A levél 2 napja érkezett, írója láthatóan feldúltan jegyezte le a vele történteket. Dehát ki ne ragadtatná magát mondatokon átívelő caps lockra, ha kiderülne, hogy 3x vonták le tőle a bevásárlás árát? Az ügy kapcsán elég helyes döntésnek tűnik, hogy olvasónk nem szándékozik többet többet ebbe a Lidlbe menni. De nem a többszörös levonás miatt. Hanem mert a probléma jelzésére egy "Nincs rá időm" teljesen elfogadhatatlan a boltvezető vagy helyettes részéről.
Kedves Tékozló homár!
A mai nap folyamán elmentünk a 22.kerület Nagytényi úti kék-sárga logós boltba (Lidl, 2017. év boltja) a családommal. A vásárlásnál problémák merültek fel. Központi hibából adódóan nem működtek a bankártyaterminálok. A pénztárnal csak többszöri próbálkozás után sikerült fizetnünk. Az ÖSSZES kasszánál ezzel a problémával találták szembe magukat a vasarlók. A vásárlásunk összege 4000 ft volt. Hazaérkezve viszont beütött a crack. 16.000 ft-ról jött üzenet. Gondoljanak csak bele, ha 1 ember 12.000 ft (na jo 8, mert a peztaros 3-szor húzta le a káartyámat sikertelenül) akkor HÁNY EMBERT KÁROSÍTOTTAK MEG EGY NAP? ÉS VAJON MEKKORA ÖSSZEGGEL? ENNYIRE KELL A BOLTNAK A PÉNZ?
Amikor visszamentem este érdeklődni a problemával kapcsolatban, a boltvezető (vagy helyettes) futólag odaszólt flegma stílusban nincs rá időm. Nem ez az első csalódásom ezzel a bolttal kapcsolatban. A múltkor a lányom majdnem lenyelt egy péksüteményben található 10 cm-es MŰANYAGOT. Akkor eleinte nem hittek nekünk, de végül elintézték néhány péksüteménnyel. ILYEN AZ ÉV BOLTJA? A VÁSÁRLÓ AZ ELSŐ? SZÉP SZÖVEG, KÁR, HOGY NEM IGAZ. AZT HISZEM EZEK UTAN NEM SOKAT FORDULUNK MEG ITT.
egy dühös vásárló
UPDATE
Az üggyel megkerestük a Lidlt, ahonnan az alábbi választ kaptuk:
A Lidl Magyarország természetesen azonnal kivizsgálja a történteket, mind a kollégák viselkedésével, mind pedig a banki tranzakció során felmerült többszöri terheléssel kapcsolatosan.
A tranzakcióval kapcsolatos banki vizsgálat folyamatban van, amely eredményéről tájékoztatni fogom Önt.
A tisztelt Vásárlótól ezúton is szeretnénk elnézést kérni az őt ért kellemetlenségért, a kollégánk nem helyén való viselkedéséért. A közvetlen kommunikáció a tisztelt Vásárló és a vállalat között megkezdődött, mely nagyban segíti és felgyorsítja az események körülményeinek tisztázást.
Üdvözlettel,
Lidl Magyarország
UPDATE 2. dec.7.
Az alábbi kiegészítést kaptuk a Lidltől az ügyben:
A banki partnerünkkel történt egyeztetés alapján, a zárt rendszerből történt adatkinyerés eredményekét elmondható, hogy a tisztelt Vásárló kártyájáról egyszer került levonásra a 4367 Ft-os összeg négyszeri sikertelen próbálkozást követően. Ennek értelmében a tisztelt Vásárló kártyáját kibocsátó bankhoz kizárólag egy terhelés érkezik erre a tranzakcióra.
A vállalat ismételten szeretné kifejezni sajnálatát a kellemetlenségekért es a Kollégák nem megfelelő viselkedéséért.
Üdvözlettel,
Lidl Magyarország
Monsta 2017.12.05. 13:10:51
Darth Revan 2017.12.05. 13:22:32
a penzed valoszinuleg automatikusan jovairasra kerul a szamladon, nem a lidl hibajabol terheltek tobbszor is, hanem az altalad emlitett terminal hiba miatt.
ha az uzletvezeto tiszteletlen volt, azert irj be a panaszkonyvbe es ennyi. lehet, hogy tenyleg egy taplo, az is lehet, hogy rossz napja volt.
Terézágyú 2017.12.05. 13:31:15
... és hát neki sem "volt ideje" átnézni ezt a levelét, ahogy az üzletvezetőnek se...
Im just here for the comments 2017.12.05. 13:45:31
Ki lesz majd egészítve egyébként, mikor feloldják a számláján a zárolást, vagy azt már nem várjuk meg?
lobster thermidor 2017.12.05. 13:47:24
Az üzletvezető reakcióját pedig megértem, mert ha a 123. ilyen tudatlan vevő cseszegeti, ráadásul egy részük ezt kulturálatlan hangnemben teszi, akkor egy idő után csak tele lesz a hócipője azzal, hogy egy olyan dolgot kérnek számon rajta, amihez tényleg semmi köze nincs.
rarabel 2017.12.05. 13:59:12
Dezsike 2017.12.05. 14:06:07
-creeper- 2017.12.05. 14:11:05
A fiúknak kicsit sem tetszett a panaszkezelés, ők a meggyes ízű üdítőt szerették volna és még le is lettek baszva egy olyan szabály miatt (állítólagos fényképezési tilalom), amiről semmilyen tájékoztatás nem látható az üzletben vagy annak előterében.
Álláspontom szerint a srácok jogosan vihették volna el az eredetileg kiszemelt meggyes ízű üdítőt 179.-ért, hisz annak az ára nem volt kint (egyértelmű fogyasztóvédelmi hiányosság), a vásárló pedig ebben az esetben jogosan indul ki abból, hogy ha csak egy íz ára van feltüntetve, az - ellenkező jelölés hiányában - a többi ízre is értendő.
Közelről átélve az eseményeket, vásárlótársaimmal egyetértettünk abban, hogy a húsz forintos árkülönbözetnél sokkal súlyosabb volt a műszakvezető által használt minősíthetetlen hangnem, amely vitán felül alkalmas volt arra, hogy egy teljes pénztársor előtt megalázza a srácokat.
Utólag elképesztően sajnálom, hogy nem avatkoztam közbe, a srácok totál nem érdemelték meg, amit kaptak, úgyhogy most, hogy újra felbasztam magam, elküldöm a sztorit SPAR-nak.
xoxoxo 2017.12.05. 14:14:36
A műanyag darabot a pékáruban elintézték néhány péksüteménnyel? És ezt ki tette számukra lehetővé? Csak nem te? Ha te nem fogadod el, nem intézik el ennyivel. Csak gondolom, az egyszerű lelked örült az ingyen péksütinek.
Terézágyú 2017.12.05. 14:16:38
Én meg mindennap látok embereket, amint a buszmegállóban bagóznak.
Zirowe 2017.12.05. 14:18:00
Amúgy krach.
-creeper- 2017.12.05. 14:26:05
Terézágyú 2017.12.05. 14:28:00
ha nem értett egyet, akkor miért nem adta ki azt a két üdítőt olcsóbban?
KaTe 2017.12.05. 14:31:07
-creeper- 2017.12.05. 14:32:04
enrico palazzo 2017.12.05. 14:39:29
lobster thermidor 2017.12.05. 14:40:03
Szerintem te kamuzol, mert ha a narancsos akármi 179.- forintba kerül, akkor a 189.- forintos meggyes nem 20.- forinttal drágább, csak 10.- el! Különben ha te sorban álltál a pénztárnál, és úgy voltál tanúja a jelentenek, akkor hogyan mentél vissza, hogy ellenőrizd a polcon az árcédulákat? Otthagytad a megpakolt bevásárlókocsit a pénztár előtt, vagy előbb kifizetted a cuccost, és visszamentél az eladótérbe, hogy fényt deríts a SPAR vevőket súlyosan megkárosító csalafintaságára? Azt egyébként honnan tudod, hogy nem - e esetleg a srácok tüntették el merő kópéságból a maggyes ízű itóka árcéduláját, hogy azután arra lehessen hivatkozni, hogy nem volt kiírva az ára? :)
@KaTe:
Én meg arra gondoltam, hogy a sok egyetértő vásárlóval összedobhattak volna egy tízest a srácoknak, hogy ne érje őket ilyen súlyos kár, és igazságtalanság.
Terézágyú 2017.12.05. 14:40:27
Hát, ő küldte vissza őket hogy ellenőrizzék az árat...
Uni1002 2017.12.05. 14:53:19
-creeper- 2017.12.05. 14:55:44
@Terézágyú: Voltál már valaha boltban? Tudod, hogy működik a számlázás, a blokkolás?
Terézágyú 2017.12.05. 15:01:55
"Voltál már valaha boltban?"
voltam. De nekem sose volt ilyen problémám, hogy "de nem az volt a zára, hanem amaz! ezen nem volt ár, hanem amazon, és aszittem, hogy erre is érvényes! stb. stb."
cmx85s 2017.12.05. 15:10:59
képzeld el, hogy van még 35 ezer Ft a számládon, vásárolsz 15 ezerért, kétszer nekifutnak, ez -30 ezer, marad 5 ezer Ft-od. Hiába mondod, hogy De nekem ott van még 30 ezer Ft a számlámon, azt senki nem látja, másik üzletben sem tudsz fizetni vele, a bankban sem veheted fel.
Terézágyú 2017.12.05. 15:11:37
"tudod, az a "most hatalmam van"-fajta"
Persze, persze, valójában a hatalmat mi (a társadalom, a közmegegyezés) adjuk ezeknek az embereknek a kezébe, merthogy fel sem tételezzük, hogy valaha is "ellenünk" fordítják.
Ha olyan ügynél "gyakorolják" a hatalmukat, ami nekünk szimpatikus, akkor persze semmi bajunk ezzel a hatalommal...
Pl. a buszsöfőrnek igenis legyen hatalma ledobni a buszról a büdös hajléktalant - de ha nekünk szól oda valamiért, akkor persze, egyből ő lesz a szemét "most hatalmam van"-fajta"...
Itt jegyzem meg, hogy általánosságban beszélek, lehet, hogy az illető tényleg bunkó - vannak egy páran az országban...
Terézágyú 2017.12.05. 15:19:27
index.hu/tech/2017/01/27/bolt_fotozas_tesco_tiltas_engedely/
Nick-son 2017.12.05. 15:50:44
Az üzletvezető persze foglalkozzon a dologgal normálisan, még akkor is ha nem az ő hibájuk, meg akkor is ha a bank úgyis automatikusan feloldja a zárolást. Akkor magyarázza ezt el a vevőnek.
lobster thermidor 2017.12.05. 16:01:38
Nekem semmit nem kell bizonyítanod, és ezért alighanem a kamera felvételeket sem fogják visszanézni, mert a leírtak következetlensége magáért beszél. Viszont még egyszer mondom, te mitől vagy abban olyan biztos, hogy az árcédulát nem az ifjak csenték el, hogy az állításukat így bizonyítsák? Amúgy meg ha annyira jó arc vagy, mint amilyennek itt előadod magad, talán az a húszas sem vágott volna a földhöz.
Egyébként pedig tuskó dolog, és nem is higiénikus a mocskos földre letenni azt a kosarat, amibe élelmiszert raknak. Gondolom te is lusta vagy kézben tartani, ezért a pénztár előtt várakozva ahogy halad a sor, a lábaddal rugdosod előbbre a piros kosarat.
FDToth 2017.12.05. 16:31:50
MrZed001 2017.12.05. 17:21:28
Egyszer láttam, hogy Erste felületén a számlámon van foglalt összeg. Megesik, nem törődtem vele, gondoltam majd auto felszabadul (harmadik kártya, ritkán használt).
Aztán úgy fél év múlva ránéztem, hát még mindig ott van. Dátumra valamikor 3 éve kellett volna felszabadítaniuk (nem nagy összeg, 30eFt).
2x kellett írnom nekik, hogy ugyan így 3 év késéssel legyenek már olyan kedvesek visszaadni azt a 30 ezret.
tsimike 2017.12.05. 17:43:57
sámli 2017.12.05. 18:07:12
.Manyecska 2017.12.05. 18:09:18
.Manyecska 2017.12.05. 18:20:55
lobster thermidor 2017.12.05. 18:22:47
Tudod ez az előnye annak, hogy a LIDL - ben, és az ALDI - ban helyben sütik a pékárú egy részét. Szóval lehet, hogy a gyerek még azelőtt ette meg a péksüteményt, mielőtt betették a sütőbe.
.Manyecska 2017.12.05. 18:27:20
azbest 2017.12.05. 18:49:23
Tesco Scan & Shop :D
play.google.com/store/apps/details?id=com.tesco.centraleurope.hu.app
Beerhead 2017.12.05. 19:03:42
Lévai András 2017.12.05. 20:49:29
kincsőrző 2017.12.05. 22:28:04
Ami a másik boltban a fotózást illeti: tényleg nem ártana kiírniuk, mert anélkül kacag a májam... A fotó különféle felhasználásáinak legális volta más kérdés, de ha nem ipari kémkedés vagy áradatbázis építése folyik, hanem az 1 db problémás termék kapcsán a fotót csak a fogyasztóvédelem kapja meg, abba elég nehéz belekötni.
halaloszto 2017.12.05. 22:51:35
kincsőrző 2017.12.05. 23:03:05
dr utcai arcos 2017.12.05. 23:21:35
Fazakas László 2017.12.06. 05:42:06
Lehet, hogy valójában mindenben a legjobb - és vásároltam én már a romániai, szlovákiai, horvátországi üzleteikben is - de hogy a Lidl áruházlánc diszkont lenne, számomra bizony újdonság! Ugyanannyiba kerül náluk szinte minden, mint pl. a Sparban, CBA-ban, Tescoban, COOP-ban, Aldiban, Auchanban - és a többi hasonló profilú üzletben.
Ha valóban diszkont lenne, akkor a kifli darabjának nem 15 (vagy 16) forintnak kellene kerülnie, hanem mondjuk 6-8 forintnak! Maximum!
De a többi árucikknek szintén! A piáknak is!
Én még jól emlékszem arra Bécsben, mikor a Mariahilferstrasse-n a vegyesboltban a 0,33 l-es dobozos Zipfer sörért 12 schillinget kértek. Ugyanaz viszont a Shopping City Süd (Vösendorfban) elnevezésű nagybevásárlóközpont diszkont-áruházban csupán 6,90-be került!
Na - valójában AZ lenne az igazi diszkont ár!
A nálunk itt-ott eltérő egy-két forint - az valójában bakfitty!
SOHASEM diszkont-ár, hanem a vásárló sima ámítása és átbaszása - ezzel a diszkontos szöveggel. Az meg - a szerencsétlen hülye - simán elhiszi.
megamedve 2017.12.06. 05:51:57
A kártya legjobban a banknak, meg az államnak jó.
Fazakas László 2017.12.06. 05:52:02
Ha a bolt tiltja a fotózást, akkor a vásárló is simán szóvá teheti az őt ott érő inzultusokat!
Miután manapság a legtöbb bolt és áruház már simán BE VAN KAMERÁZVA!
És ha egyszer tilos benne a fotózás (na meg persze - valahová ki is van írva!), akkor mindez őreájuk is ugyanúgy kell vonatkozzon!
Láttam én a Gellért fürdőben a "fényképezőgép áthúzva" piktogramos utalást a falon.
Na és akkor mi van?
Simán leszarta mindenki - s fotózott mindenki ezerrel. Hiszen arra való a mobilteló!
Senki se szólt nekik érte! (nekem se)
Lehet, hogy ott CSAK a fényképezőgépekre érvényes a tilalom.
A telefon pedig egy TELEFON!
Az, hogy megvan bennük a fényképezési lehetőség is? - "naés?" -
Nagy kaland!
fda 2017.12.06. 08:00:17
De azt nem hiszem el, hogy a banki üzenet 16ezerről szólna, ilyen egyszerűen nincs... Olyan lehet, hogy többször is látszik a tranzakció. Ilyenkor egyébként nem a boltban kell balhézni, hanem a banknál, ők pedig azt fogják mondani, hogy érdemes várni pár napot (legfeljebb 30) és a hiba miatti többszörös zárolás automatikusan eltűnik. Merthogy ahogy a posztoló is írta, a tranzakciók nyilvánvalóan sikertelenek voltak, ahogy egymás után próbálgatták, működik-e végre.
-creeper- 2017.12.06. 08:02:21
fda 2017.12.06. 08:02:32
Fekete Laci 2017.12.06. 08:44:30
Fekete Laci 2017.12.06. 08:48:42
2017.12.06. 09:07:00
ProsTata 2017.12.06. 09:19:44
Szeretnék a Lidl nevében válaszolni. Nem kértek meg rá, de az igazság legyen velünk!
Velem hasonló előfordult egy másik áruházban, sokkal nagyobb összeggel és egyszer egy benzinkútnál is, ahol már sokkal rutinosabb voltam...!
Nem a Lidl a hibás. A bankkártya társaságokkal kötött szerződés alapján van az elfogadó terminál az adott áruházban. Az még csak nem is az áruház tulajdona! Amikor lehúzzák, dugják, érintik a kártyát, akkor a bank és a terminál közötti kommunikáció jön létre. Ennek végkifejlete, hogy a bank egy "rendben" üzenetet küld a pénztárgépnek a terminálon keresztül, mire az zárja a tranzakciót. Ha valami ok miatt nem érkezik meg a "rendben" üzenet, akkor az a pénztárosnak azt jelenti, hogy nem fizettél. Teljesen függetlenül attól, hogy valójában a számládról levették a pénzt. Ha a pénztáros ilyenkor "futni hagy", akkor neki kell kifizetnie a kasszahiányt! Reklamálni természetesen nem a terminált üzemeltető bankba kell menned.
A Lidl-be kell visszamenned és jegyzőkönyvet felvetetni, amiben részletesen leírjátok mi történt. A Lidl köteles kivizsgáltatni a szerződött terminál-bankjával.
Azt javaslom, a saját kártyát kibocsátó bankod telefonos ügyfélszolgálatánál is jelentsd be és kérj kivizsgálást. Ha nem akarnak foglalkozni Veled, akkor azonnal (!) kérni kell a panaszkönyvet és beírni, valamint EGYOLDALÚ jegyzőkönyvet kell felvenni, melynek tényét szintén rögzíted a panaszkönyvben! Ezt nagyon komolyan veszik, ugyanis jogellenesen járt el a boltvezető.
Ki fog derülni, ki melyik bank, vagy kártyatársaság a hibás és a pénzedet visszakapod. Sajnos ilyen előfordul nagyon ritkán.
Nekem egyszer a Tesco-ban december 22-én éjjel 3 órakor (ilyenkor bonyolítom a karácsonyi nagy bevásárlást) szintén háromszor húzták le a kártyámat, egyenként 74 ezer forinttal. Minden esetben az az üzenet jött, hogy nincs kommunikáció. Közben meg jöttek az SMS-ek, hogy leemelték a számlámról. Később kiderült, hogy akkor a VISA rendszerében volt egy átmeneti hiba és úgy egy óráig minden hozzájuk tartozó kártyánál felmerülhettek hasonló problémák.
Végül nálam a Tesco-ban felvettünk egy jegyzőkönyvet, nem voltam hajlandó addig elmenni a pénztártól, akármekkora volt a sor.
Az árut fizetés nélkül elhozhattam, utólag rendeztem. A bankban (Erste) a pénzemet nehezebb volt visszaszerezni a két ünnep között... Teljesen leürült a számlám, akkor még az nagy pénz volt.
A második eset egy Shell kútnál volt és szintén éjjel. Amikor először nem történt meg a tranzakció visszaigazolása, akkor már (tapasztaltan) nem engedtem ismét lehúzni. Rendőrt akartak rám hívni, én mondtam hogy ne tegyék, én hívom... A benzinkút tulajdonosát hívták fel végül, akivel megegyeztem nagy nehezen. Felvettünk szintén egy jegyzőkönyvet... Mondjuk ott sikerült felhívni a terminált üzemeltető OTP ügyfélszolgálatát, akik megerősítették, hogy a kártyám terhelése megtörtént, hozzájuk beérkezett az én bankom igazolása.
Csak tanulságként írtam mindenkinek... Bárki kerülhet ilyen helyzetbe!
-creeper- 2017.12.06. 09:24:53
önhordó 2017.12.06. 09:30:58
dr utcai arcos 2017.12.06. 09:34:07
.Manyecska 2017.12.06. 09:35:30
Kotit 2017.12.06. 09:46:22
Cserébe én is segítek neked: ugyanezt többen leírták már előtted, sokkal rövidebben. Érdemes lenne a stílusukat tanulmányoznod...
Kotit 2017.12.06. 09:54:45
Jó neked. Én ezt tecso-trükknek hívom, ott ugyanis rendszeresen előfordul: pl. 10 féle milka csokiból leáraznak 2-t (és általában nem kicsit). Vajon miért csak azt a 2-t? Nehezítések:
-az olcsóbb csokiból már? nincs
-az olcsóbb csokinak már a helye sincs
-a kisebb ár nagy táblán, a drágább kis papírkán
-a nagyobb árat valami eltakarja
-az előzőek tetszőleges kombinációja
Persze ez nyilván véletlen, aki dolgozik az hibázik stb.
Kotit 2017.12.06. 09:56:30
Hogy a lényegről írjak: bezzegamiidőnkben a szorzás 2. osztályban volt, most 3.
Terézágyú 2017.12.06. 10:01:10
"Én ezt tecso-trükknek hívom"
Úristen, trükköznek a bótosok???? a rohattéletbe!
Duplaxiii 2017.12.06. 10:06:11
Miért írta ezt meg?
Köztudott dolog, szinte mindenki találkozott ilyennel, ennek semmi köze egy üzlethez, se a privát indulatokhoz.
A szük körömben egy másik üzlet KÉTSZER is megtette, hogy 30 ezer feletti vásárláskor kétszer vont le. Ez a leolvasó hibája és a primitív kasszaalkalmazásé, nem célzott lopás.
Ott is kétszer két hét volt az ügyintézés, a vbolt nem tud mit tenni, kiad egy igazolást és irány a bank. Ugyanis a rendszer a bankkal van automatikus kapcsolatban, a vbolt nem teheti meg, hogy kártérít és majd ő intézi, mivel a bankkal az ügyfél áll kapcsolatban, neki kell megjelennie, igazolnia, hogy a terhelt számla az övé! és a bolti igazolással korrigálnak.
A gond, hog szabdság kellett hozzá és még elnézést sem kértek.
Én okosabb voltam, egy 1500-nyi érintős fizetésnél észleltem, hogy a telefonom jelez (te miért nem állítod ezt be?????), de a pénztáros kéri újra, mert szerinte nem volt jó a kapcsolat!!!
Így leálltam, nem engedtem az új lehúzást és addig nem mozdultam, maíg a boltvezető nem rendezte a dolgot. Hatalmas os alakult ki, anyázó vásárlók, de kivártam, amíg kézzel megoldja. Be tudott írni egy kódot, nullázta az előbbit és ingyen elmehettem, hiszen megírja a jegyzőkönyvet és majd ő elszámol a hiányyal.
A telefonomon meg tudtam mutatni, hogy 1 perce történt egy adott öszegű levonás az adott boltból!!!! Kiírja, kedves.
A te trehányságod megért egy homár tiltakozást?
Darth Revan 2017.12.06. 10:14:33
most akkor loptal a boltbol?
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.12.06. 10:59:19
Kotit 2017.12.06. 11:25:52
Kotit 2017.12.06. 11:29:10
ételizésítő 2017.12.06. 11:30:12
Tévedés, drágám. A halálos túladagolást nevezik annak.
Elég sokat mozogtam egy időben drogos körökben, nem okvetlenül saját jószántamból. Ők már csak tudják.
Kotit 2017.12.06. 11:31:14
Tőlünk kérdezed? Te nem tudod eldönteni?
ételizésítő 2017.12.06. 11:31:50
Vegytiszta drog egyébként nincs, max. a gyógyszergyárban.
Terézágyú 2017.12.06. 11:36:04
Mit nem értettél ezen, hogy "Úristen, trükköznek a bótosok???? a rohattéletbe! "
lehet, hogy a lakást eladók is szoktak hazudni a lakásról????
És lehet, hogy a reklámok se mondanak igazat???
És a politikusok se...?
.Manyecska 2017.12.06. 12:15:46
.Manyecska 2017.12.06. 12:17:04
Az ő ötletük volt nappersze..!
Kotit 2017.12.06. 12:24:54
élhetetlen 2017.12.06. 12:32:17
Zacskóstej 2017.12.06. 12:36:14
cseresznyemaghasadás 2017.12.06. 13:00:08
Rusztikus kifli 119-ert kiirva, 169 blokkolva. Visszamenve foto, penztarnal csak jelezni akartam a hibat, nem az az 50 forint a lenyeg. Kijon az uzletvezeto es mit mond?
ITT NEM LEHET FOTOZNI!
A kedves mamat, azt. Ugyhogy megvartam mig visszaadtak az otvenest es surun elnezest kerettem. Tolvaj bunbanda
cmx85s 2017.12.06. 13:16:14
Mondjuk, az igaz, h egy lefagyást az általam vázolt megoldás sem zár ki.
ételizésítő 2017.12.06. 13:21:16
Nem, az aranylövés szándékos túladagolás. Az öngyilkosság egyik formája.
Attól tartok, van még mit tanulnod ezen a téren.
maradokapénzemnél 2017.12.06. 13:23:51
ételizésítő 2017.12.06. 13:25:15
Én meg a múltkor vettem 2 kiflit a Sparban, és 2x6x1,5 liter ásványvíz szerepelt a számlán, 2x59 Ft helyett kb. 2x600-ért. Mondjuk könnyű volt bizonyítani, mert egy gramm ásványvizet nem vettem. Szar kódot vittek be a gépbe.
De nem állam le üvöltözni a pénztárossal.
Mondjuk a pénzt azonnal visszaadták, meg sűrűn elnézést kértek.
GatyaPityu 2017.12.06. 13:44:21
Ja, és fentebb írta valaki, hogy csak zárolják a kártyás fizetéskor az összeget. Igen, de a számlatulajdonos akkor sem fér hozzá a zárolt összeghez, számára az már nem elkölthető pénz a zárolás ideje alatt sem.
pongesz 2017.12.06. 13:49:50
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.12.06. 16:07:10
anyueztveddmeg.hu · http://www.anyueztveddmeg.hu 2017.12.06. 16:53:36
n3spr3ss0 2017.12.06. 17:03:30
ProjectMayhem 2017.12.06. 17:34:54
Scarlett-Kate 2017.12.06. 18:41:23
Törtènt már velem is ilyen reklamáció sem kellett, kár a posztért
megamedve 2017.12.06. 19:38:59
xemét 2017.12.06. 19:50:51
bandigyerek 2017.12.06. 20:09:50
Vincenzo6 2017.12.06. 21:04:09
Crazy 1zenkáttű 2017.12.06. 21:48:55
Még valamit az elvektől, @-creeper-: -nek például álláspontja, meg vásárlótársai vannak, nekem meg bukszám. A tíz forintot például 14 másodperc alatt keresem meg, ha 8 és fél órával számolok. A szabadidőm meg ennél is drágább...
-creeper- 2017.12.07. 08:05:05
.Manyecska 2017.12.07. 09:23:37
schriftstellerin · http://boszimedal.blog.hu/ 2017.12.07. 16:41:23
vizsla_barat 2017.12.08. 14:12:26
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.12.08. 20:49:03
A másik az obi. Na azoknak van még nagy csókjuk. Garanciális ügyintézés szabályainak megsértése 3 pontban, ennek lejegyzésének meghiúsítási kísérlete eldugott vásárlók könyvével, majd előkerült, így végül a fogyasztóvédelemnek benyújtott lebélyegzetlen vk.bejegyzés (+doksik arra a kiinduló 3 jogszabálysértésre). Éééééééééééééééééééééééééééééééééééééés. Semmi.
A NAV szerint rendben van az, hogy a nyugtán nincs rajta az összes termék árának összege, melyből a kedvezmények lejönnek és melyek a kedvezmények alapját képezik.
A GVH szerint rendben van az, hogy a blekkfrájdéjbe kirakott szarságok 1 óra alatt elmennek. (Érdekes máshol azért ilyenért bírságolnak.)
Szóval kérem a receptet!
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2017.12.08. 21:16:37
cmx85s 2017.12.09. 09:46:26
Persze, általában semmi probléma nincs a kártyás fizetéssel, de nagy ritkán én is veszek valami értékesebb cikket, és ha akkor pont elutasítja az első próbálkozást, akkor az is lehet, h már nincs akkora keret a kártyán, h újra meg lehetne próbálni. Szerencsére, nekem napi limit is be van állítva, szal másnap akár neki is futhatok újra, de simán el tudok olyat képzelni, h valakinek viszont ennél jobban ki van számítva a pénze és hó vége felé már hiányozhat neki a zárolt pénz.
Xezs6 2017.12.09. 18:09:27
Xezs6 2017.12.09. 18:12:29
bandigyerek 2017.12.10. 08:40:30
bandigyerek 2017.12.10. 08:45:33
cmx85s 2017.12.10. 10:36:33
cmx85s 2017.12.10. 10:37:59
Xezs6 2017.12.10. 10:51:56
élhetetlen 2017.12.14. 17:53:24
hirlevel.egov.hu/2017/05/01/korhazak-a-felho-szelen-folyik-az-e-egeszsegugyi-szolgaltatasi-rendszer-tesztelese/ Csak egy ilyen, de lehet, hogy félreértettem.
cmx85s 2017.12.14. 21:16:16
Tetszik a rendszeres audit "esetleges bevezetése". Ami magyarul azt jelenti, h ááá, erre nem lesz pénz kérem szépen.
amindenes.blog.hu 2017.12.27. 18:14:41