Tékozló Homár

Privilégium Erste módra

2017.06.19. 14:34 | Homár Hilda | 67 komment

 

Azannya! Az Erste aztán tudja, mi kell ahhoz, hogy az ügyfelek kiváltságosnak érezzék magukat! Lényegretörő és - szándékán kívül, de - nagyon hasznos tippek-trükkök poszt a bank Privilégium L számlájáról.

Kedves Homár!

Nyitottam 2017.05.16-án egy Erste Prviligéium L számlát, mely teljesen ingyenes abban az esetben, ha
legalább 150.000 Ft jóváírás érkezik az adott hónapban.

Nekem érkezett is egy ennél nagyobb összeg 17-én, azaz 1 nappal a számla nyitása után. 

Ezek után, tegnap azaz 31-én a bank 900 Ft utalási költséget terhelt a számlámra.

Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol 30 perc alatt sikerült kideríteni, hogy azért terhelték az összeget, mert az ÁSZF szerint, adott hó 15-ig be kell érkeznie a jóváírásnak.

Megkérdeztem, hogy ha 16-án nyitották a számlát akkor ezt mégis, hogyan kellett volna megoldanom, mire az volt a válasz, hogy nem kellett volna használni a számlát!!!

Ezek szerint, tényleg ingyenes a számlacsomag, csak ne használd megnyitás után.

Természetesen panaszt teszek és az MNB-hez fogok fordulni, mert egyrészt ez szerintem
tisztességtelen, másrészt pedig a fiókban nemcsak, hogy nem hívták fel erre a figyelmemet, hanem amikor megkérdeztem, hogy rendben lesz e ha holnap megjön a jóváírás, a válasz igen volt...

Üdv,

Nagy Attila

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Manyecska 2017.06.19. 14:39:14

Ez erősen a pofátlanság határát súrolja nem a bank van a kedves ügyfélért??
Ja, nem .., bocsánat:(

Darth Revan 2017.06.19. 14:51:46

"amikor megkérdeztem, hogy rendben lesz e ha holnap megjön a jóváírás, a válasz igen volt..."

Az utalás rendben is volt

Permetező 2017.06.19. 14:58:56

Tipikus apróbetűs csapda...

aptohu 2017.06.19. 15:03:16

Attila! Még mielőtt rohansz az MNB-hez, valami nem kóser a történetben.
Ahhoz, hogy ingyenes legyen a csomag, 150 ezer jóváírásnak kell érkeznie maximum 2 részletben, DE!!!!! hónap 15. és a következő hónap 14-e között.
Tehát ha 16-án nyitottál számlát, a kutyát nem érdekli, hogy abban a hónapban 15-éig mi történt. Egyébként elméletileg semmi, hiszen nem is voltál velük kapcsolatban.
Szóval Attila, halljuk a teljes sztorit.

kamushamus 2017.06.19. 15:13:02

900-Ft? Mégis mit gondolsz, az MNB milyen bírságot fog kiszabni?
Hjaa, hogy sok ember-sok számlanyitás-sok kilencszáz? :D

Permetező 2017.06.19. 15:14:57

@kamushamus: 900Ft-al való visszaélés esete áll fent, az ilyen a bíróság 20 évnyi román szokással bünteti

.Manyecska 2017.06.19. 15:16:05

Szerintem a zügyintéző volt zárlatos. Vagy a pólyája..
ez hülyeség..

aptohu 2017.06.19. 15:31:05

De hogy még egyértelműbb legyek, úgy látom, szükség van rá.
Ha 17-én jött ennyi pénz a számládra, akkor abban a "hónapban" (hónap 15-e és következő hónap 14-e) te már teljesítetted hazafias kötelességedet, mehet az ingyen buli.
De vigyázz Attila! Csak az a jó, ha a netbankodnál azt látod, hogy JÓVÁÍRÁS!
Más nem játszik: pénztári befizetés, bejövő átutalás stb.
Az ügyfélszolgálatos vagy nem volt szolgálata csúcsán, vagy nem fejtetted ki kérdésedben a pontosságot.
És mivel kurvára segítő kedvemben vagyok, a 900 Ft más lesz, hiszen hónap végén nem tudhatják, hogy a következő hónap 14-éig esetleg nem-e teljesíted-e a 150 ezres feltételt.

Terézágyú 2017.06.19. 15:33:30

@aptohu:
"Csak az a jó, ha a netbankodnál azt látod, hogy JÓVÁÍRÁS!"

Magyarul munkabér?

aptohu 2017.06.19. 15:39:05

@Terézágyú: Nem. Utal valaki neked.
Pl. a bejövő átutalás nem jó. Ez jellemzően akkor van, ha devizát küldenek neked, amit a bank átvált forintra. Pénztári befizetés szintén nem jó.
A varázsszó: JÓVÁÍRÁS. Egyébként ez a varázsszó szerepel a szerződésben is.

Terézágyú 2017.06.19. 15:40:40

@aptohu:
"Nem. Utal valaki neked.
Pl. a bejövő átutalás nem jó."

????? Most akkor valaki utaljon, de ne "bejövő" legyen??? :)

aptohu 2017.06.19. 15:44:20

@Terézágyú: "Pl. a bejövő átutalás nem jó. Ez jellemzően akkor van, ha devizát küldenek neked, amit a bank átvált forintra."
Ha devizát küldenek neked, akkor a bank azt bejövő átutalásnak könyveli.
Ha belföldi számláról utal valaki neked forintot, az jóváírás.

Terézágyú 2017.06.19. 15:45:27

@aptohu:
"Ha belföldi számláról utal valaki neked forintot, az jóváírás."

Ah. köszi.
És meglévő számlát is át lehet alakítani ilyen Pervigíliummá (sic :) ?

aptohu 2017.06.19. 15:47:47

@Terézágyú: Nem. Ha jól emlékszem, 3 hónapon belül nem lehet számlád az Ersténél.

aptohu 2017.06.19. 15:50:56

Egyébként nem rossz.
Az L-ben egy megkötés van: jöjjön min. 150 ezer jóváírás a számládra. Ha ilyen király vagy, akkor ingyenes a következő hónapban bármennyi utalás belföldre, ingyenes kp felvétel, első évben ingyenes a kártya, meg ilyesmik.
Bocs egy pillanatra, csöngettek.
A postás volt, hozott egy szép kerek bónuszt az Erstétől.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.06.19. 15:50:57

@aptohu: a jóváírás az azt jelenti, hogy pénz jön a számládra és pont. Hogy milyen módon, az mindegy, az ERSTE sem köt ki semmi egyéb feltételt.

aptohu 2017.06.19. 15:55:48

@onlajnok: a szerződésben az a varázsszó szerepel, hogy jóváírás. Ha megnézem a netbankomat, van ott jóváírás, bejövő átutalás, kp befizetés forint. Nekem úgy tűnik, hogy e három nagy halmazból csak az egyik fedi le a jóváírás meghatározást.
Még nem kellett kipróbálnom, hogy a pénztári befizetést elfogadják-e (egyébként hivatalosan nem).

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.06.19. 16:01:31

@aptohu: én ezt értem, de ugye a számla szempontjából 2 fajta tranzakció van: jóváírás és terhelés. Az egyik a pozitív előjelű a másik a negatív. Ha ezt az egyszeri user elolvassa, akkor azt gondolná, hogy mindenféle jóváírás megfelelő. Ha mégsem így van, akkor nem éppen kielégítő a tájékoztatás. OTP-nél pl konkrétan oda van írva, hogy x összegű jövedelemnek kell érkezni és csak a munkabér megjegyzésű jóváírásokat fogadják el.

aptohu 2017.06.19. 16:16:01

@onlajnok: szerintem az Ersténél is körül van határolva, mi az a jóváírás. Nem fogom most megkeresni.
Én az egyszerű agyammal úgy vagyok, hogy a jóváírás az az, ami a netbankon jóváírásként szerepel.
Egyébként a pénztári befizetést konkrétan megkérdeztem, és az nem jó.

aptohu 2017.06.19. 16:17:34

De azért Attila teljes történetére kíváncsi lennék.

gkc 2017.06.19. 17:43:46

Én hasonlóan jártam, csak akkor még szupernullának hívták a számlát. A nyitáskor kiderült, hogy rögtön ráterhelnek egyhavi számlavezetési díjat, merthogy még nem történt meg rá a 150 000-es utalás. Kérdem, hogy ezt majd jóváírják-e, ha megjön. Nem. Mondom ez milyen pofátlanság már. Még senki sem problémázott ezen, mondja az ügyintéző. Csak nem szóltak, de nyilván ugyanezt gondolták, mondtam én, és ennyiben maradtunk. A pitiánerség netovábbja.

Bendeguz.. 2017.06.19. 18:01:03

Nezd mar, a nyomorult kitiltott valamiert :)

Bendeguz.. 2017.06.19. 18:02:47

Minden befizetes, akar kp, akar atutalas jovairas, ezert jelenik meg a bankszamladon.

aptohu 2017.06.19. 20:38:48

@Bendeguz..: Tényleg csak azért, hogy megelőzzem a következő rinyálós Homár posztot.
Idézet a Hirdetményből (2 perc Google, kezdőknek 3): "A Bank a Magyarország határain belüli székhelyű, Erste Bankon kívüli pénzforgalmi szolgáltatótól/banktól (belföldről) vagy az Erste Bankon belülről, de nem saját, hanem idegen forintfizetési számláról, forint lakossági bankszámlára és forint pénznemben utalt jóváírást fogadja el az emelt szint feltétel teljesítéseként."

Jack__Bauer 2017.06.19. 21:30:39

Pont ugyanez tortent velem is: szamlat megnyitottam, ugyintezo teves infot adott meg (ha masnap beerkezik a 150e, akkor mar abban a honapban teljesitem a felteteleket), majd egy kp. felvet es egy utalas kapcsan keletkezett tranzakcios koltseget beterheltek. Uf.szolgalatnal bejelentettem, meltanyossagbol jovairtak.
Persze lehet izmozni MNB-vel, de nincs sok ertelme, mert az ugyintezo szobeli tajekoztatasa (ami egyebkent is eleg nehezen bizonyithato) nem irja felul az Aszf-et, ahol meg egyertelmuen le vannak irva a feltetelek.

Bendeguz.. 2017.06.19. 22:16:31

@aptohu: A bank, az ajanlott csomagkedvezmenyhez ezt fogadja el, de ettol meg egy kp befizetes is jovairas.

FDToth 2017.06.19. 22:18:46

Ohh hat ennel pl cig eletbiztositas sokkal jobb: jon az ertesito h az evi rendszeres dijat pl 11.20-ig be kell fizetni. Gondoltam nem varok 20-aig, elutalom elobb, kb 7-8 nappal. Na decemberben jott ertesito h fizessek meg x ft-t. Merthogy ha elobb utalod el, akkor esetikent kezelik, automatikusan befeketetik a megadott erkezesi idoig (11.20) es ha epp negativ, akkor fizetned kell addig, amig el nem ered a rendszeres dij osszeget.
Szoval kiegeszitettem, de amig jovairtak 1-2 munkanap alatt, a befektetes ismet csokkent, megint fizetni kellett.
Es aszf szerint ne fizess elobb, mint a hatarido, hanem pont akkor...
Ez is ok mnb szerint..

aptohu 2017.06.19. 22:28:38

@Bendeguz..: csak most nem erről volt nagyba szó.

Bendeguz.. 2017.06.19. 22:30:22

@aptohu: Megertem, ha mar nem emlekszel arra mit irtal korabban. Olvass vissza, az segit.

Bendeguz.. 2017.06.19. 22:32:18

@FDToth: Es ha pozitiv akkor azt visszafizetik, vagy ugy csinaljak, hogy mindig negativ legyen befizetes idejen?

nem várt fordulat 2017.06.19. 22:42:47

Ebben az a geciség, hogy mindegy mit mond a banki alkalmazott. Annak nincs írásos nyoma.

Ha én legközelebb ilyen helyzetbe kerülök, jegyzőkönyvet fogok felvetetetni, hogy írásba adja oda.

FDToth 2017.06.19. 22:47:04

@Bendeguz..: ha pozitiv, akkor az tuti h elerte a rendszeres dijat, nem kell befizetni semmit sem.
Egyik kollegamnak meg 10% plussza volt hataridore, igy teljesitette az adott datumkor a minimalis rendszeres dijat.
Tudjuk, befektetes lehet negativ es pozitiv is, de az h ha elobb fizeted, akkor szivhatsz, az durva.
Tehat azt sem garantaljak h ha aznap fizetsz (marmint hataridokor), es mire atvezetik a rendszeres dijakhoz, nem veszit az ertekebol...

aptohu 2017.06.19. 22:51:47

@nem várt fordulat: nem fogsz kapni semmit egy ügyintézőtől. Legfeljebb előkotorja az ÁSZF-et és abban próbálja megkeresni.

Rwindx 2017.06.19. 23:02:58

Szerintem minden banknak van ilyen számlája, esetleg kevesebb átbaszással, az Erste jelenleg amúgy is jelenleg a legszemetebb bank, szóval a számla megszűntet, egy fokkal normálisabb banknál pedig megnyit.

aptohu 2017.06.19. 23:05:53

@Rwindx: mi is volt itt az atbaszas?

VT Man 2017.06.19. 23:10:52

@aptohu:
"A Bank a Magyarország határain belüli székhelyű, Erste Bankon kívüli pénzforgalmi szolgáltatótól/banktól (belföldről) vagy az Erste Bankon belülről, de nem saját, hanem idegen forintfizetési számláról, forint lakossági bankszámlára és forint pénznemben utalt jóváírást fogadja el az emelt szint feltétel teljesítéseként."

Akkor a Transferwise jó a külföldrõl utalásokra, teljesíti a feltételt.

fifibá55 2017.06.19. 23:12:53

A posztoló feltehetőleg tisztában volt a számla sajátosságaival, hiszen ez közvetlenül nem is nyitható, csak közvetítő partneren keresztül, aki elmagyarázta neki a számla sajátosságait és a kedvezmények feltételeit. Ennek fényében súlytalan, hogy ő mit hitt, mert az ÁSZF egyértelműen fogalmaz. Azzal, hogy 16-án megfelelő jóváírás érkezett a számlájára, jogosulttá vált arra, hogy a következő hónapban az adott típusú számla minden kedvezményét igénybe vegye. Az e tört havi számlavezetési díjat meg kell fizetnie, ahogy azt a szerződésben vállalta.

Kondom Keselyű 2017.06.20. 06:52:49

@fifibá55:
akkor at kell irni az aszfet, mert ez egy igy nagyon jo reklam a konkurencianak.

En kotottem egy berleti szerzodest huszonhetediken, az elso szamla a kovetkezo honap elsejetol szolt.
Beleirhatta volna a szerzodesbe, hogy minden megkezdett honapot ki kell fizetni, es kiallit a 3 napra egy teljes havit, de
tisztaban volt vele a berbeado, hogy az elso benyomasok a legfontosabbak.
Az Erste ninincs tisztaban vele.

Kondom Keselyű 2017.06.20. 06:53:57

Egyebkent voltam Erstes es az osszes ilyen velemenyes esetben jovairjak a koltsegeket,ha panaszt teszel telefonon,irasban,vagy szemelyesen.

jjoey 2017.06.20. 07:32:56

Nem olvastad a Citi sztorit, hogy is működik az Erste ? Hiba volt számlát nyitni. OTP szint, csak osztrák színekben.

Nouby 2017.06.20. 08:12:28

@jjoey: Akkor melyik pénzintézet zsebébe rakjam azt a marok szart amit fizetésként kapok?

fifibá55 2017.06.20. 08:22:10

@Kondom Keselyű: Az, hogy milyen szerződéses feltételeket kínál, egyedül a szerződést kínáló fél, jelen esetben a bank dolga. Ha a feltételek a másik oldalnak megfelelnek, létrejöhet a szerződés, ha nem felelnek meg, akkor vagy előre megpróbál jobb feltételeket kialkudni, vagy nem szerződik. Világos és egyértelmű feltételek esetén - itt ez a helyzet - lehet sírni, de mivel sem megtévesztés, sem tévedésben tartás nem történt, nincs mit korrigálni. Ha a posztoló úgy érzi, hátrányosan érinti a dolog, nyugodtan keressen más, megfelelőbb pénzintézetet, ma már eléggé leegyszerűsödött a váltás.

Kondom Keselyű 2017.06.20. 08:36:05

@fifibá55: tehat parszaz forint miatt inkabb veszitse el az ugyfelet az Erste ? te aztan zsenialis uzleti erzekkel birsz. gondolom,vezeto,vagy vallalkozo vagy.

piroshangszóró 2017.06.20. 09:33:02

Nekem is ilyen számlám van. Én hónap elején nyitottam, még fizu előtt. A számlavezetés a nyitás hónapjában (is) ingyenes, nem kell arányaiban sem kifizetni tört hóra, ahogy az írva is vagyon:
"(5) Az Erste Privilégium bankszámlanyitás hónapjában a Bank, a kedvezményes számlavezetési díjat számítja fel."
Viszont mikor megnyitottad, azelőtt nem volt ilyen számlád, így előző hónapban nyilván nem teljesíthetted az emelt szint feltételeit: ("Emelt szint feltétele, hogy a vizsgált időszakban (tárgyhót megelőző hónap 15-től a tárgyhó 14-ig) legalább...), így a tranzakciókért abban a hónapban fizetned kell. Nincs feketén-fehéren leírva, hogy abban a hónapban még nem ingyenesek a tranzakciók, csak így indirekten, a fenti idézett szöveg alapján van megfogalmazva, de ennyit sajnos minden bank trükközik.

Még mielőtt az "ingyenes" SMS szolgáltatlás is csőbe húz valakit: maga az SMS szolgáltatás havi díja valóban ingyenes, de az sms-ekért fizetned kell, darabonként 16 Ft-ot.

Terézágyú 2017.06.20. 09:51:25

@piroshangszóró:
"Még mielőtt az "ingyenes" SMS szolgáltatlás is csőbe húz valakit: maga az SMS szolgáltatás havi díja valóban ingyenes, de az sms-ekért fizetned kell, darabonként 16 Ft-ot."

:)))))))))))))))))))))))))

piroshangszóró 2017.06.20. 10:04:11

No meg még valami, javaslom mindenki vegye fel emlékeztetőnek az alábbi dátumok egyikét, ugyanis ezután a Standard számlára raknak át, aminek csak a számlavezetési díja havi 2.500 Ft, nem beszélve az egyéb költségekről :)

Ha 2016.01.01 előtt nyitottad a számlát, akkor 2018.03.02-t, ha ezután nyitottad, akkor 2019.03.02-t (illetve nyilván előbbi dátumokat egy-két héttel, hogy legyen időd bezárni a számlát e dátum(ok) előtt).

Írják, hogy küldenek értesítést az új díjakról, mielőtt átraknak a másik csomagba, de nyilván majd ott is megy a trükközés (későn értesítenek, meg biztos leírják, hogy most aztán neked semmi teendőd nincs, automatikusan átkerülsz a másikba, minden csúcsszuper továbbra is, a horrordíjak meg valahol eldugva az értesítőben a lap szélén lesznek :D)

nyúúlacska 2017.06.20. 10:12:28

Erste? Lúzer aki ott nyit számlát.

vénkujon 2017.06.20. 10:41:17

bármely bankreklámnál belebaszom a tévébe a hamutálat. ahogy gügyögnek bazdmeg. a válságos átbaszások után először jöttek a rajzfilmes megoldások, mintegy letérdelve gyermeki énünkhöz, aztán a bizalomépítés bazz. mostanában a saját nyomorult pénztárosaikat rángatják maguk elé-egy vérből valók vagyunk, ja! meg az álmaink bazdmeg.

_parmenion_ 2017.06.20. 10:44:09

@gkc: @Jack__Bauer: Dettó. 2013 február elején, de már fizetésnap után váltottam Szupernullára. Hónap végén 1490 Ft beterhel, reklamáció, magyarázkodás, jóváírás. Úgy látszik, azóta sem sikerült megugraniuk, hogy az első hónapot nem ér vizsgálni, ha közben tört hónapként tekint rá.

Másik meg, hogy írják az okosok, hogy a bank feltételei világosan le vannak írva az ASZF-ben. Ez egyrészt önmagában nem igaz, hiszen senki nem látott még világosan megfogalmazott ASZF-et. Másrészt egy szerződés lényeges feltételét nem "dughatja el" egyedileg meg nem tárgyalt részbe és az nem vitás, hogy a számla költsége lényeges feltétel. Ezért van csillaggal, apró betűvel kiírva a feltétel a reklámban.

.Manyecska 2017.06.20. 12:07:23

@vénkujon: Te mióta dohányzol és megjelent-e a bankszámládon már?

Nemzeti Dohányos 2017.06.20. 13:08:56

Ez úgy megy náluk, hogy 15-től 15-ig vizsgálják a beérkező utalásokat, mert van, ahol már hó végén utalják a fizetést, van, ahol csak tizedike körül. Szóval ez a megoldás alapvetően korrekt, hogy ne csússzon ki az ember a munkáltató szeszélye miatt. Ami nem annyira intuitív, hogy ha május 16-án jön pénz, akkor az a júniusi számlavezetést nullázza ki. Erre volt megoldás annak idején egy másik számlacsomagnál, hogy első három hónap alapból ingyenes.

zooDoo 2017.06.20. 14:04:54

@vénkujon: INGYENES BANKSZÁMLA**

** nem az.

judy7 2017.06.20. 14:25:11

ó,az az áldott Erste.... órákat lehetne róla mesélni..

Két éve személyi kölcsönt kell felvennie a naív ügyfélnek. Mivel a számlája az Ersténél van, és nem akarja átvinni máshova, ezért bemegy a legközelebbi bankfiókba. Kiskisasszony örömmel közli, hogy nagy mázlija van: mivel a munkabére az erstés számlájára megy, kaphat ám kamatkedvezményt is. Nagy öröm és boldogság, papírok kitöltése, aláírása. Aztán 2 nap múlva bankos kisasszony telefonál, hogy naív ügyfél ugyan ugorjon már be, valamit elfelejtett aláíratni.
Aláíráspótlás hipphopp megtörténik, hölgyike mintegy mellékesen odaveti, sajnos a kamatkedvezményt el lehet felejteni, mivel naív ügyfél számlájára egy magyar nagyvállalattól havonta érkező összeg nem minősül munkabérnek. Naív ügyfél visszakérdez, hogy ugyanmár mi más is lehetne? Nyilván nem életszerű, hogy nagyvállalatok örökbe fogadnak naív ügyfeleket és jó atyaként havi zsebpénzt folyósítanak számukra.. De nem és nem: a pénz bár munkabérnek tűnik, mégsem az, mert az utalási megjegyzésben nem áll ott fehéren-feketén a munkabér szócska. És a felajánlott munkaszerződés bemutatása sem hidalná át a problémát, mert csak.
Naív ügyfél nem boldog, de se ideje, se idege... csak pár százalék, áááhhhh...

Naív ügyfél következő év legelején ismét felkeresi a bankfiókját, élne a díjmentes előtörlesztés lehetőségével.. Szimpatikus ügyintéző kedves, készséges, 3 hét alatt jóváíródik az összeg, törlesztő részlet úgy csökken majd, hogy naív ügyfél szeme nem is tudja majd követni, ígéri. Két hónap múlva naív ügyfél elkezd szentségelni meg telefonálgatni a magasságos bank magasságos ügyfélszolgálatához: árulja már el valaki, mikor szándékoznak megcsinálni a 6 jegyű szám beír/enter lenyom bonyolult műveletét a magasságos bank fantasztikus rendszerében. Igazából nem is azonnali elintézést szeretne, csak információt, amit nem kap meg, az elért ügyintézők főleg vállat vonogatnak. De azért a telefonok nem hiábavalók, még egy-két hét és megtörténik a csoda: jóváíródik az előtörlesztett összeg.
A történetnek még nincs vége, naív ügyfél még sok szépre számít szórakoztató bankjától.

vénkujon 2017.06.20. 16:02:23

nem pezseg itt a kommentelők között egyetlen egy banki közép-felsővezető sem? olyan jó lenne beszélgetni vele. biztos meg tudna győzni egy csomó szupi dologról, hogy menjek bankolni, meg számlát nyitni. annyira ki vagyok már rá éhezve arra, hogy felüdülés legyen hosszúborítékot kapni, meg menni hétfőnként a gyönyörő üvegpalotákba, ahol értem surrognak alóvészámláló berendezések.
@stakeholder Manyecs: nem tudom. régóta. de hogy jelenne ez meg a bankszámlámon? vajh csak nem úgy, hogy eldohányolom a fasza kis megtakarításaimat?

vénkujon 2017.06.20. 16:07:55

@zooDoo: a dunsztosüveg ingyenes:)

.Manyecska 2017.06.20. 19:27:17

@vénkujon: csak nem rémlett.:D:P hát nem akarok off lenni , de szerintem ez most nem vadászposzt.

Viszont egy ÁPDÉT-ra kíváncsi lennék kedves Hilda!:) Tutkeráj hogy "egyedi hiba"/liba/ történt itt is...

Jack__Bauer 2017.06.20. 23:23:45

@_parmenion_: mindennel együtt, szerintem jelenleg ez a piacon elérhető legjobb számla. Korlátlan ingyen kp felvét, korlátlan ingyenes utalás. Smst nem kell kérni. Ha családtagnak is nyitsz egy ugyanilyet, akkor akár az ingyenesség feltételéül szabott 150 000 forint jóváírást egy oda-vissza utalással is tudjátok teljesíteni. Raiffeisen premium goldrol valtottam erre, nem bántam meg.

tlantos 2017.06.21. 00:25:28

Alapjaban veve az elvrol van szo. (nekem is ilyen szamlam van, csak en ki vagyok kepezve az ilyen trukkokre, igy nem setalok bele)
Nagyon mashol volt egy szamlam. Mar nem volt ra szukseg (nem akartam szamlavezetesi dijat fizetni a semmire). A havidij a honap utolso napjan esedekes. 28-an zaras elott bementem, felmondtam a szamlat. 29-en a szamla megszunt. Es arra a honapra nem kertek a havidijat. Igy is lehet, es akkor az ugyfel kifejezetten jol erzi magat.

Terézágyú 2017.06.21. 10:13:56

@Jack__Bauer:
"Ha családtagnak is nyitsz egy ugyanilyet, akkor akár az ingyenesség feltételéül szabott 150 000 forint jóváírást egy oda-vissza utalással is tudjátok teljesíteni. "

Ugyanazt a 150e forintot utalgatjátok egymásnak állandóan????

vprof 2017.06.21. 14:23:17

@aptohu: Idézet a hirdetményből: "tárgyhót megelőző hónap 15-től a tárgyhó 14-ig".

Tehát rosszul tudod.

Mellesleg nem köpködni kell a posternek, hanem írni a banknak neten egy két soros panaszt, és jóvá fogják írni.

vprof 2017.06.23. 13:12:47

@laptop szerviz: Ez jogos, de a szabály az szabály. Én pl. örülök ennek, mert a munkahelyemen rendszeres, hogy a decemberi fizut még december végén elutalják, így januárra elfogadja a bank. Amikor én nyitottam a számlát, 14-én délután, az ügyintéző nekem is azt mondta, ebből természetesen nem származhat hátrányom. Persze ezekre én már régóta nem adok, és inkább még ott ráutaltam a 150ezret telóról.
süti beállítások módosítása