"A ma már több vidéki nagyvárosban is elérhető cég villámgyors karriert futott be. Olvasónk levele alapján talán túl gyorsat is, és már, nem tudják tartani a lépést az igényekkel." - írtam tavaly nyáron. Azóta én is kipróbáltam, és bevallom, nekem nem jött be a rend és tisztaság elérése helyett az adott időkeret lejárta által szabályozott takarítási manőver. Katának se.
Isten ments' hogy a rendi.hu tól rendeljetek takarítást!
A megrendelt napon nem jelenik meg senki, majd hosszas egyezkedés után nagy nehezen másnap jön egy helyettes. Közli, hogy ő csak 3000 Ft-ot kap ezért a munkáért. (Kit érdekel?) A 12.000 Ft-os megrendelést 2,5 óra alatt összecsapja a takarítónő, aki már a belépéskor közli, hogy neki 3 óra múlva programja van, majd mikor meglátja a szekrényt, amit külön rendelni kellett és ki is lett fizetve előre bankkártyával (!) közli, hogy ez nincs benne az árban, neki nem szóltak.
Ismét telefonos egyeztetés ügyfélszolgálat, takarítónő, takarítónő közvetlen főnöke oda-vissza stb. Majd megnyugtatnak, hogy el fogja végezni. Aztán mégsem. Ki kéne pakolni a szekrényből. Mutatom neki, hogy a weboldalon egyértelműen ott van, hogy nem kell kipakolnom. Ímmel-ámmal megcsinálja, de semmi köszönet nincs benne, kifordítva (!!) hajtogatja össze-vissza be a ruhákat a szekrénybe, 10 perc alatt összecsapva.
Külön rendeltem sütő takarítást, a weboldalon fent van, hogy mindent kitakarítanak, ami benne van. Hát ez sem jött össze, mert a tepsi ugyanolyan zsíros maradt benne a sütőben... Kiüríti a szemetest, beleönt meleg vizet, majd ezt a koszos, büdös vizet beleönti a mosogatóba, ahol ugye ételek is előfordulnak. Kb. 2,5 óra alatt végez, van amit azért jól csinál, de a nagy része össze van csapva, mert hát siet és egyébként is rossz szájízzel indított. Kérdezem, hogy a mosogató ki lett takarítva? Ja, az nincs benne. Számítógép elővesz, kikeres, megmutat, hogy de, az benne van, ott van leírva. Jó, megcsinálja. Már szedelőzködik, majd kérdezem, hogy a dolgozó szoba is kész lett akkor? Ja, még van egy szoba? Igen van, mit gondoltál, mi van ott az ajtó mögött? Azt hitte, hogy kamra... no comment.
Elmegy, felhívom az ügyfélszolgálatot, elmondom mi volt, fel vagyok háborodva, mert az előző nap mikor vártuk ugye, nem jött senki, tehát ugrott az a napom, és ugye ez is, mert hát mégis csak otthon kell lennem vele. 2 napom elment a semmire és ez került 12.000 forintomba, amit a megrendeléskor azonnal a bankkártyáról levettek. Ügyintéző megígéri, hogy hétfőn felhívnak a reklamációs ügyben.
Kedden hív, de nagyon kedves volt, ez tény. Elcsacsogom a fenti történetet, ennél jóval részletesebben, megértő, így és úgy sajnálja, nem ez szokott náluk lenni stb. stb. Ad 50% os kedvezményt. Mondom nem nagyon vagyok kisegítve, mert kidobtam az ablakon 12ezret, fene fog még egyszer innen rendelni. Mondom, hogy a szekrények sem lettek normálisan megcsinálva, ami feláras volt. Jó, akkor azt majd a következő alkalommal megcsinálják grátisz. Meggyőz. De előtte mindenképp hívjam őket, hogy akkor tudjak a kedvezménnyel élni rendeléskor.
kb. 3 hét múlva aktuálissá válik a dolog, telefonálok. Más veszi fel. Elmondom hogy jártam, ő is mondja, hogy sajnálja, nem ilyen szokott náluk lenni a munkavégzés. Mondom igen, ezt mondta a kolléga is, ezért adok még egy esélyt. Küldi a kuponkódot.
Megjött. Beírom a megrendelésbe, majd pislogva látom, hogy kemény 4400 Ft kedvezményt ad a kód, mert csak az alapárra jár az 50%. Erről baromira nem volt szó. Ha mondják, nem fogadom el. Az előző takarítás maximum 3000 Ft -ot ért, amit a takarító is említett, hogy annyit is kap állítólag. Tényleg ennyire hülyének nézik a vásárlót?
Kata
Az utolsó 100 komment: