste call center egyáltalán nem elérhető a túlterhelés miatt. Gondolom sokaknak van problémája. Ha lesz fejlemény az ügyemben megírom.
Üdv:
FerencUPDATESziasztok!Mivel az Erste call center továbbra is leterhelt volt és 20 perces várakozás után sem tudtam ügyintézővel beszélni, ezért személyesen mentem be az egyik Erste fiókba. Az ügyintézőnek elmondtam, hogy én mint főszámla tulajdonos a kapott Netbank azonosító/jelszó párossal nem tudtam belépni, a belépés csak a társszámla tulajdonosnak sikerült. Továbbá vázoltam, hogy a megtakarítási számlát és a pénzt nem látom és érdelkődtem, hogy ő esetleg látja-e a rendszerben. Őszintén szólva nagy kő esett le a szívemről, amikor elmondta, hogy ő látja a pénzt és a számlát is, viszont az Erste rendszerében ezt a megtakarítási számlát csak a főszámla tulajdonoshoz rendelték hozzá, azaz kizárólag a főszámla tulajdonos bejelentkezésekor látszódik, a társzámla tulajdonos belépésekor nem. Ezek után kaptam egy új Netbank jelszót, amivel végre sikerült belépnem és valóban ott volt a megtakarított pénz a számlán.Így tehát jól végződött az eset, azért durva lett volna, ha nyomozni kellett volna a pénz után. Így is volt egy álmatlan éjszakám, ami elkerülhető lett volna, ha a Netbankba egyből be tudok lépni én is és látom, hogy minden rendben van-e a pénzzel vagy sem. Bízom benne, hogy a további együttműködés simább lesz az Erstével.Üdv:Ferenc
Lalikám 2017.02.08. 13:45:36
Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.02.08. 13:45:54
Kutyahoroszkóp 2017.02.08. 13:52:55
Dezsike 2017.02.08. 13:55:27
bakonyibéláné 2017.02.08. 14:07:36
Elveszett az ügyfél pénze. Na persze.
Majd holnap migrálják a megtakarítási számlát is és mindjárt előkerül.
Mi a GVTI álláspontja?
Terézágyú 2017.02.08. 14:30:19
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.02.08. 14:42:41
Terézágyú 2017.02.08. 14:47:13
"Nyilván meglesz majd, és biztos nem ők az egyetlenek, akiknél ilyen hiba volt"
Éppen erről van szó, hogy MINDENKINÉL mindig hiba van. Mint utólag kiderül. De előre persze senki nem vállalja fel, hogy hiba lesz.
És persze utólag, ha végleg elveszik valami, nem vállalják a felelősséget.
Csak felveszik a prémiumot, és kommunikálják, hogy "minden tökéletesen sikerült"...
kgb_hun 2017.02.08. 14:49:26
Amúgy nekem működött a főszámla is.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.02.08. 14:50:55
Terézágyú 2017.02.08. 15:06:26
Ja igen, te véded a programozókat mindenáron...
Drago Brutic1 2017.02.08. 15:06:51
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.02.08. 15:08:23
Terézágyú 2017.02.08. 15:12:22
Én meg - nem egy alkalommal - programozók ÜGYFELE voltam, innen a tapasztalatom.
bakonyibéláné 2017.02.08. 15:15:21
Így viszont milyen jól hangzik, hogy elveszett az ügyfél pénze.
Darth Revan 2017.02.08. 15:15:46
Nem, nem veszett el az ugyfel penze, csak elcsesztek a rendszer atallast. Van ilyen.
A Bank of Irelandel dolgoztam, amikor ot azaz 5 napon kerezztul nem mukodott a banki rendszerunk. Par evvel kesobb az Ulster Bank rendszere halt le, az hetekre (de teljesen csak 4-5 napra, csak hetekbe telt amig mindnent rendbe tettek) Persze ugyfeluk voltam :)
Sajnos ilyesmi elofordul, nem kell a hangulatot kelteni.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.02.08. 15:16:14
Terézágyú 2017.02.08. 15:18:36
Nem tudod mit jelent az a szó, hogy ügyfél?
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.02.08. 15:30:46
szmoker (Homo Trollicus) 2017.02.08. 15:46:27
szmoker (Homo Trollicus) 2017.02.08. 15:51:10
A péknek meg a malom, ugye?
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 15:56:48
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.02.08. 15:57:33
Azzal, hogy ő ügyfél pont azt bizonyítja, hogy nem ért a dologhoz (hiszen, ha értene, nem kéne valaki mást megbízni) és csak annyit lát, hogy sokba kerül, ráadásul valószínű rossz partnereket választ, ha valami mindig elszaródik.
Igen, a barikád ellentétes oldalán harcolunk. De ügyfél oldalról sem lehet mindig az a reakció, hogy a programozó hülye, mindig elbasz valamit, ráadásul még sokba is kerül, mint ahogy az ügyfél sem lehet hülye (ráadásul ez sosem lehet érv egy vitában, míg a másik rendszeresen az).
Itt az oldalon a felhasználó (ügyfél) és a programozó direktben sosincs kapcsolatban, mindig van egy köztes réteg (bank, bolt, szolgáltató, akárki), mégis nagyrészt a programozó a patás ördög, aki miatt szar az, ami éppen szar.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 16:01:45
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.02.08. 16:04:12
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 16:09:25
Nemtom, urban legend vagy mi, de mintha nyomtatba tettek volna számlálót, ami adott oldalszám után megszűnt működni.
Mindenesetre nyomtatókra mondják, hogy napi hány odal a kapacitása. Mintha sportoló lenne, akinek kell egy nap, verseny után regenerálódni.
szmoker (Homo Trollicus) 2017.02.08. 16:09:26
Nyilván van szórás, van ami előbb (garancia), van ami később romlik el (mázli), de el fog romlani.
Pyrrhus 2017.02.08. 17:10:36
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 17:42:15
Hagyhattad volna veszni azt a 15 forintot.
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2017.02.08. 20:01:00
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.02.08. 22:49:48
Van még pár igazi nullás bank, talán aki nem elégedett az új felállással fog váltani.
EuroAstra · euroastra.hu 2017.02.09. 03:04:30
metartADMIN 2017.02.09. 13:23:28
erős kezdés, asszem nem olvasom tovább,,,,
MrZed001 2017.02.12. 13:16:34
Ennél már csak az gázabb, amikor az egy szál hiteles szabira megy, és egy hétig semmi ügyintézés nincs.
És a PRICELESS az, amikor egy nekik kedvező fedezet cserénél bezsarolnak, hogy fizess be fél misit, vagy no biznic.
Pyrrhus 2017.12.28. 04:35:50
Nem 15 forint volt. Már évtizedekkel ezelőtt se lehetett 100 forintnál kevesebb egy betétkönyvben.
De hagytam veszni, bekaphatták a betétkönyvet és még amit hozzágondoltam.