Olvasónk talán kicsit túlérzékenykedte a mobilszolgáltatójánál átélt eseményeket, mert végül is nem megverni akarták, hanem egy kedvezőbb ajánlattal megtartani, de ettől még a végkövetkeztetései megfontolásra érdemes felvetések. Arra rákérdezünk, hogy oké-e, hogy 8 napot kell várni a megszüntetésre.
Szürreális szerződésbontás a Vodánál
Nemrég megszüntettem a 4 éve élő előfizetésemet a Vodafone-nál, ám ez nem éppen a megszokott módon zajlott. Sokszor mondtam már fel szerződést különböző szolgáltatóknál, így arra számítottam, hogy személyesen befáradva egy irodájukba pár perc alatt megszüntethetem az előfizetésemet, miután aláírtam 628 papírt ezzel kapcsolatban.
A Vodafone-nál azonban más volt a menetrend.
Bementem egy üzletükbe, ahol az ügyintéző a szándékom közlését követően arról kezdett kérdezgetni, hogy miért szeretném megszüntetni az előfizetésemet. Számítottam arra, hogy ezt megkérdezik – na nem mintha bármi közük volna hozzá –, ami viszont furcsa volt, hogy az ügyintéző mindeközben bőszen nyomogatta a telefonját. Amíg válaszoltam, a készülékét már a füléhez is emelte és elkezdett beszélni.
Jól van, gondoltam, nem tűr halasztást ez a hívás, bár kicsit kényelmetlenül éreztem magamat, hogy az ügyintézésem közben mással is foglalkozik az alkalmazott. Nem kellett azonban sokat várnom, hogy kiderüljön, a hívást miattam kezdeményezte. Hallottam, amint mondja: „meg szeretné szüntetni az előfizetését”. Ekkor már nagyokat pislogtam, hogy mégis miért kell ebbe egy harmadik felet is bevonni, de nem jutottam túl messzire a gondolatmenetben, mert az ügyintéző átnyújtotta nekem a telefonját. Egy pillanatig hezitáltam, megfordult ugyanis a fejemben, hogy nem veszem át a készüléket, hiszen nem ezért jöttem, de annyira szürreális volt ez az egész, hogy a „sokkhatás” alatt automatikusan cselekedtem.
A telefont átvettem, beleszóltam, amelyre válaszként egy hosszú monológot kellett végighallgatnom arról, hogy mennyire nagyon sajnálják, hogy meg akarom szüntetni a szerződésemet, de hogy talán mégsem kellene felmondanom az előfizetést, mert ők csak most, csak itt, csak nekem egy rendkívül kedvező és kihagyhatatlan ajánlattal szeretnének kedveskedni, melynek keretén belül a csomagom listaára helyett mindössze havi 1.700 Ft-ért megtarthatom az előfizetésemet korlátlan ideig, amit bármeddig élvezhetek. Ez akár még egy jó lehetőség is lett volna, hiszen a csomagomban 100 egység (perc/sms) és 500 MB mobilnet van, ami ekkora összegért elég jó ajánlat egy mezei, nem flottás felhasználónak.
Persze én ezt megköszöntem, de nem fogadtam el, mire már bombázott is a következő ajánlatával: havi 1.200 (vagy hány) Ft-ért korlátlan közösségioldal-használattal nem tudom, hány perc lebeszélhetőséggel kínálnak csomagot csak nekem (csak most, csak itt…). – Facebook? Twitter? Izébizé? – kérdeztem. – Igenigenigen! – jött a lelkes válasz. – Köszönöm, de nem használok közösségi oldalakat.
A hölgy hallhatóan elszomorodott, de azért előhúzott a kalapból még egy szenzációs ajánlatot, miszerint arra is volna lehetőség, hogy szüneteltessem az előfizetésemet, ha jól emlékszem, havi 300 Ft-ért, és akkor nem szűnik meg a telefonszámom. Ezt is megköszöntem, de ezzel a lehetőséggel sem éltem. Ekkor végre eljutottunk oda, hogy tudomásul vették, hogy tényleg felmondom a szerződésemet, így tájékoztatott telefonon keresztül arról, hogy 8 napon belül megszüntetik az előfizetésemet és majd postán küldik erről a levelet. Viszont hallásra.
Ott álltam (vagyis ültem) letaglózva, és próbáltam megemészteni az elmúlt kb. 5 perc eseményeit. Vártam továbbá a papírokat, vagyis hát mégsem, hiszen az imént azt mondták, majd postán küldik. Feltettem tehát a kérdést a velem szemben ülő ügyintézőnek, hogy akkor ennyi, végeztünk? Mire a válasz: igen. Szárnyaszegetten feltápászkodtam, közben pedig még egy utolsó kérdést intéztem a Vodafone-os úrhoz: – Mindezt telefonon is elintézhettem volna? – Igen – jött a határozott válasz.
Hogy a fenti történettel mi a bajom?
1. Miért nincs lehetőség a megszokott módon, személyesen és azonnali hatállyal felmondani a szerződést? Bár már 4 éve annak, hogy másik szolgáltatóval szerződést bontottam, de azt személyesen intéztem, és ha jól emlékszem, nem kellett 8 napot várni a megszüntetésre. Persze ez a Vodánál nyilván benne van az ÁSZF-ben, így teljesen szabályos. A személyes ügyintézési igényemmel pedig lehet, én vagyok maradi.
2. Miért kell nekem egy második ügyintézővel telefonon beszélnem, amikor ott ül velem szemben egy alkalmazott? Oké, ez félig-meddig költői kérdés, hiszen valószínű, hogy nagyjából egy maroknyi, tökéletesen kitenyésztett/kiképzett ügyintéző ül egy irodában, akik csak arra várnak, hogy megcsörrenjen a telefon, és maradásra bírhassanak egy ügyfelet. Ezzel megspórolható az, hogy minden egyes ügyintézőjüket felruházzák azzal a képességgel, hogy lyukat beszéljenek az ügyfelek hasába. Nem tartom azonban korrektnek, hogy telefonon kényszerítenek azonnali döntésre manipulatív módon. Én észnél voltam, de szerintem sokakat meg tudnak venni a rábeszélésükkel, az egyedi ajánlatukkal és az azonnali döntéskényszerrel, amit szándékosan generálnak. Ma már nem kell ehhez aláírni semmit, bőven elég, ha kinyögsz egy félszeg „hát jó, legyen”-t és máris ott tartunk, hogy nem tudtad elintézni azt, amiért bementél. Persze mi, Homár-olvasók mind tudatos vásárlók vagyunk, ezért kizárt, hogy minket megvezessenek, de az átlag előfizető nem ilyen magabiztos és céltudatos.
3. A legbicskanyitogatóbb számomra pedig az, hogy 4 évig voltam előfizetőjük, mégsem kerestek meg hasonló ajánlattal. Miért kell megvárni, hogy valaki fel akarja mondani a szerződését, előtte miért nem lehet honorálni az addigi hűségét? Hát így már dafke nem maradok ügyfelük.
És a tanulság-ok, mert kettő is van:
1. Ha „régi” Vodás vagy, és megszüntetnéd az előfizetésed, készülj hasonlóra. Jó, ha erről idősebb és/vagy bizonytalanabb rokonainkat, ismerőseinket is tájékoztatjuk. Én ha újra ilyen helyzetbe kerülnék, egészen egyszerűen nem venném át a telefont.
2. Ha „régi” Vodás vagy, de nem akarod megszüntetni a szerződésedet, viszont szeretnél kedvezőbb áron hozzájutni a szolgáltatáshoz: keresd az ügyfélszolgálatot azzal, hogy lemondanád az előfizetésedet. Ha nem bombáznak jobb ajánlattal, akkor csak egyszerűen mondd, hogy „bocsi, mégsem szüntetném meg”.
UPDATE
A Vodafone szerette volna felvenni a kapcsolatot olvasónkkal, aki azonban ezt válaszolta:
Köszönöm, hogy megkérdezted, de nem kívánom felvenni velük a kapcsolatot ez ügyben.
Azonban, bár a posztból nem derült ki, azt hozzáfűzném a történethez, hogy a szolgáltatásukkal és a 4 év alatti problémakezelésükkel elégedett voltam, és egyáltalán nem határolódom el attól, hogy a jövőben valamikor újra az ügyfelük legyek (bár megjegyzem, jelenleg is az vagyok, mert van náluk egy feltöltőkártyás számom). A szememet csupán a történetben leírtak szúrják, amit lehet, hogy már minden szolgáltató így csinál (szerződésbontás megemlítésekor telefonos rábeszélés és kedvező ajánlatok), de attól még nem szimpatikus. Hiányolom az önkéntes honorálást, hogy mondjuk 2 évenként ők keressenek fel azzal, hogy szeretnének jobb ajánlatot adni. Ne csak akkor bombázzanak ilyenekkel, amikor menni akarok, mert ettől olyan érzésem van, hogy meg akarnak venni kilóra. Ez egészen egyszerűen megvesztegetés, hiszen pénzt (jelen esetben egyedi, kedvezőbb havidíjat) ajánlanak fel azért, hogy előnyben részesítsem őket más szolgáltatóval szemben. És ez nem a jutalmazásról, hanem a megtartásról szól, ami között óriási különbség van - bár a poszt felvezető szövegét és néhány kommentet olvasva úgy látom, ez nem mindenkit zavar.
Megkérrtük azért az ügyben a GVTI-sek véleményét:
Kedves Homár olvasó!
A Vodafone Magyarország Zrt. általános szerződési feltételei valóban tartalmazzák a 8 napos, indokolás nélküli felmondási határidőt a határozatlan idejű szerződések esetén (ÁSZF 138. oldal 12.4.1. pont).
A szerződések vonatkozásában általánosságban elmondható, hogy azonnali hatállyal történő felmondásukra az egyik fél szerződésszegő magatartása esetén kerülhet sor.
A személyes ügyintézésedet vélhetően az ÁSZF 137. oldalán található 12.4. pont szerinti szabályozás („Az előfizető az előfizetői szerződést szóban (telefonon), írásban vagy elektronikus úton jogosult felmondani. A szóbeli (telefonos) felmondási jog a központi ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége útján gyakorolható, míg az írásbeli felmondási jog a szolgáltató központi ügyfélszolgálatán, márkaképviseletein, viszonteladói hálózatában.”) nehezítette meg.
Annak okát sajnos nem tudjuk megmondani, hogy az ügyfélnek esetleges kellemetlenséget okozó telefonos felmondás helyett miért nem ajánlották fel az írásbeli felmondást. Az általad említett eset, miszerint a szerződés felbontási szándékod következtében számodra ugyanolyan értékű, illetve jellegű szolgáltatást kedvezőbb áron biztosított volna a szolgáltató, mint a többi, vele szerződésben álló üzletfélnek, valóban kezd gyakoribbá válni a különböző szolgáltatók között.
A tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvény (továbbiakban: Tpvt.) tiltja a gazdasági erőfölénnyel való visszaélést, amit az üzletfelek azonos értékű vagy jellegű ügyletek esetén történő indokolatlan megkülönböztetése is megvalósíthat. A versenyjogi szabálysértésre, így például a gazdasági erőfölénnyel való visszaélésre utaló jeleket, illetve bizonyítékokat panasz, illetve bejelentés (bővebben itt: http://www.gvh.hu/fogyasztoknak/hogyan_fordulhat_a_gvh_hoz/panasz_es_bejelentes) formájában juttathatod el a Gazdasági Versenyhivatal (továbbiakban: GVH) részére, amelynek vizsgálatát követően a GVH a megjelölt magatartással kapcsolatban versenyfelügyeleti eljárást indíthat, és például a hatáskörébe tartozó jogsértő magatartást megvalósításának megállapítása esetén bírságot szabhat ki.
Felhasznált jogszabály:
- 1996. évi LVII. törvény a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról [21.§, 78.§, itt: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=26902.339928]
Dezsike 2017.09.08. 11:13:57
Terézágyú 2017.09.08. 11:16:04
Valószínűleg ugyanazért, amiért hívogatnak is, hogy válts erre, válts arra, mer az jobb. És ha váltasz, akkor az az illető jutalékot kap.
Gondolom itt is ki van adva az ukáz, hogy próbálják megtartani az ügyfelet, illetve az illető szerződéskötő is kihasználta az alkalmat, hogy rábeszéljen valamire.
Ennyi.
Darth Revan 2017.09.08. 11:16:45
Terézágyú 2017.09.08. 11:17:18
Nouby 2017.09.08. 11:19:16
Terézágyú 2017.09.08. 11:19:26
Miért ne volna közük?????????? Mi máshoz volna inkább köze egy cégnek, mint ahhoz, hogy miért nem elégedett velük egy ügyfél????????
Terézágyú 2017.09.08. 11:31:22
Sokszor bontottál fel szerződést, de utoljára négy éve. És "ha jól emlékszel". Vagy nem jól emlékszel. Ércsük.
"nem kellett 8 napot várni a megszüntetésre."
Nekem a vezetékes telefonomon még két hét múlva is volt vonal. Mondták is, hogy így lesz. Na bumm.
Jake Peralta 2017.09.08. 11:46:43
Mert átvetted a telefont. Én tuti nem vettem volna át. Nem tudom ki ül a vonal másik felén. És ha egy haverját hívja, mert ők ezzel szórakoznak?
Nouby 2017.09.08. 11:53:38
Nincs közük hozzá. Amit megkérdezhetnének udvariasan és őszintén válszolnának is az az hogy elégedett volt-e a szolgáltatásal.
Darth Revan 2017.09.08. 11:58:27
termeszetes, hogy megkerdezik, hogy miert bontasz szerzodest.
nem kotelezo ra valaszolni, de ezen felkapni a vizet nem erdemes.
reunalla 2017.09.08. 12:02:45
Terézágyú 2017.09.08. 12:03:12
"Nem csak elégedetlenség miatt mondható fel: Elköltözöm, nincs pénzem, jobb ajánlat, céges előfizetés, nem használom."
A "jobb ajánlat" is elégedetlenség... Mert ezek szerint másutt olcsóbb.
"Nincs közük hozzá."
De, van.
Nouby 2017.09.08. 12:09:48
@Terézágyú: mi közük pl a pénzügy hátteremhez? Vagy hogy költözök? Esetleg hogy a netkábelt BDSMre használtam de túllőve a célon már nem tudom kivel kihasználni?
Darth Revan 2017.09.08. 12:17:38
Terézágyú 2017.09.08. 12:17:57
"mi közük pl a pénzügy hátteremhez? Vagy hogy költözök?"
Nem ezekhez van közük, hanem ahhoz, hogy miért akarod lemondani.
FDToth 2017.09.08. 12:38:08
CID...... 2017.09.08. 12:44:42
lobster thermidor 2017.09.08. 13:03:57
Jó, akkor kérdezősködjenek, de amikor megköt valaki egy szerződést, akkor miért nem ilyen érdeklődőek, és együttműködőek, mert akkor is tehetnének kedvezőbb ajánlatot annál, amit éppen kiválasztott a pancser. És ha már 15 éve az előfizetőjük vagy, akkor miért nem keresnek meg valóban normális ajánlatokkal a szolgáltatófüggő készülékeik, vagy mondjuk a hűségpontjaidért 10 % - al olcsóbban vásárolható telefontok helyett?
Terézágyú 2017.09.08. 13:06:31
"És ha már 15 éve az előfizetőjük vagy, akkor miért nem keresnek meg valóban normális ajánlatokkal"
Fogalmam sincs. Tudtommal szoktak telefonálgatni.
Engem nem keresnek, és nem is akarom, hogy a szolgáltatóm ilyen hülyeségekkel zaklasson.
Drago Brutic1 2017.09.08. 13:13:16
Azért ismerd be, te is szeretsz szívatni, sokkhatás alatt DDD
WatchFun 2017.09.08. 14:08:23
Nick-son 2017.09.08. 14:36:21
Utóbbi esetben ajánlom figyelmedbe a karmatlai radzsa esetét.
"A karmatlai Radzsa is igen nagy úr, és szintén széttekintett egyszer álruhában Hongkong kikötőjében. Senki sem merte megérinteni, amikor megmondta a rangját. Na de amíg megmondta! ... Ott mi volt! Egy ideges ismeretlen valamilyen okból odament az álruhás Radzsához, és hirtelen negyvenháromszor pofon ütötte, úgyhogy nem is volt idő bemutatkozáshoz. Azóta a Radzsa csak úgy megy végig a kikötőnegyedben, hogy hírnökök járnak előtte, akik szétkürtölik nevét és hatalmát."
KaTe 2017.09.08. 14:42:20
Amúgy ha internetet akarnál megszüntetni és nem lenne konkurencia a környéken, simán szélnek eresztenek, mert tudják, hogy úgy se tudsz mit csinálni azonkívül, hogy majd ismét szerződsz velük. De ha esetleg van egy konkurens szolgáltató, azonnal kapni fogod a jobbnál-jobb ajánlatokat, ott helyben aláígérnek a másik szolgáltató árának, csak ne menjél el tőlük.
Én hülye múltkor UPC-nél akartam újabb 2 éves hűségszerződést kötni, az ügyintéző asszony el is kezdte lapozgatni az akciós prospektust. Mondom neki az tök jó, hogy csak 3000 forinttal kellene többet fizetnem ugyanazért a csomagért amit most is kapok, ráadásul mindezt úgy, hogy újabb 2 év hűségre szerződök velük. A hülyének is megéri nem? Egyedi ajánlat? Hát az nincs, bocs. Nincs is konkurens szolgáltató a lakhelyemen. Pech.
Lifestyle_ 2017.09.09. 09:47:46
A voda és a többi szolgáltató között az a különbség, hogy a vodánál nem csak akkor foglalkoznak veled, amikor hosszabbítanál vagy bontanál. Én például a születésnapomra rendszeresen kapok postai ajándékot. Semmi nagyra nem kell gondolni, sőt, de ettől még jól esik. :) Ha pedig bármikor bemegyek panasszal, függetlenül attól, hogy igazam volt e vagy sem, hogy kértem e vagy sem, mindig kapok x összegű jóváírást. (általában 1-2 ezret) :) Aki pedig régóta a vodánál van, regisztráljon a köszönöm programba és meglátja milyen extra ajánlatai vannak.
Azt viszont nem érzem ízlésesnek, hogy a kedves prosztoló, az ezzel való visszaélésre hívja fel a figyelmet. Na, ha valaki ebben a történetben rossz indulatú, akkor az te vagy 'kedveském'.
beste 2017.09.09. 14:27:12
xoxoxo 2017.09.09. 17:34:23
xoxoxo 2017.09.09. 17:37:21
lobster thermidor 2017.09.09. 18:29:49
Ha téged nem hívnak, akkor még egyszer leírom, hogy telefontokot, és gagyi készülékeket ajánlgatnak 2 év hűségért és ordas drága előfizetésekért cserébe. Bár szoktak szoláriumbérleteket, és palacsintázókba 15% engedményt promózni.
Janossz 2017.09.09. 21:15:01
A korábbi számtalan reklamációt meglehetősen flegmán kezelő Voda egyszer csak levakarhatatlan piócaként tapadt rám, mindent ígérve, és az Istennek nem értették meg, hogy már késő. Azt hittem, sose szabadulok tőlük.
A tudomány sosem téved! 2017.09.09. 22:10:47
Ha Orbán holnaptól bevezetné az ingyen sört, azon háborognál, hogy miért csak most?
Az ügyfélmegtartó csoporttal beszéltél, ez a protokoll, az alkalmazott nem saját hatáskörében döntött, hanem ki van nekik adva parancsba, hogy mit kell neki megtenni.
Tudod egy munkahelyen vannak szabályok, amik alapján eljárhatsz.
Jó reggelt kívánok!
Egyébként tényleg elég jó ajánlatokat ki lehet csikarni 100sms, +1gb net, 500 perc hálón belül, stb...
Mielőtt lejárna a 2 évem, mindig írok a vodának, hogy láttam egy jobb ajánlatot másik szolgáltatónál, de maradok, ha... és lőn!
A tudomány sosem téved! 2017.09.09. 22:32:32
Szóval elég jó kis csomag össze tud jönni.
Azért az 1200 Ft-os havidíj így se nagyon jön ki, de nem ez lenne az első eset, hogy index címlapon van olyan cikk, amiben egy ordasat kamuzik a posztoló
...csak az a baj, hogy továbbmennek...
tokÁtól iZéig 2017.09.10. 04:13:14
Cobs 2017.09.10. 07:17:50
Sokkhatas eri mert beszelni kell vkivel telon :)..
Szerintem kb 4 eve is igy mukudhetett mikor meg akartad szuntetni elofizetesed.
Abban igaza van poszternak h undorito neha amit szolgaltatok megcsinalnak. Tragya az egesz.
Nekem voda még szimpatikusabb...pl multkor akadozott allitolag a terero - amibol nem vettem eszre semmit - kuldtek vmennyi ingxen netet az osszes ugyfelnek. Kis dolog de pozitiv.
Ezzel szemben t home nal kb. 4 szer ment el a tv -nk tobb napra egy honapban mindig telefonsltunk kijottek csinaltak vmit aztan megint nem mukodott.
Kertuk hogy adjanak mar vmi kedvezmenyt mondtak h menjunk a francba meghogy kedvezmeny :)
Fikkentáger 2017.09.10. 07:21:10
suszterné 2017.09.10. 07:43:09
babbaba 2017.09.10. 08:06:32
DIDI néhány hete. (Felemelték a díjat négyezerről hatezerre pár hónapja, pedig vagy húsz éve náluk vagyok. Bementem, azt mondták ez van, ha nem teszik elmehetek, csak az új belépőknek van négyezerért, a húsz éve fizetőknek nincs.)
Megláttam a flip-et és újra bementem. Mondtam, ha adják ők is négyezerért (bár náluk lassabb a net és kevesebb a csatorna, de elnézem), akkor nem mondom fel a szerződést. Erre ők, írjak levelet a központnak, és harminc nap után talán engedélyeznek valami engedményt. Mondtam hülyének néznek? Könyörgőlevél, még harminc nap, és csak esetleg? Felmondtam a szerződést, a luvnyák meg tették a megjegyzést, hogy nem vagyok együttműködő, ami sértő és ráadásul hazugság, hiszen épp az együttműködési szándékomat kinyilvánítva (ha adják annyiért a másik szolgáltatónál rosszabbat amennyiért pár hónapja még kaptam, és amennyiért most a jobbat el tudom érni, akkor maradok) mentem be hozzájuk.
Még aznap megkötöttem az újat neten, három nap múlva be volt kötve minden. A net tényleg sokkal gyorsabb és a tv válaszék nagyobb. De már másnap, hogy benn voltam a DIGI-nél, telefonáltak, hogy ők akkor most felajánlják nekem, hogy háromezer hétért adják amit eddig hatért illetve előtte pár hónappal még négyért. Mondtam késő. Nem csinálok segget a számból havi háromszáz, évi három és félezer forintért.
Hát ez a nagy magyarországi valóság.
babbaba 2017.09.10. 08:08:43
eßemfaßom meg áll 2017.09.10. 08:24:56
Mert már az úgynevezett kapitalizmus van, nem szocializmus. Amire te gondolsz az Árhivatal 90-ben megszűnt.
eßemfaßom meg áll 2017.09.10. 08:32:43
eßemfaßom meg áll 2017.09.10. 08:41:33
A tudomány sosem téved! 2017.09.10. 08:44:02
kiszamolo.hu/alkudj-nyugodtan/
Kopasz Szuzukis 2017.09.10. 08:50:32
Klasszikus, idevágó szólás: ha valaki kurvának áll, ne sírjon, ha megb.sszák.
Biak 2017.09.10. 09:13:16
kamor 2017.09.10. 09:22:49
eßemfaßom meg áll 2017.09.10. 09:23:47
eßemfaßom meg áll 2017.09.10. 09:39:46
2017.09.10. 10:02:19
2017.09.10. 10:05:40
eßemfaßom meg áll 2017.09.10. 11:24:01
Nyilván ha neked lenne szolgáltatásod akkor rendszeresen egyre olcsóbban adnád minden ügyfelednek hogy jól érezzék magukat, nem csak azoknak ajánlanád fel a csakmostcsakönnek-jóárasítást akik le akarnak lépni, hiszen ki ne szeretne egyre kevesebb bevételre szert tenni önként s dalolva.
"de azzal a havi 23ezres feltöltéssel leginkább magadat szivatod" Az irónia pedig az az ország ahol az irónok élnek
Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2017.09.10. 11:26:15
Nagyjo 2017.09.10. 11:31:46
Digitális Dzsihád 2017.09.10. 11:35:26
CID...... 2017.09.10. 11:44:53
CID...... 2017.09.10. 11:51:30
Bambano 2017.09.10. 15:31:08
Biak 2017.09.10. 17:56:41
Jónapot kívánok! 2017.09.10. 18:02:39
eßemfaßom meg áll 2017.09.10. 19:54:55
nyúúlacska 2017.09.11. 07:35:23
joska61 2017.09.11. 09:29:05
balogpeti 2017.09.11. 21:19:31
NMEszeme · mernokiszem.blog.hu 2017.09.17. 19:10:33
mernokiszem.blog.hu/2017/09/17/vodafone_behajto_sms_arany_aron