A levél 2 napja érkezett, írója láthatóan feldúltan jegyezte le a vele történteket. Dehát ki ne ragadtatná magát mondatokon átívelő caps lockra, ha kiderülne, hogy 3x vonták le tőle a bevásárlás árát? Az ügy kapcsán elég helyes döntésnek tűnik, hogy olvasónk nem szándékozik többet többet ebbe a Lidlbe menni. De nem a többszörös levonás miatt. Hanem mert a probléma jelzésére egy "Nincs rá időm" teljesen elfogadhatatlan a boltvezető vagy helyettes részéről.
Kedves Tékozló homár!
A mai nap folyamán elmentünk a 22.kerület Nagytényi úti kék-sárga logós boltba (Lidl, 2017. év boltja) a családommal. A vásárlásnál problémák merültek fel. Központi hibából adódóan nem működtek a bankártyaterminálok. A pénztárnal csak többszöri próbálkozás után sikerült fizetnünk. Az ÖSSZES kasszánál ezzel a problémával találták szembe magukat a vasarlók. A vásárlásunk összege 4000 ft volt. Hazaérkezve viszont beütött a crack. 16.000 ft-ról jött üzenet. Gondoljanak csak bele, ha 1 ember 12.000 ft (na jo 8, mert a peztaros 3-szor húzta le a káartyámat sikertelenül) akkor HÁNY EMBERT KÁROSÍTOTTAK MEG EGY NAP? ÉS VAJON MEKKORA ÖSSZEGGEL? ENNYIRE KELL A BOLTNAK A PÉNZ?
Amikor visszamentem este érdeklődni a problemával kapcsolatban, a boltvezető (vagy helyettes) futólag odaszólt flegma stílusban nincs rá időm. Nem ez az első csalódásom ezzel a bolttal kapcsolatban. A múltkor a lányom majdnem lenyelt egy péksüteményben található 10 cm-es MŰANYAGOT. Akkor eleinte nem hittek nekünk, de végül elintézték néhány péksüteménnyel. ILYEN AZ ÉV BOLTJA? A VÁSÁRLÓ AZ ELSŐ? SZÉP SZÖVEG, KÁR, HOGY NEM IGAZ. AZT HISZEM EZEK UTAN NEM SOKAT FORDULUNK MEG ITT.
egy dühös vásárló
UPDATE
Az üggyel megkerestük a Lidlt, ahonnan az alábbi választ kaptuk:
A Lidl Magyarország természetesen azonnal kivizsgálja a történteket, mind a kollégák viselkedésével, mind pedig a banki tranzakció során felmerült többszöri terheléssel kapcsolatosan.
A tranzakcióval kapcsolatos banki vizsgálat folyamatban van, amely eredményéről tájékoztatni fogom Önt.
A tisztelt Vásárlótól ezúton is szeretnénk elnézést kérni az őt ért kellemetlenségért, a kollégánk nem helyén való viselkedéséért. A közvetlen kommunikáció a tisztelt Vásárló és a vállalat között megkezdődött, mely nagyban segíti és felgyorsítja az események körülményeinek tisztázást.
Üdvözlettel,
Lidl Magyarország
UPDATE 2. dec.7.
Az alábbi kiegészítést kaptuk a Lidltől az ügyben:
A banki partnerünkkel történt egyeztetés alapján, a zárt rendszerből történt adatkinyerés eredményekét elmondható, hogy a tisztelt Vásárló kártyájáról egyszer került levonásra a 4367 Ft-os összeg négyszeri sikertelen próbálkozást követően. Ennek értelmében a tisztelt Vásárló kártyáját kibocsátó bankhoz kizárólag egy terhelés érkezik erre a tranzakcióra.
A vállalat ismételten szeretné kifejezni sajnálatát a kellemetlenségekért es a Kollégák nem megfelelő viselkedéséért.
Üdvözlettel,
Lidl Magyarország
Az utolsó 100 komment: