Tékozló Homár

Jár kártérítés, ha rossz címre viszi és kézbesíti a csomagot a GLS?

2017.07.06. 14:22 | Homár Hilda | komment

shutterstock_388075414.jpg

Fogadnál arra, hogy senki nem  hajlandó fizetni egy olyan csomag átvételéért, amit nem ő rendelt meg? Akkor jól el is buknád! Mert az élet tényleg nagyobb sztorigyártó, mint  Tolkien és George R. R. Martin együttvéve. 

Kedves Hilda,

Az alábbi történet van folyamatban, nem tudom, hogy mi a teendő ilyenkor.

Édesanyám a KIKA-tól vásárolt nehany akciós napozóágyat, amit a KIKA a GLS-sel ki is szállíttatott. Megérkezett a kézbesítésről szóló levél (ami ugye azt a címet tartalmazza, amire az ágyakat rendeltük es nem azt, ahova végül kiszállították), de a GLS-sel nem találkoztunk.

Eltelt pár nap és végül arra jutottunk, hogy feltehetőleg az ugyanabban a faluban, de más utcában élő édesapám címére szállították ki a csomagot, és ott át is vették (anélkül, hogy megkérdezték volna, hogy átvegyék-e).

Eddig ezzel nem is lenne baj, DE 
- mivel nagyon sokáig húzódott a kiszállítás idő közben vásároltunk máshol napozóágyat és feltett szándekunk volt a KIKA-s termékeket visszaküldeni.
- ádesapámnak nem igazán van szüksége a napozóágyakra, így szeretné, ha az árat kifizetnénk és az ágyakat elvinnénk
- nekünk sincs szükségünk 2x annyi napozóágyra, mint amennyit rendeltünk

Az egész galiba elkerülhető lett volna, ha GLS arra címre szállítja a termékeket, amire meg lettek rendelve :(

Kérdésem, hogy hogyan lehet rendet rakni ebben a helyzetben? A GLS a felelős? Ha nem akkor ki?

Udv,

A.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.06. 14:29:23

Úgy érzem, nem kerek a történet. A GSL nagyot hibázott, de ha rossz címre vitték, miért pont egy családtag címére? Valamit elhallgat a poszter.

"mivel nagyon sokáig húzódott a kiszállítás idő közben vásároltunk máshol "

Milyen sokáig? Órákig? Hetekig?

Sáros Hilda 2017.07.06. 14:35:51

Jó kis család lehet ahol annyit nem beszélnek egymással, hogy "megjött a napozóágyatok.. vigyétek el."

Praetorian 2017.07.06. 14:42:23

Azt hogy a postás az aláírandó küldeményeimet+ a családtagok küldeményeit a munkahelyemre hozza be, mert 15 éve a postásunk, és útba esik neki, azt értem, sőt értékelem is ezt a gesztust tőle.

De hogy a GLS, akinek semmi helyismerete nincs, miért egy random címre viszi ki, ami történetesen családtagé az már eléggé furcsa. Nem az volt esetleg, hogy nem voltak otthon, és telefonált a futár, hogy itt vagyok a kapu előtt mit csináljak? És így kapott egy alternatív címet, a poszter meg megvett egy akciósabb nyugágyat, ezt meg megbánta, és a futárra akarja ráverni??

Sáros Hilda 2017.07.06. 14:45:06

Én azt nem értem, hogy a GLS honnan vette a másik címet?
Poszter.. felhívtátok a GLS-t?
Mit mondtak miért oda vitték ki a csomagot?
Honnan volt meg nekik a másik cím?

a kisvakond 2017.07.06. 14:54:34

Az ilyen megérdemli, hogy kétszer annyi napozóágya legyen, mint amennyire szüksége van.
Kutya, macska nincs a családban? Azok is nyugodtan használhatják.
Amúgy meg lassan itt van karácsony, nem kell törni a kis buksidat ajándékvásárláson.
Egyértelműen a poszter a felelős, mert sunyi módon elhallgat valamit.

CID.. 2017.07.06. 14:54:53

@Darth Revan: biztos örülnének az IKEA-nál a KIKA-s napozó ágynak :D

a kisvakond 2017.07.06. 14:56:12

@CID..: Tök mindegy. Ugyanott készül csak a címke más rajta.

Snagal 2017.07.06. 15:07:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Eltelt pár nap és végül arra jutottunk, hogy feltehetőleg az ugyanabban a faluban, de más utcában élő édesapám címére szállították ki a csomagot, és ott át is vették (anélkül, hogy megkérdezték volna, hogy átvegyék-e).

Eddig ezzel nem is lenne baj, DE
- mivel nagyon sokáig húzódott a kiszállítás idő közben vásároltunk máshol "

Elvileg pár nap... bár elég érdekes a megfogalmazás: arra jutottunk, hogy feltehetőleg...
otthon ültek és gondolkodtak: "Te mama, szerintem a faternál vannak a székek... faszom, messze lakik, vegyünk inkább másikat." ?! :)

Sáros Hilda 2017.07.06. 15:09:02

Csak hogy a címre is reagáljak a T poszternek..

Apád fasza jár neked nem kártérítés!

Permetező 2017.07.06. 15:20:16

Egy dolog biztos. Aki ilyen magas uv mellett nekiall napozni az akar hasadoanyaggal teli hordoval is futhetne telen.

uns97 2017.07.06. 15:47:44

Kártérítés... erre ? Lehetséges megoldások egyike a Kika-ba való visszaszállítás és elállás vagy egy apróhirdetési oldalon meghirdetni. Hátha valakinek éppen ilyen kell... mellesleg apuka miért vette át a nem neki szóló csomagot, ha meg átvette, akkor ahogy többen is megjegyzik, miért nem értesítette a fiát, hogy megérkezett a napozóágy... akkor a másikba nem kellett volna beinvesztálni.

CID.. 2017.07.06. 15:48:20

A pószter kérdésére válaszolva, ki más lenne a felelős mont apád?

Tehetséges ugandai buzi 2017.07.06. 15:54:18

Kis faluban mindenki ismer mindenkit. Lehet, hogy a poszt toló nem volt otthon, amikor jött a futár, de a szomszéd szólt neki, hogy a címzett faterja itt lakik két uccával arrébb, próbálja meg ott leadni. Innen kezdve a többi folyomány (feleslegesen vásárolt többi napozóágy) kommunikációs hibából ered, pontosabban a kommunikáció hiányából.

lobster thermidor 2017.07.06. 16:00:00

Azért szóba kellene állni néha a faterral.

CID.. 2017.07.06. 16:09:39

@Tehetséges ugandai buzi: Hát igen, faluhelyen máshogy élnek a népek, mint egy nagyobb városban. Anno Szegedről elmentem dolgozni egy kisebb településre, csak pislogtam milyen érdekes dolgaik vannak :D

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.06. 16:21:12

@Snagal: "Te mama, szerintem a faternál vannak a székek... faszom, messze lakik, vegyünk inkább másikat."

:)) Sírok. Pedig én is valahogy így képzeltem.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.07.06. 16:25:05

Én ezt nem értem... Poszttoló családja nem beszélni egymással? Ha nem érkezik meg a csomagom, nem az az első, hogy a futárnál érdeklődöm a miújság felől?
Vagy én olvastam félre valamit?

SZIGMA 2017.07.06. 17:21:56

@Permetező: Ahogyan azt az oroszoknál páran megtették, lopott, sérült RTG-nél melegedtek az okosok, mondanom sem kell, a természetes szelekció ezen formája működött, pár napon belül mind elköszöntek a világtól.
(RTG=radioizotópos termoelektromos generátor)

cmx85s 2017.07.06. 17:36:48

Ha kiszállításos buli volt, akkor 30 napon belül (vagy 8? a fene tudja, folyton kavarnak) visszaveszik, elállás, visszaküldés, oszt visszakapja az árát. Problem solved, mindenki hepi, csak a balfék poszter bukott egy szállítási díjat.

Nick-son 2017.07.06. 17:48:20

GLS oda viszi ahova címezik, magától nem talál ki címet. Vagy a feladó, vagy ti megkeverhettétek.

Szoktasd rá fatert a napozásra, de este beállva is jó lehet ledőlni az udvaron.

.Manyecska 2017.07.06. 18:17:17

@Nick-son: ja, az párom is ezt csinálta miközben egész nap betonozták öccsénél a medencealapot mire felébred a gyerekek befestették kékre a haját..:D -kép készült hálistennek.:D
bocsánat de röhögve olvastam a poszt mert lelki szemeimmel láttam hogy apja beb...sza a disznóknak a napozóágyat az ólba oszt kézcsók...!:D

GiaMarie 2017.07.06. 18:25:58

@Nick-son: Ez pl pont nem igaz. Én sokat rendelek, kisváros, a futár már betéve ismer. Volt rá példa, hogy rendeltem egy bútort (előre ki kellett fizetni) és mivel a lakcímemen nem talált otthon, és telefonon sem voltam éppen elérhető, ezért ahelyett, hogy másnap újra kézbesítette volna, leadta a munkahelyemen. Ott a portás készségesen átvette, ahogyan már többször is a csomafgjaim. Ezzel még nem is lett volna baj feltétlen, de a futár vérig sértődött, mikor másnap közöltem, nem érdekel, mi dolga van, ezt márpedig most szépen átszállítja a lakcímemre, mert a kocsimba nem fér be, fuvart fizetni meg nem vagyok hajlandó külön, mert neki most épp ilyenje volt. Az is kertibútor volt. Lehet, ez valami átok? :D

8cadik crazy one a vannabí pank 2017.07.06. 18:31:20

Most a posztoló édesanyja és édesapja nem ugyanott élnek?

Bendeguz.. 2017.07.06. 19:20:12

Poszter, poszter! Ennyire hulye nem lehetsz!

Bendeguz.. 2017.07.06. 19:27:10

Hallo! Csomagot hoztam, a kutya nem enged be a portara.
-b+ elfelejtettem, nem vagyok otthon dobd be faterhoz ket sarokra lakik.

Fiam van itt valami csomag kikene fizetni.
-vettem masik napagyat fater. Nem ertem miez, tolem egy fillert nem latsz.

Nick-son 2017.07.06. 20:42:33

@GiaMarie: ha már a futár is tudja ki kivel van illene a családtagoknak is beszélni egymással. Gondolom megismerik még egymást.

Dikusz 2017.07.06. 20:57:46

@CID..: @Darth Revan: mindkettőtöknek:))))

Sőt, egybesült a két cég, új nevük KIKEA :)

Dikusz 2017.07.06. 21:02:43

Csodálatosak a kommentek, a régi időket idézik :))))))
Már csak ezért is érdemes volt kitenni:)

zsoci 2017.07.06. 21:45:42

@Darth Revan: Meg lesznek lepve, mert a KIKA-ban vették.

Fishbox 2017.07.07. 00:08:28

@Dikusz:
Egészen nosztalgikus hangulatba kerültem az úri közönségtől! Manapság tényleg ritkán jön össze ennyi eszement! 8)))

...és Hildának is köszönjük, hogy megágyazott a csapatnak!
Apropó, GSL = GLS

Permetező 2017.07.07. 00:28:04

@Dikusz: a kommentek az ősi román időket idézik ahol a szokások még erősek voltak és csak az lehetett sikeres ember aki nem rendelt az emagtól meg az extrím digimontól...

NyaliFali 2017.07.07. 03:15:30

Hogy te mekkora egy gyökér vagy kedves A.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.07. 06:59:51

Vissza lehet küldeni a terméket, ennyi az egész. Persze rögtön kell reagálni, nem hónapokkal később.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.07. 07:01:29

@CID..:

Nyilvánvaló, hogy a csúnya, cigány Zorbán diktátor a hibás.

metal · http://electric.blog.hu 2017.07.07. 08:11:50

Jó lehet a viszony az apukával, ha egy telefont nem eresztett el, hogy jött csomagod. Vagy csak simán átsétált volna.

metal · http://electric.blog.hu 2017.07.07. 08:13:22

Ja és persze a saját hülyeségért mindenki más a felelős, csak ő nem! És még világgá is kürtöli!

nyúúlacska 2017.07.07. 08:18:14

jajmáán, poszter hüJe. netes vásárlás esetén 14 napon belül magyarázkodás nélkül elállhat a vásárlástól. álljon el oszt jóvan, minek ezt bonyolítani.

ProsTata 2017.07.07. 08:28:09

A GLS a legszarabb csomagküldő szolgáltató... Tapasztalatból mondom, kerüljétek!

Ebay-en rendeltem csomagot, az Egyesült Királyságból. Paypal-al kifizettem. Relatíve nagyobb értékű csomag, megrendelhettem volna Kínából is, de gondoltam EU-n belül nem lesz vám ás hasonló gond.
A csomagot feladták, mint utólag kiderült GLS-el.
A tracking kódot email-ban megküldték. Nem igazán foglalkoztam vele, megszoktam, hogy olykor egy hónapig is eltart mire megjön. Fel kellett volna figyelnem rá, hogy itt tetemes postaköltséget tettek hozzá az alapárhoz. Ugye ebből gondolnom kellett volna, hogy gyorsabban jöhet. Ennyit biztosan "hibáztam". Hozzászoktam, hogy értesítenek a csomag kiszállításáról.
Budapesten lakom a Belvárosban, de napközben máshol vagyok, dolgozom. Egy bő hónap után már nagyon hiányoltam a pakkot, megnéztem a tracking kódot. Azt látom, hogy a csomag "még mindig odaát van".
Email a feladónak, aki szkennelve elküldte a csomagon lévő GLS üzenetet: a címzett nem található.
Gondolom ez garantált hülyeség, hiszen a regisztrált címem korrekt, nem kevés csomag a világ bármely pontjáról megtalál, ráadásul van a címzésen telefonszám is.
Hívom a GLS magyarországi központját...
Itt egy "kedves" hölgy kioktatott, hogy a csomagom pár napon belül megérkezett és kétszer megpróbálták (az ő nyilvántartása szerint?) kézbesíteni. Mivel nem sikerült visszaküldték a feladónak.
Megpróbáltam én is "oktatni", és megkérdeztem a hölgyet, hogy ő napközben, mint most ugye a munkahelyén tartózkodik? Igen a válasz. Akkor -kérdezem tovább- mennyire életszerű, hogy a GLS egy nem kevés pénzért kézbesített csomagnál a címzésen rajta lévő mobiltelefon számot nem csörgeti meg, mint tenné azt egy egyszerű mezítlábas csomagfutár? Vagy miért nem küldenek SMS-t, hogy pl. ma x óra körül kézbesítünk?
Válasz:
A címzett telefonon történő értesítése nincs benne a szolgáltatásban és miért nem figyeltem a tracking kódot, amiből láthattam volna, hogy itt van a csomagom és egy ideig még át is vehettem volna a központi raktárukban? Ergo én vagyok a hibás!
Na hát bassza meg a szolgáltatását az ilyen szolgáltató! A normál posta is többet tud ennél...!
Ezért hát mindenkit lebeszélek a GLS használatáról, mint ahogy már sikerült is a partner cégek közül kettőt eltérítenem.

Darth Revan 2017.07.07. 08:31:30

@ProsTata:
Miért nem a munkahelyedre rendeltél, ha napközben nincs senki otthon?

Sáros Hilda 2017.07.07. 08:39:45

@Darth Revan: Ahhoz már némi IQ is kellet volna....

ProsTata 2017.07.07. 08:40:29

@ProsTata:
Ja és azt elfelejtettem, hogy a postaládámba sem dobtak felhívást, vagy valami üzenetet...
Azzal ne etessenek, hogy nem tudtak bejutni a lépcsőházba, mert minden szar reklámmal teleszórják a ládát naponta kétszer.
Valószínűbb, hogy nehéz a környéken parkolóhelyet találni.
Leparkol vészvillogóval, pedálozik a kaputelefonon, aztán ráírja:
"a címzett nem található".
Amúgy még ha otthon vagyok sem biztos hogy felveszem a kaputelefont. Bár ezek után megfontolom, hogy a lakás minden helyiségébe bevezessem a kaputelefont, úgy mint a fürdőszobába, wc-be. Úgy is felújítást tervezek.

ProsTata 2017.07.07. 08:44:19

@Darth Revan:
Ebay-on rendeltem, regisztrált címre. Simán kihozzák, ha nem találnak, értesítőt dobnak be.
Ha tudom, hogy a feladó GLS-t használ, akkor sem biztos hogy a munkahelyemre kérem. Tudatlan voltam, nem feltételeztem, hogy "megpróbáljuk és leszarjuk" az üzleti modell náluk. Bell úr meglehetősen régen beadta a telefon szabadalmát és ezt kihasználva tucatnyi szakadt csomag kiszállítóval volt már közösen sikeres kézbesítésem. Nekik kevesebb pénzért is "benne volt a szolgáltatásban" a telefon, vagy SMS.

Sáros Hilda 2017.07.07. 08:44:21

@nyúúlacska: Nekem úgy tűnik, hogy nem online vásárolták, hanem a boltban személyesen, csak kértek házhoz szállítást.

ProsTata 2017.07.07. 08:54:01

@Sáros Hilda:
Mert nem mindenki annyira okostojás, mint Te és még jövőbelátó képességekkel sem rendelkezem, ráadásul a jól bevált és megszokott dolgokat természetesnek veszem.
Kielégítő a válaszom?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2017.07.07. 09:06:27

"Az egész galiba elkerülhető lett volna, ha GLS arra címre szállítja a termékeket, amire meg lettek rendelve :(
Kérdésem, hogy hogyan lehet rendet rakni ebben a helyzetben? A GLS a felelős? Ha nem akkor ki?
Udv,
A."

Apád. Hogy annak idején nem húzta ki időben...

Darth Revan 2017.07.07. 09:08:50

@ProsTata:
ertem, hogy mas szolgaltatok hagynak ertesitest/felhivnak, stb. de ez meg mindig nem magyarazza, hogy miert olyan cimre rendelsz, ahol nem tudod atvenni a csomagot.
a munkahely azert is jo, mert ha te tortenetesen nem is vagy elerheto, a recepcios at tudja venni a csomagod.

Répázó 2017.07.07. 09:37:33

A poszter kissé fogyatékos. Sebaj! Nyilván az apjától örökölte.

neménvagyok 2017.07.07. 09:50:23

@ProsTata: És még hány ilyen van, mint te. Odarendeli a szarját, ahol TUDJA!, hogy nem fogja megtalálni a futár, aztán még őt hibáztatja, hogy nem keresi meg széles e hazában, hogy épp hol van. Ja, és utána a webshopnál veri ki a balhét.

.Manyecska 2017.07.07. 09:53:44

@Permetező: jókor szólsz most a Pantenol -szprével graffitiznak a hátamra tegnap óta:D

joska61 2017.07.07. 10:12:18

@Darth Revan: Media Marktos sütőt és a jyskes szőnyeget is visszaveszik az ikeában? Kurvajócégez :D

Darth Revan 2017.07.07. 10:16:58

@joska61: csak orizd meg a blokkot :P

Baldrick68 2017.07.07. 10:24:37

Miért érzem azt, hogy nincs kibontva az igazság minden szirma?

KaTe 2017.07.07. 10:55:27

Megvan a megoldás! A falut, amiben a posztoló lakik, csak a családtagok lakják. Népes egy család, az biztos! Igaz, testvír?!

"Ha nem akkor ki?"
- Te , az apád, vagy az édesanyád. Vagy mindhárman. Válassz kedvedre.

És ne feledd, napozni csak és kizárólag 11:00-15:00 óra között szabad, naptej nélkül!

Permetező 2017.07.07. 11:45:33

@stakeholder Manyecs: Ne engedjed az ilyet te. Csak és kizárólag vény nélkül kapható, háziorvos által felírt hüvelygyertyával szabad grafitozni az emberek hátára. De csak is akkor ha látszik a parkolótábla, a pizzán a kukorica jobb ódalt van és nem ímélben küldik ki a fizetési felszólítást!!

ProsTata 2017.07.07. 14:20:21

@Darth Revan:
A csomagot át tudom venni, ha értesít, hogy hozza. Mert a munkahelyemen sem tudom akármikor átvenni! Csak nekem van olyan munkahelyem, hogy időnként el kell utaznom tárgyalni?
Ha viszont értesítenek, akkor akár egyeztetni is tudok, vagy ha megéri nekem, akkor megszervezem, hogy ott legyek.
Nehogy már "külön szolgáltatás" legyen egy kiértesítés a szállítás időpontjáról! Basszus, hol éltek Ti? Vagy én vagyok marslakó?

ProsTata 2017.07.07. 14:32:24

@neménvagyok:
Neked is elmondom.
A munkahely az munkahely. Kinek ilyen, kinek olyan. Ha egy csomagot személyesen akarok átvenni, annak az is lehet oka, hogy guminőt rendeltem. Meg az is, hogy például ha szakadt sérült, hiányos a csomag, akkor rögtön "intézem". Jegyzőkönyv stb-stb. Ilyen is előfordult már. Mert ugye ezeknek az ügyeknek az intézése utólag bonyolult, mert alá kell írni, hogy hiánytalanul átvetted, szállító letudta a dolgát. Jucikáénak magyarázzam?
Miért lehetetlen elvárás az előzetes kiértesítés? Havi 20 ezer forintos telefonszámlát sajnálnak GLS szinten? Csődbe megy a GLS?
Egyébként gondold végig logikusan, mielőtt hülyeséggel trollkodsz.
A GLS kétszer próbálkozik ugyanazért a pénzért a kiszállítással, mert ez "benne van a szolgáltatásban". Ha előtte odaszól, akkor valószínűleg az első sikeres szolgáltatások száma ugrásszerűen emelkedni fog. Hogy is néz ez ki költséghatékonyság szempontjából?
Köszönjük Emese!
Én egy utcányit nem indulok el anélkül, hogy nem szólok oda telefonon, hogy "megyek". Nekem nem jó hogy feleslegesen megyek, mert nincsenek ott.
Egyébként nem a futárt hibáztatom, végezte a dolgát. Azt hibáztatom, aki szerint ez egy 21. századi szolgáltatás.

Darth Revan 2017.07.07. 16:16:54

@ProsTata:

Tehat otthonra rendelsz, es amikor felhiv a futar hazaszaladsz.
Ha a szomszed hazban laksz, akkor ez ok, de ugye azt nem varod el, hogy a futar 10-15 percet varjon rad, amig hazaersz?

A munkahely elonyet mar irtam: a recepcion akkor is at tudjak neked venni, ha eppen hazaszaladtal ebedelni.

Permetező 2017.07.07. 16:54:09

@Darth Revan: nalunk nincs respekcio nem tudjak atvenni

ProsTata 2017.07.07. 17:06:52

@Darth Revan:
Ok, játsszuk le ahogy a GLS-en túli dimenziókban a többi csomagfutár cég teljesít!
Ez az állatfajta előző nap küld egy sms-t. Halmozottan hátrányos helyzetűek még másnap is. Az azonban biztos, hogy felhív a futár érkezésekor.
Én simán rászervezek, esetleg odaküldöm egy megbízható családtagomat, vagy egy olyan embert aki nem a recepción reszeli a körmét két leszarom-tabletta bevétele között.
De ne merjünk nagyot álmodni, értesítsen ki aznap reggel, hogy "10-11 óra között jövök"! Én már elégedett leszek!
Kicsit visszatérnék a munkahelyre rendelés polémiájára. Egy nagy budapesti cégnél, intézménynél dolgozom és bármilyen meglepő, szoktam rendelni ide is csomagot. Megadom az utca-házszámot és hozzá pl: Erste Bank előtt (ez nem a reklám helye), vagy a recepción. Bármilyen futurisztikus, de a futár érkezésekor juszt is felhív telefonon én pedig a megbeszélt helyre sétálok és mindenki very happy.
A lényeg, hogy elsősorban személyesen szeretem átvenni a pakkot.

Az általad képviselt mentalitást nem értem.
Én vagyok a megrendelő (áttételesen én fizettem), és a GLS a szolgáltató. Adott élethelyzetben neki a lételeme, hogy a szolgáltatása teljeskörű legyen és hatékony. Én (legalábbis elvben) választhatok több szolgáltató közül, jelen esetben rossz tapasztalatokkal gazdagodva garantáltan másik céget. Miért jó ez neki?
És ami a legizgalmasabb efölött elsiklottatok: költséghatékonyság szempontjából sem éri meg neki ez a cécó! Ha kiértesít, akkor elsőre megkapom a cuccot, ha nem, akkor (talán) másodszorra. Utóbbit még meg kell kísérelnie a visszaküldés előtt... Na most gondold végig, mennyire lehet hatékony a szolgáltatása?! Én azokat a vezetőket már régen kibaxtam volna a cégemtől, akiknek idáig nem ér el a logikai képességük, így gazdálkodnak és terveznek!

ProsTata 2017.07.07. 17:14:15

@Darth Revan:
Egyébként nem tudom mennyit szoktál rendelni én sokat vásárolok interneten előre fizetve és utánvéttel is. Nem csak magamnak, de a cégemnek is. Tehát van tapasztalatom. Utánvétnél a föld alól is megkeresnek, ezért ezt most hagyjuk... :-)
Miért elképzelhetetlen az az elvárásom, hogy egy csomagpostás cég előzetesen felhív, sőt akár időpontot egyeztet velem? Miért várok el sokat, hogy esetleg egy-két nappal később szállítson az a cég ki egy egyeztetés után, akinek az autója a küldeményekkel amúgy minden nap cirkál a városban?

CID.. 2017.07.07. 17:19:05

@MaxVal BircaMan HJCD: fene se tudja, persze lehet igazad van, bár azt nem írta a pószter, hogy felcsúton lakik a család, de ha így van, akkor érthető a GLS futár puncsolása, gondolta csinálnak neki egy logisztikáért felelős államtitkár posztot ;)

Darth Revan 2017.07.07. 17:42:35

@ProsTata:
Képtelen vagyok megérteni miért jó neked, hogy extra problémát generálsz magadnak.

"rászervezek, esetleg odaküldöm egy megbízható családtagomat, vagy egy olyan embert"

Nálunk már a posta is küld smst, de én pont leszarom mert mindig a munkahelyre rendelek és mindig a recepciós veszi át. Ha nem vagyok bent akkor is.

Neked jobban megéri elmenni a boltba és ott bevásárolni, mert egy herce-hurca a házhoz szállítás, ha olyan helyre rendelelsz, ahol nincs senki nap közben

Darth Revan 2017.07.07. 17:43:38

@Permetező: esetleg te ott vagy? Vagy a kollégáid?

ProsTata 2017.07.07. 17:57:45

@Darth Revan:
Amit interneten rendelek, az nem a sarki boltból jön és nyilván anyagi vagy egyéb előnnyel jár az, hogy épp ott rendelem. A házhoz szállítás olyan herce-hurca amit simán tudok optimalizálni és ehhez szükséges hogy értesítsenek. Még soha nem volt olyan (százas nagyságrendű esetszámmal!), hogy ne tudjam megoldani az átvételt, volt amikor külföldről szerveztem meg. Kivéve ezt az esetet, amikor és ahogy a GLS szolgáltatott. A GLS abból indul ki, hogy ugrásra készen várod a kiszállítást a világ másik feléről és még a saját költséghatékonyságát is lexarja? Na ezt nem értem meg.

Darth Revan 2017.07.07. 18:29:55

@ProsTata:
Több száz rendelés és minden alkalommal hazarohanni vagy másokat ugrasztani... Ez vagy kamu, vagy be vagy kattanva

ProsTata 2017.07.07. 18:47:18

@Darth Revan:
Nem kell hazarohanni! Többnyire postán jönnek a küldemények. Értesítő bedobva és szépen elslattyogok vagy valaki a postára. Olykor egyszerre 3-4 pakkot.
A történetem éppen arról szól, hogy ezt is postai küldeményként vártam (EBAY-on rendeltem). A feladó "kedveskedett" nekem a GLS szolgáltatással. De tudod... még egyszer: rendben, ne hívjanak fel telefonon, de akkor hasonlatosan a postához, dobjon már be egy értesítőt és akkor felhívom sőt akár érte is megyek, különösen egy nagyobb értékű dolognál! Ne utólag derüljön ki, hogy a csomag vissza ment Albionba és a feladó az újraküldéshez ismét kéri a postaköltséget...
10% lehet a rendeléseim közül, ami személyes kézbesítésre kerül. Rendeltem már drótfonatot, nádat, téligumit, karnist. Ezeket pl. házhoz. Ilyenkor tudom, hogy jönnek és megoldom.
Cégnek rendelt cuccoknál amik nem nekem jönnek, nyilván nem a lakásom a címe. Viszont ott is szépen bejelentkeznek előtte. Ki az a hülye aki elindul és nem biztos benne, hogy megtalálja a címzettet és majd inkább nekifut még legalább egyszer? Egyet tudok: GLS.

Totalcar 2017.07.07. 19:04:47

Postagalambotok van ?

Permetező 2017.07.07. 20:22:07

@Totalcar: nekem nincs, mennyibe adod?

Bendeguz.. 2017.07.08. 21:02:14

@ProsTata: Abban tevedsz, hogy te vagy a megrendelo. Neked semmi kapcsolatod nincs a futarceggel. Akitol rendeltel es feladta a csomagot, neki van szerzodese. Ez alol csak akkor van kivetel, ha te intezed a futart es o veszi fel neked a csomagot.

Bendeguz.. 2017.07.08. 21:06:23

@ProsTata: Azert mert a futarornak reggel csurig rakjak a furgonjat es adott utvonalon kozlekedik, ha utbaesel beszol, nem vagy otthon? Neki nincs ideje varni. Az mondjuk mas kerdes, hogy a dpd ezt megoldotta, kuld egy smst es ad egy ket oras intervallumot.

azbest 2017.07.09. 11:42:52

@ProsTata: ilyen válaszokat látva még csodálkozik valaki, hogy itt tart az ország?!
Egyszerűen képtelenek felfogni, hogy mi áll érdekében mindegyik résztvevőnek, helyette azt károgják, hogy hülye megrendelő, mert nem alkalmazkodik a futárcéghez.

Egyébként nyomkövetésel is várhatod otthon a gls-t... ügyes családtag neten rendelt valamit. Az eladó 7edikére jósolta a kézbesítést. Hát volt némi para mert 6-7 nem lesz otthon senki és a szomszéd is inkompetens.
Aztán a nyomkövetésből látszott, hogy 5ödikére ütemezték a kiszállítást és minden zöld, minden időben van.
4edike reggel láttam, hogy már a magyar elosztóban van és minden terv szerint. Majd hamarosan kiderült, hogy még aznap délután kiszállították a nyomkövetésben szereplő 5ödikei terv helyett. Szerencsésen jött ki, de a követési számot nézve bármi is lehetett volna. Értelmes cégnél legkésőbb aznap reggel jeleznek, hogy na ma hozzuk.

azbest 2017.07.09. 11:47:36

Ja és ha azt jelzik, hogy 5ödikén, akkor nem 4edikén...

Az meg külön prosztóság, hogy ha a futárcég még értesítőt sem hagy, hogy járt ott, de nem talált. Értelmesebbek a kapura ragasztanak egy értesítőt, ha nem férnek hozzá a lépcsőház postaládájához.

A lényeg, hogy erős és büszke hülyékkel van tele az ország.
süti beállítások módosítása