Trehány cipész, nemtörődöm eladó. Remek páros.
Kedves Homár!
2017. április 7-én, a Dunakeszi Buy-Way-ben található Reno üzletben vásároltunk egy S.Oliver női cipőt. Az egyikről hiányzott egy "cipőfűző karika". Mivel a megfelelő méretből nem volt másik darab raktáron, Kedves Eladó felajánlotta, hogy elküldi megjavíttatni. Elfogadtuk, kifizettük a cipőt.
A mai napon értesítés után elment feleségem a cipőért és azzal kellett szembesülnie, hogy a cipőn lévő ezüst színű karikák mellé sikerült egy arany színűt raknia Cipésznek.
Feleségem kérte Kedves Eladót, hogy legyen szíves visszaküldeni Cipésznek, nézze már meg rendesen mit csinált, merthát mégiscsak egy új cipőről lévén szó, rendesen meg kéne csinálni, ha már kifizettük (nyilván cipészt ez nem hatja meg). De Kedves Eladó nem küldi vissza, Cipész nem fogja kicserélni úgyse a karikát, hisz a munka el van végezve. És különben is miért zavarja, úgysem látszik. Kedves Üzletvezető ezen tényt megerősíti, nem tudnak segíteni, így útjaik elválnak.
Van ezeknek agyuk?
Azért ha a vásárláskor közölte volna Kedves Eladó, nem biztos, hogy sikerül belerakni egy ezüst színű karikát, lehet, hogy saját költségünkön magunknak meg tudtuk volna oldani ezt az óriási problémát.
Ezután el tudom képzelni, hogy a garanciális problémákat hogy kezelik. Azt kéne már végre felfogni, hogy nem a vásárló van az eladóért/szolgáltatóért.
Terézágyú 2017.04.21. 11:04:16
"nyilván cipészt ez nem hatja meg" stb.
Szeretettel küldök a szegény megkeseredett pószternek egy csomó névelőt:
a a a a a a a a a a a
Használja őket egészséggel.
Ja, egyébként egy boltban A pószter eleve javított cipőt vesz?... Hát, ű tuggya... Ha ennyire különleges cipő, hogy még így is kellett...
Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.04.21. 11:04:42
Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.04.21. 11:06:49
The Good Boy 2017.04.21. 11:07:09
úgyhogy, Hölgyeim és Uraim! Szabad a pálya!
Terézágyú 2017.04.21. 11:07:48
Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.04.21. 11:08:43
The Good Boy 2017.04.21. 11:09:32
Mennyire kell egy ilyennek olcsónak lenni? 10% elég volt a kedvezményből, vagy itt 70-80% is befigyelt, ha a poszt-toló akár maga is cipészhez vitte volna?
Terézágyú 2017.04.21. 11:09:45
"Cipő vissza, pénz vissza"
De annyira kellett ez a cipő a pószternek, hogy szerintem ebbe nem is mennének bele...
CID.. 2017.04.21. 11:10:07
Terézágyú 2017.04.21. 11:14:12
Hát, ha x0000 forintos cipőről van szó, és a pószter eleve ismer egy cipészt, aki 500 forinért berakja azt a karikát - akkor lehet, hogy eleve ezt kellett volna csinálni...
Leadfoot 2017.04.21. 11:25:03
Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.04.21. 11:39:18
Lehet, hogy azért nem kommentelt még, mert osszeszarta magat a rohogestol es fertotleniti a csempet...
Cycmen 2017.04.21. 12:03:47
fakkjú 2017.04.21. 12:10:48
Évek óta olvasom ezt,de semmi változás.
Ezek szerint mégis...
térdelj csak elém nyugodtan... 2017.04.21. 12:11:23
MIÉRT??? Nagyon irigylem a posztert ilyen problémákért, nyúljon meg a nyakad pasztmek...
térdelj csak elém nyugodtan... 2017.04.21. 12:13:24
Terézágyú 2017.04.21. 12:14:02
"Azt kéne már végre felfogni, hogy nem a vásárló van az eladóért/szolgáltatóért."
A vásárló és a szolgáltató is egy ember. Minden ilyen esetben egy ember viszonyul egy másik emberhez.
Vajon a vásárló, amikor dolgozik, és ő a "szolgáltató", akkor mennyire van a másikért...?
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.21. 12:15:36
blog.xfree.hu/myblog.tvn?SID=&from=10&pid=&pev=2015&pho=06&pnap=&kat=1645&searchkey=&hol=&n=lenke1964
fakkjú 2017.04.21. 12:41:09
Terézágyú 2017.04.21. 13:22:56
Nos, azért ez nem trehányság szerintem, szimplán csak nem volt a cipésznek pont olyan színű karikája... nyilván ilyenkor vissza kéne írnia a boltnak, hogy "nincs pont ilyen színű, jó lesz arany is?" - amire a bolt visszaírta volna, hogy "nem tudom, megkérdezem a vevőt" - a vevő meg éppen nem elérhető stb. stb.
rarabel 2017.04.21. 13:29:33
ELKÉPESZTŐ, hogy mik nem kerülnek vanásra.
The Good Boy 2017.04.21. 13:58:41
Csak óvatosan!
Nem ér halmozni az élvezeteket!
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.04.21. 14:42:35
KaTe 2017.04.21. 15:10:49
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.04.21. 16:19:31
Felmerül megannyi fontosch kérdés
1) ma elment, ezt értem. De ez értesítésfüggő? Tehát, ha ma nem kap értesítést, nem megy el? (azért ez a férj képességeiről elárul valamit)
2) csak értesítés után megy el?
3) ha holnap is kap értesítést, akkor holnap is elmegy?
4) ha a postás házhoz szállítja az értesítést?
...
torma99 2017.04.21. 20:40:51
Hibás cipőt veszel. Kifizeted, majd aztán ők elküldik cipészhez? Heee? Nem ért volna rá utána kifizetned, ha már javították?
Sam Crow 2017.04.23. 15:46:20
napinapinapi 2017.04.24. 08:42:20
Szerintem a szegedi csillagban nincs annyi rosszindulatu szemet,mint itt.
napinapinapi 2017.04.24. 08:54:38
A cipobolt bevallalta egy apro,jelentektelen esztetikai hiba krorigalast.
A munka igenytelen,ok szettarjak a kezuket.
ENNYI.
Hogy a vevo miert,mennyiert vette meg,az nem tartozik a temahoz.
Persze ha a hetkoznapi eletben mindenki megtapos,senki nem figyel rad,szarba vesznek,akkor nyugodtan olts le minden levelirot a homar kommentekben.
Ennyi sikerelmeny neked is jar az eletben.
joska61 2017.04.24. 09:36:41
További magyar hang 2017.04.26. 11:45:49
Hajnal Anyácska 2017.11.12. 01:08:56
Hajnal Anyácska 2017.11.12. 01:10:28
"Van mar ra utemterv,hogy mikor lesznek vegleg eltavolitva a 10 bol 9 esetben a karosultat ekezo agyhalottak ?
Szerintem a szegedi csillagban nincs annyi rosszindulatu szemet,mint itt."
+1000
száz százalékig egyetértek. iszonyat sok a troll.