Nem teljesen világos hogy Lilláék büdös kis állatok vagy titkos kis lehallgató eszközök miatt kényszerültek pótszállásra, de a baj nem is ezzel van. Hanem azzal, hogy a hostel nem tartja be az ígéretét, viszont betart a panaszkodónak a Boookingon. Ejnye, ez a viselkedés egyáltalán nem méltó egy Guruhoz!
Kedves Homár,
06.24-ére foglaltunk szállást Budapesten a Guru Hostelben, 4 fő részére, 1 éjszakára. Az érkezés napján délelőtt felhívtak a Hosteltől,hogy poloskák miatt le kellett zárniuk a szobát, emiatt foglaltak nekünk új szállást a közelben, az Absolut City Hostelben. Az illető szóbeli ígéretet tett rá,hogy áreltérés esetén természetesen a különbözetet átvállalják. Az Absolut Hostelben minden rendben ment,maximálisan elégedettek voltunk.
Fizetés után azonnal jeleztem a Guru Hostel tulajának e-mailben, hogy 3000ft-al többe került az új szállás. Ő megkért hogy fáradjunk be másnap 9 óra után az összegért. Így is tettünk, a hostel recepciója viszont üresen állt. Telefonon elértem őket, a recepciós meglehetősen zavart állapotban közölte,hogy ő csak délután lesz ott. Mivel ezt nem tudtuk megvárni, ígéretet tett az összeg átutalására. Azóta e-mailben,sms-ben,és telefonon is többször ígéretet tettek az átutalásra,amely azóta sem történt meg.
A Booking oldalán visszajelezték, hogy nem jelentünk meg a szálláson,így ott már nem tudom negatívan értékelni. Természetesen 3000 ft miatt nem fontoljuk semmilyen komolyabb hatóság bevonását, de ez minősíthetetlen viselkedés a részükről, szeretném véghezvinni az igazamat. Hogyan lehet ilyenkor hatni a tulajra? Természetesen a történtekkel kapcsolatban minden írásos "bizonyítékot" megőriztünk.
Lilla
UPDATE JÚLI.16.
Szia!
update a Guru-s poszthoz:
- a Booking ügyfélszolgálatnak 2x jeleztük a problémát, mostanáig nem érkezett válasz tőlük
- de a legfontosabb, a Guru rendezte az összeget, elnézést kértek a késedelemért.Nem tudom, hogy ez a Homár megjelenés hatására történt-e, de gyanús, hogy igen, úgyhogy köszönjük nektek!
ÜdvLilla
Az utolsó 100 komment: