Gyakori panasz, hogy a fapados repülőtársaságoktól nem könnyű számlát szerezni a jegyről - a szoros mezőnyből is kiemelkedő Ryanairtől például gyakorlatilag lehetetelen. De a Wizz Air-nél elvileg létezik erre a form, ami simán működik is, kivéve, ha módosítani kéne azt a számlát valami miatt. Akkor nem árt tudni, hogy ennek díja van, akkor is, ha nem mondják.
A történet márciusra nyúlik vissza, két jegyet vettünk Portugáliába – számla kiállítását is kértem. A számlák azonnal megérkeztek - megnyitottam, ellenőriztem a végösszeget, bezártam. Majd június közepén néztem rá újra és láttam, hogy az egyik számlán a vevő nevéhez egy „C” betű került. Pánik közepette felhívtam őket még az indulás előtt, hogy legyenek kedvesek javítani. Az ügyintéző segítőkészen felül is írta a másik számla mintájára majd jelezte, hogy hamarosan küldik emailban.
A nyaralás lement, számla sehol. Rájuk csörögtem újra, kikerestettem a számlát, látták az igényemet és jelezték, hogy két hét az átfutás és ezt még nem haladta meg a kérelem – szóval nyugodjak meg/le.
Eljött a harmadik hét, ismét újabb telefonos kisasszonnyal beszéltem. Jött az ígérgetés, hogy küldik és így telt el a következő két hét is miközben szorgosan hívogattam őket. A cérna 6 és fél hét!!!! után szakadt el, mikor is a telefon túlvégén megnézettem a kislánnyal, hogy mégis látja-e mióta könyörgök a számláért. Igen, természetesen látja, hogy számos ügyintézőn keresztül ment már át, de most már tényleg megkapom.
Nanana, ilyen könnyen nem tesszük le. Rákérdeztem, hogy emögött nem-e esetleg valami díj megfizetése áll, ami miatt nem küldik mert nem fizettem. És erre
Ó hát valószínűleg azért nem kapja meg, mert nem fizette be az egyszeri díjat a módosításra
Hááhááá, hát ezt valahogy elhallgatta a kis kolléganője percenként 300 HUFért az első alkalommal és mellesleg ha felszorozza hányszor telefonáltam emiatt már kb 3szor is kifizettem. Szomorú, hogy egy ablak/warning ilyenkor nem ugrik fel nekik, hogy a barom nem fizetett, szóljatok már neki és ne nekem kell rávezetni őket a megoldásra. A beszélgetés végén már csak kuncogtam mire elhangzott a mondat: „egy héten belül érkezik a számla”…
Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.08.29. 15:54:46
Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.08.29. 15:56:29
The Good Boy 2017.08.29. 16:25:05
jó, a dolog másik oldala is gusztustalan, pénzt kérni a számláért, meg 300 forint/percért örömódát hallgattatni. hogy a többi suttyósságról már ne is beszéljünk.
a poszter legalább kamuzta volna, hogy fontos üzleti tárgyalásra ment a luzitánokhoz.
Ezek után kiadom a vadászati engedélyt a poszt tolóra (vagyis magyarul: a poszt tolót már szabad!)
zálogból visszamaradt 1zen1gyedik czazy one 2017.08.29. 16:26:32
há ménem cserész könyvelőt ?
vizsla_barat 2017.08.29. 16:43:07
Antalbaba 2017.08.29. 17:33:43
Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.08.29. 19:24:49
A.C. 2017.08.29. 19:52:31
The Good Boy 2017.08.29. 20:12:16
Rejtélyes 2017.08.30. 07:43:20
Tudod Te azt jól! 2017.08.30. 08:31:56
De az utas nem módosítást kér, hanem javítást. Ami a _HIBÁS_ kiállításból származik eredendően. A kérdés ,ki ronttta el a számlát? A poster az adatok kitöltésénél, vagy a wizz aszla kiállításánál?
temprasordog 2017.08.30. 09:12:27
lobster thermidor 2017.08.30. 09:14:09
Jogos a felvetésed, de látva a nehézkes ügymenetet, ennek a ténynek az elismertetése újabb hosszas időhúzást, és számos újabb 300 ft/perc telefonálást generálna.
Sz@r ez az egész rendszer úgy, ahogy van!
metal · http://electric.blog.hu 2017.08.30. 10:19:58
joska61 2017.08.30. 11:13:37
Frenk12 2017.08.30. 12:01:41
Csekkold: valodi-otthoni-penzkereses.blogspot.com/
Taxina 2017.08.30. 12:08:11
Ha valóban így van, akkor a posztoló rontotta el az adatbevitelt --> a javítás miatti pluszmunkáért nyugodtan kérhet díjat a wizz.
Ha a wizz rontotta, a kötelessége díjmentesen javítani.
Egyébként pedig a poszter magának csinált problémát. Egy plusz "C" betű miatt semmilyen problémája nem lehetne a NAV-val sem.
... csak tudni kell, ami ehhez kell. Vagy ismerni oylasvalakit, aki ismeri, mit kell tudni =D =D =D