Tékozló Homár

Néha hozzácsap a Wizz Air egy Discount Club tagságot a jegyhez?

2017.02.23. 10:36 | Homár Hilda | 24 komment

wizzair_ke_p.jpg

Olvasónk szerint igen, ami akár egy kedves gesztus is lehetne a törzsutasoknak, ha nem számolnának fel érte lóvét, amit aztán az istennek se akarnak visszaadni. 

Kedves Homár!

 2017. január 11-én volt szerencsém a Wizzair járatával eljutni Izlandra, azonban a hazajövetelt követő elszámolásnál meglepetésként tapasztaltam, hogy a repülőjegyemhez hozzáadtak egy 7000 Ft-os tételt Group  Wizzair Discount Club címen. Naivan azt feltételeztem, hogy csak technikai probléma miatt fordult elő és jóváírják. Jeleztem azonnal az ügyfélszolgálat felé, hogy gond van és panaszt nyújtottam be (ID: A733396F). Erre a mai napig semmi visszajelzés nem érkezett, pedig már a hivatalos 30 napos válaszadási határidő lejárt. 

Több alkalommal 2017. január 30-án 10:27 és 10:31 órakor próbáltam az emeltdíjas telefonos ügyfélszolgálaton érdeklődni, hogy mi van a beadott kérelmemmel, egyáltalán milyen válaszra számíthatok, mással is előfordult-e már ilyen.

Az ügyintézők készségesen végighallgattak, türelmemet kérték, hogy beszélnek a felettesükkel, majd több perc várakoztatás után se szó, se beszéd bontották a vonalat. Kétszer fordult elő a fenti időpontokban, hogy feleslegesen tartatták velem a vonalat, plusz költségeket okozva ezzel nekem, nem elég a 7000 Ft-os lenyúlás.

Ekkor írtam egy újabb panaszt  (ID: d8143481), hogy ez mégis milyen ügyfélkezelés és kérem a korábban beadott, 7000 Ft-os Group  Wizzair Discount Club kompenzálását továbbra is. Erre szinte pár órán belül érkezett egy üzenet, miszerint ezen automatikus üzeneten kívül más választ nem küldenek. 

Kérdezem, egy olyan komoly cég, mint a Wizzair, hogyan teheti meg, hogy nem válaszol a törvényes határidőn belül egy beadott panaszra? Illetve, hogy olyan választ küldenek panaszra, hogy nem kapok választ?! Az ügyfélszolgálat viselkedésén ezek után már nem is akadok fent. 

Kíváncsian várom a további fejleményeket, ugyanis a mai napon EU szintű panaszrendezést kezdeményeztem a Wizzairrel szemben, tekintve hogy 30 napon belül nem válaszoltak a panaszomra és folyamatosan leráznak, bárhol próbálok meg érdeklődni.

Csatolom a képet is arról, miszerint egy beadott panaszra az a válasz, hogy nincs válasz. 

Üdvözlettel:

Orsolya

UPDATE

Pont ma kaptam a Wizzairtől választ, miután írtam nekik újra, most már egy dörgedelmesebb hangvételű levelet, hogy milyen alapon nem válaszolnak 30 napon belül a panaszomra. Mellékelem az ügyfélszolgálat válaszát, miszerint a Standard Discount Club tagságimat állítólag Group Discount Club tagságira váltottam át. 

screenshot_2017-02-22_11_18_05.png

Ez több sebből vérzik, ugyanis a mellékelt visszaigazolás alapján standard tagságival rendelkezem, amelyet aktiváltam is. Ha upgradeltem volna csoportos kedvezményre, akkor annak minimum nyoma kellene, hogy legyen a leveleim között, és ilyen levelem nincs a Wizzairtől. 

A másik, hogy a Wizzair foglalási rendszerében amikor hozzáadom a különböző szolgáltatásokat a repjegyhez, nincs arra lehetőség, hogy átállítsam a Standard Discount Club tagságot csoportos, Group Discount kedvezményre. Még ha lenne is ilyen gomb (de nincs), semmi értelme nem lett volna a dolognak, hiszen csak két utasra foglaltam. 

Elég gyakori utazó vagyok és rendszeresen használom nemcsak a Wizzair, hanem más légitársaságok online foglalási rendszerét. Sosem fordult elő, hogy bármit véletlenül félrenyomtam volna, úgyhogy biztos vagyok abban, hogy itt valami sántít a dologban. 

Ráadásul nem egyedi eset. Január elején ugyanerről írt valaki egy cikket, hogy Group Wizzair Discount címen hozzáadtak a repülőjegyéhez egy tételt: http://fapadosinfo.blog.hu/2017/01/16/az_elmult_evek_legdurvabb_horrorsztorija_a_wizz_airnel Nálam is ugyanez történt meg. A problémát a Wizzair ott sem akarta sokáig elismerni, hogy rendszerhibáról volt szó, végül kompenzálták az utast. 

O.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2017.02.23. 10:48:45

Ja, egyébként email nem bizonyító erejű. Slussz.

sarostehen 2017.02.23. 10:51:54

Komolyan.. a Wizzair alapja lehetne egy "Hogyan szopassuk az embereket 1000 módon" c. könyvnek. És nem is nagyon kéne más cégeknél körbenézni.

Cycmen 2017.02.23. 11:10:15

Akarata ellenére 7000 forintért beléptették egy vadásztársaságba.
Szopni jársz ide vagy repülni?

Cycmen 2017.02.23. 11:10:15

Akarata ellenére 7000 forintért beléptették egy vadásztársaságba.
Szopni jársz ide vagy repülni?

Cycmen 2017.02.23. 11:11:38

Elég lett volna egyszer is, annyira nem jó komment!

Tehetséges ugandai buzi 2017.02.23. 11:12:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hogy lenne már KOMOLY cég, amikor a neve is az, hogy VICC-AIR?

:-D

bendeguz1000 2017.02.23. 11:15:19

Fizeteskor nem tunt fel a 7 ezres tetel? A wizz jegyarainal (altalaban) azert az jelentos osszeg tud lenni. Illetve, ha nem akkor vontak le, akkor jogosulatlanul terheltek meg a kartyad, az talan buncselekmeny.

bendeguz1000 2017.02.23. 11:43:21

@The Crazy One 5tös: Igen, mondjuk csodalkoztam is, hogy eddig vartak vele. Pedig mar kezdtem magamban bunbanatot tartani :D

FDToth 2017.02.23. 12:02:01

a wizzair nem komlyn, tpikus magyar szar cég... utazz mással, kicsit dárgábban. ennyi.

kolololo 2017.02.23. 12:44:51

@portable étek: Mostanság te vagy itt az ügyeletes szellemi fogyatékos? Tudom, hogy a semmirevaló életedet fel kell dobni valamivel, de itt a témához is lehetne böfögnöd valamit!
Ne fáradj a válasszal, csukom be az oldalt és újabb pár hónapig ide sem nézek...
Hilda, itt már csak ilyen elmeroggyantak kommentelnek? Igen csak ráférne az oldalra egy moderátor, mert már nagyon gáz, amit ezek a beltenyésztettek művelnek. Mondjuk ilyen volt már évekkel ezelőtt is...

borso 2017.02.23. 12:52:36

Most komolyan televan minden a wiccair pofátlannál pofátlanabb lehúzásaival. Ha nem is magyar de valamilyen ország fogsztóvédelmi szervéhez csak tartozik. Mikor basznak ki végre rájuk mondjuk egy 10 millió jurós bírságot? Pld azért mert emelt díjas számon szopatnak 20 percet. Mondjon valaki még egy ügyfélszolgálatot amit 1 horror áron lehet hívni 2 ha el is költöttél pár ezrest a telefonra inkompetens megoldásképtelen faszok válaszolnak a semmire 3 nem köteles és nem is kezeli a fogyasztói panaszokat.
Vagy ez is egy tipikus fideszes cég bejegyezve a kajmán szigeteken?

vizsla_barat 2017.02.23. 13:11:25

Ezért használunk hitelkártyát. Charge back és kész. Mármint fejlettebb országokban.

napinapinapi 2017.02.23. 13:48:03

@vizsla_barat:
Persze,nyilvan nem rohognek ki a banknal, ha kozlod,hogy ugyan elvittek,es vissza is hoztak,de van egy hetezer forintos vitad,es szeretnel chargebacket.

Tehetséges ugandai buzi 2017.02.23. 13:52:37

@napinapinapi: Nyilván, mivel az a kérdéses hét ropi az nem az elvitel és visszahozatal ára. Az a kérdéses hét ropi a jegyáron felül lett levonva.

vizsla_barat 2017.02.23. 14:04:58

@napinapinapi: számtalanszor kaptam vissza a pincérek pofátlansága után a borravalót így. Most épp a Comcast tol jött vissza 20 dollár mert volt pofajuk a modem bérletet kiszamlazni.

bendeguz1000 2017.02.23. 14:18:37

@borso: Valoszinuleg azzal, hogy egyaltalan tartanak ugyfelszolgalatot teljesitik a jogi kotelezettseguket, mert a Ryanair is igy mukodik sajnos. Elobb-utobb majd mas is "raharap" a modellre es egy bolti reklamaciot is csak fizetosen lehet majd megoldani.

Tehetséges ugandai buzi 2017.02.23. 14:22:28

Hm. Hét komment megint fényt kapott...

Hun Endorfin 2017.02.23. 14:44:01

EU-zni , mikor a wizz is kb addig ismerte míg a Malévre rázavarta..

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.02.23. 14:44:51

hoppá, kommenthigiénés napot tartunk :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 15:10:46

@The Crazy One 5tös: Igen, irtott HH rendesen.

Ez előtt a palacsintásból hármat. Különben nyugi volt ebben a hónapban. Mondjuk poszt se volt túl sok, ahonnan irtani lehetne.

Szartranszplantáció 2017.02.24. 14:54:30

@kolololo: gyáva, ostoba majom. Pont releváns voltam és választ vártam.